پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5440 پاسخ برای این موضوع

#3301
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

کانسلو قبلا تو اینتر هم همین کارو کرده ولی امکان داره اصلا اینستاگرامش دست خودش نباشه ...و یکی دیگه بگردونتش ب شایعات توجه نکنید


  • Orphée, Aminvo, Signora Omicidi و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#3302
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

امان از این روزگار و لطف دوستان :fp:  :21:  :21:

 

بابا چرا اینقدر خودتون رو عذاب میدید؟ ما یه حرفی زدیم که این بشر همیشه تیماش تو یک سوم پایانی سال اوج میگیرن. رو هوا هم این حرف زده نشد، بالاخره کسی که فوتبال یووه رو در 3 سال اول دوره الگری دنبال میکرد به وضوح میدید بهتر شدن تیم رو در ماه های پایانی فصل. البته میگم اگر یووه رو دنبال میکرد و بازی ها رو "میدید". برای این حرفم هم گفتم دستش رو رو نمیکنه چه از لحاظ فیزیکی چه تاکتیکی. شاهد مثال هم برای این حرف در بازه 2014-2017 فراوونه. حتی همین امسال بازی برگشت با اتلتیکو یووه برای اولین بار از امره در دفاع استفاده کرد، یا برای اولین بار در دوسال اخیر بود که تیم الگری به راحتی در طول بازی تغییر سیستم میداد بدون اینکه تمپوی تیم اصطلاحا ریپ بزنه. حالا اگر قبول ندارید اولین بار بوده که یووه اون مدلی باز میکرد باز جای بحث داره، ولی خللی در درستی حرفی که از طرف این حقیر زده شده ایجاد نمیکنه.

 

این حرف ما رو دست گرفتید مسخره میکنید باکی نیست :1: اما یه ذره لطف کنید از الگری انتقاد کنید به جای مسخره کردن کسی که بارها گفته طرفداریش از الگری بستگی به نتیجه لیگ قهرمانان داره. انرژیتون الکی هدر میره. ما نه ادعا کردیم حالیمونه نه حرفمون رو وحی منزل دونستیم. حالا باز خوددانید :1:  :53:


  • mory, El rey leon, Aminvo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3303
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

فوتبال یه جور دلیه 

حق دارن بعضیا عاشق فلسفه اکبر میثاقیان(اکبر اوتی) باشند یا هر فرد دیگه ای 


  • Aminvo, L'Avvocato, Georgia و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3304
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

خبر موثق دارم که الگری دستش رو تا چند فصل دیگه رو نمیکنه و همچنان انرژی ذخیره میکنه برای فصل 2024.25

یعنی مارس 2025 باید شاهد یوونتوس واقعی باشیم


  • Aminvo, Signora Omicidi, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3305
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21170 ارسال

الگری الان برای افراد این فروم حکم ناپدری، نامادری، صابخونه، حاکمان وقت، شیطان بزرگ، امپریالیسم، اولین شکست عشقی بعد از بلوغ رو گرفته و هر جای این فروم رو باز میکنی هر کی اون رو به یکی از این بخش هایی که گفتم تشبیه کرده و حسابی خودشو خالی کرده.

دفاع نمیکنم و اصلا چیزی برای دفاع کردن پیدا نمیکنم، اما اگه واقعا توقع از این تیم قهرمانی اروپا بود، مربی بعدی کاری بس دشوار خواهد داشت ! و پیرمرد های ترکیب سال آینده !

با این ترکیب، مربی بعدی در بهترین حالت همین وضعیت الگری رو بهمون تحویل میده. اون وقت فقط شاید یکم دلمون خوش باشه زیبا بازی کردیم و قهرمان نشدیم.

و یه نکته دیگه؛ چه تو این چند سال و چه سالیان پیش، یادم نمیاد تیم قهرمان لیگ تک قطبی قهرمان اروپا شده باشه. هم ترکیبشون از یووه بهتر بوده و هم زیبا بازی کردن ..‌.

یجا پستم از فروم پاک شد؛ ناراحتم و هیچ انگیزه ای برای ادامه فعالیتم ندارم حداقل تا شروع فصل جدید یا یه خرید هیجان انگیز تو تابستون.

فراموشم نکنین ...

 

- خودت میدونی که من دوستت دارم و برای احترام قائلم، ولی همین خط اول شما یک جور توهین به تمامی بچه های این فروم ـه و قطعا لایق پاک کردن !

شاید برات جالب باشه که همین پست شما 2 تا گزارش رسیده ازش و 1 نفر هم از طریق پیغام خصوصی اعتراض کرده.

پس فعلا اون کسی که داره توهین میکنه شمایی.

از این مسئله که بگذریم من نمیدونم پستی که دادی و پاک شده چی بوده، ولی قطعا دلیل محکمی برای پاک شدن داشته.

اگه صرفا بخاطر پاک شدن یک پست به قولا قهر کردی و نمیخوای پست بدی، خب، نظری ندارم ولی اگه مشکلت بیشتر از اینهاست قطعا قابل مذاکره و حل شدنی ـه.


  • mory, فرهاد, GG.B1 و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#3306
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

کاش منچستر یه دو تا باخت دیگه بیار بلکه بیان سراغ اینو ببرنش


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#3307
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21170 ارسال

- بشین و بتمرگ یک معنی میدند ولی من میتونم همین بشین رو جوری بگم که از بتمرگ 100 برابر بدتر باشه.

اینو کلی گفتم !

 

رسما برای آخرین بار تذکر میدم.

لطفا رعایت کنید ! اینکه از آلگری خوشتون میاد و یا بدتون میاد دلیل قانع کننده ای برای من نیست که جو فروم رو خراب کنید.

در ابتدا باید بگم فکر کنم فقط ما یوونتوسی ها اینجوری هستیم که طرفدار مربی شدیم ! البته خودمون هم خوب میدونیم ریشه این مسئله از کجاست، وگرنه واقعا یک بار درست فکر کنید، چطوری یک یوونتوسی "طرفدار" آلگری میشه ؟! از نظر من چیزی به جز لجبازی دلیل این حمایت نیست.

اصلا طرفداری از آلگری بد نیست، ممنوع هم نیست ولی وقتی که داره بدترین فصلش رو رقم میزنه، واقعا طرفداری از عملکرد این مربی هیچ معنی خاصی نمیده جز اینکه قصد شیطنت داشته باشیم.

 

دوستانی هم که از آلگری بدشون میاد لطفا با لحن ملایم تری صحبت کنند. وگرنه از این به بعد برای "هر دو طرف" محدودیت کاربری اقدام میشه.

برای اینکه بدونید محدودیت کاربری چیه، میتونید این رفتارهای زشتتون رو ادامه بدید تا متوجه بشید.

 

ممنون :53:


  • mory, فرهاد, alex 4ever و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#3308
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

بعضی از خصایص روانی انسان در ضمیر ناخودآگاه اون شکل گرفته و مربوط به دوره رشد و کودکی داره. برای اینکه واضح تر بتونم توضیح بدم یک مثال کاملا غیر مربوط به فوتبال می زنم. بعضی از افراد هستند که در ضمیر ناخود آگاهشون قصد ازدواج ندارند و به همین دلیل یک رابطه را که هر چند خوب پیش رفته بعد از مدتی به هم می زنند. یا با اینکه کاملا فعالیت در این راستا دارند و سعی می کنند فرد مناسب خودشون را پیدا کنند ولی به دلیل این عدم تمایل به ازدواج عیب ها و ایرادهایی پیدا می کنند که همه افراد را رد می کنند یا شرایط فردی را طلب می کنند برای ازدواج که عملا پیدا کردن همچین آدمی اگر غیر ممکن نباشه در محدوده اجتماعی اونها نخواهد بود. 

 

نمونه دیگه این مورد زمانی هست که شما راه موفقیت را می دونی، مسیر را هم نسبتا خوب آغاز کرده و امکانات کافی برای رسیدن به موفقیت را هم داری. حتی تا نزدیکی موفقیت هم پیش میری ولی این ضمیر ناخود آگاه اجازه نمیده به  اون موفقیت برسی ولی تنها چند گام دیگه، چند حرکت بیشتر لازم نیست که خود به خود متوقف میشی یا احمقانه ترین اشتباه ممکنه را انجام میدی. عامیانه تر گفته میشه که طرف روح قهرمانی نداره، شخصیت قهرمانی نداره، و ... .

 

من فکر می کنم آلگری این مشکل را داره. من از عملکرد تیم آلگری دفاع نمی کنم چون ممکن هست این برداشت بشه که گفتم "نسبتا خوب آغاز کرده" کیفیت فوتبالی آلگری را از نظر خودم تایید کرده باشم در صورتی که فقط نتایج را در اوایل هر فصل میشه تایید کرد. بعد رابطه گسترش پیدا می کنه، امید هایی ایجاد میشه ولی یک جایی توسط شخص خود آلگری همه چیز خراب میشه. این ربطی هم به ترسو بودن آلگری نداره. از اتفاق به نظرم عقب کشیدن تیم یک واکنش برای افتادن این اتفاق هست.

 

شاید این حرف در مورد کلوپ هم درست باشه. امیدوارم امسال بتونه یک قهرمانی بگیره ولی کلوپ در خیلی از مواقع یا زودتر می تونسته قهرمان بشه و یا می تونسته قهرمان بشه و خودش اشتباه کرده. کلوپ تا جایی که من به یاد دارم یک قهرمان بازنده بوده. توی اون دو فصل هم با اون تیم فوق العاده ای که خودش درست کرده بود که نمی شد قهرمان بوندسلیگا نشه چون بایرن واقعا در لیگ خوب نبود و میانگین کمتر از دو امتیاز برای هر بازی داشت.در هر حال کلوپ باز هم در فینال لیگ قهرمان به بایرن باخت.  این فصل هم یک اختلاف 7 یا هشت امتیازی خیلی خوب( اگر اشتباه نکنم) با منچستر سیتی داشتند ولی خودشون همه چیز را باختند.  من فکر می کنم اگر سیتی تا آخر پیروز بشه لیورپول هم پیروز میشه ولی اگر امتیازی از دست بده لیورپول هم اشتباه خواهد داشت.

 

به صورت خلاصه، به نظرم باشگاه باید به صورت حرفه ای از لحاظ روانی هم یک سری موارد را در نظر بگیره. شاید خارج از بعد فوتبالی، آلگری واقعا مرد این کار نباشه. 


  • GioVanni Agnelli, mory, GG.B1 و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#3309
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2636 ارسال

- خودت میدونی که من دوستت دارم و برای احترام قائلم، ولی همین خط اول شما یک جور توهین به تمامی بچه های این فروم ـه و قطعا لایق پاک کردن !
شاید برات جالب باشه که همین پست شما 2 تا گزارش رسیده ازش و 1 نفر هم از طریق پیغام خصوصی اعتراض کرده.
پس فعلا اون کسی که داره توهین میکنه شمایی.
از این مسئله که بگذریم من نمیدونم پستی که دادی و پاک شده چی بوده، ولی قطعا دلیل محکمی برای پاک شدن داشته.
اگه صرفا بخاطر پاک شدن یک پست به قولا قهر کردی و نمیخوای پست بدی، خب، نظری ندارم ولی اگه مشکلت بیشتر از اینهاست قطعا قابل مذاکره و حل شدنی ـه.

بهمن جان
شما نه تنها برای من، برای همه افراد این فروم احترام قائل هستین و متقابلا ما هم احترام زیادی واسه شما قائلیم.
من نه به لحاظ تجربه ام تو این فروم، نه به لحاظ میزان تعصب یوونتوسی بودنم و نه حداقل به لحاظ سن در حدی نیستم که بخوام از این جمع قهر کنم؛ چون فایده ای نداره و خودمم مطمئنم که خیلی بخوام تو این فروم تاثیرگذار باشم در حد نواحی زیر شکم فروم هست ! شاید همونم نباشم !
من فقط انگیزه ندارم، همین.
اینکه میفرمایید دو نفر از پست من شکایت کردن، یه نفر حتی انقدر رنجیده که پیام خصوصی داده واقعا برام تعجب آوره.
اصلا هدفم مظلوم نمایی نیست و به هیچ وجه دنبال مطرح کردن خودم نیستم و حتی الان که میخوام اینو بگم یک درصد هم به فکر غرور خودم نیستم؛ اما علنا تیکه هایی از پست های قبلی من که فکر میکنم تو همین تاپیک هست بارها و بارها از طرف بقیه به سخره گرفته شده و شکی ندارم که اگه مدیریت شما نباشه حتی کار به فحاشی هم میرسه. بعد از هر باخت یا نتیجه ضعیف میام اینجا و تیکه های به مسخره گرفته شده حرفای خودمو میبینم، اما اون قدر جنبه دارم که نخوام گزارش کنم و مبصر بازی در بیارم، اون قدر جنبه دارم که بدونم ارزش این جمع بالاتر از ده دقیقه عصبانیتی هست که نمیتونیم جلوش رو بگیریم و میایم اینجا خالیش میکنیم.

اگه حرفام توهین به تمامی بچه های فروم هست، و یعنی حتی توهین به جنابعالی، من از همه شما بخاطر رنجی که از جانب من متحمل شدین عذرخواهی میکنم ولیکن این رسمش نیست !
نمیدونم حرفام توهین هستن یا نه چون قبلش باید تحریف دقیقی از توهین داشته باشم؛ چیزی که من مد نظر دارم توهین، خوار شمردن هست. من بارها دیدم پست هایی خطاب به من نوشته شده ( دقیقا خطاب به من هستن ) و حتی شخص نویسنده اونقدر توانایی درک این جمع دوستانه رو نداشته که به جای اسم، من رو سینه چاک الگری خطاب کرده و چندین و چند بار هم تکرار شده و گاهی هم ندیدم پاک بشه. نمیگم باید پاک بشه، ولی خب اگه اونا توهین نیست پس توهین چیه و چجور هست که حرفای من توهین محسوب میشن. من هیچوقت از دید شخصی جواب بقیه رو ندادم و همیشه اولین اولویتم تو نوشتن پست هام دید فوتبالی هست؛ به عنوان مثال من حق دارم بگم که یه عده تو پیشبینی حوادث آینده تیم اشتباه میکنن و دچار تناقض هستن همونطور که قبل از بازی با اتلتیکو معتقد بودن که حذف شدیم ولی بعدش اومدن و به انتظار قهرمانی نشستن.

در آخر دوباره یه بحث فوتبالی رو مطرح میکنم تا شاید یچیزایی رو واسه دوستان مشخص کنم؛ نتیجه گرایی تو پوست و استخون این تیم نفوذ کرده و از فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه کاملا مشخصه. این اقتصادی بودن فقط نظر مربی نیست و مدیرای باشگاه هم نتایج اقتصادی رو بجای ارائه فوتبال اصیل انتخاب کردن. اینکه آژاکس از بازیکنای آکادمی بهره میبره و فوتبال اصیلی ارائه میده قطعا فقط بخاطر نظر آقای تن هاگ نیست و پشتش یه تفکر مدیریتی بوده که مدیرای آژاکس به دنبالش بودن. این تیم نمیخواد هزینه کنه، نمیخواد انرژی صرف کنه، آنیلی از خداشه اون بالا کنار همسرش بشینه و یهو کاپ چمپیونزلیگ از آسمون بیفته بغل دستش. آنیلی یه آدم فوتبالی نیست، همونطور که ماروتا و پاراتیچی هم نیستن. تئوری های اینا بیشتر از اینکه فوتبالی باشه یا بهتره بگم مربوط به اصالت فوتبال باشه، اقتصادی هست. همه تیم های ایتالیایی همینجوری هستن یا بهتره بگم همه کشور ایتالیا همین وضعیت رو دارن. تا وقتی افراد بیزینس من اختیار عمده تصمیمات فنی این باشگاه رو در دست دارن دنبال فوتبال اصیل نباشین. فوتبال به این سمت رفته که نیاز به بیزینس من ها روز به روز بیشتر و بیشتر شده و تمام این ورزش رو فرا گرفتن ندود رو در یوونتوس میبینین که یه نقش افتخاری داره و کاری نمیکنه. توتی رو در رم میبینیم که حتی نمیدونم پست دقیقش چی هست و همچنین زانتی و مالدینی در اینتر و میلان. ( هر چند مالدینی نقش کلیدی تری داره اما تمام تصمیمات باشگاه میلان در گرو فیرپلی مالی و بحث سرمایه گذاری هست و بحث های اقتصادی در اولویت قرار‌ میگیرن نسبت به بحث های تکنیکی. )

همه اینارو گفتم تا بگم فرق رفتن و موندن الگری؛ فرق برگشتن به دوران فوتبال اصیل با ماندن در برزخ بی اصالتی و بی هویتی تیم نیست.

اینجا یا جای من هست یا جای دوستانی که حس میکنن مورد توهین قرار گرفتن؛ فقط یکی از ما و قطعا تا وقتی این جو تو فروم برقراره هر دوی این ها امکان پذیر نیست. از امروز تا مدت نامعلومی دیگه جک اسپارو رو نخواهید دید.

تا یادم نرفته بگم که این عکسی که گذاشتم هم دهن کجی نبود و اگه دقت کنین یه نیمه صورت الگری در تاریکی فرو رفته.
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3310
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4147 ارسال

قطعا نقد الگری چیز بدی نیست

اما اینکه بیایی عده ای رو به عنوان الگری فن معرفی کنی و از اونا هم انتقاد کنی چیز جالی نیست..

 

توضیح اینکه حمایت از الگری هم امری نسبی است و طیف صفر تا صد رو د بر میگیره و همه طرفداران الگری هم به یک اندازه حامیش نیستن..


  • eⁿzº, alex 4ever, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#3311
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3440 ارسال
بخاطر این مربی و کادر مدیریتی ضعیف متاسفانه بازیکن های خوبی مثل داگلاس کاستا رو از دست میدیم . کادر مدیریتی یووه دیگه حال همه رو داره بهم میزنه . . واقعا این بابا در حد اسپال و بولونیاست .
  • mory, Aminvo, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3312
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

@ Mohamadjuve100 پست خنده دار و این همه تحلیل پشت بندش؟! :fp:  یادش بخیر یه زمانی ملت شجاعت نقل قول گرفتن و منشن کردن داشتن :1: متاسفانه شما هم دیر رسیدی. شما دوست عزیز رو هم دعوت به تفکر میکنم که فرق بین طرفداری از یک شخص و طرفداری از احترام به افراد با نظرات متفاوت رو درک کنی. قصد ادامه دادن نداشته و ندارم، با توجه به تجربه قبلی، این هم آخرین پست بنده در جواب این کاربر محترمه.


  • El rey leon, Aminvo, Senmorta و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3313
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3440 ارسال
مشکل بزرگ الگری از نظر من ترسو بودنشه . تو این چند ساله بازی های لیگ قهرمانان رو نگاه کنید تا متوجه بشید درست در موقعی که شرایط متعادله یادحتی به نفع یووست کلا تیم خودش رو میبازه و بازی رو در اختیار حریفان قرار میده . . برعکسش زمانی که چیزی واسه از دست دادن نداریم همه دیدیم که چقدر خوب میتونیم بازی کنیم
اگه شجاعت بازی امسال با اتلتیکو یا بازی پارسال با رئال رو همیشه داشتیم مدت ها قبل داشتیم با عکس های قهرمانی در لیگ قهرمانان لذت میبردیم
ولی حیف که با آدمای ترسو نمیشه به آرزوهای بزرگ رسید
با این مربی من بعید میدونم هیچ وقت بشه لیگ قهرمانان رو برد . امیدوارم برش دارن و یکی دیگه رو بیارن . حیفه این همه استعداد زیر تظر این مربی باشند . این تیم پتانسیل قهرمانی تو اروپا رو داره و امیداورم با یه مربی شجاع بهش برسه و ماهم بالاخره بعد سال ها قهرمان اروپا بشیم
  • Orphée, mory, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3314
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

اخلاق رو هم باختی جناب عـــــــــــــــــــــــــلگری  :1: 


  • Orphée, mory, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#3315
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 370 ارسال
  • Locationتهران
@alex 4ever

البته کش دادن و ادامه دادن این قضایا ، در نهایت موجب کدورت و ناراحتی بیشتر خواهد شد ، من چه حامی و چه منتقد الگری رو چون همدیگه رو خطاب قرار داده بودند لایک نکردم . البته نه دنبال مقصر هستم نه میخوام از فردی یا گروهی حمایت کنم . فقط این و بگم هواداران الگری هم ، اونقد بچه مثبت و مودب نبودند . خود شخص شما ، یک جمله منتقدین الگری مبنی بر اینکه که تیم الگری " شرم اور بازی میکنه " دست گرفته بودین و کل محتوای پستتون کنایه و تمسخر بود . دوستان همفکر شما هم مشکلی با این قضیه نداشتند ، یا صحبت های منتقدین و تحلیل کوچه بازاری خطاب کرده بودین ، پس شما هم دستی در کار داشتید . اگر احترام میخواهید ، پس خودتون هم احترام بزارید . اگر این کارها حس بدی ایجاد میکنه ، این فقط حامیان الکری نیستند که احساس دارند . قدری هم تحمل و ظرفیتمون و بالا ببریم و سعی کنیم با هر حرفی جو ندیم و دنبال چنین بحث هایی نباشیم . من از انجمن فوتیران عادت به ایگنور کردن داشتم ، اگر از شعور و فهم کسی نا امید شدین ، نادیده اش بگیرید ( این جمله ام خطاب به همه هست ) .


ادامه پست خطاب به شما نیست .

من به خاطر پسر خاله ام که میلانی هست بیش از حد نرمال هم میلان و دنبال کردم و میلان الگری رو هم دیدم ، قبلا نظراتم و در مورد الگری گفتم ، مشکل مدیریت اخراج نکردن الگری هست ، یووه خیلی پر مهره و خوب هست و کیفیت بازی تیم مستقیم به الگری بر میگرده ، همین مدیریت ، با اهداف و ذهنیت فعلی ، کونته رو سکان دار تیم کرده بود . کیفیت بازی اون تیم خیلی با این تیم که پر مهره تر شده ، فاصله داشت . در پایان بگم باور نمیکنم الگری حامی داره و محبوب هست چون هیچ وقت شخصیت و ذهنیت یک قهرمان رو نداره که در حد یک اسطوره به خاطرش دعوا بوجود بیاد . بیخیال بشید و همدیگر و ناراحت نکنید :53:
  • GioVanni Agnelli, mory, GG.B1 و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#3316
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

مشکل مربیای ایتالیایی مثل زاکرونی تا خود کنته الگری اینه که تا احساس خطر نکنن حمله نمیکنن!!!! 

 

الگری اینطور نبود اما شده یه حس تکراری شدن خاصی توی تیم هست ب نظرم الگری باید رختشو بپوشه تا اینکه رخت مارو از غصبانیت پاره کنه.

 

الگری خیلی چیزا ب یووه اضافه کرد اما قطعا نمیتونه موثر تر از این باشه بلکه روزای خوبشو هم داره خراب میکنه  ب نظرم فقط انیلی میدونه چ کنه و تا اخر فصل صبر میکنه اگر الان بگه تیم دچار تشنج میشه شک دارم الگری بمونه 

 

بحث دعوای الگری با کارشناس اسکای که ب الگری گفته زشت بازی میکنی و ببازیککنانت بازیو در میارن و الگری گفته من اگر وینگر بذارم تو دفاع زیبا بازی میکنیم ولی اخرش سوم میشیم و در اخر الگری هم گفته خفه شو  :fp:  :21:  و طرف گفته عمه نننه برادرت خفه شه و الگری قهر کرده . 

 

نشون میده انتقادای ما تا تورین رسیده


  • Orphée, mory, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#3317
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6044 ارسال
  • LocationKhorram Abad
آقا بعد از 5 فصل ک سرمربی تیمه و بعد از بیش از 90 درصد ک از فصل جاری سپری شده تازه تو کنفرانس مطبوعاتیش میگه باید تو پاس دادن بهتر بشیم!!! جناب آلگری تازه الان یادت افتاده؟! اصلا اینا ب کنار! کی باید تو این مورد بازیکنارو پیشرفت بده؟! چرا ی طوری حرف میزنه انگار ی هواداره ن سرمربی تیم؟! دیگه داره باورم میشه تو تمرین و تو بازیا همه چیو می سپاره ب بازیکنا و خودش فقط نگاه میکنه!
  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#3318
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

هیچ وقت آلگری را اینقدر عصبی و پرتنش ندیده بودم. به دلیل اینکه تنها تیم ایتالیا هستیم که توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان داره بیش از حد رسانه ها مانور میدن روی تیم و این جو را بسیار سنگین کرده برای آلگری. البته بی دلیل نیست این اتفاقات و بازدهی تیم و عملکرد غیر قابل قبول تیم دلیل این اتفاقات هست.

 

دیشب آلگری با مفسر داخل اسودیو اسکایپ بحث کرده و گفت:"مشکل ما این هست که همه شدن تئورسین فوتبال، خفه شو و پشت میزت بشین و کتابت را بخون، تو هیچی در مورد فوتبال نمی دونی و این من هستم که 6 اسکودتو بردم."


  • GioVanni Agnelli, mory, El rey leon و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#3319
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

هیچ وقت آلگری را اینقدر عصبی و پرتنش ندیده بودم. به دلیل اینکه تنها تیم ایتالیا هستیم که توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان داره بیش از حد رسانه ها مانور میدن روی تیم و این جو را بسیار سنگین کرده برای آلگری. البته بی دلیل نیست این اتفاقات و بازدهی تیم و عملکرد غیر قابل قبول تیم دلیل این اتفاقات هست.

 

دیشب آلگری با مفسر داخل اسودیو اسکایپ بحث کرده و گفت:"مشکل ما این هست که همه شدن تئورسین فوتبال، خفه شو و پشت میزت بشین و کتابت را بخون، تو هیچی در مورد فوتبال نمی دونی و این من هستم که 6 اسکودتو بردم."

 

اخرش هندزفری- میکرفون رو از گوشش در اورد و صحبت رو نصفه کاره ول کرد و رفت

 

 

111.JPG


  • mory, Aminvo, Signora Omicidi و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#3320
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
وگرنه واقعا یک بار درست فکر کنید، چطوری یک یوونتوسی "طرفدار" آلگری میشه ؟! از نظر من چیزی به جز لجبازی دلیل این حمایت نیست.

از نظر من این یعنی دیکتاتوری کوچک!
یعنی هر کی طرفدار ج ا ست جیره خور حکومته
هر کی مخالف ج ا ست عامل و جیره خور بیگانه ست
هر کی هم طرفدار الگریه از سر لجبازیه!!!
درود بر جناب بهمن
  • Orphée, alex 4ever, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی