پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا - چزنا 2 - یوونتوس 2


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
64 پاسخ برای این موضوع

#1
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

886zt316mqxtadmaek06.jpg

 

هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا

 

چزنا - یوونتوس

 

یکشنبه 26 بهمن 1393

 

ساعت 15 : 23 به وقت تهران

 

a116js16o8gkg716id8s.jpg

 

 استادیوم دینو مانوتزی واقع در شهر چزنا

 

ظرفیت : 24026 نفر

 

نوع چمن : مصنوعی

 

سال تاسیس : 1957


  • Juventus FC, eⁿzº, L'Avvocato و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

r1gxbl8ya6z6yt0mwd3o.png

 

6k86cnivhu36paxhir03.png

 

یووه و چزنا کلا 25 بار روبه روی هم قرار گرفتن که نتیجه آن را در جدول زیر مشاهده می فرمایید :


0l1kiuu8021xmse8x8yu.png

 

a28jm6ooa8jomjfnk183.png

 

پیش بینی من دو بر صفر به سود یووه
یووه تو این چند سال اخیر جلوی تیمهای ضعیف هوادارها رو جون به لب کرده ..  
:pray 1:   :shootout:


  • Juventus FC, eⁿzº, L'Avvocato و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#3
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21159 ارسال

- یوونتوس در این بازی به جز توز که محروم هست، آساموآ، ماتری، کاسرس و رومولو رو هم به علت مصدومیت در اختیار نداره.

 

ترکیب پیش بینی شده : بوفون - لیخشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اورا - پوگبا - پیرلو - مارکیزیو - ویدال - موراتا - یورنته.

 

زیاد هم نیازی به پیش بینی نداره ترکیب یووه  :nish:


  • Juventus FC, Principino, Mohammad-SS و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#4
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

آلـگری

" ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت . دیدار فردا برای حفظ فاصله امتیازی با رُم بیسار مهم خواهد بود . همچنین بازی فردا بسیار حساس و پیچیده است زیرا در خانه حریف بازی می کنیم و چزنا تیمی است که در 3 بازی قبل خود 2 پیروزی بدست آورده . یکی در خانه برابر لازیو و یکی بیرون از خانه برابر پارما "


" بای برابر چزنا هرگز آسان نیست بخصوص اینکه بازی هایی که در چمن مصنوعی انجام می شود کاملا متفاوت است . ما برای بازی مقابل چزنا آماده هستیم و در روزهای قبل بخوبی تمرین داشته ایم "

" در این زمین باید از نظر فنی کاملا برتر باشیم ، توپ در زمین مصنوعی سریعتر حرکت می کند و ما باید آماده و هوشیار باشیم . همچنین امکان مصدومیت زیاد است بنابراین لازم است که مراقب باشیم "

 


" همانطور که گفتم ما بازی به بازی پیش می رویم. بعد از بازی با چزنا با آتالانتا دیدار خواهیم کرد و سپس با دورتموند که نه تنها برای من بلکه این بازی برای همه مهم است . برای هواداران، برای جامعه و فوتبال ایتالیا . زیرا تصور می کنم یوونتوس وظیفه دارد تا حد ممکن به عنوان نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان پیشروی کند "
 

" اما اکنون ما تنها به بازی با چزنا فکر می کنیم ، پس از آن به بازی با آتالانتا و بعد از آن است که پس از پشت سر گذاشتن این دو بازی به دیدار با دورتموند فکر خواهیم کرد "

زوج خط حمله یووه در دیدار فردا ؟

" هنوز مشخص نیست و باید اجازه دهید که ببینم چه تصمیمی درست است و بعد از آن می توانید آن را ببینید . ممکن است زوج یورنته - موراتا استفاده شود البته کومن هم بازیکن خوبی برای ما است "

" اکنون هنوز تصمیم نگرفته ام که زوج یورنته - موراتا را بازی دهم و یا یکی از آن ها را به همراه کومن . شاید امروز پس از تمرین و یا فردا صبح تصمیم بگیرم . مهم ترین چیز برای ما آماده بودن بازیکنان است "

" موراتا خصوصیات هجومی خاصی دارد و پا به توپ است ، همچنین یورنته بخوبی مدافعین را تحت فشار قرار می دهد . باید دید که چه تصمیمی در نهایت به نفع تیم است . بازی کردن هر کدام از این 3 می تواند برای یووه موثر باشد و همانطور که دیدیم کومن هم بازیکنی با خصوصیات هجومی خوب است "

 


حواشی پس از بازی یوونتوس - میلان ؟

" متاسفم زیرا این بحث ها در فوتبال ایتالیا به عادت تبدیل شده است . نباید همیشه همه چیز را نادیده گرفت اما متاسفانه می بینیم که این صحبت ها در فوتبال ایتالیا عادی شده . مهم تر از همه روز شنبه بازی خوبی را دیدیم و میلان هم بخوبی بازی کرد "

" من سه سال و نیم با گالیانی زندگی کردم و رابطه ام با او خوب است . اما بهترین چیز این است که هرکس در رابطه با حرفه و تخصص خود صحبت کند . مربیان ، بازیکنان و مدیران . شاید لازم باشد که مدیران فوتبال ایتالیا بهتر کار کنند و از اعتبار فوتبالمان در دنیا دفاع کنند . به هر حال مهم این است که اکنون در من در یوونتوس هستم و تنها به یوونتوس فکر می کنم "

 

"دورتموند است کیفیت زیادی دارد هم از نظر فردی و هم تیمی و این بسیار عجیب است که در انتهای جدول بوندس لیگا است ، بخصوص پس از اینکه با 15 امتیاز در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کرد . البته مصدومیت بازیکنان هم موثر است و دوره نقاهت بعد بازیکنان مهم و من فکر می کنم زمانی که با ما روبرو شوند در شرایط خوبی قرار داشته باشند "
 

البته من الان نگران دورتموند نیستم زیرا اول با چزنا و سپس با آتالانتا بازی داریم و بعد به مصاف این تیم خواهیم رفت . اعتقاد دارم که بازی با دورتموند فوق العاده خواهد بود و ما فرصت خوبی برای پیشروی داریم "
 

جدال برای قهرمانی ؟

" هنوز بازی های زیادی وجود دارد ، 16 بازی در لیگ پس هنوز هم بازی های زیادی برای رسیدن به اسکودتوی وجود دارد . همچنین لیگ قهرمانان هم ادامه خواهد داشت و اگر ما موفق به صعود شویم باز هم با حریفی قدرتمند روبرو می شویم اما تصور می کنم که یوونتوس می تواند هرکاری را انجام دهد "

 

" هدف تیم یوونتوس، من، باشگاه و همه طرفداران این است که در فوریه و مارس که بسیار حساس است و در اوج رقابت در تورنومنت های مختلف هستیم برای قهرمانی در سری آ تلاش کنیم "

 

" همچنین ما ما در مرحله دوم لیگ قهرمانان هستیم و در نیمه نهایی کوپا ایتالیا، و این یکی از اهدافی است که یووه امتحانش خواهد کرد با توجه به اینکه 20 سال است که کوپا ایتالیا را برنده نشده "

 

" پس فکر می کنم جای نگرانی نیست و واقعیت این است که باید کار و تلاش کنیم و بازی به بازی پیش رویم و به بهترین شکل آماده شویم "

 

بارتزالی می تواند در خانه برابر دورتموند بازی کند ؟

" در حال حاضر فکر کردن در مورد آنچه که در تمرینات برای بازی با دورتموند اتفاق خواهد افتاد ، دشوار است زیرا من تمرینات آن بازی را نمی دانم . همچنین او امروز هم با ما تمرین خواهد کرد و نمی دانم که شرایط چگونه پیش خواهد رفت "

 

" متاسفانه ما هنوز آزاموا را نداریم هرچند رُمولو بازگشته و ماتری در حال آماده شدن است و مارتین کاسرس تا هفته آینده آماده خواهد شد "

 

بارتزالی پس از 6 ماه توانست 75 دقیقه بازی کند و من از این بابت خوشحالم زیرا بازگشت او فوق العاده است او می تواند یک خرید مهم ِ آخر فصل برای ما باشد "

 

" بازیکنان ما از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارند ، داشتن یک نیمکت قوی ما را برای رقابت پرفشار آماده می کند و این قوت قلب را می دهد که بدون نگرانی مبارزه کنیم . بازی های پیش رو می تواند مهم و تعیین کننده باشد "



" مهم ترین چیز علاوه بر پیروز شدن در رقابت هایی که داریم، بازگشت مصدومانمان و آسیب ندیدن مهره های تیم است . تیم ما هنوز هم از نظر فنی و فیزیکی در حال بهتر شدن است و امیدوارم همین روند را در روزهای حساس آینده ادامه دهیم "


  • juve's fan, Juventus FC, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#5
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

73862881049432240827.png

دیدار های رو در رو

82120746008301531021.png

 

96374541723144762694.png

01834229934040918693.png

 

چزنا از  تیم امپولی که جفتشون تازه به سری آ اومدن ضعیف تره از نظر تاکتیکی ساری مربی امپولی انصافا تیم خوبی داره اما از نظر قدرت فنی بازیکناش ضعیفن ...اما چزنا تو خونه خودش میاد تهاجمی تر بازی کنه ولی این بازی رو هم ب راحتی میبریم ....میشه به کومان فرصت داد.امیدوارم شب خوبی برا لئالی باشه


  • tecra, sia10, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#6
Mohammadreza Bianconeri

Mohammadreza Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 299 ارسال
  • Locationتهران

انشاالله این بازی را هم با اقتدار میبریم که روحییه تیم برای بازی با دوتمند تو سی ال بره بالا :worship:(کم کم داریم به 5 اسفند نزدیک میشیم)


  • Escanor, Georgia , ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

y183136_.jpg


#7
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

فکر کنم با برد قطعی خودمون توب این بازی و ویولونی ها در پارما هفته رقابتی خنثی در سری آ شاهد باشیم.


  • Juventus FC, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#8
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

لیست یووه برای بازی با چزنا :


بوفون - کیلینی - اوگبونا - پوگبا - په په - مارکیزیو - موراتا - کومن - یورنته - بارتزالی - دچلیه - بونوچی - پادویین - پیرلو - ویدال - لختشتاینر - استورارو - استوراری - اورا - روبینهو - پریرا 


ترکیب پیش بینی شده :

(4-3-1-2) :

یوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - اورا - پیرلو - مارکیزیو - پوگبا - ویدال - موراتا - یورنته


  • juve's fan, eⁿzº, sia10 و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#9
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

از اونجایی که هر هفته به خاطر لیالی چزنا رو دنبال میکنم تا حدی میشناسمشون.نمیخوام بر اساس آمار صحبت کنم.میخوام با توجه به دیده هام در مورد کیفیتشون توی حمله و دفاع به صورت کلی صحبت کنم.

بعد از تعویض مربی در کل خیلی بهتر شدن.بیشتر و زهردارتر میتونن حمله میکنن اگر چه میشه گفت تقریبا حملاتشون زهردار نیست.با توجه به دیده های من سعی دارن توی عرض بازی کنن (پاس های عرضی بدن) و خیلی روی توپای بلند تاکید دارن.بریینزا (اگه درست تلفظ کرده باشم) توی خط حمله نقش مهمی رو براشون ایفا میکنه و از دید من زهردارترین مهاجمشون و البته باید بگم دفرل هم دست کمی از اون نداره و البته بهترین گلزنشون (5 تا دفرل و 4 تا برینزا.هر دو،2 تا پاس گل دادن و توی این مورد دو تایی اولن).

ویرایش:پاراگراف دوم رو جواد خیابانی نگفته.جملات خودمن :fp:

هر چند که دفاعشون با تغییر مربی هفته به هفته به لحاظ ساختاری بهتر شده و من این رو به چشم دیدم ولی دفاع این تیم هنوز خیلی بد.با وجوداین که وقتی میخوان دفاع کنن اتوبوسو پارک میکنن توی یک سوم خودشون،خیلی راحت میشه بهشون گل زد چون نظم کافی رو ندارن.بیشتر گلایی هم که میخورن یا به این خاطر که هیئتی میرن سمت توپ یا به خاطر اشتباهات بسیار بچگانه یه فردِ که عمدتا اون فرد لیالی (یا لیالی به همراه یه نفر).در ضمن تیم خشنی هم هستن

از دید من یوونتوس باید با 3 گل یا بیشتر این بازی رو ببره و اصلا هم گل نخوره.این بازی به شدت بازی آسونی.خیلی خوب اگر این بازی به یه تعداد از بازیکنای کلیدی استراحت داده بشه.

یه مقدار آمار:

بیشترین بازی رو لیالی در کنار کاپلی با 20 بازی داره.

بیشترین بازی رو با ترکیب 41212 (10 بازی) انجام دادن و بعدش 3511 (با 6 بازی)

بهترین بازیکناشون:کاسیونه (هافبک)،بریینزا و دفرل (مهاجم)،ولتا (مدافع)

 

اما میرسیم به لیالی.شاید براتون جالب باشه که چرا لیالی توی لیست بالا نیست.داداشمون لیالی اون قدر به این تیم ضربه زده که من به عنوان فنش شرمندشونم ! با کلی اشتباه باعث شده کلی امتیاز این تیم از دست بده.چندین بار به قول دوستان تیم رو شوهر داد ! اونم با با کلیه جهیزیه ! البته این رو هم بگم که کلی هم واکنشای خوب نشون داده که از شانس بدش تعداد نسبتا زیادیش ریباند شد و بعدشم گل (نمونش بازی با فیورنتینا که 4-1 شد).اینو هم در نظر بگیرید که این پسر تازه اول راهه و خیلی واسه پیشرفت جا داره و واقعا مستعد.فصل اولش توی سری آست و داره تجربه کسب میکنه (متاسفانه توی یکی از بدترین تیمای سری آ ! )

 

یه چیزی رو هم باید بگم.اگر تیم بعدی لیالی مثل چزنا باشه فاتحش رو بخونید.از دید من به خاطر وضعیت تیمش به لحاظ روحی به هم ریخته.اصلا تمرکز نداره.لیالی هفته های اول کجا این لیالی کجا.الان دقیقا دارم میفهمم چرا بازیکنای ایتالیایی اینقدر بی کیفیت شدن.قرض دادن بازیکنای جوون به تیمای درپیت ایتالیایی به لحاظ روحی بازیکن رو نابود و همینطور ذهنیتش رو خراب میکنه و از طرفی بازی کردن زیر دست مربی های درجه چندم و کنار بازیکنای سطح پایین به لحاظ فنی چیز زیادی بهشون اضافه نمیکنه.به علاوه استعدادای یوونتوس نیاز ندارن این همه فصل توی تیمای درجه چندم بازی کنن.از دید من لیالی و استعدادهای یووه حداقل یه فصل باید بیان کنار امثال بوفون و پیرلو و... حتی اگر یه بازی هم توی کل فصل نکنن.خیلی براشون مفید تر از بازی توی چزنا و امثالهم

امیدوارم در حالی بازی رو ببریم که روز خوب نیکولا باشه.


  • GioVanni Agnelli, Principino, eⁿzº و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#10
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

با توجه به این که محرومیت یا مصدومیت توز در ادامه فصل محتمل بود خب الان کی قراره تو این بازی جای توز رو پر بکنه؟...

ماتری که جای سبا خریدن و هیچ شباهتی بهش نداره و ایضا هنوز مصدومه یا کومانی که تعداد بازیهاش تو سری آ هنوز حتی یک رقمی هم نشده ؟...

 

پ - ن : موراتا - یورنته... :22:


  • GioVanni Agnelli, sia10, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#11
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

بازی شبکه ورزش نشون میده مثل اینکه


  • eⁿzº, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Untitled.jpg


#12
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 ارسال
  • LocationUrmia

کاش تو این بازی از دیچلیه و استورارو و بارتزالی :8:  استفاده کنه حتی برا چند دقیقه

امیدوارم مث اکثر بازیای این فصل با گل زودهنگام کار رو به دقایق آخر نکشیم و کار رو برا خودمون سخت نکنیم با توجه به اینکه میدونیم اینجور تیما مخصوصا تو خونه خودشون چقد چقر و بدبدن :fp:  میشن و اتوبوسی دفا میکنن و اگه تو همون اوایل بازی کارشونو نسازیم میشه یه چیزی مث بازی جنوا و ساسولو :14:

من فک میکنم زوح کومان و موراتا برا این بازی و برا اولین بار در کنار هم میتونه خوب باشه و یورنته در طول بازی به زمین بیاد ( به جای موراتایی که وظیفشو انجام داده و گل خودشو زده :1: )

ایخت و کاسرسم تو نیمه دوم و در صورت گرفتن نتیجه لازم میتونن تعویض شن با هم و همینطور اورا با بچه خوشگل آکادمیمون :1:

فک کنم این بازی به یکی از بین شاهزاده و پیرلو استراحت باید بده تا یکم استراحت کنن مخصوصا شاهزاده که تموم بازی داخل زمین بوده و از این حیث رکورد داره ( بیشترین دقایق بازی رو منظورم نیستا ..اینکه تو تک تک بازیا حضور داشته حتی به عنوان تعویضی )

چریرا بازی کنه به جای یکیشون و ویدال هم بیاد به پست تخصصی میانه میدانش که بلکه فرجی شد و به شرایط ایده آلش تو این دو تا بازی مونده تا بازی با دورت برگرده :thank:

و در اخر این یه بازی مهم برا کاپیتانه که یه رکورد دیگه رو داره میشکونه :8:  و امیدوارم مث اون رکوردشکنی 500 امین بازیش تو اوایل فصل با جنوا نشه که سرنوشت با بی مهری تمام این جشنو به کام سوپر جیجیو عاشقاش زهر کرد :45: 

به امید برد پرگل به همراه کلین شیت  و فاصله +9 با ویالونیستا :8:


  • moha684, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#13
I love juve

I love juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 322 ارسال

دوست داشتم توز محروم بشه كه بتونم زوج ماروتا - كومان را ببينم 

 

 

اميدوارم اين طور بشه 

 

مطمنم ميتونن خوب جواب بدن 

 

اگه جلوي اين تيما بازي نكنه ديگه كجا ميتونه خودي نشون بده اخه 


  • moha684, Escanor, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#14
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

تو تاپیک سری آ هم گفتم که از اینجا به بعد همه چیز به خود ما بستگی داره و مسیر با نتایجی که رم گرفته خیلی هم ناهموار نیست.

 

فقط این بازی به ظاهر کم اهمیت خیلی خیلی نقش حیاتی ای برای ادامه ی فصل داره.برد ما رمیها رو از لحاظ روحی نابود میکنه و از طرفی با فاصله ای که ایجاد میکنه میتونه یه حاشیه امنیت خوب برای ما ایجاد کنه که با فراغ بال بیشتری حواسمون رو جمع رقابت اروپایی بکنیم.

 

بازی امشب فقط و فقط آزمونی برای مدیریت روانی آلگری روی تیم هست.دست کم گرفتن حریف های اینچنینی یعنی دادن شانس دوباره به رمیها برای برگشتن به رقابتی که لایق حضور توش نیستن.انگیزه تنها چیزی هست که تیم نیاز داره توی این بازی، وگرنه حریف در حدی نیست که بتونه در مقابل ما مقاومت کنه.


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#15
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

ترکیب دو تیم
e1z653w26389fxzfmyne.png


  • Escanor, Georgia , ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#16
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

بوفون رو نداشتیم الان 2-0 عقب بودیم . خوابن انگار


  • eⁿzº, Escanor, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#17
محمد جمالی

محمد جمالی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationمازندران - شهر ساحلی محمودآباد

اصلا از شروع بازی و ترکیبش مشخص بود گل میخوریم ... تو چت هم گفته بودم ..
آلگری مثل درخشان در پرسپولیس دائما ترکیب و سیستم دفاعی رو دستکاری میکنه ...
آخه اینطوری میخایم واسه دورتموند آماده بشیم.. اینطوری هماهنگی ها کمتر میشه نه بیشتر.. 


  • Escanor, Georgia , ミ★ミ6Anahita6ミ★ミ و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

rgkqiqfovwkli7upfqq6.jpg


#18
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6377 ارسال
  • LocationRasht

چه خوش گفت گزارشگر بین اسپورت : یووه ای که تا حالا فقط 4 گل خارج از خونه خورده ، رکورد در 5 لیگ تاپ اروپایی ، میتونست تو این 12 دقیقه 2 گل بخوره .. 2 تا سوپرسیو از بوفون در عرض 3  دقیقه!

هی من میگم یکی از بهترین فصول تاریخشو میگذرونه، هی شما بگید نه :دی

 

تو ضد حملات خیلی خطرناکن و لیخی و بونوچ 2 تا اشتباه خیلی بد داشتن ..

 

پ . ن : بالاخره هم توی ضد حمله و سر اشتباه پیرلو و از دست دادن مالکیت توپ به گل رسیدن... بوفون نزدیک بود این یکی رو هم بگیره ولی خب دیگه ... در اصل باید 3-0 میبودیم! :|


  • juve's fan, Escanor, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#19
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

چقدر خوشحالم برای شاهزاده. حقش بود تو این هفته ها خیلی بیشتر گل بزنه ولی بالاخره این بازی زد .


  • eⁿzº, Escanor, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#20
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

چقدر تو 25 دقیقه ی اول تو دفاع بد عمل کردیم

اینقدر هم به خودمون نیومدیم تا گل رو خوردیم

یورنته خیلی بد بازی میکنه . الگری باید به کومن بازی بده 


  • Escanor, Georgia , Pouya و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی