پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هفتم سری آ- ناپولی 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
169 پاسخ برای این موضوع

#21
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
نميدونم اشاره شد يا نه ، اما تو فرودگاه رم وقتي مارادونا داشته خارج ميشده ، يه هوادار با لباس يوونتوس مياد ازش عكس بگيره كه مادارونا به شوخي ميگه : "هميشه از يوونتوسي ها ميترسم ، حتي وقتي كه باهاشون بازي داشتيم" :1: بعد وقتي وارد هتل ميشه ، مياد تو بالكن و حدود 300 هوادار ناپلي زير بالكن منتظرش بودن ، مياد و ميگه : "هركي بالا پائين نپره يوونتوسيه" و خودش هم شروع ميكنه به پريدن :1:

#22
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال

نميدونم اشاره شد يا نه ، اما تو فرودگاه رم وقتي مارادونا داشته خارج ميشده ، يه هوادار با لباس يوونتوس مياد ازش عكس بگيره كه مادارونا به شوخي ميگه : "هميشه از يوونتوسي ها ميترسم ، حتي وقتي كه باهاشون بازي داشتيم" :1:

بعد وقتي وارد هتل ميشه ، مياد تو بالكن و حدود 300 هوادار ناپلي زير بالكن منتظرش بودن ، مياد و ميگه : "هركي بالا پائين نپره يوونتوسيه" و خودش هم شروع ميكنه به پريدن :1:


از وقتی که با فوتبال آشنا شدم یادمه این مارادونا دیونه بوده :1:

#23
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
باور کنید میخوریمش yes1 :1: :evilgrin: مارادونا هم... :Facepalm: در وصف وی همان بس که با خلعتبری هم صحبت شده بود

#24
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

+ تمرینات تاکتیکی تیم برای دیدار حساس برابر ناپولی امروز پشت درهای بسته در وینوو برگزار شد.
+ همه نگاه ها امروز به وضعیت جورجو بود..ظاهرا شرایطش امیدوار کننده س ولی هنوز چیزی به صورت صد درصد مشخص نیست و ممکنه حتی در دیدار برابر
ناپل جورجو روی نیمکت بشینه و پلوزو به جای اون بازی کنه.
+ حضور میرکو در پیشانی خط حمله قطعی به نظر میرسه و از میان سبا و ماتری،یک نفر در کنار میرکو قرار میگیره که خبرنگاران شانس سبا رو بیشتر دونستن.



#25
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
‏‎[center]طبق گزارشات از تمرين مارتين كاسرس و نيكولا آنكلا تو تمرين 4 شنبه از نظر بدني كمي مشكل داشتند ..

گفته ميشه تو تمرين فردا كونته اين 2 بازيكن رو زير نظر ميگيره و بعد از اون وضعيتشون رو مشخص ميكنه ..

#26
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

تصویر



دانیله اورساتو داور دیدار ناپولی - یوونتوس خواهد بود ؛ تا حالا 14 بازی رو برای یووه قضاوت کرده که 4 برد ، 3 شکست و 7 تساوی برای یووه رقم خورده .



#27
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال

تصویر



دانیله اورساتو داور دیدار ناپولی - یوونتوس خواهد بود ؛ تا حالا 14 بازی رو برای یووه قضاوت کرده که 4 برد ، 3 شکست و 7 تساوی برای یووه رقم خورده .

احیانا این همون داوری نیست که بازی با اینتر و کالیاری اون پنالتی های مسخره رو گرفت و توی بازی با کالیاری پنالتی روی آساموا رو نگرفت؟؟؟ :hmm:

#28
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
ناپولی همیشه توی سن پائولو جوری بازی میکنه انگار بازیکناش دوپینگ کردن.از طرفی هواداراش هم خیلی با تعصب تیمشون رو تشویق می کنن.من که خیلی از این بازی می ترسم. :confused2:

#29
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
21 بازیکن توسط آنتونیو کونته برای جدال حساس فردا شب مقابل ناپولی در ورزشگاه سن پائولو دعوت شدند. کاسرس، په په، ده چلیه، بنتنر و آنلکا به علت مصدومیت در این لیست جایی ندارند.

1 Buffon
3 Chiellini
6 Pogba
8 Marchisio
9 Vucinic
12 Giovinco
13 Peluso
15 Barzagli
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone


#30
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
كونته - شيوه و سبك بازي ما تغيير نخواهد كرد و براي ما بازي در خونه و خارج از خونه فرقي نميكنه - گاهي اوقات ممكه كه حريفان به ما اجازه ندن كه كاري كه ميخوايم رو انجام بديم ، اما در سن پائولو ما با سبك و ايده خودمون بازي ميكنيم و نميخوايم تحت تاثير قرار بگيريم - ما بايد بازي هاي زيادي رو تا پايان ليگ انجام بديم و اين فقط يكي از اون ها هستش .. جنگ بر سر قهرماني فردا تموم نميشه و بعد از اون هم ادامه داره - بازي هاي مهم ديگه اي هنوز مقابل ميلان،اينتر و لاتزيو باقي مونده - قطعا توجه بسياري از مردم و رسانه ها به اين بازي جلب شده ، اما همه چيز زماني كه دو تيم مقابل هم بازي كنند اتفاق ميوفته - ناپولي خودش رو در تابستان و ژانويه تقويت كرد و بنابراين اون ها حتي ميتونن در صدر قرار بگيرن ، اون ها از ليگ اروپا و كوپا حذف شدند و بنابراين الان تنها اسكودتو براشون باقي مونده - ما بايد به 2 فصلي كه هفتم شديم نگاهي بندازيم ، ما اكنون ليگ قهرمانان و اسكودتو رو در پيش رو خودمون ميبينيم و براش نهايت تلاشمون رو انجام ميديم .. من اميدوارم كه اين فصل هم به بهترين شكل به پايان ببريم شكست مقابل رم - بعد از هر شكست تاسف زيادي وجود خواهد داشت .. اگه بتونيد از شكست درس بگيريد و بهش لبخند بزنيد ميتونيد بعد از اون برنده باشيد و ديگران رو شكست بديد كواليارلا ؟ - او در حال تمرين و آموزش هست و زماني كه من صلاح بدونم بازي خواهد كرد كيليني ؟ -مشخص نيست كه بتونه به صورت كامل بازي كنه ، او الان خوب هست و بهبود يافته .. اما من باز هم بايد با او درباره وضعيتش صحبت كنم ‏ - نكته مهم اين هستش كه جورجو مصدوميت سختش رو پشت سر گذاشته و وضعيت بهتري داره درباره نظرسنجي كه درباره بازي كردن جووينكو گذاشته بودن ؟ - در اون نظر سنجي من به بازي كردن جووینکو راي دادم .. سباستين بايد آرامش داشته باشه و اون بسيار فهميده و بالغ هست و نبايد تمركزش بهم بخوره .. اون ميدونه كه چجوري با فشارها و انتقادها كنار بياد و اون ها رو پشت سر بذاره .. البته اين اصلا آسون نيستش درباره سيمونه په په - من براي په په بعد از عمل جراحيش آرزوي موفقيت ميكنم و اميدوارم زودتر شرايطش بهتر بشه .. ما منتظرش هستيم تا به تيممون برگرده حساسيت و توجه بيش از حد رسانه ها درمورد داور بازي - حقيقت اينه كه درباره داورها صحبت هاي خوبي نميشنويم و حرف هاي خوبي زده نميشه ، اين ناراحت كنندست كه رسانه ها و مردم هميشه دنبال چيزي هستن تا آرامش رو بهم بزنن و اختلاف ايجاد كنن - ما بايد به داوران اطمينان و ايمان داشته باشيم .. ميدونيم كه اون ها هم ميتونند اشتباه كنند و شما هم ميتونيد مثله قبل با اون ها با عصبانيت برخورد كنيد اما اين واقعا خوب نيست

#31
aZaDeH

aZaDeH

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 374 ارسال
فردا شب همین جا همین حوالی یوونتوس کبیر :worship: ناپولی رو گلبارون میکنه :P: :222: :1: :victory2:
:Juveflag: سولو یووه :Juveflag:


#32
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/61523168449922316572.jpg[/img]



#33
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

NAPOLI UNCHAINED!

نبرد حساس شمالی ها و جنوبی ها

[img width=480 height=272]http://www.shiaupload.ir/images/73537534455910433581.jpg[/img]

Friday 03/01/2013 - 8.45 pm - San Paolo Stadium, Naples

هفته ی بیست و هفتم بازی های سری آ شاهد دیدار حساس پارتنئوپی و بیانکونری در سن پائولو خواهد بود. ورود مارادونا به ناپل موجی از شور و حرارت به این شهر آورده و ناپولی ها بیش از هر زمان دیگری خواهان شکست حریف صاحب نام خود هستند. ناپولی با تمام توان به فکر استفاده از این فرصت برای کم کردن اختلاف 6 امتیازی است و یوونتوس هم همان تیم باهوش گذشته است. جدال دو تیم در میانه ی لیگ است و نمی توان قطع و یقین گفت این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند پس جا برای جبران نتیجه برای هر یک از دو تیم وجود دارد.


بعد از اظهار نظر جنجال برانگیز مارکیزیو ناپلی ها حالا نگاه ویژه ای به شاهزاده ی جوان تورینی ها دارند. ناپولی برای انتقام به میدان می آید، انتقام بازی رفت، انتقام سوپرکاپ و البته انتقام صدر جدول! چیزی که البته نداشته اند!


یوونتوس اهداف جدید خود را در اروپا و در لیگ قهرمانان اروپا دنبال می کند و کمی آن طرف تر ماتزاری ادعا کرده که لیگ اروپا را رها کرده و به دنبال قهرمانی در سری آ است. آنها با بی خیالی تمام به مصاف ویکتوریا پلژن رفتند و البته با حقارت تمام حذف شدند و البته ماتزاری از این موضوع خم به ابرو نمی اورد چون به دنبال قهرمانی در سری آ است!

جایگاه دو تیم در لیگ داخلی

اول و دوم! حساس تر از هر زمان دیگری برای هر دو تیم.یوونتوس با یک گل زده کمتر از رم با 53 گل دومین خط حمله خوب سری آ را دارد و البته از ناپولی 7 گل بیشتر زده است. یووه با دریافت 17 گل بهترین خط دفاع سری آ را هم دارد و ناپولی با 4 گلی که بیشتر خورده است از این حیث در سری آ دوم است. یوونتوس 18 بازی را این فصل برده و ناپولی 15 بازی. ناپولی از بازی های خانگی خود در این فصل 30 امتیاز گرفته و از این حیث در سری آ چهارم است اما یوونتوس هم در خارج از خانه این فصل 26 امتیاز گرفته و بهترین آمار را در بین تیم های کالچو دارد.

آمار بازی های قبلی دو تیم
یوونتوس و ناپولی تاکنون در سری آ و سری ب 66 بار در ناپل به مصاف هم رفته اند که 20 بار یوونتوس و 21 بار ناپولی برنده بوده است و 25 بازی هم مساوی شده است. بیشترین نتیجه ای که بین این دو در ناپل رقم خورده برد 2-1 یوونتوس بوده است.

بازیکنان دعوت شده یوونتوس برای این بازی

Full squad: Buffon, Chiellini, Pogba, Marchisio, Vucinic, Giovinco, Peluso, Barzagli, Bonucci, Padoin, Pirlo, Asamoah, Vidal, Giaccherini, Lichtsteiner, Quagliarella, Storari, Matri, Isla, Rubinho, Marrone

داور بازی

دانیله اورساتو

تصویر

آخرین باری که برای یوونتوس قضاوت کرد تساوی 0-0 در برابر لاتزیو در دور رفت در سری ا بود و یکی از ماندگارترین قضاوت هاش هم بازی ای بود که یوونتوس فصل قبل 2-0 کالیاری رو برد و قهرمان شد
آقایان تولورینی و کاریولاتو هم کمک داور های این بازی هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم :


Napoli (probable): De Sanctis; Campagnaro, Cannavaro, Britos; Mesto, Behrami, Inler, Armero; Hamsik; Insigne, Cavani

Juventus (probable): Buffon; Barzagli, Bonucci, Peluso; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Vucinic, Giovinco

Probable result

Juventus 1 – 1 napoli

خوب بازی خیلی سختی داریم. بدون شک اولین نکته ی بازی جو وحشتناک سن پائولو خواهد بود که خوب بازیکن ها بعد از بازی با سلیتک دیگه به نظرم آب بندی شدن بعد از مصاحبه ی عجیب و غریب مارکیزیو و اون برنامه ی مشت زنی و درب و داغون سازی که درست کردن باید منتظر انواع و اقسام بنرها و توهین ها به تیم باشیم. به هر حال با توجه به اتفقاتی که در چند ماه اخیر بین دو تیم افتاده بعید می دونم روابطی مونده باشه که بخوایم در مورد حسنه بودن یا نبودنش بحث کنیم.


فردا ناپولی از دقیقه 1 تا 90 حمله خواهد کرد، اونا زخمی هستن از 4 امتیازی که در 2 بازی اخیر از دست دادن و باید منتظر آماج حملات این تیم باشیم. یه راه داره که از دقیقه 1 بازی رو آروم کنیم و با پسا ها مرتبی و آرام و گرفتن مالکیت توپ خشم ناپولی رو بخوابونیم. اگر نتونستیم باید امیدمون به ضد حملات باشه.


واسه ضد حملات نیازمند بازیکن های سریعی هستیم که خوب البته نمیشه به سبا اطمینان کرد چون بریتوس و کامپانیارو و کانناوارو بازیکنان قدرتی هستن و سبا رو راحت با قدرت بدنیشون شکست میدن. پس علاوه بر سرعت و تکنیک نیازمند قدرت بدنی مناسب هم هستیم که خوب فکر کنم کوالیارلا گزینه مناسبی باشه.

ناپولی در بازی های اخیر کاملا افت کرده. یکی از دلایلش سد شدن راه ارتباطی بین همسیک با کاوانی و پاندف بوده. اگه بتونیم این 3 نفر رو بلاک کنیم می تونیم به راحتی ناپولی رو کنترل کنیم. تو این بازی قطعا تعداد موقعیت های گل کمی داریم پس باید از تک تکشون استفاده کنیم.


و مهم ترین چیزی که می خواستم بگم در مورد کیلینی بود. اصلا صلاح نیست به کیلینی در این بازی میدان داده بشه. کیلینی تقریبا 2 ماه و چند روزیه که بازی نکرده. بازیکنی که حدود 70 روز دور از میادین بوده اصلا براش مناسب نیست که یهو در چنین میدان سخت و سنگینی بازی کنه. مثل روز برام روشنه که بلایی که سر میلیتو آمد به راحتی با پتانسیل بالا میتونه برای کیلینی پیش بیاد. اعتماد به پلوزو در مقطع فعلی خیلی خیلی بهتر از چنین ریسک خطرناکیه. شاید بازی 90 دقیقه ای بی خطری که در برابر سلتیک داریم آغاز مناسبی برای جورجو باشه تا در مقابل وحشی های جنوبی. یادمون باشه که تو این بازی تو ناپل نقل و نبات خیرات نمی کنن. یا تپ رو میزنن یا توپ و پا با هم رو یا هم فقط پا رو. ترجیح میدم این بازی رو ببازیم ولی کیلنی رو دوباره از دست ندیم.



#34
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
صدا و سیما ایران اصلا عین خیالش نیست که تیم اول دوم سری آ با هم بازی دارن :np:

#35
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
اخه جمعه ها برنامه هفت رو دارن که اصلا قابل تغییر نیست ولی شبکه ورزش اگه پخش نکنه بی انصافی هست

#36
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
شبکه ورزش قراره بازی منچستر سیتی و استوک رو پخش کنن که بسیار مهم تر از بازی یوونتوس و ناپولیه تازه قراره با تاخیرم پخشش کنن این نشون میده بازی چقدر مهمه چون احتمالا یکی از دو تیم سیتی و استوک قهرمان اروپا میشن. همین که احمدی مجری شبکه ورزش گفته تو استودیو شبکه ورزش اکثرا طرفدار منچستر سیتین یعنی واقعا خاک بر سر اینا چهارتا بچه دارن شبکه رو میچرخونن :fp:

#37
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
تو اين بازي اگه باختيم ناراحت نشين چون به جذابيت فوتبال ايتاليا افزوده ميشه!ناپولي مطمئنن تيمي نيست كه بتونه تا آخر فصل پا به پاي يووه براي قهرماني بجنگه و همين الانم كم آورده!اصلن پتانسيل قهرماني نداره!ناپولي جنوبي وحشي در شكارگاه ناپل منتظر قرباني كردن يوونتوس شمالي مرفه است!

#38
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
دوستان تو تاپیک "چه بازیکنی؟" گفتن باید برای بارتزالی جانشین پیدا کنیم چون خدایی نکرده اگه مصدوم بشه تیم با مشکل مواجه میشه


[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/34020341108698819911.jpg[/img]


خواستم بگم که تو همین تمرینات اخیر یوونتوس قبل از بازی با ناپولی اگه با دقت نگاه کنین میتونین بارتزالی آینده ی یوونتوس رو ببینین :


[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/29964197818123121030.jpg[/img]


[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/78900622287303135750.jpg[/img]


[img width=480 height=314]http://www.shiaupload.ir/images/42718138449834836790.jpg[/img]

Spoiler


:bighug:

#39
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
ببین چه تلاشی توی تمرینات داره کوا چقدر دوست دارم کوا به ترکیب ثابت برگرده :worship: خدایا خودت کمک کن کوا تو این بازی هت تریک کنه. :worship:

#40
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دي سانتيس - كونته توانسته ذهنيت يوونتوس رو به خوبي عوض كنه ، آن ها اكنون اعتماد به نفس زيادي براي برنده شدن و تحت فشار قرار دادن حريفان حتي خارج از خونه رو دارن . - ما به يوونتوس احترام ميذاريم ، چون اون ها سزاوار اين احترام هستند .. اما به هر حال ما در زمين خودي بازي خواهيم كرد و ميدانيم كه توانايي بردن يووه رو داريم و ميتونيم كار رو براشون سخت كنيم - اون ها اصلي ترين رقيب ما هستند و ما سعي داريم تا فاصله امتيازيمون رو با يوونتوس كاهش بديم - ما در سالهاي اخير پيشرفت زيادي داشتيم و حالا بسيار قدرتمند شديم و يكي از جدي ترين تهديد ها براي ساير تيم ها هستيم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی