پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا : يوونتوس 2-2 بايرن مونيخ


208 پاسخ برای این موضوع

#81
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ترکیب های احتمالی دو تیم 

 

 

 

gbgx_ashampoo_snap_2016.02.22_23h49m42s_

 

6bp1_ashampoo_snap_2016.02.22_22h46m14s_


  • mory, tecra, conte و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#82
مهدی.تورین.بوفون

مهدی.تورین.بوفون

    عضو جدید

  • اعضا
  • 39 ارسال
  • LocationMashhad-Iran

سلام. من همه کامنتهای بچه ها رو خوندم. تقریبا همه شانس بایرن رو بیشتر میدونن  :33:  ولی من اصلا این حس رو ندارم. به نظرم صعود میکنیم. نمیگم لوله میکنیم ولی حتی با 2 تا مساوی صعود میکنیم.درسته ویدال و پیرلو و توز که خیلی با تجربه بودن رو نداریم ولی اینقد خودمونو دست کم نگیریم. خدارو شکر دفاع اوضاعش خوبه. این دفاعمون با توجه به نبود کیلینی همون دفاع فینال پارساله.باور کنید پارسال هم میتونستیم قهرمان بشیم اگه همون 15 دقیقه بعد از گل مساوی تو ضربات آخر دقت میکردیم. یکیش شوتی که پوگبا تو بهترین موقعیت زد وسط، یا یکی 2 تا موقعیت خوب دیگه. این بایرن به قدرت اون بارسا نیس. باید واقع بین بود ولی چرا اینقد اعتقادتون به تیم کمه؟

ما یوونتوسیم. :yes1:

تیمی که گل بزنه برنده نمیشه. تیمی که گل نخوره برندست. ناپولی با یوونتوس فقط حمله کرد ولی باخت. یوونتوس با بلونیا، بلونیا گل نخورد و یه جورایی برنده بود.

ناپولی هم فقط هیگواین نیس. کایخون و اینسینیه هم خیلی خوبن. این ناپولی تو لیگ اروپا (البته قبول دارم سطحش پایین تره) همه رو لوله کرده. پس بهتره قبول کنین که ناپولی هم تیم خوبیه. ما 2 سال پیش خودمون تو لیگ اروپا چیکار کردیم؟ هیچی. :22:

ایمان داشته باشین. دعا کنین و انرژی مثبت بفرستین واسه تیم. :135555:  ما تیم دقیقه 90 هستیم. تا سوت پایان 180 دقیقه یا حتی 210 دقیقه صبر داشته باشین و بدونین ما صعود میکنیم. از ما همه چیز ساخته است. واقعا بعد از شکستن غرور این آلمانیها دوس دارم قرعه دور بعدمون آسون باشه و بعدش به بارسا بخوریم و با شکست دادن بارسا بریم فینال.

مگه نمیگیم تا آخر یووه؟ پس همتون رو تو فینال میبینم. ما یوونتوسیم و میتونیم. :yes1: :yes1: :yes1:

اعتماد و اعتقادتون رو به تیممون از دست ندین..............!!!!!!!!!! :8: :8: :8: :thank: :thank: :thank:

دوس دارم ببینم چندتا لایک میخوره. :thank: :53:

 

جا داره اضافه کنم که میلان هم با خوب دفاع کردن جلو ناپولی مارو صدر جدول نگه داشت.


ویرایش شده توسط مهدی.تورین.بوفون 23 February 2016 - 01:31 AM.

  • mory, alireza.de710, alexdelpiero و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#83
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

یوونتوس بایرن بازی سرنوشت برای رسیدن به فینال 

 

 

در وهله اول وقتی اسم این بازی میاد ادم فکر میکنه تو نیمه نهاییه و حیفه که یکی از این دو تیم با سابقه و موفق در طول تاریخ به این زودی حذف شه (امیدوارم بایرن باشه) چند نگاه اجمالی به دو تیم میندازیم و یکم وارد جزییات میشیم .

 

بایرن :  مربیش پپ هست تیمش مالکیت توپ رو میخواد در عین این که مالکیت رو داره از تمام نیروهای داخل زمینش حتی مدافعان رو جلو میکشه و بسیار محتاج به وینگرهای خودسه که همشون خیلی خطرناکن مخصوصا کوستا .  پپ خیلی تغیییر ارنج میده و بازیکنای خودشو گاها توی پست خودشون قرار نمیده . دروازبان خیلی خوبی دارن و دفاع هاشون امشب مصدومن و هافبک قوی و خط حمله وحشتناکیی داره با 56 گل زده در لیگ (10 تا بیشتر از یووه ) و 19 گل در cl امار عالی دارند .

 

یوونتوس : مربی تاکتیکی داره الگری تیمش رو با 3 سیستم اپدیت کرده پارسال به فینال رفته و جلوی تیمهای المانی نباخته . یوووه دفاع و دروازبان خیلی خوبی داره خط حملش کامله  اما نبود ساندرو میتونه سمت چپ یووه رو کند کنه . یووه مالکیت مناسبی داره و علاوه بر داشتن مالکیت در نبود مالکیت هم میتونه خیلی خوب ضد حمله بزنه . 

 

 

خوب پپ و الگری هر دو مصاحبه کردن و گواردیولا گفته یووه تو ضربات ازاد عالیه من نمیدونم پارسالو میگفت الان فک نکنم اینطور باشه چون هر دو تیم تو لیگ 10 باز از ضربات ازاد گل زدن . و تو چمپیونز اصلا روی ضربه ازاد گل نزدیم !!!

 

rmmw_capture.png11_thumb.png

 

بایرن 

zqen_capture.png12_thumb.png

 

 

اما نحوه بازی بایرن که با پاس های پر تعداد و بردن بازی به کناره هاست نشون میده هافبک و کناره های ما خیلی روز پر کاری دارن و البته در خط حمله هم باید پرس زیادی بشه تا از کوچیکترین اشتباهشون بشه استفاده کرد پس یعنی عملکرد تم در دوندگی باید خیلی بیشتر باشه .

 

em5c_capture.png14.png

 

نکته جالب اینه که بایرن با این که نزدیک به دو برابر یووه تو زمین پاس کاری میکنه اما نسبت ارسال پاس بلندش کمتر  یووه هست یعنی رو زمین بازی میکنن اونم خیلی وابسته به زمینن پس میشه به عنوا مزیت ازش استفاده کرد 690 پاس بلند المان ها در برابر 740 پاس بلند یووه . این یه نکته رو نشون میده و اونم برتری ما رو هوا و استفاده از توپ های توی عمقه .

 

نکته بعدی استفاده از کناره هاست که بایرن با بازیکنای کلیدیش در اون استاده اما 

 

 

در گل هایی که بایرن خورده در سمت راست با وجود اینکه لام بهترینه اون از رافینیا استفاده میکنه و 27 در صد گل های خورده بایرن از اون سمته اما امشب فکر کنم لام رو بذاره 

 

 

 

fsvd_capture.png13_thumb.png

 

بایرن 42 درصد از سمت چپ و 34 در صد از سمت راست نفوذ میکنه و این در یووه در هر دو سمت کمتره .

 

 

در طول تاریخ بازی های دو تیم یووه توی زمین بایرن همیشه تیم ضعیف تری بوده و تو زمین خودش برتر پس ما حتما باید تاکتیکی رو اتخاذ کنیم که نتیجه رو تو این بازی به نفع خودمون رقم بزنیم . پپ تیمش اگه زود گل بخوره پلن بی در کار نیست و توی ضد حمله با نبود مدافعاش خیلی به موقع میشه استفاده کرد و ضد حمله زد و اصلا نباید به بایرن فضا داد . ما هم در نقاط ضعفی داریم و اونم مچ نبودن خط هافبک با بازیکنای کناریه و هر پاس اشتباهی میتونه ضد حمله ای برای تیم حریف باشه .

 

فکر کنم الگری 4-3-3 بازی کنه و برای برد به زمین بیاد ولی قطعا در نیمه دوم تغییر سیستم میده اون طرف هم 3-4-3 محتمل ترین سیستمه به نظرم همونطور که پپ گفت روی ضربات ازاد ب دلیل نبودن 2 دفاع خوبشون میتونیم استفاده کنیم .

 

 

در نبود کیلینی گرفتن روبمن خیلی سخته و این مزیتیه برای بایرن اساموا هم مصدومه و سمت چپ ما خیلی باید مراقب باشه

 

 

 

 

اخرین تمرین یووه ای 

 

http://video.varzesh3.com/video/109482/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B3-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AE


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#84
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

من احساس میکنم اگر قرار به پیروزی باشه باید یک ترکیب جدید ( سبک بازی ) امشب ببینیم ، شک ندارم الگری این کار رو خواهد کرد  

 

اگر دقت کنید حدود ۷ ۸ بازی اخیر یوونتوس الگری کار های جدیدی انجام داد مثل عقب اوردن دیبالا و بردن پوگبا به سمت راست و بازی دادن همزمان لیخت و کوادرادو و مایل شدن موراتا به کنارها و...  من فکر نمیکنم اینکارا بی دلیل بوده باشه و فقط برای همون بازی بوده باشه

 

امیدوارم امشب ساندرو برسه چون توانایی انجام کار های بی نظیر رو داره ،، اورا بازیکن خیلی خوبیه و قطعا یک استاندارد ثابت رو تو زمین داره اما برای بردن بایرن مونیخ باید ریسک کرد و به بازیکنانی بازی داد که میتونن یا عالی باشن یا کمتر از انتظار مثل ساندرو و استورارو و کوادرادو و حتی موراتا 

 

اگر ترکیب ۴ ۳ ۳ رو با این بازیکنان امشب ببینم تعجب نمیکنم و خوشحال هم میشم ( بوفون ، بارزاگلی و بونوچی و لیخت و اورا (ساندرو) خدیرا ، مارکیزیو ، پوگبا ، کوادرادو ، دیبالا و مانزوکیچ) 

 

 

 

یادمون نره اخرین بازیمون با بایرن عالی بازی کردیم ،، درسته رفت و برگشت ۴ ،۰ باختیم اما یادمون نره نویر عالی عمل کرد و چند بدشانسی هم اوردیم و مهمترین نکته اینکه نه این بایرن اون بایرن هست و نه این یوونتوس اون یوونتوس


  • mory, alexdelpiero, tecra و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#85
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

33o1epgz8y1d7xqbilxp.jpg

البته تو فاز تدافعی مارکیزیو خیلی بهتر از آلونسوئه ... درصد پاس صحیح هم یکم گول زننده است ، شرایط بایرن یکم فرق میکنه 


  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#86
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

ادم میخاد سرشو بکوبه دیوار که واسه این بازی به این مهمی کیلینی را از دست دادیم و با دفاع سه نفره میتونستیم راحت نشون بدیم این خط حمله ای که همه ازش میترسن جلوی دفاع یووه هیچی نیست

هم این بازی هم فینال پارسال اخه چرا اینقدر بد شانس


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#87
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

هماهنگی و همخوانی و همدلی این سه نفر خیلی در عملکرد دفاعی موثر است افسوس که یکی از ارکان غایب است..


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#88
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

به غیر ورزش کجا رایگان پخش می کنه :yuno:

 

اگه جایی پخش نمی کنه برم دستگاه از یه نفر قرض کنم :22: با اینترنت با کیفیت افتضاح ظلمه ببنی :2:  :fp: 


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#89
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

نداشتن جایگزین واسه اورا منو نگران کرده چون هم بازی قبل ثابت بوده هم سنش بالاست و احتمال اینکه نیمه دوم کم بیاره جلوی وینگر های بایرن زیاده به این علت که اونها وینگر های خیلی خوبی رو نیمکت دارند و با تعویض و اومدن یه بازیکن تازه نفس تو نیمه دوم جلوی اورا ممکنه به مشکل بر بخوریم چون مجبوریم 90 دقیقه را از اورا استفاده کنیم

این مصدومیت های آساموا هم واقعا خسته کننده شده


  • alexdelpiero, tecra, conte و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#90
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

از سویسی های در سیزده دگری استفاده کنید.


  • tecra, conte, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#91
alexdelpiero

alexdelpiero

    مهدی

  • اعضا
  • 885 ارسال
  • LocationRoudan,Hormozgan

من هم معتقدم اورا نقطه کلیدی این بازیه ! اگر اورا امروز وا بده کلا تیم وا میده و متاسفانه کیلینی هم نیست که بتونه پوشش بده ! 

به نظرم امروز باید بارزالی متمایل به چپ پشت اورا بازی کنه ! اصلا اینکه بونوچی و اورا رو سمت چپ ببینم حس خوبی بهم دست نمیده !

خدا کنه ما هم مث بازی رفت دوره قبلی با بایرن یه گل زود هنگام بهشون بزنیم و همون بلایی که اونا سرمون آوردن سرشون بیاریم ! 


  • tecra, conte, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#92
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

کیه لینی کلا متمایل به چپ بازی میکرد و عملا ی مدافع آخر بود تا جا موندن های اورا رو پوشش بده . حالا که کیه لینی نیست به نظرم خیلی ضربه بخوریم از سمت اورا  :fp:


  • alexdelpiero, tecra, Escanor و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#93
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

یوونتوس فقط 2 باخت در 34 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان داشته است و هر دو آن ها مقابل بایرن مونیخ بوده است :22:


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#94
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

ترکیب بایرن : 4 1 4 1 یا شایدم 4 2 3 1  

Neuer
Lahm, Kimmich, Alaba, Bernat
Vidal
Thiago, Muller; Robben, Costa
Lewandowski

ترکیب رسمی یوونتوس :

احتمال زیاد 442

Buffon, Lichtsteiner, Barzagli, Bonucci, Evra, Cuadrado, Khedira, Marchisio, Pogba, Mandzukic, Dybala


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#95
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال
ترکیب دو تیم

http://8pic.ir/image...9jkut2cucy0.png

ویرایش شده توسط SAJAd94 23 February 2016 - 10:48 PM.
حجم عکس.. برای n امین بار 1 مگابایت

  • mory, alexdelpiero, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#96
amin_delpiero_juve

amin_delpiero_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 233 ارسال
اقا استرس دارمممممم 😐😐😐
  • Escanor, Georgia , Massimiliano Allegri و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#97
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

رمز صعود ما در صلابت دفاعی است..

 

به امید وجود ان در بازی امشب...............


  • Escanor, Georgia , Massimiliano Allegri و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#98
la Vecchia

la Vecchia

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 17 ارسال
  • LocationShiraz-SYZ

یکم دیر رسیدم به بازی ترکیب اولیه رو ندیدم ...

داشتم به خط میانی فکر میکردم که مارکیزیو و پوگبا هستن نفر سوم کیه ؟! آخرش مجبور شدم از روی سایت بخونم که بعلههه خدیرایی هم درکار هست  :22:


  • Escanor, Georgia , Alex2003 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

juve.jpg


#99
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
باید سه مهاجمه میشدیم از جلو پرس میکردیم.... بایرن قویه اما فقط پاسکاری میکنه.... ما باید از جلو پرس کنیم
  • alexdelpiero, Escanor, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#100
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

قبل بازی هم میخواستم بگم ، این بازی بازی دیبالا نیست .
این بازی باید با موراتا مانزو بازی میکردیم .

لیخت قربونت برم تو تو دفاع اینجوری نبودی ، عملا لیخت با پادووین هیچ فرقی نداشت تو این نیمه .


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.




ارسال پاسخ



  



1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی