پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

فینال لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس 1-4 رئال مادرید


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
253 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: فینال لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس 1-4 رئال مادرید (45 کاربر رای داده است)

شانس قهرمانی یوونتوس در بازی فینال از نظر شما چقدر است

  1. رای داده شد 0-40 % (6 رای [13.33%])

    درصد آرا: 13.33%

  2. 40-70 % (25 رای [55.56%])

    درصد آرا: 55.56%

  3. رای داده شد 70-100 % (14 رای [31.11%])

    درصد آرا: 31.11%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#121
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1025 ارسال
  • LocationKurdistan

8fzy_dbu3z8exoaim8wd.jpg

 

تست اسکوربورد استادیوم میلینیوم
رونالدو پنالتی چهاردهم رئال رو از دست میده ... و قهرمانی یووه! :1:


  • GioVanni Agnelli, mory, Delle Alpi و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#122
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
سلام و وقت بخیر به بیانکونری های قهرمان (امشبو قزوین بمان) :1:
شبکه هایی که قراره مسابقه قهرمانی و جشن قهرمانیمون رو پخش کنن:

1tv Georgia
Arezo tv Afghanistan
Armenia tv
BeIN Sports france 1 HD
C8 HD france
Canal +Poland
Canal 5 Italy
Idman tv Azerbaijan
ORTM mali
Rahe farda
RSI LA2 HD
RTS Deux HD
Sky sport 1 Germany
SRF Zwei HD
TRT 1HD
TRT 4k
Varzesh sport tajikistan
Zdf
IRIB TV 3
.......
یه چیزی اصلا بهش اشاره نشد اینه که دو روز تعطیله!!
حیف نیست قهرمان نشیم، حداقل تو این فصل اولین و اخرین بازی که راحت میتونیم ببینیم، امیدوارم اخر کار همه چی به نفع ما باشه.
.....
پنج شنبه فوتبال 120 یه ایتم نشون داد در مورد ساخت کاپ قهرمان سی ال، یارو طرفدار عنتر بودش!!! تازه فهمیدم یووه چرا نمیخواد به این جام دست بزنه، نگو از بیخ نجسه!! اون دوبار هم که گرفتیم احتمالا شاگردش جامو درست کرده بوده. :1:
....
خدایا چی میشه ما جامو ببریم؟! واقعا دیگه وقتشه

F O R Z A J U V E N T U S
F O R Z A bianconeri
  • GioVanni Agnelli, mory, Delle Alpi و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#123
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

به نظر میرسه یووه با همون ترکیبی که با موناکو بازی کرد بازی می کنه اما اونور در کمال تعجب دنیلو و بیل تنها تغییرات ریالن  :1: 


  • Delle Alpi, MaMpIeRo, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#124
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

رود گولیت این فصل خیلی از یووه حمایت کرده . تو بازی یووه بارسا میگفت این یووه توتال فوتبال بازی میکنه . به جاش حمله میکنه و به جاش دفاع . الانم گفته مطمئن یووه میبره .
دی فئو ژورنالیتسه گاتزتا گفته یووه سال بعد حتی قوی تر از اینم میشه .
کاسیاس هم گفته این یووه بانظم ترین یووه است .

+ تاکیناردی هم مصاحبه کرده و خلاصش این میشه . حس خوبی به هیگواین تو فینال دارم بعد با ویالی تو فینال 96 مقایسه اش  کرده و گفته تصمیم سختی گرفته  که از ناپل اومده به یووه و میتونه فصل درخشانی داشته باشه .
ازش پرسیدند که یه نظرت یووه باید چیکار کنه تو فینال . گفته باید احساس کنند که از زئال قوی ترند و اگه اشتباهی هم کردند با انرژِ بیشتر تلاش کنند .


 


  • GioVanni Agnelli, mory, Delle Alpi و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#125
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21199 ارسال

- هر چقدر به بازی بیشتر فکر می کنم به نقش مهم و اساسی دیبالا بیشتر پی می برم، واقعا دیبالا این بازی باید ارزش های خودش رو یکبار دیگه نشون بده.

آلوز و مانژو باید اجازه نفوذ رو به 2 مدافع کناری رئال ندند چون خیلی اوضاع خطرناک میشه، خنثی کردن مارسلو یعنی از بین بردن بخشی از برنامه های مهم رئال برای برتری.

 

به نظرم پیانیج و خدیرا روز سختی رو خواهند داشت، تقابل با مودریچ و کروس خیلی سخته، هر دوی اینها از بهترین های جهان هستند بلاشک.

امیدوارم سرعت کم بارتزالی به ضررمون تموم نشه، چون یه جا موندن بی موقع میتونه گرون تموم بشه، رئال با رونالدو اصلا تیم موقعیت خراب کنی نیست مگر اینکه بوفون ایستادگی کنه.

 

از اون شب هایی هست که دوست دارم رگ غیرت بازیکن ها رو دوربین حتی از فاصله دور هم تشخیص بده ...


  • mory, Delle Alpi, Atomic Ant و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#126
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال

من هیچ چیزی غیر از برد رو متوجه نمیشم. از وقتی یادمه تو فینال 2003 که 10 سالم بود و واسه اون شب لعنتی حرصصصصصصصصصص خوردم، واسه فینال 2015 بازم حرصصصصص خوردم. الان حق دارم برد تیممو ببینم. می خوام که ببینم، وگرنه بدجور دپرس میشم. به امید خدا می بریم، هیگواین و دیبالا واسه یووه گل می زنن. 2 برصفر می بریم :fingerscrossed :Jocund 


  • mory, Delle Alpi, eⁿzº و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#127
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

من دوباره طاقت دیدن اشک های کاپیتان رو ندارم.

 

دو گزینه بیشتر ندارید : یا میبرید یا میبرید


  • Delle Alpi, MaMpIeRo, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#128
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال

اکه بدونم قراره امشب یووه قهرمان بشه و اون جام کت و کلفت تو دستای بوفون ببینم شک نکنین همین الان میرم دوربین دیجیتالم روشن میکنم و از الان تا لحظلت جشن قهرمانی میام و از این لحظات، از این استرس ها، از این نفس عمیق کشیدنای پیاپی خودم فیلم مستند میگیرم دقیقا کاری که کونته تو سال 1995 قبل بازی با رِیال تو رختکن کرده بود.....

 

نمیگم جنگ تاکتیکی و برنامه داشتن برای تک تک لحظات بازی چه زمانی که جلو بیفتیم چه زمانی که برابریم یا بستن راههای نفوذ ریال از گوشه ها خصوصا مدافعین کناریش مهم نیست ، چرا هست و چیزی هست که قطعا چند هفته هست آلگری بهتر از هرکسی اینو میدونه و تیم تمرین کرده براش اما ....

 

همه این حرفها و نقشه ها میتونه در شرایط غیر عادی از هم بپاشه. خودباوری و داشتن این " ذهنیت بردن " که ما میتونیم و " باید " قهرمان بشیم تو این ساعتهای قبل بازی از هر تاکتیک و ارنج دیگری موثر تر هست.لحظات پر استرس بازی به محض شروع سوت بازی چه برای بازیکنای داخل زمین چه بازیکنای روی نیمکت و چه آلگری دقیقا مثل رینگ بوکس میمونه!!انگار تو اون شلوغی و همهمه دیگه هیچ صدایی جز صدای ضربان قلبت نمیشنوی!!برا همین این خیلی مهمه که باور داشته باشی تو برنده مسابقه ای و نمیترسی... از مصاحبه های بازکنا نه الان بلکه در طول تورنومنت و اینکه نیمه نهایی هم برامونم دستاوردی محسوب نمیشه و فقط به جام فکر میکنیم میشه فهمید تیم اشباع نشده و راضی به اینجا اومدن نیست.

 

درباره ترکیب احتمالی

 

1- وجود احتمالی همزمان BBC تو خط دفاع یک معنی میده.اونم اینکه با وجود این 3 مدافع با میانگین قد 187.5 سانتیمتر یووه اومده که جنگ هوایی رو پیروز بشه.کم بیراه هم نیست .تو این فصل رونالدو بسیار متمایل  به نوک خط حمله شده و از گوش چپ بودن بیرون اومده و در طرف دیگه با حضور واران و راموس هم ریال بسیار رو این شیوه گل میزنه و خطرناکه..بردن آلوز به یک خط جلوتر کار بسیار هوشمندانه ای هست.هم تو ارسالهای کناری نقیصه کوتاهی قد آلوز برای دفع توپ ها برطرف شده هم آلوز از یک خط جلوتر پرس رو آغاز میکنه تا احتمالا اگر مارسلو هم تونست ازش عبور کنه فرصت کمی برای تصمیم گیری جلو بارزالی داشته باشه. در طرف مقابل هم مانژو احیانا نقش یک پیستون چپ بازی کنه که اکثرا قراره جاش با ساندرو عوض کنه و گاها نقش یک مدافع چپ بازی کنه.به این ترتیب ما میتونیم 2 سمت ریال خنثی کنیم اما ظاهرا مانژو هم از روند حمله ای بازی بره بیرون ولی آلوز برعکس فضای زیادی در اختیار میتونه داشته باشه

 

2- هرجور که فکر میکنم ظاهرا باز هم هیگواین با یارگیری شدید بازیکن مستقیم خودش که احتمالا راموس باشه قربانی باشه و درواقع هم خودش هم راموس رو از بازی خارج میکنه و موقعیت کمی نصیبش بشه.من خیلی به این اعتقاد دارم مثل بهمن که برگ برندمون تو این بازی از لحاظ نفری " دیبالا " خواهد بود.هر طور که نگاه میکنیم هر 2 تیم قراره روش های هم خنثی کنند.این وسط اگر بگم همه حالات خنثی شدن احتمالا درست از آب دربیاد و بازی فوق العاده متعادلیش بیاد مصاف دیبالا و کاسمیرو میتونه نقطه عطف یووه باشه.اگه دیبالا با مهارت دریبلینگیش بتونه کاسمیرو رو از خودش جدا کنه میتونه از درون یا پشت محوطه ضربش بزنه عینا کاری که با بارسا کرد.بنظزم دیبالا این توانایی رو داره و امیدوارم انجامش بده

 

3-سبک و سیاق یووه و ریال بازی تملکانه نیست.یعنی راحت ترن توپ رو بدن به حریف و تو زمین خودشون قرار بگیرن و در مواقع لزوم ضد حمله بزنند.درواقع ضد حمله کردن کاری هست که درش تخصص دارند و حمله کردن کاری هست که زیاد عادت به انجامش ندارند.برا همین بنظرم خیلی گل اول بازی حیاتیه.مخصوصا برای ما.میتونیم دقیقا همون کاری رو بکنیم که همیشه درش تخصص داشتیم و تونستیم از پسش بر بیاییم.امیدوارم اینبار اتفاقات بازی به نفع ما رقم بخوره و امشب نعره های بوفون موقع بالا بردن جام ببینیم.

 

پیش بینی من 2-1 یووه :8:  :1:


  • GioVanni Agnelli, mory, Delle Alpi و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#129
maseod juve

maseod juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 11 ارسال
سلام به دوستان یوونتوسی،واقعا وقتی پستهای احساسی و کارشناسانه شما عزیزان رو مطالعه میکنم،شور و هیجانم برای بازی امشب بیشتر میشه،به یه چیزی توجه کردید،بعد قضیه کالچوپولی اصلا توخواب هم نمیدیدیم که قهرمانی سری آ رو بدست بیاریم چه برسه به مراحل نهایی CLولی پله به پله رشد کردیم و سال 2015 با هزار مشکل و راه پرپیچ و خم رسیدیم به فینال و چون زورمون کم بود و ترسیدیم بازی نهایی رو باختیم،ولی توجه کردید امسال چقدر راحتتر و بدون ترسی و استرس رسیدیم به فینال،باورکنید پشت این اتفاقات مسائل روانی وجود داره،یووه الان شخصیت اروپایی خودش رو پیدا کرده و من شک ندارم این روند در آینده هم ادامه دارهستش،فقط الان مسئله فینال وجود داره و من امیدوارم که فینال گذشته باعث شده باشه که تیم به اون رشد و خودباوری رسیده باشه که حتی اگه ازنظر نفرات به تیم حریف نرسند ولی بتونن با جنگندگی و از خود گذشتگی این بازی و پیروز بشن و این مساله روانی که تیم ما تو چهار فینال گذشته باهاش دست به گریبان بوده مرتفع بشه و شب قشنگی برای همه ما بیانکونری ها رقم بخوره.به امید پیروزی و رسیدن به یکی از آرزوهای فوتبالی خودم.وقتتون بخیر و شادی
  • GioVanni Agnelli, mory, Delle Alpi و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#130
drughi1990

drughi1990

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 722 ارسال
  • Locationzahedan

با بازیهایی ک این فصل تو لیگ قهرمانان از تیم دیدیم واقعا امشب ب برد امیدوارم .امسال جلوی بهترین خط حمله های لیگ قهرمانان عالی بودیم  فقطانتظار قهرمانی دارم امشب.


  • mory, Delle Alpi, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#131
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6054 ارسال
  • LocationKhorram Abad
امشب همه مشکلاتمو فراموش میکنم قهرمان بشیم خوشحالترین آدم روی این کره خواهم بود...

من این جامو میخوام ب هر قیمتی ک شده.. با نامردی با شانس ب قیمت شکسته شدن پای بازیکنای خودی یا حریف... فقط این جامو ب تورین بیارین... اصلا عقده شده این کاپ لعنتی... 21 سال پیش من حتی ب دنیا نیومده بودم پس حق دارم اینقد تشنه این قهرمانی باشم... با برنده شدن تو این بازی از فردا میتونم فوتبالو با آرامش بیشتری دنبال کنم...

نمیتونم احساساتمو کنترل بکنم
  • mory, Delle Alpi, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#132
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1025 ارسال
  • LocationKurdistan

طرفدارهای یوونتوس (در هواپیما) در حال حرکت به سمت کاردیف
+ :1:

ترکیب احتمالی دو تیم sky

1n3j_dbwymczwsaa5c1l.jpg

توییت سوزی کامپاناله فوتبال نویس برجسته ایتالیایی

 

dyhl_untitled.png

مربیهای دو تیم 20 سال قبل :1:

7c38_dbyvdejxsaakby5.jpg


نامه پیرلو :worship:  خطاب به هم تیمی هاش در یووه...
“Win it for me too"
fvjt_dbyswnzw0aa1bpn.jpg

 این استرس لعنتی کشت منو :nish:

#تاکی کاردی ـف

y694_photo_2017-06-03_16-18-10.jpg


  • mory, Delle Alpi, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#133
amirali2001

amirali2001

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 542 ارسال

مقایسه دروازه بانان یووه و رئال

بوفون                                 vs                               ناواس

11                               تعداد بازی                             11

3                              تعداد گل خورده                          15

17                               تعداد سیو                              28

0                             اشتباه منجر به گل                         3

8                                کلین شیت                               1

0.27                 میانگین گل خورده در هر بازی               1.45

1.55                    میانگین سیو در هر بازی                   2.55

93%                      درصد خروج موفق                       18%


  • mory, Delle Alpi, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#134
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1388 ارسال
  • Locationقزوین

http://bianconeri.ir...dex.php?/topic/1996-%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B3-%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AF/page-7#entry492250

 

لینک پیج هم به آخرین قهرمانی ما اشاره داره

آیا ایمان نمی آورید؟


  • mory, Delle Alpi, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#135
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4157 ارسال

مویس کین رو نیمکت...


  • mory, Delle Alpi, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#136
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

یه نکته ای در مورد ایگواین وجود داره و اینه که ایگواین وقتی فشار انتقادات روش زیاد شده در بهترین زمان ممکن در بهترین مکان ممکن جواب این انتقادات رو داده ...

 

دقیقا یادمه وقتی تو بازی های رفت و برگشت جلوی بارسلونا انتقادات ازش زیاد شد که تو بازیای بزرگ جواب نمیده و افت می کنه دقیقا تو همون بازه ی زمانی تو 5-6 بازی هیچ گلی نزده بود تا رسید و رسید و بازی رفت جلوی موناکو و دقیقا بعد 5-6 بازی تو اون بازی 2 گل زد و جواب همه رو داد.

 

قبل از اون 2 گلی که به موناکو زده بود 5-6 بازی قبلش اصلا گل نزده بود و نکته ی جالبتر از اینا این بود که قبل از اون 5-6 بازی گل هایی که زده بود 2 گل تو بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا تو زمین ناپولی بودد که اون یارو دی لیورنتیس احمق رو دعوت به سکوت کرد ...

 

ایگواین نیم فصل دوم نشون داد دقیقا وقتی حرارت انتقادات ازش کمی بیشتر میشه باید در یه بازی مهم با زدن گل مهم جواب انتقادات رو بده و با توجه به اینکه تو 4  بازی آخر برای یووه گل نزده بنظرم الان زمان مناسبیه که خودشو تو یه بازی بزرگ ثابت کنه بخصوص که جلوی رئال مادرید انگیزه های خاصی هم داره ...

 

نمیشه چیزی رو قطعی گفت ولی بنظرم ایگواین اگه شبش باشه واقعا میتونه گل های غیر قابل پیشبینی بزنه و با اینکه همیشه تیمای حریف بهترین مدافعای خودشونو مسوول یارگیری هیگی میکنن ولی اگه ایگواین قدر موقعیت هاش رو بدونه با توجه به شم گلزنی و جاگیری های خوبش شانس گلزنیش واقعا می تونه بالا باشه ...

 

مجموعا هیچ اهمیتی نداره برای من به شخصه که کی گل میزنه کی گل نمیزنه ... مهم جامه که تو جزئیات بازی برنده اش مشخص میشه ... رئال راه های بسیار متنوعی برای گل زدن داره بر خلاف بارسلونای 2 سال قبل و خب خط دفاعیش خیلی بنظرم با خط دفاع بارسا فرقی نداره ... چیزی که عوض شده و منو امیدوارتر میکنه افزایش خلاقیت و راه های گل زدن خود ِ یوونتوسه که امشب خیلی میتونه تعیین کننده باشه ...

 

پ.ن : 5 ساعت تا فینال:pokerface: 


  • GioVanni Agnelli, Delle Alpi, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#137
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

سه هیچ با هتریک ایگوایین


  • Delle Alpi, tecra, mohammad.mahdi و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#138
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21199 ارسال

- یک مسئله دیگه،

همیشه تیم بهتر قهرمان نمیشه، در اینکه ما تیم بهتری نسبت به رئال بودیم و هستیم شکی نیست ولی این تضمینی برای قهرمانی نیست.

 

من همش سعی می کنم خودم رو نا امید کنم کلا :nish:


  • Delle Alpi, MaMpIeRo, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#139
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

امشب یوونتوس یک نتیجه تاریخی رو رقم میزنه که شادی پیروزی رو ۲ برابر میکنه و قطعا تو نیمه اول کار تموم شدس 

 

هیچ نظری راجب بازی امشب نمیشه داد و خوشحالم که بدون مصدوم به فینال رسیدیم  :thank:

 

 یوونتوس با تمام قدرت ممکن تو فوتبال داره میره به زمین و شخصا ۱٪ شک ندارم که پیروز میشیم


  • mory, Delle Alpi, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#140
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21199 ارسال

- قبول که عدم قهرمانی نمیتونه کارنامه درخشان بوفون رو خدشه دار کنه و یا یک قهرمانی میتونه اون رو بالا بالاها ببره، ولی چیزی که هست برای بوفون، اسطوره ای که سالهاست داره در سطح بهترین های دنیا بازی میکنه قطعا خیلی مهم و حیاتی ـه که این عنوان رو توی کارنامه ش داشته باشه.

 

یکی از معدود آرزوهای فوتبالی ـه منه که امشب بوفون این جام رو کسب کنه،

الان که نگاه می کنم می بینم واقعا از آتزوری و یووه هیچی نمیخوام ! همه چیز رو داشتم به جز قهرمانی CL. در واقع قهرمانی بوفون در CL !

 

از اون شب هایی ـه که خیلی احساساتی میشم ...


  • mory, Delle Alpi, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی