پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا - یوونتو 2-1 اتالانتا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
65 پاسخ برای این موضوع

#61
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
البته از عامل اصلي مشكل خوردمون كه چيزي نبود جز سيو هاي اسپورتيلو نبايد گذشت. خيلي خوب بود و اگه همين جوري ادامه بده مطمئنا از ماتيا پرين هم بهتر ميشه. در كل دفاع اتالانتا هم خوب بود. اون سيو اسپورتيلو كه هد فوق العاده پوگبا رو گرفت خدا بود يعني!
  • juve's fan, eⁿzº, sia10 و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#62
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

ماکسی آلگری 

" ما می دانستیم که آتالانتا بازی بسته ای را مقابل ما انجام خواهد داد، در ابتدای بازی کاملا بازی را در اختیار داشتیم و بصورت یکطرفه حمله می کردیم . اما پس از گلی که خوردیم شرایط متفاوت شد و نیاز داشتیم که حتما به سرعت جبران کنیم "

" برای سرعت دادن به بازی تلاش کردیم و می خواستیم که خیلی سریع جبران کنیم، این شرایط استرس زیادی ایجاد می کند اما خوشبختانه خیلی زود توسط یورنته به گل رسیدیم "

انتظار چنین بازی را داشتید ؟

" فکر می کردم که با توجه به دفاع خوب آتالانتا بازی در ابتدا برای ما سخت باشد . ما بین خطوطمان بازی را بد شروع کردیم و عجول بازی کردیم و در ضد حمله گل خوردیم "

" مهم برای ما پاسخی بود که به گل حریف دادیم . می توانستیم در کل نمایشی بهتر داشته باشیم اما خوشحال هستم که پیروز شدیم در روزی که تلاش زیادی داشتیم و سختی و فشار زیادی را تحمل کردیم "

" ما همیشه نمی توانیم با نتیجه قاطع برنده شویم ، لذت بخش بود که بتوانیم بازی را برگردانیم و به گل حریف پاسخ دهیم . هیچوقت دوست نداریم که گل دریافت کنیم اما این خوب است که بتوانیم پاسخ گل را در یک نیمه با دو گل بدهیم "

" تیم نباید صبر خود را از دست دهد ما گلی ، مانند بازی با میلان دریافت کردیم ولی پس از آن بازی را در اختیار گرفتیم و جادوی پیرلو پیروزی را به ما داد "

" پیرلو واقعا در بازی امشب ما تاثیر زیادی داشت ، من از داشتن او خوشحالم . گلی که او بثمر رساند بسیار زیبا بود و توانست در دقایق دشوار نیمه اول ما را پیش بیندازد . ما در نیمه دوم هم دقایق زیادی را خوب کار کردیم "

" او دارای دو پای جادویی است و واقعا گلی که امشب زد فوق العاده بود . رهبری او در میانه میدان برای یووه نقش مهمی ایفا می کند و آمادگی او می توند همیشه به کمک ما بیاید "

اُفت از نظر بدی ؟

" نه. ما بخاطر بازی های پرفشاری که داریم خسته هستیم اما فکر نمی کنم افت محسوسی در بازی از نظر فیزیکی دیده شده باشد. به هر حال ما بازی های نزدیک به هم انجام می دهیم و ممکن است برخی بازیکنان مُدام مورد استفاده قرار بگیرند و خسته شوند "

باز هم تغییر در دفاع ..

" بله، نیاز بود . همانطور که گفتم بازی ها نزدیک به هم است و البته مصدوم در تیم داریم . فکر می کنم هم پادویین و هم کاسرس بازی خوبی برای یووه انجام دادند و توانستند وظایفشان را بخوبی انجام دهند و البته کیلینی بازگشت خوبی به دفاع داشت "

" ما بازی های زیادی را در طول هفته انجام می دهیم ، باید بازیکنانمان را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم فشار مسابقات آن ها را دچار مشکل کند . البته گاهی نمی توان از برخی استفاده نکرد "

نقطه ضعف دورتموند دفاع این تیم است؟

" آن ها گل های مختلفی دریافت کردند اما در کل در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند . دو بازی زیبا خواهد بود و همه چیز در بازی برگشت مشخص خواهد شد "

" ما نگران بازی سه شنبه نیستیم، زیرا می دانیم می توانیم مقابل هر حریفی ایستادگی کنیم و موفق باشیم . یوونتوس کار سختی برابر دورتموند دارد همانگونه که دورتموند هم حریف قدرتمندی مانند ما را مقابل خود می بیند "

" به هر حال دیدار سه شنبه می تواند بسیار مهم باشد ، ما برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد و امیدوارم با انگیزه بالای بازیکنان و حمایت هواداران در بازی رفت نتیجه ای خوب کسب کنیم "


  • juve's fan, eⁿzº, sia10 و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#63
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21157 ارسال

- یوونتوس 2-1 آتالانتا

 

53942289913654911274.jpg

 

 

36418707059346785156_thumb.jpg  70200960765482323270_thumb.jpg   29964944493337997281_thumb.jpg 40445691655316362731_thumb.jpg

 

  42801995395866821068_thumb.jpg   54431758595981721089_thumb.jpg   25183270056031223019_thumb.jpg


  • juve's fan, Juventus FC, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#64
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

آتالانتا اگر خودش و نباخته بود و به ذهنیت یوونتوس قهرمان مطلق ایتالیا بازی نمیکرد خیلی راحت میتونست این یووه رو تو یوونتوس آرنا ببره ! چقدر افتضاح ! آلگری مربی خنثاییه مثل رانیری فرارا دلنری همیشه تیم های مربی های اینچنینی اشتباه زیاد میکند و بعضا قهرمانی ها فقط از رو دست بازیکن ها هست که بدست میاد مگر نه مربی هیچ نقشی دراین قهرمان ها نداره ! 3 فصل پیش که قهرمان شدیم ، دو فصل پیش که قهرمان شدیم و مخصوصا فصل پیش که فاتح ایتالیا شدیم یوونتوس ، قهرمان مطبق ایتالیا بود کسی اصلا به خودش جرات نمیداد تو یوونتوس آرنا حمله کنه ! پارسال یادتون بیاد 5 6 بازی دقیقه 60 که میشد 4-0 یا 2-0 از حریف جلو بودیم تیم دقیقه 40 50 نسخه خریف پیچیده بود قشنگ من طرفدار نقش مربی خیلی خوب درک میکردم حس میکردم یک اتفاقاتی تو تیم داره میفته یکی حواسش بیشتر از من به تیم هست ! ولی حالا من هوادار بیشتر مربی میفهمم ضعف ها کجاست ! و مربی نه این بازی بلکه 20 بازی گذشته هم ضعف تیم و نفهمیده !

 

توز عین گاو سرش میندازه پایین بدون خوش و بش میره تو رختکن به دلیل حمال بودنش و نداشته عرضه تو گل زنی ! مربی  هم فقط نگاهش میکنه قطعا باهاش در آینده هم برخوردی نخواهد کرد تنها امید تیم تو گلزنی و رفته رفته بقیه بازیکنان هم همین عمل و تکرار میکنند رختکن تیم از دست مربی خارج میشه و تباهی به بار میاره ! بر میگردیم درست به فصل 09-2008 و ادامه قضایا ! توز بازیکن یاغی و استعداد خراب و نابود کردن تیم و داره تو یونایتد فرگوسن دیسیپلین داشت کسی جرات نداشت از این کارها بکنه تو یوونتوس کونته دو برابر فرگوسن دیسیپلین داشت و نمیگذاشت کسی کوچکترین بی احترامی بکنه چه برسه یک بازیکن ولکنه بره تو رختکن ! دو فصل پیش کوالیارلا پشت کاپشن یک حرف هایی زد که اصلا معلوم نشد چی گفته چنان باهاش برخورد کردند که در به در تا 4 5 هفته که فقط رو سکو ها بود 4 5 هفته دیگه هم انتخاب آخر مربی برای خط حمله ! حس میکنم تیم داره کارش به جاهای باریک کشیده میشه ، چون خوب بازی نمیکنه زوری نتیجه میگیره ، آلگری هیچ حرکتی نمیکنه داد و فریاد تنبیه هیچی هیچی هیچی !

 

الآن دقت کنید ، گلی که از الیمپیاکوس خوردیم ، گلی که از میلان خوردیم و گلی که حالا از آتالانتا خوردیم و 2 3 تا گل دیگه تو همین فصل ، از کرنر سمت چپ دروازه بوفون روی دروازه ارسال میشه و همه توپ ها با سر به تیر دوم هدایت میشه و دقیقا میره گوشه دروازه و روی هر چند گلی که خوردیم بوفون فقط نگاه میکنه ! نمیدونم چند بار دیگه باید اینجوری گل بخوریم تا آلگری یک فکری به حال تیم بکنه ! سخت نیست به خدا ، توی یونایتد داوید دی خیا همیشه یک نفر و میگذاره تیر 2 رو بگیرن این فصل چند بار فالکائو به واسطه گرفتن تیر دو دروازه تیمش و از گل خوردن نجات داده 3 بارش و من دقیق یادمه ! اینکار و میشه برای یوونتوس کرد 10 تا بازیکن 2 تاشون برای ضد حمله 8 تا بازیکن دیگه میمونه یکی مثل مارکیزیو که تو نبردهای هوایی موفق نیست بره تیر 2 رو بگیره ! 

 

من صرفا هوادارام و بازی های تمام تیم ها رو تقریبا دونبال میکنم ، درک این نکته ها اصلا سخت نیست ، فیزیک کوانتوم که قرار نیست امتحان بدیم ! یک هوادار تمام گل هایی که یک فصل تیمش میخوره و میزنه رو دقیق یادش میاد حتی رنگ پیراهن ، حتی اتفاقات بازی اونم بوسیله نمایشگر ! من پارسال کم یادم میاد که کونته سوتی داده باشه که خودش نفهمیده باشه و من فهمیده باشیم ! اشتباهاتش اغلب لاین آپش بود یا اصرارش روی یک سیستم خاص یادم نمیاد سوتی تا این حد داده باشه که من بفهمم ولی خودش نفهمه !


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#65
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
گل یووه کاملا سالم بود


fla5yz3zkch17xy8xldu.jpg

پس این عمو کیه ؟؟
بعضیا چشم ندارن و با معدشون حرف میزنن
  • Juventus FC, alexi kourd, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#66
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

یوونتوس خواه در این بازی و خواه در بازی های قبلی و حتی در اروپا از نظر پرس کردن حریف نمره خیلی کمی میگیره و باید توجه داشت که تیمهایی که پرس خوب کردند در اروپا به مراحل بالا رسیدن...نمونه های دیگر خودتان می دانید...

 

موضوع دیگری که دیدم اینکه تیم های حریف با چند پاس سریع و تک ضرب در جلو محوطه یووه می توانند اسیب پذیری و گل خوری یووه را بالا ببرند که این امر ناشی از وجود عناصر دفاعی شل و نرم مانند پیرلو است..... موارد این حالت هم در المپیاکوس و بازی اخیر و بازی قلا دیده ایم...

 

لازم به ذکر است این دو ایراد خیلی جدی به تیم وارد است....یکی نداشتن پرس و دیگری نرم بودن سپر دفاعی و عدم استحکام فضای جلوی مدافعین...


  • juve's fan, Juventus FC, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی