پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا - نورشلند 1-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
137 پاسخ برای این موضوع

#21
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
"اندریاس لاودروپ " ( بازیکن نورشلند )

- این یک شب خاص برای من خواهد بود، پدرم [مایکل لادروپ ] چهار سال برای یوونتوس بازی کرده و همیشه خاطرات خوب و زیبایی را که در تورین داشته برای من تعریف کرده.

- نمی دانم از ابتدا در ترکیب قرار دارم یا نه، امیدوارم این اتفاق بیفتد بازی دربرابر یوونتوس مانند رویاست .

آیا پدرت برای دیدن بازی تو به ورزشگاه می آید؟

نه متاسفانه ، پدرم در انگلستان در تیم" سوانسی سیتی " مربیگری می کند اما به من قول داده که از طریق تلویزیون بازی را نگاه کند و مرا تشویق کند.

پدرت برای دیدار با یوونتوس به تو مشاوره می دهد؟

نه او هیچ وقت در زندگی فوتبالی من دخالت نمی کند حتی زمانی که من فوتبالم را شروع کردم این کار را نمی کرد.

در مورد یوونتوس چه نظری داری؟ آیا بازیکنی در این تیم هست که به علاقه داشته باشی؟

یوونتوس تیم بزرگی است آنها قهرمان ایتالیا هستند. آنها بازیکن های خوبی در خط میانی دارند مانند "مارکیزیو" ،"ویدال" و " آساموا" اما کسی که من او را تحسین می کنم " پیرلو " است ، او فوق العاده است و ستارهُ تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیاست بدون شک.

ممکن است در آینده پس از [مایکل]، یک لادروپ دیگر در یوونتوس بازی کند؟

در حال حاضر بعید می دانم که این اتفاق رخ دهد من هنوز جوان هستم و باید برای پیشرفت تلاش زیادی داشته باشم تا شایستهُ پوشیده پیراهن تیمی مانند یوونتوس باشم.

نمی توانم این واقعیت را که دوست دارم در آینده در تیمی که پدرم در آن حضور داشته را پنهان کنم شاید من هم مانند اودر این تیم موفق شوم.

#22
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

لیست اسامی بازیکنان اعزامی به دانمارک:


Buffon, 2 Lucio, 3 Chiellini, 4 Caceres, 6 Pogba, 8 Marchisio, 9 Vucinic, 11 De Ceglie, 12 Giovinco, 15 Barzagli, 17 Bendtner, 19 Bonucci, 20 Padoin, 21 Pirlo, 23 Vidal, 24 Giaccherini, 27 Quagliarella, 30 Storari, 32 Matri, 33 Isla, 34 Rubinho, 39 Marrone.


په په به دلیل اینکه در حال ریکاوری از مصدومیتشه،آساموآه به دلیل مصدومیت در دیدار ناپولی و لیختشتاینر به دلیل استراحت در تورین باقی می مونند....



#23
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
یسپِرهانسن ( دروازه بان نورشلند )

- شبی پر از احساسات خواهد بود .یوونتوس تیمی ریشه دار و فوق العاده است امیدوارم " بوفون" در این بازی حضور داشته باشد.

- چرا " بوفون " ؟ میخواهم پیراهن او را به کلکسیون لباس های یوونتوس که در اختیار دارم اضافه کنم ، او بهترین دروازه بان جهان است.

+ " هانسن " گفته از وقتی که " زیدان " به " تورین " منتقل شده طرفدار یوونتوس بوده ، الگوی او " جی جی بوفون " است و رویای او بازی کردن برای یوونتوس بوده است .

#24
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- میل و انگیزه تیم برای گرفتن 3 امتیاز کاملا واضح ـه و این اشتیاق رو میتونیم به معنی واقعی توی زمین هم ببینیم. به خوبی میدونیم که این بازی بزرگ ترین شانس ما برای امیدواری به صعود ـه و اگه این شانس بزرگ رو از دست بدیم شرایط خیلی خوب نمیشه. هر چند نتیجه بازی چلسی - شاختار هم خیلی مهم ـه. با توجه به غیبت دو پیستون اصلی تیم، احتمال بازی کردن دچلیه و کاسرس خیلی بالاست مگر اینکه کونته بخواد از جاکرینی و ایسلا در دو سمت استفاده کنه که شخصا بعید می دونم. خط هافبک که دست نمیخوره و خط حمله هم میتونیم شاهد زوج ووچینیچ - جووینکو باشیم. توی خط دفاعی دوست دارم لوسیو بازی کنه. دلم براش می سوزه ! :nish: از اون سمت؛ اون تیمه (همینی که اسمش خیلی سخته ! :nish:) هم با توجه به بازی در خونه انگیزه زیادی دارند که از یووه امتیاز بگیرند. ضمن اینکه درسته که هر دو بازی قبلی رو باختند ولی تیم ضعیفی نیستند. امیدوارم بعد از 8 مساوی پیاپی، با این پیروزی راه جدیدی رو شروع کنیم.

#25
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

[img width=480 height=270]http://www.shiaupload.ir/images/97731689216929675512.jpg[/img]

کنفرانس پیش از بازی در مقابل نورشلند با حضور آنجلو السیو و کلودیو مارکیزیو برگزار شد :

تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر

جی جی هم در تمرینات حضور داشت و به نظر نمیرسه مشکلی برای این بازی داشته باشه :

تصویر

#26
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
تصویر


تیم یوونتوس در تاریخ 115 سالهُ خود فقط یک بار در بازی های اروپایی در کشور دانمارک به میدان رفته است.


هِویدور 1 - 4 یوونتوس (15 سپتامبر1982 جام اروپا )

پلاتینی ، روسی ، بِریو ، کابرینی

مربی : تراپاتونی

#27
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
من تو این بازی قول برد با اختلاف بالای 2 گل رو می دم

#28
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
ویدال داره زیر لب فحش میده :lol:


[img width=480 height=480]http://www.shiaupload.ir/images/82462233731790688920.jpg[/img]



#29
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
واقعا نمیدونم کونته چه قصدی داره ولی به یکباره دو پیستون موفق تیم رو بزاره کنار ریسکه بالایی داره ، چون بازی ما خیلی به پیستون هامون وابسته است ، اگر این بازی پیستون ها جواب ندن ، دستمون تو پوست گردو میمونه :np:

#30
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال


ویدال داره زیر لب فحش میده :lol:


[img width=480 height=480]http://www.shiaupload.ir/images/82462233731790688920.jpg[/img]

بهمن منظورت مارونه س دیگه..... :1:

#31
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

واقعا نمیدونم کونته چه قصدی داره ولی به یکباره دو پیستون موفق تیم رو بزاره کنار ریسکه بالایی داره ، چون بازی ما خیلی به پیستون هامون وابسته است ، اگر این بازی پیستون ها جواب ندن ، دستمون تو پوست گردو میمونه :np:


کمال شاید کونته میخواد تو این بازی 4-3-3 بازی کنه . تو این ترکیب به راحتی میشه آساموا و لیخشتاینر رو کنار گذاشت

#32
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

ترکیب احتمالی دو تیم از دید کوریره دلو اسپرت:


تصویر



#33
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
Football-Italia پیشبینی کرده که کاسرس و ده چیله پیستون های تیم رو تشکیل میدن همچنین ماتری به جای سبا و لوسیو هم به جای بارتزالی بازی خواهد کرد ! همچنین احتمال بازی کردن ایسلا و جاکرینی و پوگبا هم هست ! البته خودم فکر میکنم که کونته باز هم به جووینکو بازی خواهد داد ، سبا نیاز داره تا بازی کنه این رو کونته هم خوب میدونه خصوصا که در این یکی دو دیدار اخیر هم پیشرفت رو به وضوح میشد در بازیش دید ! وقتی که محمد کروه بندی لیگ قهرمانان رو بهم گفت همونجا گفتم که شاختار کاملا پتانیسل تبدیل شدن به یه بوردو دیگه رو داره در این گروه ! الان هم سر حرفم هستم مهمترین عامل موفقیت در لیگ قهرمانان تجربه است که متاسفانه حدود 2/3 بازیکنان ما فاقد این عنصر هستن ! و حتی بازیکان شاختار هم تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما دارن ، در صورتی که هر دو دیدار خودمون رو در مقابل نوژلند پیروز بشیم هنوز چیزی به دست نیاوردیم چون کاملا قابل پیشبینی هست که هم شاختار هم چلسی میتونن از پس این تیم دوباره بر بیان ، برای همین من ترجیح میدم چلسی بازی خودش رو مقابل شاختار پیروز بشه تا حداقل بتونیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم ! با اینکه تا اینجا در مجموع بازی های خوبی رو در لیگ قهرمانان ارائه ندادیم ولی کاملا مطمئن هستم هر چی جلوتر میریم میتونیم بازی های بهتری ارائه بدیم درواقع مطمئنم ما در دور برگشت بازی های گروهی خیلی بهتر عمل خواهیم کرد فقط امیدوارم تا اون موقع گرفتار نشده باشیم درضمن اگر نتونیم در مقابل نوژلند پیروز بشیم شاید بشه گفت که هنوز تیم انچنان خوبی نداریم که شایسته صعود بوده باشه ! درضمن به نظرم نباید بازی سختی باشه این تیم دانمارکی دیگه چیزی برای از دست دادن نداره بازی هم در خانه خودش برگذار میشه پس احتمالا با ذهنیت کسب سه امتیاز وارد زمین میشن نه گرفتن یک تساوی ، یعنی امیدوارم اینطوری باشه ! :1:

#34
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر


لادروپ:"یوونتوس کونته ظرف 2-3 سال می تواند فاتح چمپیونز لیگ شود"



غوطه ور شدن در گذشته...خاطرات فراوان فراموش نشدنی از پیروزی ها در کنار هم تیمی ها...یکی از این افراد که یکی از برگ های مهم تاریخ یووه را نوشت مایکل لادروپ بود...لادروپی که اکنون مربی تیم سوانسی سیتی است...نبرد امشب میان نورشلند دانمارک و یوونتوس ایتالیا برای او حس خاص و ویژه ای دارد...در یک طرف پسر او آندره اس است و در طرف دیگر تیمیست که با آن بر بام جهان ایستاد...


""شب بسیار ویژه ای خواهد بود..اما متاسفانه به دلیل حضور در تمرینات تیمم،سوانسی نمی توانم برای تماشای این دیدار راهی کپنهاگ شوم اما به دقت بازی را خواهم دید و در حد امکان سعی خواهم کرد که بی طرف باشم""


- آیا شما فکر می کنید که بتوانید؟

""صادقانه بگویم نمی دانم..اما فکر می کنم به خاطر پسرم اندکی آن طرفی باشم..برای این که از فوتبال بازی کردن او افتخار می کنم..

- روی کاغذ به نظر می رسد یووه قوی تر است و نباید شکی در راه پیروزی در این دیدار داشته باشد؟

""بین دو تیم شکاف بسیاری وجود دارد..یووه ترکیبیست از قهرمانان بسیار و بازیکنان با تجربه بین المللی..اما نورشلند به هر حال دارای بازیکنانی جوان است و ستاره ای ندارد و بنابراین شاید محکوم به شکست باشد اما نباید زیاد به این چیزها استناد کرد..آن ها برابر چلسی هم خوب بازی کردند و من فکر می کنم که این اتفاق باز هم می تواند تکرار شود""

- یووه باید مراقب چه چیزی باشد؟

""اول از همه من فکر نمی کنم که یووه به هیچ عنوان حریفش را دست کم بگیرد و این به هیچ وجه با ذهنیت باشگاهی مانند یووه همخوانی ندارد..من فکر می کنم کونته قطعا به این مورد واقف است که نورشلند در این دیدار با تمام توان برابر قهرمان ایتالیا و یکی از مهم ترین تیم های جهان بازی خواهد کرد و قطعا آماده چنین رویارویی خواهد بود""

- یوونتوس کونته را چطور می بینید؟

""در ایتالیا خوب عمل می کند..سال گذشته آن ها شایسته فتح جام بودند...آن ها به سبکی بازی می کنند که مدت های زیادی بود بازی نمی کردند و مربی یووه شایستگی خود را با ساختن چنین تیم قدرتمندی نشان داده و توانست بعد از مدت ها تیم را به مسیر موفقیت بازگرداند..آن ها به خوبی این مهم را برابر ناپولی در دیدار شنبه شب نشان دادند اما شرایط اروپا متفات است...آنجا تیم هایی هستند که چیزهایی بیش از یووه دارند و من مطمئنم که کونته هم به این شرایط واقف است..من فکر می کنم هدف گزاری او رسیدن به قله اروپا در 2 یا 3 سال آینده خواهد بود و او اگر همین راه ادامه دهد و بازیکنانی مناسب خریداری کند،قطعا موفق خواهد شد""

- لادروپ جدیدی در یووه وجود دارد؟

""من مقایسه کردن را دوست ندارم...زمانی که من فوتبال بازی می کردم شرایط با امروز بسیار متفاوت بود..اما چیزی که من الان به آن مطمئنم این است که فکر نمی کنم روزی بازیکنانی نظیر پیرلو و بوفون را در سوانسی داشته باشم..با آن ها قطعا کار برای من ساده تر خواهد بود..آندره آ در پست خود یکی از بهترین های اروپاست و من فکر می کنم میلان هنوز هم بر سر از دست دادن او پشیمان است..در مورد بوفون هم می توان گفت پس از مصدومیت هایی که داشت باز هم به سطح سابق خود بازگشته است""

- چه تیمی فاتح چمپیونز لیگ خواهد بود؟

""پاسخ به این سوال سخت است..تعدادی تیم هستند که قطعا برای فتح این جام با یکدیگر خواهند جنگید..رئال،بارسا،بایرن،چلسی و من یونایتد...من سیتی مانچینی و psg آنجلوتی هم می توانند سورپرایز سال باشند اگر چه ترجیح می دهم که سورپرایز واقعی سال یووه باشد""

23 اکتبر 2012،کپنهاگ

#35
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=200]http://www.8pic.ir/images/b7q9me9ia5z1hhi927q8.jpeg[/img]

5 عامل:خطر ناشناخته

5 عامل است که ممکن است کار یووه را در بازی امشب سخت کند..رقیب شاید به ظاهر کوچک باشد اما این تیم، تیمیست زیرک و سخت کوش که قطعا تا دقایق پایانی با یووه خواهد جنگید..

چه کسی این بازیکنان را می شناسد؟ هانسن،پارخورست،اُکوره،رونژه،ام تیلیگا،آدو،استوکهولم،لورنتزن،کریستیانسن،جان...

عامل اول: اضطراب برای پیروزی

به دنبال پیروزی بودن فی النفسه چیز بدی نیست اما طبیعتا استرس زاست..محتاج به صبر است..شما باید در موقعیت مقتضی قفل بازی را باز کنید..پس از آن زدن گل های بعدی آسان تر است..دانمارکی ها اصطلاحا چقرند،می دوند و تا آخر بازی می جنگند اما آن ها یک ضعف اساسی دارند:چنانچه گل اول را دریافت کنند احساسی و در هم ریخته بازی می کنند که می تواند عاملی برای روئیدن گل های بعدی باشد..

عامل دوم: تساوی های اروپایی

6 تساوی در یورولیگ و 2 تساوی در چمپیونز لیگ...فشار حاصل از بیماری تساوی در اروپا می تواند بر عملکرد یووه تاثیرگذار باشد..

عامل سوم: آب و هوای سخت

دانمارک کشوری سرد سیر است،سرما برای عضلات سم است اما کفه ترازوی سختی آن بیشتر به سمت میهمانان است...

عامل چهارم: وینگرهای جدید

با وجود باقی ماندن آساموآه و لیختشتاینر در خانه، یووه در این بخش زمین غیر قابل پیش بینی خواهد بود..دی چلیه،کاسرس و ایزلا بازیکنان بدی نیستند اما باید منتظر ماند و عملکرد آنان را به نظاره نشست...هواداران نمی خواهند امشب از جانب آنان ناامید شوند..

عامل پنجم: خطر ناشناخته

زمانی که شما از تعداد خطرات رو به روی خود مطلع نباشید قطعا ریسک کاریتان بالا خواهد رفت...دانمارکی ها ممکن است کارت هایی از زیر میز خود دربیاورند که در حین بازی یووه را غافلگیر کند..طبیعتا این وظیفه کونته،آلسیو و کارره راست که مراقب سورپرایز احتمالی حریف باشند...



#36
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
طبق آخرین گزارش ها میرکو حتی روی نیمکت هم حضور پیدا نخواهد کرد و ماتری و جووینکو زوج خط حمله ی یووه رو در بازی امشب تشکیل میدن. ووچینیچ هنوز به صورت 100 درصدی بهبود پیدا نکرده. آخرین پیش بینی از ترکیب یوونتوس که توتویووه ، توتواسپرت و اسکای تاییدش کردن : یوونتوس (2-5-3) : بوفون ؛ لوسیو ، بونوچی ، کیه لینی ؛ ایسلا ، ویدال ، پیرلو، مارکیزیو ، ده چلیه ؛ ماتری ، جووینکو.

#37
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-میدونم الان وقت این آمار بازی ها نیست ولی توی 23 اکتبر تا حالا 4 بار توی لیگ قهرمانان بازی کردیم که به ترتیب اول باختیم بعد مساوی کردیم بعد بردیم بعد دوباره باختیم و امشب اگر قرار به ادامه این روند باشه مساوی میکنیم! :np:

اینم جالبه :nish:

[img width=480 height=320]http://www.img4up.com/up2/16472325202975603537.jpg[/img]



#38
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
یه 2 هفته ای نتم قطع بود نتونستم بیام تو سایت. همونجور که خیلی از دوستان گفتن این تیمه (اسمش سخته) هم بازی برگشت جلوی شاختار و هم چلسی رو به احتمال زیاد ببازه من فکر نکنم کار زیاد سختی داشته باشیم یه تیمه که به زور در سطح لیگ اروپا هم نیست پس نگرانی وجود نداره تنها قدرتشون تو مالکیت توپه که اونم به نفع ماست امیدوارم با اختلاف ببریم تا اولین پیروزیمون بعد از مدتها تو اروپا حسابی بچسبه این که یونتوس برندس قطعیه چون این تیم نگون بخت با 0 امتیاز مسابقات رو ترک میکنه بدبختا تو چه گروهی هم افتادن حالا دیگه تا عمر دارن حتی به چمپیونز لیگ فکرهم نمیکنن.امیدوارم شاختار چلسی رو ببره تا بعد از ما شاختار بعنوان تیم دوم صعود کنه هر چند که تکلیف صعود ما تو 2 بازی آخر مشخص میشه اگه نه این تیمه که از همه میبازه امیدوارم به جای ویدال به پوگبا بازی بده.بابت برد ناپولی یه تبریک هر چند خیلی دیر رو پذیرا باشید

#39
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
کاسپر هولمند ( مربی نورشلند )

- یوونتوس تیمی است قابل احترام که تشنه ُ موفقیت است . آنها هرگز تسلیم نمی شوند و برای موفقیت نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

- " پیرلو " تکنیک و خلاقیت زیادی دارد شما نمی توانید او را متوقف کنید ولی ما می خواهیم او را محدود کنیم و تاثیر این بازیکن را در تیم یوونتوس کمتر کنیم البته یوونتوس فقط شامل " پیرلو " نمی باشد و این تیم مجموعه ای از بازیکنان خوب و از لحاظ کار تیمی فوق العاده هستند.

- ما در دو بازی گذشته شکست خوردیم ولی ذهنیت ما تغییر نمی کند و پروژه ای را که در دو سال گذشته برای ما موفقیت هایی به ارمغان آورد ادامه خواهیم داد .


نیکولای استکهلم ( کاپیتان نورشلند )

- خیلی خوشحالم بخاطر اینکه دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنم آنهم در برابر تیم معتبری بنام یوونتوس .

- ما در دو بازی اول شانس چندانی برای پیروزی نداشتیم اما استراتژی خودمان را حفظ می کنیم و در این بازی برای موفقیت بیشتر تلاش خواهیم کرد .

#40
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
یک نکته ای رو انگار همه فراموش کردن . یادمون نره که یوونتوس جلوی تیم های ضعیف همیشه مشکل داشته و به راحتی نتونسته نتیجه بگیره . این وسط نورتخلند هم میتونه با پارک کردن مسافران یک اتوبوس جلوی نتیجه گرفتن یووه رو بگیره و حتی تو ضد حملات بهمون ضربه بزنه . تازه بازیکنی هم نداریم که بتونه در این مواقع گره بازی رو بازی کنه . مگه جووینکو روز خوبش باشه . از نتیجه مساوی بدون گل هم اصلا تعجب نمی کنم .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی