پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا : يوونتوس ايتاليا 1-0 منچستر سيتي انگليس


86 پاسخ برای این موضوع

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال

هفته پنجم دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا

 

يوونتوس - منچستر سيتي

 

 

تاريخ : 4 آذر 1394

ساعت : 23:15

مكان : يوونتوس آرنا


  • mory, alexdelpiero, L'Avvocato و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
پلگرینی: " منچسترسیتی محکوم به برد در مقابل یوونتوس است."
 
04791006052199419610.jpg
 
مانوئل پلگرینی سرمربی تیم منچستر سیتی پس از شکست 4-1 تیمش مقابل لیورپول در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط تیم و بازی چهارشنبه مقابل یوونتوس در چارچوب هفته ی پنجم مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان صحبت کرد:
 
"ما تنها تیم انگلیسی هستیم که در حال حاضر به مرحله  بعدی رقابت ها صعود کرده ایم. هنوز در جام اتحادیه حضور داریم و در بیش تر هفته ها در صدر جدول لیگ برتر بوده ایم. من از این بابت خرسندم و در این فصل ما تیم قدرتمندی نشان داده ایم."
 
یوونتوس در دیدار رفت در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را با نتیجه ی 2-1 شکست داد و حالا تیم پلگرینی یک امتیاز بالاتر از بیانکونری در صدر جدول ایستاده است.
 
" موقعیت کنونی ما در حقیقت ممکن است نوعی معجزه محسوب شود. به خاطر اینکه وقتی ما بازی هفته ی اول لیگ قهرمانان را واگذار کردیم روزنامه ها می گفتند که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده ایم."
 
در صورتی که منچسترسیتی موفق به شکست یوونتوس شود با 12 امتیاز در صدر جدول خواهد ایستاد و بازی هفته ی آخر با مونشن گلادباخ برای تعیین صدرنشینی اهمیتی نخواهد داشت. اما در صورتی که مردان آلگری موفق به شکست مردان پلگرینی شوند بیانکونری به صدر جدول بازخواهد گشت و تعیین تیم صدرنشین به هفته ی آخر کشیده خواهد شد.
 
" نباید از اینکه صعود کرده ایم آرامش داشته باشیم، به خاطر اینکه هنوز باید به عنوان تیم اول گروه D به مرحله ی بعد صعود کنیم. تیم های بزرگ باید به تمام رقابت هایی که در آن بازی می کنند احترام بگذارند. در صورتی که در ایتالیا برنده شویم بازی برابر مونشن گلادباخ اندکی ساده تر خواهد بود و بهترین رویکرد این است که به خیلی دورتر از جلوی خود نگاه نکنیم. ترکیب مناسبی برای بازی با یوونتوس انتخاب خواهم کرد، ترکیبی که بتواند تلاش کند و نتیجه بگیرد. شنبه ی آینده بازی سختی در مقابل ساوتهمتپوت خواهیم داشت و دوره ی ریکاوری ما ایده آل نخواهد بود، اما هنگامی که به ورزشگاه یوونتوس می رویم تنها به پیشرفت در اروپا فکر می کنیم نه در مورد لیگ برتر."
 
پلگرینی در ادامه صحبت هایش در مورد بوفون و جو هارت صحبت کرد:
 
"جو در میانه ی دوران حرفه ای خود است و هنوز در حال یادگرفتن و پیشرفت است. بوفون دوران حرفه ای طولانی داشته است و برای باشگاه و کشورش همه چیز انجام  داده است، اما من فکر می کنم جو هنوز می تواند در سال های زیادی در سطح حرفه ای بازی کند.  او به سختی تلاش می کند و روش و رفتار او در این مورد مناسب است و شخصیت بالایی دارد. اینکه در تیم ملی انگلیس او کاپیتان است برای من سورپرایز کننده نبود. او روزی می تواند کاپیتان سیتی نیز باشد. او بهترین دروازه بان انگلستان است و من فکر نمی کنم این نظر من تغییر کند. در مورد جام جهانی چیزی نمی دانم، اما جو می تواند مسیری مشابه بوفون در دوران حرفه ای خود داشته باشد."
 
zs96_09331954287134591688.jpg
 
Spoiler

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

محمد انصافا جو هارت سوئیتی نیست . اون جلف بازیاش تو پنالتی های یورو جلوی آتزوری رو یادم نرفته که در نهایت استاد حالشو کرد تو قوطی :nish:

 

کلا خیلی کم پیش اومده از بازیکنای انگلیسی خوشم بیاد :fp:

 

 

این بازی هم برامون شدیدا مهمه ، اینکه جلوی میلان از موراتا تو ترکیب استفاده نکرد و مانژو رو به زمین فرستاد صرفا ازین بابت توجیه پذیره که برای بازی با منچستر سیتی به موراتا استراحت داده باشه ، چون واقعا مانژو عملکرد جالبی نداشت ...

 

امیدوارم این بازی زوج موراتا دیبالا رو شاهد باشیم بعد از چند وقت ....


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#4
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

بر اساس گزارش وب سایت رسمی باشگاه ممکن است هرنانس و پاتریس اورا دیدار چهارشنبه یوونتوس در برابر منچسترسیتی را از دست بدهند.

 
این گزارش می گوید:
 
"پاتریس اورا که از پیچیدگی جزیی قوزک پا در طول بازی با میلان رنج می برد شرایط او در روزهای آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین، هرنانس که به دلیل مصدومیت جای خود را به بونوچی داد دچار مصدومیت از ناحیه ی ماهیچه ی ادکتور (محوری  :22:) شده است و فردا تحت آزمایش قرار خواهد گرفت."
 
" در ضمن سامی خدیرا هنوز تحت تأثیر مصدومیت ماهیچه ای طولانی مدتی که قبل از فرجه بازی های ملی برای او پیش آمد قرار دارد، به این معنی که او تا هفته ی آینده جداگانه تمرین خواهد کرد. شرایط مارتین کاسرس پس از آن که دچار کشیدگی از ناحیه ی ران شد روزانه ارزیابی می شود."
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

تیمی که میاد 4 تا میخوره یه جای کارش شدیداً میلنگه، بارسلون که دیگه نیست تو زمین خودمون میتونیم با خاک یکسانشون کنیم 


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#6
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

منچسترسیتی حدود پنج سال پیش به تورین اومد:

 

فصل: 2010/2011، (16/12/2010)، یورو لیگ

 

مکان: ورزشگاه المپیک تورین

 

یوونتوس 1 - منچسترسیتی 1

 

01784618142825450402.jpg

 

73294207243406970528.jpg

 

بازیکنان منچسترسیتی

 

1- جیمز میلنر

2- ددریاک بویاتا
3- پاتریک ویه را
4- آدام جانسون
5- جو
6- جرمی بواتنگ
7- الکس نملی
8- شون رایت فیلیپس
9- میکا ریچاردز
10- شی گیون
11- وین بریج

 

Spoiler


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#7
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

سیتی هم با بحران مصدومیت روبرو هست. بازیکنانی از منچسترسیتی که بازی با یوونتوس رو از دست میدن :1:: سمیر نصری، ویلفرد بونی، وینسنت کمپانی :nish: و داوید سیلوا.

 

به خاطر این مصدومیت ها، پلگرینی مجبور به تغییر سیستم در مقابل لیورپول شده  :1:. مثل اینکه دیمیکیلیس و مانگالا با اشتباهات زیاد خیلی مورد انتقاد قرار گرفتن  :1:، به خصوص مانگالا که گل به خودی هم زده  :1:. ولی پلگرینی از این بازیکنان حمایت کرده و گفته به دلیل مصدومیت ها در بازی با یوونتوس همین ترکیب رو به میدان می فرستم  :1: 


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#8
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

مانگالا بدون اقماض رو هر چهار تا گل مقصر بود  !!
تازه رو اکثر موقعیت های گل لیورپول هم تقصیر داشت . اوضاعش یه چیزی تو مایه های کلینی و بونوچ خودمونه ولی یکم وخیم تر :fp:
ایشالله همین روییه رو جلوی ما هم ادامه بده :nish:


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#9
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
شوخی ای که مانگالا با 43 میلیون یورو کرد ، سقوط ورشکستگی شرکت جنرال موتور با اقتصاد آمریکا نکرد.. :144:


بعد از رخوت و دلزدگی از تیم که هنوزم اثرشو تو خوم حس میکنم ، دارم کم کم برای دیدن بازی های تیم با انگیزه تر از چند هفته قبل میشم اما هنوزم نتونستم اون هیجانی که باید رو تو خودم پیدا کنم حتی موقع گل دیبالا به میلان هیچی نگفتم [ برعکس پارسال که موقع گل توز که باعث شد استخوان های دستم از چند ناحیه دچار آسیب دیدگی بشه بر اثر مشت تو در و دیوار :22: ] از تیم و روند بازیش راضی نیستم اما نتیجه بهتر از قبل هست، صرفا "نتیجه" "بهتر" از گذشتست و هنوزم با ایده آل خیلی فاصله داره ..


- ما به یک مارکیسیو آماده و پوگبا خلاق نیاز داریم همچنان ، خدیرا که به بازی نمیرسه اگر لمینا وحشی بازی رو کنار گذاشته باشه بهتره ازش استفاده بشه تو ترکیب خداروشکر هم هرنانس مصدوم شد .. اگر لمینا تو ترکیب باشه، پوگبا آزاد تره توی کارهای هجومی و بیشتر میتونه مانور بده ..
ترجیح میدم 433 با دیبالا و موراتا و کوادرادو بازی کنیم ، رویکرد ما برای این بازی کاملا عاقلانه و صبورانه باید باشه هیچ عجله ای نیست برای گل زدن [ هرچند گل دقایق ابتدایی خیلی خوبه ] اما اگر گل نزدیم تا دقیقه 80 باز هم بهتره جانب احتیاط رو رعایت کنیم و با آرامش بازی کنیم .. شاید الان بهم بتازید که ما یوونتوس هستیم و باید تشنه برد باشیم و حریف رو جرواجر کنیم ، این کاملا درسته اما در وضعیت فعلی ترجیح میدم در درجه اول نبازیم بعد به فکر برد باشیم ، در نهایت ی ضرب المثل کارارایی هست که میگه : "دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنِ" :nish:

-امید من به لیخت و ساندرو هست توی این بازی بنظرم مهم ترین بازیکنا هستن از نظر استراتژیک.. بقول بک تو یووه تیم که 4 تا میخوره حتما ی جای کارش میلنگه اشاره مستقیم به ریال و سیتی :1:
  • GioVanni Agnelli, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#10
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال

- دفاع منچستر سيتي همينجوري در حضور كمپاني هم وضعيت فوق العاده اي نداره چه برسه به اينكه مصدوم ـه و نميتونه بازي كنه.

مانگالا به معني واقعي كلمه بازيكن بيخودي ـه و اميدوارم ديبالا و موراتا (كه احتمالا شروع كننده بازي هستند)‌ و البته كوادرادو بتونند اذيتش كنند.

تنها نكته مهم ميتونه برگشتن آگوئرو باشه ...


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#11
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

جورجو :‌

  • من ترجیح می دادم که منچستر سیتی را آرام تر و امن تر ببینم.
  • آنها تیمی پر از بازیکنان با استعداد هستند  ، فکر می کنم اگر می توانستیم از فرصت آرام تر بودن آنها استفاده کنیم بسیار بهتر می شد.
  • با توجه به اینکه صعودشان قطعی است ، در این نقطه از فصل می توانند آرامتر باشند. اما با وجود این در حال حاضر آنها فوق متمرکز و فوق تشنه برای رستگاری اند [اشاره به شکست ۴-۱ از لیورپول].
  • پس ما بازی فوق العاده ای را به پیش رو داریم ، زیرا می خواهیم چهارشنبه صعودمان را قطعی کنیم.

 


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#12
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار پیش بازی

 

nix3_capture.png3.png

 

1j1t_capture.png12_thumb.png

pe4o_capture.png2_thumb.png

 

بازی های رو در رو

 

r16l_capture.png4_thumb.png

 

امار دوتیم در cl

7gb4_capture.png5_thumb.png

 

امسال خوشبختانه با اینکه اماده نبودیم لیگ قهرمانان رو خوب شروع کردیم به دلیل روحیه بالای تیم و امادگی ذهنی بالا در لیگ قهرمانان به پشتوانه سال گذشته اما یکم اوضاع پیچیده شد و تغییرات مربی و مصدومیت ها اذیتمون کرد اما در کل سیتی تیم پر مهره و بدون شخصیته و با مربی خودش مانوئل پیگرینی شیلیایی که با مالاگا بهترین عملکرد خودش رو داشت الان با سیتی چند فصلیه که اصلا در چمپیونز لیگ خوب کار نمیکنه این 2 دلیل داره 1 شخصیت و کلاث و ثبات تیمی و 2 - تاکتیک های تکراری و تک مهاجمه بازی کردن با وجود بازیکنان هجومی زیاد و اصرار در بازی در کناره ها . این عامل دوم که بازی از کناره ها مد نظر پیگرینیه تو لیگ انگلیس به واسطه ارسال های زیاد خیلی خوب جواب میده و نتیجش صدر نشینی و بالای جدول بودنشونه اما تو لیگ قهرمانان چون کشورهای مختلفی حضور دارن این مزیت تبدیل به نقطه ضعفشون میشه اونا جلوی بارسا با تک مهاجم بازی میکنن و جلوی استوک سیتی هم با همون سیستم هستن 

gzt_capture.png7.png

اونها اکثر کارهای تهاجمیشون رو یا از کناره ها و یا نزدیک 18 قدو و داخل محوطه حریف جایی که ما توش خوبیم رو انجام میدن که این یک مزیته و نداشتن تاکتیک های متنوع ب ضرراوناس در صورتی که خیلی مهره دارن . با حرکات تند و سریع و با سرعت و هوش اگر و با جابه جایی بازیکنا در پشت محوطه کارهای هجومیشون رو انجام میدن اگه تیمی بتونه مالکیت بالا داشته باشه کاملا من سیتی رو مغلوب میکنه 

o0en_capture.png11.png

 

ضعف ما هم امسال نداشتن مالکیت توپ با اطمینان و نداشتن برنامه کافی برای حمله کردنه که برمیگرده به نبود هافبک های مناسب که سیتی دقیقا میتونه از این ضعف استفاده کنه مگر اینکه الگری 4-3-3 بچینه و با سرعت توپ رو به کناره ها و جلو انتقال بده تا سیتی نتونه جلو بکشه امسال متاسفانه  متوسط تعداد پاس هامون در بازی زیر 500 تاست خیلی بده و امیدوارم بهتر بشیم 

 

bex5_capture.png9.png

 

909k_capture.png8.png

 

توی تصویر بالا هم میبینین ابی که من سیتی هست میزان شوت هایی که میزنه 55 درصدش خارج محوطست و ضعفش تو رسیدن به عمق دفاع حریفه اما ما 58 درصد توی محوطه حریف .

 

در کل من سیتی تیم خوبیه اما ما امسال در هر 3 منطقه هجومی بهتر از منسیتی هستیم . اگر کناره های ما بهترین بازیشون رو انجام بدنن شک نکنین من سیتی رو میبریم اما مصدومیت خدیرا و هرنانس از توانایی هافبکای ما به شدت کم میکنه و میتونه افسار بازیو ب دست من سیتی بده و این بده .....

 

 

ب امیید پیروزی شیرین و صعودمون . ..من سیتی نشون داده جلوی تیمایی که کار ترکیبی زیادی میکنن کم میاره مثل بارسا و لیورپول امیدوارم ازین کار نهایت بهره رو ببریم . کاش یکی بود که ضربه ازاد خوب میزد کوادرادو باید هم تو دفاع و حمله بهترین باشه چون سمتیه که استرلینگ هست


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#13
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بر طبق پیش بینی ها مشخص نیست که آلگری بین 2-5-3 و یا 3-3-4 کدام سیستم را انتخاب خواهد کرد اگرچه احتمال انتخاب سیستم 3-3-4 توسط سرمربی 48 ساله یووه بیشتر بنظر میرسد .
 
بر این اساس لختشتاینر ، بونوچی ، کیلینی و ساندرو 4 مدافع مقابل بوفون خواهند بود .
 
در خط هافبک حضور استورارو ، پوگبا و کلودیو مارکیزیو محتمل است .
 
همچنین کوادرادو ، موراتا و مانژوکیچ سه مهره هجومی بیانکونری در این سیستم خواهند بود .
 
در صورتی که یووه با سیستم 2-5-3 و دو مهاجم بازی کند هم احتمال تشکیل زوج موراتا - دیبالا زیاد است .

  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#14
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

اسامی بازیکنان منچستر سیتی که بازی فردا رو از دست دادن.

 

Mangala, Kompany, Zabaleta, Nasri, Silva & Bony

 

برای یوونتوس هم از بازیکنان مصدوم،اورا به بازی میرسه و کاسرس هم غایبه.بقیه هم کما فی السابق به بازی نمیرسن.


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#15
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

ماسیمیلیانو آلگری 

" فردا می دانیم که بازی مهمی داریم و با تیم بزرگی بازی خواهیم کرد . منچسترسیتی یکی از شانس های مسلم این جام است و در گروه ما حریف قدرتمندی به حساب می آید "

" آن ها تیم با برنامه و هجومی هستند که بخوبی توپ را به گردش می آورند . نباید اجازه این را بدهیم که بتوانند در زمین ما بازی شناوری انجام دهند . همچنین من سیتی تیمی سرعتی و با قدرت بدنی بالاست "

" فردا ما فقط به پیروزی فکر می کنیم و می خواهیم شانس صعودمان را بالا ببریم ، صعود به عنوان تیم اول در این گروه سخت است ولی هدف ما رسیدن به این مهم است "

" من بازیکنانم را تا آخرین لحظه زیر نظر نگه می دارم ، هنوز تصمیمی برای اینکه کدامیک بازی کنند نگرفتم . باید شرایط را تا آخرین لحظه بررسی کرد "

" تغییرات در هر بازی ممکن است اتفاق بیوفتد ، بخصوص اینکه تیم من بازیکنان با انگیزه و جوانی دارد و همه در تلاشند تا خود را به ترکیب برسانند "

" من چند گزینه مختلف در خط حمله دارم. موراتا ، دیبالا ، مانژوکیچ ، زاتزا . باید ببینم که کدام آماده تر هستند و البته سیستم و سبک بازی ما چگونه خواهد بود "

" همچنین گزینه های زیاد برای خط هافبک که می توانند نبض بازی را کنترل کنند. ما نیاز به این کار داریم زیرا من سیتی هافبک قدرتمند و خوبی دارد "

دیبالا و گلزنی های او ؟

" من گفتم که او بازیکن با کیفیتی است. فقط باید به او زمان داد و زمانی که در ترکیب قرار نمی گیرد هم تلاش بیشتری کند . او بازیکنی است که نیاز به داشتن زمان برای شکوفایی دارد "

" فکر می کنم روند خوبی را طی کرده و البته در حال ادامه دادن آن است. او کیفیت بالایی دارد و فقط باید تجربه بیشتری داشته باشد "

پوگبا و توره ؟

" نمی توان این دو را ساده مقایسه کرد ، تجربه و تفاوت سنی در حدود 10 سال است . توره بازیکن بزرگی است اما پوگبا هم یک استعداد فوق العاده است و کارهای مهمی در زمین انجام می دهد "

" در مورد او هم اعتقاد دارم که باید همچنان پیشرفت کند و بهتر شود. او پتانسیل زیادی برای رشد و تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد "

به او چه نقشی خواهی داد ؟

" او باید بازی را کنترل کند ، و چیزهایی که می داند را انجام دهد. پوگبا می تواند تعیین کننده باشد و بار هجومی تیم را زیاد کند . البته ما از او می خواهیم که در دفاع هم بیشتر شرکت کند و این کار را کرده "

" دو بازی مهم دیگر در لیگ قهرمانان برای ما باقی ماند و باید همه امتیازات را بگیریم ، ما در لیگ ایتالیا رفته رفته در حال پیشرفتیم و در اینجا هم وضعیت خوبی داریم . صعود از این گروه می تواند هدفی مهم برای تیم ما باشد "

عملکرد مانژو رضایت بخش بوده ؟

" شاید انتقاداتی برای کم گل زدنش باشد اما او نقش موثری در بازی های ما داشته. او باهوش و با تجربه است ضمن اینکه فشار زیادی به حریفان می آورد . من از شرایط او راضی هستم "

" او کمک زیادی به پیشرفت دیبالا می کند ، ضمن اینکه بدون شک با هماهنگی بیشتر گل های بیشتری هم خواهد زد زیرا آمار او در تیم هایی که بوده مشخص کننده این موضوع است "

" همیشه مبارزه کردن برای ماندن در شرایط خوب سخت است ، تیم ما 4 فصل عالی را داشته و موفقیت های خوبی کسب کرد . ما در حال پیشرفت هستیم و تعجب برانگیز خواهد بود اگر از حالا ما را در رقابتی تسلیم بدانند ! ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم "


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#16
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

پیش بازی

 

dqw0_juve5.png


  • alexdelpiero, L'Avvocato, Georgia و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#17
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ترکیب احتمالی

 

7z8f_juve2.png

 

البته به جای مانژو موراتا بازی میکنه  :3:

c48l_juve3.png


  • mory, alexdelpiero, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#18
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
اون فلش ابی جلو خدیرا یعنی چی
  • MaMpIeRo, Georgia , Donnie و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#19
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

اون فلش ابی جلو خدیرا یعنی چی

+ قرمز یعنی آسیب دیده

+ زرد یعنی درمورد آسیب دیدگیش شک هست

فلش آبی یعنی آماده بازی کردن نیست


  • mory, alexdelpiero, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#20
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بهترین بازی لیگ قهرمانان امسال ما جلوی سویا بود همونجوری باید بازی کنیم یعنی ب حریف اجازه نفس کشیدن ندیم باید از نبود مدافعانشون استفاده کنیم از کندی اوتامندی و دمیکلیس اما انصافا خیلی پر مهره هستن باید بهترین توپ گیری رو داشته باشیم متاسفانه خدیرا نیست که تو جنگ تن ب تن کمکمون کنه اگه یکی مثل ژیرلو بود اونا جرات خطا کردن نداشتن اما الان تمام ترسم از لو دادن توپ ب دلیل توپ گیری بالای هافبکاشونه و ضعف ما در توپ گیری


  • juve's fan, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی