پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نیکولا آنلکا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
187 پاسخ برای این موضوع

#21
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
واقعا اين يه دهن كجي به تمام معنا به همه هواداران يووه است ! آقايان آنيلي ، ماروتا و كونته با اين كارشون به تمام دنيا نشون ميدن كه سري آ چقدر بدبخت و بيچاره شده !!! خارج از بحث هاي حاشيه اي و اعصاب خوردي و اينكه مديران عالي رتبه يووه كاملا در مسير عقده اي كردن هوادارا دارن پيش ميرن اين چند ساله ، اگه بخوايم بحث فني بكنيم راجع به اين بشر ، اون موقع كه تو چلسي بازي ميكرد ( كاري به زمان بازيش در سال هاي دورتر در آرسنال و رئال ندارم ! ) يه گل نزن به تمام معنا بود ( كه خودمون از اينا ماشالله خيلي داريم ) ! كه نه پاس مي داد نه گل مي زد از هر جا هم كه گيرش ميومد فكر ميكرد كاكرو يوگاست و د بشوت به سمت دروازه ! من مطمئنم اگه اين يارو بياد ميانگين حضور تماشاگر تو بازي هاي يووه حداقل 10 هزار نفر كاهش پيدا ميكنه ! چرا ؟! چون هيچ تماشاگري ديگه جرات نميكنه پشت دروازه ها بشينه :1: راستي همين رضا حقيقي پرسپوليس واسه يه نيم فصل بازي ، چقدر كاسب شد ؟! بالاي يك ميليون دلار درسته ؟! :1:

#22
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
حضور آنلکا توی تورین توهینه به همه هوادارهای یوونتوس که عاشقانهش الکس و دیوید رو دوست دارن . چطوری این بازیکن رو تحمل کنیم . بازیکن تک رو که از ووچینیچ هم بدتره و پاس دادن بلد نیست . آدبایور اگه میومد باز میشد یک جور باهاش کنار اومد . آخه آنلکا ؟!!!! در ادامه خرید مهاجم هایی که به درد ماست نمیخورن . بوریلو . بنتنر ٰ. آنلکا

#23
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
از لحاظ ورود یک کمهاجمه مفت باشه کوفت باشه ، کاملا راضیم و آنلکا هم مثل بوریلو و بنتنر اون گوشه واسه خودش می دوئه :lol: :lol: مفته دیگه بزار باشه ! :nish: خیلی هم چارچوب شناس تر و با تجربه تر از مهاجمامون هست ! اما از لحاظ مقایسه با تلخ ترین خاطره باشگاه یعنی بیرون انداختن الکس از تیم ، هرچی فحش بیب و بیب تر نثار بانیان قضیه :fp:

#24
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
مفت مفت هم نیس.بالاخره یه حقوقی قراره بهش بدیم دیگه.مطمئنا حقوق دریافتیش خیلی هم کمتر از دروگبا نخواهد بود. انتخاب آنلکا بجای دروگبا چیزی جز حماقت نمیتونه باشه.اصلا حماقت هم نیست.هرجوری هم بخوایم حساب کنیم از حماقت بدتره.چیه اصن؟چه توجیهی پشت این کاره؟حقوق بالای دروگبا؟مگه قراره به این آنلکا خیلی کمتر پول بدیم؟ اصلن فرض کنیم میخوان یه ادم بیارن شیش ماه تو تیم باشه و بعد بدون دردسر دیپورتش کنن دیگه چه نیازیه یه آدم بدردنخور بیاد که مشکلات تیم رو بیشتر کنه؟اونم با یه حقوق بالا؟؟؟ چی توی این انلکا دیدن اخه؟ واقعا دوس دارم سرمو از روبرو بکوبم تو قطار در حال حرکت :fffuuu:

#25
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال
فقط امیدوارم آنلکا نیاد ... یعنی امیدوارم اصلا فکر آنلکا به ذهن اینا خطور نکرده باشه و اینا همش شایعه باشه . حاضرم مهاجمای الانمون رو هم بفروشیم ، ولی ماروتا دیگه خرید نکنه ! :np:

#26
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
میدونستید میانگین آمار گلزنیش از ماتری ، ووچینیچ ، کوالیارلا و حتی بنتنر پایین تره ؟!! :np: داریم مهاجمی رو میخریم که حتی تو دوران اوجش هم یه گلزن قهار نبوده ، چه برسه به این که الان در آستانه ی 33 سالگی قرار داره و تو حدود 20 بازی برای یه تیم چینی فقط 3 گل زده ! ویرایش : یاکوئینتا رو هم اضافه کنید ، از یاکوئینتا هم میانگین آمار گلزنیش پایین تره. :smile:

#27
!ale4ever!

!ale4ever!

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 192 ارسال
یه ترانسفر بی ارزش. تنها دید مثبتی که میشه نسبت به این ترانسفر داشت به تعداد گل هایی که برای شانگهای زده نمیشه استناد کرد.چون تو اکثر بازی های به عنوان هافبک وسط مورد استفاده قرار گرفته.آنلکا دید بسیار خوبی داره و قدرت کنترل توپ بسیار بهتری نسبت به تمامیه مهاجم هامون. پول زیادی بابت قرض گرفتنش پرداخت نمیکنیم.امیدورم ثابت کنه که ما در موردش اشتباه میکنیم.

#28
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
بچه ها اینقدر ناراحت نباشید ورود آنلکا لااقل یه جنبه مثبت داره واسه ما! ماروتا تونست مهاجم های بی خاصیت جهان رو یکجا جمع کنه :) یه نگاه به مهاجم های خریده شده توسط ماروتا بکنین امائوری-ووچینیچ-ماتری-کوا-بنتنر-بوریلو و آنلکا! ماروتا نشون داده تو مهاجم بی خاصیت و گرون خریدن تبحر خاصی داره!!! منکه تا این ماروتا هست خرید فکر یه مهاجم خوب و تاپ رو کلا از ذهنم بیرون کردم و دیگه الکی حرص نمیخورم!!! حاضرم شرط ببندم که سال بعد جز لورنته هیچ مهاجم تاپی اضافه نمیشه مگه از بین جوونای یووه یکی ستاره بشه!

#29
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

از قدیم به عنوان یک تموم کننده خیلی خوب قبولش داشتم و مطمئن باشید از نظر تموم کنندگی از همه مهاجم های فعلیمون بهتره چون بیشتر بازیهاش را تو چلسی و فرانسه دیدم و قدرت بدنی فوق العاده ای هم داره ولی زیاد پاس نمیده و اخلاق خوبی هم نداره و اگر ثابت بازی کنه به نظرم جواب میده
اگه مسئله الکس نبود من موافق اومدنش بودم ولی وقتی ما الکس را با اون ویژگی های منحصر به فرد باهاش اون رفتار را کردیم و حالا داریم امثال آنلکا را می خریم خیلی مسائل رفتن الکس از حدس و گمان خارج میشه و مثل روز روشن که .....
و دیگه خیلی ها نمی تونن توجیح های غیر منطقی شون را در مورد رفتن الکس را ادامه بدند و اومدن آنلکا با این شرایط یه توهین حساب میشه


#30
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
الان خبر ساعت 13:15 شبکه 3 اعلام کرد قرارداد عقد شد. یه فیلم هم نشون داد از ورود آنلکا به فرودگاه تورین!

#31
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
به نظر من دلیل اصلی 90 درصد این صحبت هایی که دوستان میکنن برمیگرده به رفتار مدیران یوونتوس با دل پیرو که از هر نظر هم بهش فکر بکنیم میبینیم اینبار حق با این دوستان هست بر خلاف حرف های قبلی در مورد کونته و الکس. ولی در کل انلکا از تمامی مهاجمان فعلی ما بهتره

#32
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
یعنی چون پول زیادی خرج برنداشته اشکالی نداره به جا مهاجم تاپ یا مثلا گلزن بیاد یوونتوس ؟ پس بریتوس و رینائودو رو هم بخرن بزارن جا کیلینی و بارتزالی ، آخه اونا هم مفتن و خرج بر نمی دارن :smile: نمیدونم اینکه یوونتوس فقط دنبال بازیکنای مفت میگرده به خاطر مسائل اقتصادیه یا چی ولی کم تر از ناپولی و میلانی که این همه بدهی داره نیست قدرت مالیش ، هست ؟ و مطمئنم این بازیکن فقط برا نیمکت و برای مواقع اضطراری خریداری شده چون هیچ تیم سطح اولی یه بازیکن تموم شده رو نمی خره برای مهاجم اصلی :smile: ( یا حداقل امیدوارم که همینطور باشه ... :np: )

#33
nicola

nicola

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 263 ارسال
:fp: بعد از انتقال آنلکا به یوونتوس :fp:


ماروتا: :derp:


مدیران باشگاه: :troll:

[size=78%]هواداران : [/size] :fffuuu:


تیمهای دیگه : :fts:


یه ترول میشه ازش ساخت در حد تیم ملی :1:

#34
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
حالا بدیمش دست کمال تو فیفا یخورده رو فرم بیارتش :1:

#35
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

ولی در کل انلکا از تمامی مهاجمان فعلی ما بهتره

مجتبی منم حرفت رو قبول دارم . به آمار گلزنیش هم کاری ندارم که ماتری و کوا و یاکوئینتا و ... بدتره.

فقط من دارم میگم آنلکا از مهاجم های فعلی ما بهتره بوده اونم چند سال پیش نه حالا . الان آنلکا رسما هیچی نداره

#36
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
اگه اشتباه نکرده باشم حقوق این بازیکن همون 600 تا برای نیم فصله بهتره جریان الکس رو وارد هر ترانسفری نکنیم به الکس بی احترامی شد اینو همه میدونن ولی مقصر اصلی این جریان تا خود الکس اشاره نکنه مشخص نیست! با این تفسیرهایی که من میبینم دید منفی همه نسبت به آنلکا بیشترش معطوف میشه به جریان الکس پس نتیجه میگیریم ترانسفر پیرلویی که در انتر و میلان توپ زده لمپارد دروگبا و هر بازیکن مسن دیگه یه نوع بی احترامی به الکس محسوب میشه!!! آنلکا رو آنجلوتی و چند باشگاه دیگه میخواستن پس این ترانسفر رو اگه رسمی شد بی ارزش نکنید هیچ مزیتی که این ترانسفر نداشته باشته حداقل از لحاظ کمی خط حمله رو تقویت کرده بنتنر مصدومه میرکو سبا و کوا هم مصدومیت کوچیکی دارن و کاملا آماده نیستن فراموش نکنین بازی قبل مارکیزیو با ماتری زوج خط حمله رو تشکیل دادن!!!!!! این برای یووه که ل ق و کوپا و سری ا رو بصورت جدی دنبال میکنه خیلی خطرناکه در مجموع من این ترانسفر شاید توهین به احساسات هوادارا بدونم اما جنبه مثبت قضیه رو میبینم جایی که تجربه آنلکا میتونه در ل ق کمک کنه جایی که میبینم ضربات آخرش از تمام مهاجمین فعلی بهتره و... شاید آنلکا در گذشته یه مصاحبه از روی نادونی کرده ولی یه باشگاه باید حرفه ای فکر کنه و حرفه ای تصمیم بگیره این موضوع حتی برای یه بازیکن هم صادقه به الکس و ترزگه کامو و... توهین شده ولی این سیاست 95 درصد باشگاههای حرفه ای دنیاست که آینده نگری رو فدای اسطوره سازی و احساسات هوادارانشون کردن اگه یووه میخواست تو کل تاریخش دنبال اسطوره هاش باشه الان این کارنامه درخشان رو نداشت و شاید الان دل پیرو یا هر اسطوره دیگه ای ظهور نمیکرد چرا الکس گفته شماره من بایگانی نشه!!! تا حالا بهش عمیقا فکر کردین؟ هرچند جریان الکس کاملا جدا و استثناست و هیچ بازیکنی در دنیا حتی شبیه به دل پیرو نمیشه ولی هر باشگاهی بالاخره یه جاهایی باید جوون گرایی کنه دست به تغییرات بزنه دستمزد هارو کاهش بده هر مربی ای که وارد باشگاه میشه به یه سری بازیکنا احتیاج داره به یه سریشون نداره و خلاصه یه چرخه خیلی طولانی و پیچیده که باعث میشه مجموعه باشگاه یه تصمیم به ظاهر عجیب از نظر من هوادار بگیره اما واضحه که به اسطوره ایتالیا و یوونتوس که نه تنها برای طرفدارانش بلکه برای دنیای فوتبال بسیار قابل احترام بود بی احترامی شد و هرگز قابل بخشش نیست

#37
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
ما که ادعامون می شد اسکودتو رو به هر قیمتی نمیخوایم و اسکودتوی شماره ی ۳۰ واسه ما ننگین ترین بود ٬ این خرید رو هم ننگین ترین خرید ِ باشگاه می دونیم . بازیکنی که همیشه سعی کرده دور از یوونتوس باشه و نفرت ش از این تیم رو همیشه ثابت کرده ٬ داره تجربه رو به جای اسطوره ی ما به تیم ِ ما منتقل می کنه ! این یه رفتار ِ شرم آور از سمت ِ باشگاه هست که به هیچ وجه جای توجیح نداره . رفتار ِ یوونتوس داره بیش از قبل شرم آور میشه و این آقا زاده داره با این کارای احمقانه و خود سرانه ش روح ِ یوونتوسی رو از کالبد ِ سیاه و سفید خارج می کنه . یووه داره بیش از قبل غریبه میشه . خدایی نکرده اگه اتفاقی برای بوفون بیفته ٬ به شخصه ارزشی دیگه واسه این تیم قائل نمیشم !

#38
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
دوشنبه برای تست های پزشکی وارد کلینیک فورنوکا میشه ، امشب هم انتظار میره از بخش VIP ورزشگاه بازی یوونتوس - جنوا رو ببینه. 600 هزار یورو حقوق پایه اش هست ، 200 هزار یورو در صورت انجام 12 بازی برای یووه میگیره ، 200 هزار یورو در صورت قهرمانی یووه تو سری آ و 300 هزار یورو در صورت قهرمانی یووه تو لیگ قهرمانان اروپا. قراردادش 5 ماهه ست (به صورت قرضی فکر میکنم ..) تیم شانگهای هم ازونجایی که لیگ چین تو تابستون برگذار میشه اجازه رفتنش رو صادر کرده.

توتواسپرت در مورد خرید آنلکا نظرسنجی گذاشته و 70 درصد با خریدش مخالفت کردن ...

لیپی در موردش گفته (لیپی سرمربی شانگهای هست) : " آنلکا هنوزم یه بازیکن تو سطح بین المللی ئه و میتونه یه بازیکن با شخصیت تو اروپا باشه ، سن مهم نیست ، اون هنوز درخشش خودش رو از دست نداده. "

ممد جان لیپی سرمربی گوانگژو هست :1:.

تصویر


مهم نیست این چیزا :1:

#39
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

لیپی در موردش گفته (لیپی سرمربی شانگهای هست) : " آنلکا هنوزم یه بازیکن تو سطح بین المللی ئه و میتونه یه بازیکن با شخصیت تو اروپا باشه ، سن مهم نیست ، اون هنوز درخشش خودش رو از دست نداده. "


ممد جان لیپی سرمربی گوانگژو هست :1:.

تصویر



#40
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال
یه نگاه به وضعیت لیگ چین بندازین تفاضل گل تیم سوم جدولو نگاه کنید خودتون حساب کار میاد دستتون که تو این لیگ انلکا فقط سه گل زده تفاضل گل امتیاز [table][tr][td]1[/td] [td]Guangzhou Evergrande[/td] [td]21[/td] [td]58[/td] [/tr] [tr] [td]2[/td] [td]Jiangsu Sainty[/td] [td]20[/td] [td]54[/td] [/tr] [tr] [td]3[/td] [td]Beijing Guoan[/td] [td]-1[/td] [td]48[/td] [/tr] [tr] [td]4[/td] [td]Guizhou Renhe[/td] [td]11[/td] [td]45[/td] [/tr] [tr] [td]5[/td] [td]Dalian Aerbin[/td] [td]5[/td] [td]44[/td] [/tr] [tr] [td]6[/td] [td]Changchun Yatai[/td] [td]-3[/td] [td]44[/td] [/tr] [tr] [td]7[/td] [td]Guangzhou R&F F.C.[/td] [td]-2[/td] [td]42[/td] [/tr] [tr] [td]8[/td] [td]Tianjin Teda[/td] [td]-1[/td] [td]40[/td] [/tr] [tr] [td]9[/td] [td]Shanghai Shenhua[/td] [td]5[/td] [td]38[/td] [/tr] [tr] [td]10[/td] [td]Shandong Luneng[/td] [td]3[/td] [td]36[/td] [/tr] [tr] [td]11[/td] [td]Liaoning Hongyun[/td] [td]-1[/td] [td]36[/td] [/tr] [tr] [td]12[/td] [td]Qingdao Jonoon[/td] [td]-8[/td] [td]36[/td] [/tr] [tr] [td]13[/td] [td]Hangzhou Greentown[/td] [td]-12[/td] [td]36[/td] [/tr] [tr] [td]14[/td] [td]Dalian Shide[/td] [td]-10[/td] [td]34[/td] [/tr] [tr] [td]15[/td] [td]Shanghai Shenxin[/td] [td]1[/td] [td]30[/td] [/tr] [tr] [td]16[/td] [td]Henan Jianye[/td] [td]-28[/td] [td]26[/td][/tr][/table]





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی