پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا - یوونتوس 3-0 چلسی

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
182 پاسخ برای این موضوع

#41
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
با توجه به اینکه به حضور لیختشتاینر در این بازی نیاز مبرم داریم این نیمکت نشینی های اخیرش می تونه نگران کننده باشه بازی دادن بهش در بازی مقابل لاتزیو که تیم سابقشم هست می تونست نقش مهمی در آماده کردنش واسه این بازی داشته باشه

#42
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
مثل اینکه میرکو به بازی فردا نمیرسه و احتمالا باز زوج کوالیارلا - سبا رو خواهیم دید ... ! امیدوارم روز خوب هردوتاشون باشه وگرنه اگر نیمه اول نتیجه دلخواه رو نگیریم حتی احتمال باخت هم میره چون هر چقدر از زمان بازی میگذره کارایی خط حمله یووه پایین میاد از ماتری و بنتنر هم انتظاری نیست که بتونن گره گشای بازی باشن !

#43
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
با توجه به شرایطی که داره پیش میاد من امید اول گلزنیم مارکیزیو هست یعنی انتظار دارم اون گل بزنه تا مهاجم هامون ، نفوذ هاش و هماهنگیش با پیرلو می تونه موقعیت گل بسازه برامون و امیدوارم ضربه های آخر امیدوار کننده ای بزنه نبود ووچینیچ یه خبر بد هست برای تیم ، چون پشت به دروازه و با توجه به فیزیکش خیلی خوب بود برامون جلوی چلسی ، امیدوارم کوا بتونه پشت به دروازه خوب بازی کنه فکر کنم کونته هم به بازی دادن به استفان فکر می کنه ، اما من نگران سمت آساموآ هستم توی آخرین بازی خیلی خیلی ضعیف بود ، خیلی بی رمق بازی می کرد امیدوارم انرژی بذاره واسه این بازی. از اون بازیاست که ناخودآکاه به خودم میگم مگه بوفون هم گل میخوره؟ :np: تصور کردن یه همچین چیزی برام سخت میشه نمی دونم چرا :1:

#44
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
من خواب دیدم 3-1 بازی رو میبریم و یه گل هم ویدال میزنه :1:

#45
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تصویر


-گزیده کنفرانس خبری پیش ار بازی:

-السیو:

-کونته به من گفت که فردا می خواهد یک تونل در ورزشگاه حفر کند! [:1:]

مارکیزیو:

بهترین موقع به چلسی برخوردیم! ما عالی هستیم و هیچ مشکلی نداریم! ما تیمی هستیم که در لیگ بسیار عالی عملکردیم و خوب گل زدیم! برای این بازی نیز از انگیزه زیادی برخورداریم! و این مهم است که ما قوه ذعنی بسیار قوی داشته باشیم!

-امیدواریم که فردا هواداران از ما حمایت بکنند! سلاح مخفی یووه ورزشگاهش است!

-این تکه نفهمیدم مال کیه :1: ! فکر کنم مال السیو باشه!

ما با بهترین تیم اروپا بازی داریم. آن ها نیز مانند ما میخواهند به دور بعد بروند و ما این را می دانیم. این یک دیدار حساس خواهد بود!

Spoiler


#46
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
بدترین خبر واسه ما توی این بازی نبودن میرکو بود.الان تنها امیدمون توی خط حمله کوا هست.انتظار زیادی از سبا توی این بازی نمیره.خط دفاعی چلسی پر شده از بازیکنای قوی هیکل و حضور سبا توی این بازی به نظرم با ده نفره بازی کردن تفاوت زیادی نداره.با وجود اینکه خودم از طرفدارانش هستم اما بخاطر نقطه ای که بکار گرفته میشه به هیچ وجه نمیتونه نقش موثری که ازش انتظار میره رو انجام بده. من زوج ماتری و کوا رو بیشتر ترجیح میدم و تصور هم میکنم با همین ترکیب وارد زمین بشیم. نکته ای که توی این بازی خیلی مهمه از کار انداختن هازارد هست.کاری که توی بازی رفت لیخت بطور کامل انجامش داد و انتظار میره این بازی هم از ابتدا بازی کنه.

#47
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
السیو گفته توقع من اینه که چلسی که مهاجم های خیلی خوبی داره، بیاد برای حمله کردن. نه اینکه عقب بشینه و چشم به ضد حملات داشته باشه. راستش من هم اول تصورم این بود، ولی بعد یادم اومد به سبک بازی دی متئو تو لیگ قهرمانان فصل قبل. بازی هاش مقابل بارسا، یا حتی بازی فینال که تا دقایق پایانی 0-0 پیش می رفت. دی متئو می دونه که تیمش با مساوی هم شانس به مراتب بیشتری نسبت به یووه خواد داشت. و می دونه تیمش با ضدحمله هم خیلی خطرناکه. دی متئو حتما بازی یووه-لاتزیو رو دیده و حتما هم از ضعف خط حمله یووه خبر داره. کلا می خوام بگم، اصلا احتمال اینکه دی متئو بیاد برای مساوی کم نیست. بعد از باخت این هفته چلسی، رختکن این تیم خیلی بهم ریخته. گفته میشد بازیکن ها درگیری لفظی پیدا کردن با هم توی رختکن و صدای فریاد های پیتر چک که می گفته " افتضاح، و خودتونم می دونید. روتون میشه به خودتون بگید مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ؟ " حتی بیرون از رختکن شنیده شده. البته این هم خوبه هم بد. خوبه چون فشار زیادی به مربی تیم میاره، و بده چون ممکنه باعث افزایش انگیزه بازیکن های چلسی بشه. دی متئو در 7 بازی اخیر رسمی خودش 3 پیروزی داشته، و این بازی که با یووه داره و بازی هفته ی بعد لیگ با سیتی، براش خیلی سرنوشت سازه.

#48
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-یه ایده یی از پست یه هوادار چلسی توی فروم یوونتوز دیدم که به ذهنم رسید و پس از هماهنگی با رضا اجراش می کنم :1: ! ایدم اینه! شما هم شرکت کنید! -یه سری سوالاته راجع به بازی: -نظر کلی تون درباره این بازی چیه؟! -به نظرتون چلسی واقعا حقشه ببره یا شانسی میبره :1: ؟ -نقاط ضعف و قدرت یووه توی این بازی چیه؟! -نقطه قوت چلسی چیه؟! میتونیم با از بین بردن این نقطه قوت بر چلسی پیروز بشیم؟! -نقطه ضعف چلسی چیه؟! میتونیم با استفاده از ابزار هایی که داریم از این نقطه ضعف سود ببریم؟! -به نظرتون چلسی توی چه نقاطی میتونه برامون مشکل ایجاد کنه؟! یا اینکه چطوری میتونه بهمون گل بزنه؟! -ستاره میدان کی میتونه باشه به نظرتون؟!هم از یووه هم از چلسی. -به نظرتون یووه تا چه مرحله یی توی لیگ قهرمانان میتونه بره بالا؟ ویرایش:دوستان اگر میشه نقل قول بگیرید! :1:
Spoiler


#49
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
خوب من رو نقاط ضعف و قوت چلسی حرف میزنم مهمترین قدرت چلسی تو هافبک های هجومی هستش اسکار ماتا و ازارد این سه بازیکن قطعا بهترین مهره های چلسی هستن و تو سیستم سه دفاعه یووه میتونن خطرناک باشن و پشت سر اساموا و لیخ (ایسلا) برا یووه مشکل ایجاد کنن اما به نظر من نقاط ضعف چلسی یکی بعد از رفتن دروگبا تو تمام کنندگی مشکل دارن و نمیتونن راحت گل بزنن دفاع های کناری هم اصلا نتونستن اندازه دفاع وسط هاش خوب باشن و فکر میکنم بتونیم از کناره ها بهشون فشار بیارم اوبی میکل هم کلا بستگی داره روزش باشه یا نه اگه روز بدش باشه خیلی به نفعمون تمام میشه

#50
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

مهمترین قدرت چلسی تو هافبک های هجومی هستش
اسکار ماتا و ازارد این سه بازیکن قطعا بهترین مهره های چلسی هستن



ابرامویچ برای این سه مهره + تورس بیشتر از 170 میلیون یورو خرج کرده :1: فکر میکنم کل تیم ما همراه با کادر فنی و کادر اداری و مسئولین ورزشگاه و ... :1: اینقدر هزینه نبرده باشن !

#51
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال
-نظر کلی تون درباره این بازی چیه؟!نظرم برخوردها تو میانه میدان زیاد میشه البته بسته به اتفاقات داخل بازی هر چیزی ممکنه

-نقاط ضعف و قدرت یووه توی این بازی چیه؟!نقطه قوت ما قطعا میانه میدان جایی که پیرلو و مارکیزیو بازی میکنند هستش نقطه ضعف هم اگه مدافع مرکزی یعنی بونوچی سوتی نده بعید میدونم اتفاقات زیادی رو دروازه ما پیش بیاد مگر رو خلاقیتهای بازیکناشون و ضد حملاتی که میزنن که این هم خودش مربوط میشه به سوتی ندادن دفاع


-ستاره میدان کی میتونه باشه به نظرتون؟!هم از یووه هم از چلسی.کوا از یووه و چک از چلسی

-به نظرتون یووه تا چه مرحله یی توی لیگ قهرمانان میتونه بره بالا؟ :looky89: :39:نمیدونم!

#52
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
-نظر کلی تون درباره این بازی چیه؟!
بدون شک برنده بازی خواهیم بود.مگر اینکه دوباره چک به سبک دروازه بانان حریف بهترین روز زندگیش باشه :111: که در اینصورت بازی مساوی میشه

-به نظرتون چلسی واقعا حقشه ببره یا شانسی میبره :1: ؟
صد درصد شانسی میبره :)) با اینکه خودم از قهرمانی پارسالش به خاطر دی متئو خوشحال شدم.تیمی که این همه خرج کرده ! نباید اینطوری ببره

-نقاط ضعف و قدرت یووه توی این بازی چیه؟!
نقاط قوت :ترس همیشگی از نام بزرگ حریف(یوونتوس)
راحت گرفتن بازی توسط چلسی(این جمله دقیقا با جمله بالایی تضاد داشت! :Facepalm: -منظورم اینه که برای مساوی میاند چون با مساوی هم صعود میکنند)
نتایج ضعیف اخیر چلسی
میزبان بودن
بازگشت پیرلو
پرشدن ورزشگاه برای اولین بار در مسابقات اروپایی!!!! :Facepalm: :Facepalm: :Facepalm:
نقاط ضعف:
عدم تمام کنندگی مهاجمان و غیبت بازیکنی که بتونه تاثیر بزرگی داشته باشه.(حرکت انفرادی غیر منتظره-ضربه ایستگاهی-گرفتن پنالتی) (منظور الکس کبیر هست yes1 )
بدشانسی!!
روز خوب نبودن بازیکن هایی مثل سبا,مارکیزیو,لیخ,آساموا,فابیو,ماتری .که به جز 2 مورد آخر! نسبت به پارسال خیلیپرنوسان نشان میدن :np:
-نقطه قوت چلسی چیه؟! میتونیم با از بین بردن این نقطه قوت بر چلسی پیروز بشیم؟!
نقطه قوت چلسی ستاره های تیمش هست.که اکثر نتیجه های امسالش با تکیه بر همین ستاره ها بوده
راه از بین بردنش هم اینه که روز خوب آزارد,ماتا,اسکارو چک نباشه

-نقطه ضعف چلسی چیه؟! میتونیم با استفاده از ابزار هایی که داریم از این نقطه ضعف سود ببریم؟!
نقطه ضعف چلسی غیبت تری هست.که با وجود اینکه بازیکن خیلی خوبی نیست ولی نقش لیدر و بزرگتر دفاع چلسی رو داره
-به نظرتون چلسی توی چه نقاطی میتونه برامون مشکل ایجاد کنه؟! یا اینکه چطوری میتونه بهمون گل بزنه؟!
اینم گفتم دیگه.یا شانسی یا نبوغ ستاره هاش روی ضد حمله ها و ضربات ایستگاهی
-ستاره میدان کی میتونه باشه به نظرتون؟!هم از یووه هم از چلسی.
ستاره چلسی :پت چک و یووه: هم پیرلو یا ویدال
-به نظرتون یووه تا چه مرحله یی توی لیگ قهرمانان میتونه بره بالا؟
به نظرم تا 4 تیم پایانی.حتی با قرعه خوب(مثل بایرن پارسال) تا فینال هم میتونه بره.فینال هم که دیگه هزار تا اتفاقه.معلوم نیست چی بشه :nish:

#53
!ale4ever!

!ale4ever!

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 192 ارسال
25 بازیکن برای بازی فردا شب دعوت شدند.خوشبختانه ووچینیچ به بازی رسیده و در لیست قرار داره.

#54
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-25 نفر دعوت شده برای بازی: 1 Buffon 2 Lucio 3 Chiellini 4 Caceres 6 Pogba 7 Pepe 8 Marchisio 9 Vucinic 11 De Ceglie 12 Giovinco 15 Barzagli 17 Bendtner 19 Bonucci 20 Padoin 21 Pirlo 22 Asamoah 23 Vidal 24 Giaccherini 26 Lichtsteiner 27 Quagliarella 30 Storari 32 Matri 33 Isla 34 Rubinho 39 Marrone -علاوه بر ووچینیج ، دچلیه هم برگشته! !

#55
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

25 بازیکن برای بازی فردا شب دعوت شدند.خوشبختانه ووچینیچ به بازی رسیده و در لیست قرار داره.


همونطور که میلاد هم گفت میرکو دعوت شده و مثل این که خوشبختانه امروز تو تمرینات گروهی یوونتوس در وینوو هم حضور داشته :

تصویر

#56
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- کونته یکی از بزرگ ترین و سرنوشت ساز ترین بازی های دوران سرمربیگری خودش رو در پیش داره و این رو هم خوب میدونه، فقط حیف خودش کنار زمین نیست.
واقعا نمیشه منکر تاثیر کونته کنار زمین شد، چیزی که ازش محروم هستیم و تاثیر مستقیمی هم روی عملکرد بازیکن ها داره، اما به قول کونته بازیکنها وظیفه خودشون رو می دونند و دیگه هی لازم نیست گوشزد کرد بهشون.

پیش بینی می کنم که ووچینیچ از اول بازی نمیکنه ولی اگه بازی گره خورد ووچینیچ رو وارد زمین میکنه, هر جوری حساب کنی حضورش واجبه.
تو خط هافبک کمترین دغدغه رو دارم و مطمئن هستم که چلسی رو تحت تاثیر قرار می دیم.

اصلا دوست ندارم مثل بازی با لاتزیو بشه که همه ش حمله کنیم ولی خبری از گل نباشه؛ چون فکر می کنم اگه اینجوری بشه بازیکنها رو شاید عجول و عصبی کنه هر چقدر که از زمان بازی بگذره.

یکی از بازی هایی هست که پیرلو باید در حد ماکزیمم خودش باشه.

#57
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
آخرین باری که این دو تیم در ایتالیا در تورین با هم بازی کردند 2-2 به اتمام رسید ! اون بازی بهترین بازی بود که من تا اون زمان از یوونتوس دیده بودم ! مارکیزیو هم اون بازی فیکس بازی کرد ! هر چند 2-2 شد ولی یوونتوس با اقتدار حذف شد. حالا پس از 3 سال در تورین در شرایط متفاوت با تیمی متفاوت دوباره این دو غول اروپا باید با هم بازی کنند ! دیدین میگن فلان تیم سرنوشتش دست خودشه ! این دقیقا در مورد یوونتوس صدق میکنه ! از الآن برای بازی فردا شب استرس دارم ! نمیدونم اگر یوونتوس مساوی کنه یا حذف بشه ! اون موقع چه حالی خواهم داشت !؟ چه بلایی سر تیم میاد. نمیخوام به این موضوع فکر کنم. اگر چلسی اینقدر اوضاعش وخیم و دردناک که میگید بردنش جلوی N هزار تماشاگره یوونتوسی کاری نداره ! قطعا فردا استادیوم مملو از تماشاگر خواهد شد و خیلی بازی هیجانی خواهد بود. بازگشت میرکو بهترین خبر بوده این یعنی فردا با نفرات کامل بدون مصدوم و محروم به بازی میریم و محکوم به برد هستیم ! FORZA JUVE ! FORZA CONTE

#58
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
فردا اوج اضطراب در تورین من که به شدت اضطراب دارم می دونم که حقمون برد است فقط دیگه از بدشانسی خسته شدم ترکیب که مشخص هست فقط امیدوارم استفان بازی کنه چون درگیری در گوشه زمین زیاد و این ایزلا با ایزلا اودینزه فرق کرده و در کار های دفاعی اون جنگندگی که این بازی می طلبه رو نداره توی این بازی متظر گلزنی ویدال و مارکیزو هستم امیدوارم کونته این به ذهنش برسه و مهاجمینمون رو تله قرار بده تا هافبک هامون به گل برسن مهاجم هایی که گل نمی زنند همون بهتر که تله باشن تو این بازی حساس نقش پیرلو و بوفون خیلی پرنگ هست

#59
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
مصاحبه پیش از بازی دی متئو که تو سایت فوتبال - ایتالیا اومده :

- من به پیروزی تیمم اطمینان دارم. ما یک تیم خوب داریم و میدونیم که مجبور به انجام یک بازی عالی هستیم.
- بازی با یوونتوس قراره بازی دشواری باشه ، اما ما آگاهیم که فشار زیادی روی یوونتوس خواهد بود.
- ما فقط میخوایم که برای اون ها مشکل ایجاد کنیم - حمله و دفاع کنیم در راهی که بلدیم.

+ کونته تو تمرینات امروز :

تصویر

فقط 20 روزِ دیگه ... :sigh:

پی نوشت : در مورد صحبت های دی متئو ... خوب گفتن که آدمو سگ بگیره ولی جو نگیره !! :1:

#60
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
صحبت های السیو : - ما همراه با شادی و هیجان خاصی زندگی می کنیم و می دانیم که همیشه چه در زمین و چه در خارج از زمین مبارزه می کنیم. ما می خواهیم به گذشته برگردیم و می دانیم که فردا بازی مهمی داریم. ما در اروپا به همه رقبا نگاه ویژه ای داریم. اما می دانیم که چه کردیم که به اینجا رسیده ایم، ما از عهده بازی برابر برابر چلسی بر خواهیم امد -ما در دو بازی ده گل زدیم و همچنان فرصت های بسیار زیادی را برای گلزنی خلق کردیم. هر مهره ای که به زمین می روم با بهترین امادگی و قدرت در زمین حاضر است، اگر کسی بیشتر بازی می کند یعنی اماده تر است. انتخاب با مستر است. برابر لاتزیو جووینکو و کوالیارلا خوب بازی کردند و جز بهترین های میدان بودند. -ما به دیدار شنبه به عنوان مصاف خوبی می نگریم و حالا به برتری مقابل چلسی فکر می کنیم. برابر حریف قدرتمندی به میدان می رویم اما برای ما انچه که خلق می کنیم و به نتیجه می رسیم مهم است. فردا منتظر یک دیدار زیبا و جذاب هستیم و می دانیم که جز پیروزی هیچ چیزی نمی خواهیم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی