پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هشتم سری آ- یوونتوس 1-0 کاتانیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
91 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

هفته بیست و هشتم سری آ

تصویر


یوونتوس - کاتانیا

زمان :یکشنبه، 20 اسفند ماه 1391 ، ساعت 17:30 به وقت ایران

مکان :ورزشگاه یوونتوس آرنا


آنونس بازی



#2
baggio

baggio

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 23 ارسال
با سلام
بازی رفت رو که با نتیجه 1 بر 0 از کاتانیا
بردیم.
کاتانیا تیم خوبیه اما راحت میتونیم با نتیجه عالی از سدش بگذریم.
بعد برد مقابل سلتیک تیم با روحیه عالی برابر کاتانیا قرار میگیره.باید تو این چند هفته باقی مونده بهترین نتایج رو کسب کنیم و امیدوارم که دچار اشتباهات جبران نشدنی نشیم.تیم در کل در وضعیت خوبی هستش فقط یکم(خیلی)مشکل مهاجم داریم که امیدوارم برای فصل بعد حل بشه.
به امید موفقیت



#3
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
خداییش با اون بازی ضعیف میرکو و جووینکو و با توجه به نمایش خوب ماتری و سوپر کوا حیفه که زوج ماتری و کوا توی ترکیب اصلی نباشن :worship:

#4
baggio

baggio

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 23 ارسال
میرکو و جووینکو تو این چند هفته اخیر اصلا جالب نبودن.
ماتری و کوا یکم بهتر عمل کردن.خرید انلکا هم که ............

حیف دلپیرو که..........

یعنی فکر که میکنم آتیش میگیرم و اشکم در میاد.تو این شرایط بودنش به تیم خیلی کمک میکرد.

#5
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر


ماریانو آندوخار**:" یک شکست مفید برای ما برای واکنش نشان دادن برابر یووه"



+ بازی رفت؟ آن را فراموش کنید...آن بازی دیگر برای ما فراموش شده است،ما حالا به مصاف بهترین تیم ایتالیا و یکی از بهترین تیم های اروپا خواهیم رفت
که در بهترین فرم خود قرار دارد.
+ با توجه به شکست در بازی قبلی خودمان برابر اینتر باید در زمین یووه بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.
+ شکست برابر اینتر و دور شدن از اروپا؟ حضور در اروپا در هدف گذاری ما نبود اما ما در نیمه دوم بازی برابر اینتر اشتباهات زیادی داشتیم که سبب رقم خوردن
آن نتیجه شد اما شکست برابر اینتر می تواند برای ما کانال پیروزی برابر یووه باشد.

**توضیح: آندوخار دروازه بان آرژانتیننی کاتانیا هم یکی از واکی بایاشی های لیگ البته فقط جلو یووه س..

#6
baggio

baggio

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 23 ارسال
شانس نداریم که هر کی به یوونتوس میرسه به غیرتش برمیخوره.
البته دروازه بان ها چون در مقابل بهترین دروازبان جهان قرار میگیرن میخوان یه خودی نشون بدن که جوابشون رو از این طرف یه طوری میگیرن که این کارها رو فراموش میکنن

:rose: "" زنده باد جی جی "" :rose:



#7
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال

تصویر

**توضیح: آندوخار دروازه بان آرژانتیننی کاتانیا هم یکی از واکی بایاشی های لیگ البته فقط جلو یووه س..

آره :Facepalm: yes1 بازی رفت داشتم با پدرم بازی رو می دیدم بهم گفت اگه واکنش هایی که این دروازه بان انجام میده رو بوفون انجام بده فکر کنم شب از خوشحالی خوابت نبره!!!! :lol: :lol: :victory2:

#8
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

**توضیح: آندوخار دروازه بان آرژانتیننی کاتانیا هم یکی از واکی بایاشی های لیگ البته فقط جلو یووه س..


البته محمد الحق این ماریانو آندویار دروازه بان خوبیه و فصل خیلی خوبی رو هم پشت سر گذاشته! این واکی بایاشی شدن دروازه بان ها، به خاطر عملکرد مهاجم های ماست، وگرنه دیدیم که اگه مهاجمامون درست به توپ ضربه بزنن یکی مثل فورستر، دروازه بان سلتیکی که جلوی ویا و مسی واکی بایاشی شده بود، جلوی یووه کار خاصی نمیتونه بکنه. یه سری توپ ها رو دروازه بان ها بر حسب وظیفه میگیرن، حالا بعضی ها نمایشی کار میکنن و یکی هم مثل جی جی با جاگیری خوبش بدون حرکت خاصی.

#9
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
واکی یاباشی کلا دو تا داریم ، یکی واکی یاباشی یکی بوفون :1: :2qcmh45: :nish:

#10
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
پولویرنتی رئیس کاتانیا گفته تو توریتو بازی راحتی خواهیم داشت :1:

#11
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21185 ارسال
- کاتانیا این فصل فوق العاده ظاهر شده و هم تیم منسجمی هست و هم زهردار، باخت هفته پیش مقابل اینتر هم صرفا از روی اتفاقات فوتبال و البته کم کاری ـه خودشون بود. 2 گل زود هنگامی که به ثمر رسوندند باعث شد بازی رو کمی شل بگیرند و البته در نیمه دوم اینتر با تمام قوا حمله کرد و کاتانیا هم با تمام قوا شل گرفت بازی رو ! اما اون بازی درس خوبی بود براشون که بازی 90 دقیقه ست و باید تا دقیقه آخر جنگید، حالا اونا با انگیزه به این بازی میان و قطعا هدف اولشون نباختن هست. ما هم که توی فرم خوبی هستیم و بازی با سلتیک هم خیلی خسته مون نکرد، برگشت آساموآ و لیختشتاینر به ترکیب اصلی و البته کیه لینی توان تیم رو بالا میبره. اما خط حمله ... واقعا دوست ندارم که دوباره با ووچینیچ - جووینکو شروع کنیم، حداقل ترجیح میدم ماتری در ترکیب اصلی باشه. کاتانیا تیمی هست که روی ضد حملات خیلی قشنگ کار میکنه پس اگه بتونیم یک گل زود هنگام بهشون بزنیم میتونیم ریتم بازیشونن رو خراب کنیم و در واقع تاکتیک اصلیشون رو از بین ببریم چون در این صورت باید حمله کنند برای گل مساوی و همین باعث میشه که جلو بکشند و این ما هستیم که میتونیم بازی خودمون رو بهشون دیکته کنیم.

#12
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
کاتانیا از معدود تیم های سری آ است که با 4 دفاع بازی میکنه. این باعث میشه که پشت مدافع هاشون برای پاس های پیرلو کاملا آماده باشه :1: منم مثل بهمن دوست دارم که دوباره به زوج کوالیارلا و متری اعتماد بشه. شاید تونستن عملکردی که در بازی با سلتیک داشتن رو تکرار کنند. هر چند نباید فراموش کرد که موقعیت های ما در بازی با سلتیک روی ضد حمله بود و این یعنی مدافعین حریف به مراتب کمتر بودن. هیچ بعید نیست که متری و کوالیارلا دوباره در دفاع فشرده حریف گم بشن.

#13
@ Buffon @

@ Buffon @

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 9 ارسال
باسلام امید وارم (متطمئنم ) که بازی با کاتانیا رو می بریم . بچه ها باروحیه ی برد شیرین مقابل سلتیک این بازی رو غوغا به پا می کنند، نه تنها این بازی بلکه بازی های چند هفته اینده رو باید با قدرت حاظر بشند . . . اگه مهاجم های تیم گند نزنند :Facepalm: و تمام فشار ها روی" جی جی " نباشه ما نبایید حریف هامونو دسته کم بگیریم و باتمام نیرو ، البته این نیرو باید یک پارچه باشه همه باهم بازی کنندتاپیروزبشیم ... :Juveflag: :onesmiley2: :Juveflag:

#14
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
دوست ندارم اینجور بگم ولی..... ما باز هم تو اروپا عالی کار کردیم و یه برد خیلی شیرین بدست آوردیم که میتونه واسه این بازی یکم خطرناک باشه و همون بلایی که تو بازی با رم سرمون اومد دوباره تکرار بشه نباید انتظار داشته باشیم که بازی با زوج متری و کوا شروع بشه چون هر دونفر بازی با سلتیک 90 دیقه بازی کردن و گل هم زدن و این احتمال هست که کونته بخواد با جابجا کردن مهاجماش فرصت درخشش به مهاجمای دیگرمون رو بده کاتانیا هم تیم هشتم جدوله و باید براشون احترام قائل شد که تونستن اینجای جدول باشن و حتی به فکر رسیدن به جام های اروپایی باشن موضوع دیگه اینکه این تیم گل زده و خورده نسبتا مساوی و در حد نرمالی داره 36 گل زدن و 34 تا گل خوردن پس نه دفاعشون خیلی محکمه نه خط حمله آتشینی دارن ولی هم دفاعشون میتونه جلومون وایسه هم میتونن مهاجماشون واسمون دردسر ساز بشن به هرحال امیدوارم کونته بتونه تیمشو از باد غرور پیروزی راحت مقابل سلتیک خارج کنه و بتونیم این بازی رو با برد پشت سر بذاریم

#15
!ale4ever!

!ale4ever!

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 192 ارسال
یکی از مدیرهای یوونتوز ترکیب تیم در برابر کاتانیا رو پست کرده: :1:

Better than you, whoever you are

Better than Chiellini - Pirlo wannabe - King Kong

Train - Cocaine merchant - Wine merchant - Cheese merchant - Epitome of the ideal human being

Vucinic - the other guy



#16
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
کلا همیشه تیم های جنوبی ایتالیا مقابل تیم های شمالی ( یوونتوس ، میلان و اینتر :sick: ) خیلی با تعصب و با انگیزه بازی می کنن.همیشه حتی اگه توی جدول بدترین شرایط رو داشته باشن با هدف شکوندن شاخ حریف پا به میدون میزارن.مطمئنم برای کاتانیا با اون تعصب سیسیلی خودشون فرقی نداره کجا بازی میکن.می خوان جلوی یووه عالی ظاهر بشن.

#17
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
کاتانیا این فصل خیلی بیشتر از اون چیزی که هواداراش و همچنین بقیه ی تیم ها انتظار داشتن نتیجه گرفته . خیلی خوب امتیاز جمع کرده و حتی مقطعی هم خودش رو به رتبه ی هفتم رسوند . تیم ِ یه دست و خوبی داره که اگه آخر ِ فصل اون ها رو توی رده های صعود به لیگ ِ اروپا دیدیم ، نباید تعجب کنیم ! 5 امتیاز اختلاف با اینتر ِ رده چهارمی ، گواه ِ حرف ِ من هست ! از این نظر نمیشه کاتانیا رو دست ِ کم گرفت . مسئله ی دیگه ای که هست ، یووه تقریبا با نصف ِ تیم ِ خودش توی بازی با سلتیک بازی کرد و میتونه تیم ِ کاملی برای این بازی داشته باشه . ( از این نظر که تا بازی بعدی هم هفت روز فاصله هست ) . یعنی اگه ویدال رو به خاطر ِ محرومیت بذاریم کنار و مارکیزیو جاش رو بگیره ، با اومدن ِ آزامواه و لیختشتینر و کیه لینی ( اگر آماده باشه ) و اعتماد به زوج ِ حمله ی بازی قبل که هر دو موفق به ساخت ِ گل و گلزنی شدن ، میشه یه یوونتوس ِ خوب جلوی کاتانیا دید . از طرفی هم دیگه به هفته ی 30 که نزدیک میشیم ، لیگ میفته تو سراشیبی و کمتر پیش میاد که تیمای صدر نشین امتیاز از دست بدن . حالا به این دلیل که دوره ی فرسایشی لیگ رو پشت ِ سر گذاشتن و انگیزه ی بیشتری دارن و میخوان زودتر تکلیفشون رو با جام مشخص کنن و ... . پس یه یوونتوس ِ کامل و با انگیزه جلوی یه کاتانیای شگفتی ساز ! کاتانیا تیمی بوده که تا اینجا اکثر ِ بازی هاش رو با اختلاف ِ یک گل برده و تفاضل ِ گل ِ مثبت 2 نشون میده که تیمی هستن که با خوردن ِ گل توانایی گل زدن دارن و با زدن ِ گل هم توانایی دفاع از گل ِ خودشون ! پس میشه گفت خط ِ حمله ی یووه ( که قدرت ِ کمتری نسبت به خط ِ دفاع ِ یووه داره ) روز ِ سختی رو داره . چون که کاتانیا با 4 دفاع هم بازی می کنه ! از طرفی هم اگه کیه لینی نباشه و به مارونه اعتماد بشه ، احتمال ِ این رو میدم که توی تک موقعیت بتونن به گل برسن . از این هم نگذریم که این روزا بوفون داره یکی از بهترین دوران ِ فوتبالش رو میگذرونه ! در هر صورت بازی آسونی نداریم . خوب نیست که به بازیکنای نیمکت نشین هم بازی داده بشه ! یوونتوس با تمام ِ قدرت باید به زمین بره ، چون که کاتانیا جدا پتانسیل ِ این رو داره که بازی رو 1-1 در بیاره !

#18
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
انلکا و ده چلیه به لیست یووه برگشتند اما ویدال و کاسرس نیستند برای این مسابقه بوفون - کیه لینی - پوگبا - مارکیزیو - ووچینیچ - ده چلیه - جووینکو - پلوزو - بارتزالی - انلکا - بونوچی - پادوین - پیرلو - اساموا - جاکرینی - لختشتاینر - کوالیارلا - استوراری - متری - ایزلا - روبینو - مارونه

#19
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
این بازی تر نزنیم یوقت خستن دیگه :Facepalm: ولی با یاری ایزد میخوریمشون :worship:

#20
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
تصویر تصویر

محل برگزاری این دیدار:

تصویر

استادیوم یوونتوس واقع در شهر تورینو

سال تاسیس: 2011
ظرفیت: 41 هزار نفر
میانگین حضور تماشاگران: 38610
نوع چمن: طبیعی

داور این دیدار:

تصویر

آنتونیو جیانوکارو(41 ساله)
کمک های او: بیانکی - نیکولتی
داور چهارم: لیبرتی


تصویر تصویر

مصدومین و محرومین 2 تیم:

+ مارتین کاسرس،نیکولاس بنتنر و سیمونه په په به دلیل مصدومیت از حضور در این دیدار محرومند.
آرتورو ویدال هم به دلیل محرومیت از دیگر غایبین یووه به شمار می رود.
+چیرو کاپوآنو و پابلو بارینتوس مصدومین کاتانیا برای این دیدار هستند.نیکلا لگروتالیه محروم است و حضور گونزالو برگسیو از ابتدا در ترکیب کاتانیا نامعلوم است.

مصاف های رو در روی 2 تیم:

تصویر

نتایج 2 تیم در 6 بازی اخر خود:

[img width=480 height=99]http://www.8pic.ir/images/90mry69j5cu1yfherlq.png[/img]

[img width=480 height=102]http://www.8pic.ir/images/3arw9jfupxk569cnyycc.png[/img]

تصویر

بهترین گلزن کاتانیا

تصویر

گونزالو برگسیو

ملیت: آرژانتین
متولد 20 جولای 1984(28 ساله)
پست : مهاجم
قد: 179 سانتی متر
توانا در استفاده از هر 2 پای خود
تعداد گل به ثمر رسانده: 8 گل

تصویر

+ سباستین جووینکو و فابیو کوالیارلا با به ثمر رساندن 7 گل به طور مشترک بهترین گلزنان یووه به شمار می روند.
+ گومز و ویدال بهترین پاسورهای 2 تیم هستند.هر دو آن ها برای هم تیمی های خود 7 پاس گل مهیا کرده اند.
+ آلوارز از کاتانیا با دریافت 7 کارت زرد و 1 کارت قرمز و لئو بونوچی از یووه با دریافت 9 کارت زرد خشن ترین بازیکنان 2 تیم به شمار می روند.
+ یووه تا پایان هفته بیست و هفتم، 12 کلین شیت را ثبت کرده که از این تعداد، 9 کلین شیتش در یوونتوس آره نا بوده است.
+ کاتانیا تا بدینجای فصل تنها در 3 بازی خارج از خانه خود دروازه خودی را بسته نگه داشته است.
+ میانگین گل زده یووه 2 گل در هر بازی بوده.آمار یووه در خانه بهتر است،2.14 گل!
+ میانگین گل زده کاتانیا،1.33 گل در هر بازیست که در بازی های خارج از خانه آمار ضعیف 1 گل زده را از خود بجا گذاشته اند.
+ میانگین گل خورده یووه 0.67 گل خورده در هر بازی بوده که در بازی های خانگی آمار آن ها بهتر بوده است،تنها 0.57 گل حورده.
+ میانگین گل خورده کاتانیا 1.26 گل در هر بازی بوده که در بازی های خارج از خانه آمار آن ها 1.62 گل در هر بازی بوده است.
+ بهترین برد خانگی یووه،برد 4-0 برابر اودینه و بهترین برد خارج از خانه کاتانیا برد 2-0 آن ها برابر جنوا بوده است.
+ بدترین شکست خانگی یووه،شکست 1-3 برابر اینتر و بدترین شکست خارج از خانه کاتانیا،باخت 0-4 آنان برابر بولونیا بوده است.
+ یووه بیشتر گل های فصل خود را بین دقایق 75 تا 90 بازی های به ثمر رسانده است(24.1%)
+ کاتانیا بیشترین آمار گلزنیش بین دقایق 60 تا 75 بوده است.(27.8%)
+ میانگین سنی کاتانیا 25 سال و میانگین سنی یووه، 26 سال است.

http://www.8pic.ir/images/jcq8hztwx604n4zjfrxr.png

http://www.8pic.ir/images/cfa1jk1gfapmmk3bo65.png

نقاط قوت کاتانیا

+ استفاده مناسب از ضربات آزاد مستقیم
+ قدرتمند در ضربات شروع مجدد
+ خلق موقعیت گل به کمک بازیکنان خلاق

نقاط ضعف کاتانیا

- حفظ توپ
- دوئل های منطقه ای
- عملکرد دفاعی در برابر شوت های از راه دور رقیبان
- پاس های عمقی رقبا
- حفظ برتری در نتیجه بازی

http://www.8pic.ir/images/jcq8hztwx604n4zjfrxr.png

سبک بازی کاتانیا

+ شوت زنی های فراوان
+ پایه ریزی حملات از عمق
+ حمله از سمت چپ زمین
+ فوتبال درگیرانه
+ آفساید گیری
+ استفاده از لاین آپ اولیه در بیشتر دقایق بازی

احتمالات بازی

+ قرار گرفتن مداوم بازیکنان یووه در تله آفساید مدافعین کاتانیا.
+ یووه مالک توپ خواهد بود.
+ یووه به سرعت توپ را از بازیکنان کاتانیا پس خواهد گرفت.
+ یووه از یک شوت از راه دور به گل می رسد.
+ یووه از عمق دفاع کاتانیا به گل می رسد.
+ بازیکنان کاتانیا کارت های فروانی را از داور بازی دریافت خواهند کرد.

http://www.8pic.ir/images/jcq8hztwx604n4zjfrxr.png

http://www.8pic.ir/i...ppl7o_thumb.png

http://www.8pic.ir/i...enf3y_thumb.png


ترکیب احتمالی 2 تیم:

کاتانیا:

Catania : Andujar; Bellusci, Spolli, Rolin; Alvarez, Izco, Lodi, Almiron, Marchese; Castro, Gomez

یووه:

Juventus : Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Vucinic, Giovinco







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی