پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سرمربی فصل 2008/09

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
444 پاسخ برای این موضوع

#1
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
اول راجب گزینه ها بگم، فقط گزینه های که "امکان" اومدنشون هست رو گذاشتم،پراندلی و لیپی رو از ذهنتون بیرون کنید، پراندلی دلیلی نداره از فیورنتینا جدا بشه اونم وسط فصل ! مربی های بزرگ مثل هیدینگ و هیتزفیلد و این جور مربی ها هم که با تیم های ملی کوچیک و بزرگ قرارداد دارند رو نمیشه حساب کرد. 2 گروه می مونند، مربیان نسبتا بزرگ فعلی مثل مانچینی و رایکارد، و مربیان که به واسطه رابطه با یوونتوس ممکنه این شغل رو قبول کنند. چیرو فرارا دستیار لیپی بود در قهرمانی ایتالیا و الان بیکاره.و به واسطه ی یوونتوسی بودنش گزینه ی اول مطبوعات و شایعات حساب میشه.41 ساله است. گاسپرینی مربی جوانان یووه بود 9 سال و الان 2 فصل مربی جنوا است،نتایج خوبی با جنوا گرفته.الانم نهم جدوله. جنتیله 6 سال مربی جوانان ایتالیا بوده و 50 سالشه تاحالا مربی هیچ تیم یا باشگاه دیگه نبوده،11 سال برای یوونتوس بازی کرده. روبرتو مانچینی و رایکارد تنها مربیان بزرگ بیکار فوتبال هستند در کنار دیدیر دشام. دیدیر دشام اگر مشکلاتش با مدیریت یوونتوس نبود گزینه ی خوبی بود.هم سابقه ی خوبی داره،هم اینکه یوونتوسی و 1 سال هم با این تیم و بازیکن ها کم بیش کار کرده.با موناکو سال های موفق رو داشت،قهرمان جام حذفی شد و به فینال لیگ قهرمانان رسید،ولی توی لیگ هم پشت سر لیون چند بار دوم شد. با توجه به نتایج بد دومنک،دشام یه جورایی منتظر مربی گری تیم ملی فرانسه است. روبرتو دونانی هم که می شناسید دیگه. کونته هم یک یوونتوسی 39 ساله وجوانه که توی سری بی مشغوله ! و خیلی آمار جالبی نداره. ویالی هم 44 ساله است،2 سال مربی چلسی و 1 سال مربی واتفورد بود،الان6 ساله که بیکاره.یعنی گزارشگر اسکایه. دوران بدی نداشت با چلسی،و موفقیت هایی کسب کرد،حتی با اختلاف 3 امتیاز از منچستر قهرمان در رده ی سوم قرار گرفت. ولی با واتفورد افتضاح بود.و 14 هم شد در لیگ 1 انگستان. -- به توجه به گزینه ها،فقط رایکارد،مانچینی و دشام چیزی بیشتر از رانیری دارند. رایکارد،هرچی نباشه،تجربه قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان داره،با بازیکنان بزرگ کار کرده و بهرحال به عنوان مربی و بازیکن موفق بوده. مانچینی هم سری آ رو برده و در هر شرایطی که بوده باشه،این تجربه رو داشته و می دونی چیطوریه.با توجه به نامردی که اینتری ها در حقش کردند حالا یکی از دشمنان موراتی و اینتره. دشام هم که گفتم. نظر شما چیه ؟

#2
juventus1985

juventus1985

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2954 ارسال
اگر اگر مدیران دست به تغییر مربی بزنند یکی احمق تر از رانیری خواهد امد علتش دشام با اینکه با تیم موفق بود از تیم رفت مربی مثل لیپی یه چیز در یوونتوس و مدیران دید که جواب مثبت نداد و فکر نکنم مربی بزرگ باید به این اینده مدیران خودشو خراب کنه

#3
Hamird

Hamird

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3587 ارسال
به نظر دشام بهتره... شاید اگر می موند توی تیم الان تیم جا می افتاد و می تونست کاراش رو انجام بده. البته ممکن هم بود توی سری نتونه نتیجه بگیره. ولی دشام خیلی با استعداد تر و خوشفکر تر به نظر میامد.. حداقل تونسته بود با تیمی که کسی انتظارشو نداشت بره به فینال لیگ قهرمانان. و به عنوان سپر بلا هم تونست تیم یوونتوس رو قهرمان سری ب کنه.. ولی رایکارد و مانچینی به واسطه بازیکنان بزرگی که داشتند تونستند موفق بشن.. معلوم نیست بتونن همینطوری توی یوونتوس هم کار کنند..

#4
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3756 ارسال
به خاطر بی لیاقتی این مدیران وضعف در بستن تیم هیچ مربی توانمندی این سمت را قبول نمیکند ------ ولی نظر من بی شک دیدیه دشام است جوان و جسور ومتعب به یووه همچنین بسیار موفق

#5
mj_juve

mj_juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 855 ارسال
طبق اون چیزایی که شنیدم مربیان در ایتالیا در یک فصل فقط میتونن با یک تیم کار کنن پس جان پیرو گاسپرینی نمیتونه به یووه بیاد. آنتونیو کونته دوست داشتنی و کاپیتان قبلی یووه هم چیزی جز دردسر بدبختی هم برای خودش و هم برای یووه نداره. چیرو فرارا هم که یک بازیکن محبوب در یووه محسوب میشه ولی حضورش در یووه جز ریسک و خطر کردن چیزی رو نداره فرانک رایکارد مربی بزرگیه! درست، ولی میتونه با بازیکنای یووه مثل بارسا کار کنه؟ بارسا تیمی بود از فوق ستاره های جهان از دفاع تا حمله ولی یووه فعلی اینجوری نیست اون تیم بارسا مثل یووه 4 فصل پیش بود که بدون مربی هم پایینتر از چهارم جدول نمیشد لوکا ویالی یه چیزیه مثل رانیری ( احتمالا) با تفکرات انگلیسی کسی که تجربۀ مربیگری در انگلیس رو فقط داره در ابتدای حضورش در ایتالیا باید از تیمهای پایینتر شروع کنه غرور یوونتوسی من اجازه نمیده مانچو رو تو یووه ببینم به خاطر توهینهاش حتی اگه رانیری بمونه یا کاپلو برگرده!!!!!!!!!!! جنتیله مربی بدی نمیتونه باشه ولی اون هم کمی بی تجربه ست ولی مطمئن تر از بقیه روبرتو دونادونی با تفکرات و تاکتیکهای عجیبش! به نظر من با تمام بدیهاش از افراد دیگه بهتره چون تجربۀ خوبی در ایتالیا کسب کرد. دیدیه دشام مربی بزرگ و مطمئنیه و بدون شک بهترین گزینه ولی درگیریش با مدیرهای یووه؟؟؟؟!!!!!! نظر من به ترتیب: دیدیه دشام روبرتو دونادونی کلودیو جنتیله

#6
linkin_park

linkin_park

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 618 ارسال
دونادونی ! خیلی احتمالش زیاده ....

#7
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

به نظر دشام بهتره... شاید اگر می موند توی تیم الان تیم جا می افتاد و می تونست کاراش رو انجام بده. البته ممکن هم بود توی سری نتونه نتیجه بگیره.
ولی دشام خیلی با استعداد تر و خوشفکر تر به نظر میامد.. حداقل تونسته بود با تیمی که کسی انتظارشو نداشت بره به فینال لیگ قهرمانان. و به عنوان سپر بلا هم تونست تیم یوونتوس رو قهرمان سری ب کنه..
ولی رایکارد و مانچینی به واسطه بازیکنان بزرگی که داشتند تونستند موفق بشن.. معلوم نیست بتونن همینطوری توی یوونتوس هم کار کنند..


دقیقا،
دشام با تیم قدرتمندی نرفت فینال لیگ قهرمانان،و لیون در اوج بود،لیون خیلی ستاره داشت،
موناکو 2 سال قبل از دشام 11 هم و 15 هم شده بود توی فرانسه،یعنی دشام تیمی رو تحویل گرفت که انتهای فصل 15 هم شد،
فصل بعد،تیم دشام دوم شد،و بعدش دوبار پشت سر هم سوم شد.و یک سال هم جام حذفی فرانسه رو برد.
به فینال لیگ قهرمانان رفت،ولی به دلیل مشکلات با مدیریت موناکو کنار رفت.

جالب اینجاست که بعد از دشام،3 سال متوالی موناکو رتبه های زیر رو کسب کرده : 10-9-11 و در حال حاضر هم بعد از هشت هفته این تیم چهاردهمه !


به وضوح و روشنی تاثیر گذاری دشام رو نشون میده !!!


این تیم دشام در اون سال ها بود،این دقیقا تیمی بود که در فینال لیگ قهرمانان بازی کرد :
روما-ایبارا،رودریگز،گیوت،پاتریس اورا،ادواردو سیسه،لوکاس برناردی،زیکوس،ژولی،روتن و مورینتس !!


همچین راه ساده ای هم طی نکرد،در مرحله ی گروهی با 11 امتیاز صدرنشین شد ودر حذفی هم تونست تیم هایی مثل رئال و چلسی رو حذف کنه،رئالی رو حذف کرد که بازی رفت رو 4-2 باخته بود بهش ! ولی بازی برگشت رو 3-1 ازش برد.

#8
juventus1985

juventus1985

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2954 ارسال
دشام مربی باهوشی هست و خودش میدونست یوونتوسی که او میخواهد مدیران نمیتوانند بسازند خیلی راحت وقتی یوونتوس رفتنش به سری آ قطعی شد قبل از پایان بازی رفت...

#9
alex_d_63

alex_d_63

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2739 ارسال
  • Locationتهران
من دوست دارم دشام بیاد،چون مربی خوش فکر و خلاقیه و به یووه وفاداری داره که تو سری بی یووه رو همراهی کرده بعدشم به این تیم اشراف خوبی داره و میتونه از مهره ها خوب استفاده کنه فکر میکنم دونادونی هم برای همراهی تا آخر فصل بد نباشه،چون ایتالیایی هستش و تجربه مربیگری تیم ملی رو داره،اما با تاکتیکاش حال نمیکنم...

#10
mojtaba_juventusi

mojtaba_juventusi

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 757 ارسال
مربی بزرگ بازیکن بزرگ میاره و مربی کوچک بازیکن کوچک ریکارد و مانچینی و اسپالتی { که امیدوارم از رم اخراج بشه بیاد یوونتوس} من یکی از این 3 تا رو میپسندم و اولی که ریکارد باشه از همه بیشتر

#11
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
بعد از ژنرال و خودم رایکارد رو گزینه خوبی می بینیم آقای پرمو هم اگر از رم بیاد شاید قبولش کنم !! دونادونی ، اصلا 1 بار دیگه اسمشو تکرار کنی نمی خوای برگرد !

#12
Babak

Babak

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 6684 ارسال
در مورد چیرو فرارا باید بگم که بیکار نیست و الان دستیار لیپی در تیم ملی ایتالیا هستش .

#13
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
فکر نکنم،تا 2006 بود،الان دیگه نیست. الان یه کاره ای توی یوونتوس،اینطوری که توی ویکیپدیا نوشته همکاره پسوتو شده بعد از جام جهانی.

#14
mojtaba_juventusi

mojtaba_juventusi

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 757 ارسال

فکر نکنم،تا 2006 بود،الان دیگه نیست.

الان یه کاره ای توی یوونتوس،اینطوری که توی ویکیپدیا نوشته همکاره پسوتو شده بعد از جام جهانی.


نه.!

با اومدن لیپی اونم شد کمک مربی ایتالیا و تو بازی های اخر ایتالیا اگر اشتباه نکنم سر نیمکت بود

و اصلا نمیتونه بیاد مربی یوونتوس بشه تا وقتی زیر دست لیپی هست و میخواد تجربه به دست بیاره

#15
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
آره الان ویکی پدیا ایتالیایی رو چک کردم مثل اینکه دوباره دستیار لیپی شده.
http://it.wikipedia....ki/Ciro_Ferrara

#16
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
رایکارد گزینه خوبیه ولی بعید میدونم این مدیرا توان اوردنش رو داشته باشن. در مورد دشام نمیشه قضاوت کرد. چون تیم رو تو سری بی در اختیار داشت هرچند که اوضاع و احوال تیم اون زمان خیلی بدتر از الان بود و یکجورایی تیم نابود شده بود و یک مدیر خوب که همون دشام باشه تونست بر اوضاع مسلط بشه و تیم رو به موفقیت برسونه. شاید مورینیو حرف درستی زده باشه! اینکه افکاری رانیری قدیمی هستش. فکر کنم در حال حاضر تیم یک مغز و فکر نو و امروزی رو میخواد.یکی مثل دشام و رایکارد میتونه گزینه های مناسبی باشن.تا اینجای کار تیم به موفقیتی نرسیده و مشخص نیست که در آینده هم به موفیت میرسه یا نه!؟ پس مدیرا میتونن این ریسک رو بکنن و فرد جدیدی رو روی نیمکت بذارن! فکر نکنم دیگه اوضاعمون بدتر از این بشه. مانچینی هم بد نیست!ولی فکر کنم اینقدر منفور باشه که هوادارا اجازه ندن بیان هرچند اینجور مواقع مدیرا به هوادارا خق انتخاب نمیدن و هوادارا هم فکر کنم راضی باشن هر کسی روی نیمکت باشه جز رانیری! دونادونی بدتر از رانیری نباشه بهتر هم نیست! روی بقیه گزینه ها فکر کنم اعتماد نکنیم بهتر باشه!

#17
Hamird

Hamird

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3587 ارسال
فرارا که نه.. تاحالا تیم نگرفته که بخواد تیمی مثل یوونتوس رو برای بار اول بگیره.. میشه یه چیزی مثل مرفاوی. ممکنه دستیار خوبی باشه ولی تا وقتی که جواب پس نده توی یک تیم دیگه یوونتوس نباید استخدامش کنه.. کسی از کوپر خبر نداره؟؟ الان چیکارست؟ اون بنده خدا هم میگفتند مرد همیشه نایب قهرمانه.. ولی به نظر من الان برای یوونتوس یکی مثل اون خوب جواب میده.. حداقل اگر قهرمان نکنه ولی توی بازیکن سازی در سطح حرفه ای وارده...

#18
Babak

Babak

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 6684 ارسال

فکر نکنم،تا 2006 بود،الان دیگه نیست.

الان یه کاره ای توی یوونتوس،اینطوری که توی ویکیپدیا نوشته همکاره پسوتو شده بعد از جام جهانی.


نه رضا ، بعد از بازگشت لیپی به همراه پروتزی به عنوان دستیاران لیپی انتخاب شدن و از بازی با اتریش رسماً کارشون رو شروع کردن و هر جفتشونم هر 3 بازی اخیر روی نیمکت ایتالیا بودن و با آتزوری همکاری کردن .

#19
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
من ژرارد هولیه هم دوست دارم.ولی فکر کنم از فوتبال کناره گیری کرده دیگه. کوپر مربی تیم ملی گرجستانه.

#20
Babak

Babak

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 6684 ارسال
الان ماها میخوایم با احساسمون خودمون رو متقاعد کنیم که اگر رانیری از یووه بره دیگه روزهای آفتابی بیانکونری شکل میگیره ولی این مسئله زمانی شکل واقعیت میگیره که مربی بزرگتر از رانیری به یووه بیاد . یبار به اسامی نظرسنجی نگاه کنید . اینها مربیانی هستند که راحت تر میشه به یووه بیان و جانشین رانیری بشن ولی کدوم یکی از اینها از رانیری کارنامه بهتری دارن یا مربیان بهتری هستند و تو یووه جواب میدن ؟ فقط 4 نفر که اونهم در گرو اما و اگر هستش ! دشام : با اون برخورد نامناسب مدیران باهاش که حتی اجازه ندادن تا هفته پایانی سری ب در تیم باشه و در جشن قهرمانی تیم شرکت کنه کاملا بعید هستش که به یووه برگرده ! مدیران یووه تو سخت ترین روزها دشام رو سرمربی یووه کردن ولی تا تیم به سری آ صعود کرد از کار برکنارش کردن ! بهتره هیچوقت به دشام فکر نکنید چون شخصیتش بالاتر از این حرفهاست که برگرده ! مانچینی : تا بیاد روبرتو میفتم ناخودآگاه یاد جریانات تابستان و قضیه خرید استانکوویچ میفتم ! قطعاً مربی که تو اینتر بوده و بارها از یووه بد گفته و قهرمانی های دزدی اینتر رو به اقتدار نراتزوری پیوند داده نمیتونه مربی یووه باشه حتی اگر بهترین مربی جهان باشه که البته مانچینی حتی در ایتالیا هم درجه یک نیست ! دونادونی : با اینکه هم دوستش دارم و هم به عنوان یک مربی جوان میپسندمش ولی اون هم مثل مانچینی هرگز پیشنهادی از یووه دریافت نمیکنه چون یک میلانی اصیل هستش و بعید میدونم طرفداران یووه با این قضیه کنار بیان . پس دونادونی رو هم باید خط زد ! ریکارد : مربی خوب و شجاعی هستش اما مطمئنم که با بازیکنان یووه نتایجی بدتر از رانیری میگیره ! ریکارد باید بازیکنانی مثل : مسی ، رونالدینیو ، ژاوی ، اتوئو و هنری داشته باشه تا بتونه ضعف های خودش رو پشت هنر این ستاره ها محو کنه . ریکارد برای موفقیت احتیاج به فوق ستاره ها داره و این همون چیزی هستش که یووه فعلاً در بضاعتش نیست ! یووه نمیتونه ستاره جذب کنه و ریکارد هم نمیتونه با امثال پولسن ، ملبرگ و مولینارو موفق باشه ! ریکارد ستاره میخواد تا بتونه موفق باشه . رانیری مربی خوبی هستش ولی در سطح تیمهای درجه دو ایتالیا نه یووه ! شاید برکناری رانیری یک شوک موفقیت آمیز باشه ولی اصلاً منتظر شق القمر از جانشین رانیری نداشته باشید چون شاید نتایجی بدتر از رانیری کسب کنه !





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی