پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا - لاتزیو 2-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
165 پاسخ برای این موضوع

#141
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
خوب مشکل اینه که باید فکر هر سه جام رو میکردن اون مربی محترم باید میدونست که سه جام در پیش داریم و بازیکن برا هرسه جام آماده میکرد و یا تهیه از این یکی که حذف شدیم خدا بقیشو به خیر بگذرونه

#142
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
خب حذف شدیم.من هم پیشنهاد میکنم از مدیرهای عزیز امشب بیخیال ویرایش پست ها بشند تا همگی بتونند یک دل سیر فحش و بد و بیراه بگن والا واقعا تحمل این حرص آدم از پا درمیاره. بدون هیچ بحثی مقصر اصلی این حذف دون آنتونیو کاپلو ملقب به کونته هست.چرا؟چون خیلی خودش دست بالا گرفته.رکورد امتیازات کاپلو رو زدی درست؟بدون شکست قهرمان شدی درست؟مارو بعد 7 سال قهرمان کردی درست؟ اما داری با تصمیمات احمقانت تیم نابود میکنی.یک جام امشب پروندی.تو اروپا هم احتمال زیاد با این روند جلو سلتیک حذف میشیم.فقط مونده سری ا که یک ایل لاشخور پشت سر ما هستند که قهرماتی مال خودشون کنند.اگه نتونی حداقل ثباتت در سری ا حفظ کنی تمام کارهات تا به اینجا پنبه میشه میره. اشارم به این بازی نیست.دارم روند یووه رو میبینم و اینو میگم.حاضری 70 دقیقه تیمت سوسک بشه تو زمین حریف و از خلق 3 پاس صحیح عاجز بمونه که ثابت کنی درست فکر کردی؟ثابت کنی حتما پادوین قراره چیزی از خودش نشون بده که 70 دقیقه اونو سمت چپ نگه داشتی؟ یوونتوس مریض شده.بعد تعطیلات.مهمترین دلیلش نخوابوندن 2 تا چک محکم به اون 2 تا مترسک خط حمله ووچینیچ و مگس اتمی هست.تیم شده بی خیال.کجاست اون کونته ای که میگفت بعد بازی باید بازیکنانم از دوندگی پیارهنشون خیس بشه؟هان؟ کجاست اون کونته ای که میگفت اگه تیم حریف شما رو برد باید خون بالا بیارن؟هان؟لاتزیو یی ها حتی اب دهن بالا نیاوردند! فرق تو و السیو پس چیه؟چرا داد نمیزنی سر بازیکنات تا بفهمن تو چه موقعیتی هستند؟چرا سعی نمیکنی برای چند بازی که شده بهترین ترکیبت پشت سر هم بازی بدی و خستگی رو بهونه نکنی؟چوبش نخوردی؟ اومدی ماتری با انگیزه و متحرک رو بعد چند بازی نیمکت نشین کردی و کوالیارلای تنبل که 1 ماه هست بازی نکرده وارد ترکیب کردی که چی؟بود و نبود ووچینیچ تو این چندوقت چه تاثیری داشته جز نابود کردن تیم و تک تک حملات به بهای یک جرقه احتمالی؟ چند بازی هم هست که جدیدا کارت شده مثل قلعه نوعی اعتراض کنار زمین ولو یک پنالتی بگیرند.بابا به حضرت عباس این راهش نیست.بیا مرد باش و اشتباهاتت رو قبول کن. تو شل گرفتی.بازیکنا شل گرفتند.دیگه تیم حریف پرس نمیکنند.همهخ انگار از قهرمانی پارسال ارضا شدند.امشب لاتزیو با پرسش نفس مارو گرفته بود.ووچینیچ بارها و بارها توپ از دست.تو رو هرکی دوست داری یا سبکت عوض کن یا بازیکنها رو تنبیه کن بفهمن میلیونها هوادار دارند دیوونه میشند از بیخیالی میرکو .اون مگس اتمی رو شیرفهم کن اینجا پارما نیست که 10 بای درمیون خوب هستی .اینجا یووست.

#143
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال
امشب یووه با نفرات ذخیره "خوب" بازی کرد.نذاشت لاتزیو حمله خاصی رو دروازه یووه انجام بده و تو جو سنگین ورزشگاه تونست با بازیکنای ذخیره میدان رو دستش بگیره..از اول فصل هم قرار بر این بود که بازی های جام حذفی به بازیکن هایی مثل مارونه،پادوئین و استوراری بازی داده بشه، پس نمیشه به کنته در این مورد خرده گرفت. موقعیتی که جووینکو خراب کرد نشون دهنده کل بازی ضعیفش بود و اگر گل میزد باید تعجب میکردیم..فقط از مارکیزیو بعید بود که توپ برگشتی رو گل نکرد.. در مورد کنته : در 3-5-2 همیشه هافبک ها و یه پیستون ها به دفاع کردن مشغولن و دو مهاجم تک و تنها اون جلو میمونن. این باعث میشه تیم در حملات و مخصوصن در ضد حملات کم تعداد و بی اثر بشه...ایکاش تیم مثل فصل قبل در همچین مواقعی قدرت تغییر تاکتیک به 4-3-3 رو داشت. یه نکته جالب بازی هم برگشتن ووچینیچ تا پشت محوطه جریمه خودی برای گرفتن توپ بود که دو بار تکرار شد..یاد حرف لیپی افتادم که میگفت مهاجمای یووه در کار دفاعی شرکت میکنن و دوندگی که برای این کار انجام میدن باعث میشه تمرکز لازم برای گلزنی نداشته باشن..

#144
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

محمد چرا میگی مهم نیست ؟ جام حذفی و ستاره نقره ای چرا مهم نیست ؟
اگه مارکیزیو مریض بوده پس چرا اصلا اوردش که اونطوری موقعیت سوزی کنه .


رو نیمکت لیخ پوگبا - کاسرس . دچلیه و ماتری بودن . اونوقت کیا رفت تو ؟ چادوین جاکرینی ایسلا . حالا با رفتنشون کاری ندارم . یک نفر بپیاد فقط یک مورد . توجه کن . فقط یه مورد مثبت از جاکرینی و پادوین و ایسلا بگه من دیگه حرفی ندارم . چقدر مگه باید از زمان بازی بگذره تا مربی اینو بفهمه ؟ اونم بازی که ما به گل نیاز داریم . تک تک دقایق بازی برامون با ارزش بود که کونته به راحتی از دستش داد . همون دچلیه تو هجوم خیلی بهتر از اینا بود . ما از اول گل میخواستیم . گل خوردن که دیگه مهم نبود بگیم دچلیه تو دفاع ضعیفه .


مشکل اینه که یه سری بازیکنی که خواب یوونتوس رو هم نمیدیدن اومدن تو تیمی که من 27 ساله متعصبانه طرفدارشم . ای لعنت

منظورم رو نمی گیری
نه این که مهم نیست
ارزشش از چمپیون و سری آ کمتر هست
مگه ممکن هست استفان هر بازی بزی کنه؟استفان هر بازی 90 دقیقه می دوه خیلی ستخته تازه اونم تو سیستم ما
این بازی ها باید استراحت کنه

ده چلیه که هر وقت بازی می کنه انقدر ضعیف هست که همه زاش انتفاد می کند و هیچ فرقی هم با جاکرینی نداشت
هر وقت بازی می کنه ما گل می خوریم بازی قبل روی اشتباه ایشون گل خوردیم
جایزش بازم باید بازی می کرد؟

وقتی نیمکتمون ضعیف هست راهی نبست
نمی دونم چرا همیشه تو ایران همه مسائل رو به مربی ربط می دن

اگه پنالتی دقیقه 2 گرفته می شد همه الان به به چه چه کونته می کردن

#145
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
بچه ها عصبانی هستین - حق هم دارین - صورت خودم از عصبانیت قرمز شده . بعد از دیدن این همه ناکامی در سالیان گذشته همچنان خونم بجوش میاد میبینم تیم حریف بعد از بازی داره خوشحالی میکنه. فاصله بین صعود و سقوط یه بغل پای ساده بود که مارکیزیو براحتی آن را از دست داد. بغل پایی که میتونست در ثانیه های آخر جای تیم برنده و بازنده عوض بشه. بازی بسیار دراماتیک تموم شد . آرزو داشتم با همان نتیجه یک - صفر تموم میشد. الان انقدر غصه نمیخوردم. اینکه انتقاد میکنید که چرا از بازیکنهای اصلی استفاده نشد؛، اگه به تاریخ یووه مراجعه کنید کلا سنت است که در بازیهای جام حذفی از بازیکنان ذخیره که در طول فصل کم بازی کردند بازی کنه. هر مربی تو یووه باشه باید این سنت که تقریبا به قانون رسیده باید اجرا کنه. امتیازهای این قانون این است که بازیکنهای نظیر پادووین و مارونه به چشم بیاین که سر آغازی باشه برای نشون کردن و نقل و انتقالات و در آخر سودهای اقتصادی . اما چه سود که بعید میدونم این بازیکنها جا پای نفراتی مثل مارک یولیانو - زامبروتا - بریندلی و چندین و چند بازیکن که حضور ذهن ندارم بزارن. یه چیز دیگه در آخر - حداقل اینه که امشب از این مارکتی به شدت متنفرم.

#146
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

من از بازی که یوونتوس با تیم دومش در مقابل تیم سوم سری آ انجام داد راضی بودم، از سنگین شدن شدید کفه ی ترازو به نفع یوونتوس با پس از تعویض ها راضی بودم. از این که کونته تیم دومش را این طوری محک بزنه تا بفهه که نیمکتش چه قدرتی داره راضی بودم، از این که با ناداوری ها مشخص شد چرا کونته او رفتار را پس از بازی قبل داشته و صبر لبریز شده راضی بودم، از این که یوونتوس امشب به ماروتا و آنیلی ثابت کرد که چون نتونستن مهاجم خوب این فصل بگیرن نباید هیچ امیدی هم به نتایج خارق العاده داشته باشن خوشحال هستم، از این که استوراری اون گل را خورد و اثبات کرد که اگه قراره کسی جای بوفون توی دروازه باشه باید یک جوان باشه که کسب تجربه کنه نه یک دروازبان 35 ساله که در سطح دروازبان ذخیره یوونتوس هم نیست.
از اینکه ایقدر هیجان لیگ ایتالیا بالا رفته خوشحالم.

فقط از این قسمتش میشه راضی بود

امشب یووه با نفرات ذخیره "خوب" بازی کرد.نذاشت لاتزیو حمله خاصی رو دروازه یووه انجام بده و تو جو سنگین ورزشگاه تونست با بازیکنای ذخیره میدان رو دستش بگیره..از اول فصل هم قرار بر این بود که بازی های جام حذفی به بازیکن هایی مثل مارونه،پادوئین و استوراری بازی داده بشه، پس نمیشه به کنته در این مورد خرده گرفت.

لاتزیو که احتیاج به گل و حمله نداشت . این ما بودیم که گل میخواستیم


وقتی نیمکتمون ضعیف هست راهی نبست
نمی دونم چرا همیشه تو ایران همه مسائل رو به مربی ربط می دن
اگه پنالتی دقیقه 2 گرفته می شد همه الان به به چه چه کونته می کردن

تو که دیگه منو میشناسی

#147
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
جدای از نبود یه مهاجم بدرد بخور وابستگی بیش از حد تیم به پیرلو خیلی بده عملا بدون پیرلو پاس کاریا مون به هیچ نتیجه ای نمیرسه بدون پیرلو هیچ خلاقیتی در هیچ منطقه ای از زمین دیده نمیشه هیچ فراری اصن هیچی بزرگترین شانس پارسالمون این بود که پیرلو اصلا مصدوم نشد و در طول فصل کاملا آماده بود تا این شانس نسیب این سرمربی محترم بشه که قهرمان بشه و انقدر مغرور بشه!!

#148
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

بر باد رفته !

تصویر



#149
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

امشب یووه با نفرات ذخیره "خوب" بازی کرد.نذاشت لاتزیو حمله خاصی رو دروازه یووه انجام بده و تو جو سنگین ورزشگاه تونست با بازیکنای ذخیره میدان رو دستش بگیره..از اول فصل هم قرار بر این بود که بازی های جام حذفی به بازیکن هایی مثل مارونه،پادوئین و استوراری بازی داده بشه، پس نمیشه به کنته در این مورد خرده گرفت.


میشه بگین این که باید حتما بازیکنای ذخیره تو حذفی در هر شرایطی بازی کنند را مجلس تصویب کرده یا یوفا ؟ و کنته کاره ای نیست و نمی خواد لجبازی کنه ؟
تو این چند سال تمام اعصاب و سرمایمون به خاطر امسال بازیکنهایی مثل پولسن مولینارو آمائوری متری کوا ده چیله زبینا و.... از دست رفت وفقط به امید اینکه این هفته خوب میشن ، الان بعد این بازی خوب دیگه اون بازیکن ستاره میشه ، الان وقتشه ، دیدید گفتم فرصت می خواد و ... و ادامه دارد تا چند سال تا وقتی از این تیم برن
تو این فصل هم ایزلا و جیوینکو دارن این مسیرو پیش میرن و هر روز به امید اینکه از این بازی خوب میشن، ماه دیگه ، بهد این گل و .....و راحت بگم به نظر میرسه این سیر ادامه داره
در مورد پادویین یه سوال دارم میشه یکی بگه این بازیکن پستش چیه توانایش چیه ؟ پاسش خوبه سرعتش تکنیکش دفاعش ...
اصلا من توش موندم بقه که گفتم گاهی یه حرکتی جرقه ای چیزی از خودشون نشون میدن و یه امید واهی ولی این هیچی در حد صفر کسی اصلا ازش چیزی دیده ؟


#150
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
من چقدر کنف شدم با لگد زدم تو دل داداشم که بگم ببین یوونتوس گل زد داداشم تا چششو باز کنه ببینه چی شد گل خوردیم.گفت خاک تو سرتون. موندم چرا زمین دهن باز نکرد

#151
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
یک مورد گویا از قلم تیز و منتقد همه افتاده و بدجوری فراموش شده منم حق میدم چون خودمم تازه یادم اومد این موقع شب : اگر بگم ما طرفدارای یوونتوس و کلا همه ی فوتبالدوستان باید هزاران هزار مرتبه خدا رو شکر کنیم که لوکا مارونه هنوز زنده هست و آسیب جدی ندیده خیلی خیلی کم گفتم. خدا به هر دو بازیکن رحم کرد. اون هرنانس بنظرم حرکتش خیلی خطرناک و کنترل نشده بود و از پشت سر مارونه اقدام به جدال هوایی برای رسیدن به توپ کرد بیچاره لوکا مارونه اصلا اولش نفهمید که چی شده و به چی برخورد کرده هرنانس رو که دیگه اصلا نگو بدبخت رو هوا بیهوش شد مثل مرده ها تو یه حالت غیر عادی افتاد زمین ، نفسم بند اومد خدا خدا میکردم هیچ اتفاقی برای هیچکدومشون پیش نیاد. خیالم راحت شد وقتی دیدم لوکا حالش خوبه و بیهوش نشده اما اون هرنانس وقتی به هوش اومد سمت چپ صورتش پر از خون بود. هنوز هم وقتی اون صحنه یادم میاد پاهام شل میشه خیلی وحشتناک بود. امیدوارم دیگه شاهد چنین صحنه هایی نباشیم تو هیچ ورزشی .

#152
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
10 دقیقه هیجان انگیز به نظرم ما به ترکیب اولیه کنته باختیم .... جایی که اصرار بر ان است تا در بازی به این حساسی بازیکنانی که با بازیکنان اصلی تیم فاصله چشم گیری دارند در ترکیب قرار بگیرند ایسلا و جاکرینی و مارونه و ...... همونطور که دیدید در حضور چند دقیقه ای پیرلو و مارکیزیو حملات شکل بهتری به خود گرفت وقتی که مارکیزیو اون توپ رو به اوت زد فقط تونستم به کف دست بزنم به صورتم ..... من چون دهنمم چفت و بست نداره میخواستم فحش ها رو نثارش کنم اما نتونستم ...... مارکیزیو خیلی بیشتر از این یه توپ به گردن ما حق داره در روزی که میتونستیم حداقل یه تساوی بگیریم اما شانس با ما یار نبود

#153
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
یادتونه بعد از باخت به اینتر گفتیم عیب نداره یه تلگر خوب برای تیم بود بعد از اون به میلانم باختیم همه گفتیم عیبی نداره بازی برد و باخت داره میلان شانسی برد بعد از میلان سمپتوریا بعد چندتا مساوی و حالا هم که... :fp: :fp: دیگه من نمی گم عیبی نداره چون چند روز بیشتر به بازی سلتیک نمونده و تیم اون احساس ترس از باختنو که قبل از بازی اینتر داشتیمو دیگه نداریم .اون هماهنگی قبل از نیم فصلو نداریم.و متاسفانه با این که اصلا دلم نمی خواد این حرفو بزنم دیگه بعضی از بازیکنا اون بازی محکم و غیرتی که هممون دوست داشتیم رو انجام نمیدن. :20: :20: البته این حرفا به خاطر بازی دیشب نیست این احساس من از بازیای بعد از نیم فصله چون تو بازی دیشب ما فقط و فقط به سیاست های باشگاه باختیم(به گفته ی آفا pzhmanچون ایشون خیلی بیشتر از ما بازیای یووه رو تو جام حذفی دیدن)سیاست باشگاه یعنی بازی دادن به ذخیره ها تو جام حذفی و این همیشه از قدیم تو یوونتوس رسم بوده.در آخر امیدوارم با برگشتن بازیکنای مصدوم و اضافه شدن آنلکا به تیم همون تعادل قبل از نیم فصلو به دست بیاریم چون سلتیک واقعا خوب بازی میکنه و با این تیم و این شیوه من امیدی به صعود حتی مقابل سلتیک هم نمی بینم.

#154
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
در مورد این بازی : 1- این که ترکیب اولیه یووه ضعیف بود یه چیز واضحه، اصلا تا وقتی یووه 3 تا تعویضش رو نکرد به نظر بازی نابرابری میومد. ولی اصولا این یه سنته تقریبا توی تمام لیگ ها که مربی های تیم های بزرگ هیچوقت تو جام حذفی به تیم اصلی بازی نمی دند. یادم میاد حتی ونگر وقتی به فینال جام حذفی می رسید با جوون هاش می گفت اگر تیم اصلی رو الان بازی بدم به زحمتی که این بازیکن ها کشیدند توهین می کنم و فینال هم با بازیکن های ذخیره اش بازی می کرد. سرنوشت فوتبال خیلی از بازیکن ها توی همین جام حذفی ها دچار تغییر میشه. کونته خودش هم می دونه این بهترین تیمی نبود که می شد به زمین فرستاد، ولی کونته اولین بازی جام حذفی خودش گفت جام حذفی جایی خواهد بود که به بازیکن هایی که کمتر فرصت بازی پیدا کردن میدون بدم. و این چیز جدیدی هم نیست، همیشه همین بوده. 2- تعداد بازیکن های ضعیف این بازی خیلی بالا بود. پلوزو روی گل افتضاح عمل کرد، جاکرینی حتی برای دویدن به زحمت می افتاد، پادویین توی بازی نبود، ایسلا مفید بازی نمی کرد و مارونه هم توانایی به جریان انداختن بازی رو نداشت. می گند کافیه یه تیم 3 بازیکنش روز خوبی نداشته باشند تا از پا بیفته (همونطور که عملکرد ضعیف یک نفره ی دچلیه تو بازی قبل باعث از دست رفتن امتیاز شد)، ما براحتی امشب با 5-6 بازیکن بسیار ضعیف داشتیم بازی می کردیم. اصولا بعد از تعویض ها من احساس کردم تازه یه بازی با حساسیت و ارزش توجه شروع شد. 3- با همین شرایط بازی، فاصله یوونتوس پیروز و یوونتوس حذف شده می تونست به اندازه ی یکی از پنالتی هایی که داور نگرفت، یه کرنر، یا یه تک به تک و دروازه خالی بعدش باشه ! تصور کنید یکی ازین اتفاقا ذره ای متفاوت رخ می داد یووه الان در فینال بود و خبری ازین حرف ها هم نبود. وقتی دقیقه 8 پنالتی به این واضحی گرفته نمیشه یا اینقدر راحت توی محوطه پیراهن کشیده میشه و داور نمی گیره، یا وقتی یه بازیکن دروازه خالی رو نمی زنه، وقتی توی تیمی که داره به خوبی دفاع می کنه یه لحظه یه مدافع ضعیف که داره در پست یکی از بهترین های دنیا بازی می کنه فقط تماشا می کنه که چطوری تیم گل می خوره، و فقط بعد با یه کرنر اینطوری سرنوشت بازی عوض میشه، ازون موقع هایی که تحلیل اینقدر سخت میشه که فقط باید گفت : فوتبال همینه ! 4- کونته با توجه به محرومیت 2 بازی اش در مورد داوری این بازی گفت : داوری مشکلی نداشت، همیشه حق با داوره. درواقع ووچینیچ دایو کرد و دروازه بان اصلا تماسی باهاش نداشت و باید به خاطر تمارض به میرکو کارت می داد داور. صحنه ی سبا ؟ سبا که اصلا باید اخراج می شد. صحنه کلوزه ؟ اوه اون خطا که اینقدر خشن و بد بود که باید حتما پنالتی گرفته می شد. کونته در ادامه گفته هرچند اعتقاد داره در مجموع 180 دقیقه بهتر از لاتزیو بودیم ولی نتیجه ای که در زمین رقم خورده رو می پذیره و شکست رو قبول می کنه. کونته گفته می دونه چه چیزی از بازیکن هاش خواسته و چه انتظاری ازشون داشته برای همین از عملکرد تیم راضیه. گفته البته هضم اون موقعیت آخر خیلی سخته چون اگر گل شده بود الان در فینال بودیم. 5- مارکیزیو گفته من نباید همچین توپی رو خراب می کردم، خیلی گل مهمی بود، معذرت می خوام...

#155
juve

juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال
با سلام خدمت دوستان من امیرسعید هستم یه تازه وارد :victory2: البته شاید دوستانی من رو بشناسن چون توی فروم های دیگه فعالیت داشتم

---

درباره بازی دیشب چند تا نکته به ذهنم می رسه که به ترتیب وقوع می گم شون:
1- واقعا نیمکت ضعیفی داریم . اگه تیمی بخواد توی 3 جام بازی کنه و مقام بیاره ، باید بازیکنان با کیفیت تری داشته باشه . ایزلا و پادوین که اصلا خوب نبودن ، مارونه و پلوسو و جیاکرینی هم متوسط رو به بد بودن . سبا هم علی رغم تلاشش و تکنیکی که داشت در زدن ضربات آخر دقت نمی کرد . تنها نقطه اتکای تیم به بارزاگلی و میرکو بود . که پرس شدید لاتزیو ، مانع از هر کاری می شد .
توی این لاین آپ ویدال هم گم شده بود ، در حالی که دیدیم از دقیقه 70 به بعد که پیرلو و مارکیزیو اومدن توی زمین ، ویدال هم یه دفعه همونی شد که همیشه هست .

2- به شدت نیاز به مهاجم هدف داریم . کسی که کنار میرکو بتونه گل بزنه . سبا اونی نیست که باید ، کوا و ماتری هم همین طور . اگه میخوایم قهرمان 3 جام بشیم باید مهاجمی مثل فن پرسی ، یا ژکو ، یا کسی مثل دیه گو میلیتو که ذاتاً گلزن هستن ، رو داشته باشیم . چون توی بازی هایی که خیلی نزدیک هست ، یه مهاجم خوب می تونه از تک موقعیت ها استفاده کنه ، در حالی که دیدیم ، سبا نتونست ...

3- سبک و نوع بازی مون یه جورایی قابل پیش بینی شده واسه همه . و همه فهمیدن که اگه بتونن به خوبی تیم ما رو از جلو پرس کنن ، می تونن قدرت بازیسازی رو از مدافعا و هافبک دفاعی ما بگیرن . ناپولی در فینال حذفی سال قبل همین بلا رو سر مون آورد و لاتزیو هم دیشب همین کار رو کرد .
و متاسفانه ما هم پلان B ظاهرا نداریم برای این جور مواقع ! شاید هم ابزارش رو نداریم ؟!

4- داوری توی نتیجه این بازی به شدت تاثیر گذار بود . اگه دقیقه 7 پنالتی روی میرکو رو گرفته بود ، شاید الان داشتیم درباره بازی برگشت رم و اینتر حرف می زدیم . نیمه دوم هم یه صحنه واضح روی جیووینکو بود که باز هم داور لطف داشت به میزبان و پنالتی نگرفت .
چند مورد هم اطراف محوطه بود که خطا نگرفت ... به هر حال شاید اگه داور کمتر اشتباه می کرد ، نتیجه یه چیز دیگه می شد .

5- درحالی که در اغلب دقایق صاحب توپ و میدون هستیم ، ولی در اندک زمانی که تیم حریف فشار میاره روی دروازه مون ، به راحتی توی چند بازی اخیر گل می خوریم ، بازی رفت با همین لاتزیو ، بازی با جنوا و همین بازی دیشب . تیم حریف از کنترین فرصت نهایت بهره رو برده ، در عوض ما دروازه خالی رو گل نمی زنیم .
اشتباهات استوراری هم البته توی این موضوع دخیل بوده ...نمی دونم چرا به لیالی (اگه اسمش رو اشتباه نگم) میدوون داده نمی شه . اگه قراره دروازه بان مون این طور اشتباه کنه لااقل یکی باشه که تجربه بدست بیاره ، نه کسی که 36 ساله است و آینده ای نداره ...




:huhsmileyf:

[/color]به هر حال باختیم و حذف شدیم ولی واقعا با تمام این نواقص حق مون نبود :confused2:
[/color]هم در بازی رفت باید می بردیم و هم در بازی برگشت باید دست کم مساوی می کردیم :hanghead:

#156
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال



1- این که ترکیب اولیه یووه ضعیف بود یه چیز واضحه، اصلا تا وقتی یووه 3 تا تعویضش رو نکرد به نظر بازی نابرابری میومد. ولی اصولا این یه سنته تقریبا توی تمام لیگ ها که مربی های تیم های بزرگ هیچوقت تو جام حذفی به تیم اصلی بازی نمی دند. یادم میاد حتی ونگر وقتی به فینال جام حذفی می رسید با جوون هاش می گفت اگر تیم اصلی رو الان بازی بدم به زحمتی که این بازیکن ها کشیدند توهین می کنم و فینال هم با بازیکن های ذخیره اش بازی می کرد. سرنوشت فوتبال خیلی از بازیکن ها توی همین جام حذفی ها دچار تغییر میشه. کونته خودش هم می دونه این بهترین تیمی نبود که می شد به زمین فرستاد، ولی کونته اولین بازی جام حذفی خودش گفت جام حذفی جایی خواهد بود که به بازیکن هایی که کمتر فرصت بازی پیدا کردن میدون بدم. و این چیز جدیدی هم نیست، همیشه همین بوده.





با تکیه بر این حرف ها و این منطق پس ما باید انتظاراتمون رو بیاریم پایین!پس نباید به فکر 2 گانه یا 3 گانه زدن باشیم!فرق یک مربی بازنده در این سالیان اخیر مثل ونگر با یک مربی برنده مثل مورینیو یا گواردیولا همینه!اونها هم تیمشون در 3 جبهه بازی میکرد ولی به جای اینکه بیان یکسری بازیکن رو فقط در ترکیب اصلی بازی بدند و یکسری رو فقط در حذفی و یکسری هم برای تلطیف ضائقه روی سکو بزارند میومدند و میاند در تمامی جامها از داشته هاشون استفاده میکنند و همیشه ترکیبی از تیم اصلی و ذخیره رو بنا به شرایط بازی راهی زمین میکنند!


اما فلسفه افرادی مثل ونگر و بنیتز همینه که تو گفتی و نتیجش رو هم میبینیم که جام حذفی براشون محل کشف استعدادها هست و نهایتا هم حذف در رقابتها!اگه ما یک تیم بزرگ مثل بارسلونا با ستاره های کمیابش رو در نظر بگیریم میبینیم که بنا به شرایط بازی استفاده از ذخیره هاش و جوانانش تغییر میکنه!بارسا هیچ وقت تیمی که جلوی فرضا گرانادا در کوپا دل ری بازی کرده رو جلوی بازی با رئال در کوپا دل ری نمیزاره مگر دروازه بانشون پینتو!

یا خوزه مورینیو هم در مراحل بالاتر کوپا ایتالیا اومد و با بهترین ترکیبش راهی مسابقات شد و برا همین تونست 3 گانه بزنه!عوضش همین ماریو بالوتلی که ذخیره تیمش بود رو تو بازی با بارسا میدون داد.راه درستش اینه مستر کونته!اینکه بیای یک سری بازیکن مثل مارونه رو همیشه خدا تو حذفی بکار ببری اون هم در کنار بقیه بازیکنهای بی انگیزه و دور از آمادگی فقط و فقط جلوی رشدشون رو میگیری!




حرف زیاده و حوصلتون سر میره.این لیست نفرات دعوت شده بازی دیشب.



1 Buffon
4 Caceres
6 Pogba
8 Marchisio
9 Vucinic
11 De Ceglie
12 Giovinco
13 Peluso
15 Barzagli
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone




اگر یکم از بازیکنهای بهتری استفاده میکرد که تو لیست هستند راه دوری نمیرفت.اگه از بازی دیشب عبور میکردیم چند ماهه بعد فقط 1 بایز فینال میموند و هیچ خستگی هم دیگه در کار نبود!


دیشب حضور فرد باتجربه ای مثل کاسرس در دفاع 3 نفره واجب بود! عوضش پلوزو که چپ پای تخصصی هم بود میرفت تو پیستون چپ و هم ضعف دفاعی وحشتناکش کمر تیم نمیشکوند و هم به جای پادوین که 1 دقیقه طول میکشید توپ استپ کنه و پاس بده راحت یک ضرب اونور رو فعال میکرد!اگه حالا که مارکیزیو و پیرلو نبودند میومدی به پوگبا بازی میدادی هیچ وقت جاگرینی نمیگفت به من کم محلی میکنی!تیم نیاز داشت به پوگبا تا هم از شوتهاش استفاده بشه و هم بازی سازی رو در مرکز زمین به نفع یووه کنه که شاهد نباشیم 65 دقیقه قبل از تعویض پیرلو فقط تاکتیک این باشه که بونوچی از دم دفاع بزنه زیرش و جووینکو هم به توپ نگاه کنه .همینطور حضور یک بازیکن متحرک و پرتلاش مثل ماتری میتونست هم باعث گلزنی یووه بشه و هم با سرعتش دفاع لاتزیو رو ازار بده و هم با ضرباتش شانسی برامون بیاره.هرچند که تو لیست بود ولی میگند مریض شده بود!



این جام هم از دست رفت تا فعلا فقط تجربش برا کونته بمونه و ناراحتیش برا هوادارا.هرچند بعید میدونم کونته درس گرفته باشه و اگر سال بعد هم در چنین شرایطی قرار گرفتیم همین حرکت دومرتبه پیاده میکنه!

#157
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
اگر بدون تعصب نگاه کنیم پارسال قهرمان شدیم این قهرمانی خیلی هم زیبا بود بدون شکست و بسیار غرور آمیز ولی این قهرمانی در یک شرایطی بدست اومد ما فشردکی مسابقات برامون کم بود مصدومیت مثل امسال زیاد نبود و بازیکنا با تعصب و محکم و نه با خلاقیت ذاتی که برخی مواقع فقط خلاقیت لحظه ای بازی کردن و انگیزه و آمادگی پیرلو که ایتالیا رو یک تنه به فینال اروپا برد قهرمان شدیم و نوش جانمون ولی این که ما تو باد اون قهرمانی خوابیدیم و دست به تقویت تیم نزدیم و یکسری خرید های در بسته به امید اینکه شاید یه روزی بازیکن خوبی بشن !!خیلی ساده بگم تیم نه تنها سیر صعودی نداشت که به سمت سقوط هم رفت بازم بدون تعصب این تیم در هیچ بازیکنیش خلاقیت و نبوغ ذاتی نداره و با این شرایط هر چه پیش آید حاصل شرایط موجود هست و در مورد بازی دادن تیم دوم هم این که ما یک جام رو از دست بدیم در شرایطی که در جام های دیگه هنوز هیچ چیز معلوم نیست و ممکنه این جام در آخر برای تیم ارزشمند باشه جای سوال داره

#158
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

با تکیه بر این حرف ها و این منطق پس ما باید انتظاراتمون رو بیاریم پایین!پس نباید به فکر 2 گانه یا 3 گانه زدن باشیم!فرق یک مربی بازنده در این سالیان اخیر مثل ونگر با یک مربی برنده مثل مورینیو یا گواردیولا همینه!اونها هم تیمشون در 3 جبهه بازی میکرد ولی به جای اینکه بیان یکسری بازیکن رو فقط در ترکیب اصلی بازی بدند و یکسری رو فقط در حذفی و یکسری هم برای تلطیف ضائقه روی سکو بزارند میومدند و میاند در تمامی جامها از داشته هاشون استفاده میکنند و همیشه ترکیبی از تیم اصلی و ذخیره رو بنا به شرایط بازی راهی زمین میکنند!


- من این رو به عنوان نظر خودم نگفتم که موافقم یا مخالفم. به عنوان یه حقیقت گفتم که همیشه همینطوری بوده و یه چیزی نیست که یهو کونته از خودش درآورده باشه. اصولا جام حذفی یه جام رده دو حساب میشه و معمولا تیم های بزرگ این جام ها رو با تمام قوا بازی نمی کنند. این مربوط به ونگر و کونته نیست معمولا خیلی مربی های دیگه هم به همین شکل رفتار می کنند. من ونگر رو به عنوان مثال گفتم. به طور مثال فرگوسن هم بخوای نگاه کنی همینطوره. دو بازی اخیر منچستر توی لیگ و جام حذفی رو مقایسه کنی 6 بازیکن متفاوت بازی کردند + جونز در خط دفاع بازی کرد. یعنی 7 تغییر در یک هفته.

- بله فکر می کنم برای تیمی که توی 23 سال اخیر 1 بار قهرمان جام حذفی شده و اکثر قهرمانی هاش مربوط به دهه 60 به قبل بوده و این حقیقت که در 90 سالی که جام حذفی ایتالیا در کنار لیگ داره برگزار میشه دابل تنها 5 با رخ داده و تریبل 1 بار، فکر می کنم باید انتظاراتتون رو بیارید پایین.

- مورینیو در سالی که جام حذفی- لیگ رو برد جز فینال بقیه بازی ها رو تعویضی بازی می داد. خط حمله اینتر اتوئو-میلیتو بود ولی در جام حذفی بیشتر بالوتلی-پاندف بازی می کردند. خط دفاع اینتر مایکون، ساموئل، لوسیو، چیوو بود ولی در جام حذفی ماتراتزی و سانتون بازی می کردن. معمولا اشنایدر هم بازی نمی کرد.
Spoiler


#159
Rahavard

Rahavard

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 141 ارسال
حیف از ضربه اخر که مارکیزیو خراب کرد---میدونم طرفدار زیاد داره اینجا ولی.......هیچ وقت قبولش نداشتم

#160
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
دیشب پست ندادم زیاد ! چون میدونستم پست بدم حتما هرچی از دهنم در میاد به کونته میگم ! ولی حالا که آتیشم خاموش شده میگم ! امسال یوونتوس هرچی بازی باخته یا مساوی کرده مقصر همشون کونته بوده ، خود کونته داره تیمش و نابود میکنه ، داره یوونتوس شکست ناپذیری که خودش ساخته رو نابود میکنه ! لاین آپ های داغون ! خرید های مزخرف ! تعویض های مضحک ! دقیقا همش مقصر خودشه ! پیش از این تو تاپیک تیم یوونتوس گفتم ، یه روزی بود یوونتوس تازه از سری بی اومده بود ، مدیریت و کادر فنی همگی نا آشنا و بی تجربه ، یوونتوس افتاده بود دونبال آت و اشغال خریدن ! مولینارو ، آلمیرون ، تیاگو ، پولسن و امثال الهم ، بعد ماروتا اومد و طی دو فصل همه آت و اشغال ها رو از تیم انداخت بیرون و تیم و یک دست کرد ! حالا دوباره یوونتوس و در صدر اونها کونته افتاده دونبال آت و اشغال خریدن ، پادوئین ، پلوسو و ... ! وقتی تیم یک دست نباشه همین میشه ! این چندمین اشتباه پلوسو که منجر به گل میشه و یوونتوس بازی و میبازه ؟ دقیقا چند تا بازی دیگه قراره پلوسو این اشتباهات انجام بده و بازم بهش بازی برسه ؟ جدا از یک مدافع کونته انتظار این و داره که بگذاره مهاجم حریف گل بزنه !؟ پارسال چیزی که کونته خیلی تاکید میکرد "مالکیت توپ" بود ! امثال تنها چیزی که اصلا بهش کوچیکترین اهمیتی نمیدند ، "مالکیت توپ" صحنه هایی و میبینم که راحت ووچینیچ توپ لو میده ، مارونه توپ و میندازه جایی که اصلا کسی نیست ، جاکرینی تک روی های احمقانه ای انجام میده ! باید قبول کرد چیزی که پارسال در مورد یوونتوس اتفاق افتاد یک معجزه بود ! معجزه که میگفتن همون بود که پارسال دیدیم ! پارسال چون خوب بازی میکردیم شانس هم داشتیم ! امسال چیزی بالای 10 12 بازی من یادم میاد که خوب که هیچی افتضاح بودیم ! کونته پارسال با کونته امسال زمین تا آسمون فرق داره ! کونته از هدفش از اعتقاداتش به کلی دور شده ! ما دیگه "مالکیت توپ" از یوونتوس نمیبینم ! ما دیگه "آب مقدس" در دست کونته نمیبینم ! دیگه کسی که اشتباه کنه جریمه و مجازات نمیشه ! نمیگم اخراج بشه ، نمیگم استعفا کنه ! تنها میتونم آرزو کنم که کونته "آدم" بشه ! من کونته پارسال دوست داشتم ! این کونته فرق کرده !!!!





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی