پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته اول دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا : منچستر سيتي 1-2 يوونتوس


176 پاسخ برای این موضوع

#121
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

 وبالاخره 3-3-4 و استفاده ی موثر از کوادرادو و اولین سه امتیاز فصل

 


  • Bianconero Amore, Escanor, D E L P I E R O و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#122
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

من همواره صحبت کردنم همین بوده و خواهد بود،
نباش
اقای دوگانه

 

فقط واسه اینکه بدونی داری اشتباه میکنی و تهمت دوگانگی زدی بهت بگم دو سال پیش مخالف عملکردش بودم و رای به فروشش دادم و انتقاد کردم ازش. پست هاش همه هست . اول میخوندی بعد حرف میزدی . حوصله هم نداری بگردی برو از محمد موها سوال کن که چقدر در مورد مارکیزیو با هم حرف زدیم و خیلی خوب یادشه که من مخالفش بودم یا نه

 

صرفا به خاطر نام کاربری که دارم با خودت گفتی این از همونایی که مدافع مارکیزیو بود . آقای ظاهر بین و سطحی نگر


  • vahid.juv و AbolfazlMF از این پست تشکر کرده است

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#123
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

کوادرادو فوق العاده بود ولی فقط یه حرکت بد ازش سر زد و اونم بحث کردن با استورارو برای از دست دادن توپ توی لحظه آخر بود. به نظرم بهترین کار آلگری داد زدن سر کوادرادو بود.چون بازیکن باید بفهمه نباید سر یه بازیکن دیگه داد بزنه و روحیه اون رو خراب نکنه.


  • mory, Atomic Ant, eⁿzº و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#124
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

داور پشت دروازه ...

کل عفت کلامم رو خدشه دار کرد :fp: :fp: 

 

ro4k17r99apt81ndt2gp.jpg


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#125
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

دوستا یه سوال :موقعیت استرلینگ در دقایق اول  خطا بود ؟


  • Donnie و vahid.juv از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#126
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1233 ارسال
  • LocationMashhad

تبریـک میگم برد شیرین رو ... 15686140621589320195_Y%20(46).gif

 

بــوس از طرف سوپرمن آوردم براتون 41647140621581833127_Y%20(5).gif

 

po3dcji1ztqgjixenybd.jpg


  • Bianconero Amore, AAG, Atomic Ant و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#127
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 ارسال
  • LocationUrmia

خب دارم بال درمیارم از این برد واقعا چسبید...

 

قبل از همه فقط یه تعظیم تمام قد در محضر خداوندگار گلرها بکنم که بی شک بهترین بازیکن این مسابقه بود و نذاشت همون دیقه 3 تیم از هم بپاشه با تحقیر استرلینگ ....تک به تک نیمه دوم که فک کنم از سیلوا گرفت و آموزش گلری بود بعدش بلند نشده دبل سیوش رو تکمیل کرد!...آخرای بازی شوت زیبای یایا توره رو سوپر من وار و البته با جاگیری خوب دراورد....چیکار کنه که تیمش رو تو بازی نگه داره و روحیه تیمش حفظ شه دیگه؟ آخه چقد خوبی تو اسطوره چقد دین داریم تک تک ما به گردنت...الان که اینو مینویسم نمیدونم MOM کی انتخاب شده ولی احتمال میدم موراتا باشه بخاظر گل پیروزی ولی جیجی شایسته این تقدیره و اون داور ... که داشت سرمونو میبرید و نذاشت کلین شیت کنه سلطان...

 

نیمه اول رو خوب شروع کردیم تا اخرش ولی اثری از یوونتوس ندیدیم و همون یوونتوس آشفته بازی های قبلو دیدیم و استورارو افتضاح موراتا افتضاح و حتی مانزو هم نیمه اول چندان دوندگی و پرس بالایی نداشت ولی نیمه دوم واقعا استورارو که ازین رو به اون رو شد من واقعا تعجب کردم دقیقا اکثر توپا رو تو هر نقطه زمین خودش قط میکرد ولی دیقه نود که توپ رو لوداد بارتزالی با تکل بلندش به دادمون رسید در کل خوب بود امیدوارم همین روحیه رو حفظ کنه

 

مانژو واقعا حرف نداشت مهاجم تاگت ینی این یه موقعیت یه شوت یه گل تمام مختصر مفید ...حضورش و تجربش خصوصا تو اروپا یه وزنس برامون

 

موراتا خیلی بد و سردرگم بود اصلا آماده نیستولی گلی که زد باعث شد تا باز سال قبل برام تداعی شه باز بی اختیار پریدم هوا و دور افتخار زدم از خوشالی..خیلی تمیز بود کاتش اصلا باورم نمیشد گل زدیم

 

ک.ادرادو مهره گمشده چند ساله یوونتوسم که داره حای خودشو وا میکنه تو ترکیب ینی از معدود خوبامون هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بود خیلی خوبه من از اول هم شک نداشتم فرصت پیدا کنه بهترین بازی رو انجام میده ..خداروشکر

 

در مورد گل پوگبا و گل تخیلی کمپانی هم حفی ندارم جز اینکه بگم خدا جای حق نشسته وقتی گلو خوردیم و پشت بندش دبل سیو بوفون گریم گرفت از مظلومیت بوفون و اینکه چرا بدبیاری باید بیاریم و زحمتی سوپر من هدر بره گفتم خدایا اگه جای حق نشستی نزار این ناعدالتی صورت بگیره ...یووه ببره 2-1 و همونطورم شد...فقط حیف سلطان که با این واکنشا نتونست کلین شیت کنه و خیلی مسخره نابود داشتن میکردن تیممونوکه کاپی نذاشت عشقش دوباره به بیراهه بره...

 

میراکولو دی بوفون...فورتزا یووه پر سمپره♥


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#128
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

یوونتوس در بازی حساب شده و مورد قبول توانست منچسترسیتی ، صدرنشین لیگ برتر جزیره را در خانه این تیم به زانو در بیاورد تا علاوه بر کسب اولین پیروزی در مسابقات رسمی این فصل ، اولین قدم را در لیگ قهرمانان اروپا محکم بردارد .

مکسی آلگری سرمربی بیانکونری که طی روزهای گذشته فشار زیادی را تحمل می کرد در پایان بازی و پس از پیروزی شیرین 1-2 مقابل تیم پیگرینی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .


" بازی مهم و سختی را پیروز شدیم ، خوشحال هستم که تیمم به این حد از تجربه رسیده است که می تواند در خانه تیمی مانند منچسترسیتی بازی عقب افتاده را جبران کند و در نهایت پیروز باشد "

" ما توانستیم مقابل تیمی که ساعت ها بود گل نخورده بود برنده شویم و در واقع راه را نشان دادیم ، من سیتی تیم بزرگی است اما شاگردان من واقعا عالی بودند و بازی خوبی انجام دادند "

" در نیمه نخست هم ما خوب بودیم ، صاحب موقعیت های خوب شدیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و گمان می کنم گلی را هم که زدیم درست بود "

" یووه در بازی های قبل هم همین کیفیت را داشت ، بازیکنان من تلاش زیادی می کنند اما گاهاً ممکن است در فوتبال شما موفق در نتیجه گرفتن نباشید . ما در مقابل کیه وو بازی خوبی انجام دادیم که متاسفانه 1 امتیاز بیشتر نگرفتیم "

" این بازی می تواند شروع خوبی برای ما باشد ، می خواهیم همینگونه خوب باشیم و باید در همه بازی ها برنده خارج شویم "

سرمربی یوونتوس ادامه می دهد و در مورد شرایط سخت بازیکنانش می گوید :

" پس از بازی با کیه وو برای آماده شدن وقت داشتیم، ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما می دانم که بازیکنان من شرایط سختی را تحمل کردند. در اینجا همه چیز ضد ما بود در حالی که ما با وجود اشتباهاتی که داشتیم لایق تا این حد فشار نبودیم "

" بازیکنان من خودشان را اثبات کردند ، یک پیروزی می تواند همه چیز را مثبت جلوه بدهد و ما با اعتماد به نفس بهتر کار کنیم و شکست هم ممکن است باعث تحت فشار قرار گرفتن ما باشد و شرایط متفاوتی ایجاد کند "

" این یک مسئله روانی است ، ما تلاش کردیم که شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم و بازیکنان من هم با اثبات خودشان این کار را انجام دادند "

" بازی با شرایط سختی در زمین حریف بود ، ما نمی خواستیم که بازنده باشیم و منچسترسیتی هم برای پیروز شدن تلاش می کرد ، خوشحالم که موفق به برگرداندن نتیجه شدیم . من امیدواری زیادی داشتم و این برای من عجیب نبود "

کوادرادو ؟

او بازیکن باهوشی است ، در دقایقی لازم بود که در دفاع کمک بیشتری کند و در لحظاتی هم می خواستیم که او بازی را به زمین حریف بکشاند . به هر حال او تلاش زیادی داشت و در فاز دفاعی هم بسیار موثر بود "

موراتا ؟

" گلی که زد نشان دهنده همه چیز است ، او بازیکن عالی است . ایجاد موقعیت زیادی کرد و فداکاری زیادی در بازی داشت . امیدوارم که در ادامه شرایطش بهتر از این هم شود "

یوونتوس بازگشته ؟

" من اعتقاد دارم که یووه شرایط بدی نداشته و ندارد. ما بازی هایی را باختیم که باید برنده می شدیم و حالا این پیروزی مهمی بود که می تواند شایستگی تیم من را نشان دهد "

" در ادامه هم باید با این تفکر جلو برویم و فقط برای پیروز شدن بازی کنیم. فشار زیادی بر روی دوش ما بود که حالا با این برد از آن کم شده . البته تلاش ما در لیگ ادامه دارد زیرا در آن امتیازات زیادی برای جبران است "
 


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#129
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
تيم ١٧ ايتاليا از صدر نشين انگليس (كه همه تيما رو لوله كرد) تو خاك انگليس با بدشانسي ٢-١ برد!!! من ديگه حرفي ندارم :22: :8: :24:


"شيرها هميشه شير مي مانند و سگ ها هميشه سگ!" استفانو استورارو :8:
  • Bianconero Amore, alexdelpiero, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#130
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

گل ما خطای واضحی بود

 

Pellegrini-stare490epa.jpg

 

مانوئل پلگرینی سرمربی 63 ساله منچستر سیتی پس از شکست 2-1 خانگی مقابل یوونتوس از عملکرد فوق العاده جانلوئیجی بوفون گفت.

 

"گل ما خطای واضح کمپانی روی مدافع حریف بود و قطعا باید مردود اعلام می شد."

 

"ما عملکرد خوبی داشتیم و پیش از آن گل باید نتیجه حملات خود را می دیدیم ، اما در طرف مقابل با یک بوفون باورنکردنی برخورد کردیم."

 

"این یک بازی در قالب بندی چمپینزلیگ بود ، هیچ یک از دو تیم موقعیت های فراوانی ایجاد نکردند ، اما ما مالکیت بیشتری از توپ را در اختیار داشتیم."

 

"یوونتوس دو شوت به سمت چهارچوب ما روانه کرد که منجر به دو گل زیبا شد."

 

"ما در این دیدار بازنده بودیم ، اما سعی می کنیم در دیدار بازگشت و در خانه یوونتوس نتیجه بهتری به دست آوریم."

 

"ما سال گذشته را نیز با شکست آغاز کردیم ، اما در نهایت توانستیم از گروه خود صعود کنیم."


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#131
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

باید این پیروزی را تداوم ببخشیم

 

eyykds6u2stnx5znnq9r.jpg

 

آلوارو موراتا ، مهاجم جوان یوونتوس و زننده گل پیروزی بخش بانوی پیر از توانمندی های تیم خود گفت.

 

"ما تغییرات بسیاری در ترکیب داشتیم . وقتی چنین تغییرات پرشماری در ترکیب ایجاد شود ، زمان زیادی برای ایجاد هماهنگی میان مهره های تیم نیاز است."

 

"تنها مشکل ما هماهنگ شدن و به دست آوردن شناخت نسبت به یکدیگر است ، حال باید به این پیروزی تداوم دهیم."

 

"مهم ترین مسئله در این بازی پیروزی ما بود . این پیروزی می تواند به دیگران این نکته را یاد آور شود که تیم در صورت هماهنگی توانایی بسیار بیشتری از خود نشان خواهد داد."

 

"به عنوان یک تیم و با به دست آوردن شناخت از یکدیگر ، ما می دانیم که قطعا به یکی از بهترین تیم های اروپا تبدیل خواهیم شد."


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#132
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

بوفون : شب های زیادی مانند امشب پیش روی ما است

 

Buffon-Chiellini-City490epa_0.jpg

 

کاپیتان دوست داشتنی بانوی پیر تاثیر به سزایی در کسب نتیجه پیروزی داشت ، جایی که در ورزشگاه اتحاد یوونتوس با دو گل ماندژوکیچ و موراتا در برابر تک گل منچستر سیتی که روی گل به خودی بحث برانگیز کیه لینی به ثمر رسید ، پیروز شد.

 

"ما عکس العمل مناسبی در قبال گل دریافتی داشتیم و این پیروزی اولین آجر از ساختمان فصل جدید است."

 

"ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم ، تمرکز بالا ، تاکتیک جادویی ، هوشیاری و توانمندی تکنیکی."

 

"ما تقریبا نقطه ضعفی نداشتیم ، ولی در عین حال نباید به خود مغرور شویم . باید با همین شیوه پیش رویم و من امیدوارم که همینطور شود، چون ما لیاقت و توانایی آن را داریم."

 

"وقتی شما در چنین بازی مقابل چنین تیمی و در چنین استادیومی را پیروز می شوید ، اعتماد به نفس و حس بسیار فوق العاده ای به دست می آورید."

 

"برای جوانان حاضر در تیم این پیروزی اهمیت زیادی داشت. لذت ، قدرت و آدرنالینی که در چنین بازی هایی تجربه می شوند ، رشد بازیکن را به شدت سریع تر می کنند."


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#133
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

mario_mandzukic_celebrates_with_the_juve

 

1691078-35820049-640-360.jpg

 

 

3atwrv3j16tqmzdl76bf.png

hur4_juventus.png

assn_juventus.png


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#134
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1233 ارسال
  • LocationMashhad

7o2hcggdhveyj3vwelg9.jpg

 

«« دانلود گل های بازی با کیفیت 1080p »»

 

دانلود گــل مَـن سـیـتـی [ کَمپانـی ]

دانلود گــل اول یوونــتــــوس [ مانـزوکـیـچ ]

دانلود گــل دوم یوونــتــــوس [ مـوراتــا ]

 

تقـــدیم به دوستــان 24593140621602115232_yHJc.png


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#135
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21190 ارسال

- براي رسيدن به هدف بايد راه درست رو انتخاب كرد و باقي مسائل، مسائل حاشيه اي هستند نظير سرعت، انرژي و ...

 

قدم اول ما انتخاب سيستم و تاكتيك درست بود كه آلگري اتخاذ كرده بود، شخصا معتقدم هر سيستمي به جز 4-3-3 اگه انتخاب ميشد يووه هرگز نمي تونست موفق بشه.

بازي هرنانس واقعا عالي بود و البته استورارو كه در نيمه دوم به خودش اومد و بسيار باهوش عمل كرد.

خلاصه حرف مي زنم، فقط 3 تا نكته رو بگم كه واقعا ازش لذت بردم :

 

1- كاپيتان بوفون. واقعا بايد درباره ش توضيح هم بدم ؟ فوق واكنش هاش و البته روحيه اي كه به تيم ميداد.

معتقدم يووه امسال از تيم پارسال قدرتمندتر هست و لياقت بوفون يه جام قهرماني CL هست بدون شك، اميدوارم همه بخاطر بوفون هم كه شده اين كار رو با قلبشون انجام بدند.

2- خوان كوادرادو. بي نظير ! دقيقا چيزي بود كه يووه نياز داشت. كمي بي مغز (نتونستم كلمه مناسب تري پيدا كنم)‌ بازي ميكنه، از زماني كه توي فيورنتينا بود همينجوري بود. ولي تكنيك فوق العاده اي داره و هر تيمي رو ميتونه مشغول خودش كنه، ديشب در دقايقي كه يووه به حفظ توپ احتياج داشت اينكار رو به بهترين روش ممكن انجام داد. ستودني بود.

3- ماريو مانژوكيج. گلي كه به ثمر رسوند به خوبي كلاس بازيش رو به نمايش گذاشت. بايد ازش بهتر و مفيدتر استفاده بشه چون بي رحم ترين مهاجم تيم ـه و يك قاتل حرفه اي ! از ابتداي ورودش به درخشش اين كروات خيلي اميد داشتم و دارم و اميدوارم گل ديشب يك شروع مجددي باشه براش.


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#136
NedVed 11

NedVed 11

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 107 ارسال
برعکس بازیای قبلی که توپامون تا رو خط میرفت ولی گل نمیشد تو این بازی تک موقعیتهامون به گل تبدبل شد!
فوتبال همینه دیگه اگه قابل پیشبینی باشه که جذابیتی نداره ...
این پیروزی رو بدون اغراق مدیون برترین گلر تاریخ فوتبال هستیم . دوتا دبل سیو فضایی یکی تو نیمه اول و یکی تو نیمه ی دوم !
البته خط دفاع هم خدارو شکر روز خوبش بود و اگه اون اشتباه احمقانه داور نبود میتونستیم بدون گل خورده بیایم بیرون ...(از کیلینی دیشب یه چیزایی دیدم که باعث شد افتخار کنم که چنین بازیکنی کاپیتان دوم تیممه )
لاین اپ تیم قابل قبول بود بجز یکی دومورد که خدا رو شکر این اشتباهات کوچیک باعث نشد کمتر تیم بشکنه
موراتا و مانژو خالصانه بازی کردن و 2 شوت و 2 گل زدن . البته استورارو هم یه موقعیت عالی گلزنی رو از دست داد روی پاس رو به بیرون موراتا ....
بهترین بازیکن خط هافبک بی تردید کوادرادو بود که از 100 درصد استعدادش دیشب استفاده کرد برای کسب موفقیت تیم . بازیکنان دوم خط هافبک از نظر من پوگبا و استورارو هستن که تقریبا توی یه سطح کار کردن و بعد اینها هم هرنانس قرار میگیره که عملکرد خوبی داشت اما تو جریان بازی بی تاثیر بود !
امیدوارم استارت پیروزی هامون زده شده باشه ...
  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

مسئله ی یوونتوس مسئله ی عشق است ....

 

| استفان لیختشناینر |

 

qs9e2jb1gfk2kjbi5s7s.jpg

 

 

 
 

#137
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
ساکی در گفتگو با اسپورت مدیا :

تنها یک تیم در زمین وجود داشت و آن هم یوونتوس بود بیانکونری بسیار هماهنگ تر و فشرده تر بازی کرد ماسیمیلیانو الگری حتی یک اشتباه نیز نداشت و در انتخاب تاکتیک و ترکیب اولیه بسیار درست عمل کرد و تفکراتش را کرسی نشاند ، یوونتوس شایسته پیروزی بود آن ها تنها تیمی بودند که با سازماندهی درست و انتخاب شایسته بازی کردند



32302196388965889905.jpg

______ Never chase a bitch _______


#138
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

ولی من حیث المجوع درسته که گلی که سیتی زد رو خطا زد ولی باز رو سانتر گل خوردیم


  • alexdelpiero, Senmorta, conte و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#139
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4157 ارسال

کارهای دفاعی کوادرادو و تکل زنی های او فراموش نشود.

 

فراموش نشود که یووه در موقعیت سازی گل مشکل دارد..

 

و فراموش نشود که استوارو در نیمه دوم تاثیرگذاری نسبی از خود نشان داد و البته استوارو جز بازیکنانی است که عملکردش نمیتونه بالاتر از میانگین تیمی ببره و این عیب بزرگیه..


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#140
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

منچستر سیتی در 5 بازی 11 گل زده در لیگ انگلیس و اول هست  و حتی یه گل هم نخورده تو این 5 بازی 

 

3 تا به وست بروم و 3تا به چلسی 2 تا به اورتون و 2 تا به واتفورد 1 دونه هم به کریستال پالاس زده تو این 5 بازی !!!

 

دقت کنید لوله شد !!

===========================================

 

شادی بعد گل ماروتا خیلی قشنگ بود فقط یکم منظم تر بود خیلی قشنگ تر میشد


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی