پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

فینال لیگ قهرمانان اروپا- یوونتوس ایتالیا 1 - 3 بارسلونا اسپانیا --- ProudOfJu#

Champions League

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
706 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: فینال لیگ قهرمانان اروپا- یوونتوس ایتالیا 1 - 3 بارسلونا اسپانیا --- ProudOfJu# (113 کاربر رای داده است)

به نظر شما، شانس قهرمانی یوونتوس در این جام چقدر است؟

  1. 0 تا 30 % (14 رای [12.39%])

    درصد آرا: 12.39%

  2. 30 تا 50 % (55 رای [48.67%])

    درصد آرا: 48.67%

  3. 50 تا 70 % (24 رای [21.24%])

    درصد آرا: 21.24%

  4. 70 تا 100 % (20 رای [17.70%])

    درصد آرا: 17.70%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#361
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امسال نکته جالبش اینجا بود که تمام بازی ها استرس داشتیم و هر بازی یه بلایی سر بازیکنامون اومد و اخرش موفق بیرون اومدیم ....

 

به قول سوباسا که اخرین شوت رو میزد تا گل بشه : این دیگه اخریشه !!

 

خواهشا رو سفیدمون کنین ...


  • Bianconero Amore, Orphée, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#362
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد
ته وز: بوفون نقطه اطمینان ما در فینال است
01030424.jpg
کارلوس ته وز در آستانه بازی فینال به وبسایت یوفا گفت:
"فردا مقابل بهترین تیم و بهترین مثلث تهاجمی حال حاضر دنیا بازی داریم . برای غلبه بر چنین تیمی باید بهتر از همیشه بازی کنیم. خوب بازی کردن کفابت نمی کند، باید کاملترین نمایش ممکن را ارائه دهیم." 
 
سپس به تمجید از ماسیمیلیانو آلگری پرداخت و گفت:" آلگری به من آزادی عمل بیشتری در میدان داده است. به همین دلیل در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش داشتم. او مربی باهوش و توانایی است و با ایده های او تا بدینجا پیش رفته ایم." 
 
ته وز در مورد نقطه اطمینان یووه در بازی فردا گفت:" همه می دانیم که بوفون بهترین دروازه بان دنیاست. او یک پدیده است. وقتی بوفون درون دروازه قرار می گیرد، خیالمان راحت می شود. با وجود او، تمام بازیکنان اعتماد به نفس مضاعفی می گیرند. او نقطه اطمینان و امیدبخش ما در بازی فینال است."

  • Bianconero Amore, AAG, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#363
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
باشگاه بارسلونا و تیم ملی بارسلونا در این سالها انقدر جامهای مختلف رو درو کردن که این نفرت پراکنی طرفدارهای تیمهای دیگه کاملا بدیهی به نظر میرسه.

 

 

اگه ما هوادار تیمای چلسی، رئال، بایرن یا منچستر بودیم این حرف شما که قهرمانی هاتون باعث نفرت ما از شما شده راست بود. اما خب ما یوونتوسی هستیم و تو این چند سال هیچ ضربه ای از شما نخوردیم که بخواییم ازتون متنفر باشیم و از روی تنفرمون در مورد شما صحبت کنیم. 

 

بارسلونا سخت ترین مسیر ممکن رو در مراحل حذفی طی کرد و به فینال رسید و طبیعتا برای لوث کردن این موفقیت بزرگ میبایست مصدوم و محروم شدن بازیکنهای تیمهای رقیب رو هم ربط داد به شانس لایتناهی بارسلونا تا اندکی بتونیم التیام ببخشیم نفرتی رو که در این سالها از دست این تیم در دلمون تلنبار شده.

 

 

چنان می گی سخت ترین راه ممکن انگار با تیمی تا اینجا رسیدید که مهاجم های نوکش آرش برهانی با اوسوالدو بودن !! تیمایی که شما باهاش بازی کردید قوی بودن اما شما از لحاظ مهره های حاظر توی زمین خیلی از اونا قوی تر بودین و بردنشون شاهکار نبوده !! حالا این وسط یه سری از بازیکنای حریف هم محروم و مصدوم شدن که خب نمی تونیم بگیم تقصیر شماست چون بالاخره فوتباله و هزارتا اتفاق. پس خواهشا نگو سخت ترین راه ممکن رو رفتیم.

پس شما اگه اینجایید کار زیاد شاخی نکردید. پس بهش نناز ،، دعا کن قهرمان بشید و بعدش به کل قهرمانی بناز !!! اون قضیه نفرت هم که بالا بهش اشاره کردم. شما تو کل اون دوران سلاخی کردنتون یه خراش هم رو ما ننداختید که بخواییم از شما متنفر باشیم ،،،،

 

مدام حرف از این میزنید که اگه بایرن مصدوم نداشت چنین میکرد و چنان میکرد.اما در این بین شد یک نفر بیاد بگه همین بایرن پارسال با وجود در اختیار داشتن تمام مهره هاش توی زمین خودش چهار تا گل از مادریدی خورد که هشتاد درصد این بارسلونا هم نبود ؟ مادریدی که با شانس و اقبال دورتموند رو حذف کرد و توی لالیگا رفت و برگشت به اون تیم بی روحیه و بی انگیزه ی ما باخت؛به بدترین بارسای سالهای اخیر.چه تضمینی وجو داره که بایرن بدون مصدوم رقیب ما میشد ؟ علم غیب دارید واقعا ؟



پی اس جی بدون زلاتان اون قدر پتانسیل داشت که در حالی که ده نفره هستش نود دقیقه تو زمین چلسی این تیم رو واقعا شکنجه بده و با شایستگی کامل به مرحله ی بعد صعود کنه اونوقت به اعتقاد شما در اختیار نداشتن تمام بازیکنهاش تنها دلیلی بوده که بارسا به این مرحله صعود کرده !

 

 

در مورد این صحبت مصدوم ها و ناقص بودن یه چیز می خوام بگم . اول اینکه درست می گی شما. اینکه بخواییم بگیم اگه اونا بودن 100 درصد نتیجه بازی عوض می شد، کاملا غلطه . همونطور که بگیم اگه اونا بودن نتیجه بازی عوض نمی شد هم 100 درصد غلطه !! شاید ( دقت کن می گم شاید ! ) اگه روبن و ریبری تو بازی رفت بودن شما به جای 3-0، 3-1 می بردید و همون 1 گل خورده می تونست اذیتتون کنه. یا حظور زلاتان 1 گل مهم به کیسه PSG اضافه می کرد. نمی گم حظور اونا شما رو حذف می کرد، می گم شاید می تونست اذیتون کنه ! همونطور که حظور مودریچ می تونست مارو اذیت کنه . پس خیلی خوبه آدم مثل کبک سرشو زیر برف نکنه و یه سری حقایق رو ببینه و مثل یه مرد بهش اشاره کنه ...

 

بارسای امسال در خط دفاع تیم بسیار خوب و هماهنگی بوده.بسیاری از مشکلاتی که ما باهاش دست به یقه بودیم در این فصل مرتفع شده.اضافه شدن متئو و دو تا دروازه بان خوب خط دفاع ما رو تا حد زیادی مطمئن کرده.

 

 

با این تیکه از حرفات کاملا موافقم . دفاع بارسا امسال خیلی خیلی از سال های قبل بهتر شده. اما مسئله اینجاست !! سال های قبل دفاع بارسا افتضاح بودن، امسال تازه معمولی رو به خوب شده. دفاعتون خوبه اما باز هم می شه خیلی خوب بهش ضربه زد. اونم وقتی عناصری مثل توز، موراتا، پگبا، مارکیزیو و گل سر سبد اینا پیرلو رو بزاریم جلوشون . پیرلو می تونه از همون زمین خودمون کل این خط دفاع رو جا بذاره. اون حد زیادی مطمئن هم در حد لالیگا منظورت بود دیگه نه ؟؟

 

ما امسال بهترین خط دفاع لالیگا رو داشتیم.اونم در حضور تیم فوق دفاعی مثل اتلتیکو

 

 

اصولا تو تیمی که تو هر بازی بالای 60 درصد مالکیت توپ داره، دفاع  اصلا به حساب نمیاد چه برسه به اینکه بخواییم بگیم بهترین دفاع لالیگا بهش !! البته تو لالیگا که مدافع ها فقط واسه پر کردن 11 نفر توی زمین هستن آره شما بهترین خط دفاع رو دارید !!! و 100 البته مطمئن باش دفاع اتلتیکو خیلی از شما بهتره. اگه اتلتیکو بخواد جلوی همه تیم های لالیگا مثل زمانی که مقابل غول های فوتبال دفاع می کنه دفاع کنه، شما با فرسنگ ها فاصله ازشون عقب می مونید ( از نظر امتیاز نه ها از نظر دفاعی ! ) اما خب اتلتیکو می دونه اگه بخواد فقط تو لالیگا دفاع کنه به جایی نمی رسه واس همین تو خیلی از بازی ها هجومی بازی کرده واس همین شما شاید الان فکر کنی دفاعتون از اتلتیکو بهتره ....

 

بله.در این فصل رقبای ما با ترکیب کاملشون مقابل ما قرار نگرفتن؛اما به نظرت این تقصیر ماست ؟  ربطی به ما داره ؟ بارسای بدون مربی و بی انگیزه با یه مسی مصدوم وقتی سال 2013  تحقیر شد جلوی بایرن کسی اومد بگه این تیم از شرایط آرمانیش به دور بود ؟ وگرنه اگر هم میباخت اینطور همه چیز رو به باد نمیداد ؟

 

 

به هیچ عنوان این قضیه تقصیر شما نیست !! اما وقتی از تیمت تعریف می کنی این مسائل رو نمی بینی و بهش اشاره نمی کنیو فقط از قدرت تیم خودت صحبت می کنی، باعث می شه ما فکر کنیم یه نموره زیادی باد کردی !!! واس ما هم مهم نیستا که باد کردی اما اینطوری اگه بترکی سوز میاد ما هم یه نموره سرمایی هستیم .... ایشالله که نترکی حالا !! ( آره من با نمکم ;)

 

این تیم چرا پارسال با ترکیب کامل جلوی رئال هیچ غلطی نکرد ؟

 

 

دلیلش کاملا واضح و معلومه : مغز متفکری مثل انجلوتی که تونست بایرن و گواردیولا رو خیلی قشنگ کیش و مات کنه !! کاری که شک دارم انریکه می تونست انجام بده. همونطور که مربی قبلیتون نتونست. 

 

یه چیز دیگه . اون کلی گویی هم که پویا گفت رو بزار من واست بازش کنم یه نموره. کلی گویی به این می گن که بیای 10 بار شکست بایرن به رئال رو مثال بزنی اما نیای دقیق به اون قضیه نگاه کنی که بایرن تو اون بازی چطوری باخت و هیچ اشاره ای به مربیان 2 تیم نکنی. اینکه بیای بگی دفاع ما با اینو اون خیلی بهتر شده اما توضیح ندی چطوری بهتر شده دقیقا ؟! اینکه بحثت رو از نفرت ( که دقیقا طبق حرف های خودت غیر قابل اندازه گیریه و بحث در موردش بی اهمیته !! ) بقیه تیم ها به تیم خودت شروع کنی و هیچ بحث فنی ای در مورد فینال نکنی و انتظار داشته باشی با جملات فنی و گوهر بار جواب بگیری !! ( البه این آخری کلی گویی نیست چرت گوییه بیشتر ! ) 


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#364
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

لیست شبکه هایی که بازی فینال رو بصورت زنده پخش میکنن :

 

d7o_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AC%D9%8

اگه نیازی به فرکانس یا جهت م.ا.ه.و.اره بود درخدمتم...


  • eⁿzº, amin-scorpion, L'Avvocato و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#365
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

تیم های زیادی بودن که یک یا چند نفر از بازیکناشونو تو فینال نداشتن ولی قهرمان شدن. میلان، منچستر، بایرن، بارسلونا، اینتر، چلسی و رئال مادرید. بازیکن هایی که بعضا مثل کیلینی مهم نبودن و بعضا از کیلینی هم مهم تر بودن. اما اوج این اتفاق برمی گرده به 21 سال پیش. فینال سال 1994. بین بارسلونا و میلان.

 

میلان یکی از مهم ترین بازیکناش در خط دفاع رو تو فینال نداره: الساندرو کاستاکورتا. اما این 10% قضیه هم نیست. فرانکو بارزی هم فینال رو از دست میده. تو میلان اون سال که دیگه خبری از مثلث هلندیش نیست، بارزی علی رغم اینکه 34 سالشه، چیزی فراتر از مهم ترین بازیکن میلانه. از نظر تاکتیکی میلان بدون بارزی هیچ ربطی به میلان با بارزی نداره و کاپلو باید همه چی رو تغییر بده. از نظر روحی روانی هم بودن بارزی برای میلان بی نهایت مهم بوده. بارزی بازیکنی بوده که با میلان به سری ب رفته و در بدترین زمان ممکن وقتی میلان هیچ بازیکن بزرگی نداشته تو اون تیم مونده. تیم رو بالا آورده و بدل به بهترین و مهم ترین بازیکن تیم شده. بیش از 1 دهه کاپیتان میلان بوده! اون موقع یه جورایی بارزی خود ِ میلان بوده. از نظر فنی هم تو اوج بوده علی رغم سنش و بهترین بازی عمرش رو تو همون سال انجام میده. حالا تصور کنید همچین بازیکنی رو نداشته باشید. کاستاکورتا رو هم ندارید. در کنار اینا یه سری قوانین هم هست که موجب میشه فقط 3 بازیکن غیر ایتالیایی بازی کنن. در نتیجه کاپلو، ژان پیر پاپن و برایان لادروپ رو که اون زمان عالی بودن کنار میگذاره و از این 3 بازیکن استفاده می کنه: بوبان که نقش مهمی تو روند حرکتی میلان داره، ساویسویچ که اون گل استثنائی رو می زنه و بازیکن سومی که همه تون میشناسینش. صخره ای که یکی از بهترین بازیهاش رو انجام میده و به نظرم جلوتر از ماسارو، ساویسویچ و مالدینی بهترین بازیکن اون بازیه:

 

مارسل دسایی اون بازی هافبک دفاعی هست که باکس تو باکس بازی می کنه. کل بازی برنامه های بارسلونا رو خراب می کنه و همه جای زمین هم حضور داره. 1 گل هم می زنه! به نظرم ویدال می تونه فردا شب مارسل دسایی ما باشه.

 

بارسلونای اون فینال از تیمی که فردا شب باهاش روبرو میشیم از نظر مهره خیلی پایین تره. ولی ما دست کمی ازون میلان نداریم. از نظر مهره با توجه به محروم هاش ازش بهتریم ولی تجربه اونا رو نداریم. البته تیم کم تجربه ای هم نیستیم.

 

کیلینی خیلی مهمه ولی ما با همین نفرات هم می تونیم بارسا رو شکست بدیم. کافیه 90 دقیقه عالی بازی کنیم و خوش شانس باشیم. خیلی سخته ولی شدنیه.


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#366
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
فکرش رو بکنید فرداشب این موقع چه حالی داریم.من واقعا دیگه تحملش رو ندارم.احساس میکنم قلبم بخاطر اینهمه استرس ضعیف شده.سکته نزنم تا بعد از بازی واقعا باید خدا رو شکر کرد.

به هر حال بارسا واقعا از ما قویتره و شانس پیروزیش هم خیلی بالاست اما راه هایی هست که ما بتونیم شانس خودمون رو افزایش بدیم.
راه های مقابله با بارسا رو دوستان گفتن.یه سری موارد رو هم من از نگاه خودم میگم

- بارسا مطمئنا از همون دقیقه ی یک بازی شروع میکنه به حمله کردن و بازی رو با ذهنیت هجومی شروع میکنه.توی این شرایط یکی از راه های مقابله اینه که شرایطی دقیقا برخلاف ذهنیتشون براشون رقم بزنی.منظورم اینه که دقایق اولیه ی بازی رو بجای دفاع کردن حمله کنیم، البته این کار از توان ما خارج هست اما اینکه از همون شروع بازی بیش از حد تو لاک دفاعی فرو نریم میتونه شرایط رو در ادامه ی زمان بازی تا حد زیادی به سود ما بکنه.

- بارسا تیم منظمیه.میان تو زمین که گل بزنن.معمولا هم تیم های مقابلشون فقط برای دفاع کردن میان و عدم احساس خطر روی دروازشون باعث میشه به اوج تمرکز توی حمله کردن برسن.با همین حربه هم اکثر مواقع به هدفشون میرسن.ما نباید مثل بقیه ی تیم ها باشیم.از دقیقه ی یک باید هر توپی رو با ذهنیت تبدیل کردنش به گل جلو ببریم.گرفتن تمرکز بارسا فقط با ناامن کردن دروازشون امکان پذیره.تیم بی تجربه ای هم نیستن که بخوایم با وقت تلف کردن و بازی کثیف تمرکزشون رو به هم بزنیم.پس نباید طوری بازی کنیم که بارسا از سلامت دروازه اش مطمئن باشه، اصلا یکی از راه های گل نخوردن ما هم همینه، فقط به تمرکز خیلی بالایی توی استفاده از توپ هامون و تبدیل تک تک توپ ها به یه خطر هرچند کم اهمیت بستگی داره.

- توی این بازی به بیشترین میزان دوندگی نیاز داریم.پرس و پر کردن فضاهای خالی با بیشترین سرعت ممکن وظیفه ی حیاتی هافبک های ما توی این بازی هست.ویدال و دوستان باید دنبال خلق یه رکورد جدید توی میزان دوندگی در جریان یک بازی باشن.رسیدن به بازیکن صاحب توپ توی زمان مناسب و پر کردن فضاها با بیشترین سرعت ممکن یکی از مهمترین راه های خراب کردن بازی تیم حریفه.نتیجه هرچی که شد ویدال و مارکیزیو و ... بعد از بازی باید از شدت دویدن بیهوش بشن.
در کنار اینها دوندگی هافبک هامون باید هدفمند و با حفظ تمرکز باشه

- زمانی که توپ رو در اختیار داریم بارساییها پرس میکنن ما رو، پرس کردنشون هم با این هدف هست که بعد از دریافت توپ همه جانبه حمله کنن.با توجه به اینکه برای پرس کردن جلو هم میان فضاهای خالی زیادی توی خط دفاعشون بوجود میاد و اگر توپ از فشار خارج بشه و همراه بشه با یه پاس بلند سریع پیرلویی یا یه تغییر جناح با فرار ناگهانی، میتونه ما رو به گل برسونه.در کنارش شانسمون روی ضدحملات هم وجود داره.پس زیاد هم نباید از گلزنی ناامید باشیم

- در مورد مصدومیت کیلینی بگم.هیچ کس نمیتونه اثبات کنه که ما با حضور کیلینی میتونستیم بهتر دفاع کنیم یا کلا شانس گل خوردنمون کمتر میشد.کیلینی یه مدافع درگیر و فیزیکیه، راست کارش بازیهایی هست که تیم حریف درگیرانه بازی میکنه در حالیکه ما مقابل بارسا نیاز به تمرکز و حفظ نظم توی ساختار دفاعیمون داریم.نمیخوام بگم نبود کیلینی قطعا توفیق اجباریه اما با توجه به نوع بازی بارسا از نظر من نبود کیلینی نقص بزرگی رو ایجاد نمیکنه و ممکنه حتی باعث پیشگیری از یه پنالتی یا خطای پشت محوطه ی حاصل از فیزیکی بازی کردن جورجو بشه.در کل من زیاد نگران نیستم از این بابت.
انقدری هم که میگید نسبت به اوگبونا بی اعتماد نیستم.

- با وجود همه ی تحلیل هایی که از بازی میشه ممکنه یه اتفاق خیلی ساده و پیش پا افتاده کلا همچی رو عوض کنه.یادمه بازی با بایرن هم دقیقا همین صحبت ها تحلیل ها رو داشتیم اینجا و هزار جور احتمال رو برای بازی متصور بودیم اما یه شوت از آلابا و یه تغییر مسیر توپ همه ی رشته هامون رو پنبه کرد.توی بازی فرداشب ممکنه این نوع اتفاقات برای هر دو تیم رخ بده و برنده ی بازی هم روی همین اتفاقات تعیین میشه.

+ یچی بگم ببرمتون برلین.اون لحظه ای که یارو داره اسم یووه رو روی جام حک میکنه ...
  • J U V E N T I N I, Bianconero Amore, AAG و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#367
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

خوش شانسی های بارسا در امسال لیگ قهرمانان:

 

zxjr_11427660_996376190383425_4269831156

 

درسته که بارسا امسال خیلی عالی بوده ولی اگه این خوش شانسی ها را نداشت شاید به فینال نمیرسید و یک چیز دیگه هم اینکه یک سری که به افکار عمومی در سایت ها میزنم بارسا را رسما قهرمان میدونند :22: دیگه به نظرم داره یووه خیلی دستکم گرفته میشه البته شاید این به نفع ما هم باشه ولی با این اوضاع باید هر طوری باشه قهرمان بشیم :45: قیافه ی بعضی از این افراد اگه یووه قهرمان بشه هم دیدنیه :1:  :nish:

این عکس را هم دیدم گفتم بگذارمش اینجا ستاره های دو تیم که توپ طلا را بردند:

 

3sqn_photo_2015-06-04_01-50-23_thumb.jpg


اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#368
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
لاماسیا . خخخخخخ
الان تنها مشکل بارساییها شده خرید پوگبا . اونوقت میگن ما لاماسیا داریم و خودمون پرورش میدیم بازیکنامونو . اگر خودتون پرورش میدین پس چرا 3 روز قبل فینال اومدین سروقت پوگبا ؟؟؟؟
این رفتار حرفه ای هست یا عرب گونه ؟؟؟
  • amin-scorpion, ace of glass, Alex2003 و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#369
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
به گزارش توتو اسپورت :

ترکیب تمرینی 4312 بوده
بوفون - اورا - بارزالی - لیخ - بونوچی - پیرلو - ویدال - مارکیسیو - پوگبا - موراتا - توز


ماتری !! به عنوان یار تعویضی اومده و گل زده !
دارم عاشقش میشم رسما !!
یعنی میشه با گل ماتری قهرمان شیم خدا


Em منحرف نشیم از بحث
تمرینات فردا پشت در بسته انجام میشه
خبری از استورارو نبوده فعلا

خیلی جالبه توتو نوشته پوگبا از کمپ بیرون نمیرفته #تمرین بیست دقیقست تموم شده
یجورایی با کتک و اردنگی انداختنش بیرون


با این اراده و سخت کوشی من چی میتونم بگم؟!
کاش اون شکلک واتس اپ ک از چشمای یارو داره قلب میزنه بیرون داشتیم میذاشتم
  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, alexdelpiero و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#370
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

کلا نمیدونم چرا هیچ حرفی ندارم بزنم واقعا استرسی هم ندارم برای بازی شاید چون شانس زیادی برای خودمون قائل نیستم واقعا از اعماق وجودم ارزو دارم 28 ساعت دیگه از الان ما و تمام طرفداری یووه خوشحال ترین ادمهای دنیا باشیم ولی نمیدونم اگه نشد چطور میتونم اون نگاه حسرت بار اقام به اون جام لعنتی رو تحمل کنم چطور میتونم فکر کنم که کسی مثل پینتو هم این جام رو برده ولی بهترین دروازه بان دنیا هنوز این جامو تو کلکسیون افتخاراتش نداره اگه قراره اینطوری بشه ارزو میکنم هیچوقت فردا نیاد


  • alexdelpiero, amin-scorpion, L'Avvocato و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

458v_1_3.jpg


#371
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

این بارسایی هه چه گستاخی حرف میزنه . یعنی خدایی هرجا دیگه بود فورا بن میشد . آقای بارسایی میای به بچه فروم ما میگی مغز باریکت بعد میای میگی من چیزی نگفتم ؟


  • Bianconero Amore, amin-scorpion, L'Avvocato و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#372
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

این جمله رو بخون تا اخرش برو :

 

وقتی داعش به یه شهری تو عراق حمله میکرد سعی میکرد تموم شهر رو ویران کنه و اکثرا رو بکشه و از همه بدتر با کسایی که مقاومت میکردن اونا رو یا زنده زنده میسوزونده یا به مرگ بدی میکشتنش و همچنا از این کارشون فیلم میگرفتن و باعث رعب و وحشت میشدن که وقتی وارد شهر بعدی میشدن شهر بعدی به راحتی فتح میشه و این ذهنیت در شهر بعدی وجود داشت که اگه مقاومت کنن هم به مرگ بدی میمیرن و هم قتل عام میشن و این ذهنیت وجود داشت که به هیچ وجه نمیشه جلوی اونا وایساد .

 

 

در اسپانیا هم همین طور هست و هیچ تیم جز 2 یا 3 تا تیم جرات حمله به بارسلونا رو نداره و با خودشون فکر میکنن که اصلا امکان حمله به این تیم نیست و بهتره عقب بمونیم و تنها جرقه هایی هم که زده میشه براحتی با شوت های از راه دور هدر میره چون ترس از حمله دارن .

 

برای همینه که اونها تو لیگ هیچ محک جدی نمیخورن بجز چندتا بازی ولی تیم های ایتالیایی اینجور نیستن و جلوی یووه چون میدونن یووه برای قتل عام نمیاد و فقط برد با کمترین هزینه میخواد جرات حمله دارن و حمله میکنن برای همینه یووه داره هر بازی محک میخوره و همینه که رئال با اون همه دبدبه و تبلیغات با پنالتی و دروازه خالی به گل رسید . 

 

این شرایط برای یووه شرایط جدیدی نیست بازیکن هایی هستن مثل موراتا برای افتخار بیشتر و توز برای خاطره شیرین داشتن و پوگبا برای نشون دادن دوباره خود و پیرلو برای اینکه این احتمالا آخرین بازیشه و بوفن بخاطر اینه که احتمالا فینال لیگ قهرمانان دیگه ای رو تجربه نمیکنه و حتی تجربه گل های یورنته مقابل بارسایی که تو بازی هوایی هیچی نیست و بارزالی که میخواد نشون بده اونم در نبود کیلینی کمی از اون نداره همه تیم یووه بخاطر کیلینی.......  امیدوار به قهرمانیم ... 


  • eⁿzº, alexdelpiero, El rey leon و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#373
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

ترکیب ایتالیا و اسپانیا این برای بازی اول هست که یک یک شد خواهشا تقصیر ترکیب بارزالی و بونوچی نندازین اینا همش تقصیر تعویض سیستم از 352 به 4312 بود چون تیم ایتالیا اصلا با این ترکیب مچ نبود  . البته بازیکنای خط تهاجم ایتالیا به شدت کند بودن و حتی هافبک ها هم کیفیتشون خیلی کمتر از اینه که داریم و دفاع و هافبک بارسا خیلی از اینی که داشتن عقب ترن البته اینا خوبن ولی اسپانیای یورو خیلی بهتر بود .البته این یه بازی متفاوته ولی خب نزدیک ترین بازی برای بازی یووه و بارسا همین بازی هست . در ضمن کیلینی اون موقع کلا چپ بازی میکرد و اصلا ربطی به دفاع وسط نداره که بونوچی و بارزاگلی هستن . 

 

qlia_2.jpg

 

اینم بازی فینال که 4 بر هیچ شد :

 

c0se_1.jpg


  • El rey leon, amin-scorpion, mohammad.mahdi و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#374
drughi1990

drughi1990

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 722 ارسال
  • Locationzahedan

امیدوارم با یه بازیه حساب شده بتونیم از این بازی سربلند بیرون بیایم.دررابطه با بعضی از مصاحبه های این چند وقت که انجام شده که اگر بارسلون بتونه اون بازی همیشگیشو انجام بده و مسی مثل همیشه باشه یووه هیچ شانسی نداره :14: باید بگم که این به نحوه بازی ما بستگی داره و اگر بازیکنا با صد درصد توانایی شون بازی کنن میشه بارسلونا رو به تیمی بی خطر مثل دو بازی که بایرن مونیخ دو سال بیش انجام داد تبدیل کرد که حتی سایه ای از مسی و بارسلونا همیشگی نبینیم :65yytgts6rouhope1x2s: به نظر خودم با اتخاز تاکتیکهای درست میشه براحتی بارسلونا رو شکست داد. :533: ودر اخر خوب بازی کردن مسی و بارسلونا فقط وفقط به خودمون بستگی داره.نتیجه بازیو 2.1 به نفع خودمون بیش بینی میکنم. نبینم نا امیدیه بچه هارو :68: فورزا یگانه تیمه همیشگیم .....یوونتوس.


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#375
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

قبل بازی با رئال همه از همین مشکی میخوردن که دارن بازی با بارسا میخورن ولی نمیدونن مشک همون مشکه :1:  :nish:


  • alexdelpiero, amin-scorpion, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#376
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج
Your journey ends here


عکس حذف شد:1:

در مورد بازی خیلی صحبت کردیم. یه مروری داشته باشیم به مسیری که دو تیم امسال طی کردن و بازیهایی که در فتح سه گانه احتمالی تعیین کننده بودن.
پست نکته خاصی نداره و یه جور جمع بندیه برای خودم که در آینده لازم میشه.4.gif
 

یوونتوس:

سپتامبر: یوونتوس فصل رو بی نقص آغاز می کنه. 5 برد در 5 بازی لیگ بدون گل خورده. شروعی عالی برای مکس الگری که با برد مقابل مالمو در اروپا همراه میشه.
بازی کلیدی: میلان 0 یوونتوس 1.

اکتبر: بدترین ماه یووه. 6 بازی، 2 برد، 1 مساوی و 3 باخت. یوونتوس در یک بازی نفس گیر رم رو شکست میده ولی در ادامه 5 امتیاز در زمین حریف از دست میده. در اروپا 2 بازی خارج از خانه رو 1-0 به اتلتیکو و المپیاکو می بازه تا همه چی گره بخوره. یووه در خارج از یوونتوس آرنا ضعیف به نظر می رسه.
بازی کلیدی: المپیاکو 1 یوونتوس 0.

نوامبر: کلیدی ترین ماه یووه تا می. بردهای مهم در لیگ مقابل لاتزیو و تورینو با گل فوق العاده ثانیه پایانی پیرلو. 2 برد سخت در اروپا، یوونتوس رو در آستانه صعود به مرحله بعد قرار میده.
بازی های کلیدی: یوونتوس 3 المپیاکو 2. * لاتزیو 0 یوونتوس 3.

دسامبر تا ابتدای ژانویه: یوونتوس به هر ترتیبی که هست از گروه صعود می کنه و حریف دورتموند میشه. سیو بوفون در ابتدای بازی همیشه یادمون می مونه. لحظه ای که می تونست سرنوشت این فصل اروپا رو عوض کنه. اوضاع در لیگ خوب پیش نمیره و امتیازهای زیادی از دست میره. با اینکه تیم به آرامش رسیده ولی 4 امتیاز خانگی مقابل سمپدوریا و اینتر در سناریویی مشابه نشون میده تیم الگری هنوز کار زیادی داره. اما در ادامه می بینیم یوونتوس به بهترین شکل ممکن ازین بازیها درس گرفته.
بازی های کلیدی: یوونتوس 0 اتلتیکو مادرید 0. * یوونتوس 1 اینتر 1.

ادامه ژانویه: یوونتوس اوج می گیره و بعد از مدت ها در سن پائولو پیروز میشه. و به خود باوری می رسه. بقیه بازی های رو هم به راحتی می بره و به نیمه نهایی جام حذفی صعود می کنه. لیگ قطعی به نظر می رسه.
بازی کلیدی: ناپولی 1 یوونتوس 3.

فوریه: 8 امتیاز از 4 بازی لیگ در اون شرایط عالی به نظر می رسه. یوونتوس در بازی رفت دورتموند رو شکست میده. بازی بیش از نتیجه امیدوار کننده س. به نظر می رسه یوونتوس در اروپا هم می تونه حرف برای گفتن داشته باشه.
بازی کلیدی: یوونتوس 2 دورتموند 1.

مارس: تساوی با رم 10 نفره اصلا خوب نیس ولی یوونتوس نیازی به برد حس نمی کنه. 3 برد 1-0 لیگ رو قطعی می کنه. شکست 3-0 دورتموند در وست فالن یه نشانه س. راه برلین از وست فالن می گذره. تنها نقطه منفی این ماه شکست خانگی مقابل فیورنتینا س که البته بعد چند هفته فراموش میشه.
بازی کلیدی: دورتموند 0 یوونتوس 3.

آوریل: یووه امتیازهای لازم رو در لیگ می گیره و در 2 فاتح اسکودتو میشه. اما تمرکز لازم روی اروپاست و بازی با موناکو که سخت تر از اون چیزی هست که به نظر می رسه. یوونتوس به لطف پاس پیرلو، نفوذ موراتا و پنالتی ویدال که این بار گل میشه، بعد از 12 سال به نیمه نهایی می رسه. اما بازی تعیین کننده این ماه یوونتوس در آرتمیو فرانکیه. یه برد دلچسب مقابل تیم مونتلا خاطرات بازی رفت و صلاح رو پاک می کنه. گل ماتری نشانه مهمیه.
بازی کلیدی: فیورنتینا 0 یوونتوس 3.

می: حذف رئال مادرید در یکی از مهم ترین بازی های دهه اخیر یوونتوس. نمایش عالی تیم در بازی برگشت. گلزنی دوباره موراتا در برنابئو یوونتوس رو راهی برلین می کنه. بله، بانوی پیر بازگشته...
یوونتوس در فینال حذفی لاتزیو رو با گل ماتری در وقت اضافه شکست میده و به 20 سال ناکامی پایان میده. جشن قهرمانی سری آ با شکست اینتر و ناپولی همراه میشه. یکی از بهترین فصول تاریخ یوونتوس توسط کسی رقم میخوره که هیچ کس فکرشو نمی کرد.
بازی های کلیدی: رئال مادرید 1 یوونتوس 1. * لاتزیو 1 یوونتوس 2.

========================================================================================

 

بارسلونا:

آگوست و سپتامبر: بارسا فصل رو تو لیگ عالی شروع می کنه و در 6 بازی اول 16 امتیاز می گیره. باخت به پاریس در فرانسه خیلی زود فراموش میشه.
بازی کلیدی: ویارئال 0 بارسلونا 1.

اکتبر: 3 برد در لیگ و اروپا مقدمه ای خوب برای کلاسیکو به نظر می رسه ولی بازی برنابئو نشون میده بارسلونا ضعف زیادی داره. در ابتدای ماه بعد بارسا در یک بازی عجیب با بدشانسی محض تو نیوکمپ به سلتا می بازه. الان که نگاه بکنیم می بینیم از هر دو بازی درس گرفتیم.
بازی کلیدی: رئال مادرید 3 بارسلونا 1.

ابتدای نوامبر تا 10 دسامبر: بارسا از شوک شکست های لیگ خارج میشه و همه بازی هاش رو در لیگ و اروپا می بره ولی هنوز اون اطمینان لازم وجود نداره، حتی بعد از 5 تایی کردن سویا و اسپانیول. شکست دادن پاریس نقطه اوج این مقطع هست ولی هنوز تریدهایی وجود داره.
بازی کلیدی: والنسیا 0 بارسلونا 1.

ادامه دسامبر تا 10 ژانویه: بدترین مقطع بارسا. تساوی با ختافه قبل تعطیلات و شکست همیشگی در زمین سوسیه داد که البته این بار غیر منتظره س. اونجا نقطه صفر انریکه س و بردهای جام حذفی اهمیتی ندارن. شرایط بحرانیه ولی بارسا به بهترین شکل ممکن واکنش نشون میده.
بازی کلیدی: سوسیه داد 1 بارسلونا 0.

ادامه ژانویه تا اواسط فوریه: پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در نیوکمپ بازگشت بارسلونا به فصله. بردها در لیگ ادامه پیدا می کنن و جز بازی مقابل ویارئال همه چی خوب به نظر می رسه. بیلبائو 5-2 در سن مامس شکست میخوره. بارسا در جام حذفی با دبل کردن اتلیتکو و شکست 3-1 ویارئال در خانه به فینال نزدیک میشه.
بازی کلیدی: بارسلونا 3 اتلتیکو مادرید 1.

ادامه فوریه تا پایان مارس (قبل و بعد بازی 1/8 نهایی اروپا): شکست مقابل مالاگا در بدترین بازی فصل بارسا خیلی ناامید کننده س ولی تیم به راهش ادامه میده. دبل سوارز کار سیتی رو تو انگلیس تموم می کنه. بارسا به فینال حذفی صعود می کنه و با 3 برد پیاپی در لیگ به استقبال ال کلاسیکو میره. بازی خیلی راضی کننده نیست ولی تیزهوشی سوارز به کمک بارسا میاد تا 3 امتیاز حیاتی رو از رقیب بگیریم.
بازی های کلیدی: منچستر سیتی 1 بارسلونا 2. * بارسلونا 2 رئال مادرید 1.

آوریل: بارسا به پیروزی هاش در لیگ ادامه میده و جز بازی در زمین سویا که برتری 2 گله رو از دست میده، همه بازی ها رو می بره. برد مقابل والنسیا که با سختی زیادی همراهه راه قهرمانی رو هموار می کنه. در اروپا بازهم درخشش سوارز کار پاریس رو در زمینش تموم می کنه.
بازی کلیدی: سلتاویگو 0 بارسلونا 1. * بارسلونا 2 والنسیا 0.

می: 8 تایی شدن کوردوبا تمرین خوبی برای بازی با بایرنه. بازی رفت در نیوکمپ گره کوری خورده اما مسی در 3 دقیقه همه چیزو عوض می کنه و با پاسش به نیمار، بارسا تیر خلاص رو به بایرن می زنه. مهم ترین بازی این فصل بارسلونا. در بازی برگشت بارسا کار خیلی سختی نداره. در لیگ بردها ادامه داره. بازهم مسی به اتلتیکو گل می زنه تا بارسلونا قهرمان لیگ بشه. لئو شاهکارش در این ماه رو با گل فوق العاده به بیلبائو در تکمیل می کنه. شاید بهترین ماه مسی. بارسا در یکی از بهترین فصول تاریخش دوباره به اوج برمی گرده.
بازی های کلیدی:
بارسلونا 3 بایرن مونیخ 0. * اتلتیکو مادرید 0 بارسلونا 1.

فردا شب ماجراجویی های بارسلونا و یوونتوس که بهترین های این فصل فوتبال اروپا بودن به پایان می رسه. پایانی که تا سالها ازش یاد میشه، چه با شعف و چه با حسرت.


  • J U V E N T I N I, Orphée, juve's fan و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#377
amin-scorpion

amin-scorpion

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 52 ارسال

اینکه بخایم اتوبوسی بازی کنیم ریسکش زیاده چون اگه گلی بخوریم جبرانش خیلی سخته و ممکنه تو ضد حمله بازم موقعیت بدیم به بارسا.

بنظرم بهتر این باشه پرس رو دقیقن از نیمه خودمون بزاریم تا بتونیم بازیسازی رو از هافبکهای بارسا بگیریم.

اینطوری شانس بیشتری هم واسه گل داریم.

مصدومیت کیلینی خیلی بد بود ولی مهم تو این تک بازی انگیزه بچه ها و درک اهمیت این بازیه.

فقط امیدوارم روز خوب پیرلو باشه چون روی بازی هوایی شانسمون خیلی بالاست و میشه رو هوا به این بارسا راحت گل زد.

در کل من هر چی به بازی نزدیک میشیم استرسم کمتر میشه چون میدونم قهرمانیم چیزی که حقمونه.


  • Orphée, juve's fan, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#378
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

امروز بیرون بودیم به رفیقم گفتم بیا یه دست Pes بزنیم ، یوونتوس - بارسا پیش بینی بازی فردا شب ... 
کیلینی هم گذاشتم بیرون :1: که خیلی به واقعیت نزدیک باشه .... 
دقیقه 5 بوسکتس اخراج شد :1: ... 2 بر 0 زدم بارسا رو ... الان اصلا استرس ندارم :1: 


  • Orphée, mory, MaMpIeRo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#379
maseod_juve

maseod_juve

    عضو جدید

  • اعضا
  • 40 ارسال

سلام  امروز canel +sportپخش مجدد بازی یووه وریال پخش کرد .دوباره همون استرس تو وجودم ایجاد شده بود.رو موقعیت های مارکیزیو وپوگبا دوباره قاطی کردم.از همون جا استرس بازی فردا منو گرفت.خدا کنه بچه ها همچین موقعیتایی رو اونم جلوی بارسا خراب نکنن.امیدوارم


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#380
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال

- اینایی که میان 3 صفحه می نویسند، واقعا چطوری این کار رو می کنند ؟!

من هی میام یه چیزی بنویسم، پشیمون میشم و پاک می کنم، واقعا استرس وحشیانه ای من رو گرفته و هر چقدر که به زمان بازی نزدیک تر میشیم این استرس بیشتر، وحشیانه تر و بی رحم تر میشه.

بحث مسخره بازی، پایین اوردن روحیه و ... نیست ولی من هر موقع به بازی فکر می کنم اولین چیزی که میاد تو ذهنم "بارسلونا 5-1 یوونتوس" هست ! واقعا دست خودم نیست و نمی گم که به چنین چیزی اعتقاد دارم، ولی فکری ـه که میاد ...

از طرفی حدس می زنم که بازی کم گلی ـه، کلا فینال ها شرایط ویژه ای دارند و کمتر تیمی میاد بی گدار به آب بزنه و یک تنه حمله کنه، ولی این بارساست و توی این سالها نتایج پرگل و عجیب کم نداشته.

داشتم با یکی از دوست هام صحبت می کردم، میگفتم همه می گند که اگه یووه تو روز خوبش باشه قطعا بارسا رو شکست میده، ولی میخوام بدونم آیا همین "همه" به بارسای روز خوب هم فکر کردند و این حرف رو می زنند ؟! واقعا نادیده گرفتن بارسا احمقانه ست !

 

نمی دونم، فقط تنها چیزی که می دونم این هست که میخوام هر چه سریعتر این بازی لعنتی تموم بشه ...


  • Bianconero Amore, juve's fan, Atomic Ant و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی