پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 3-0 رم (جام حذفی ایتالیا)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
144 پاسخ برای این موضوع

#121
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
بازی تک ضرب و منطقی همراه با پرسینگ در نیمه زمین و استفاده از پاسهای پشت دفاع که توسط پیرلو ارسال میشد رو وقتی با تکنیک ناب و بخصوص الکس دل پیرو که باعث متمایز شدن این اعجوبه فوتبال میشه جمع کنی نتیجه ای جز در هم کوبیده شدن رم حاصل نمیشه.

بعد از زدن گل اول منتظر این بودم که نبض بازی رو به راحتی در دست بگیریم و هر کاری می خواهیم تو زمین پیاده کنیم اما بر خلاف تصوراتم شاهد این بودیم که توپ و به حریف دادیم و گذاشتیم مانند خودمون مالکیت توپ رو به دست بگبره و رمی ها هم انصافا بارها و بارها ما رو تحت فشار بازی تک ضرب خودشون قرار دادند. در نیمه اول بازی رم به دفعات به دروازه ما نزدیک شد و مشکلی که خودمون همیشه داشتیم این بار گریبان رم رو گرفت و رمی ها در زدن ضربات آخر به سمت چارچوب چندان موفق نبودن، هر چند نباید از عملکرد خوب خط دفاعی مون قافل بشیم و هم چنین از کنار جاگیری های خوب استوراری به سادگی نمیشه چشم پوشی کرد.

در این بازی کونته ثابت کرد که همون طور که با تاکتیک مورد علاقش که مبنی بر حفظ توپ و از دست ندادن توپ به هر قیمتی هست خوب و نسبتا بی نقص کار میکنه، به همون میزان روشهایی داره برای خنثی کردن تاکتیک خودش. و این رو در بازی با رم ثابت کرد زیرا بازی با رم یه جورایی مقابل به مثل بود که کونته برنده این نبرد تاکتیکی شد.

استفاده از دفاع 3 نفره ریسک به حساب میومد که کونته این ریسک رو انجام داد و جواب هم گرفت. بعد گلی که زدیم رم با تمام وجود شروع به حمله کرد و با ایجاد فضا پشت سر مدافعین این تیم آرایش تیمی یووه جوری شد که در اولین فرصت وقتی توپ گیری انجام شد ایستیگاریبیا و جاکرینی از سمت چپ و لیخشتینر از سمت راست نفوذ کنند و بارها شاهد بودیم که ایستیگاریبیا ناچار به جدال های تک به تک با تادی میشد و انصافا در جدالهاش هم موفق ظاهر میشد.با نحوه عملکرد بوریلو کاری ندارم چون در مقایسه با اندک دقایقی که ماتری بازی کرد و چندین مرتبه صاحب موقعیت مسلم گل زنی شد و ناکام موند، بوریلو صاحب موقعیت نشد.

راستش اگه ضربه ای که به توپ زدی وسط راه به پای مدافع رم نمیخورد و مستقیم به بوریلو میرسید و بوریلو با روی پا توپ رو واسه خودش بلند میکرد و همون توپ زاویه بسته رو با ضربه قیچی برگردون میکرد تو منتهی علیه دروازه استکلنبرگ جوری که زبون گزارشگر بازی بند بیاد و تماشاچی ها از زیبایی گل میخکوب بشن، لذت گلی رو که خودت به زیبایی هر چه تمام تر و با پیچ نمایشی مخصوص خودت زدی رو نداشت و نخواهد داشت. پینتوریکو بدون که آووکاتو منتظر این گل تو بود.

[img width=480 height=314]http://www.juventus.com/resources/images/gallery/big/4ea69591-4d85-4d0d-a9da-e862e64b49df.jpg[/img]

و در ادامه...

تیم رم که خودش رو مغلوب یوونتوس میدونست نتونست دست به کار بزرگی بزنه و در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد حملات جسته و گریخته از این تیم بودیم هر چند که حاصلی نداشت و در صحنه ای از بازی وقتی یاران رمی داشتند آماده ضد حمله به سمت دروازه یووه میشدند اریک لاملا حرکت مبتدیانه ای انجام داد و با ضربه ای که به کیه لینی وارد کرد از بازی اخراج شد تا رمی که با 11 نفر نتونسته بود در مقابل یوونتوس به کار بزرگی دست بزنه با یک بازیکن کمتر همه چیز رو برای خودش از دست رفته ببینه.

تا این تیم یووه باشه که نبض بازی رو به طور کامل در دست بگیره و حریف خودش رو بیشتر و بیشتر تحت فشار حملات خودش قرار بده، شاید اگه باه جای ماتری یه مهاجم تراز اول داشتیم نتیجه حاصل شده از این بازی در کتاب رکوردها ثبت میشد.

دیدار بعدی مقابل اودینزه هست که در تورین برگزار میشه و شرایط روحی و استفاده از امتیاز میزبانی راه رو برای گرفتن 3 امتیاز این دیدار هموارتر میکنه.

#122
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
خب همین یه بار هم که شبکه 3 می خواست بازی رو نشون بده من به سبک بیانکا ساعت 9 شب بیهوش شدم :Facepalm: اومدم دیدم بازی 3-0 شده تا ده دقیقه توی شوک بودم!!! صادقانه میگم انتظار نداشتم یووه برنده ی این بازی باشه اون هم با 3 گل! :Facepalm: فارغ از احساسات خوشایند و سرور قلبی (!) ـ که دیگه تکراری شده نمیگم ـ تنها نگرانی من که از مرور پست های دیشب بچه ها به نظرم اومد پیرلو ئه! شبی که کونته به بوفون و مارکیزیو و په په و ووچینیچ و ... استراحت میده نمی تونه از پیرلو بگذره! و این در حالی ئه که پیرلو توی بازی های اخیر واقعا خسته نشون داده. نگرانشم :Impatient:

#123
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
امروز کله سحر امتحان داشتم ، دیگه دیشب نتونستم بیام نت درجا بعد بازی خوابیدم که برای امتحان بلند بشم برد رو با تاخیر تبریک میگم واقعا کونته داره بی نظیر کار میکنه ، بدون 5 بازیکن اصلی در مقابل تیم کاملی که یکشنبه گلباران کرده بود اگر دفاع داشتیم ، مطمئن باشید به خط دفاع هم استراحت میداد نمیدونم دقت کردید یا نه ولی جو استادیوم بدجوری رو رم تاثیر گذاشته بود مخصوصا رو بازیکن های جوونشون که کم هم نبودن ، فکر میکنم اخراج لاملا بی تاثیر با جو استادیوم نبود در مورد بوریلو باید چی گفت ؟ فکر میکنم بصیر موقع بازی خوابش برده ، صداشو در نمیاره :1: افتضاح بود ، اصلا تو جریان بازی نبود ، نمیدونم چند نفر پست منو خوندند ، گفتم که یکی از مهم ترین فاکتورها برای مهاجم قرار گرفتن تو موقعیت گله اصلا بوریلو در جریان بازی نبود چه برسه به موقعیت گل ، به معنای واقعی تداعی گر خاطرات آمائوری بود جاکرینی !!!! این بشر چرا انقدر خوبه ؟ خیلی عالی بازی میکنه ، تنها مشکلش پاسهاشه ، اگر یکم رو پاسهاش کار کنه بی نظیر میشه ایستیگاریبیا بی نظیر بود ، سمت راست رم رو واقعا اتوبان کرده بود ، چقدر دریبل زد ، چقدر دونده بود ، فقط ضربه آخر بلد نبود بزنه ، یکم رو این کار کنه عالی میشه مارونه خیلی تو جریان مسابقه نبود و بازیش به چشم نمیومد ولی با توجه به اینکه فقط دو هافبک وسط داشتیم ، تاثیر گذار بازی کرد در مورد حرف مهرنوش: اگر جانشینی براش داشت شک نکن میزاشت ، ولی متاسفانه فعلا جانشینی براش جذب نشده باتشکر

#124
amir-hossein

amir-hossein

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 133 ارسال
سلام.......... به نظرمن استیگاریبیا دیشب فوق العاده بود............... من دوست دارم یه تیم دیگه رو همین جوری له کنیم..........اونم ناپولیه..............چون به همراه پالرمو تو این چند سال خیلی یووه رو اذیت کردند

#125
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
واقعا برام فوتبال بدونه کاپیتان معنی نداره!!! دیشب خونه خالی داشتیم همه رفقا خونمون بودن. چه قد با کاپیتانم و الگوم پز دادم پیششون و افتخار کردم.

#126
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
چرا کونته از ده چلیه استفاده نکرد!!!!!معلوم نیست رو چه حسابی به بازیکنا بازی میده!!یه بازی 90دقیقه یه بازی هیچی!!! :furious:سگ ماتری می ارزه به 1000000 تا بوریلو :king_Aragorn:اصن وقتی ماتری میاد تو بازی بازیکنا روی ماهشو میبینن روحیه میگیرن!!!!! :guntootsmiley:بازیشم قابل قبول بود :dreamy:طاقت ندارم کسی از گل نازک تر به ماتری بگه :king_Aragorn: :rose:

#127
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
دیشب شاهد یک بازی بسیار زیبا و عاقلانه و پر گل بودیم و باره دیگه همه به بیانکونری بودنمون افتخار کردیم تیم بسیار با صلابت بود و کاملا بر بازی مسلط استیگاریبیا که واقعا فوق العاده بود - تا این پسر هست ما به امثال دچلیه احتیاج نداریم - فقط یه ذره باید از خود گذشتگی شو بیشتر کنه کلا من سبک بازی این جوون رو بیشتر از لیخشتنیر میپسندم _ لیخشتینر جندگندگی اش بیشتره به نظره من جاکرینی یه سرمایه عظیم برای یووه هست که نباید از دستش بدیم واقعا پتانسیل تبدیل شدن به یه بازیکن درجه یک رو داره حرکتش روی پاس گل استثنایی پیرلو بی نظیر بود گله اله هم بی نظیر بود . هر چند من چند دقیقه حضور فابیو رو خیلی بیشتر پسندیدم مثل ببر گرسنه بود . تا اومد یکی به تیر زد و یه پاس گل . فابیو الان لایق ترینه و باید فیکس باشه فابیو در کنار ووچینیچ یا ماتری خیلی میتونه به تیم کمک کنه چون من خودم عشقه ووچینیچم ترکیب فابیو با ووچینیچ رو ترجیح میدم

#128
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
بچه ها واقعا شرمنده ولی من باز یه چیز از استاد خیابانی یادم اومد نمیتونم نگم . یه جا گفت توتی هر چی رکورد بوده زده . هم رکورد گل تو سری ا هم رکورد گل تو جام حذفی هم رکورد گل تو مجموع این دو تا. من که نفهمیدم چی شد . هر کی فهمید بگه

#129
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
انتظارت از خیابانی زیادی بالاست دوست گرامی .... :1: در حالت کلی و برای یک گزارش کم رمق ساعت 5 عصر استانداردش هر 3 دقیقه یک گافه ....ولی اگر قرار باشه اخر شب گزارش بکنه و بی خوابی به جان بخره دیگه میشود انتظار هر چیزی را داشت . رکورد گلزنی در سری آ از اون رکورد هاییه که من ایمان اوردم تماشای شکستنش به عمر من و شما قد نمیده ..... ----------------------- دلم برای رم سوخت .... انریکه همچنان با یک ذهن کاملا اسپانیایی تیمش را میگردانه و بعد از چند بازی راحت جلوی تیم های کوچک در یک دیدار بزرگ بهشون یاداوری میشه که دفاع درستی ندارند . تیمشون هنوز تیم بزرگی در لیگ را نبرده. گل الکس یک بشکه ادرنالین خالص بود که پاشیده شد به صورت من ( من چقدر این جمله را دوست دارم و ازش استفاده میکنم :1:).......اگر این گل را در مقابل هر تیم دیگری - حتی اینتر - میزد اینقدر برایم دلچسب نبود . به یک حساسیت همیشگی در باب داستان اله / توتی عادت کردم .

#130
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
گفتنی ها رو بچه ها گفتن ، نمیخوام الکی سرتون رو درد بیارم ! فقط یه نکته ای رو میخوام در مورد ماتری بگم. چند بازی ـه که موفق به گلزنی نشده ، درست ! اما واقعاً انصاف نیست که دوندگی هاش رو نبینیم ! امیر بعد بازی با آتلانتا هم یه اشاره ای به این موضوع داشت ... . این بازی سومین بازی متوالی بود که ماتری ، با پرس و دودنگی فوق العادش ، مدافع حریف رو وادار به اشتباه می کرد ! توی بازی با کالیاری و آتلانتا دقیقاً دو تا صحنه ، مشابه با صحنه ای که توی بازی دیشب برای کیائر در مقابل متری اتفاق افتاد ، برای فری (مدافع آتلانتا) و کانینی (مدافع کالیاری) هم در مقابل اله اتفاق افتاد ... . بدون شک اتفاقی نیست ... . ماتری فقط یه کمی داره بد شانسی میاره ! امیدوارم هر چه زودتر به فرم خودش برگرده. + تادی بعد از بازی گفته : "ما اگه یه استادیوم ، مثل استادیوم یوونتوس داشتیم ، الان 15 امتیاز بیشتر توی لیگ به دست آورده بودیم."

#131
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
خب الان من به خودم اطمینان دارم که تو شرایط مطلوب برای نظر دادن هستم و آه و ناله ها و آدرنالین ها و اشک ها و جو ها ناشی از گل آله کاملا از روح و چهره ام رفته شده و میتونم با فکر نظر فوتبالی بدم :1:

قبل از اینکه بخوام در مورد یوونتوس و بازیش و سیستمش بگم ، باید بگم که رم واقعا سوراخ بود :1:

از هر دو سمت نفوذ پذیر بودن به راحتی ، مخصوصا سمت راستشون با تادی که جاکرینی و استیگاریبیا اونجا رو اتوبان کرده بودن ! از مرکز خط دفاع هم خیلی ضعف داشتن !

اما در مورد یوونتوس ، من عاشق این 2-5-3 هستم ! :hug: یعنی فوق العاده ست ! 3 تا الاغ رو گذاشته وسط خط دفاع آآآآآآآآه! فیل نمیتونه ازشون رد شه ! عاشقشونم ، هرچرند بونوچی سوتیه و آندرا و جورجو باید سوتیاش رو جمع کنن !

جلوشون هم پیرلو هست که اغلب وقت ها تا پشت محوطه جریمه خودمون میاد و نقش DMF رو به خوبی اجرا میکنه در حالی که تو این بازی لوکا یکم جلوتر از آندره بود ! و امانوئله هم اینور بازم جلوتر از لوکا .

واسم جای تعجبه ، استیگاریبیا که خب پستش همونه کاملا و به عنوان وینگر به کار گرفته شد ، اما خب لکشتینر به چه زیبایی میتونه از اون طرف نقش وینگر رو به زیبایی بازی کنه در حالی که تو دفاع دقیقا LB میشد ! پرفکت ! بی نظیر ! هرچند انتقاد بهش وارد که تو دریبل زنی و سانتر های بلند خیلی ضعف داره هنوز اما سرعتش و نقشی که تو خسته کردن بازیکنانی کناری تیم حریف داره کتمان نشدنیه !

ما به 5 تا هافبک کاملا وسط زمین رو در اختیار داشتیم که 3 تاشون عین اسب دونده بودن و اون دوتا که پیرلو و مارونه باشن بازیسازی میکردن بیشتر و بوریلو ! در مورد بوریلو تو نقل قول کمال توضیح میدم !

آله هم نشون داد چقدر پرفکت و بی نظیره ، تو صدم ثانیه فکرش از پاس به شوت رفت و سه جاف دروازه رو بدون اینکه ببینه ترکوند ! عالی ، عالی ! مرسی کاپیتان !

در هر صورت بعید میدونم حتی با بازیکنای اصلی مون هم اگه باشن بتونیم اینطوری با همین سیستم جلو تیمی مثل میلان اینطوری نتیجه بگیریم ، چون بازم میگم رم فوق العاده نقض داشت و ضعیف بود ! چیزی برای گفتن نداشت ، با 4 تا جک و جوون و بازیکن تازه به سری آ اومده و 2-3 بازیکن باتجربه و مسن نمیشه جلو یوونتوس اونم تو "یوونتوس" قد علم کرد !

برد دلچسبی بود و بازی هم لذت بخش و گلزنی خداوند هم زیبا ترین لحظه فوتبالی این 1-2 ساله من




تعویض ماتری با بوریلو و کوالیارلا با الکس ، با توجه به جلو کشیدن بازیکنای رم واقعا هوشمندی کونته رو نشون داد که با آوردن مهاجمای تازه نفس از تک فرصت ها استفاده کنه و ضد حمله انجام بده
تو ضد حمله ها هم ماتری و کوالیارلا واقعا هماهنگ و عالی بودن وراحت هم رو پیدا می کردن
و بعد این همه تو تیرک زدن و از کنار دروازه میلیمتری رد شدن توپ بالاخره طلسم شکسته شد و گل سوم رو با همکاری بازیکن رم زدن :1:


مطمئنی؟ :mad: :1: اتفاقا به نظرم جفت تعویض ها بیخود بود :1: هم متری و هم کوالیارلا چیزی برای رو کردن ندارن ! کوا آماده نیست هنوز و متری هم افت شدید داره ! فکر میکنم اگه بوریلو میموند حتما و حتما گل میزد !

چه نیازی بود متری رو الکی به زمین آورد در شرایطی که تو تقریبا تمام بازی های لیگ بازی کرده و این فرصت بهترین مجال برای بوریلو بود تا خودشو نشون بده و قول میدم میداد ! ؟

چندین موقعیت خوب دست کوا اومد اما همه شون رو با تخیلی ترین شکل ممکن شوت زد اینور اونور !



در مورد بوریلو باید چی گفت ؟ فکر میکنم بصیر موقع بازی خوابش برده ، صداشو در نمیاره :1:
افتضاح بود ، اصلا تو جریان بازی نبود ، نمیدونم چند نفر پست منو خوندند ، گفتم که یکی از مهم ترین فاکتورها برای مهاجم قرار گرفتن تو موقعیت گله
اصلا بوریلو در جریان بازی نبود چه برسه به موقعیت گل ، به معنای واقعی تداعی گر خاطرات آمائوری بود


:np:

:1:

کمال ! خیلی نامردی خدایی ! داری بوریلو رو با یه کرگدن مقایسه میکنی ؟

به نظرم به نسبت اولین بازی درست حسابیش ، بوریلو عالی بود ! خیلی عالی کار کرد ! دائم میومد وسط زمین و تکل میزد و کناره ها حتی سانتر میکرد و جنگدگی داشت ! پاس میداد ! کاری که کمتر مهاجمی من دیدم تو یوونتوس انجام بده در حقیقت به یاد نمیارم حتی آله رو من ندیدم بیاد تو خط هافبک و بجنگه برای توپ و کمک هافبک ها کنه !

گل آله رو پاس سر قشنگ بوریلو بدست اومد ! اینو که نمیتونی کتمان کنی !

حتما بوریلو از این بهتر میشه ، به شرطی که بهش فرصت داده بشه ، حتما ثابت میکنه یه سر و گردن از امثال متری و کوالیارلا و یاکوئینتا و تونی سرتر است و مستحق فیکس بازی کردنه !

خیلی چشمم گرفت ! بازیش عالی بود !


تصویرتصویرتصویرتصویر


از همون تکل دقیقه اول رو دروازه بان میشد فهمید چقدر با انگیزه است !

و البته موقع تعویضش چقدر هوادارا براش دست زدن ! نشون میده بازیش حتی تیفوسی ها ناراضی رو هم راضی کرده .

#132
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
ولی با این همه سوتی های جواد خیابانی که حرص ادم رو در میاره خیلی با احترام و بزرگی در مورد یوونتوس و بخصوص اله و وفاداری به این تیم صحبت میکرد حتی در مورد توتی کلا هی مثل بعضی از این گزارشگرها تیکه نمیندازه و شان و منزلت طرف رو حفظ میکنه

#133
Pintoricio

Pintoricio

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1362 ارسال
چی میگی علی آقا ؟ در اومده دیشب میگه پیرمردی مثل دلپیرو حالا شما تقدیرش میکنی؟

#134
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
گل هارو برای دانلود بزارید.

#135
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال

چی میگی علی آقا ؟
در اومده دیشب میگه پیرمردی مثل دلپیرو حالا شما تقدیرش میکنی؟


من که نشنیدم و تو گل بازی تعریفاشو شنیدم
فکر نمیکنم این حرف رو زده باشه

اونجا که جمله مارادونا رو در مورد اله گفت کلی کیف کردم. کم مونده بود اشکم دربیاد

#136
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال

من که نشنیدم و تو گل بازی تعریفاشو شنیدم
فکر نمیکنم این حرف رو زده باشه

گفت، دقیقه هشتاد و خورده ای بود که گفت مردک .... :kick:

#137
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
چرا گفت منم شنیدم همونجا میخواستم خفش کنم.... تا جا داشت فقط سوتی میداد...

#138
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال
بازی بعد با میلانه

#139
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
چند وقت نبودم چیزی ننوشتم ولی تونستم بازی رو خیلی خوب ببینم
این بازی خیلی شیرین بود چون انتقام پارسال رو گرفتیم و رم رو نشوندیم جاش که بیخود جو گیر نشن, و مهمتر از همه الکس جون گل زد( به چه زیبایی) من هم تونستم بازی رو راحت ببینم و اذیت نشم


اونجا که جمله مارادونا رو در مورد اله گفت کلی کیف کردم. کم مونده بود اشکم دربیاد

کدوم جمله؟؟؟

#140
eblis

eblis

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4108 ارسال
کجا میتونم گل الکس رو دانلود کنم؟





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی