پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا : تاتنهام 1 - 2 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
116 پاسخ برای این موضوع

#81
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6375 ارسال
  • LocationRasht

2 تشکر ویجه از لیخی...

 

DXuAiSAX0AAv7uj1.jpg

 

بخاطر سانتر منجر به گل ایگوآیین که جزو معدود سانترای خوب عُمرش بود و مثه بازیکنای بزرگ تو لحظات سخت و بزرگ جواب پس داد...

 

و تشکری ویجه تر بخاطر اینکه 2 فصل پیاپی از لیست یوفامون حذف شد و با اینکه حقش نبود همچین برخوردی، جیک نزد، حرفه ای رفتار کرد و با شایستگی دوباره برگشت به لیست

 

و امشبم که جریان بازی رو عوض کرد کاملاً... #احترام


  • mory, Principino, MaMpIeRo و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#82
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
نفهمیدم دقیقا الگری چکار کرد با تعویضهای مضحکش . فقط میدونم بعد از تعویضها روند بازی یدفه عوض شد . استو سومی رو هم میزد که معرکه بود
  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#83
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار بازی

 

j5c1_capture.jpg3.jpg

 

دریبل زن ترین

 

xcz8_capture.jpg4_thumb.jpg

 

پاس

 

csj_capture.jpg5_thumb.jpg


  • mory, Signora Omicidi, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#84
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
الگری بد داره کار می کنه.
توانایی واقعی تیم همون پنج دقیقه نشون داد

الگری امسال بد بوده و داریم ایتالیایی می ریم بالا

بوفونم افت داشته. مخصوصا تو رفلکس. اگه مشاور خوبی داشته باشه اخرین سالش باید باشه ولی دمشم گرم حقشه تو دروازه باشه. کم زحمت نکشیده برای تیم

خط هافبک سه نفرمون نابوده

الگری مقصره ولی خب باهوشم هست.

مدیریت کار سختی داره برای تصمیم گیری سر الگری
  • Principino, MaMpIeRo, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#85
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
راستی هیگی عیار خودش جلو کین نشون داد. بلا شک جزو دو سه مهاجم برتر دنیاست. کاوانیم دیروز دیدیم.دمش گرم. دیگه توجیه نداره اینجا حرف ۹۰ میلیون بکشید وسط

البته اونایی که مورتا رو بهتر می دونن که یا امام
  • MaMpIeRo, El rey leon, Signora Omicidi و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#86
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1481 ارسال

^

 

بله. حقیقتاً قیمت‌ها خیلی رفته بالا. نود تا پول توجیبی شده :22:


  • eⁿzº, Signora Omicidi, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#87
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

قبل همه چیز تبریک به همگی . :53:

ترکیب اولیه نمیشد گفت کاملا اشتباه بود - هرچند می شد بهتر باشه .

به نظرم آلگری اینقدر محو ذهنیت های تدافعی و تحلیل هجوم حریف میشه که یادش میره باید به بعضی چیزای دیگه هم توجه کنه.

 

چینش بارزالی با بن عطیه و کیه لینی (3 مدافع مطمئن) کاملا درست بود . بارزالی درسته که سرعت مناسب رو نداره ولی قابل اطمینان تر و کم اشتباه تر از لیخت هست . و اگر در عمقمون به دلیل ضعف در خط هافبک کمتر مشکل داشتیم میشد بازی بهتری رو شاهد بود و حتی گل هم نخورد . این وسط در دفاع فقط ساندرو یک مقدار ضعیف کار کرد که طبیعی هم بود ولی در هجوم جبران کرد . شاید بازی دادن به آساموا از ابتدا ریسک بیشتری بود و میشه مسئله ی ساندرو رو هم بیخیال شد.

 

عمده ی مشکل ما - و در حقیقت مشکل مربی گری آلگری - ضعف سیستمهاش در میانه ی میدان هست. جایی که تاتنهام تونست نیمه ی اول بارها و بارها ازون منطقه ما رو غافلگیر کنه و گلی هم که زدند ، شروع حرکتشون از میانه ی میدان و فضای خالی ایجاد شده در اونجا بود. ماتوئیدی با وجود بازی نسبتا ضعیفش ، میشه گفت تا حدودی جایگیری های خوبی رو داشت . ولی ازون سمت خدیرا یا زیاد جلو می رفت یا زیاد به سمت مخالف می رفت و فضای پشت سر خودش خالی میشد ، یا با فاصله ی زیاد از بازیکن حریف می ایستاد و در نتیجه چندین بار دیدیم تاتنهام از دفاع مستقیم و با پاسهای طولانی و روی زمین ، خیلی راحت به درون نیمه ی زمین ما می اومدن و بهترین شرایط رو هم برای تدارک حمله داشتن. پیانیچ این وسط واقعا نمی دونه باید چیکار کنه . بعضی وقتها همون نقش هافبک تدافعی و نزدیک مدافعان میانی رو بازی میکرد ولی هر زمان سعی در پر کردن و پوشش فضای پشت خدیرا و ماتوئیدی رو داشت ، همون یک ذره نظمی هم که داشتیم به هم می خورد .

 

نیمه ی دوم و بخصوص از دقایق بعد از حدود 55 این مشکلات کم تر شد و تاتنهام یک مقدار عقب نشست . عملکرد خدیرا بهتر شد و کلا خط هافبک یک ذره ازون سراسیمگی و فضا دادن به تیم حریف دراومد. فکر میکنم دلیلش این بود که دیبالا و بخصوص کاستا یک مقدار عقب تر اومدن و سعی در تصاحب توپ داشتن و کلا میانه ی زمین پر مهره تری ساختیم. این مسئله با به زمین اومدن لیخت تکمیل شد و هم تونستیم سمت راست دفاع رو ببندیم هم کاستا و دیبالا با همکاری با لیخت تونستن چندین حرکت قشنگ پیاده سازی کنن که یکیش هم منجر به گل شد.

از دلایل برگشتن به بازی میشه به این اشاره کرد که با به زمین اومدن آساموا ، عملا طرفین دفاع رو تجدید قوا کردیم و تاتنهام کم آورد. ماتوئیدی بیرون رفت و چینش بهتری در میانه و طرفین بدست اومد. گل دوم رو مدیون همین نکته بودیم . هیگواین که خودش رو یک مقدار در هجوم تنهاتر میدید مجبور شد عقب بیاد - فاصله ی خطوط کم بود . کیه لینی یک پاس طلایی به هیگواین داد.و حرکت قشنگ دیبالا در عمق گل برتری رو رقم زد . فشرده تر شدن بازیکنها و نزدیک تر بازی کردن سه خطمون به نفع ما بود و فضا و قدرت حرکت رو از تاتنهام گرفت . در بازی هوای جلوی میدان ضعیف بودیم. فیزیک تاتنهام هم خیلی بهتر از ما بود .

 

همه ی این مسائل می تونست از ابتدای بازی به نفع ما باشه . آلگری اینقدر مغزش رو می چکونه که اکثرا از بهترین راه ممکن رد میشه و افراط و تفریط :22: رخ می ده . نکات مثبت بازی یکی گلزنی هیگواین و حتی ارسال پاس گلش بود - یکی دیگه گلزنی و عدم ریسک و عدم عجله ی دیبالا در زدن ضربه ی آخر بود .

خیلی ها خوب بودن از جمله بوفون - کیه لینی - کاستا - هیگواین - ساندرو - بارزالی . ولی قطعا ستاره ی میدان لیختشتاینر بود .

 

صحنه های داد و فریاد بوفون و کیه لینی و در بعضی مواقع بارزالی شیرین ترین تصاویری بود که میشد دید . هرگز یادم نمی ره این غرور و عشق و ازخودگذشتگی رو . ای کاش باشگاه بیشتر بتونه بعضی حرمت ها رو نگه داره.

:53: :53: :53:


  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#88
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

من شاید خودم بدبین ترین هوادار یوونتوس میدونم ، منتها هم بازی با آتالانتا هم بازی با لاتزیو به دوستان رفیقام گفتم یوونتوس خیلی از بازیکناش و نداره ولی میبره ، به هر ترتیبی هم که شده برد ، حالا پنالتی یا گل دقیقه 93 . بازی با تاتنهام من میگم یوونتوس میبره و صعود میکنه بعید نیست سخت هم نیست ، دفاع خوب و حملات سازمان یافته خیلی راحت میتونه کار و تموم بکنه به قول آلگری اگر میخواهیم ببریم باید گل بزنیم.

 

گل هم که بخوریم تو همون نیمه اول ، میتونیم جبرانش کنیم و دو گل بزنیم ! واقعا سخت نیست با بازگشت هیگواین یا حتی نبودش با زوج این دیبالا و داگلاس کاستا آماده راحت میشه دورشون زد به تاتنهام حمله کرد. تاریخ این روزها داره برامون تکرار میشه ، سال اول فینال باخت ، سال دوم به بایرن تو همین مرحله به همین شکل با همین نتیجه خوب بودیم ولی باخت ، سال بعد فینال باخت و سال چهارم تاتنهام 2-2 در تورین و امید به لندن.

 

این تاریخ و اصلا دوست ندارم تکرار بشه ! گل بزنیم خوب دفاع کنیم.

 

من بدبین ترین هوادار یوونتوس ، و شاید تونستم تمام اتفاقات بازی درست حدس بزنم و یوونتوس تیم برتر میدان بدونم ! بله مشخصا یوونتوس نیاز به یک گل داره و آلگری میاد دفاعی بازی میکنه با بارتزالی و امید داره تو ضد حملات ، داگلاس کاستا پنالتی بگیره یا روی خلاقیت دیبالا هیگواین دقیقه نود پلاس گل و بزنیم ! آلگری اگر تو تاتنهام بود بازی با سیستم و ذهنیت دفاعی شروع میکرد ولی پوچتینو میدونه یک گل یوونتوس به کجا میرسه حمله میکنه روی یک حادثه که نباید گل میشد گل و زد !

 

منطقی ترین حالت تعویض لیخت و اسامواه تیم تهاجمی میشه چون بازیکنانی میان تو زمین که ذهنیتشون تهاجمیه ! و خیلی راحت تو 3 دقیقه کار و تموم میکنیم و بازم میتونستیم روی استارتهای داگلاس حساب بکنیم و گل و بزنیم ولی خریت کردیم و رفتیم تو لاک دفاعی تا با بدبختی و فلاکت بازی ببریم و بردیم ! منتها با این سبک بازی به جایی نمیرسیم ، خط هافبک سوراخه به تموم معناست !


  • mory, MaMpIeRo, Pinturicchio و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#89
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

خیلی خوشحالم رفقا وقتی دیبالا گل رو زد داد زدم. آفرین به پپیتا که هم گل زد هم پاس قشنگ داد، لیخت هم در حقش بی انصافی میشه واقعا این سومین گل حساس و مهمی بود که من دیدم  لیخت توش تاثیر داشته. اون صحنه که کیه لینی توپ رو به بیرون زد و با بوفون اونجوری خوشحالی کردند رو دیدید؟ یکی از دلایلی که از بوفون خوشم میاد همین کارهاشه. خلاصه بازی به خوشی تموم شد هر چند خیلی بد شروع شد اون پنالتی کاستا هم که نگرفتن بجای اون صحنه هایی که توپ به دست بازیکنهای یووه میخورد. دیدید کاستا دوباره چجوری مثل بازی رفت از مدافع رد شد و مدافع مجبور شد روش خطا کنه؟ دمش گرم کاستا تنها بازیکنیه که واقعا خیالم از بابت 90 در صد توپهایی که بهش میرسه راحته چون میدونه با توپ چیکار کنه و تنها بازیکنیه که وقتی تو زمینه خیلی دلگرم میشم. فقط حیف بن عطیه و پیانیچ کارت گرفتن


  • mory, Signora Omicidi, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#90
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

خدا رو شکر واقعا فکر نمی کردم ببریم و خودمو برای بدترین چیزها آماده کرده بودم

واقعا جا داره از بچه ها تشکر کنم

از هیگواین که نشون داد که مرد بازی های بزرگه و با بازی عالیش توی رفت و برگشت موجبات صعود مارو فراهم کرد

از دیبالا که توی یک هفته مهترین گل های امسال مارو زد

از کیه لینی که با جنگدگیش خصوصا تو نیمه ی دوم نقطه ی اتکای تیم بود

از لیختشتاینر که مثل همیشه با تعصب بازی کرد و بازگشتش به لیگ قهرمانان مساوی بازگشت یووه به لیگ قهرمانان بود

از خدیرا که با وجود اینکه علاقه ای بهش ندارم ولی الحق این بازی عالی بود و جدای از پاس گلش تو روز بد متویدی و پیانیچ عامل حرکت رو به جلوی تیم بود

از جیجی که مثل همیشه شماره یکه و شماره یک می مونه

ازآلگری که فقط خودش می دونه که چطوری بازی هارو می بره

از کاستا که چشم نواز ترین بازیکن تیممونه

و از سایر بازیکن هامون که توی این بازی سنگ تموم گذاشتن

ولی از همه بیشتر می خواستم از آندره آ بارزالی تشکر کنم که توی 36 سالگی و بعد از 90 دقیقه بازی پرفشار و فوق العاده سخت جلوی مهاجمای سرعتی تاتنهام مثل یک دیوار جلوی اونها می ایسته و به حرفه ای ترین شکل ممکن توپو از روی خط دروازه درمیاره

ممنون آندره آ

 

28159140_908966775950139_210999068374492

با تشکر از حرفهای نغزت داداش


  • Signora Omicidi, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#91
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

 

2 تشکر ویجه از لیخی...

 

DXuAiSAX0AAv7uj1.jpg

 

بخاطر سانتر منجر به گل ایگوآیین که جزو معدود سانترای خوب عُمرش بود و مثه بازیکنای بزرگ تو لحظات سخت و بزرگ جواب پس داد...

 

و تشکری ویجه تر بخاطر اینکه 2 فصل پیاپی از لیست یوفامون حذف شد و با اینکه حقش نبود همچین برخوردی، جیک نزد، حرفه ای رفتار کرد و با شایستگی دوباره برگشت به لیست

 

و امشبم که جریان بازی رو عوض کرد کاملاً... #احترام

 

واقعا دمش گرم وداغ


  • Orphée, eⁿzº, Signora Omicidi و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#92
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

راستش با وجود اینکه امشب خیلی شارژ شدم و لذت بردم و یکی ازبهترین شبهای فوتبالیم بود ولی از جهاتی با این پیام آخر دوستمون موافقم. این طرز بازی و این وضع خیلی نگرانم کرد میترسم یووه با این سبک و سیاق مقابل تیم های قویتر مثل سیتی یا بارسا یا رئال یا بایرن یا لیورپول کم بیاره


  • Signora Omicidi, tecra, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#93
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

داور و کمک داور پشت دروازه پنالتی واضح رو نگرفتن، تمام کارشناس ها گفتن پنالتی بود، خیلی احمق و بی کیفیت بودن داورا، مثل اینکه میخواستن یووه رو حذف کنن


  • eⁿzº, Signora Omicidi, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#94
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3850 ارسال
  • LocationAhWaS

وای خدایا دمت گرم در حق هممون لطف داشتی

بچه ها راسیتش من داروی وارفارین مصرف میکنم به خاطر یه مشکل خونی که یکم از سمت قلبم هست دیروز از ساعت 4 صبح نخوابیدم و  تا دیر موقع دریا بودم عصر برگشتم جزیره رفتم خونه خیلی خسته بودم گفتم میخوابم ساعت موبایلم  رو رو تایم 11 کوک کردم که برا بازی بیدار بشم

اما چی شد

نه ساعتی زنگ خورد و نه از دوستان کسی منو برا بازی بیدار کرد

یکی از همکارام که داییم هست و انبار دارمونه اومده بود گوشیو از پیشم ورداشته بود و به همه گفته بود بیدارش نکنین دهن سرویسا خودشون بازیو دیدن حتی نیومدن اخر بازی بگن مثلا تیمت برده

ساعت سه بود تشنه شدم یه لحظه چشام باز شد سریع دنبال گوشی گشتم پیداش نکردم بدو رفتم تو حال ساعتو دیدم سه هست ضربابن قلبم بدجور بالا رفت یهو دیدم داییم اومد بغلم کرد و گفت راحت باش خیالت راحت تموم شد یوو صعود کرد

باورتون نمیشه چه حالی داشتم

سریعا لب تاب رو روشن کردم گفتم باید کل بازی رو اچ دی دانلود کنم مجبور شدم اشتراک ویژه طرفداری رو بخرم و سریع بدون این که هیچ جزیاتی رو بخونم دانلود کردم و بازی رو از دقیقه یک تا اخر دیدم

با اینکه نتیحه بازیو میدونستم با این حال بدجور مصطرب شدم و هیجان داشتم حالا اگه واقعا بازی رو زنده میدیدم نابود میشدم میمردم والا دست مریضا به شما که دیشب چی کشیدید و چه حالی کردید اخرش

اخرم فهمیدم داداشم زنگ زده بود احوال منو بپرسه دایمم جواب داده بود به تلفن و ازش خواسته بود منو بیدار نکنه پیش خودشو فکر میکنن هیجان زیادی برام خوب نیس :nish:

 

واقعا نمیدونم چی بگم یوو رو خدا پیروز کرد مگه میشه تو ومبلی میون این همه هوادار این همه ناداروی و نگرفتن پنالتی و اخراج و بازی تمام هجومی تات و ضعف یوو تو هافبک و حمله بشه پیروز شد

در کل اول اینکه سر حرفم هستم همین امروز فردا که تیم برگشت تورین باید الگری رو اخراج کنیم کارلتو رو بیاریم :2laugh: :24: :21:

دهن سرویس تعویضاش عالی بودن

فقط تنها مصاحبه بوفون و دیبالا رو نخوندم وگرنه تا الان که ساعت 8 هست 5 ساعته که مدام دارم بازی ور جزیات و خبرا رو میخونم و نظر میدم :1:

 

من همون بازی رفت که مساوی کردیم با خدای خود شرط کردم فقط ببریم تاتنهامو و سعود کنیم و مهم نیست به چه تیمی بخوریم رئال -لیورپول - سیتی- یونایتد- بایرن بارسا و ...

 

تبریک ویژه به همه بچه های فروم :8: :53: :53: :thank:



#95
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
هیچکدومتون مثل من نبوديد چنان تنم عرق کرده بود چنان استرس داشتم ک وقتی بازی تموم شد 3 ساعت بعد تو رختخواب فکر نمیکردم صبح بیدار شم چنان فشاری اومد بهم ک حتی ب مرگ فکر کردم
  • Signora Omicidi, tecra, AbolfazlMF و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#96
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
نمیدونم چرا بعد از اینجور بردا حرفم نمیاد

نیمه اول سقوط کردیم و خودم ب شخصه حتی فک نمیکردم ی تساوی بگیریم اما یهو ورق برگشت خودمو آماده کرده بودم بیام کلی ب بازیکنا فحش بدم اما خوب ضایع شدم

احساس غرور کردم از این برد آخرین بار این احساس رو بعد از برد مقابل بارسا داشتم مرسی از یووه
  • mory, eⁿzº, Signora Omicidi و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#97
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بهترین خلاصه بازی 17 دقیقه 

 

http://www.mediafire...merGaladari.mp4


  • Orphée, mory, MaMpIeRo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#98
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

دانلود رایگان بازی 

http://fullmatchspor...match-ucl-2018/


  • mory, tecra, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#99
Buffon1

Buffon1

    دروازبان سوم

  • اعضا
  • 524 ارسال
  • Locationurmia

حیفم اومد نیام و پست نزارم :1:

 

یکم فک کنیم میفهمیم واقعا یه چند تا بازیکن دارن علکی برای یوونتوس بازی میکنن الللل خصوص :1:  خدیرا :31:  یه چند تا نیستن همین یکیه :fp:


  • Signora Omicidi, tecra, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#100
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

تاتنهام واقعا تیم خوبی بود .....تیمی ک ب لحاظ تاکتیکی سطح بالایی داشت و دقیقا مثل یوونتوس فصل قبل بازی میکردند دقیقا همون سیستم با همون تاکتیک ها اما اما خوب یووه تجربه و مربی بهتری داشت و فرق پوچ و الگری اینجا بود ک یووه سیستم های دیگه ای هم بازی میکرد و این نقطه عطف ما شد 


  • Signora Omicidi, tecra, D E L P I E R O و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی