پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس و لیگ قهرمانان اروپا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
238 پاسخ برای این موضوع

#41
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-خوبی این بازی ها اینه که از 8 بازی 5 تا توی تورین برگزار میشه و از این حیث میشه امیدوار بود به امتیاز گیری :1: -روند حالبی هست اینه که اگر بازی با کاتانیا و بولونیا رو فاکتور بگیریم از زمان بازی با اینتر تا پسکارا یک هفته است که سه تا بازی توی یه هفته انجام میدیم. :np: بعد از اون یک هفته استراحت و دوباره از بازی لاتزیو تا میلان هشت روز وقته و سه تا بازی خوی این بازه زمانی میکنیم. :np: عملا فک تیم سرویسه :np: البته به نظرم بازی با میلان تیم دوم رو بفرستیم تو زمین کفایت میکنه :1:

#42
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
بازی شاختار و چلسی رو دیدم ! اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود گلی که ما ازشون خوردیم و دو گلی که به چلسی زدن تقریبا مشابه هم بودن ! درضمن ما خیلی خیلی بهتر از چلسی جلو این تیم بازی کردیم ، شاید این بر میگرده به این که میزبان بودیم ولی اون هم در اصل چیزی رو عوض نمیکنه خصوصا برای بازیکن های چلسی که خیلی با تجربه تر هستن و سال قبل هم قهرمان شدن ، واقعا امیدوارم شاختار در بازی بعد هم بتونه چلسی رو شکست بده یا حداقل یه مساوی بگیره ازش که اون وقت کار ما خیلی راحت میشه خصوصا اینکه بازی ما با چلسی در تورین برگذار میشه و میشه امیدوار بود ! بازی یوونتوس بایرن تلخترین بازی عمرم بود ! بازی که میتونستیم با یه مساوی صعود کنیم با چهار گل اون هم مقابل یه تیم المانی و بدتر از همه در تورین واگذار کردیم و حذف شدیم به هیچوجه دیگه دوست ندارم خاطرات سه سال قبل دوباره امسال برام زنده بشه خصوصا الان که واقعا تیم مستعد و قدرتمندی داریم منتها داریم از روی بی تجربگی و حوادث بازی امتیازات رو از دست میدیم واقعا اگر قرار هست حذف بشیم دوست دارم دیگه به روز اخر نکشه همین بازی بعد مقابل نوژلند ببازیم بریم پی کارمون :1: اگر هم قرار هست صعود کنیم دیگه نذاریم برا دیدار اخر که مجبور بشم پای تلویزیون از استرس عرق بریزم ! :1:

#43
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
عوامل ِ زیادی برای موفقیت و عدم ِ موفقیت ِ یک تیم وجو داره ، اما یوونتوس توی بد ترین شرایط هم میتونست امتیازاتی کسب کنه که در خور ِ نتایج ش در سری آ باشه . 4 سال به عقب برگردیم ، می بینیم که یوونتوس طی ِ شرایط ِ بد تری به اروپا رفت و تونست در نوع ِ خودش شاهکاری رو ( حداقل در مرحله گروهی ) ثبت کنه . اون تیم به عنوان ِ تیم ِ سوم ِ سری آ به این مسابقات پا گذاشته بود و با مقایسه ی نفر به نفر ِ اون تیم با تیم ِ فعلی ، چیزی که دستمون میاد این هست که از لحاظ ِ نفرات فقط دل پیرو ، ندود و ترزگه بازیکنان ِ بزرگتری نسبت ِ به تیم ِ فعلی بودن و حتی بازیکنایی که هر دو دوران رو با هم تجربه کردن ، مثل ِ بوفون و کیه لینی و مارکیزیو ، توی شرایط ِ آماده تری نسبت ِ به اون سال قرار دادن . جدا از مسائل ِ تیمی ، مسائل ِ حاشیه ای ِ دیگه ای هم بود که یوونتوس بعد از اون رسوایی ( حالا به ناحق ) با بک دید ِ بد به مسابقات برگشت و فشار ِ سنگینی هم از این بابت به دوشش داشت . دیگه اون نگاه ِ قدرتی که به یوونتوس بود ، توی اون سال وجود نداشت و یه دیدگاه ِ تیره ازش وجود داشت . باز حتی از لحاظ ِ گروهی هم یووه گروه ِ سخت تری نسبت ِ گروه ِ فعلی داشت و حتی امتیاز ِ بهره بردن از استادیوم ِ جدید رو هم نداشت ! اما تیم ِ 2012 با ستاره های 40.50 میلیونی ش نتونسته اون انتظار رو بر آورده کنه . یک تساوی ِ خانگی و باز از دست ِ دادن ِ 2 امتیاز مقابل ِ تیمی که اولین حضور ِ اروپاییش رو تجربه می کنه . یوونتوس قهرمان ِ ایتالیاست و خیلی ها اون رو شانس ِ حضور در 4 تیم ِ برتر ِ اروپا می دونن و از نظر ِ سلیقه ای هم شاید اون رو جز ء 3 تیم ِ برتر ِ اروپا بدونن که فوتبال ِ قشنگی رو ارائه میدن . یوونتوس ِ امروز در تمامی ِ موارد راه ِ مناسب تری نسبت به تیم ِ 2008 داره ، اما همونطور که گفتم ، نتونسته انتظارات رو بر آورده کنه . حالا حرفی که به وجود میاد این هست که چرا یوونتوس توی این شرایط ِ ایده آل نمیتونه خودش باشه . نظر ِ شما در این مورد چیه ؟

#44
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
با برد چلسی مقایب شاختار من حدس می زنم یووه یا اول می شه یا سوم :nish: اما اول می شه :2qcmh45: :2qcmh45:

#45
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
چلسي و شاختار هر كدومشون بايد با يووه و نورشلند بازي كنن پس از همين الان اونا رو برنده بازي با نورشلند بدونيد و هر دو تيم رو ١٠ امتيازي حساب كنيد يووه هستش و اين ٦ امتياز فعلي! يك برد و يك باخت يعني حذف! يك برد و يك مساوي يعني ١٠ امتياز! حالا با هر كدومشون مساوي كنيم كار به بازي رو در رو و تفاضل ميكشه كه بازهم خطر حذف بيخ گوشمونه! پس بايد جفت بازي هامونو ببريم تا با ١٢ امتياز با خيال راحت به عنوان تيم اول صعود كنيم

#46
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
میشه از یه دید دیگه هم به برد چلسی نگاه کرد . اگه مساوی میشدن یوونتوس از روی شکم سیری بازی میکرد ولی الان بدجور احتیاج داره که ببره پس بهتر بازی می کنه

#47
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

چلسي و شاختار هر كدومشون بايد با يووه و نورشلند بازي كنن پس از همين الان اونا رو برنده بازي با نورشلند بدونيد و هر دو تيم رو ١٠ امتيازي حساب كنيد

يووه هستش و اين ٦ امتياز فعلي! يك برد و يك باخت يعني حذف!
يك برد و يك مساوي يعني ١٠ امتياز! حالا با هر كدومشون مساوي كنيم كار به بازي رو در رو و تفاضل ميكشه كه بازهم خطر حذف بيخ گوشمونه!

پس بايد جفت بازي هامونو ببريم تا با ١٢ امتياز با خيال راحت به عنوان تيم اول صعود كنيم

وقتی بحث یه برد و تساوی باشه یعنی ما بازی رودرو را بردیم پس دیگه چه خطری بیخ گوشمونه؟

#48
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
بله دقیقا ً یوونتوس با یک تساوی و یک برد صعود می کنه چون اینطوری تنها تیمی میشه که در بازی رودررو باخت نداره تیمی هم که به یوونتوس ببازه حذف شده این گروه میشه

#49
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
یووه کار خودش رو تو بازی رفت با نورژلند خراب کرد و اون دو امتیاز از دست رفته خیلی میتونست به یووه کمک کنه حالا حتما باید 4 امتیاز از دو بازی سخت بگیریم تا صعود کنیم و گرنه باید به لیگ اروپا فکر کنیم امیدوارم از پس این کار بر بیایم قطعا بردن چلسی تو تورین از بردن شاختار تو دونتسک راحت تره شاختار تیم هجومی و رو فرمیه که متهرین خصوصیتش اینه که که خیلی راحت به دروازه حریف میرسه و موقعیت گل ایجاد میکنه فکر میکنم کار سختی رو اونجا داریم ولی اگه بتونیم چلسی رو شکست بدیم اون وقت تو اکراین دو تیم با یه مساوی صعود میکنن که احتمال بیشتری داره به دست بیاد ولی چلسی تو خط دفاعی هم تو اروپا و هم تو انگلیس امسال مستحکم نبوده و دفاع این تیم راحت باز میشه یوه میتونه چلسی رو تو تورین شکست بده فقط کمی تمرکز میخاد و یک بازی حساب شده به یه نوعی عیار کونته و یووه جدید تو این دو فصل تو این دو بازی خودشو نشون میده تیمی که فشار از یک سو و از سوی دیگر اعتماد به نفس نیاختنش رو از دست داد و دیگه اون رکورد تو سری آ معنی نداره باید خودشو تو اروپا نشون بده یووه جدید قطعا تو سخت ترین مقطع چند سال اخریش قرار داره که ایمدواریم سر بلند بیرون بیاد

#50
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
شاخ"دار" :np:

#51
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
چون میخواستم کلی درباره گروه حرف بزنم اینجا مینویسم و اگر طولانی شد ببخشید.


[img width=480 height=254]http://e0.365dm.com/12/11/660x350/Juventus-Arturo-Vidal-Claudio-Marchisio_2857516.jpg[/img]

تبریک میگم نه فقط بخاطر اولین بردمون بعد از 4 سال در اروپا و شکستن تساوی های پی در پی بلکه بخاطر شجاعتی که دوباره تو ساق های پای بازیکنانمون پیدا شد و پیدا شدن همون انگیزه و خشم در تیم.بردیم و بالاخره این طلسم نبردن شکستیم.بالاخره فهمیدیم که با تلاش بیشتر میشه توی اروپا هم موفق باشیم.هرچند مسیر طولانی وسختی برای صعود داریم اما بایستی این استارت از یکجا شروع میشد وخوشحالم به این خاطر که تا لحظه آخر بازیهای این گروه ما کماکان امیدواریم و امید مهمترین عامل زندگی کردن هست.

قبل از هرچیزی باید به این اشاره کنم درمجموع تمامی نفرات تیم خوب بازی کردند و من بازیکن ضعیفی رو در تیم به لحاظ تلاش کردن ندیدم حتی ماتری اگرچه بحث کیفیت بازی بحث متفاوتی هست که میشه درموردش صحبت کرد.البته از اول بازی استرس رو میشد در چهره بازیکنها دید و حتی بعد از اینکه یووه 1 گل جلو افتادکماکان فشار روانی زیادی رو بازیکنها تحمل میکردند اما کم کم همه چی همونی شد که همه میخواستیم.نمیدوم کدوم یک از بچه ها شنیدم این حرف زد که بسیار درست بود که گفت : "یووه بعد باخت به ایتر از اون فشار روانی شدید ترس از باختن خارج شده ".
کاملا تایید میشه و ییوه داره الان فوق العاده جسورانه بازی میکنه یعنی دیگه چیزی برای از دست دادن نداره و بی مهابا داره حمله میکنه.اگه حتی دیشب به آرایش نفرات یووه دقت میکردید همیشه بارزالی و کیلینی روی خط وسط زمین می ایستادند که حتی وقتی توپ برگشت میکرد بلافاصله توپ رو تو زمین حریف جریان بدند و به جز بوفون تو اکثر دقایق تمام بازیکنهای یووه در زمین نورشلند حضور داشتند.در واقع یووه بهترین دفاع رو در حمله دید و ایدوارم همین پرس و دوندگی شدید رو تا 2 تا بازی دیگه هم بتونه اجرا کنه.
من خودم به عنوان هوادار اگه یووه همینطور جسورانه بازی کنه و حذف هم بشه ایستاده تشویقش میکنم و برای تلاششون ازشون سپاسگذارم و این حذف رو با افتخار میپذیرم چون میبینم تیمم تمام تلاشش رو داره میکنه و راضی هستم. :rose:

بگذریم....


من از دقیقه 60 به بعد بازی یووه رو ول کردم و بازی چلسی و شاختار رو تماشا کردم.
اولا بگم هر 2 تیم بسیار تیم های خوبی هستند و فرق بزرگ چلسی با شاختار تمام کنندگی بهتر ضربه زنان چلسی بود و هست.
شاختار تیمی هست که بسیار خوب توپ رو از دفا به حمله میاره و این انتقال توپ رو به طرز بسیار سریعی و باورنکردنی انجام میده اما متاسفانه یا خوشبختانه نمیتونه ضربه آخرهای خوبی به توپ بزنه.این حرکات رو در بازی رفت با چلسی که میدیدم مکرر انجام میداد و امان بازیکنای چلسی رو بریده بودند اما همونطور که گفتم جایی که باید ضربه نهایی بزنند نمیتونند یکجورایی مشکل یووه رو دارند به طرز بدتری تو زدن ضربه اخر.
اما چلسی بر خلاف شاختار برای بدت اوردن موقعیت گل نیاز به کار تیمی نداره چون از راههای مختلفی مثل شوت از راه دور یا ارسال از ضربات شروع مجدد و سر زنی که دشب گل سومشون از همین تاکتیک بود بارها و بارها به گل رسیدند.چلسی تیمی هست که بسیار کمتر از شاختار و حریفاش با توپ کار تیمی میکنه اما به دلیل دراختیار داشتن بازیکنای چارچوب شناسی که داره خیلی راحت تر به گل میرسه.

پس ما الان دقیقا نقاط ضعف و قوت چلسی رو میدونیم و همینطور شاختار.و میتنویم باهاشون مقابله کنیم.


----------------------------------------------------------------------------

درباره چلسی :

نقاط قوت چلسی شوت های از راه دور هافبکهاش هست و همینطور ضربات شروع مجدد که نباید اولا پشت محوطه خطا کنیم و یا کرنر بدیم و ثانیا نزاریم فرصت شوت زنی گیرشون بیاد .همین و بس و الا چلسی براحتی دفاعش باز میشه و جاگیری هاشون بسیار بسیار بد هست در هنگام نفوذ به دفاعشون.تو عکس پایین که معرف حضورتون هست چند نمونه از این صحنه ها رو انتخاب کردم که چلسی به شکل خلق موقعیت میکرد و نقاط ضعف چلسی هم آشکار هست که کند بودن مدافعهاش از پاس های عمقی به شکل زمین و هوایی مشخصه.(در رابطه با شروع مجددهای چلسی صحنه یا کلیپی در دسترس نداشتم والا میزاشتم اما همین چلسی پارسال ناپولی رو روی همین شروع مجددها حذف کرد و همینطور برد دیشبشون جلو شاختار.من فقط چند صحنه کم انتخاب کردم)

توی این صحنه 1 پاس عمقی 40 متر رو میبینید از دفاع به حمله و جالبت تر جاموندن مدافع های کند چلسی به اندازه چند متر

[img width=480 height=270]http://upcity.ir/images/00271375318122475974.png[/img]

تصویر




صحنه بعدی یک ضد حمله از وسط زمین در حالت 3 به 4 که باز هم میبینین عدم جاگیری مدافع های چلسی در این صحنه و یکجا وایستادن باعث میشه ووچینیچ به راحتی آزاد بشه و به فاصله چندین متر بتونه با توپ حرکت کنه

[img width=480 height=270]http://upcity.ir/images/55299155853778196705.png[/img]



تصویر


تصویر


و این هم یک نمونه از شوت زنی بازیکنای چلسی توسط مدافعشون در این سحنه در یک فاصله ای حدود 30-35 متری از دروازه


تصویر

تصویر

نتیجه: بهترین راه برای ضربه زدن به چلسی از عمق و همچنین فضای پشت سر مدافعهاشون هست.به هیچ عناون بردن بازی به کناره ها و نفوذ از جناحین روی این تیم با توجه به 2 مدافع قدرتمندشون مثل ایوانوویچ و کول موفقیت امیز نیست اون هم با توجه به سرزن نبودن مهاجم هامون نظیر ووچینیچ و جووینکو.اما هرچقدر کاری کنیم که به بازی سرعت بدیم و مهاجمهامون از مدافعهاشون فاصله بگیرند برگ برندمون هست و بهترین راه با توجه به سرعت ججوینکو و مهاجمهامون و نداشتن قدرت بدنیشون پاسهای عمقی هست دقیقا از وسط خط دفاعیشون.

-------------------------------------------------------------------------------



اما در مورد شاختار:

در مورد شاختار باید بگم دوندگی مهمترین خصوصیت این تیم هست و همچنین سرعت بال فورواردهاش نظیر ویلیان در هنگام حمله یا ضد حمله بسیار بالاست و در چند ضرب میتونند از آرایش دفاعی به حمله تبدیل بشند جوری که واقعا خطرناکند اما این خطرناکیشون تا پشت محوطه جریمه هست و به جز میختاریان ضربه زن قابلی ندارند.اولا که خود میختاریان رو میشه ههار کرد مثل بازی قبلی و برای مهر این بال فورواردها که اتفاقا همیشه از همین جا حمله میکنند بهترین راه اینه که در گوشه ها ما 2 بایکن داشته باشیم تا جلوشون وایستند یعنی سیستم 3-3-4.اکثر حملات شاختا ر از وسط زمین به گوشه ها و وینگرهاشون هست و مجددا اون وینگرها یا پاس تو عمق میدند یا خودشون به عرض میزنند و خلق موقعیت میکنند.این کار رو سر بازی رفت با چلسی هم بارها و بارها انجام دادند.پس مهمترین کار اینه که این وینگرها رو کنترل کنیم و اگه بازی رفت خودمون یادتون باشه چون پیستون ها همیشه در حال رفت و آمد به زمین خودی و زمین حریف هستند هر وقت که ضد حمله میشد ویلیان فرار میکرد و لیختشتاینر جا مونده بود چون فضای پشت سر پیستون ها خالی یموند و این وظیفه بارزالی بود که کمکش کنه.به آرایش پایین دقت کید.



بوفون




بارزالی بونوچی

کیلینی

لیختشتاینر


میختاریان
تکسیرا ویلیان
پیرلو

مارکیزیو ویدال
( آساموا) ووچینیچ

ایسلا








تو آرایش بالا اگه ما از 4 مدافع استفاده کنیم همواره موقع نفوذهای ویلیان و تکسیرا یک مدافع جلوشون قرار داره که میتونه راهشون رو سد کنه.ضمن اینکه در مواقع لوزوم وینگرهامون مثل ایسلا و ووچینیچ میتونند به عقب تر بیاند و کمک کنند.با این سیستم میشه براحتی وینگرهاشون رو خلا سلاح کرد.



نتیجه: با 2-5-3 بازی کردن جلو این تیم یعنی اینکه بخواهیم خودکشی کنیم چون اولا با نداشت مدافعین گوشه به راحتی اونه توسط وینگرهاشون تیم مارو تحت فشار قرار میدند که بالا توضیح دادم و ثانیا اونها به راحتی میتونند با قرار دادن چندین نفر در میانه زمین نبض بازی رو از ما بگیرند مثل بای رفت و ارتباط هافبک هامون با مهاجم هامون رو قطع کنند به همین دلیل بهترین حربه استفاده از سیستم 3-3-4 هست هم برای حمله از جناجین (نمونش حمله ججوینکو در بای رفت و دروازه خالی نزدن ماتری که از سمت چپ بود) که مدافعین کناری بسیار بدی داره خصوصا سمت چپ که ایووانوویچ یکبار اونها رو به هم ریخت و چلسی به گل رسید و هم برای مهار وینگرهای فوق العاده خطرناک شاختار.

-------------------------------------------------------------


در مورد وضعیت این گروه تا این لحظه این طوری هست.

1-شاختار 7

2-چلسی 7

3-یوونتوس 6

4-نورشلند 1



با فرض قوی مبنی بر اینکه هم چلسی و هم شاختار بتونند نورشلند رو ببرند جفتشون 10 امتیاز از الان دارند وطبق صحبت دوستان ما باید حتما 4 امتیاز بسدت بیاریم از این 2 بازی بدست بیاریم.البته اینها همش فرضیه هست و شاختار یک بازی سخت در زمین نورشلند داره و معلوم نیست چه نتیجه ای بدست بیاره.

اگه شاختار نورشلند رو ببره میشه 10 امتیاز و اگه ما چلسی رو ببریم نتیجه میشه

1-شاختار 10

2-یوونتوس 9

3-چلسی 7

4-نورشلند 1

و چون شاختار در بازیهای رو به رو عملکرد بهتری به چلسی داشته بخاطر نتیجه 3-2 در خانه حریف و گل زده بیشتر پس با هر باختی جلوی ما و برد چلسی شاختار نسبت به چلسی وضعیت بهتری داره و صعود میکنه و قبل از بازی با ما صعودش مسجل میشه. پس مطمئنا بای اخر با ما دیگه اون عطش برای بردن نداره چون حتی با یک تساوی هم به عنوان صدرنشین صعود میکنه و درواقع هم یووه و هم شاختار به این تساوی رضایت دارند و راحت تر میشه مساوی کرد.پس خیلی مهمه که فقط چلسی رو ببریم تا 90% راه صعودمون رو طی کنیم.



#52
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
کی گفته بود ویلیام صمدوم شده؟2 ماه مصدوم شده بود یا 2 ساعت؟ بازی کرد 2 گل هم زد شاختار به کثیف ترین روش ممکن برد در حالی که بازی رو باخته بودن بازی جوان مردانه رو رعایت نکردن و رفتن گل زدن خیلی زشت بود دیگه واجب شد بازی بد دهنشون رو سرویس کنیم

#53
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

نظرتون چیه؟ :nish:
[img width=480 height=436]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/542618_514325031941051_587504030_n.jpg[/img]



#54
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اگر یه مهاجم درست حسابی بخریم ، هیچ بعید نیست

#55
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
اگه الان 5 تا آروزی فوتبالیم رو بخوام رتبه بندی کنم , بدون شک یکیشون دیدن دوباره 2 تیم دورتموند و یوونتوس توی فینال UCL هستش :

[img width=480 height=325]http://www.shiaupload.ir/images/18428943973950954003.jpg[/img]

نمی دونم چرا ولی یه حِسِ نوستالژیکی نسبت به دورتموند دارم ! مطمئنم شما هم اینطوری هستید . الان هم می بینم دوباره مثل ما به روز های اوجشون دارن بر میگردن خیلی خوشحالم . امیدوارم این آرزوم تو سال های آتی یا شاید همین امسال برآورده بشه :65: :1:



#56
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
نمی دونم چرا همه یوونتوسی ها دورتموند رو دوست دارن درست مثل خودم.من فکر کنم اولین مسابقه فوتبال خارجی رو که دیدم بازی بازی دورتموند-رئال مادرید سال 2003 بود که 1-1 شد.یان کولر واسه دورتموند گل زد و رئال دقیقه 90 گل مساوی رو زد.از همین موقع از دورتموند خوشم اومد مخصوصا یان کولر-روسیچکی و ینس لمن ولی دقیقا از سال بعدش این تیم شروع کرد به بد نتیجه گرفتن ما هم بی خیالش شدیم. :1:

#57
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

بازگشت یوونتوس کبیر به 25 تیم برتر اروپا با 18 رده صعود

[img width=367 height=600]http://www.shiaupload.ir/images/91082625841072368515.jpg[/img]

-------------------
[img width=480 height=339]http://www.rawmeatvancouver.com/wp-content/uploads/2011/02/zebra_small.jpg[/img]

Zebra Is Coming



#58
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال


[li]Round of 16, 1st leg 12-20 February 2013[/li]
[li]Round of 16, 2nd leg 5-13 March 2013[/li]
[li]Quarter-finals, 1st leg 2-3 April 2013[/li]
[li]Quarter-finals, 2nd leg 9-10 April 2013[/li]
[li]Semi-finals, 1st leg 23-24 April 2013[/li]
[li]Semi-finals, 2nd leg 30 Apr-1 May 2013[/li]

[li]Final 25 May 2013[/li]



#59
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

فابرگاس :

" خیلی خوشحالیم از اینکه یوونتوس تو مرحله ی بعد حریف ما نخواهد بود چونکه یوونتوس برترین تیم ایتالیا و یکی از برترین های اروپاست "

-- - -- - -- - --

روزنامه ی مادریدی مارکا از هواداران رئال خواسته در نظر سنجی شرکت کنن و حریف دلخواهشون رو انتخاب کنن ، نتیجه ی نظر سنجی که در اون بارسا ، مالاگا بدلیل اسپانیایی بودن و دورتموند بدلیل همگروه بودن با رئال در اون وجود نداشتن :

1 - شالکه

2 - بایرن

3 - منچستر

4 - پی اس جی

5 - یوونتوس :1:



#60
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

[img width=436 height=600]http://vne.allcx.com/img/199537301290.jpg[/img]







1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی