پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کالچو اسکومسه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
175 پاسخ برای این موضوع

#21
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
طبق اخرین خبر کونته 5 یا 6 ماه محروم میشه.

#22
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
ایکاش هدفشون این بود اونا میخوان دوباره مارو بذارن تحت فشار از هرجهت .از یک طرف میخوان کنته مربی ما نباشه این مهمترین قصدشونه. بعد میخوان بازیکنهامون رو به حاشیه ببرن و آرامش تیم رو مخصوصا نزدیک سوپرکاپ بهم بزنن.جدا از ضرر مالی که میخوان بزنن تو ترانسفر هم مارو با مشکل مواجه کنن که زیادی قوی نشیم.این کثافتها هدفشون اینه.من وسطهای فصل قبل پیش بینی کردم که اینا بیکار نمی شینن دست بکار میشن البته بگم مدیرای ما هم تقصیر دارن باید با این جماعت جنگ رو شروع کرد وگرنه بازهم ما میبازیم دیگه کسی نمیگه اینا بیگناه بودن .بعد زور میزنیم دوباره همه چی رو راست و ریس کنیم که نمیشه.فقط جای تاسف داره.این پپه مدتهاست تیم روسی دنبالشه یا همین بونوچی به راحتی اگر مدیر خوبی داشتیم اینا رو فروخته بود بجاش دوتا بازیکن بهتر می گرفت که الان این نباشه اوضاعمون. این باند مافیا از همه ی مسایل خبر دارن فقط صبر میکنن که اونایی که مشکل دارن به تور ما بخورن بعد برملا میکنن که به ما ضربه بزنن.واقعا دیگه حال ادم رو بهم میزنه شنیدن این حرفا

#23
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
مهدی مشکل اینه که این خانواده ای که میگی در ظاهر خانواده هستن در عمل باهم اختلاف نظر دارن تو خودشون جنگ قدرت هست.زمان امبرتو میشد اتحاد و یکدلی رو دید اما حالا همه دارن از این ضعف نهایت استفاده رو میبرن من هنوز موندن اینا هنوز از سال 2006 درس نگرفتن که راحت تن به هرچیز میدن اشتباه رو زمانی کردیم که گذاشتیم بازیکنامون برن واسه یورو این جماعت هنوز نمیدونن یووه یعنی ایتالیا

#24
Pintoricio

Pintoricio

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1362 ارسال
اینجا اتفاقات دادگاه به صورت لحظه به لحظه میاد .

http://www.tuttospor... per Conte LIVE

#25
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

البته یه جورایی حظور خانواده آنیلی حتی اسما بالا سر تیم خیالم رو قرص می کنه .


حسین تو راجع به چه خانواده ای حرف میزنی ؟ این خانواده چیکار کرده ؟ بزدل تر از اینها هم مگه هست ؟ مگه نمیگن مربشون بی گناهه ؟ جان الکان لب تر کنه کل ِ ایتالیا جلوش زانو میزنن ، اون وقت نمیتونه به حق بیاد از اعضای تیمش دفاع کنه ؟ حالا نمیگیم بیاد لابی کنه و جریان رو به طور ِ غیر ِ قانونی واسه یووه تموم کنه . جان الکان و این خانواده انقدری بی عرضه بودن و هستن که دارن اسم ِ سناتور رو خراب می کنن . اون واسه یووه اسم ِ پاک ساخته بود ولی اینها از بی عرضگی ِ خودشون کاری کردن که به حق یا نا حق اسم ِ یووه با مافیا و تبانی و شرط بندی عجین شده . داریم چوب ِ همین بی عرضگی ها رو میخوریم .

تا وقتی که این خانواده با بهونه های الکی داره خودش رو از این جریان میکشه کنار ، باید منتظر یه لگد ِ محکم تر از لگد ِ قبلی باشیم . 2006 بهونه داشتن ، الآن بهونه شون چیه ؟

واقعا حیف ِ اون مرد که این دست و پا چلفتی ها میراث دارش شدن .

#26
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
اسم الکان رو نیار که حالم بد میشه لکه ننگ آنیلی ها همین الکان هست که به زور فامیل شده و خودش رو چسبونده به این خانواده فکر کردین الکان میاد و به آندرا کمک میکنه ! من بعید میدونم دیگه کونته و بونوچی جای خود دارن !! این جریانات ادامه خواهد داشت و به مراتب روزهای سخت تر و بد تر رو میشه پیشبینی کرد تا وقتی قدرت مافیا به یووه بچربه همین آشه و همین واسه

#27
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
مهدی من همونجا گفتم که تو این قضیه خودِ یوونتوس درگیر نبوده واس همین خانواده آنیلی شاید چندان میلی واس درگیر شدن نداشته . وقتی میگیم خانواده یعنی کل افراد . زمان سناتور هم خوبی کار اینجا بود که سناتور عاشق یوونتوس بود . یعنی قلبش برای یوونتوس میزد . اما الان توی خانواده هیچکسی مثل اون نیست که دلسوز یوونتوس باشه . کسی مثل آندرآ هم هنوز توی خود خانواده عضو چندان بزرگی نیست که بخواد یک تنه کل خانواده رو درگیر قضیه یک فرد یعنی کونته بکنه . اما اگه مثلا اسم خودِ یوونتوس توی این دادگاه اونم تو مدت زمان مدیریت آندرآ آنیلی مطرح میشد مسلما کل خانواده آنیلی خطر و انگ گناهکار بودن رو حس میکردن . اونوقتِ که باید از این خانواده انتظار یک جواب محکم رو داشت نه الان که قضیه هیچ ربطی به یوونتوس نداره و خود آنیلی هم گفته کل باشگاه ( نه کل خانواده ! ) پشت سر کونته خواهد ایستاد .. فکر کنم هممون بدونیم که خانواده آنیلی بدون شک قدرتمند ترین خانواده توی ایتالیا هست . یه جوری مثل خانواده کورلئونه توی سری فیلم های پدرخوانده . اما مشکل اینجاست که این خانواده چندان با هم مچ نیستن . یعنی دیگه مثل قبل مچ نیستن . دوم هم اینکه عشاق یوونتوس نیستن . یوونتوس رو به چشم یکی از 100 دارایی خودشون می بینن ! به قول خودت مهدی جان الکان یک تنه میتونه ایتالیا رو بکشه سمت خودش اما مشکل اینجاست که اینا اونجوری که باید عاشق یوونتوس نیستن ! مثل سناتور عاشق یوونتوس نیستن . البته شاید باشن و الان چون اسم یووه وسط نیست و خطری خانواده آنیلی رو تهدید نمی کنه کاری نمی کنن ! تو همین جمله هم که نقل کردی گفتم حظورشون حتی اسما برای تیم یک پوئن هست ! مثال فوتبالی بزنم وقتی یک تیم مقابل بارسا قرار میگیره همون اسم مسی باعث میشه کمی بترسن ! حالا شاید مسی تو اون بازی اصلا گند بزنه ولی همون اسمش زنگ خطر هست ! واس همین هست میگم حظور اسم خانواده آنیلی بالاسر تیم هم خودش یک پوئن هست ! در اخر اینم بگم فکر نکنید خانواده آنیلی بیغِ بیغِ ! من 99 درصد مطمئن هستم اگه آنیلی ها الان راس کار نبودن اسم یوونتوس هم توی این دادگاه ها وسط بود ! من اعتقاد دارم حظور همین آنیلی هست که باعث شده دشمن ها به جای حمله به باشگاه داره به افراد حمله می کنه . در ضمن فکر می کنید چی شد که در عرض چند دقیقه حکمی که از 3 ماه رسیده بود به 4 ماه دوباره به 3 ماه نزدیک شد ؟!؟ چی شده که الان حکم تنفس داره طول می کشه و دادگاه یهو جریمه بیشتری میخواد ؟! دیگه موراتی رو هم انقدر گندش نکنید خودِ آندرآ اراده کنه میتونه با قدرت خانوادش موراتی و جدِ آبادش رو با خاک یکسان کنه . اصلا ارده کنه میتونه موراتی هم بخره !! پس انقدر دست کم نگیرید خانواده آنیلی رو ! حظور خانواده آنیلی بالا سر تیم حداقلش این هست که تیم رو پاک نگه می داره و هیچ اتهامی به " تیم یوونتوس " نمی خوره ! چون متهم کردن تیم یوونتوس یعنی متهم کردن خانواده انیلی و اونوقتِ که باید منظتر واکنش این خانواده بود .

#28
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
نمی دونیم کارابیو و ماسیلو می تونن شبا راحت بخوابن یا نه تو این کاروبار شوم و تاریک ... شاید راحت بخوابن ... اگه فکر می کنید که سالها عادت کردن که تقلب کنند و بازی بخرن و به دوستاشون ، هوادارا و ورزش و دلیلشون برای زندگی خیانت کنند ...
ولی مطمئنا این رویکرد باعث به دنیا اومدن هیولاهای قانونی و غیرقابل توضیح در ورزش خواهد شد ..


توتویووه

#29
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
شواهدی بدست اومده که اندره رانوکیا هم در تبانی دست داشته و پالاتزی قرار هست دوباره از اون بازجویی کنه ! احتمال اینکه به سرنوشت بونوچی دچار بشه وجود داره ! :1:

#30
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


باشگاه سیه نا ، با دادگاه توافق کرد و این تیم باید فصل رو با 6 امتیاز منفی آغاز کنه. مدیر عاملِ باشگاه سیه نا ، ماسیمو متزاروما ، در این مورد مصاحبه کرده :

- ما داریم به خاطر یه سیب گندیده [ فیلیپو کاروبیو رو میگه ! :sick: ] که در بین خودمون بود تاوان میدیم.

- توافق دو طرفه ، به عنوان یه فرمول فنی که به ما اجازه داد این دادگاه ورزشی رو ببندیم و یک صفحه جدید رو ورق بزنیم ، پذیرفته شد.

- حالا این مجازات تبدیل شد به یه انگیزه مضاعف برای همه ی ما. ما تو زمین ثابت میکنیم که لیاقت باقی موندن تو سری آ رو داریم ، حتی با این باری که روی دوشمون گذاشته شده. ما با تکیه بر ارزش ها و توانایی هامون به این سختی ها غلبه میکنیم.

- ما حتی متحد تر خواهیم بود تا از رویای سری آ مون دفاع کنیم.

#31
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran

دانیله پورتانووا بازیکن بولونیا:

- من همیشه برای همه یک بازیکن نمونه بوده ام و یک الگو برای بازیکنان جوان تر.

- حالا باید برای زندگی حرفه ایم و خانواده ام مبارزه کنم.

- من بی گناه هستم و به عدالت اعتقاد دارم ودر دادگاه به مبارزه ادامه خواهم داد تا حقیقت آشکار شود .

- در حال حاضر چیز بیشتری برای اضافه کردن به شهادت ندارم و حقیقت روشن است.



#32
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
فوری : محرومیت ِ 3 ماهه برای بونوچی و په په . تکمیلی : از دادگاه ِ رم خبر میرسه که با پذیرفتن ِ پیشنهاد ِ سازش با دادگاه ، په په و بونوچی به محرومیت ِ 3 ماهه بسنده کردن و از ادامه ی دادگاه انصراف دادن . به احتمال ِ قوی محرومیتی بیشتر از این برای این ها در نظر گرفته نمیشه . این میتونه خبر ِ خوبی برای ما باشه . عقب کشیدن ِ پالاتزی در این جریان میتونه توی رای های بعدی هم به نفع ِ یووه باشه .

#33
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
خب از این رای مشخصه که پالاتزی این وسط داره زیر آبی میره. اگر کسی به ضد یوونتوسی و مزدور بودن این آدم فاسد شک داشت الان دیگه میتونه مطمئن بشه. در خواست محرومیت 3 سال و شش ماهه کجا plea bargain سه ماهه کجا!! با این روند احتمال تبرئه په په هم هست

#34
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
تایید میشه هردوبازیکن سه ماه محرومیت و جالب اینه خبرنگار در کمال تعجب میگه چرا دیروز پالاتزی گفته سه سال و از رای دیروز پالاتزی تعجب کرده :39:

#35
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
بعید میدونم این خبر صحت داشته باشه یا حداقل به مرحله اجرا برسه و رسمی بشه فکر میکنم مثل موردای قبلی در حد پیشنهاد باشه

#36
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
به نظر میرسه بونوچی حتی حاضر نیست plea سه ماهه رو هم قبول کنه !!! در واقع مدارک خیلی کمی بر علیهش وجود داره و احتمال اینکه در صورت قبول نکردن این مسئله، به طور کامل تبرئه بشه هم هست! به نظر میرسه اینکارش ریسک باشه ولی در هر صورت خیلی اقدام شجاعانه ایه اوضاع شدیدا سینوسیه!

#37
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
به خدا یه ذره دیگه فشار بیارن هر دوشون به کل تبرئه میشن !! شک ندارم . این کمیته هر کاری میکنه که قضیه به دادگاه رسمی کشیده نشه چون اونجا 100 درصد ضایع میشن ,,, الان 1 هفته محرومیت هم بدن نباید کوتاه بیان ! فقط و فقط تبرئه ,,,

#38
King Arthur

King Arthur

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 81 ارسال
با این حال احتمالا کنته هم همون 3ماه محرومیتش بشه دیگه نه؟ :laughing:

#39
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

با این حال احتمالا کنته هم همون 3ماه محرومیتش بشه دیگه نه؟ :laughing:

دیگه نباید به سه ماه هم راضی شد!!
راهی که شروع شد باید تموم بشه، باید تبرئه بگیرن!!
وقتی هیچ مدرکی نیست مگه میشه الکی حالا چون قبلا میگفتن 15 ماه به سه ماه راضی بشیم... یعنی شده قضیه به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه..

#40
Sokote_Sard

Sokote_Sard

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 123 ارسال
اره.دقیقا.مثل اینکه داره کارای انیلی جواب میده.با توجه به تهدید جان الکان و قمر کشیهای مدیران مشهور باشگاه ها مطمعنم کونته تبرئه میشه :victory2: تازه فشار رسانه ها هم حساب کنید همه چی الان ضد فدراسیونه :laughing:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی