پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا - چزنا 2 - یوونتوس 2


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
64 پاسخ برای این موضوع

#41
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

 بابا به این ندین پنالتی بزنه چقدر باید تیم و کله کنه تا بفهمیم این آقا نباید پنالتی بزنه !

 

اون از لیگ قهرمانان که به خاطر این آقا صدر و از دست دادیم اینم از این که 3 امتیاز مفت و از دست دادیم ! ولله پارسال دوره مربیگری کونته خیلی بازی ها لایق پیروزی نبودیم ! مثل بازی با جنوا تو ماراسی که همین ویدال پنالتی داد ولی با ایستگاهی پیرلو بردیم بازی رو ! خط دفاع نابود چقدر سوتی باید یک خط دفاع بده ! یک هفته صبر کن یک هفته منتظر باش آخرشم میان به چزنا 19 جدولی مساوی میدن ! رم چقدر سوتی داده این فصل اگر کونته بود یوونتوس با 20 امتیاز اختلاف قهرمان شده بوده ! 


  • Orphée, MaMpIeRo, alex 4ever و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#42
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
اتفاقا بازی خیلی مهمی بود به استدلال های خودم ::




1 با برد زهر چشمی از دو برد اخیر دورتموند میگرفتیم

2 کار رم رو به معنای واقعی کلمه چه از نظر امتیازی چه روحی تموم میکردیم

3 روند صعودیمون قطع شد اونم نه یه بازی معمولی ، یه بازی سوپر افتضاح که 80% تیم امشب با عذاب وجدان میخوابن

4 حالا مجبوریم بازی اتالانتا max فشار رو به تیم بیاریم حتما ببریم و این کار خودتون میدونین چه ضرری به تیم میزنه

در نهایت افراد زیر شاهکار کردن امشب
در راس همشون boss Algeria
جناب سرهنگ بونوچی
حضرت اوگبانا
یورنته ی عزیز و سایر بستگانش
ارشیتکت پیرلو
سوپر کینگ ویدال
اختاپوس (الماس/یاقوت/زمرد/کوازتز/زغالسنگ)
کمی تا حدودی لیخ

مرسی خدا قوت بچه ها



دل پیچه گرفتم بخدا :|

FadatbeshamBuffon#
  • juve's fan, Soheil Bianconeri, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#43
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1481 ارسال

* پوگبا رو قرار بود چند بفروشیم؟ تورین دعای رفع چشم زخم پیدا میشه؟ 

*  اخلاق بدی که پیرلو داره اینه که دوست نداره کاری رو ساده انجام بده، اولش یه مقدار سختش می‌کنه بعد انجامش میده که البته اینکار معمولاً باعث ریسک بالاتر میشه: توپی رو که راحت میتونه پاس بده باید صبر کنه بازیکن حریف نزدیکش بشه، یه بدن یا رقص پا بیاد و بعد پاس بده به جایی که شاید 10 ثانیه قبل بدون فشار می تونست پاس بده و نتیجه‌ی کار رو هم که کم ندیدیم.

*  نمیدونم چرا فکر میکنم شرح وظایف پوگبا، مارکیزیو و ویدال با هم تداخل داره :39:

* بونوچی...بونوچی... بونو....چی؟

* یورنته وقتی دنبال توپ باشه چیزی به نام بازیکن حریف براش تعریف نشده است: با دست یا هر جور دیگه شده کنارش می زنه و ظاهراً اطلاع نداره این کار خطاست .زحمتش رو می‌کشه ولی نمیشه باهاش به جاه طلبی فکر کرد.

* کاپیتان شرمنده ایم :141:

* استاد آلگری! با تعویضهات کاری ندارم ولی فکر نمیکنی تایمینگشون بده؟ در واقع خیلی بده یا بهتر بگیم افتضاحه؟ 

* دوستانی که به رُم تیکه مینداختن جا داشت کمی صبر کنن آخه این یوونتوس اون یووه ای نیست که بتونه یه نتیجه‌ی 1-0 با صلابت بگیره ، واقعاً موندم چقدر این دو تیم با هم تعارف دارن و هوای همدیگه رو دارن، هر وقت لازمه یکیشون ببره تا فاصله رو به نفع خودش کنه جوانمردیش گل میکنه.

* کومان :frusty:

 


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#44
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
ممکنه یه کم بدبینانه باشه ولی این تیم پتانسیل زنده کردن خاطرات یووه زمان کارلتو و تکرار اون نایب قهرمانی کذایی رو داره...شب خوش...
  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, alex 4ever و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#45
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

آلگری

 

" همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سختی بود. بازی کردن در زمین چزنا سخت بود و این تیم توانست در ابتدا با ارائه یک بازی پرفشار ما را آزار دهد . من فکر می کردم که اینکونه بازی سختی را داشته باشیم "

" بازی کردن در زمین مصنوعی سخت است، البته ما تغییراتی را هم در خط دفاع داشتیم . اما باید واقعیت را دید زیرا ما می توانستیم بهتر باشیم و نمایش زیباتری مقابل این تیم داشته باشیم "

" ابتدای بازی برای ما پرفشار و سخت بود. چزنا در زمین خوب بخوبی توپ را به گردش درآورد و زمانی که ما در حال حمله و ایجاد موقعیت بودیم چزنا پشت ِ دفاع های ما را مورد هدف قرار داده بود . البته روند بازی رفته رفته به سوود ما عوض شد "


" ما می توانستیم که چار گل به چزنا بزنیم ، اما از همه موقعیت ها استفاده نکردیم . باید واقعیت را گفت ، بازی در اینجا سخت است و توپ به سرعت به چرخش درمی آید و چزنا حملات زیادی بر روی دروازه ما داشت . اما ما هم می توانستیم بازی را مدیریت کنیم "

" ما فرصت برای زدن گل سوم را از دست دادیم و در عوض بر روی توپی که مقابل دروازه ی ما پاس داده شد ، گل دوم را دریافت کردیم . متاسف هستیم که 2 امتیاز مهم را از دست دادیم و از این بابت ناراحتیم "

" این می توانست دو امتیاز حساس در راه اسکودتو باشد ، اما از حالا باید به بازی برابر آتالانتا و رفع مشکلات و تکرار نکردن اشتباهاتمان فکر کنیم "

نیمه دوم و از دست رفتن بازی ؟

" ما باید نتیجه را حفظ می کردیم. من در بیین دو نیمه دلیلی برای دفاع ندیدم مخصوصا با توجه به حملات خطرناک چزنا و مهاجمی که مدافعین ما را بخوبی تحت فشار قرار می داد. اما متاسفانه نیمه دوم در دقایقی نتوانستیم فشار را تحمل کنیم و گل دریافت کردیم "

" ما در بسیاری از نکات نیاز به بهتر شدن داریم. نمی گویم که اکنون سیستمی که داریم بدون مشکل است و بازیکنان کاملا جا افتاده هستند ، اما تغییر سیستم از دفاع سه نفره به چهار نفر بخصوص با این فشاز بازی و داشتن بازیکنان مصدوم سخت و زمانبر است "

" پوگبا از ابتدای فصل برای ما بازی کرده و بسیار خوب هم بوده ، او در دو ماه قبل بطور کامل به میدان رفته و خستگی زیادی دارد . طبیعی است که کمی در برخی بازی ها افت داشته باشد . او به کمی استراحت و بازگشت به تعادل نیاز دارد "

" پوگبا هافبکی با تکنیک و موثر است و با توجه به جوان بودن انرژی بالایی دارد اما در عین حال بازی های پرفشاری را هم انجام داده و بنابراین باید انتظار معقولانه ای از او داشت "

" او تنها 21 سال دارد و یکی از بهترین هاست. او کمی خسته شده اما دیدید که امشب هم خوب بود و پاس گل داد "


  • Hossein Salehi, juve's fan, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#46
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

واقعا جای تاسف داره این مساوی.خودمون 1 امتیاز رو تقدیمشون کردیم.

جالب برام چزنایی که توی ضد حمله ضعف داره و تا حالا ضد حمله ی به درد بخوری ازش ندیدم خیلی شیک تیممون رو باهاش نابود کرد و خیلی جالب برام که اینقدر خوب تغییر تاکتیکشون جواب میده و نتیجه میگرن.باید بهشون تبریک گفت و در کنارش جا داره به خاطر این که اینقدر خوب ضد حمله خوردیم و این همه سوتی دادیم اونم جلوی تیم 19م سری آ به دوستان تبریک بگم.

برای منی که چزنا رو هر هفته دنبال میکنم این نتیجه مثل یه جوک خیلی بد.چزنایی که کیسه بوکس همست،چزنایی که تا قبل این بازی فقط 21 گل زده و 43 تا گل خورده (دومین خط دفاع بد لیگ) تیمی که پاسکاری درست و حسابی نمیتونه بکنه،برنامه ی درست و حسابی برای حمله نداره،توی دفاع به شدت بی نظمه و مثل هوش مصنوعی PES میمونه میاد این قدر زهردار میشه و یووه ای که این همه مهره داره و 10 تا گل خورده و 47 تا زده رو رو با یه مساوی تحقیر میکنه

این تیم تیمی نبود که به برد کمتر از 3 گل بهش فکر کرد.شاید همین فکر نابودمون کرد.


  • juve's fan, eⁿzº, alex 4ever و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#47
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

متاسفانه هر وقت در این چند فصل اخیر تیمی یوونتوس رو پرس کرد یووه دچار مشکل شد ...

چزنا براحتی با پرس کردن از جلو پیرلو رو وادار به اشتباهات چندین باره کرد و با توجه به بازی آماتور گونه ما در اکثر دقایق بازی بدون حضور بوفون کبیر پتانسیل یک باخت بد رو داشتیم .

دقیقا این روشی خواهد بود که دورتموند در برابر ما از اون استفاده خواهد کرد (همانگونه که بایرن هم از این شیوه سود برد ) و امیدوارم کادر فنی ما خودشون رو برای همچین شکلی از بازی و راهکارهای رهایی از آن آماده کنند .


  • juve's fan, eⁿzº, L'Avvocato و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#48
Caspian+Gauss

Caspian+Gauss

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 230 ارسال

از عملکرد فوق العاده!! خط دفاع بخصوص جان فشانی های اوگبونا و بونوچی ، و تمرکز و تلاش بالای پیرلو و دقت شوت و اعتماد بنفس ویدال، و بازی خونی و شمع گلزنی و سرعت فوق العاده یورنته که بگذریم تنها نکته مثبت بازی برای من سوپر واکنش های حضرت بوفون بود، و همچنان یاد یاوه گویی های مورگان پلنگ و بکن تایر میفتم....

 

هیچ تیمی همه بازیهای لیگ رو نمیتونه ببره ولی اگه بخوای قهرمان بشی و به موفقیت برسی نمیشه بچگانه فرصت ها رو از دس داد! اون موقع میشیم مثل گرگ های رم که فقط زوزه میکشن!

 

اگه اشتباه نکنم بعد 4 گلی که از فیوره فصل قبل خوردیم کونته برگشت گفت، بعضی اوقات باید این تجربه شکست، بدست بیاد! البته دوس نداشتم اینجوری باشه...

 

امیدوارم فرصت ها توی لیگ قهرمانان براحتی از دست نره، تا حسرت من 12 ساله بشه  و به سن بلوغ برسه...


  • juve's fan, Principino, L'Avvocato و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
از مصاحبت آفتاب می آیم
کجاست سایه؟

#49
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

من اصلا بونوچی رو به عنوان یه مدافع درک نمیکنم نه بخاطر بازی سوپر افتضاح امشبش بخاطر کارهایی که تو زمین باید به عنوان یه مدافع انجام بده و اصلا انجامش نمیده مثلا دیگه بارها دیدید از خط دفاع کلا یه دفعه میکنه میاد تو زمین حریف و تو خط هافبک بازیکن صاحب توپ رو تحت فشار میزاره بدون اینکه اصلا نیازی باشه یا خطا میکنه یا بازیکن حریف سریع یه پاس تو عمق خط دفاع ما میده و ما گل رو میخوریم اصلا این بشر براش مفهوم نیست که تو یه دفاعی باید وقتی برای حمله میری یا رفتی جلوتر برگردی و جاتو پر کنی یعنی من برای همین فصل بالای 5 گل رو یادمه همین جوری رو این کارها خوردیم اوگبونا هم کاملا معلوم الحال هست چیزی نمیگم در موردش یعنی اگه ما دیشب افسانه ایی به نام بوفون رو نداشتیم قطعا یه افتضاح تاریخی رو رقم میزدیم اگه بخوایم جلوی درتموند بازی کنیم حتی نمیتونم فکرشو کنم چه بلایی سرمون میاد نمیخوام بگم اگه کونته بود ما بازی رو میبردیم نه ولی قطعا اگه دیشب کونته بود و بازیکنهای تیم اینجوری بازی میکردن خشتک تمام بازیکنها رو پرچم میکرد قطعا ویدال رو میدوخت به نیمکت من نمیدونم واقعا الگری چه اصراری داره که حتما ویدال پشت دو مهاجم بازی کنه در حالی به نظر خودم ویدال تو این چند فصل نشون داده خصوصیات دفاعیش حیلی بیشتر از خلاقیت و پاس دادنهاش هست یعنی الگری پریرا رو اون پست امتحان کرده حتی مارکیزیو رو ولی یادم نمیاد پوگبا رو انجا گذاشته باشه ویدال حتما باید برگرده تو پست خودش در سیستم 3-5-2 جایی که در سیستم جدید مارکیزیو داره بازی میکنه نزدیک به لیخ لعنت به اون بازی کذایی با فیوره تو لیگ اروپا که وضعیت ویدال رو اینطوری کرده کلا مشخصه اضافه وزن داره اعتماد به نفسم که هیچی واقعا امیدوارم برگرده دوباره

 

 

فقط یه نفر بیاد تغییر سیستم دقیقه 89 رو برای من توضیح بده چه تاثیری داره اگه تونستید من قانع کنید من میرم به خدا پای الگری رو میبوسم چرا باید یورنته ی که هیچ اثری تاکید میکنم هیچ اثری نداره به جای کومان بازی کنه دقیقا استعداد کومان کی باید شکوفا بشه؟

 

دلم لک زده برای بازیهای بدون نقص و بدون اشتباه بارتزالی انگار داشتی بازی یه ادم اهنی رو میدیدی قطعا تو دو فصل اول بازیش در حد روزهای اوج کاناوارو و نستا بود اگه تازه بهتر نبوده باشه کاش سنش کمتر از این حرفا بود امیدوارم روگانی بارتزالی جدیدی برامون باشه


  • juve's fan, tecra, Soheil Bianconeri و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

458v_1_3.jpg


#50
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

احتمالا مقصر الگریه  که وبدال پنالتی رو زد به اوت  و پیرلو اونجا توپ رو لو داد


  • Orphée, L'Avvocato, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#51
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

احتمالا مقصر الگریه  که وبدال پنالتی رو زد به اوت  و پیرلو اونجا توپ رو لو داد

نمیدونم با این پستتون میخواید به کجا برسید اما پنالتی خراب کردن یا توپ لو دادن تو هر بازی و تو هر زمانی پیش میاد یعنی شما میخواید بگید مثلا اگه پنالتی ویدال گل میشد دیگه میشد از بازی تیم راضی بود؟یا مثلا الگری نبوغ نداشته خودشو نشون داده بود که تیم 19 جدولی رو برده بود؟دقیقا چرا مربی ما تازه دقیقه 89 تغییر سیستم میده ؟یا اصلا چرا دقیقه 89 تازه یادش میوفته من میتونم تعویض هم بکنم؟

 

تو فصل اول یا دوم کونته ما موقعیتعای بیشماری رو از دست میدادیم تا یه گل بزنیم یه بحثی اون موقع تو فروم بود که اتفاقا خود شما تو اون بحث شرکت میکردی که مقصر این که بازیکنها این همه موقعیت خراب میکنن کسی نیست جز کونته نمیدونم الان چه چیزی تغییر کرده که وقتی پنالتی ویدال گل نمیشه یا پیرلو نمیتونه پاس رو به عقب بده دیگه تقصیر مربی نیست با توجه به استدلال شما در اون زمان قطعا باید الان هم الگری مقصر باشه


  • juve's fan, L'Avvocato, Escanor و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

458v_1_3.jpg


#52
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

وقتی پیرلو سوتی میده دیگه از بقیه انتظاری نیست

اما به نظر من اگه تیم دوم تو بازی بود و پیرلو و پوگبا و یورنته و لیخ بازی نمیکردن خیلی راحت می بردیم

تو این زمین و جلو همچین تیمی باید از سرعت و انگیزه استفاده می شد(کومن و موراتا- پریرا و ویدال و مارکیزیو و په په )

 

و اینکه اوگبی و بونوچ هر دوتاشون دفاع بازیسازن و یه دفاع صخره ای مثه کینگ کونگ کنارشونن باید باشه که نشون میده یه دفاع درگیر و وحشی نیاز داریم


  • L'Avvocato, Escanor, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#53
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

بونوچی مغرور و پیرلو با اشتباه مبتدیانه

 

 

b96a9dvicaecifg.jpg

 

 

بوفون 7

او دوبار در ده دقیقه اول بازی به دفرل نه گفت

و بازی را شناور نگه داشت

 

 

لیخشتاینر 5.5

دفرل اغلب از او عبور میکرد

 

 

بونوچی 5

او مغرور است و این اولین بار نیست

 

 

اوگبانا 6

او خنثی بود حتی اگر برینزا (بازیکن روبرو) به اهستگی حرکت میکرد

 

اورا 5.5

ناموفق در گوشه ها

 

 

مارکیزیو 7

بعد از 5 ماه گل دوم در لیگ بخاطر فرصت طلبی

 

پیرلو 5

اشتباه مبدتیانه او و استفاده حداکثری چزنا

 

پوگبا 5.5

اولین شوک به لیالی و پاس گل به موراتا اما انگونه که باید میبود نیود

 

 

ویدال 5

بیهوده !

پنالتی را خراب کرد که بازی را به اتمام میرساند

 

موراتا 6.5

شش امین گل فصل و حرکت دادن به بازی

 

 

یورنته 5.5

بی دقت

یکبار هم که اورا توپ را به سر و رساند استفاده نکرد

 

 

الگری 5.5

خواب(غفلت) از چشم او باید گرفته شود

 

 

 

 

tuttojuve


  • juve's fan, Soheil Bianconeri, sia10 و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#54
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
 

نمیدونم با این پستتون میخواید به کجا برسید اما پنالتی خراب کردن یا توپ لو دادن تو هر بازی و تو هر زمانی پیش میاد یعنی شما میخواید بگید مثلا اگه پنالتی ویدال گل میشد دیگه میشد از بازی تیم راضی بود؟یا مثلا الگری نبوغ نداشته خودشو نشون داده بود که تیم 19 جدولی رو برده بود؟دقیقا چرا مربی ما تازه دقیقه 89 تغییر سیستم میده ؟یا اصلا چرا دقیقه 89 تازه یادش میوفته من میتونم تعویض هم بکنم؟

 

تو فصل اول یا دوم کونته ما موقعیتعای بیشماری رو از دست میدادیم تا یه گل بزنیم یه بحثی اون موقع تو فروم بود که اتفاقا خود شما تو اون بحث شرکت میکردی که مقصر این که بازیکنها این همه موقعیت خراب میکنن کسی نیست جز کونته نمیدونم الان چه چیزی تغییر کرده که وقتی پنالتی ویدال گل نمیشه یا پیرلو نمیتونه پاس رو به عقب بده دیگه تقصیر مربی نیست با توجه به استدلال شما در اون زمان قطعا باید الان هم الگری مقصر باشه

برعکس .   اتفاقا  فکر مبکنم دقیقا  میدونید که میخوام به کجا برسم . 

 

البته با شخصی که    خراب شدن اتفاقی یک پنالتی تو یک بازی  رو   با خراب کردن موقعیت های بیشمار و تکرار شونده ی  گل زنی  در بازی های مختلف توسط ووچنیچ یا کواریارلا  یکی میدونه  و پای مربی رو میکشه وسط .  قبول کنین که نمیشه بحث کرد .  

 

البته اون بحت هم یادم هست .  و همینطور یادم هست که  شما از حرف من برداشت کردی که  کونته باید با کوالیارلا  بغل پا تمرین کنه  .     .    

 

الان هم  واسه کسانی که  دوست ندارن  متوجه بشن  دلیل اوردن  آب در هاون کوبیدنه  .   دلایلی متل  نبودن  توز و کیلینی .  بازی در چمن مصنوعی  که  چزنا  صبح  تا شب مشغول بازی در  اون زمین هست .  و یووه سالی یه بار در اون بازی میکنه .(کسانی که فوتبالیستن و تجربه ی بازی در هر دو زمین رو تجربه کردن می دونن چی میگم )     یا شرایط خاص دیگه ای  که متلا باعت میشه یه تیم متل رم  از پس پارمای ته جدولی هم بر نیاد  . .  

 

حالا شما قطعا میخوای بگی اگه کنته بود   ما برنده بودیم  . یا کونته تعویض های طلایی داشت   یا  کونته بهترین مربی تاریخ بود  یا .. یا .. یا ..       نمیدونم  ...  شاید  .... 


  • Orphée, Georgia , Massimiliano Allegri و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#55
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

 

 

برعکس .   اتفاقا  فکر مبکنم دقیقا  میدونید که میخوام به کجا برسم . 

 

البته با شخصی که    خراب شدن اتفاقی یک پنالتی تو یک بازی  رو   با خراب کردن موقعیت های بیشمار و تکرار شونده ی  گل زنی  در بازی های مختلف توسط ووچنیچ یا کواریارلا  یکی میدونه  و پای مربی رو میکشه وسط .  قبول کنین که نمیشه بحث کرد .  

 

البته اون بحت هم یادم هست .  و همینطور یادم هست که  شما از حرف من برداشت کردی که  کونته باید با کوالیارلا  بغل پا تمرین کنه  .     .    

 

الان هم  واسه کسانی که  دوست ندارن  متوجه بشن  دلیل اوردن  آب در هاون کوبیدنه  .   دلایلی متل  نبودن  توز و کیلینی .  بازی در چمن مصنوعی  که  چزنا  صبح  تا شب مشغول بازی در  اون زمین هست .  و یووه سالی یه بار در اون بازی میکنه .(کسانی که فوتبالیستن و تجربه ی بازی در هر دو زمین رو تجربه کردن می دونن چی میگم )     یا شرایط خاص دیگه ای  که متلا باعت میشه یه تیم متل رم  از پس پارمای ته جدولی هم بر نیاد  . .  

 

حالا شما قطعا میخوای بگی اگه کنته بود   ما برنده بودیم  . یا کونته تعویض های طلایی داشت   یا  کونته بهترین مربی تاریخ بود  یا .. یا .. یا ..       نمیدونم  ...  شاید  .... 

 

 

دقیقا من هیچوقت پای مربی رو برای خراب کردن موقعیتعای دروازه خالی و تک به تک مثل شما وسط نمیکشم(وگرنه خیلی راحت من یا امثال من میگفتیم ای بابا طرف دروازه خالی رو خراب کرده چه ربطی به مربی داره با توجه به استدلال شما) همین طور که الان پنالتی خراب میشه این کار نمیکنم این شما هستید که این کارو میکنید

مثلا من معتقدم بازی دیشب یه افتضاح بود و بردن تیم ته جدولی نیازی به توز یا نمیدونم کیلینی و رونالدو نداره و چمن مصنوعی این حرفها همش بهونه هست میشم کسی که هیچ دلیلی حالیم نیست و با من نمیشه بحث کرد خوشحالم که شما همیشه خودتون به هر کسی که بحث میکنید تو فروم از هر نظری خودتون برتر ازش میدونید ولی واقعیت اینه شانس امسال الگری اینه رم قدرت پارسالش رو نداره وگرنه با نبوغ خالص الگری که نمیتونیم تیم 19 جدولی رو هم ببریم اهان یادم نبود چون توز رو نداشتیم مساوی کردیم یادم نبود! اگه قراره برای تیم ته جدولی نیاز به توز باشه واقعا دیگه هممون باید بریم بمیریم 

من نمیدونم از چی بازی دیشب دارید دفاع مکیند ما یه بازی فاجعه انجام دادیم اونم جلوی تیمی که فقط 3 برد داره اونوقت شما دارید برای بهونه اوردن مساوی رم رو بهونه میکنید دقیقا من هیچوقت تو پستم نگفتم اگه کونته بود ما تیمو میبردیم عین جملش هم هست تو پستم دقیقا چون میدونستم به این اشاره میکیند پستم رو به این صورت نوشتم


  • juve's fan, Escanor و Georgia از این پست تشکر کرده است

458v_1_3.jpg


#56
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21159 ارسال

72526942136930004305.jpg

 

 

54983973832094613909_thumb.jpg  57577005510398120693_thumb.jpg  12613489201326650109_thumb.jpg  18329575322955379192_thumb.jpg  58499271733051047646_thumb.jpg


  • juve's fan, Juventus FC, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#57
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

دقیقا من هیچوقت پای مربی رو برای خراب کردن موقعیتعای دروازه خالی و تک به تک مثل شما وسط نمیکشم(وگرنه خیلی راحت من یا امثال من میگفتیم ای بابا طرف دروازه خالی رو خراب کرده چه ربطی به مربی داره با توجه به استدلال شما) همین طور که الان پنالتی خراب میشه این کار نمیکنم این شما هستید که این کارو میکنید

مثلا من معتقدم بازی دیشب یه افتضاح بود و بردن تیم ته جدولی نیازی به توز یا نمیدونم کیلینی و رونالدو نداره و چمن مصنوعی این حرفها همش بهونه هست میشم کسی که هیچ دلیلی حالیم نیست و با من نمیشه بحث کرد خوشحالم که شما همیشه خودتون به هر کسی که بحث میکنید تو فروم از هر نظری خودتون برتر ازش میدونید ولی واقعیت اینه شانس امسال الگری اینه رم قدرت پارسالش رو نداره وگرنه با نبوغ خالص الگری که نمیتونیم تیم 19 جدولی رو هم ببریم اهان یادم نبود چون توز رو نداشتیم مساوی کردیم یادم نبود! اگه قراره برای تیم ته جدولی نیاز به توز باشه واقعا دیگه هممون باید بریم بمیریم 

من نمیدونم از چی بازی دیشب دارید دفاع مکیند ما یه بازی فاجعه انجام دادیم اونم جلوی تیمی که فقط 3 برد داره اونوقت شما دارید برای بهونه اوردن مساوی رم رو بهونه میکنید دقیقا من هیچوقت تو پستم نگفتم اگه کونته بود ما تیمو میبردیم عین جملش هم هست تو پستم دقیقا چون میدونستم به این اشاره میکیند پستم رو به این صورت نوشتم

 

داستانت تکراریه .  بازم شد همون  بغل پا زدن کوالیارلا . 

 

دوست عزیز  /. متاسفانه من  علاقه ای به بحث کردن با شما ندارم . من احساس میکنم  پست خودت رو هم درست نمیخونی چه برسه به پست من .  یه جا میفرمایید  من  ضعف بازیکن رو به مربی ربط نمیدم  و کاری به مربی ندارم  و پای مربی رو وسط نمیکشم .  یه جا دیگه فلش بک میزنین  به دو سال پیش  که  من توی بحث اینطوری گفتم .      دیگه از این ساده تر نمیتونم بگم . وقتی ویدال یه پنالتی رو خراب میکنه تقصیر مربی نیست .  ولی  وقتی همین ویدال 10 تا پنالتی پشت هم رو خراب کنه  دیگه تقصیر مربیه . نه ویدال .   به ساده ترین زبونی بود که تونستم بگم .    از همون  دو سال پیش که   به اشتباه با شما وارد بحث شدم و من هرچی میگفتم شما برداشت میکردی که کونته باید با کوالیارلا  بغل پا کار کنه  هنوز سر دردم خوب نشده .   اگه پست من باب میل شما نیست لطفا نخونش .    /.  من  گفتنیا رو گفتم  .  شاید هم تیمی  تا حالا نبوده که یه بازی بد  یا افتضاح یا هر چی انجام بده  .  ما اولیش بودیم .    بهر حال نمیدونم  خودم رو برتر از همه میدونم یا نه .  ولی اینو میدونم که  اگه دنبال یه جریان واسه  داستان نخ نما شده ی  الگری و کونته  میگردی  تو بازی دیشب دنبالش نگرد  .     . 


  • tifusi از این پست تشکر کرده است

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#58
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بازیو ندیدم اما معلومه داغون بودیم....دلایلشم مشخصه

 

1 - نبودن توز .....خوب این پسر جا عوض میکنه بازی سازی میکنه دریبل میزنه اما کسی رو نداریم وقتی که نباشه جیگزینش کنیم پس عملا سرعت و تکنیک و خلاقیت تیم به فنا میره

2- بعضی وقتا اینجور نتیجه ها لازمه تا غرور کاذب تیم از بین بره ولی خوب انسان نمیشه که اشتباه نکنه شما ببینین این فصل انصافا بونوچی بدون اشتباه بود حالا این بازی اینجوری شد اما در کل عملکردش خوب بوده ...

3 - گل های چزنا کاملا تاکتیکی بود مربی اگه کار بلد باشه باید ضعف تیم رو ببینه ...چزنا فاکتور سرعت و انتقال توپ سریع رو خیلی عالی اجرا کرد و امیدوارم جلو دورتموند بهتر بشیم.

 

در کل فرصت بردن هم داشتیم که پنالتی خراب شد ولی باید خوشحال بود که رم امتیاز نگرفت و باید به بازیکنا گفت که نباید بیخیال باشن........بودن یورنته و بازیکنی به سبک اون برای تیم مفیده اما کاش سرعت و تکنیکش بهتر بود واقعا نیاز به بازیکنی شبیه به تره زه گه داریم که هنوز جاش خالیه .


  • Georgia , juvenista و Caspian+Gauss از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#59
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

متاسفانه در حضر نبودم که بازی رو ببینم...

 

این نتیجه رمی ها را راضی کرد و ترکتازی یووه در سری آ و صلابت تاریخی را زیر سوال برد تا حدودی...

 

چرا الگری ظرفیت بیش تر کردن تفاضل امتیازی نداره...

 

با این وضع بازی در برگامو حساس شد.


  • Georgia و Caspian+Gauss از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#60
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

داستانت تکراریه .  بازم شد همون  بغل پا زدن کوالیارلا . 

 

دوست عزیز  /. متاسفانه من  علاقه ای به بحث کردن با شما ندارم . من احساس میکنم  پست خودت رو هم درست نمیخونی چه برسه به پست من .  یه جا میفرمایید  من  ضعف بازیکن رو به مربی ربط نمیدم  و کاری به مربی ندارم  و پای مربی رو وسط نمیکشم .  یه جا دیگه فلش بک میزنین  به دو سال پیش  که  من توی بحث اینطوری گفتم .      دیگه از این ساده تر نمیتونم بگم . وقتی ویدال یه پنالتی رو خراب میکنه تقصیر مربی نیست .  ولی  وقتی همین ویدال 10 تا پنالتی پشت هم رو خراب کنه  دیگه تقصیر مربیه . نه ویدال .   به ساده ترین زبونی بود که تونستم بگم .    از همون  دو سال پیش که   به اشتباه با شما وارد بحث شدم و من هرچی میگفتم شما برداشت میکردی که کونته باید با کوالیارلا  بغل پا کار کنه  هنوز سر دردم خوب نشده .   اگه پست من باب میل شما نیست لطفا نخونش .    /.  من  گفتنیا رو گفتم  .  شاید هم تیمی  تا حالا نبوده که یه بازی بد  یا افتضاح یا هر چی انجام بده  .  ما اولیش بودیم .    بهر حال نمیدونم  خودم رو برتر از همه میدونم یا نه .  ولی اینو میدونم که  اگه دنبال یه جریان واسه  داستان نخ نما شده ی  الگری و کونته  میگردی  تو بازی دیشب دنبالش نگرد  .     . 

 

 

 

 

بحث کردن با شما فایده نداره شما فقط با شلوغ کردن میخوای به حرف خودت برسی باشه قبول 

 

اشتباه من بود از اول از پست شما نقل قول کردم با کسی مرغش همیشه یه پا  داره بحث کردن بی فایده است

 

من دیگه بحثی ندارم با شما بنده اشتباه کردم گفتم بازی دیشب بد بود اصلا بازی دیشب بهترین بازی یووه از 1 نوامبر 1897 بود 


  • Georgia از این پست تشکر کرده است

458v_1_3.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی