پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا - نورشلند 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
137 پاسخ برای این موضوع

#101
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
به غایت افتضاح بودیم ! اگر یوونتوس دیروز هم بازی کرده بود نباید امشب اینقدر افتضاح بازی میکرد ، در شبی که ویدال ویدال نبود ! متری کار خاصی نکرد ! و در گذارشم خیلی انتقاد به دچلیه کردم خیلی ها میگند چرا ؟ ولی واقعا هیچ چیز خاصی نداره ! وجودش هیچ چیزی به تیم اضافه نمیکنه شاید به درد سیستم رانیری که ماله دهه 70 میلادی برای سانتر از جناحین به درد میخوره ! ولی در شرایطی که نورشلند با 11 نفر داره دفاع میکنه این کار خریته ! من دیدم یوونتوس ها دائما زیر توپ میزنند ! کیلینی ! ایسلا و بقیه خوب اینجوی امکان اینکه بازیکن خودی به توپ برسه 1 به 100 ! و هر دفه هم مدافعین نورشلند به توپ رسیدند ! روی گل بوفون هیچ کاری نمیتونست بکنه هرچند اینجا فرق بوفون بهترین گلکیپر جهان با امثال والدز مشخص میشه ولی خب گل و خوردیم ! از اونور دروازه بان نورشلند واقعا فوق فوق العاده بود خیلی از شوت ها را حتی یک ضرب یا با یک دست میگرفت خیلی چیزه عجیبیه این دروازه بان ! چلسی 4 تا بش زد تو اینجا ولی یوونتوس نا امید کننده ! چلسی احتمالا با شاختار در لندن یا مساوی میکنه یا میبره ! غیر از این دو نیست. به شرطی که مساوی کنه و ما ببریم. جنگ صود میفته بین ما و تیم لندنی ! که من یوونتوس و از پیش باخته میبینم با این اوضاع !

#102
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
جالب اینه که ده چلیه از نظر سایت گل در رده دوم برترین بازیکن های یووه بوده توی این بازی :np:

#103
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال

تصویر



#104
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
اووووووووووووه چه آیه یاسی می خونن بعد از یه بازی :1: حالم بد شد بابا! 9 امتیاز دست نخورده مونده! حالا هر کی ندونه فکر می کنه شاختار بهترین تیم تاریخ جهان هستش! :np: توی زمین خودشون چلسی رو 2-1 بردن کار شاقی نکردن که! البته ما کارمون توی زمین شاختار سخته اما دیگه اینقدرآ هم ضعیف نیستیم به خدا!!!

#105
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
با 6 تساوی شرافتمندانه برگردیم به سری آ خودمون برسیم. حداقل دیگه اون موقع خستگی بهونه دست هیچ کسی نمیده. نمیدونم چرا به این تیم خوشبین بودیم که تو اروپا به مراحل پایانی برسه؟ / از Ucl میشه درسهای خوبی گرفت و واسه سالهای بعد آماده شد تا شاید به شخصیت یه تیم با ثبات تو اروپا برسیم. ضمن این که تاکید کونته به استفاده بیش از حد از 3-5-2 داره کار دست تیم میده. و من به شخصه یکی از دلایلی که از یوونتوس پارسال لذت میبردم و دوسش داشتم تغییرات لاین آپ تیم بود که همیشه خوب انجام میگرفت و کونته بارها و بارها دست به تغییر تاکتیک از ابتدای بازی زده بود چیزی که امسال تو تیم دیده نمیشه و جز دو بازی که از 3-5-2 به 4-3-3 سوئیچ کردیم هیچ حرکت مثبتی دیده نشده. یادمون نره که امسال از نظر بازیکن دست کونته بیشتر برای ایجاد تغییرات تو تیم بازه. اما تمامی این مسائل خوب بودن تیم رو در نتیجه گیری تو سری آ رو نمیتونه زیر سوال ببره و هنوز ما بهترین تیم ایتالیا هستیم هرچند که تیمی مثل اودینزه هم میتونست از پس این تیم دانمارکی بر بیاد. در نهایت میشه گفت که کار صعودمون خیلی مشکل شده و اما و اگر های زیادی رو باید پشت سر بذاریم تا شاید صعود کنیم. از نظر تجربه هم بخواهیم در نظر بگیریم دیگه از من یو با اون پیرمردش که با تجربه تر نیستیم ، دیدیم که پارسال تو مرحله گروهی به چخ رفت:دی. البته همیشه گفتن که انسان با امید زندس ما هم هنوز امیدوار میمونیم :65:

#106
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
هر چی حرص و جوش دخیره کرده بودم واسه بازیهای دور بعد همه رو تو این بازی خرج کردم رفت پیکارش. یعنی واقعا جون در بدن ندارم انقدر حرص خوردم. یه نگاه می انداختم به ساعت یه نگاه به بازی . پس کی شروع میکنین به گل زدن . ما 3 امتیاز این بازی را میخواهیم . ولی انگار نه انگار دقیقه ها سپری شد و از حمله خبری نشد. انقدر نشد که از یک کاشته گل خوردیم. از تیمی گل خوردیم که فقط الفبای فوتبال را بلده و خوب هم بلده . فوتبال را حرفه ای بازی نمیکردند ولی انصافا ضد فوتبال هم بازی نمیکردند. این ضد فوتبال را حتی به توپ جمع کن های دوره زمین هم یاد داده بودند. موقع اوت توپ را سریع به یوونتوسیها میدادند. در زمانی هم که جلو بودند بیخود مصدوم نمیشدند و همان فوتبال قبل از گل را بازی میکردند البته به استثنای آخرای بازی. ویدال کجا بود ؟ چرا سانترها چه در عرض چه در طول به سر بازیکنان حریف برخورد میکرد؟ چرا ماتری از فضاهای داده شده استفاده نمیکنه؟ و چرا جووینکو این همه فرصت را هدر میده ؟ مارکیزیو روی ضربات سوم نیست و اگر هم باشه شوتهاش با اعتماد به نفس نیست. واقعا نمیدونم چرا در بازیهای اروپایی خودمون نیستسم. اگر بگیم حریفان قدر هستند؛ ولی این تیم دانمارکی حریف آنچنان قدری نبود. احترام بیش از حد به حریفان ؟ تجربه نداشتن ؟ آشنایی نداشتم با تیمها و ..... نمیدونم دلیل چیست ولی چیزی که مشخصه کار سخت شد .........

#107
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
می باختیم بهتر از مساوی بود . دیگه حالم از هرچی مساوی بهم میخوره . هر کی میاد جلوی یووه میشه واکی بایاشی . اون از مارکتی ، گلر ِ بولونیا بازی ِ کوپا ، سورنتینو ، این هم این . وقتی مربی میاد تیم رو دست ِ کم میگیره ، دیگه از بازیکن چه انتظاری میره ؟ بازیکن پول میگیره بازی کنه ، آقا انگار تیم رو کرده هتل . میذاره بازیکنا بمونن خونه استراحت کنن . باید این 11 رو از تن ِ این بچه در بیارن . پسره یه پاس بغل پا بلد نیست بده . یه سال گفتیم دفاع چپ میخوایم ، آخرش هم نخریدیم . تیم کارشناس داره ، ترکیب رو آنالیز می کنه . بخوره تو سرشون که نفهمیدن که یه سال از دفاع چپ نالیدیم . جووینکو هم که فقط بلده فک بزنه . 2 زار اگه مهاجم بود ، این همه توپ که رسیده بود رو کرده بود تو گل . جای این همه فک زدن اگه تمرین می کرد ، مضحکه ی این و اون نمی شدیم و اسممون تو تاریخ ِ یه باشگاه ثبت نمی شد و که اولین امتیاز ِ اروپاییش رو از ما گرفته .

#108
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
الان داغید نمیفهمید :13: الان باید همه دست به دامن شاختار بشن تا بتونه در بازی برگشت در استندفوربریج هم از چلسی امتیاز بگیره در در صورت برد چلسی کلا دو حالت پیش میاد تا ما صعود کنیم ! اول اینکه هر سه بازی خودمون رو ببریم که بعید به نظر میرسه ! دوم اینکه نوژلند بتونه از شاختار یا چلسی امتیاز بگیره که اون هم خیلی بعیدِ این تیم دانمارکی یه تیم اماتور بود واقعا ! حتی از رم زمن هم ساختار دفاعیشون بدتر بود با تعدد نفرات هم نمیتونستن فضا های خالی رو ببندن !! در واقع اگر موفق نشه نوژلند ما باید بریم اوکراین شاختار رو ببریم تا صعود کنیم ، البته همه منوط به اینه که ما دو بازی قبلش رو مقابل چلسی و تیم دانمارکی پیروز شده باشیم !

#109
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
یوونتوس کاملا پتانسیل این رو داره که تو زمین شاختار ازشون شکست بخوره . روی اون بازی نمیشه حساب کرد اصلا بازی بعدی رو از نورشلند می تونیم ببریم و بشیم 6 امتیازی و بعدش یک تساوی با چلسی که 7 امتیازی بشیم . چلسی اگه تو خونه هم از شاختار ببازه با برد مقابل نورشلند و یک تساوی مقابل ما با 8 امتیاز صعود می کنه . اگه چلسی شاختار رو ببره که دیگه عملا حذف میشیم . مگه بخوایم هر 3 بازی بعدی رو ببریم

#110
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
نمی دونم اسمش رو بزارم بدشانسی ........... اخه چرا دروزبان تیمی که اسمش را کسی بلد نیست باید در حد بوفون دروازبانی کنه جلوی یووه؟ :62: 30 موقیعت گل داشت یووه چه طور فقط 1 گل شد؟؟ در اخر به جووینکو تبریک می گم به خدا قسم بوریلو بود حداقل 5 گل می زد نسبت به 3 سال پیشش کوچکترین تغییری نکرده الان می رم تو تاپیکش سراغش

#111
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یعنی هر موجود زنده و هر شی ای که این بازی رو دیده باشه و بگه بهترین بازیکن زمین کسی غیر از یسپر هانسن بوده،با پشت دست آنچنان میزنم تو دهنش که لثه هاش هم از بین بره :np: چقدر توپ گرفت.چه توپ هایی هم گرفت!این مگه نگفته بود الگوش امام بوفون هست؟ پس چرا اون کاشته ی پیرلو رو مهار کرد؟ توپ ویدال رو چجوری گرفت؟ ضربه ی سر جووینکو رو چی؟ :waiting: بعد از هانسن هم بلا شک رونیه بهترین بازیکن بود.چند تا توپ خیلی حساس رو دفع کرد و به قول معروف سر جلوی توپ گذاشت. اما یووه...کلا از اول فصل و به خصوص تو این 3-4 بازی آخر،یووه نتونسته اون نمایش جذاب همیشگی رو داشته باشه و انصافا دست و پا بسته هم بوده در دقایقی.یوونتوس فصل گذشته داشت فلسفه ی خاصی رو دنبال میکرد و به حفظ توپ اهمیت میداد.هافبک های یووه به مراتب بیشتر توپ رو رد و بدل میکردن و توپ در میانه ی میدان خیلی ضربه میخورد اما عملا امسال داریم خلاف این رو میبینیم.همین نورشلند که امشب یووه ازش مساوی گرفت (!) اگر سال گذشته به تور یووه خورده بود،زیر 4 تا نمیخورد.ولی الان... من نمیتونم با واژه ی خستگی خودم رو توجیه کنم! آیا خستگی فقط برای بازیکنان یووه اس؟ آیا ژاوی و انیستا و ژابی آلونسو در تیم ملیشون بازی نمیکنن و 3 روز بعد با کیفیتی به مراتب بالاتر برای باشگاهشون به میدان میرن؟ آیا وین رونی شرایط بازیکنان یووه رو نداره؟ پس خستگی فقط میتونه "توجیه" باشه.کادر فنی یووه آگاه بود از این که امسال تیم،در اروپا هم بازی خواهد کرد پس باید در برنامه های بدنسازی تجدید نظر میشد و بهتر پیش میرفت کارها! در کل امسال هنوز به رضایت ِ خاصی از یووه نرسیدم و دیدن بازیها هیجان رو بهم تزریق نمیکنه. اما در مورد بازیکن ها هم مختصری بگم.اول از کیه لینی! کیه لینی بازیکنیه که عادت داره از این مدل خطاها انجام بده و با مهربانی داوران ایتالیایی روبرو بشه؛ولی اینجا داور با کسی شوخی نداره.کارش رو انجام میده.اصلا تعجب نکردم که کیه لینی در اون صحنه خطا کرد (هرچند مقصر اصلی لوسیو بود) ولی از بوفون ... در کل معتقدم اگر کیه لینی اون خطا رو نمیکرد،بهترین بازیکن یوونتوس بود. در مورد دچلیه.من نمیدونم شما از یه بازیکن کنار زن چی میخواید؟ گلزنی؟حرکات محیر العقول؟ دچلیه امشب خیلی دوید و بالاترین آمار دوندگی رو بین بازیکنان یوونتوس با 12 کیلومتر و 660 متر داشت.بارها و بارها از سمت چپ نفوذ کرد.چند تا پاس عالی داد ولی خب وقتی داخل باکس ضعیفه،این تقصیر دچلیه نیست. در مورد ماتری.ماتری من رو نسبتا راضی کرد.خدائیش خوب بازی کرد و چندین و چند بار جووینکو رو صاحب توپ کرد که جووینکو قدر ندونست. در کل از این تساوی راضی هستم و حقیقتش این که بدم نمیومد حتی یووه ببازه.در این صورت بازیکنان یووه بهتر به خودشون میومدن و تلاششون دوباره صد برابر میشد برای پیروزی. حالا هم امیدوارم بالاخره این 2-5-3 کذایی دست از سر یووه برداره و یووه با همون 3-3-4 به اروپا قدم بذاره.

#112
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
تنها نکاتی که در مورد این بازی اعصاب خورد کن میتونم بگم اینه که اول خیلی تعجب میکنم که چرا اسم ایزلا اومده تو نظر سنجی به عنوان بهترین بازیکن . چون به نظر شخصی من به غیر از سانتری که منجر به گل شد و اون هم حتی سانتر خوبی نبود و با سلام و صلوات رسید به وچنینیچ دیگه عملا هیچ کاری نکرد . چند تا سانتر خنده دار به جایی که هیچ کس نبود . چند تا سانتر برای دروازبان حریف و یکی دو سانتر زمینی که اولین ودافع بدون زحمت توپ رو برگردوند . نه خبری از حرکات پا به توپ بود مثل اساموا و نه هیچ چیز دیگه و باز هم به نظر شخصی من بدترین بازیکن زمین بود . شک هم ندارم . و بعد از اون هم ویدال که عملا چند بازی هست که داره نقش ووچنیچ رو برای من بازی میکنه . پاسهای اشتباه زیاد و شوتهای مشرق و مغرب چیزی هست که این روزا تو بازی این بازیکن دیده میشه . و یه اعتراف هم دارم . اون اینکه هر وقت ضربه ایستگاهی روی دروازه بوفون زده میشه من کاملا این حس رو دارم که این ضربه گل میشه . و بهترین دروازبان ایتالیا و اروپا و جهان نمیدونم که چرا اینقدر یک طرف رو خالی میزاره و بازیکن فقط کافیه توپ رو از روی دیوار رد کنه . چندین و چند بار از این گلها خورده . کی میخواد این نقیصه رو برطرف کنه نمیدونم . امشب هم قبل از ضربه وقتی جاگیری بوفون رو دیدم ایمان داشتم که این گل میشه به هر حال کار برای صعود خیلی سخت شد

#113
wildfire

wildfire

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1297 ارسال
دچلیه خیلی تو روند حجومیه تیم کمک کرد! اون ضربه سری که جووینکو زد و با عکس العمل خوب دروازه بان بیرون رفت رو دچلیه سانت کرد تک به تکی که جووینکو نمیه اول بدست اورد با پاس همین بازیکن بود! همین دو مورد یادم مونده!(اگه اشتباه نکرده باشم) نمیفهمم چه باره منفی این زبون بسته داشت :np:

#114
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran

طبق عادت همیشگی این بار هم دروازه بان حریف یاد و خاطره ی لو یاشین رو زنده کرد ...

در مقابل الگوش [بوفون] بازی می کرده خواسته خودی نشون بده.

پ ن : من اگه جای بوفون بودم پیراهنم رو بهش نمیدادم :1:

#115
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
کنته حیا کن جون مادرت 352 رو رها کن

#116
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
واقعا ایزلا کجا لیخشتاینر کجا؟ تو کل بازی سانتر هاش کلا بی هدف بود (به غیر پاس گل) تو محوطه جریمه هیچکس جلوش نبود اونقدر لفتش داد تا بازیکن امد جلوش توپش رو بلاک کرد ------------------------- ده چیلیه این بازی واقعا خوب سانتر هاش هم حرف نداشتن --------------- بنتر با ورودش با توجه با مدت زمان کمی که بازی کرده فوق العاده تو جریان بازی قرار می گرفت اگه سرش گل می شد لقپ سوپر من در این بازی حقش بود..... یاید بیشتر بازیش کنه

#117
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
واقعا افتضاح بودیم.افتضاحی تیم هم بر می گرده به بازیکنهای افتضاح. دست کم گرفتن بازی و ضعف بعضی از بازیکنها که اصلا درحد تیم نیستن از جمله دچلیه که یک بازیکن معمولی بوده و هست و بود ونبودش فرقی نمیکنه و اتفاقا اون پاس بد رو تو دفاع این بازیکن داد و کیلینی اون خطای بی مورد ومسخره رو انجام داد تا گل بخوریم و چند مورد سانتر و و استارت زدنهای بی ثمر وچشم بسته که هیچکدوم موفق نبود از دچلیه یک بازیکن متوسط ومعمولی ساخته تو فاز حمله هم همینه .جووینکو یک بازیکن معمولیه که بدرد باشگاههایی در حد همون پارما میخوره نه یوونتوس و ماتری هم که مشخصه . ویدال واقعا ضعیف بازی کرد نمیدونم چرا ولی میشد زودتر او رو تعویض کرد. واقعا این بازی حرص زیادی داشت . عدم خرید مهاجم خوب اینجا خودش رو نشون داد.این یوونتوس تا دوتا مهاجم مکمل خوب نخره همینه و یک نکته ی دیگه اینکه نمیدونم چرا امسال ما اون مالکیت توپ پارسال رو نداریم حتی اون پرس کردن پارسال رو هم نداریم .شاید نیمه ی دوم وقتی گل خوردیم بهتر شدیم اما نیمه ی اول که اصلا جالب نبود

#118
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
من بازي رو نديدم ولي بين نظرات بچه ها پارادوکس بزرگي هست.يکي ميگه دچيله حرف نداشت يکي ميگه افتضاح بود :2qcmh45: يکي ميگه دروازه بان حريف ياد و خاطره لئوياشين رو زنده کرد اون يکي ميگه افتضاح بازي کرديم.ولي واقعا اين يووه يووه ي پارسال نيست.تيم پارسال مخصوصا اون تيمي که جلو لاتزيو بازي برگشت رو انجام داد کجا و اين تيم کجا!!!! :62: :62: :62: من فکر مي کنم کونته از بازي بعدي به بنتنر بيشتر بازي بده.به هرحال به اميد صعود چون واقعا واسه بازگشت شخصيت يووه اين صعود لازمه! :fp: :fp: :fp:

#119
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

من بازي رو نديدم ولي بين نظرات بچه ها پارادوکس بزرگي هست.يکي ميگه دچيله حرف نداشت يکي ميگه افتضاح بود :2qcmh45: يکي ميگه دروازه بان حريف ياد و خاطره لئوياشين رو زنده کرد اون يکي ميگه افتضاح بازي کرديم.ولي واقعا اين يووه يووه ي پارسال نيست.تيم پارسال مخصوصا اون تيمي که جلو لاتزيو بازي برگشت رو انجام داد کجا و اين تيم کجا!!!! :62: :62: :62: من فکر مي کنم کونته از بازي بعدي به بنتنر بيشتر بازي بده.به هرحال به اميد صعود چون واقعا واسه بازگشت شخصيت يووه اين صعود لازمه! :fp: :fp: :fp:

اگه همین بازی رو می کردیم و2-1 می بردیم همه می گفتن فوق العاده بودیم و........
وقتی تیم نبره بهترین بازی رو هم بکنه می گن خوب نبوده و..........
به عقیده من تیم عالی نبود خوب بود موقیعت گل های یووه فراتر از چیزی بود که تصورش رو بکنی اما وقتی گل نمی شن و........

#120
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یسپر هانسن بهترین بازیکن زمین شد. یه نکته ای! ما در این بازی 18 بار کرنر زدیم! رقم حیرت انگیزیه اما واقعا مشکل از کجاست که یووه از این همه کرنر،حتی نمیتونه یک توپ رو به تیرک دروازه بکوبه؟ :39:





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی