پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

میلان 1 - 1 یوونتوس (هفته بیست و پنجم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
367 پاسخ برای این موضوع

#81
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
اما من نظر دیگه ای دارم یوو اگه ببره و میلان ببازه تا اخر فصل همین روند فاصله نزدیک حفظ می شه چون بازیکنان میلان باتجربه و پخته هستن همون طوری که دیدن بعد از شکست در برابر یوو امدن مقابل اودینزه و ارسنال به پیروزی رسیدن اما اگه یوو ببازه فکر کنم تیم بهم بریزه یوو بازیکنانش واقعا بی تجربه هستن و هیچ وقت برای قهرمانی بازی نکردن و چنین لحظاتی رو تجربه نکردن حتی اون وچینیچ و مارکیزیو و ویدال و... که بهترین های ما هستن

#82
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
فرجام خواهي ميلان براي زلاتان بي نتيجه موند و اون بازي شنبه رو از دست داد.اكه بواتنك هم نرسه فكر نميكنم بازي زياد برامون سخت بشه

#83
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
بواتنگ و زلاتان که نباشن یکم ترس از میلان کم میشه.ما با یه بازی منطقی و خوب میتونیم بازی رو کنترل و به نفع خودمون کنیم اما باید تمرکز تیم به هم نریزه و مثل بازی با کاتانیا شک بهمون وارد نشه اول بازی میلان بدون زلاتان و بواتنگ خیلی ضعیفتره از اون طرف فکر کنم سیدورف و حتی لوپز هم نباشن میمونه روبینیو که قابل مهاره.روبینیو یکی مکمل مثل زلاتان میخواد که اون وقت خطرناکه وگرنه تنهایی میشه محوش کرد هافبکهاشون هم اگه خنثی بشن که میتونیم خنثاشون کنیم دیگه عملا از دور خارج میشه تیم میلان فن بومل که بیشتر درگیرانه بازی میکنه کس خاص دیگه ای هم ندارن که خیلی خطرناک باشه شاید نوچرینو مهمترینشون باشه من از سیستم 3-5-2 واقعیتش میترسم واسه این بازی

#84
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
این بخشیده نشدن زلاتان رو یه جورایی باید از موجی و رسانه ها متشکر باشیم. به محض اینکه محروم شد همه گفتن "زلاتان رو می بخشن" که آخر نبخشیدن. یعنی یه جو سنگین درست شد واسه بخشیده نشدن زلاتان که جواب هم داد. احساس می کنم همه تو ایتالیا می خوان یووه قهرمان شه. رسانه ها، فدراسیون، همه و همه. همه فهمیدن با سقوط یوونتوس چه ضربه ای به لیگ ایتالیا خورد، حالا همه فهمیدن که به نفع ایتالیاست که یووه قدرتمند باشه. واسه همین یه جورایی یوونتوس از نظر غیر فوتبالی، همه چی به نفعشه. مطمئنم اگر یه مقدار یووه رو این پنالتی هایی که واسه میلان هر بازی می گرفتن زوم می کرد و گیر می داد، رسانه ها هم یووه رو حمایت می کردن و علیه داورا جو درست می کردن.

#85
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
ایشاله که ابراهیموویچ و بواتنگ نرسندو یووه با اختلاف ببره.

#86
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
من حقیقتا خوشم نمیاد از این جو که خدا کنه فلانی نرسه،فلانی برسه! شما اگر واقعا به تیم کونته اعتقاد دارید،دیگه مهم نیست که چه کسی بازی بکنه یا نه؟! من خودم خیلی زلاتان رو دوست دارم.ولی غول مرحله آخر نیست که اینجوری ازش میترسید!!! بوآتنگ هم درسته تاثیر گذاره اما ما هم یوونتوسیم.

#87
قاسم

قاسم

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 291 ارسال
اونام میلانن !!! :lol: :lol: **** ولی واقعن درست میگه امیرحسین !! مهم این نی ست که کی برسه کی نرسه، مهم اینه که ما بتونیم خوب بازی کنم و نهایتن با خوب بازی کردن مون قهرمان بشیم !! درسته 10 سالِ دیگه نمیگن کدوم تیم خوب بازی کرد، ولی یه خاطره تو ذهنِ منِ هوادار میمونه که تیمم با شرافت و قدرت قهرمان اون فصل شد ... ! این مسئله ی مهمّیه ! ;D ;)

#88
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
تعداد جلسات محرومیت زلاتان کاهش پیـدا نکرد مطابق رای صادره امـروز و دقایقی پیش از سوی هیئت رسیـدگی به وضعیت پرونـده زلاتان و اخراج او در دیـدار مقابل ناپولی و برخورد او با سالواتوره آرونیکا، بازیکن ناپولی، تعداد جلسات محرومیت زلاتان به دو جلسـه کاهش نیافت، اعتراض باشگاه میـلان در این زمنیـه وارد نیست و زلاتان بایـد با عدم حضـور در دیـدار مقابـل یوونتوس، سومین جلسـه محرومیت خود را طی کند، بنابراین زلاتان قادر نخواهـد بود در دیـدار شنبـه مقابـل یوونتوس در چهارچوب هفته 25 کالچـو 12-2011 به همـراه روسونـری به میدان برود.. امـروز 23 فبریـه و در ساعت 15:30 به وقت محلی ایتالیا، جلسـه رسـیدگه به اعتراض باشگاه میـلان مبنی بر کاهش تعداد جلسات محرومیت زلاتان از 3 به 2 جلسـه تشکیـل شد. پیش از این زلاتان ابراهیمـوویچ در دیـدار میلان مقابـل ناپولی در هفتـه 22 کالچـو 12-2011 صورت آرونیکا مدافع ناپولی را مورد اصابت دست خود قرار داد و همین مساله باعث اخراج وی در آن دیـدار و در ادامـه، صدور رای محرومیت 3 جلسـه ای در دیـدارهای کالچـو برای وی شـد. زلاتان 2 جلسـه از جلسات 3 گانه محرومیت خود را با عدم حضـورد در مقابل تیم های ادنیـزه و چزنا طی کرد. و امـروز قرار بر این بود که در مـورد کاهش تعداد جلسات محرومیت او به 2 جلسـه تصمیـم گرفته شـود.. اگه بود هم کیه لینی نمیزاشت کاری بکنه :drill:

#89
juventusvictorious

juventusvictorious

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 120 ارسال
به نظرم 4.3.3 برای این بازی عالیه ولی بهتره انشاالله بعد از جلو افتادن 4.4.2 بازی کنیم یعنی میتونه کاسرس رو بذاره دفاع راست لیخ رو بذاره هافبک راست اینطوری پیرلو هم ازادتر میشه البته نباید خیلی بریم تو لاک چون حتما نتیجه رو از دست میدیم.

#90
GG Buffon

GG Buffon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 828 ارسال
بیانیـه صریح و تنـد سایت رسمی میـلان دقایقی بعد از اعلام نتیجه محرومیت زلاتان!.. رای صادره از سوی دادگاه فدرال رسیـدگی به وضعیت زلاتان ابراهیـموویچ ناعادلانه است. چنین محرومیتی برای یک حرکت خشن صادر میشـود که با توجه به نوع برخورد به وجود آمـده، حرکت زلاتان شرایط لازم و کافی برای تشخیص آن به عنوان یک حرکت خشن را ندارد.. این یک اشتباه قانونی بزرگ است.. La decisione della Corte di Giustizia Federale è ingiusta, perché ha applicato una sanzione destinata agli atti violenti, ad un atto che violento non è stato. È un grave errore giuridico. منبع: ادمین میلان تو پیج کل کل باشگاه های اروپا گذاشته بود.

#91
juventusvictorious

juventusvictorious

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 120 ارسال


رای صادره از سوی دادگاه فدرال رسیـدگی به وضعیت زلاتان ابراهیـموویچ ناعادلانه است. چنین محرومیتی برای یک حرکت خشن صادر میشـود که با توجه به نوع برخورد به وجود آمـده، حرکت زلاتان شرایط لازم و کافی برای تشخیص آن به عنوان یک حرکت خشن را ندارد.. این یک اشتباه قانونی بزرگ است..
La decisione della Corte di Giustizia Federale è ingiusta, perché ha applicato una sanzione destinata agli atti violenti, ad un atto che violento non è stato. È un grave errore giuridico.

منبع: ادمین میلان تو پیج کل کل باشگاه های اروپا گذاشته بود.

مسئول سایت میلان بخاطر استرس بازی با یووه قاطی کرده خیال میکنه قاضی القضات ایتالیا شده. پناه بر خدا . خدا کنه میلان نبازه وگرنه ممکنه بشه نخست وزیر

#92
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
یک هفته مهم، یک هفته سرنوشت ساز و یک هفته انتظار و تلاش برای رسیدن به یک مصاف بزرگ دیگر. شاگردان انتونیو کونته در چنین حالتی یک هفته را پشت سر می گذارند تا خود را برای گرفتن سه امتیاز دیگر اماده کنند. این بار هم میلان پیش روی این تیم قرار گرفته، یک رقیب سرسخت و بزرگ با انگیزه های بسیار زیاد که مطمئنا با توجه به شکست های اخیرش برابر بیانکونری بیش از گذشته به این مصاف اهمیت می دهند. از سویی یوونتوسی را شاهد هستیم که سخت به برتری و ادامه راه نیاز دارد تا قدرت خود را به اثبات برساند و از سوی دیگری میلانی را خواهیم دید که برای شکست یووه برنامه های زیادی دارد تا نخستین شکست را به یووه تحمیل کند و از سوی دیگر خود را به قهرمانی نزدیک تر. با این حال انتونیو کونته بی توجه به گذشته و انچه که در دو بازی اخیر دو تیم روی داده تاکید می کند که برای ما هر بازی در نهایت آن بازی به پایان میرسد و برنامه و راهی تازه تا آخر بازی اینده شروع می شود. کونته و یووه به بازی شنبه شب به مانند یک سکوی پرتاب می نگرند که می تواند انان را به پایان راهی که به ان می نگرند و فکر می کنند نزدیک تر کند. برخی منابع در استانه این بازی مهم معتقدند که کونته در این بازی از مهره های با تجربه خود استفاده خواهد کرد و توجه زیادی به مهره هایی نظیر پیرلو و دل پیرو در کنار مارکیزیو خواهد داشت.

#93
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran

این لینک درخواست از شبکه 3 هست .. برین درخواست کنین . . اگه تعدادش زیاد بشه پخش میکنن . من خودم 10 بار ارسال کردم پچه های میلان هم شروع کردن. یکم همت کنین http://ch3.iribtv.ir...99999999&fid=10


بچه ها دست به کار بشین شاید فرجی شد... :1:

#94
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - برای ما پیروز شدن یه اجباره، ما همیشه می خوایم که پیروز بشیم و نه فقط بود و نبود ایبرا برای ما فرقی نداره، اینکه حریف ما میلان یا تیم دیگه ای هم باشه فرق نداره. - حالا گاهی ما موفق میشیم، گاهی نمی شیم. ولی ماهیت قضیه تغییری نمی کنه. بدون شکل بود یا نبود ایبرا چیزی رو برای ما تغییر نمیده. رفتار و اشتیاق ما فراتر ازین چیزهاست، همونطور که برای میلان همینطوره. - از لحاظ تاکتیکی وجود زلاتان مبنای بازی میلان بود، و همینطور برای ما. ولی این ها تاثیری تو آماده سازی ما نداره. - دیروز که ما تمرین می کردیم، تو خط حمله ی (فرضی) میلان روبینیو و ایبرا بودند. - میلان تیم قدرتمندی که در دو بازی اخیر هم قدرتش رو نشون داده. به خصوص بازی مقابل اودینزه در اودینه که همه بازنده خارج شده بودند و میلان پیروز شد. - ما نمی تونیم ریلکس باشیم، بازی میلان-یووه همیشه مهمترین بازی فصل بوده و طبیعی که استرس بازی بالا باشه خصوصا وقتی با میلانی بازی داریم که آرم قهرمانی روی لباسشه، صدرنشین فعلی لیگه و به اعتقاد خیلی ها قوی ترین تیم لیگ هم هست. - برای انتخاب تاکتیک من در ابتدای هفته من یه ایده ی اولیه توی ذهنم دارم، در طول هفته باید ببینم آیا ایده ی من قابل اجرا شدن هست یا نه، و اگر ببینم به صورت فیزیکی توسط بازیکن ها اجرا میشه، پس انجامش میدم. - (از کونته می پرسن واقعا فکر می کنه یووه تیم ضعیف تره این بازیه یا این فقط سیاستشه ؟) فراموش نکنید، ما در شروع از میلان در جام برلوسکنی شکست خوردیم. میلان یه تیم بسیار قدرتمنده، ما یه تیم در حال رشد هستیم که به درجه رقابت کردن رسیدیم. من برای خودم قدم هایی در این مسیر مشخص کردم، و طبق این قدم ها پیش میرم و مهمترینش همین بوده که یووه دوباره در رقابت قرار بگیره. - و فکر می کنم ما به این چیزا زیبا با رضایت و غرور رسیده ایم. چیزی که باعث خشنودی بازیکن ها و هوادارا باشگاه و خود من میشه. - مثلا ببینید، خیلی خوب میشه اگر ما بتونیم این فاصله با تیم های سوم به بعد رو افزایش بدیم و نبرد رو به صورت اختصاصی بین 2 تیم نگه داریم. - با گفتن این ها باز هم اصل ما اینه که فقط به خودمون و بازی خودمون نگاه می کنیم ( و کاری به کسی نداریم) . ما به جلو نگاه می کنیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد رو داشته باشیم.

#95
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال

کونته :

1- میلان تیم قدرتمندی که در دو بازی اخیر هم قدرتش رو نشون داده. به خصوص بازی مقابل اودینزه در اودینه که همه بازنده خارج شده بودند و میلان پیروز شد.

2- برای انتخاب تاکتیک من در ابتدای هفته من یه ایده ی اولیه توی ذهنم دارم، در طول هفته باید ببینم آیا ایده ی من قابل اجرا شدن هست یا نه، و اگر ببینم به صورت فیزیکی توسط بازیکن ها اجرا میشه، پس انجامش میدم.


1- تواضع کونته منو کشته! یووه هم امتیاز گرفت تو اودینه دیگه! :1:

2- مگه بازی فردا شب نیست؟ مصاحبه واسه کِیه؟ "اول هفته برنامه داره؟"

#96
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

1- تواضع کونته منو کشته! یووه هم امتیاز گرفت تو اودینه دیگه! :1:

2- مگه بازی فردا شب نیست؟ مصاحبه واسه کِیه؟ "اول هفته برنامه داره؟"


بهش گفته بودن 3-5-2 بازی می کنی ؟ این جواب رو داده بود که من ایده ای دارم و در طول هفته اون ایده رو پرورش می دم. خیلی به چیزای اینطوری فکر نمی کنم.

#97
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
بواتنگ هم به بازی نرسید با این شرایط خط هافبک میلان رو فن بومل نوچرینو امانوئلسن و مونتاری تشکیل میدن امیدوارم پاتو هم بازی همیشگیش رو بکنه ;دی

#98
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
خدارو شكر يووه بهترين خط دفاعي رو داره و مدافعاش بهترين عملكرد رو داشتن، اما تو خط حمله اينقدر قدرتمند نبوده، ولي به نظر من دليل اينكه يووه نتونسته تو خط حمله خيلي قوي باشه، اينكه يوونتوس مهاجم تمام عيار مثه ايبرا،هيگواين،بنزما،روني... نداره. البته ووچينيچ مهاجم خيلي خوبيه ولي خيلي موفق نبوده، پس يووه مربي خوبي داره و تيم با تاكتيكي هست و ميتونيم با اين وضعيت به بازي فردا و بازي هاي حساس در آينده اميدوار باشيم . به اميد برد يوونتوس كبير :juventus:

#99
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
خوبه اگه بواتنگ نرسه خیلی راحت تر هست برامون و میتونیم راحت میانه میدان رو دستمون بگیریم فردا رو بتونیم ببریم خیلی میتونیم به قهرمانی امیدوار بشیم فردا رو من رو مارکیزیو و پیرلو خیلی حساب میکنیم باید بهترین بازی فصلشون رو انجام بدن امیدوارم بونوچی هم سوتی نده

#100
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
بازیکنانی که برای بازی فردا شب دعوت شدن : Buffon , Chiellini , Caceres , Pepe , Marchisio , Del Piero , De Ceglie , Manninger , Vucinic , Barzagli , Elia , Quagliarella , Bonucci , Padoin , Pirlo , Vidal , Borriello , Giaccherini , Lichtsteiner , Estigarribia , Storari , Matri + مارونه به علت مصدومیت به بازی نرسید





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی