پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا - یوونتوس 3-0 چلسی

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
182 پاسخ برای این موضوع

#181
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
تو بازی یه تیکه ای بود که می خواستند جووینکو رو بیارند بعد تابلوی تعویض اول اشتباهی نشون داد کوا که بعد درستش کردن و ووچینیچ اومد ، بعد یه لحظه کاررا و آلسیو رو نشون داد یعنی قشنگ عین پت و مت بودند و داشتند یه ورقه هایی رو نگاه میکردن :))

این عکسه هم باحال بود :1: :

Spoiler


جات سبز وکیل ...


[img width=480 height=335]http://www.trashness.com/wp-content/uploads/2012/01/LAvvocato-Giovanni-Agnelli-men-style-fiat-suit.jpg[/img]



#182
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

پت و مت
[img width=480 height=423]http://vina.hostpo.net/img/82e0e796084e.jpg[/img]



#183
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- گذشت، اما ...


صبح روز بازی طوفان شدیدی اومد و باعث شد که من بازی رو اینطوری ببینم .
اگه بخوام درباره بازی نقد فنی کنم خودم رو مسخره کردم (!) ولی یووه نشون داد برای شکستن قفل 5-5-0 دی متئو حتما به مسی و فوق نابغه های فوتبال نیازی ندارید، تنها به اعتماد به نفس و یک ذهن خلاق نیاز دارید.
اما چیزی که توی این بازی من رو به وجد اورد تماشاگرها بودند؛ جو ورزشگاه واقعا وحشتناک بود، شاید اگه من توی زمین بودم و بازیکن یووه هم بودم بازم می ترسیدم ! چلسی به جهنم یووه اومد تا به خوبی جهنم رو برای بقیه رقبا توصیف کرده باشه.


اما این بازیکن سزاوار بزرگ ترین ستایش هاست. بدون در نظر گرفتن گلی که به ثمر رسوند و البته نقش مهم گلزنیش، یکی از فداکارترین و پرتلاش ترین بازیکن های زمین بود.


اما جدا از تمام مسائل، این تیم با برد مقابل یک تیم انگلیسی اونم با نتیجه سنگین 3-0 خودش رو جاودانه کرد حتی اگه به مرحله بعد صعود نکنه ! در واقع میخوام بگم صعود به مرحله بعدف کوچک ترین حقی هست که یووه باید داشته باشه.


و در نهایت؛ از این عکس هم لذت زیادی بردم ...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی