پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا- اتلتیکو مادرید اسپانیا 1-0 یوونتوس ایتالیا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
213 پاسخ برای این موضوع

#181
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

منم با پژمان موافقم

تو بازی دیشب هیچ تیمی سر نبود ، اتلتیکو هم موقعیت درست حسابی نداشت و سر یه توپ که حتی بوفون هم فکر میکرد میره بیرون گل خوردیم . بازی جوری نبود که بگیم بد بازی کردیم و اتلتیکو بهتر از ما بود . ما هم کیفیت و کمیت موقعیت هامون دقیقا مثل اتلتیکو بود ولی فرقش این بود که اونا توپشون رفت تو گل ولی واسه ما نرفت .

 

فصل پیش پوگبا و آساموا یکم کار ترکیبی انجام میدادند و تمام تکنیک تیم رو دوش اون دو بازیکن بود ولی توی این فصل خلاقیت تیم به صفر رسیده . اگه قرار باشه اورا اون ور بازی کنه باید یه برتری حداقلی نسبت به آساموا داشته باشه نه این که اورا بازی کنه ، نفوذ ها از سمت چپ به حداقل برسه و هیچ سانتر مفیدی هم از سمت چپ نداشته باشیم .

 

+ نکته مثبت بازی دیشب این بود که آلگری حداقل جرئت دست زدن به ترکیب تیمش رو داره و  دیشب 4-4-2 و 4-3-3 رو امتحان کردیم . اگه کونته دیشب مربی ما بود به جای تعویض تاکتیک ، تعویض بازیکن رو شاهد بودیم . شاید بازی دیشب استارتی باشه برای یه ترکیب جدید مخصوص اروپا .


  • pezhman, ace of glass, Massimiliano Allegri و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#182
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

این سری خیلی طولانی نوشتم :1:  وقت داشتین بخونین چیزی رو از دست نمی دین :1:

 

همیشه پیش خودم فکر می کردم یکی از ملزومات یک هوادار خوب بودن در فروم نویسی اینه که وقتی عصبانی هستی دست به کیبورد نشی ... چون دکمه هایی که روی کیبورد فشار میدی برآیندی از خشم و حس عصبانیت درونی بعد از شکسته. در واقع نه در زمان حاضر، بلکه زمان ِ کونته هم فکر می کردم بعد از بازی هایی مثل بازی با کپنهاگن و بنفیکا یا بازی های کوپا ایتالیا وقتی خیلی عصبانی هستم سعی می کردم تا فردای بازی چیزی در مورد کونته و تیم نگم و در تمام طول روز بعد از بازی به جوانب مختلف بازی فکر می کردم که چی شد وا دادیم؟! یا چی شد که نبردیم؟! چی شد که باختیم و ...

 

همیشه فکر کردن در مورد علل یک شکست یا ناکامی کمی از بار ِ عسبانیت بعد از اون ناکامی رو کم می کنه ... به فروم آمدن  وخالی کردن حس عصبانیت و آروم شدن بعد از هر ناکامی همیشه آدمو خالی می کنه اما فکر کردن در مورد اتفاقات سریالی ِ قبل از یک شکست همیشه بهتر از اون حس ِ خوشاینده :1:

 

از چند منظر میشه به این باخت نگاه کرد :

1 - چرا باختیم؟

2- آیا واقعا مستحق باخت بودیم؟

3- بد و خشن بازی کردیم یا اتلتیکو ما رو مجبور کرد بد و خشن بازی کنیم؟

4- اگر رئال و بارسا میامدن ویسنته کالدرون اتلتیکو رو کیسه گل می کردن یا اونا هم وضعیتی مشابه می داشتن؟

5- اگر بعضی از بازیکن ها خیلی ضعیف بودن، ستاره های تیم چطور بودن؟

6- اگر کونته روی نیمکت می بود خیلی بهتر بازی می کردیم یا بیشتر کیسه گل می شدیم؟

7- ما بد بودیم اما آیا اتلتیکو در حد هلند دهه 70 بازی کرد؟

8- ما حتی یک شوت در چارچوب نداشتیم اما آیا اتلتیکو 10 تا داشت؟

9- یورنته تر زده بود اما آیا مانزوکیچ 5 تا شوت در چارچوب داشت و هتریک کرد؟

10- ما باختیم اما آیا با این باخت از گروه حذف می شیم؟

11- آیا نتیجه ای گرفتیم که دیگه قابل جبران نیست و از بقیه ی مدعیان گروه عقب افتادیم؟

.

.

.

 

 

با تلاش برای پاسخ دادن به این سوالات میشه کلا از یه جهت دیگه به بازی نگاه کرد ... جهاتی که شاید دیشب و 10 دقیقه بعد از پایان بازی چنین جهتی رو LNB ما ردیابی نمی کرد! :1:

 

اگر بخوایم با این دید بریم جلو میشه میشه کمی عادلانه تر قضاوت کرد ...

 

بله ما دیشب باختیم. قهرمان سری آ و تیم راه یافته به نیمه نهایی فصل قبل لیگ اروپا دیشب 1-0 باخت در حالیکه 4 شب پیش مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا در همین استادیوم 4-0 باخت!(اونم در حالیکه سالی 2-3 بار همین سویا با اتلتیکو بازی می کنه و با سبکشون آشناتره) آها پس دوباره میشه یه جور دیگه نگاه کرد ... پس ما خیلی تر نزدیم! بله ما دیشب در ویسنته کالدرون در اولین رویارویی آلگری متوسط التجربه! و اولین رویارویی یوونتوس با تیم سیمونه با ارائه ی یکی از گندترین نمایش های چند فصل اخیرمون 1-0 باختیم اما همین اتلتیکو 3 هفته قبل در لالیگا در برنابئو، رئال تا دندان مسلح با آنچلوتی کثیر التجارب! رو 2-1 برد در حالیکه رئال داره سالی اقل کم 3-4 بار با اتلتیکو بازی می کنه! و این هنوز از نتایج سحر است! بگذار ... بازم بگم؟!

 

 

شما یه تیمی رو می دین به یه سرمربی بهش میگین انتظارات از شما زیاده اعتمادی هم بین سکوها بهت وجود نداره ... مهره ی تاپ هم در نقل و انتقالات خبری نیست ... رقیبت هم نایب قهرمان اروپا و قهرمان لالیگاست ... بازی هم در ویسنته کالدرون ... تا حالا هم بازیکن ها با چنین تیمی بازی نکردن ... بارسا و رئال در کمتر از 12 ماه اخیر جفتشون در این استادیوم و یا کلا باختن و قهرمان لیگ اروپا هم 4 شب پیش اینجا 4 تا خورده ... یکشنبه هم محکومی که رم رو در تورین ببری ... به این سناریو دقت کنید! سناریو، اصلا سناریوی یک برد یا حتی مساوی و حتی حتی ارائه ی یک بازی خوب نیست! سناریو سناریوی تحقیر شدنه! سناریو سناریوی تلاش برای کیسه گل نشدنه!

 

 

اگر تمام جوانب رو در نظر بگیریم و تمام فاکتورهای دخیل رو لحاظ کنی می بینیم خیلی هم بد نشده! ما رفتیم با یکی از 4 تیم برتر اروپا بازی کردیم با تمام تفاسیر بالا و بهشون 1-0 باختیم در حالیکه حریف فقط 2 تا شوت در چارچوب داشته! :1: اینا رو ولش کن اصلا انتظار چی داشتین دیشب کلا؟! :1: معجزه؟! :1:  برد؟! یا حتی بازی ِ خوب؟! اگه ما بد بازی کردیم چرا رئال و بارسا و سویا و چلسی و ... اینجا بهتر بازی نمی کنن؟! اونا ابزارش رو ندارن؟ یا مربشون خنگه؟ یا مهاجم نوکشون پفیوزه؟ یا مریبشون بی تجربه است؟!

 

ما بد بازی کردیم ... خیلی خیلی خیلی هم بد بازی کردیم ... اما اونقدری که بد بازی کردیم بد نتجه نگرفتیم ... در واقع هم می تونستیم بهتر بازی کنیم هم می تونستیم با کمی شانس یک مساوی بگیریم اما خب با خریت خودمون خیلی خیلی خیلی بد بازی کردیم و با کمی بدشانسی نتیجه رو هم وا دادیم ... اما با تمام این اوصاف فاجعه ای هم رخ نداد! در واقع دستاورد ما از ویسنته کالدرون به اون بدی که فکرش رو می کردیم نبود!

 

جمع بندی پستم رو با 2 بخش محاسن آلگری و یووه و انتقادات از بازی یووه و آلگری می گم :

 

معایب :

1- فقط یه بیمار روانی می تونه وقتی آساموآ رو داره از اورا استفاده کنه ... روی گل و سانتر خوانفران قویا اورا رو مقصر می دونم ... این یارو اصلا در حد لیگ قهرمانان نبوده و نیست.جنازه ی مولینارو از اورا سرتره ... کلا قبل از آغاز بازی اورا از خودش 3-0 عقبه!

2- کیلینی افتضاح افتضاح افتضاح ... کیلینی با همین طرز بازیش و با یک اسم دیگه تو جنوا هم نمی تونست فیکس باشه اما داره نون اسمش رو می خوره ... الان اوگبونا کاملا آماده تر از اینه ... من بودم به جای آلگری، کیلینی رو 10 هفته می فرستادم سینه ی نیمکت تا آدم بشه. قبلا هم گفتم موجودی به نام کیلینی فقط تو جنگ روانی خوبه و از نظر فنی یختی ...

3- استثنائا یورنته دیشب رید تو بازی یووه ... من یکی از موافقین بازی یورنته بودم ولی دیشب 3 تا صحنه گند زد تو بازی.

4- ویدال از دقیقه 70 باید تعویض می شد ... مشخصا داشت تو زمین راه می رفت ...

 

محاسن :

1- اینکه آلگری جرات کرد ویدال رو بکشه بیرون! درسته خیلی خیلی معطل کرد ولی احساس می کنم کونته چنین ریسکی نمی کرد و ویدال رو تو زمین نگه می داشت

2- وقتی آلگری دید گل رو خورده و داره بازی رو از دست میده هر چی مهره هجومی داشت فرستاد تو و وانستاد تا دقیقه 90، 3-5-2 رو ادامه بده

3- آلگری فهمید این بازی فانتزی بازی کردن یعنی مردن ... تاکتیک مورینیو تو بازی برگشت نیمه نهایی فصل قبل UCL رو اجرا کرد یعنی مقابله به مثل ... تاکتیک کاملا درست انتخاب شده بود ... تلاش برای ایستادن روی اصول بازی در ویسنته کالدرون و مقابله به مثل نکردن نتیجه اش میشه باخت 1-0 بارسلونا تو یک چهارم فصب قبل لیگ قهرمانان با 3 تا توپ به تیرک!!!

4- تا وقتی گل نخورده بود دست به ترکیب و سیستم نزد ... احساساتی نشد تا دقایق آخر فشار بیاره. دقت کنید سیستم! می تونست ویدال و اورا رو پرت کنه بیرون ولی تا قبل از گل کار درستی کرد که سیستم رو عوض نکرد.

5- بازی ندادن به پیرلو (ولو اگر آماده می بود) و جلوگیری از خلق یه فاجعه در پرس ها!

 

چند تا نکته ی پایانی رو همینجوری میگم :

- یورنته دیشب از نظر من نمره اش 2 از 10 بود ... ولی به طور کلی ببینیم بقیه چیکار کردن ... توز و پوگبا چقدر خوب بازی کردن؟! آیا اون ها عالی کار کردن؟ پس مشکل ما فراتر از بد بازی کردن یورنته بود. با بازی موراتا و گابیادینی و زاتزا! حل نمی شد! ما کلا دیشب شبمون برای نشون دادن عملکرد واقعیمون نبود ... آمده بودیم با تقلید بازی اتلتیکو اونا رو فلج کنیم! اصلا تاکتیک ما این بود، نه اینکه بیایم بازی واقعیمون رو انجام بدیم ...

 

 

نکته ی مهم پایانی در مورد اینکه اگه کونته بود چیکار می کرد و مقایسه ی آلگری و کونته ی خیالی در این بازی :

 

به نظرم کونته اگر دیشب روی نیمکت می بود چند تا کار می کرد :

- قطعا به پیرلو بازی می داد (اگر آماده می بود)

- ویدال رو به هیچ قیمتی بیرون نمی کشید

- بعد از خوردن گل دست به سیستم تا دقیقه 90 نمی زد

- تاکتیک دادن به توپ به اتلتیکو رو امتحان می کرد و خودش دست به دفاع می زد (مثل بازی با رم فصل قبل در تورین) که این کار درست تری می تونست باشه ...

 

در مجموع فرقی نمی کرد ... کونته هم می بود تقریبا یه بازی دفاعی تری می کردیم و باز هم روی همین توپ گل می خوردیم ... گلی که ما خوردیم اتفاقی در جریان بازی بود و ناشی از سبک درست یا غلط بازی ما نبود ... اتفاق بود ... ممکن بود روی یه کرنر گل می خوردیم. در مجموع این سبک بازی ما با آلگری یا کونته نمی بود که باعث باخت ما شد. ما با تاکتیک مالکیت توپ ِ آلگری هم 1-0 می باختیم شاید با تاکتیک دادن توپ به حریف ِ کونته هم 1-0 می باختیم. پس بی مغز بودن آلگری یا مشکلات کونته در اروپا هر دو شاید موجب باخت ما در بازی دیشب می شد فقط با سناریو های متفاوت ... پس سعی کنیم عادلانه تر فکر کنیم ... کونته رو به خاطر 3-5-2 کذاییش نکوبیم ... اینکه دیشب ما 4-0 کیسه گل نشدیم و فقط 2 تا شوت در چارچوب به اتلتیکو دادیم از صدقه سر استحکام دفاعی تیم کونته بوده ... و باز هم اینکه دیشب ما 4-0 کیسه گل نشدیم و فقط 2 تا شوت در چارچوب به اتلتیکو دادیم یکی از دلایلش پایبند بودن آلگری به همین 3-5-2 و نرفتن سراغ 4-2-3-1 بوده که شاید اگر دیشب 4 دفاعه بازی می کردیم فاجعه ی بلوهوریزونته خلق می شد!

 

من حیث المجموع آلگری رو شایسته ی ملامت بسیار برای 4 عیبش در این بازی می دونم اما اونو لایق مجازات و توهین و کوبوندن نمی دونم ...

 

کار ِ آلگری از الان شروع شده ... جمع کردن تیم از نظر روانی و فرستادن یک یوونتوس ِ واقعی در بازی یکشنبه حالا حداقل! انتظار من از آلگریه و امیدوارم این حداقل رو به بهترین شکل مهیا کنه تا از یک مقایسه و دوئل واقعی بین خودش و سایه ی خیالی کونته سربلند بیرون بیاد ...


  • FarSH4D, pezhman, Mohammad-SS و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#183
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال

@mohammad.mahdi : تازه خوبه عصبانی نبودی ! :1: از اولش فحش دادی ! :1: عصبانی شدی انصافا پست نده ، بنت میکنن همین 4 تا پست فنیم دیگه نمیتونی بدی ! :1:

--

نکات منفی خداروشکر هر کدوم چند بار تو این تاپیک تکرار شده ، اما نکته ی مثبت بازی دقیقا همینی بود که محمد مهدی گفت ... این که آلگری برعکس کونته جرات کرد کل مهاجمای تیمشو فرستاد تو زمین . خیلی وقت بود یوونتوس رو با تعداد نفرات هجومی بالا ندیده بودیم . جووینکو ، یورنته ، توز و موراتا تو زمین بودن . در اصل وقتی آلگری عقب افتاد ، جرات کرده همه ی تعویضای تیمش رو خرج جلو کشیدن تیمش بکنه . اما اگر کونته بود این کارو میکرد ؟ مطمئن باشید تو 10 دقیقه ی آخر بازی ، پادوین و پریرا و اوگبونا رو به زمین میفرستاد . 

آلگری شاید احمق باشه و با بازی ندادن به آساموا ، اعصاب همه رو به بازی گرفته باشه ، اما انصافا خوبی هایی داره که کونته نداشت . راستش رو بخواید من به آلگری امیدوار شدم دیشب . کونته هم زمانی که به یووه اومد پخته نبود ، فصل اول کولاک کرد ، اما اشتباهاتی هم داشت . این آلگری هم همین حسو به من میده . میتونه با یکم درس گرفتن از گذشتش ، خیلی بهتر بشه . هرچند ، سخت میشه این تیم رو دوباره برای بازی با رم از نظر ذهنی سخت میشه آماده کرد . اما امیدوارم خودشو نشون بده ...


  • Massimiliano Allegri, Pourya Tavassoli و juventusia از این پست تشکر کرده است

تصویر


تو میری ، آره میدونم

نمیگم که بمون پیشم !

ولی تا لحظه رفتن ، یه عالم عــاشقت میشـــم !


#184
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

این 4 مهاجم آوردن آلگری رو بیشتر عیب آلگری میشه دونست نه محاسنش

 

با 4 مهاجم بازی کردن تو این شرایط رو به حساب جرات نمیتونم بزارم . اول  میشه روی احساساتی بودن آلگری گذاشت و تنها راهی که به نظرش رسیده که به نظر عمه منم میرسه رو انجام داد و دوم که احتمال میدم همین باشه اینه که آلگری میخواد با اوردن 4 مهاجم بگه برای برد به زمین اومدیم . 

که خب انگار آلگری با این ترفند بازیمون هم داده و آلگری شده با جرات

 

شما ها از من بیشتر فوتبال دیدید . چند درصد بوده  تیمی تو 4 دقیقه آخر بازی با 4 مهاجم بازی کنه و نتیجه گرفته باشه ؟ نمیگم نبوده ولی قبول کنید اکثرا بی نتیجه هست . آخه 4 دقیقه چقده مگه ؟ اونم اتلتیکو که 3 دقیقه از اون 4 دقیقه توپ دستشون بود

 

در صورتی میتونم قبول کنم که آلگری جرات بازی با 4 مهاجم رو داشت که قبل از دقیقه 80 با 4 مهاجم بازی میکرد و البته اینکه هر 3 تعویض رو تو یک زمان انجام میداد . نه اینکه با هر تعویض سیستم بازی رو عوض کنه .

 

البته اسم این کار رو میشه بی احتیاطی گذاشت ولی درصد نتیجه گرفتن خیلی خیلی بیشتر بود از اینکه دقیقه 89 با 4 مهاجم بازی کنی


  • mory, eⁿzº, moha684 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#185
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

چرا گیر دادین به ویدال، بشینین دقیق بازیشو ببینی اونوقت بگین ویدال بده، بازیکن که نباید حتما دریبل بزنه . همین ویدالو بازیکنای حریف مثه سگ ازش می ترسبدن و جندتا تکل عالی هم زد ولی نکته این بود که وقتی میرفت طرفشون سریع توپو میبردند سمت دیگه

یورنته هم به نظر من خوب بود چون این اتلتی ها همشون قلدر و وحشی بودن و یورنته همش دوسه تا شونو به خودش مشغ.ل کرده بود تا توز ازاد بشه . هیچ کس دیگه ای هم این توانایی رو نداشت

مشکل تیم سه دفاعه بازی کردنش بود که اخرای بازی دیدین با 4 دفاعه شدن و همکاری لیخت و پریرا (یاد کامورانزی و افغانی افتادم) داشتیم وادارشون میکردیم گل به خودب هم بزنن حتی


  • ace of glass و Pourya Tavassoli از این پست تشکر کرده است

#186
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آلگری برای مساوی تیمو چیده بود معلوم بود یه 0-0 میخواست ، تمام هدف و تمرکز بازیکنا هم رو این بود که مالکیت توپ رو حفظ کنن ، آخه کی به مالکیت توپ امتیاز میده ! مطمینم همه حاضرن اصلا مالکیت 30 % باشه اما 3-0 ببریم مهم کار مفیده که اصلا تو زمین انجام نشد بازی ضعیف ویدال ، اورا ، یورنته ، کاسرس ، کیه لینی ، کل تیم سرگردون بود و بی هدف !!


  • ace of glass از این پست تشکر کرده است

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#187
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ضعف سیستم 3 دفاعه نفوذ راحت حریف از کناره هاست در حالی که اتلولیکو رو سانترا واقعا خطرناکن و از همینم گل خوردیم

همه ی تیمای خوب دنیا 4 دفاعه بازی میکنن درسته 3 دفاع از کناره ها تو حمله قویه اما تو دفاع از کناره ها کم میاره 


  • ace of glass از این پست تشکر کرده است

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#188
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

این 4 مهاجم آوردن آلگری رو بیشتر عیب آلگری میشه دونست نه محاسنش

 

با 4 مهاجم بازی کردن تو این شرایط رو به حساب جرات نمیتونم بزارم . اول  میشه روی احساساتی بودن آلگری گذاشت و تنها راهی که به نظرش رسیده که به نظر عمه منم میرسه رو انجام داد و دوم که احتمال میدم همین باشه اینه که آلگری میخواد با اوردن 4 مهاجم بگه برای برد به زمین اومدیم . 

که خب انگار آلگری با این ترفند بازیمون هم داده و آلگری شده با جرات

 

شما ها از من بیشتر فوتبال دیدید . چند درصد بوده  تیمی تو 4 دقیقه آخر بازی با 4 مهاجم بازی کنه و نتیجه گرفته باشه ؟ نمیگم نبوده ولی قبول کنید اکثرا بی نتیجه هست . آخه 4 دقیقه چقده مگه ؟ اونم اتلتیکو که 3 دقیقه از اون 4 دقیقه توپ دستشون بود

 

در صورتی میتونم قبول کنم که آلگری جرات بازی با 4 مهاجم رو داشت که قبل از دقیقه 80 با 4 مهاجم بازی میکرد و البته اینکه هر 3 تعویض رو تو یک زمان انجام میداد . نه اینکه با هر تعویض سیستم بازی رو عوض کنه .

 

البته اسم این کار رو میشه بی احتیاطی گذاشت ولی درصد نتیجه گرفتن خیلی خیلی بیشتر بود از اینکه دقیقه 89 با 4 مهاجم بازی کنی

 

عباس نظرت رو با یک مثال جواب میدم ...

 

آنچلوتی وقتی فقط چند دقیقه به پایان فینال لیگ قهرمانان فصل قبل مونده بود چیکار کرد؟! دقیقا همین کار رو کرد ... هر چی مهره ی هجومی داشت فرستاد تو زمین ... بنزمای خسته رو کشید بیرون موراتا رو آورد. کوئنترائو رو کشید بیرون و مارسلوی هجومی تر رو آورد و همین طور ایسکو رو آورد ... یعنی دقیقا هر چی مهره ی هجومی تازه نفس داشت فرستاد تو زمین ...

 

یعنی "تمام زورش رو زد" چون همه چیز رو داشت از دست رفته می دید. وقتی 5 دقیقه مونده و اتلتیکو می خواست فقط بازی رو اداره کنه آلگری تنها کاری که می تونست بکنه همین بود و اتفاقا اگه اینکار رو نمی کرد بعد در همین فروم یه سریا می گفتن چرا جیووینکو یا موراتا رو نیاورد ...


  • AAG, pezhman, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#189
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

عباس نظرت رو با یک مثال جواب میدم ...

 

آنچلوتی وقتی فقط چند دقیقه به پایان فینال لیگ قهرمانان فصل قبل مونده بود چیکار کرد؟! دقیقا همین کار رو کرد ... هر چی مهره ی هجومی داشت فرستاد تو زمین ... بنزمای خسته رو کشید بیرون موراتا رو آورد. کوئنترائو رو کشید بیرون و مارسلوی هجومی تر رو آورد و همین طور ایسکو رو آورد ... یعنی دقیقا هر چی مهره ی هجومی تازه نفس داشت فرستاد تو زمین ...

 

یعنی "تمام زورش رو زد" چون همه چیز رو داشت از دست رفته می دید. وقتی 5 دقیقه مونده و اتلتیکو می خواست فقط بازی رو اداره کنه آلگری تنها کاری که می تونست بکنه همین بود و اتفاقا اگه اینکار رو نمی کرد بعد در همین فروم یه سریا می گفتن چرا جیووینکو یا موراتا رو نیاورد ...

خودت میگی بنزمای خسته رفت بیرون موراتا اومد و بقیه مثال ها

 

ولی دست به تغییر سیستم هم زد اونم چند بار ؟ این مثالی هم که زدی 1 به 100 اتفاق میفته . 4-4-2 که شدیم حتی تونستیم موقعیت ایجاد کنیم که نزدیک بود گل به خودی بزنن . مهره های هجومی رو میتونست اون موقع تغییر بده نه اینکه اضافه کنه و بازیکنا یک دلهره ای داشته باشن که ضد حمله نخورن

 

نکته بعدی نگاه کن ببین آنجلوتی همیشه اینکار رو میکنه ؟ یا وقتی شرایط رو آماده می بینه ؟ آلگری کلا کارش همینه . هر موقع عقبه هر چی مهاجم داره میاره تو بازی .


  • moha684 از این پست تشکر کرده است

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#190
Pourya Tavassoli

Pourya Tavassoli

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 109 ارسال
قصد بى احترامى به کسى رو ندارم و ميخوام خودم رو مثال بزنم که از 6سالگى طرفدار يووه هستم
پوريا(خودم) يادته سال 97 قهرمان اروپا شديم,يادته 2003 تا فينال پيش رفتيم؟
يادته سال 2002 وقتى لاتزيو اينتر رو در اخرين بازى فصل برد و ما قهرمان شديم و از خوشحال جورى برادر کوچيکت رو بقل کردى که داشت بيهوش ميشد!!!!
يادته 2006 تو اوج قدرت فرستلدمون سرى بى و بهترين بازيکنامون رو از دست داديم؟
يادته پاى اين تيم وايساديم تا دو باره برگرده!
يادته تو مدرسه از خجالت روت نميشد بگى طرفدار يوونتوسم چون ديگه اون يوونتوس گذشته نبود ولى باز هم سرت رو بالا ميگرفتى و ميگفتى مت يه تيفوسيم
حالا تيممون دوباره داره از خواب زمستونى بيدار ميشه,دوباره داره ميشه تيمى که حريفاش براش احترام ميزارن
داره تيمى ميشه که 8 سال منتظرش بودى,8سال پاش وايساديم
دوستان من اين حرفا رو واسه تعريف از خودم نزدم چون ميدونم مثل من خيلى هستن,خيليا پاى اين تيم موندن,فقط من صحبتم با دوستانيه که انقدر بيرحمانه پست ميزارن
اقايون تيممون 3ساله دوباره جون گرفته,ازش چه انتظارى داريم؟!! قهرمانى اروپا!!
درسته من خودم از اون افرادى بودم که گفتم يووه بايد اتلتيکو رو بزنه و به بعضى دوستان هم ايراد گرفتم که چرا به مساوى راضين,که فکر نکنم حرف بدى زده باشم,هوادار بايد از تيمش توقع داشته باشه تا تيم رو به جلو بره,ولى به عنوان يه طرفدار از بعضى دوستان واقعا دلخورم,کوچيکتر از اونيم که بگم اين دوستان طرفدار واقعيه يووه نيستن ولى ميتونم بگم که سختيهايى که کشيديم رو يا يادشون رفته ويا تازه طرفدار يووه شدن
دوستان واسه يه باخت اين رفتار درستى نيست که چشممون رو به حقايق ببنديم و دهنمون رو باز کنيم
از همه عذر ميخوام که انقدر تند صحبت کردم,ديگه تو اين تاپيک نظرى نميدم چون مثل همتون من هم اعصابم از باختمون بهم ريختست و خوندن بعضى مطالب واقعا...
Forza juventus
  • Principino, moha684, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#191
saeed.juventus1373

saeed.juventus1373

    عضو جدید

  • اعضا
  • 26 ارسال
  • Locationastara

برای این بازی دو حالت ممکنه بوجود بیاد :

 

حالت اول اینه که اتلتیکو بیاد توی زمین خودش ما رو تحت فشار بزاره و بازی هجومی رو پیش بگیره که البته من این مسئله رو تا حدودی بعید میدونم.از طرفی تیم آلگری تمایل به حفظ توپ و بازی هجومی داره و از طرفی اتلتیکو مقابل تیم هایی که برتری فنی نداشته باشه معمولا رو به دفاع چند لایه میاره.اما به هر حال اگر اتلتیکو خواست برای جبران باخت توی بازی اول بیاد حمله کنه و ما رو تحت فشار بزاره ما نیاز به یه دفاع منسجم و منظم داریم، موردی که با تغییر سیستم توی این مقطع تا حد زیادی ازش دور میشیم و با سوئیچ به سیستم چهار دفاعه عملا اون هارمونی و نظمی که توی این 2 سال و نیم توی خط دفاع 3 نفره مون بوجود اومده رو از بین بردیم.

 

به نظرم انجام این ریسک توی این مقطع کار عاقلانه ای نیست.

 

حالت دوم که محتمل تر هم هست اینه که طبق معمول اتلتیکو رو به دفاع بیاره.من قبلا هم در این مورد توضیح داده بودم.

توی شرایطی که تیم مقابل رو به دفاع محض میاره استفاده از یه سیستم های مرکزگرایی مثل 1-2-3-4 یا 2-1-3-4 شانس گلزنی رو به کمترین حد خودش میرسونه.ضمن اینکه توی این سیستم ها اگر دفاع های کناری بخوان برای عرض دادن به دفاع حریف جلو بزنن حضور تنها دو مدافع توی خط دفاع شدیدا ما رو توی ضدحملات آسیب پذیر میکنه.

 

به هر حال برای این بازی که شرایط خیلی غیر قابل پیش بینی هست تغییر سیستم به هیچ عنوان مطلوب نیست.

 

آقا محمد من واقعا شما رو از هر لحاظ قبول دارم.ولی داداش ببخشید این جا جوری صحبت کرده بودی انگار 3-5-2پادشاه ترکیب هاست...

باخت ما یه دلیل دلشت فقط:3-5-2.باید قبول کرد که این سیستم خیلی وقته منسوخ شده...خیلی توضیحا میشه دربارش داد...خلاصه میگم...با این ترکیب اگر تیم حریف بخواد پرس کنه و خوب این کارو انجام بده فاتحه ما خوندس...سیستم بسیار کندیه و سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله و برگشت بازیکنا از حمله به دفاع خیلی کمه و راحت ضد حمله میخوریم...

دلایل استفاده مربیای ایتالیایی از این  ترکیب ریشه درفرهنگ محافظه کاریشون و بعضی مسایل دیگه داره...یادمه یه جایی دکتر صدر گفتن که ایتالیا در گذر از فوتبال سنتی به مدرن دچار مشکل شده...البته ما واعا در حال پیشرفتیم و من امدوارم به آینده...

یه دلیل دیگه باختمون کیه لینی بود...من به شخصه دوسش دارم...ولی باید این واقعیتو قبول کرد که دیگه اون صخره محکم سابق نیس...خیلی پر اشتباهه و حتی توپو از بازیکنای معمولی ام نمیتونه بگیره...پارسالم باعث حذف ما شد...تو تورین اون اشتباه مرگبارو کرد و پاس به عقبو به دروگبا داد و دروگبام تک به تک شد با بوفون و ....

ببخشید زیاد صحبت کردم...
 


  • moha684 از این پست تشکر کرده است

#192
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4162 ارسال

با بررسی گل منشا اون رو باید از اقای مارکیزیو جست و جو کرد.

 

بارها ایشون در نقش هافبک دفاعی یا مرکزی یا هر پست دیگه به دلیل ضعف بدنی و فیزیکال این بار از پشت سر بازیکن اتلیکو رو انداخت زمین تو زمین اتل و داور خطا اعلام کرد.

 

بعدش هم اونها توپ رو انتقال دادند به جناح چپ یووه....

 

خطاهای الکی و بی معنی از این بازیکن این بار اتیش به جان ما زد......


در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#193
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

با بررسی گل منشا اون رو باید از اقای مارکیزیو جست و جو کرد.

 

بارها ایشون در نقش هافبک دفاعی یا مرکزی یا هر پست دیگه به دلیل ضعف بدنی و فیزیکال این بار از پشت سر بازیکن اتلیکو رو انداخت زمین تو زمین اتل و داور خطا اعلام کرد.

 

بعدش هم اونها توپ رو انتقال دادند به جناح چپ یووه....

 

خطاهای الکی و بی معنی از این بازیکن این بار اتیش به جان ما زد......

غصه نخور داداش پیرلو بیاد اولین گزینه نیمکت خودشه


  • satfootball از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#194
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

آقا محمد من واقعا شما رو از هر لحاظ قبول دارم.ولی داداش ببخشید این جا جوری صحبت کرده بودی انگار 3-5-2پادشاه ترکیب هاست...

باخت ما یه دلیل دلشت فقط:3-5-2.باید قبول کرد که این سیستم خیلی وقته منسوخ شده...خیلی توضیحا میشه دربارش داد...خلاصه میگم...با این ترکیب اگر تیم حریف بخواد پرس کنه و خوب این کارو انجام بده فاتحه ما خوندس...سیستم بسیار کندیه و سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله و برگشت بازیکنا از حمله به دفاع خیلی کمه و راحت ضد حمله میخوریم...

دلایل استفاده مربیای ایتالیایی از این  ترکیب ریشه درفرهنگ محافظه کاریشون و بعضی مسایل دیگه داره...یادمه یه جایی دکتر صدر گفتن که ایتالیا در گذر از فوتبال سنتی به مدرن دچار مشکل شده...البته ما واعا در حال پیشرفتیم و من امدوارم به آینده...

یه دلیل دیگه باختمون کیه لینی بود...من به شخصه دوسش دارم...ولی باید این واقعیتو قبول کرد که دیگه اون صخره محکم سابق نیس...خیلی پر اشتباهه و حتی توپو از بازیکنای معمولی ام نمیتونه بگیره...پارسالم باعث حذف ما شد...تو تورین اون اشتباه مرگبارو کرد و پاس به عقبو به دروگبا داد و دروگبام تک به تک شد با بوفون و ....

ببخشید زیاد صحبت کردم...
 

کیلینی باید نیمکت نشین شه 2 فصله که واقعا از سمت این ضربه خوردیم


  • saeed.juventus1373 از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#195
saeed.juventus1373

saeed.juventus1373

    عضو جدید

  • اعضا
  • 26 ارسال
  • Locationastara

کیلینی باید نیمکت نشین شه 2 فصله که واقعا از سمت این ضربه خوردیم

دقیقا...تو بازی با میلانم یه توپ لو داد که منز ضد حمله زد خوشبختانه بوفون گرفت...


  • ace of glass و back to juve از این پست تشکر کرده است

#196
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
تکرار بازی همین الان sky sport 1
  • Soheil Bianconeri از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#197
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1490 ارسال

با بررسی گل منشا اون رو باید از اقای مارکیزیو جست و جو کرد.

 

بارها ایشون در نقش هافبک دفاعی یا مرکزی یا هر پست دیگه به دلیل ضعف بدنی و فیزیکال این بار از پشت سر بازیکن اتلیکو رو انداخت زمین تو زمین اتل و داور خطا اعلام کرد.

 

بعدش هم اونها توپ رو انتقال دادند به جناح چپ یووه....

 

خطاهای الکی و بی معنی از این بازیکن این بار اتیش به جان ما زد......

 

اگه همون صحنه رو به سمت عقب ادامه بدیم می رسیم به شروع بازی از کنار دروازه توسط بوفون و اگه باز هم عقب تر بریم به سوت شروع داور در ابتدای نیمه‌ی دوم می رسیم. پس لعنت به داور  :144:


  • AAG, FarSH4D, Principino و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#198
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4162 ارسال

شروع بازی از کنار دروازه توسط بوفون که کار اشتباه و خطا در فوتبال نیست.

اگه همون صحنه رو به سمت عقب ادامه بدیم می رسیم به شروع بازی از کنار دروازه توسط بوفون و اگه باز هم عقب تر بریم به سوت شروع داور در ابتدای نیمه‌ی دوم می رسیم. پس لعنت به داور  :144:


در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#199
Principino

Principino

    Nothing really matters

  • اعضا
  • 942 ارسال
  • LocationFar far away

هرکی از هر بازیکنی خوشش نمیاد میاد میگه باخت تقصیر اون بوده :))

آقا تقریبا" همه بد بودن الکی دنبال مقصر نگردید


  • tifusi, moha684, Massimiliano Allegri و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

marchisio_juve_applauso_2017_2018_356x23

And it's killing me when you're away
I wanna leave and I wanna stay
I'm so confused, so hard to choose
Between the pleasure and the pain

#200
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

آقا محمد من واقعا شما رو از هر لحاظ قبول دارم.ولی داداش ببخشید این جا جوری صحبت کرده بودی انگار 3-5-2پادشاه ترکیب هاست...

3-5-2 پادشاه ترکیب ها نیست اما حداقل توی شرایط فعلی بهترین ترکیب ممکن برای ماست.

 

در مورد نقاط قوت و ضعفش بارها توضیح دادم و نقاط ضعف و قوتش رو هم گفتم.اون مشکل سرعت انتقال توپ پایین هم حداقل توی این فصل مشخص شد ربطی به سیستم نداره.(حتی جلوی اتلتیکو هم مشکل سرعت انتقال توپ نداشتیم)

 

مقصر این باخت هم نه سبک بازی اتلتیکو بود و نه عملکرد ضعیف بازیکنامون.مربی، تیم رو دقیقا به همون شکلی به زمین فرستاد که مطلوب سیمئونه بود و توی کمترین فرصت هم ضربه خورد.

 

مقایل اتلتیکو باید یه بازی کلاسیک ایتالیایی رو انجام میدادیم تا به نتیجه برسیم.امیدوارم بازی برگشت آلگری از این شکست و شکست های فصل قبلش در قالب سرمربی میلان درس بگیره و دوباره تلاش نکنه کاری رو که رئال و بارسا با رونالدو و مسی موفق به انجامش نشدن رو با توز و یرونته انجام بده


  • juve's fan, eⁿzº, ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی