پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

1- وویچک شزنی - Tek

* - - - - 1 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
396 پاسخ برای این موضوع

#201
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
نمی دونم حامیشم یا نه اما به حد زیادی واقع بینم
توی دوره قحطی بازیکن هستیم.اگه قرار باشه توی اروپا ۱۰ تا دروازبان مطمئن اسم ببریم واقعا نمی تونیم
همین هندوانوویچ و دوناروما تا حالا چه گلای بدی فقط و فقط از یووه خوردن؟
لیورپول فینال اروپا بخاطر چی جلوی رئال گل بارون شد؟
چلسی اون همه هزینه کرد و کپا رو خرید و نهایتا این فصل مجبور شد یه دروازبان دیگه هم بخره
واسه همین باشگاهها اگه دروازبان خوبی دارن دو دستی چسبیدنش و به راحتی نمی فروشنش
اگه تو فروم کسی میگه شزنی بده خب اسم جانشین قابل خریدش رو هم بگه
هی فقط بگیم بده بده که نمیشه
  • Aminvo, amirali2001 و miiiiiiiladcr7 از این پست تشکر کرده است

#202
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3440 ارسال
خیلی جالبه با این سطح از توانایی جای بوفون کبیر داره بازی میکنه
طبق معمول ضعیف و نا مطمئنددر بازی های مهم
  • Orphée, eⁿzº, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#203
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
ذخیره ارسنال شده فیکس یووه
  • Orphée و D E L P I E R O از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#204
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6044 ارسال
  • LocationKhorram Abad
در طول فصل هزاران بار از این آقا انتقاد میکنم. تیم از وقتی استارت متوسط بودنو زد ک شزنی شد گلرش.. گل دوم رو اشتباه محض ایشون بود گل اول هم هزاران بار بهتر میشد عمل کرد گرچه مقصر اصلی نادان دیگری بود... جز این 2 صحنه ک تیمو نابود کرد چند جا دیگه هم توپ لو داد... حالا باز تو سری آ از 30 بازی 7 8 تا کلین شیت میکنه ما هم توهم میزنیم خوش میشه گلر خوبی داریم! عیار بازیکن تو اروپا مشخص میشه ن بازیهای داخلی...
  • حامد, Orphée, mory و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#205
sadrazp

sadrazp

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 780 ارسال

دیشب خانواده (فوتبال کم نگاه میکنن )هم که داشتن بازی میکردن میگفتن چطور ممکنه وقتی بوفون هست یکی دیگه تو دروازه وایسه .امیدوارم که پیرلو به خودش بیاد . دروازه بان دوم صرفا یه لقبه . ما دروازه بان دوممون دروازه بان اول و آخرمونه .

دیشب خیلی ناراحت شدم سره گلایی که سزاوار خوردنشون نبودیم اما خوردیم


  • حامد, Orphée, mory و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

l79r_0406219752900443d6e8bed68198b71b.pn

__________________
<< I'M Not God. Not Yet >>


#206
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

طبعاً بلنديِ يك متر و نود و پنج سانتي‌متري شزني او را در دسته‌بندي دروازه‌بانان بلندقامت جاي مي‌دهد.

هوشمندي بالا در طول بازي، خونسردي و توانايي قابل اتكاي كار با توپ، توزيع و تقسيم خوب توپ به همراه رفلكس‌هاي خوب و چابكيِ مؤثر از جمله ويژگي‌هاي وويچنك شزني درون دروازه بانوي‌پير است.

اين نكته را نيز نبايد ناديده گرفت كه فشارِ جانشينِ بوفون بودن مي‌تواند بار رواني فراواني را روي هر گلري به‌وجود بياورد اما شزني تا حدود فراواني توانسته اين مورد را مديريت كند.

 

با اين حال مطابق مشاهداتي كه در طول حدوداً 4 سال حضورش در تورين داشته‌ايم،

در توپ‌ها و ارسال‌هاي بلند ضعف دارد، گهگاه در خروج‌ها اشتباهات زيان‌آوري از خود نشان مي‌دهد و مشخصاً در «كراس‌»ها ضعفِ اساسي دارد.

در كنار تمام اينها يكي از انتقادات عمومي و بنياديني كه برخي از منتقدانش همواره از او داشته‌اند عدم پيشرفت محسوس و قابل ذكر او در طول دوران حضورش در يوونتوس است.

 

شخصاً عملكرد شزني را در سه فصل گذشته (علي‌الخصوص دو فصل قبل) مقبول و قابل دفاع ارزيابي مي‌كنم اما

نمايش‌هاي او در اين فصل را به هيچ عنوان در امتداد مسير سالهاي گذشته‌اش نمي‌بينم و

اشتباهات باورنكردني و پرتكرار او، عدم تمركز و ضعف‌هاي آشكارش در اين فصل را يكي از عناصر آسيب‌پذير اين سنگربان لهستاني در يوونتوسِ اين فصل مي‌دانم.

اين حقيقتِ محض را نيز انكار نمي‌كنم كه او در نهايت دروازه‌باني خوب در فوتال اروپاست؛ نه بيشتر و نه كمتر.

 

با تمام اين توصيفات؛ شزني فصل 2020 – 2021 بدون شك يكي از بدهاي يووه در اين فصل بوده است؛ نامرغوباني كه شوربختانه تعدادشان از يك تيمِ كاملِ يازده‌ نفره نيز گذشته است.

بي‌كيفيت‌هايي كه شزنـــي سنگربان‌شان است؛ گلر بدـــدها!!!

 

*********

 

و در پايان خالي از لطف نيست بخشي از صحبت‌هاي او در مورد دروازه‌باني در فوتبال ايتاليا را با هم مرور كنيم:

 

«كلاس دروازه‌باني در ايتاليا با ليگ‌هاي ديگر اروپا كاملاً متفاوت است.

گلرها بسيار فني هستند و در شيوه دروازه‌باني‌شان به جزئيات بسيار اهميت مي‌دهند. معتقدم مربيان ايتاليايي بسيار تاكتيكي هستند.

در دوران حضورم در فوتبال ايتاليا از نظر فني پيشرفت‌ كرده‌ام و اين به لطف سيستم فوتبال ايتاليا و مربياني است كه زيرنظر آنها كار كرده‌ام بوده است.»

 

 

54y1_1.jpg


  • mory, eⁿzº, Senmorta و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#207
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

اولین اقدامی که تو تابستون باید انجام بشه اینه که یه دروازبان مطمئن جایگزین شزنی بشه ، واکنشش رو گل دوم واقعا فاجعه بود در حالی که اگه یه دروازبان مطمئن تو دروازه بود احتمال اینکه توپ رو کلا جمع میکرد هم بود جدا از اینکه تو بازی رفت هم رو هر دو گل مقصر بود ! 


  • حامد, mory, eⁿzº و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#208
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

اولین اقدامی که تو تابستون باید انجام بشه اینه که یه دروازبان مطمئن جایگزین شزنی بشه ، واکنشش رو گل دوم واقعا فاجعه بود در حالی که اگه یه دروازبان مطمئن تو دروازه بود احتمال اینکه توپ رو کلا جمع میکرد هم بود جدا از اینکه تو بازی رفت هم رو هر دو گل مقصر بود ! 

اینجور که من شنیدم تیم قراره پیرامون شزنی و چند تا بازیکن دیگه ساخته بشه .
ماها تو یه دنیای کاملا متفاوت با مدیرا زندگی میکنیم !!!


  • حامد, Orphée, mory و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#209
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

چیزی که شاید نیاز به بیانش هم نیست اینه که بازیکن های فوتبال هر جقدر هم توانمند باشن، انسانن و اشتباه میکنن. اما این که چقدر اشتباه کنی، با چه ابعادی و کجا، یکی از مواردیه که تفاوت یک بازیکن بزرگ با یک بازیکن خوب رو مشخص میکنه.

از نظر توانایی های فردی میشه گفت شزنی دروازبان نسبتا خوبیه. اشتباهات عجیب غریب از ابتدای دوران فوتبالیش داشته ولی دروازبانی نیست که بشه بگیم نامطمئنه (چیزی شبیه به کاریوس). با این وجود کسی نیست که بشه توی لیگ قهرمانان بهش تکیه کرد. دروازبانیه که نهایت حدش همون تیم هایی در سطح رمه. تیم هایی که هدفشون کسب سهمیه و ارائه ی یک فوتبال آبرومندانس و اشتباهات فردی چیزیه که مرتکب شدنش آنچنان اتفاق عجیب غریبی نیست.

زمانی که شما بازیکنی که متعلق به تیم های این چنینی هستن رو به تیم بزرگی میارید ممکنه بازی های زیادی هم خوب باشن. ممکنه حتی باهاشون جام هم ببرید اما بالاخره یک جایی که توقعش رو ندارید ضربه خودشون رو میزنن. شزنی هم زد. با هیچ متر و معیاری گل دومی که خورد قابل قبول نیست. فاصله توپ تا دروازه زیاد بود و به توپ هم رسید اتفاقا.

شزنی همینه. یک دروازبان با کیقیت نسبتا خوب که ممکنه یه جایی سوتی بده. سنش اونقدر زیاده که نمیشه گفت مشکلی نیست و پخته تر میشه و براش صبر میکنیم. این نهایت حد ایشونه. با همه ی اینها انقدر ترکیب مشکلات بزرگتری داره که خرید یک دروازبان از اولویت های آخره و از طرفی فعلا داریم بازسازی میکنیم و فتح لیگ قهرمانان اونقدر دوره که داشتن یک گلر بزرگ برای این تیم چندان ضروری نیست.


  • حامد, Orphée, mory و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#210
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

3gec_piccioni-marassi.jpg

 

قربون کبوترای حرمت!

 

از معدود پلان‌های ماندگارِ بازی دیـــروز اوج و فرودهای کبوترانی بود که در نیمه اول در کنار دروازه یووه بیتوته و در نیمه دوم نیز این سنت را حفظ و همجوار با عِطرِ حضرت (شزنی دامت برکاته) گردِ حرمش زیارت و اتراق ‌کرده بودند. اینکه از تمام آن پهنای وسیع چرا اصرار به معاضدت با این پیر مُغان را داشتند عجیب و رازآلود ماند اما راهپیمایی جان برکفانه آنها در آلیانس ماندگار شد. بازیکنان و توپ به منطقه اردو زده‌شان می‌آمدند و می‌رفتند؛ آنها نیز برمی‌خاستند و می‌رفتند؛ اما لختی بعد رجعت می‌کردند و مجاورِ حوالی محوطه جریمه یووه می‌شدند غافل از آنکه نا‌امن ترین شهر جهان با گشاده‌دست‌ترین سنگربانش آنجا آرمیده. پادشاهی بی تاج و تخت که با نخستین و تنها حمله جدی ارتشِ پاک‌باختگانِ بنه‌ونتو، دروازه‌های شهر را باز کرد تا مبادا آنها دست‌خالی به کامپانیا در جنوب ایتالیا بازگردند. خداوندگار جزایش دهد و بر کبوترانِ حرمش بیافزاید. خانه‌اش اعطا به از او بهتران.


 

**********


نمی خواهیمت . . . .


eh3v_download.jpg



**********

جوزپه جانونه با استناد به اطلاعات به دست آمده توسط رابطین خبری روزنامه La Gazzetta dello Sport تصریح کرده در صورتی که مذاکرات میلان با جانلوئیجی دوناروما نتیجه‌بخش نباشد و منتهی به تمدید قرارداد با این دروازه‌بان 22 ساله نشود، از میان پیشنهادات و درخواست‌های مصرانه باشگاه‌های یوونتوس، پی‌اسی‌جی و چلسی، او یووه را برخواهد گزید.

قراداد چهار ساله دوناروما با روسونری روز نهم تیرماه به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای امضای قراردادی جدید با میلان او می‌تواند به عنوان بازیکنی آزاد به تیمی دیگر بپیوندد. او در سالهای اخیر علی‌رغم ابراز وفاداری به میلان همواره یکی از گزینه‌های جدی اما تأیید نشده بیانکونری برای جانشینی جانلوئیجی بوفونِ افسانه‌ای بوده است.

سنگربان آتزوری که یکی از گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بانان حال‌حاضر فوتبال ایتالیا و حتی جهان است چیزی بالغ بر 60 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است. رابطه نسبتاً خوب مینو رایولا مدیر برنامه‌های دوناروما با مدیران یووه می‌تواند کلید انجام این انتقال باشد.

دوناروما در 6 فصل اخیر سنگربان ثابت میلانی‌ها بوده و در بیش از دویست و چهل بازی برای آنها به میدان رفته است. او همچنین گزینه اصلی روبرتو مانچینی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز محسوب می‌شود.


  • mory, Sayyed Amir, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#211
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
یکبار
فقط و فقط یکبار نشد ی بازی رو بگیم اها شزنی بازی رو دراورد
چقد مدیرای تیم بی کیفیتن ک جانشین بوفون از همین بوفون ۴۳ ساله امروز هم دو لول پایین تره
من بودم بوفون رو تا اخر فصل فیکس میذاشتم
  • ace of glass و amirali2001 از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#212
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
#DiMarzio :

یووه فقط اگر شزنی بره دوناروما رو جذب می‌کنه.

در حال حاضر اون چه مشخص هستش اینه که شزنی می‌مونه و امکان نقل و انتقال دروازه بان برای یووه وجود نداره.
  • mory و ace of glass از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#213
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
اصلا کلا حال میکنه هیچ سیوی نداشته باشه
بازی باانگلیس هم هر چی اومد رو خورد گل‌دوم رو ی دروازه تاپ میتونست بگیره
  • Orphée و mory از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#214
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

غم قفس به کنار، آنچه عقاب را پیر میکند، پرواز زاغ های بی سر و پاست

#بوفون  #شزنی


  • حامد, mory, eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#215
sadrazp

sadrazp

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 780 ارسال

تقصیر تو نیست ! مقصر همه کاره های تیمن که انتظارای بیش از حد ازت دارن


  • Aminvo, amirali2001 و miiiiiiiladcr7 از این پست تشکر کرده است

l79r_0406219752900443d6e8bed68198b71b.pn

__________________
<< I'M Not God. Not Yet >>


#216
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
دروازه ذخیره ارسنال اباد کرده تیمو توی سی ال و سری آ
  • حامد, Orphée, Aminvo و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#217
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6044 ارسال
  • LocationKhorram Abad
شزنی سطحش همینه چند ساله دارم میگم! خریدش عیبی نداشت قیمتش معقول بود و یکسال گلر دوم بود و ب نظر میرسید مدیریت اینو آورده یکی دو سال بمونه تا با خیال راحت جانشین بوفون رو پیدا کنه و خریداری کنه اما فاجعه از اون جایی شروع شد ک تمدید شد باهاش با افزایش حقوق عجیب غریب الان شزنی 7 میلیون حقوق میگیره! بحث اینجا نیست ک داره حقوق مفت میگیره اصلا نوش جونش اما آیا با این حقوق میشه ردش کرد؟! چرا باید تیمی شزنی رو با این دستمزد و سطح کیفی پایین ب خدمت بگیره؟ اینو از آرسنال پرتش کردن بیرون تو رم 1 فصل متوسط رو ب بالا بود اما حتی رم هم دائمیش نکرد و ب آلیسون فرصت داد اونوقت تو یووه شماره 1 شده و 7 میلیون میگیره!

2 روز دیگه وقتی 3-0 جلو هستیم ی پنالتی مزخرف جلو ی تیم درپیت میگیره باز یادمون میره چقد افتضاحه! بوفون یا پرین یا هر گلری ک متوسط هم باشه بیاریم بذاریم تو گل در بدترین حالت عملکردی مشابه شزنی ارائه میده! شزنی هم باید بره رو نیمکت چون هیچ تیمی با این دستمزد اینو نمیخره
  • saeed-nedved, حامد, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#218
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3440 ارسال

با احترام به بنتانکور و پیرلو نقشش در حذف از لیگ قهرمانان از همه پر رنگ تره !!  در حد دروازه بان اول نیست اما اطمینان داشته باشیم حالا حالا ها شماره یکه تیمه  و چاره ای جز تحملش نیست


  • حامد, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#219
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

روز بسیار افتضاحی را مقابل تورینو داشت، از اون روزهایی که ممکن هست برای هر کسی پیش بیاد. روز های خوب هم داشته و شکی در این قضیه نیست، مثل بازی مقابل آژاکس که چند تا واکنش عالی داشت یا لیون و ...

 

روز بد را بوفون هم داشته، ولی تیم در حال حاضر از هم گسیخته تر از این حرف ها هست که کسی کمک کنه و روحیه بده به شزنی که خودش را بعد از اشتباه اولش جمع کنه. نبود یک رهبر ، حتی با حضور کیلینی ، توی زمین حس میشد.  یک حس سرگردانی توی تیم هست و به نظرم از کادر فنی به تیم منتقل شده. 

 

متاسفانه در حال حاضر اینقدر مجموعه ای از اشتباهات در تیم هست که هر اشتباهی با قدرت بیشتری ضربه می زنه و واکنش به اون هم سنگین تر هست. 

 

بوفون اگر سال 2011 در مقابل تیم کیوو اشتباه می کنه و روی یک پاس  به عقب ساده  توپ پله میشه از روی پاش عبور میکنه و میره داخل دروازه، دل پیرویی هست که با ضربه آزاد دقیقه های پایانی گل پیروزی را بزنه و اون اشتباه تاثیر گذار نباشه، ( اگر درست گفته باشم  :fp:  :fp:).  ولی در حال حاضر مهاجم تیم پاس رو به عقب اشتباه به مهاجم حریف میده و دروازه بان هم خراب می کنه.  موراتا اشتباهات مکرر می کنه و موقعیت ها و ضد حملات را خراب می کنه. خط هافبک تیم در حدی نیست که به مدیریت تیم کمک بکنه.

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

بزرگترین گناه شزنی این هست که جانشین اسطوره ای مثل بوفون شده.  مشخصا در حد دروازه بان تیمی نیست که قرار بود قهرمان لیگ قهرمان بشه و 7 میلیون حقوق بگیره!!! ولی دروازه بانی هم نیست که بگیم لایق بازی کردن توی 5 تیم اول سری آ نیست. با توجه به شرایط مالی و عدم تصمیم قطعی بوفون برای بازنشستگی در زمان مشخص، بهترین انتخاب برای تیم مدیریت بود.  


  • حامد, Orphée, mory و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#220
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

چیپ ریبری رو چطور نتونست جمع بکنه؟

واقعا چرا فیکسه؟


  • Orphée, eⁿzº, Senmorta و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی