پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

جام دزدان 1 - 2 یوونتوس (هفته دهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
212 پاسخ برای این موضوع

#61
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15954 ارسال
من که احساس می کنم کونته دوباره سیستم جدیدی رو می خواهد توی این بازی امتحان کنه و همین طور که قبلا گفته بود بر اساس تیم مقابلش سیستم انتخاب می کنه

#62
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تیاگو موتا ( :sick: ) مصدوم شد ! متنفرم از این بشر ! :sick: اگه یادتون باشه ، توی تیم کاپ امسال پاچه ی کاپیتان رو گرفته بود. :sick: سابقه ی گرفتن پاچه ی بوفون رو هم در کارنامه ی درخشانش (!) داره. حسن بیا داورا رو معرفی کن دیگه ! :1: :65:

#63
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
ریتزولی دیدار یووه - اینتر را قضاوت می کند ... نیوکلا ریتزولی به عنوان داور دیدار شنبه شب بین دو تیم اینتر و یوونتوس انتخاب شده است ، این داور ایتالیایی کمتر از یک ماه پیش دیدار دو تیم یوونتوس و میلان را نیز قضاوت کرده بود . ریتزولی در مجموع 18 بار برای یوونتوس سوت زده است که سهم یوونتوس 6 برد ، 8 تساوی و 4 شکست بوده است ، برای دیدار شنبه شب جورجو نیکولای و کریستینا کوپلی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و دنیله ارزاتو که قضاوت دیدار سه شنبه شب یوونتوس - فیورنتینا را بر عهده داشت به عنوان داور چهارم در این دیدار فعالیت خواهد کرد .

#64
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
از وقتی طرفدار یووه شدم ، دو تا چیز رو خیلی میخواستم انجام بشه 1- تیم پر ایتالیایی باشه 2- غیر قابل پیش بینی باشه دو سال پیش که ماروتا چوب زد به تیم و همه رو ایتالیایی کرد ( البته این آرزوی من ماله زمانی بود که ایتالیا کلی بازیکن شاخ داشت ) دومی هم که کونته امسال داره عملی میکنه ، اینکه غیر قابل پیش بینی باشیم یه بحثه ، اینکه همه سیستم ها رو تیم خوب بازی کنه یه بحث دیگه است فکر کنم خود کونته هم به این نتیجه رسیده که وقتی ویدال و پیرلو و مارکیزیو با هم بازی کنند تیم میانه رو در دست میگیره ، پس قطعا این سه تا ثابتن حالا اینکه خط حمله چطوری باشه ، آیا 3 تا مهاجم باشه ، آیا دو تا وینگر و یک مهاجم باشه و .... چیزیه که معلوم نیست دفاع هم که همیشه مشخصه ، اصلا توی دفاع قدرت مانور نداریم ، البته ثبات تو دفاع همیشه باید باشه بنابراین من فکر میکنم برای این بازی تا خط حمله مشخصه چطوری بازی میکنیم ، فقط مشخص نیست 3 نفر بازیکن هجومیه ما چطوری آرایش پیدا میکنند باتشکر

#65
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
ترکیب احتمالی اینتر کاستلاتزی مایکون, لوسیو, چیوو, ناگاتومو زانتی, تیاگو موتا, استانکوویچ اسنایدر پاتزینی, زاراته یوونتوس استوراری لیختشتاینر, بارزالی, بونوچی, کیه لینی ویدال, پیرلو, مارکیزیو په په, ووچینیچ ماتری کلودیو رانیری برای دیدار شنبه شب تیمش، ژولیو سسار، دروازه بان اصلی اینتر که در جریان دیدار تیمش مقابل آتالانتا در روز 4شنبه که با تساوی 1-1 به پایان رسید را در اختیار نخواهد داشت. آندره آ رانوکیا و والتر ساموئل هم به خاطر مصدومیت عضلانی شانس حضور در این دیدار را از دست داده اند و دیگو فورلان هم هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. آنتونیو کنته هم دروازه بان شماره یک اش، جیانلوئیجی بوفون را در اختیار ندارد . این دروازه بان ایتالیایی هفته گذشته ودر جلسه تمرینی بینکونری از ناحیه شانه مصدوم شد. امانوئله جیچرینی هم همچنان مصدوم است و به این بازی نمی رسد و میلوش کراسیچ که در بازی با فیورنتینا بنا به مسائل فنی برای تیمش بازی نکرد ، احتمالا در بازی شنبه شب غایب خواهد بود. نرآتزوری در این فصل رقابتهای سری آ، تنها یک برد خانگی به دست آورده آخرین برد نرآتزوری مقابل یووه، به شانزدهم آوریل سال 2010 برمی گردد. یوونتوس دربازیهای خارج از خانه اش در رقابتهای این فصل سری آ هنوز طعم شکست راتجربه نکرده (آنها یک برد و دو تساوی را در کارنامه شان می بینند) ولی در دیدارهای خارج از خانه تنها 2 گل زده اند شاگردان آنتونیو کنته تنها در یکی از 8 دیداری که در سری آ برگزار کرده اند، در گلزنی ناکام ماندند تیم تورینی تنها در یکی از 4 مصاف اخیرش مقابل اینتر مغلوب شده و در این 4 بازی دو برد، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه اش ثبت کرده :clapx:

#66
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
رانیری واقعا جولوی تیمای بزرگ خوب کار میکنه ولی به نظر من فعلا با این اینتر نمیتونه این کارو انجام بده من خیلی امید دارم مثل ناپولی جلوی اینتر بازی کنیم و یه نتیجه ی خوب بگیریم.اگه خط دفاع هوشیار باشه و گل نخوره , گل زدن به این اینتر برای ما کار سختی نیست.

#67
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
امیدوارم کونته با همون 4-3-3 شروع کنه و تاکتیک دیگه اش رو به عنوان Plan B نگه داره. اما هرچی بیشتر به بازی نزدیک میشم بیشتر احساس می کنم ما ازین بازی نتیجه نمی گیریم ! یه حس بهم میگه اینتر می تونه تو این بازی به یووه ضربه بزنه. هم مسئله ی خود اینتر و حساسیت بازی هست و هم مسئله ی رانیری. و با وجود اینکه اینتر نمی تونه جلوی تماشگر خودی در بوینس آیرس بازی کنه ولی بازی فکر می کنم این بازی می تونه اولین باخت فصل یووه باشه. امیدوارم اینطور نباشه !

#68
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال
منم هر چي به مدل بازي دو تا تيم نگاه مي كنم احساس خوبي براي فردا بهم دست نميده! :Facepalm: اميدوارم اين احساس اشتباه باشه ولي به خصوص اين سوتي هاي اخير دفاعيمون رو توپ هاي بلند هم آدمو داغون مي كنه... :Facepalm: آخه از اونجايي كه ما خودمون تو دوره ي رانيري و دلنري خوب تو چنين بازي هايي با همون سبك كلاسيك مي برديم يه كم احساس بد از همون جا نشئت مي گيره ولي اگه واقعاً مثل بازي با ميلان و نه يكي دو بازي اخير تيم بتونه تو تمام نقاط سازماندهي شده كار كنه بازم فكر مي كنم ما بتونيم اينتر رو ببريم ولي اي كاش يك لحظه هم غافل نشند كه اين رانيري خيلي سه نقطه مي باشد در بعضي مواقع! :1: ضمناً نمي دونم چرا ولي شديداً احساس مي كنم اگه دو تا تيم همون سبكي كه ازشون انتظار ميره رو بازي كنند, ووچينيچ تو اين بازي خيلي فوق العاده ظاهر ميشه :1: ممكنه حسم مزخرف باشه ( :1: ) ولي كلاً بدجور فكر مي كنم ووچينيچ اين بازي مي تركونه :1: اميدوارم همينطور باشه واقعاً :1: ماركيزيو هم كه طبق معمول يه گل براي اين مدل بازي ها گذاشته كنار :laughing:

#69
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
توی بازی با جنوا خیلی از ضعفهای خط دفاعی یووه نمود پیدا کرد .. یووه وقتی توپ به کناره های 18 قدم میره و از اونجا طراحی میشه و سانترهای مواجی روی دروازه انجام میشه ... یه کم سردرگمه البته منظورم سانتر از کناره ها نیست ،بلکه سانتر از گوشه های محطوه جریمه ... که غالبا سانترهای فنی و مواجی هستند اما به همون اندازه که یه جاهایی ضعف داریم ، اینتر هم ضعفهایی داره که شاید بتونیم با نفوذ و خیمه زدن پشت 18 قدم اینتر به این تیم گل بزنیم .. اینتریها علیرغم اینکه د خط میانی خیلی خوب هستند در عین حال همون جا هم ضعفهایی دارند و یووه میتونه با روش بازی ای که با میلان داشت ، خط میانی اینتر را فلج بکنه

#70
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
اینتر به نظرم بسیار ضعیف تر از اونی هست که فکر می کنیم.تا اینجا من اکثر بازیهاش رو دیدم افتضاح بودند.بازی قبل هم شانس اوردند که نباختند وبرد هفته پیششون هم اصلا جالب نبود.تیم زهر داری نیستند که اینقدر ترس داشته باشیم.اما ما بیشتر از بازیکنهای خودمون باید بترسیم که اشتباه نکنند.اگر دفاع بازی ای که مقابل میلان کرد رو انجام بده هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد. ضمن اینکه روحیه دو تیم قابل مقایسه نیست واینتر حتی در شرایط خوبش هم همیشه از یووه می ترسه و کم میاره. خدا کنه این اینتریها که کلا تیم کثیفی هستن دوباره جنجال درست نکنند که بعید نیست این کار رو بکنند .بازیکنها باید خیلی مراقب باشند که دچار این کثافتکاری بازیکنهای اینتر نشن که من فکر کنم وارد این مسایل بشن.

#71
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
اگر استوراری در حد چند بازی اخیرش دروازه بانی کنه احتمال از دست رفتن امتیاز بازی برای یووه زیاد خواهد بود. کسب یک مساوی از اینتر و یک برد از ناپل در دو یازی آتی لازمه.

#72
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
من بدجوری از این رانیری میترسم _ هی میگ اخر زهر خودش رو به ما وارد کنه اول دعا میکنم که نبازیم _ دوم مساوی نکنیم اما در صورت برد دوست دارم با فاصله بیش از 2 گل ببریم و انترهای کثیف رو تو زمین خودشون رو تحقیر کنیم من هیچ وقت اهمیت نمیدم که کی گل بزنه یا کی بازی کنه و فقط برد برام مهمه اما خیلی دوست دارم الکس یه کاشته بزنه و دوباره زبون خودش رو دربیاره _ این زبون چیزی فراتر از یک زبون هست و با این حرکت کل ورزشگاه که هیچ کل میلان رو که هیچ کل طرفداران انتر رو در تموم دنیا با خاک یکسان میکنه دقیقا مثل 5 سال پیش که اون حرکت رو انجام داده بود بعد از کاشته _ یادش بخیر ساله سوم هنرستان بودم

#73
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
. کسب یک مساوی از اینتر و یک برد از ناپل در دو یازی آتی لازمه. من فکر کنم برد اینتر خیلی راحت تر از ناپولی اماده وسرعتی باشه

#74
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15954 ارسال
بوفون و ووچینیچ دعوت شدند !!! Buffon, Chiellini, Pazienza, Grosso, Pepe, Marchisio, Del Piero, De Ceglie, Manninger, Vucinic, Barzagli, Elia, Quagliarella, Bonucci, Pirlo, Vidal, Lichtsteiner, Krasic, Estigarribia, Storari, Matri, Sorensen, Marrone

#75
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
نتایج چند مربی یوونتوسی، در اولین فصل حضور مربیگری خود در اولین بازی با اینتر :

لیپی

هفته 5 فصل 94.95
در اولین بازی ای که بعنوان مربی روبروی اینتر ایستاد ... در تورینو به تساوی 0.0 رسید


کارلو پارولا

هفته 11 فصل 59.60
یووه در این بازی که در تورین انجام شد ، با تک گل جان چارلس برنده شد


کارلو کارکانو


هفته 16 فصل 1930.31
یووه در زمین اینتر 3.2 برنده شد


تراپاتونی

هفته 13 فصل 1976.77
یووه در زمین خودش با 2 گلBoninsegna از اینتر برد

کاپلو

هفته 13 فصل 2004.2005
یووه و اینتر در زمین اینتر 2.2 مساوی شدند

کارلو انجلوتی

هفته 23 فصل 1998.99
یوونتوس و اینتر در جزپه مئاتزا بدون گل مساوی شدند .

#76
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ترکیب جدید پیش بینی شده :


Juventus 4-3-3

Buffon

Lichtsteiner , Bonucci , Barzagli , Chiellini

Marchisio , Pirlo , Vidal

Vucinic , Matri , Pepe



Storari, De Ceglie, Pazienza, Estigarribia, Krasic, Quagliarella, Del Piero


Spoiler


نتایج چند مربی یوونتوسی، در اولین فصل حضور مربیگری خود در اولین بازی با اینتر :

لیپی

هفته 5 فصل 94.95
در اولین بازی ای که بعنوان مربی روبروی اینتر ایستاد ... در تورینو به تساوی 0.0 رسید


کارلو پارولا

هفته 11 فصل 59.60
یووه در این بازی که در تورین انجام شد ، با تک گل جان چارلس برنده شد


کارلو کارکانو


هفته 16 فصل 1930.31
یووه در زمین اینتر 3.2 برنده شد


تراپاتونی

هفته 13 فصل 1976.77
یووه در زمین خودش با 2 گلBoninsegna از اینتر برد

کاپلو

هفته 13 فصل 2004.2005
یووه و اینتر در زمین اینتر 2.2 مساوی شدند

کارلو انجلوتی

هفته 23 فصل 1998.99
یوونتوس و اینتر در جزپه مئاتزا بدون گل مساوی شدند .



#77
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
من نميدونم دليل اين همه نااميدي جيه؟به خاطر رانيري؟مكر زمان همين رانيري از اينتر 3 بار نباختيم؟يك بار تو ليك و دوبار در جام حذفي.فقط يك بار سال 2008 تو سن سيرو اينتر برديم.حالا رانيري شده غول كش؟شما ها باتوجه به ليست بازيكناي اينتر براي فردا شب تنها يك دليل از برتري اينتر نسبت به تيم ما بكيد كه منطقيه و نه خرافات؟حالا جون اينتر 3 تا هافبك مركزي داره دليل نميشه داره ضدتاكتيك ما عمل ميكنه.تازه به غير از كامبيازو 2 نفر ديكه يعني موتا و زانتي اصلا بازيسازي بلد نيستن.برعكس تيم ما كه هر 3 تا هافبك مركزي بازيسازاي خوبي ان بخصوص بيرلو.مطمىنم اكه اينتر كل اول بخوره شيرازه تيمش بهم ميريزه.با وجود بازيكني مثل ناكاتومو به راحتي ميشه از اون سمت بهشون ضربه زد.من خيلي اميدوارم بازي يكطرفه اي شاهد باشيم.بنظرم اينتر اندازه نصف نصف ميلان هم خطرناك نبوده و نيست.به اميد برد

#78
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اصلا جایگاه دو تیم دلیل بر پیش بینی این بازی نمیشه مگر یادتون رفته ؟ زمان فرارا بعد از 6 باخت پیاپی به اینتر خوردیم و بردمیش باتشکر

#79
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
به قول رشتیا اینتر امی بمرده حریفه :hihi:

#80
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - اینتر یه تیم که دارای بدنه ی قوی و فکر می کنم فردا اونا شانس پیروزی بیشتری داشته باشند. - تا وقتی به نیمه ی فصل نرسیدیم نمی تونیم از روی جدول و پوزیشن تیم ها چیزی بفهمیم. - اعتراض های اینتر به داوری؟ من علاقه ای به مسئله ی اعتراض اینتر ندارم، فقط به مشکلات تیم خودم فکر می کنم. - بازی با اینتر یه بازی بزرگ با یه تیم خیلی خوبه، ولی در پایان روز نهایتا همون 3 امتیاز رو داره. - هرچند من زمان خیلی کوتاه برای آماده سازی این بازی داشتم، ولی مشکلی نیست من با رویکرد درست به این دیدار خواهیم رفت. (کونته به شدت از جواب به سوال هایی که در مورد ترکیب و تاکتیک و حتی بازیکنان یووه است خودداری می کنه و فقط در مورد ووچینیچ حرف می زنه) - من از بازی ووچینیچ خوشحال و راضی ام و او هم مثل بقیه مقابل فیورنتینا بازی خوبی کرد. - اینکه اون گل نمی زنه یه مسئله ی حاشیه ای چون داره به تیم کمک می کنه. - برای من ناراحت کننده نیست که یه بازیکن موقعیت از دست بده، ولی برای من ناراحت کننده میشه اگر یه بازیکن با ذهنیت و رویکرد درست بازی نکنه. - ازین لحاظ ووچینیچ داره خوب عمل می کنه، و به عملکرد خوبش هم ادامه خواهد داد.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی