پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا - نورشلند 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
137 پاسخ برای این موضوع

#121
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
درسته ادم بدبینی هستم ولی واقعا فکر میکردم این بازی رو میبریم ! تیم از لحاظ روانی مشکل داره و تا یه برد خوب کسب نکنه این شرایط ادامه داره ، امیدوارم حالا که شاختار میخواد صعود کنه لااقل چلسی رو در لندن هم شکست بده تا لااقل یه مقدار شرایط بهتر بشه ! در صورتی که چلسی رو ببریم کارمون میکشه به هفته اخر که باید بریم اکراین یه تساوی بگیریم صعود کنیم ، درست مثل سه سال قبل که کار کشید به هفته اخر و ما با یه تساوی هم صعود میکردیم ! البته همه اینها منوط به اینه که ما چلسی رو در تورین شکست بدیم ، در غیر این صورت دیگه واقعا حذف شدیم ! قبلا هم گفتم سبا هیچوقت یه بازیکن گل زن نبوده ، دل بستن به جووینکو برای گل زنی اشتباه ، امروز هم اون قدر بد نبود موقعیت هایی از دست داد که میتونست ایجادشون نکنه !! در واقع معمولی بود ! حتی ده چیله با اینکه پاس های اشتباه زیادی داد و کم هم توپ لو نداد ولی بد بازی نکرد موقعیت های زیادی خلق کرد که هر کدومشون میتونستن یه پاس گل باشن ، اگه قرار باشه بازیکن بدی رو انتخاب کنم اون ویدال هستش که با ارفاق سی دقیقه بیشتر نباید بازی میکرد گرچه مشکل جای دیگه ای بود یووه باید حتی نه نفره هم این تیم رو میبرد واقعا امثال سیه نا و کیه وو خیلی بهتر و سازمان یافته تر از این تیم بازی کردن ! شاید این تساوی این قدر ها هم بد نباشه و محرک باشه برای تیم ! یووه در هر سه بازی با ترس و استرس وارد میدان شد ، گل خورد بعد به خودش اومد و بازی رو جبران کرد ، تیمی که به چلسی در لندن دو گل میزنه و بازی رو به تساوی میکشونه تیم بدی نیست این نتایج نشون میده مشکل اصلی ذهنیت نادرست هستش ! این سه تساوی و قرار گرفتن در خط حذف میتونه باعث بشه بازیکن ها دیگه اینقدر شل بازی نکنن از ابتدا به فکر نتیجه باشن نه بعد از خوردن گل ، به هر حال هنوز همه چیز دست خود یووه است و بازی رودرو مقابل چلسی مونده اون هم در تورین ، میشه امیدوار بود هنوز !

#122
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
من تا حالا با چشم های خودم قهرمانی تو Ucl رو ندیدم هر چند که موفق به دیدن دو فینال شدم. یووه تو سی ال حتی با امسال کاپلو هم خوب نتیجه نمیگرفت من هیچ وقت دلیلش رو نفهمیدم که چرا ما تو اروپا خوب نیستیم . و با یکی از پرستاره ترین تیم های تاریخ مون به دورتموند میبازیم و قهرمان نمیشیم. یا با بدشانسی ندود رو در فینال از دست میدیم!.. و هزارتا از این مثال ها ... نمیدونم این چه طلسمیه که یوونتوس گرفتارش شده. برای من و امثال من این روند ها دیگه باید عادی شده باشه هرچند که هیچ وقت دلیل قانع کننده ای پیدا نمیشه اما دیگه تبدیل به یه عادت کهنه شده و کسب اسکودتو از هر چیز دیگه ای واسمون با ارزش تره چون تو ایتالیا همه آنتی یووه هستن اما در اروپا هیچ تیمی واسه ما شمشیر نمیبنده. مثلا لذتی که مالیده شدن پوزه امثال زدنیک زمن ، والتر ماتزاری , دلائورنتیس، موراتی و ... به زمین داره رو هیچ چیز دیگه ای نداره. حجمه انتقادات نسبت به تیم یه مرتبه خیلی بالا میگیره و بعضی وقت ها قابل هضم نیست امیدوارم بتونیم یکم صبور تر باشیم و بدونیم که نمیتونیم فراتر از داشته هامون عمل کنیم هر چند که تاحالا خوب این کار رو انجام دادیم. اما خودم به یه نتیجه ای رسیدم و اگه بخوام بهترین بازی یووه در فصل گذشته رو انتخاب کنم دیدار رفت یوونتوس _ میلان رو در ورزشگاه یوونتوس آرنا رو به عنوان گل سر سبد بازی هامون انتخاب میکنم. جایی که کونته با لاین آپ خوبش همه رو تحت تاثیر قرار داد و اومد از 4-1-4-1 استفاده کرد و میرکو ووچینیچ رو به عنوان The fulse nine بازی داد و میرکو عالی ظاهر شد هر چند تو این بازی دو گل تیم رو مارکیزیو زد اما کار تیمی ، نگهداری توپ در پشت محوطه جریمه میلان و استفاده حداکثر از قدرت MVP معروف واقعا چشم نواز بود. امیدوارم امسال هم شاهد چنین خلاقیتی از کونته باشیم و بازم اولویت تیم رو بر مالکیت توپ قرار بدیم نه بازی مستقیم و استفاده از وینگر هایی که فراز و نشیب زیادی در طول بازی دارند.

#123
H.ES1897

H.ES1897

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 32 ارسال
در مورد بازی حرف نزنم بهتره چون فقط اعصاب خوردیش مونده برام اما یه چیز در مورد صحنه گل خوردن بگم چه کنیم که شماره یازدهمون بلد نیست یه پاس ساده و روی زمین بده و اقای جورجو در این صحنه مانند کسی که دارای ضریب هوشی 0.25 هست عمل کرد واقعا افتضاح بود الان اعصابم خیلی داغونه ایسلا هم یعنی با این بازیش منو نابود کرد همه پاسهاش با صلوات به باکس میرسید لوسیو هم در معدود کورسهایی که با بازیکنهای حریف داشت جا موند در مورد جوینکو ویدال هم حرف نزنم بهتره خوب نبودیم دیگه حالا چه میشه کرد مسئولیت این باخت فقط به عهده کونته هست چون به قول دستمون از تیم داره هتل میسازه دیگه نمیشه همه چی رو مربوط به خستگی دونست(واقعا نبودش در اروپا داره بهمون ضربه میزنه) حالا این حرفها رو ولش کن اگه اخر بازیها یووه و چلسی هر دو 10 امتیازی شدیم با توجه به بازیهامون بازیهای مقابل مهم هست یا تفاضل گل ؟لطفا یکی جواب بده

#124
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
السيو ‏"‏ ما شانسهاي زيادي براي گلزني داشتيم اما ما نتونستيم به نتيجه مورد نظرمون برسيم و اين بازي رو پيچيده كرد " ‏"‏ ما در نيمه اول استحكام هميشگي رو نداشتيم .. بعد از نيمه ما تونستيم فوتبال خودمون رو به نمايش بزاريم ، هر چي به آخر بازي نزديك ميشديم حملات بيشتري ميكرديم و ما در حمله جووينكو و بنتنر رو داشتيم در حالي كه ووچينچ اونها رو پشتيباني ميكرد " ‏"‏ ما قطعا ميدونيم كه تو نيمه نخست مشكلات زيادي داشتيم ولي در نيمه دوم به خوبي از اون شرايط خارج شديم و موقعيتهاي خطرناك زيادي رو بوجود آورديم و باعث واكنش دروازه بان حريف شديم " ‏"‏ مشخصه كه ما بايد در بازيهاي بعد با تمام قدرت فقط براي بردن بجنگيم تا در 2 رده بالا جدول قرار بگيريم " ‏"‏ ما بايد نتيجه رو بپذيريم .. گرچه امشب سزاوار برد بوديم "

#125
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- هنوز حذف نشدیم ولی مشکلی ندارم با اینکه حذف بشیم ! کادر مدیریتی؛ فنی و بازیکنان تیم باید "حد" خودشون رو بدونند و تلاش کنند که بهتر بشند. وقتی که شما بیش از 15 ضربه کرنر دارید، بیش از 20 موقعیت گل ولی نمی تونید استفاده کنید، مشکل از دورازه بان حریف که نیست ! اون داره کارش رو می کنه؛ همینطور که بوفون بارها و بارها این کار رو برای خودمون کرده. مشکل از ماست که نمی تونیم ضربه نهایی رو طوری بزنیم که گل بشه. زدن این ضربه نهایی هم دقیقا وظیفه اون آقایی هست که جلو ایستاده و بهش می گند مهاجم. فکر نمی کنم که یووه حریف خودش رو دست کم گرفته، مشکل ذهنیت بازیکن هاست. ما فصل پیش وقتی که 10 بازی در سری آ رو نباختیم دیدیم که میتونیم نبازیم؛ بازی 11م شد، نباختیم، 12م، 13م و دیگه بهمون ثابت شد که میتونیم ببریم، میتونیم نبریم ! همه چی دست خودمون هست. حالا برای اروپا هم نیاز هست که این ذهنیت توی بازیکنان به وجود بیاد که می تونند ببرند. من مهم ترین عامل این 3 تساوی رو ذهنیت اشتباه بازیکنان میدونم. مشکل از سیستم نیست, چون ما با همین سیستم چلسی رو به زانو در اوردیم و یا در روزی که شاختار ما رو اسیر تاکتیک های خودش کرده بود باز هم گل زدیم و دست خالی از زمین خارج نشدیم. حالا اگه "لیاقت" داشته باشیم میتونیم از همین بازی بعدی شروع کنیم، البته اگه لیاقت داشته باشیم ! هر چقدر هم تیم قدرتمندی باشیم، هر چقدر هم شکست ناپذیر باشیم باید بپذیریم اروپا یه قصه ی دیگه ای ـه کلا. قهرمانان و بهترین تیم های کشورهای مختلف دور هم جمع شدند که قدرت خودشون رو به رخ بکشند. کسی برای بقا نمی جنگه در حالی که همگی برای قهرمانی و افتخار افرینی می جنگند. بعید می دونم شاختار تیم بی عرضه ای باشه، حداقل چیزی که در این 3 بازی نشون داده چنین نبوده؛ به نظرم شاختار شانس اول صعود هست و بعد از بین چلسی و یوونتوس یک تیم صعود میکنه.

#126
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
جوونیکو و دی چلیه رو ول کنید ! آرتورو ویدال رو بگید :np: :np: پسر من نمیدونم امشب این چش شده بود ,,, اصلا یک دهم خودش هم نبود واقعا افتضاح بازی کرد . عادلانه بخواییم نگاه کنیم کل تیم بد بودن [ البته به استثنای پیرلو ! ] ولی آرتورو واقعا افتضاح بود ,,, غیر از افتضاح کلمه ای دیگه نمیشه گفت . یعنی میشه گفت ولی اگه بگم مدیر میاد ویرایش می کنه :fp: :np: [ سوء تفاهم نشه منظورم اینه اون کلمه انقدر زشتِ که مدیر مجبور می شه ویرایش کنه :1: ] دی چلیه بد بود اما باز کمِ کم 2-3 تا موقعیت ساخت ! آره دی چلیه آساموآ نیست که بزنه تو قلب محوطه حریف . پائولو یک بازیکن گوشه زن معمولی هست . نه خیلی خوب و نه خیلی بد . متوسط ! دی چلیه بازی های خیلی بدتر از این هم داشته ولی الان چون شما ذهنیت بدی نسبت بهش دارید هی بهش گیر می دید و می گید الان دیشب افتضاح بود :1: در صورتی که امروز خوب بود و کار اشتباهی نکرد ,,, در مورد سباستین هم بگم درسته سباستین موقعیت زیاد خراب کرد اما نصف بیشتر این موقعیت ها رو خودش ساخت !! من خودم الان از دستش خیلی عصبی هستم ولی آدم نباید یه طرفه به قاضی بره . سباستین فضا سازیش خیلی خوب بود فقط ضربات پایانیش افتضاح بود . اینم بدونید جوونیکو هیچوقت یک مهاجم گلزن نبوده . هیچوقت ,,,, اینکه چرا با این جال باز وظیفش گلزنی هست رو دیگه من و بقیه نمی تونیم جواب بدیم . خودِ شخص کونته باید جواب بده ,,, شاید میخواد سباستین گلزن بشه ! :65: کلا سر و تهمون رو بزنن عین تیم ملی ایتالیا هستیم ! یعنی کار رو فقط واس خودمون بلدیم سخت کنیم . اون از لیگ پارسال که بازی برگشت با لچه اونطوری خودمون رو انداختیم تو دردسر و حرص خردیم , اینم از UCL امسال ! یعنی دقیقا کپی برابر اصلِ تیم ملی ایتالیا هستیم که 1 بار هم تو تاریخش قرص و محکم نتونسته از گروهش صعود کنه :1: داستان ما هم الان همین شده :np: :1: راه سخته ولی صعود می کنیم ,,, چون یوونتوس ایتالیا هستیم .

#127
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

-میدونم الان وقت این آمار بازی ها نیست ولی توی 23 اکتبر تا حالا 4 بار توی لیگ قهرمانان بازی کردیم که به ترتیب اول باختیم بعد مساوی کردیم بعد بردیم بعد دوباره باختیم و امشب اگر قرار به ادامه این روند باشه مساوی میکنیم! :np:


:np: :np: :1:

#128
rezai7

rezai7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 115 ارسال
باز هم یه مساوی دیگه :fp:
چقدر گفتم یووه یه مهاجم تراز اول میخواد یووه با این مهاجماش به هیچ جا نمیرسه یوونتوس مهاجمی مثل فالکائو لازم داره تا در اروپا موفق باشه


#129
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال

یسپر هانسن بهترین بازیکن زمین شد.

یه نکته ای! ما در این بازی 18 بار کرنر زدیم! رقم حیرت انگیزیه اما واقعا مشکل از کجاست که یووه از این همه کرنر،حتی نمیتونه یک توپ رو به تیرک دروازه بکوبه؟ :39:

امیر اتفاقا از اول بازی کلی رو کرنرا خطر ناک بودیم.دوتاش رو هم دروازه بانشون خرکی گرفت.
با بهمن موافقم.این تیم در حد اون خیال پردازیایی که در موردش میکردیم نیست!اگه میخوایم اینجا موفق بشیم باید خیلی چیزا رو عوض کنیم,مثل ذهنیت بازیکنا,سیستم تیم و ...
یه چیزی رو در مورد جووینکو بگم;بازی جووینکو دیشب دو تا نکته ی منفی داشت.یکی اون دروازه خالیه که زاویش تنگ بود یکی دیگه اون شوتی که تو 6 قدم میتونست بزنه ولی به پاش جفت و جور نشد.بقیه بازیش چی؟بین اون همه بازیکن بی خیال و چپول این و پیرلو داشتن یه تنه تیمو رو به جلو میبردن.همین سباستین کلی شوت تو موقعیتای بد رو جوری زد که حداقل یه کرنر واسه تیم بشه اما یکی مثل متری فقط یه بار تو موقعیت قرار گرفت که همونم محکم کوبوند زیر توپ!
در کل من اصلی ترین مشکل این تیمو سیستم 3-5-2 میدونم.امیدوارم کونته مشکلای تیمو رفع کنه.

#130
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال

کجاست پیش بینی نتایج 4 -0 و 5-0 و 3-0 ؟ این نتایج نشون میده یوونتوس ما اون تیمی نیست که ما تو ذهنمون ازش ساختیم . می تونستیم برنده باشیم ولی بازم نه با اختلاف زیاد . فوقش همون اختلاف 1 یا 2 گل .

اره عباس ما اون تیمی نیستیم که فکرش رو میکنیم اما نورژلند هم تیمی نبود که... :Facepalm:
اینو بازیش مقابل شاختار و چلسی نشون میداد

اووووووووووووه چه آیه یاسی می خونن بعد از یه بازی :1: حالم بد شد بابا! 9 امتیاز دست نخورده مونده! حالا هر کی ندونه فکر می کنه شاختار بهترین تیم تاریخ جهان هستش! :np: توی زمین خودشون چلسی رو 2-1 بردن کار شاقی نکردن که! البته ما کارمون توی زمین شاختار سخته اما دیگه اینقدرآ هم ضعیف نیستیم به خدا!!!

اینجوری بخوایم حساب بکنیم تو دور رفت هم 9 امتیاز دست نخورده بود که ما فقط 3 امتیاز ازش گرفتیم :Facepalm: اگه از این 9 امتیاز هم 3 امتیاز بگیریم :2qcmh45:
شاختار بهترین تیم جهان نیست اما اینو قبول داری نورژلند هم جز ضعیفترین های این جام هستش اگه قبول داری که هیچ اگه نداری که باید بگم که این تیم فقط جلوی ما تونست تساوی بگیره



در آخر بگم اگه کاررا سرمربی بود الان برده بودیم :2qcmh45: :nish: :1: :lol:

#131
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
واقعیت اینه اونا اصلا یه تیم حرفه ای نبودن نکته جالب اینه دانمارک اصلا دسته دو حرفه ای نداره یعنی لیگ دسته 2 اونا یه لیگ محلی و منطقیه ای نمیخوام فاز منفی بدم قبل از بازی به یه برد پر گل امیدوار بودم ولی شرایط عین 3 سال پیشه شاختار نقش بوردو چلسی نقش بایرن امیدوارم عاقبت کار خوب بشه

#132
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
یه بار دیگه با اعصاب آروم در مورد بازی نظر بدم :1:

چیزی که من از مصاحبه السیو فهمیدم، ما داشتیم 4-3-3 بازی می کردیم بعد از تعویض ها. یعنی از لحظه ای که یووه لوسیو رو کشید بیرون و من تصورم این بود که 2 مدافعه داریم بازی می کنیم (چون دفاع کناری ها ما به ندرت تو زمین خودی برمی گشتند) درواقع ما داشتیم با دفاع 4 نفره بازی می کردیم. پس فکر می کنم انتقاد چسبیدن به 3-5-2 هم وارد نیست چون بازی قبلی هم کونته تیم رو 4-3-3 کرده بوده و به خاطر فرم تهاجمی تیم حداقل من متوجه نشدم. آخه فرقی هم نداره، وقتی شما با 8-9 بازیکن ریختید تو محوطه حریف دیگه 3-5-2- و 4-3-3 اونقدر تفاوت نمی کنند.

به بدیهیات مثل نبود مهاجمی که دروازه رو بشناسه و مهاجمی که قابلیت دریافت توپ و پخش توپ داشته باشه نپردازم دیگه چون همه می دونند. فقط به همین نکته اشاره کنم که ماتری "1 بار" تونست توپ بلند ارسالی رو با استپ سینه برای جووینکو بندازه و اون هم شد تک به تک. به نظرم وقت فرصت دادن به بنتنر ه. حداقل اگر گل زن بلفطره نباشه، می تونه توپ های بلند رو جذب کنه و بازی رو در جریان نگه داره.

نکته بعدی دچلیه است. من تو پستم نرفتم تو جزییات بازی دچلیه که خوب بود یا بد بود. حتی نوشتم چه خوب بازی کنه چه بد. نیمه دوم ارسال های خوبی کرد و در جریان بازی یووه خیلی موثر بود. چندین بار با استارت های سریع بازیکن حریف رو جا گذاشت. ولی چیزی که من گفتم این بود که جز این یه کار هیچ کار دیگه ای نمی تونه کنه. فقط استارت، سانتر. هیچ جرقه و خلاقیتی تو بازیش نیست مثل آسموا که گستره ی بیشتری از انتخاب ها رو به تیم ارائه میده. ولی در مجموع نیمه دوم دچلیه تو روند بازی یووه خیلی موثر بود و از نیمه اول خیلی بهتر بود.

+ وقتی صحبت از بازی برگشت با شاختار می کنید، یادتون بیاد که باید توی این ورزشگاه بازی کنیم.

http://en.wikipedia....ass_Arena_9.jpg
http://en.wikipedia....na_Panorama.jpg

همین ورزشگاهی که دیشب چلسی توش باخت :looky89:

#133
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

لاین آپ دو تیم :

Spoiler

آمار بازی :

Spoiler

به پست اول اضافه شدند.

#134
I love juve

I love juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 322 ارسال
واو چه ورزشگاهي داره اين شاختار واقعا فكرشا نميكردم واقعا واقعا چه قدر ديشب حرص خوردم من بودم چنان با لگد اين جووينكو را مينداختم بيرون و يكي هم اون پائلو بابا من چن دفعه بگم اين دوتا بازيكن نيستن خدايي تيماي بزرگ را ببنيد تمومشون يه تموم كنده ي خوب دارن حتي يكي مثل اين انتريا هم ميليتو را دارن كه خدايي تك به تك زدن خوبه خدا كنه بريم بالا البته اگه نريم هم بد نيست چون اين قدر بدم مياد اين مربيا يووه ميان ميگن امار ميگه كه ما بهترين خط حمله ايتاليا را داريم

#135
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من هم بیشتر از این حرصم میگیره که دائما از این خط حمله ی افتضاحمون بعد از هربازی تعریف هم میکنن. البته علت نتیجه نگرفتن تو این بازی به نحوه ی ترکیب تیم هم برمی گرده.ما طوری تو این بازی ترکیب چیدیم انگار تیم صعودش قطعی شده و این جای انتقاد داره اومدیم بجای آساموا از دچلیه استفاده کردیم و بجای لیخت از ایسلا .ما حتی نیومدیم از کاسرس بازی بگیریم .ایسلا رو نیمکت نشین کرده و اون هم بعد از هفته ها میاد ازاو تو این بازی استفاده میکنه همچنین دچلیه. یکی دیگه از اونا لوسیو که مدتها تو ترکیب تیم نبوده تو این بازی استفاده میشه و اگه دقت کنید تو هرتوپی که از اون سمت میومد جا میموند. ووچینیچ تو بازی ناپولی نبود و به این بازی رسیده بود اما علت استفاده نکردنش رو از ابتدا نمیدونم چی بود؟استفاده از ماتری و جووینکو اشتباه بود.ما اگر بنتنر رو داریم خب چرا ازش استفاده نمی کنیم ؟اگر فایده ای نداره چرا اصلا می خریمش؟ ترکیب دیشب خیلی بد بود. از بین تمومی مهاجمهایی که ما داریم من فقط ووچینیچ رو قبول دارم هرچند او هم زیاد گلزن نیست ولی مفید بازی میکنه ولی متاسفانه دیشب از اول ازش استفاده نشد .بقیه ی مهاجمهامون بود ونبودشون فرقی نمیکنه یعنی اگر بجای اونا حتی از هافبک استفاده کنیم و کلا خط حمله نداشته باشیم بنظرم بهتره ما امسال بیشتر تقویت شدیم اما بنظر میرسه افت بازی داریم نمیدونم چرا؟شاید دلیلش اینه که دیگه سیستم رو تو جریان بازی تغییرنمیدیم . تو فصل پیش بازی لیختشتاینر رو که میدیدیم خیلی آزاد تر بازی میکرد الان انگار تو یه نقطه میخکوب شده از اونطرف آساموا هم همینه

#136
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
فقط این نکته رو بگم که قراره از یه سری از بازبکن ها در ل ق استفاده بشه و از یه سریشون هم در سری آ همیشه همینطور بوده و ذهنیت هر بازیکن رو برای یه تورنمنت خاص آماده میکردن و همیشه هم جواب داده بارها دیدم که ونگر به یه سری از بازیکنانش در ل ق بازی میداده که حتی در لیگ مجموعا 90 دفیقه بازی نکردن ولی در ل ق فوق العاده بودن مثل ابووه و... همیشه هم این تاکتیک جواب داده و برای همین هست که این بازیکنان با انگیزه و به قول رضا ریستارت شده همیشه موفق بودن و جواب دادن و باعث شدن آرسنال 45 بازی در ل ق در خانه نباخته باشه! من به ترکیب دیشب انتقادی ندارم ولی بهتر بود بنتنر و ماتری90 دقیقه فیکس میبودن و کمتر از سبا استفاده میشد استفاده از لوسیو پیرلو و کلا بازیکن هایی که تجربه خوبی در ل ق دارن و همچنین بازیکنایی که آمار مناسبی در لق دارن مثل بنتنر و کوا یک تاکتیک خوب و کم ریسکی هست که فکر میکنم کم کم دارن بیشتر بهش توجه میکنن

#137
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

من تو این بازی قول برد با اختلاف بالای 2 گل رو می دم


محمد کراسیچ سر بازی یوونتوس باهات می بندم

اختلاف تا دو گل با من . 3 گل و بالاتر از تو .


:np: :np: :np: :np: :np: :np:

محمد روی قول خودت هم نموندی :Facepalm: . شرط هم نبستی . اگه می بستی یوونتوس می برد چون من تو شرط بندی ها می بازم :1:
ولی کاملا مطمئن بودم نمی تونیم این تیم رو با اختلاف زیاد ببریم (مدارکش موجوده)با اختلاف زیاد که هیچی اصلا نتونستیم ببریم :np:

#138
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

:np: :np: :np: :np: :np: :np:

محمد روی قول خودت هم نموندی :fp: . شرط هم نبستی . اگه می بستی یوونتوس می برد چون من تو شرط بندی ها می بازم :1:
ولی کاملا مطمئن بودم نمی تونیم این تیم رو با اختلاف زیاد ببریم (مدارکش موجوده)با اختلاف زیاد که هیچی اصلا نتونستیم ببریم :np:

به خدا پستت رو ندیدم وگرنه باهات می بستم
الان برای بازی بعد خودت رو اماده کن





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی