پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5434 پاسخ برای این موضوع

#2621
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

یه بررسی کنید که چند تا از گلامون ارسال کنارین یا پاس بلند مستقیمه.
با الگری هیچ وقت به ماکسیمم قدرت تیم نخواهیم رسید و همین ریسک سی ال بالا می بره. دیگه من نمی دونم چطوری باید بفهمیم. ما می تونستیم به منچستر ۴ تا بزنیم اگه بازیکن درست تو بود. اگه کارای ترکیبی زیاد اجرا می شد و اگه واکنش گرا نبودیم.
به هر حال هست باید امیدوار باشیم همینطوری بره فینالو

 

شما بهش مسی/ایسکو/اریکسن/سیلوا... بده همینجا الگریو کت بسته میاریم ازش قول میگیریم از وسط حمله کنه. شاهد هم @moha684  :1:

 

بهش دو تا از بهترین سرزنای دنیا (رونالدو و مانژو) و چندتا از بهترین کناری ها (کانسلو-ساندرو-کاستا-کوادرادو) میدی ولی میگی سانتر نکنه؟  :2:

حالا اینکه یوونتوسه و هافبک های باکسی که داره عاری از هرگونه خلاقیت برای حرکات عمقی هستن (خدیرا-متویدی-امره)، زیدان با ایسکو-مودریچ-کروس چپ و راست سانتر میکرد و بهش میگفتن سانترالدین.. البته، در اروپا هم اونقدار بد نتیجه نگرفت  :370:

 

یوونتوس با هافبک های فعلی نمیتونه مثل کنارهه ا موثر باشه. دیبالا هم که بعد 4 فصل هنوز نمیدونه با خودش چند چنده.. با این اوضاع بهترین کار سانتر کردنه. بنظرم حتی باید بیشتر از اینا سانتر کنن وقتی میدونیم جواب میده. چیزی هم هست که ضدتاکتیک نداره و وقتی تیم حریف منسجم و پرتعداد دفاع کنه به مراتب بهتر از حمله از عمق جواب میده. 

 

کارهای ترکیبی زمان و هماهنگی میخواد تا بازیکنای جدید راه بیفتن.. ایشالا مارچ  :1:


  • GioVanni Agnelli, mory, Pinturicchio و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2622
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

فکر کنم کل فعالیت من توی این تاپیک تا آخر فصل بعد از هر بازی به نقل نقول همین پست محدود بشه :1:

چقدر با من هم نظرید؟

 

تا حدی موافقم ولی این واکنش گرا بودن رو لزومن ضعف نمیدونم. کنش گرای صرف رو هم مثل گواردیولا داریم که چند ساله با اینهمه خرج و مهره های بهتر از یوونتوس فعلی -بخصوص در بایرن- نتونسته در اروپا نتیجه بگیره. 

 

مربی بدون ضعف که نداریم.. هر مربی یه اندیشه داره. اون اندیشه جلوی یه سری اندیشه ها جواب میده و جلوی یه سری دیگه نه. مربی نداریم که "بهترین" اندیشه رو داشته باشه.   


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2623
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21156 ارسال

- تصوری که من از "انسان" واکنش گرا دارم این هست که این انسان خودش رو ضعیف میدونه اما فکر بازی داره و به مسائل از موضع ضعف نگاه میکنه.

در واقع چنین انسان/مربی برای تیم های ضعیف گزینه فوق العاده ای ـه ! چون به درستی خودش رو از موضع پایین تر نسبت به حریف قدرتمندش میبینه و دنبال راه کاری برای متوقف کردن اون هست.

چیزی که در کالیاری از آلگری دیدیم و اونجا بود که سر زبون ها افتاد.

و به خوبی میشه این نوع تفکر و نگاه رو در دو فینال CL در مقابل بارسا و رئال مشاهده کرد.

در مقابل بارسا کمتر ولی در مقابل رئال تقریبا همه از اینکه یووه "تیم" بهتری نسبت به رئال هست شکی نداشتند ولی نتیجه کاملا خلاف واقعیت بود و یا همین بازی فصل گذشته در زمین رئال که یووه با اندکی شجاعت و خود باوری می تونست شکست تحقیر آمیزی رو نصیب رئال کنه.

 

این خصوصیت و ویژگی به خودی ـه خود بد نیست ولی سر بزنگاه یقه تیم رو میگیره.

 

 


کارهای ترکیبی زمان و هماهنگی میخواد تا بازیکنای جدید راه بیفتن.. ایشالا مارچ  :1:

 

- کلیت تیم سالهاست که زیر نظر آلگری دارند کار میکنند پس صحبت از عدم هماهنگی حرف بیهوده ای ـه،

به بیان دیگر اگر تیم مشکل عدم هماهنگی رو داشته باشه این مشخصا ضعف سرمربی رو میرسونه.


  • mory, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2624
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

این تیم باید امسال قهرمان بشه تمام رقبا امسال تضعیف شدن ما برعکس تقویت هم شدیم  :worship: 

این تیم ببینید چقدر قویه که از همین الان داره زیبا بازی می کنه در صورتی که می دونیم تیمای علگری تازه ماه مارس  :22: راه میافتادند

 

این تیمی که امسال زیر دستشه قهرمان نکنه با توجه به وضعیت بقیه تیم های سی ال دیگه بعید می دونم هیچ وقت تیم دیگه ای رو بتونه قهرمان کنه


  • GioVanni Agnelli, mory, GG.B1 و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#2625
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال

در مقابل بارسا کمتر ولی در مقابل رئال تقریبا همه از اینکه یووه "تیم" بهتری نسبت به رئال هست شکی نداشتند ولی نتیجه کاملا خلاف واقعیت بود و یا همین بازی فصل گذشته در زمین رئال که یووه با اندکی شجاعت و خود باوری می تونست شکست تحقیر آمیزی رو نصیب رئال کنه.

این خصوصیت و ویژگی به خودی ـه خود بد نیست ولی سر بزنگاه یقه تیم رو میگیره.


یووه تیم بهتری بود نسبت به رئال ؟
اون تیم سه سال پشت سر هم قهرمان اروپا شد !
به ستاره همون تیم داریم پنج برابر ستاره های خودمون حقوق میدیم !

چی یووه رو تو فینال تحقیر کرد ؟ این طرز فکر که بدون چمپیونزلیگ ناقص هستیم ...
  • Aminvo, tecra, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2626
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

من فکر می کنم آلگری به صرف یک انسان واکنش گرا نیست، موضوع نشون دادن عکس العمل در مقابل حریف موضوعی هست که در تمام ورزش ها و حتی زندگی شخصی انسان ها وجود داره، آلگری به نظر من یک مربی واقع گرا هست، کسی که مبنای تصمیماتش بر اساس داشته هاش هست و سعی می کنه موثر ترین مسیر را انتخاب کنه  و نه زیبا ترین را.  از دسته مربیانی هست که دید بلند مدت درستی داره و برای دراز مدت برنامه ریزی قابل قبولی انجام میده.  در کنار این ها آلگری را یک مربی اقتصادی می دونم.کسی که از هرگونه ریسک محاسبه نشده خود داری می کنه ضمن اینکه  در راستای رسیدن به هدفش چشمش را بر روی مسائل جانبی و حاشیه ها می بنده ( فکر می کنید چند درصد از مربیان رضایت با بازگشت بونوچی می دادند!!) و سعی می کنه از هر گونه هزینه اضافی ( مالی منظورم نیست) جلوگیری بکنه 

 

اگرچه بدون شک در حال حاضر بین چند مربی برتر جهان هست و نبوغ خاصی در استفاده از داشته هاش داره ( مانژو بال چپ!! کی به فکرش می رسید) ولی طبیعتا مانند تمام انسان ها کامل نیست و اشتباهات خاص خودش را داره.  

 

در خصوص تیم خاص رئال مادرید و شکست های سال های اخیر، تیم رئال بدون شک در میانه میدان از یوونتوس قوی تر بود و دفاع چپ هم مارسلو را داشتن عملا یک بال تمام عیار هست که در دفاع بسیار موثر هست. در خط حمله هم رونالدو را داشتند که تاثیرش در یووه هم به وضوع مشخص هست و سطح بازی تیم را کاملا آشکارا بالا می بره.  رئال بدون همین رونالدو به مشکل خورده  و در تمام کردن ضربات اخر ناتوان هست. با اینکه نمیشه منکر اشتباهات آلگری در بازی دو سال و سه سال پیش شد ولی سال پیش سوپر گل های رونالدو وضعیت را عوض کرد در بازی رفت. مخصوصا گل دوم که برگردون بود. در کل رئال بازیکنان بهتری از یوونتوس داشت مخصوصا در خط هافبک + رنالدو. 

 

 

آلگری مدت ها هست به دنبال یک هافبک تنومند با قدرت تخریب خوب و بازی سازی هست. کسی که هنوز براش خریداری نشده. به همین دلیل هست که باشگاه مدت هاست به دنبال گزینه های ارزان با این ویژگی ها هست، از انزوی و اکسل ویستل به عنوان نمونه میشه نام برد و خرید امره جان که در این راستا بود. نظریه آلگری همیشه بر مبنال کنترل میدان با سه هافبک بوده ولی هنوز ابزار اون سه هافبک را به طور کامل نداره ولی ترکیب جان، پیانیچ و متوئیدی می تونه خیلی شبیه به اون ترکیب مورد نظرش باشه. مطئنا با اضافه شدن یک هافبک در سطح جهانی شاهد این خواهیم بود که تیم آلگری بازی خودش را بیشتر بر حریف غالب خواهد کرد.


  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#2627
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال

درمورد مکس به شخصه فکر می کنم اگه این فصل قهرمان سی ال نشه، دیگه باید بره. سایه زیزو بیشتر از همیشه رو سرش سنگینی می کنه. از نگاه آنیلی هم میشه خوند که منتظره ببینه مکس این فصل کاری که باید انجام بده رو ممکن می کنه یا ...


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2628
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

من فکر می کنم آلگری به صرف یک انسان واکنش گرا نیست، موضوع نشون دادن عکس العمل در مقابل حریف موضوعی هست که در تمام ورزش ها و حتی زندگی شخصی انسان ها وجود داره، آلگری به نظر من یک مربی واقع گرا هست، کسی که مبنای تصمیماتش بر اساس داشته هاش هست و سعی می کنه موثر ترین مسیر را انتخاب کنه و نه زیبا ترین را. از دسته مربیانی هست که دید بلند مدت درستی داره و برای دراز مدت برنامه ریزی قابل قبولی انجام میده.

من متوجه این قسمتی که بولد کردید نشدم

مثال مادرید فصل قبل رو دوباره میزنم، بعد از گل سوم چرا تسلیم کنش رئال شدیم؟

این واقع گرایی یعنی ادامه ی حملات در مقابل امثال جنوا و کروتونه و همه ی اونایی که بعد از گل اول تصمیم به جبران میگیرن و ما رو به دفاع وادار میکنن، در مقابل اینها که دیگه ابزار ادامه ی حملات و تحمیل بازیمون رو داریم پس چرا موقعیتی مثل بازی با جنوا رو پیش میاریم؟
  • mory, Aminvo, Prince Claudio و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#2629
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

Corriere di Torino

 

الگري پس از بازي يووه در مقابل امپولي: «خيلي زياد از بازي تيم راضي نبودم!» پر تكرارترين واژه ماسيميليانو الگري در ماه‌هاي اخير. زمان چاره‌انديشي و تغيير مثبت اين واژه كي فرا مي‌رسد؟

 

 

qkx7_max-allegri.jpg


  • AAG, mory, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#2630
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

من متوجه این قسمتی که بولد کردید نشدم

مثال مادرید فصل قبل رو دوباره میزنم، بعد از گل سوم چرا تسلیم کنش رئال شدیم؟

این واقع گرایی یعنی ادامه ی حملات در مقابل امثال جنوا و کروتونه و همه ی اونایی که بعد از گل اول تصمیم به جبران میگیرن و ما رو به دفاع وادار میکنن، در مقابل اینها که دیگه ابزار ادامه ی حملات و تحمیل بازیمون رو داریم پس چرا موقعیتی مثل بازی با جنوا رو پیش میاریم؟

 

می بخشید دیر پاسخ میدم.

 

به عنوان مثال فردی باید یک سازه بسازه. با تصور اینکه به غیر از بطری پلاستکی چیزی در اطراف شما نیست مجبور هستید از همین ابزار استفاده کنید. توانایی ساختن این سازه ها با این ابزار نیازمند خلاقیت و هوش هست. ساختن یک سازه با بطری پلاستیکی قطعا زیبا نیست ولی نیاز (هدف) که داشتن یک سازه هست را برطرف می کنه.  آلگری این توانایی را داره که با توجه به ویژگی های فردی و تیمی بازیکنانش تیم را به هدف که پیروزی هست برسونه. شاید این زیباترین راه حل ممکن نباشه ولی نیاز را برطرف می کنه. آلگری کم از این خلاقیت ها به کار نبرده و بازیکنان را در پست های مختلف به کار گرفته تا هدفی که داره برآورده بشه. نمونه ای که در تیم موجود هست بازی کردن مانژو به عنوان بال،  دادن وظایف دفاعی به استورارو در خط حمله و بال.  پیانیچ را نسبت به زمانی که در رم بود یک خط کاملا آورد عقب و ...

 

شاید این ها باعث شده بازی تیم زیبا نباشه مخصوصا در دو سال گذشته، ( سال اول تیم به دلیل حضور بازیکنان متفاوت بهتر بازی می کرد) ولی نتیجه مطلوبی ( نه ایده آل) در تمامی تورنومنت ها به دست آورده. 

---------------------------------

 

هر کسی در زمان نوجوانی آرزو هایی داشته، آیا همه ی ما به آرزوهامون رسیدیم!  آیا تمام برنامه هامون درست پیش رفتند. آیا در مواقعی بر اثر خستگی واکنش های غلط نشون ندادیم.

 

دو سال اول بازی با رئال آلگری اشتباه یکسانی مرتکب شد و وظایف بیش از حدی به مانژو داد و همونطور که انتظار می رفت مانژو از دقیه 60 به بعد شروع به تحلیل میره و توانایی پرس و خراب کردن بازی مدافع سمت راست رئال و هافبک دفاعیشون را نداشت برای همین از این دقایق به بعد خطر رئال کاملا جدی می شد.

 

ولی آیا راه حل دیگه ای بود مقابل این رئال ایستاد و مقاومت کرد!!!  اگر بود چرا هیچ تیمی نتونست اون ها از رسیدن به قهرمانی متوقف کنه. سه سال پیاپی اصلا شوخی نیست و اون ها شایسته  قهرمانی بودن.  سال پیش آلگری به دنبال این راه حل بود ولی مهار کردن زوج مارسلو و رونالدو اصلا کار آسونی نیست و بالاخره ضربشون را خواهند زد. بعضی از بازیکنان هستند که به تنهایی تفاوت ها را رقم می زنند هر چند کوچک ولی داشتن چندتا از این بازیکنان در کنار هم متوقف کردنشون را سخت می کنه. خط هافبک رئال کاملا برتر از خط هافبک تیم ما بود. در دفاع چپ مارسلو بدون شک بهترین هست. در خط حمله هم رونالدو وزنه ای هست که هرکسی میتونه تفاوت بود و نبودش را احساس کنه حتی در تیم ما هم به واضح مشهود هست.  در بازی رفت رئال بعد از گل اول در دقایق شروع بازی آیا حرف دیگه ای داشت بزنه، واقعا نه تا لحظه ای که رونالدو اون برگردون فوق العاده را زد و روند بازی را عوض کرد.

 

در بازی برگشت هم روند به همین ترتیب پیش رفت و آلگری به نظر من استراتژی همون بازی رفت را پیش گرفت. تیم با دوندگی زیاد و پرسینگ نتیجه گرفت. تیم خسته بود و کادر فنی به این نتیجه رسید که بعد از گل سوم فشار بازی را کمتر کنه برای وقت ها اضافه. تصمیم کاملا منطقی هم بود چون هیچ تیمی نمی تونه 90 دقیقه تمام حمله کنه اون هم در سطح مراحل حذفی لیگ قهرمانان. همه هم منتظر وقت ها اضافه بودند ولی مارسلو و رنالدو باز هم ضربه خودشون را زدند. هیچ کسی انتظار اون گل ثانیه های آخر از مادرید را نداشت ولی بازیکنانی هستند که تفاوت ها را رقم می زنند. 

 

پس از اینکه حسابی خستتون کردم، به طور خلاصه بگم که تصمیم، کم کردن فشار برای نگهداری انرژی  برای بازی مقابل دو دوره قهرمان پیاپی این مسابقات در وقت اضافه بود  ضمن اینکه ریسک اینکه در ضد حمله تیم گل بخوره و تمام دست آورده ها بخاطر طمع از دست بره بود. ولی متاسفانه یووه در سالیان اخیر بعد از پیرلو و رفتن پوگبا هیچ وقت بازیکنی نداشته که بتونه مرکز میدان را مدیریت کنه و ریتم به بازی بده. برای اینکار یا نیاز به فیزیک بدنی هست یا خلاقیت خیلی بالا که بازیکنان ما هیچ کدوم را در خط هافبک ندارند. و به نظر من تا این مشکل هم حل نشه تیم همچنان مشکل خواهد داشت.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

هر بازی شرایط خودش را داره. تیم پارسال از 38 بازی لیگ 30 بازی را پیروز خارج شده و 5 تساوی و سه شکست داشته. سال قبل تر از اون 29 برد داشتیم. همونطور که در ابتدای  پاسخم هم پرسیدم آیا همیشه همه چیز بر طبق خواسته های ما پیش میره. آیا همه ما به نتایجی که دوست داشتیم رسیدیم. ولی مسئله اینجا هست که آلگری در پایان سازه ای که باید داشته باشیم را ساخته حالا هرچند زیبا هم نباشه. 

 

ضمن اینکه یووه در مقابل تیم های ضعیف تر به دلیل اینکه در یک ماراتون حضور داره سعی می کنه مثل یک دونده ماراتون بدوه و زیاد انرژی نزاره، در صورتی که تیمی مثل کوترونه یا جنوا می دونه این یکی از چند باری هست که حداقل چند برابر معمول بازیشون دیده میشه و مثل یک دونده 100 متر با قضیه برخورد می کنه. خیلی طبیعی هست که پیش بیاد در بازی های با این شرایط با مشکل روبه رو بشید. مخصوصا زمانی که قبل یا بعد از بازی های لیگ قهرمانان هست. 

 

به طور خلاصه شما اسم این عمل را می زاید خنثی بودن آلگری و منتظر عمل حریف برای عکس العمل بودن، من اسمش را می زارم تصمیم آلگری برای ذخیره انرژی چون دلیلی نداره وقتی با صرف کمترین هزینه به هدف رسیدی تصمیم بر هزینه بیشتر داشته باشی.


  • GioVanni Agnelli, mory, Prince Claudio و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#2631
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 370 ارسال
  • Locationتهران
@Aminvo

پس از اینکه حسابی خستتون کردم، به طور خلاصه بگم که تصمیم، کم کردن فشار برای نگهداری انرژی برای بازی مقابل دو دوره قهرمان پیاپی این مسابقات در وقت اضافه بود ضمن اینکه ریسک اینکه در ضد حمله تیم گل بخوره و تمام دست آورده ها بخاطر طمع از دست بره بود. ولی متاسفانه یووه در سالیان اخیر بعد از پیرلو و رفتن پوگبا هیچ وقت بازیکنی نداشته که بتونه مرکز میدان را مدیریت کنه و ریتم به بازی بده. برای اینکار یا نیاز به فیزیک بدنی هست یا خلاقیت خیلی بالا که بازیکنان ما هیچ کدوم را در خط هافبک ندارند. و به نظر من تا این مشکل هم حل نشه تیم همچنان مشکل خواهد داشت.


سلام
یووه وقتی پیرلو رو هم در اختیار داشت در دوران مربیگری آلگری میدان داری نمیکرد ، بارسای گواردیولا که نه ، بارسای انریکه نفس یووه رو گرفته بود و بهمون سه تا زد و سه تای دیگه نزد که با فداکاری و درخشش بوفون و کمی خوش شانسی ، سنگین تر نباختیم .


چرا قضیه رو پیچیده میکنید ؟ الگری اگر مشکل نبرد های تک به تک داره و کیفیت تیم هایی که بهش باخته از یووه بیشتر بوده ، خود الکری با تکیه بر ستاره ها و squad خوبی که داشته داره توی سری آ ، شخمی - تخمی جلو میره و میبره ، سینه چاکان این نازنین هم مثل ج اسلامی ایران امید دارند هماهنگ میشیم بهتر میشیم کابینه جدید ( وینگر ) میاد بهتر میشیم ! با خودتون رو راست باشید ، نهایت کیفیت الگری همینه . یکی مثل کلوپ از محمد صلاح جوری بازی میگیره همه کف و خون قاطی میکنند ایشون دیبالا و کاستا و برناردسکی و داره هنوزم خفت بار بازی میکنه ! دلیلش ذهنیت ایشون هست ، مثلا ویدال پیرلو و مارکیزیو رو داشت چه گلی به سر تیم زد ؟


خیلی ساده است ، هر تیمی دو تاکتیک کلی داره : یک زمانی که توپ رو در اختیار داره ؛ دو - زمانی که توپ رو در اختیار نداره
تمام پلن ایشون اینه ؛ ما نباید گل بخوریم ، گل زدن و خدا میرسونه . سانتر کردن مثل تیم های لیگ ایران کجا و سانتر کردن منچستر فرگوسن کجا . دیمی و شخمی نیست که هر کی بکشه زیرش ، کلی تمرین و تایمینگ و حرکات مهاجمین در بین مدافعین و کلی برنامه میخواد ...


تیم مورینیو که لیگ قهرمانان و برد به لحاظ squad ضعیف تر از یووه فعلی بود ولی مورینیو میدونست باید دفاع رو در بالاترین سطح اجرا کنه ، تیم الگری نه تحمل فشاری که بارسای پپ به اینتر آورد داره نه زهر ضد حملات تیم های دفاعی رو ، تیم الگری از هر تاکتیک کمی اجرا میکنه ولی جمود فکری مربی که چسبیده به تیر دروازه و اگه باریکنی بخواد کمی خلاقیت و تکنیک به خرج بده ( برناردسکی ) عربده میکشه و رگ گردنش میزنه بیرون ، زیر دست ایشون استعداد های خیلی خوبی هستند ولی صد حیف که زیر دست ایشون هستند .


ایشون کارنامه خوبی داره ولی مربی افسانه ای نیست و ممکنه هم موفق بشه ولی هیچ میراثی بجا نخواهد گذاشت . چون مثل یک آدمی که سالها با پس انداز و قناعت زندگی کرده ، الان نمیدونه چطوری فراری ش و هدایت کنه ، چون میترسه جایی بخوره و خسارت ببینه . نباختن و آمار برای ایشون تبدیل به تابو شده و برای همین یووه به لحاظ ذهنی اسیر شده است .
  • حامد, GioVanni Agnelli, AAG و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#2632
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

می بخشید دیر پاسخ میدم.

به عنوان مثال فردی باید یک سازه بسازه. با تصور اینکه به غیر از بطری پلاستکی چیزی در اطراف شما نیست مجبور هستید از همین ابزار استفاده کنید. توانایی ساختن این سازه ها با این ابزار نیازمند خلاقیت و هوش هست. ساختن یک سازه با بطری پلاستیکی قطعا زیبا نیست ولی نیاز (هدف) که داشتن یک سازه هست را برطرف می کنه. آلگری این توانایی را داره که با توجه به ویژگی های فردی و تیمی بازیکنانش تیم را به هدف که پیروزی هست برسونه. شاید این زیباترین راه حل ممکن نباشه ولی نیاز را برطرف می کنه. آلگری کم از این خلاقیت ها به کار نبرده و بازیکنان را در پست های مختلف به کار گرفته تا هدفی که داره برآورده بشه. نمونه ای که در تیم موجود هست بازی کردن مانژو به عنوان بال، دادن وظایف دفاعی به استورارو در خط حمله و بال. پیانیچ را نسبت به زمانی که در رم بود یک خط کاملا آورد عقب و ...

شاید این ها باعث شده بازی تیم زیبا نباشه مخصوصا در دو سال گذشته، ( سال اول تیم به دلیل حضور بازیکنان متفاوت بهتر بازی می کرد) ولی نتیجه مطلوبی ( نه ایده آل) در تمامی تورنومنت ها به دست آورده.
---------------------------------

هر کسی در زمان نوجوانی آرزو هایی داشته، آیا همه ی ما به آرزوهامون رسیدیم! آیا تمام برنامه هامون درست پیش رفتند. آیا در مواقعی بر اثر خستگی واکنش های غلط نشون ندادیم.

دو سال اول بازی با رئال آلگری اشتباه یکسانی مرتکب شد و وظایف بیش از حدی به مانژو داد و همونطور که انتظار می رفت مانژو از دقیه 60 به بعد شروع به تحلیل میره و توانایی پرس و خراب کردن بازی مدافع سمت راست رئال و هافبک دفاعیشون را نداشت برای همین از این دقایق به بعد خطر رئال کاملا جدی می شد.

ولی آیا راه حل دیگه ای بود مقابل این رئال ایستاد و مقاومت کرد!!! اگر بود چرا هیچ تیمی نتونست اون ها از رسیدن به قهرمانی متوقف کنه. سه سال پیاپی اصلا شوخی نیست و اون ها شایسته قهرمانی بودن. سال پیش آلگری به دنبال این راه حل بود ولی مهار کردن زوج مارسلو و رونالدو اصلا کار آسونی نیست و بالاخره ضربشون را خواهند زد. بعضی از بازیکنان هستند که به تنهایی تفاوت ها را رقم می زنند هر چند کوچک ولی داشتن چندتا از این بازیکنان در کنار هم متوقف کردنشون را سخت می کنه. خط هافبک رئال کاملا برتر از خط هافبک تیم ما بود. در دفاع چپ مارسلو بدون شک بهترین هست. در خط حمله هم رونالدو وزنه ای هست که هرکسی میتونه تفاوت بود و نبودش را احساس کنه حتی در تیم ما هم به واضح مشهود هست. در بازی رفت رئال بعد از گل اول در دقایق شروع بازی آیا حرف دیگه ای داشت بزنه، واقعا نه تا لحظه ای که رونالدو اون برگردون فوق العاده را زد و روند بازی را عوض کرد.

در بازی برگشت هم روند به همین ترتیب پیش رفت و آلگری به نظر من استراتژی همون بازی رفت را پیش گرفت. تیم با دوندگی زیاد و پرسینگ نتیجه گرفت. تیم خسته بود و کادر فنی به این نتیجه رسید که بعد از گل سوم فشار بازی را کمتر کنه برای وقت ها اضافه. تصمیم کاملا منطقی هم بود چون هیچ تیمی نمی تونه 90 دقیقه تمام حمله کنه اون هم در سطح مراحل حذفی لیگ قهرمانان. همه هم منتظر وقت ها اضافه بودند ولی مارسلو و رنالدو باز هم ضربه خودشون را زدند. هیچ کسی انتظار اون گل ثانیه های آخر از مادرید را نداشت ولی بازیکنانی هستند که تفاوت ها را رقم می زنند.

پس از اینکه حسابی خستتون کردم، به طور خلاصه بگم که تصمیم، کم کردن فشار برای نگهداری انرژی برای بازی مقابل دو دوره قهرمان پیاپی این مسابقات در وقت اضافه بود ضمن اینکه ریسک اینکه در ضد حمله تیم گل بخوره و تمام دست آورده ها بخاطر طمع از دست بره بود. ولی متاسفانه یووه در سالیان اخیر بعد از پیرلو و رفتن پوگبا هیچ وقت بازیکنی نداشته که بتونه مرکز میدان را مدیریت کنه و ریتم به بازی بده. برای اینکار یا نیاز به فیزیک بدنی هست یا خلاقیت خیلی بالا که بازیکنان ما هیچ کدوم را در خط هافبک ندارند. و به نظر من تا این مشکل هم حل نشه تیم همچنان مشکل خواهد داشت.

----------------------------------------------------------------------------------------------

هر بازی شرایط خودش را داره. تیم پارسال از 38 بازی لیگ 30 بازی را پیروز خارج شده و 5 تساوی و سه شکست داشته. سال قبل تر از اون 29 برد داشتیم. همونطور که در ابتدای پاسخم هم پرسیدم آیا همیشه همه چیز بر طبق خواسته های ما پیش میره. آیا همه ما به نتایجی که دوست داشتیم رسیدیم. ولی مسئله اینجا هست که آلگری در پایان سازه ای که باید داشته باشیم را ساخته حالا هرچند زیبا هم نباشه.

ضمن اینکه یووه در مقابل تیم های ضعیف تر به دلیل اینکه در یک ماراتون حضور داره سعی می کنه مثل یک دونده ماراتون بدوه و زیاد انرژی نزاره، در صورتی که تیمی مثل کوترونه یا جنوا می دونه این یکی از چند باری هست که حداقل چند برابر معمول بازیشون دیده میشه و مثل یک دونده 100 متر با قضیه برخورد می کنه. خیلی طبیعی هست که پیش بیاد در بازی های با این شرایط با مشکل روبه رو بشید. مخصوصا زمانی که قبل یا بعد از بازی های لیگ قهرمانان هست.

به طور خلاصه شما اسم این عمل را می زاید خنثی بودن آلگری و منتظر عمل حریف برای عکس العمل بودن، من اسمش را می زارم تصمیم آلگری برای ذخیره انرژی چون دلیلی نداره وقتی با صرف کمترین هزینه به هدف رسیدی تصمیم بر هزینه بیشتر داشته باشی.


با نهایت احترام قانع نشدم :nish:

نه قدرت رونالدو و مارسلو دلیل خوبیه و نه حفظ انرژی توجیه مناسبی برای عقب نشستنمون بعد از گل مقابل تیم های معمولی

مارسلو و رونالدو تا قبل از خوردن گل سوم تیمشون هم حضور داشتن دیگه، اینکه قبل و بعد از حصول نتیجه ی تساوی کلا یه تیم دیگه شدیم ربطی به این دو نداشت
  • Aminvo, Prince Claudio, tecra و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#2633
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

مهم‌ترین و موثرترین فردی که باعث شده ذهنیت اروپایی تیم تا این حد قوی بشه که بقیه تیم‌ها مدام ستایشمون کنن و اصلا نخوان با ما رو در رو بشن آلگریه. فردی صبور و کاربلد.

عملکردش به قدری خوب بوده و انتظاراتو تا حدی بالا برده که الان به خاطر دو باخت در فینال سی‌ال محاکمه میشه.

البته آلگری یادش نرفته که در اولین فصل حضورش (با اون همه فشار و توهین و زیرسایه سه قهرمانی پیاپی کونته) و با تیمی فشل به مصاف بارسایی رفت که MSNش کرک و پر کل اروپا رو میریخت. آلگری کاملا یادشه که رئال رو با امثال استورارو چجوری خار و خفیف کردیم.

آلگری هم یادش رفته باشه، دوستان یادشون نرفته که فینال دوم با رئال، 4 بازیکن هجومی ما در سیستم 4-2-3-1 به انضمام پیانیچ تقریبا بیش از یک نیم‌فصل بدون استراحت بازی کرده بودن. نیمه اول هم بازی دست یووه بود. آلگری هم گفت بین دو نیمه پیانیچ از شدت خستگی پخشِ زمین شده و مانژو نیمه دوم رو با درد زانو بازی کرده بود. در مقابل تیمی که ایسکو و آسنسیو (که همین الانشم آرزوی ماست) روی نیمکتش بودن. پر و پاچه بونوچی رو هم که یادتونه؟ (الان تیم 10 بازی کرده خیلی از دوستان میگن کانسلو، رونالدو، پیانیچ و متوییدی باید استراحت کنن).

بعضی از دوستان میخوان که هیچ‌جوره قانع نشن. هرچی دلیل و برهان بیاریم یه نیم‌خط جواب می‌نویسن که دلیل نمیشه! پس چی دلیل میشه برادر من؟ بازیکن، ربات که نیست. خسته میشه. نفس کم میاره. عضلات پاش میگیره. میگن بارسا 3 تا به ما زد. واقعا اون بازیو یادتون نمیاد؟ یه لشکر مصدوم داشتیم. یه دیشیلوی معلوم‌الحال برامون مونده بود که اونم مصدوم شد نیمه اول!!! باز دوستان میگن دلیل نمیشه!

از رئال کهکشانی فقط یه بازیکن کم شده... همونی که میگفتن 33 سالشه و فوتبالش تموم شده. ببینید به چه روزی افتادن. بعد ما جلوی منچستر نصف تیم نیستن، اینجا میگن دلیل نمیشه!!! پس چی دلیل میشه دوستان؟


  • GG.B1, Aminvo, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#2634
GG.B1

GG.B1

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 261 ارسال

 

مهم‌ترین و موثرترین فردی که باعث شده ذهنیت اروپایی تیم تا این حد قوی بشه که بقیه تیم‌ها مدام ستایشمون کنن و اصلا نخوان با ما رو در رو بشن آلگریه. فردی صبور و کاربلد.

عملکردش به قدری خوب بوده و انتظاراتو تا حدی بالا برده که الان به خاطر دو باخت در فینال سی‌ال محاکمه میشه.

البته آلگری یادش نرفته که در اولین فصل حضورش (با اون همه فشار و توهین و زیرسایه سه قهرمانی پیاپی کونته) و با تیمی فشل به مصاف بارسایی رفت که MSNش کرک و پر کل اروپا رو میریخت. آلگری کاملا یادشه که رئال رو با امثال استورارو چجوری خار و خفیف کردیم.

آلگری هم یادش رفته باشه، دوستان یادشون نرفته که فینال دوم با رئال، 4 بازیکن هجومی ما در سیستم 4-2-3-1 به انضمام پیانیچ تقریبا بیش از یک نیم‌فصل بدون استراحت بازی کرده بودن. نیمه اول هم بازی دست یووه بود. آلگری هم گفت بین دو نیمه پیانیچ از شدت خستگی پخشِ زمین شده و مانژو نیمه دوم رو با درد زانو بازی کرده بود. در مقابل تیمی که ایسکو و آسنسیو (که همین الانشم آرزوی ماست) روی نیمکتش بودن. پر و پاچه بونوچی رو هم که یادتونه؟ (الان تیم 10 بازی کرده خیلی از دوستان میگن کانسلو، رونالدو، پیانیچ و متوییدی باید استراحت کنن).

بعضی از دوستان میخوان که هیچ‌جوره قانع نشن. هرچی دلیل و برهان بیاریم یه نیم‌خط جواب می‌نویسن که دلیل نمیشه! پس چی دلیل میشه برادر من؟ بازیکن، ربات که نیست. خسته میشه. نفس کم میاره. عضلات پاش میگیره. میگن بارسا 3 تا به ما زد. واقعا اون بازیو یادتون نمیاد؟ یه لشکر مصدوم داشتیم. یه دیشیلوی معلوم‌الحال برامون مونده بود که اونم مصدوم شد نیمه اول!!! باز دوستان میگن دلیل نمیشه!

از رئال کهکشانی فقط یه بازیکن کم شده... همونی که میگفتن 33 سالشه و فوتبالش تموم شده. ببینید به چه روزی افتادن. بعد ما جلوی منچستر نصف تیم نیستن، اینجا میگن دلیل نمیشه!!! پس چی دلیل میشه دوستان؟

 

البته ریال چیزی بیشتر از تنها یه بازیکن رو از دست داده . و اون مربی هست.

پرز با این حرکت احمقانه و هایجک طورش نه تنها اسپانیا رو بلکه ریال رو هم نابود کرد و در ادامه فصل و اومدن یه مربی درست حسابی میبینیم که تیمی که اون همه ستاره داره نمیتونه وابسته به بود و نبود رونالدو به تنهایی باشه.

 

کوتاه بخام توصیف کنم عملکرد الگری تو یووه تحسین برانگیز (خودم شخصا فکر نمیکردم تیمو به این سطح برسوونه)ولی نا تموم میدونم.

مد مکس باید امسال اون فاکینگ سی ال رو بگیره و توت فرنگی رو بکاره روی کیک


  • GioVanni Agnelli, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2635
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

^^^

درسته. موافق تاثیر زیدان هستم. منتهی مقصود سخنم چیزی دیگه ایه. شاکله اصلی رئال بازیکنان اسپانیایی هستن که لوپتگی از مدت‌ها قبل در تیم ملی باهاشون کار کرده تفکراتش رو بهشون منتقل کرده بود. نه رئال و نه هیچ تیم بزرگ دیگری "در بلند مدت" وابسته به یک ستاره نیستن. ولی در بزنگاه‌ها ستاره ها هستن که تعیین کننده هستن. همین ال کلاسیکوی دیشب، موقعی که بازی 2-1 بود، رئال بارها فرصت داشت گلزنی کنه و شاید با زدن گل تساوی اونجوری وا نمیدادن... یعنی همون لحظات حساسی که نیاز به ستاره داشتن، فقدان رونالدو رو حس کردن.

آلگری با 10 دلار کونته، رفت توی رستوران 1000 دلاری غذا خورد. الانم واسه رفتن تو این رستوران 800، 900 دلار داره. اگر بتونه فکری به حال خط هافبک بکنه (که به نظرم میتونه) امسال بهترن فرصت بردن سی اله.

 

یه نکته ای رو هم مختصر بگم. در بازیهایی از قبیل جنوا که مساوی کردیم و امپولی که با درخشش رونالدو بردیم، زیاد نباید دنبال تحلیل تاکتیکی بود. به قول آلگری یه بازیهایی رو باید برد... همین. خیلی پارامترها هستن که باعث میشه آلگری دلش نخواد الان تیم رو به صد در صد ظرفیتش برسونه. بعضی وقتا تعمدا اجازه نمیده که تیم ظرفیت واقعی خودش رو به نمایش بزاره. هم برای اینکه حریفان اروپایی دستش رو نخونن و ضدتاکتیک براش طراحی نکنن... هم برای اینکه تیم مغرور نشه و خودش رو از پیش برنده ندونه.

 

یه موقع هایی هست میگیم فلانی چرا بازی نمیکنه. بعد خبرش میاد که یا مصدوم بوده یا وقتی هم که به بازی میاد کاملا مشخصه که ناآماده است. برناردسکی اوایل فصل خوب بود و آلگری شجاعانه دیبالا رو نیمکت نشین کرد. کاستا رو میگفتیم چرا بازی نمیده، دیدیم که آماده نیست. امره جان که مشخص شد کلا مشکل تیروییدی داره و یکی دو ماه در دسترس نیست. چیزی که من از آلگری فهمیدم اینه که اصلا آدم کینه‌ای نیست و بی دلیل و از روی دشمنی کسی رو نیمکت نشین نمیکنه. اگه کسی خوب باشه، بهش بازی میرسه.

 

الان دیبالا توی بازیهای اروپایی داره فرم خوبشو پیدا میکنه... کمتر کسی اومد بگه دم آلگری گرم هرجوری که تونست (چه با بازی دادن تو روزایی که خوب ظاهر نمیشد، چه دادن بازوبند کاپیتانی و ...) بهش روحیه داد (بگذریم که دیبالا نشون داده نمک نشناسه و یه شمه هایی از یاغی گری شو توی تعویض بازی قبل دیدیم). رونالدو رو به خوبی داره ازش استفاده میکنه... متوییدی، متوییدی فصل پیشه انصافا؟ از پیانیچ یه پیرلوی جدید ساخته... برناردسکی پیشرفت کرده... کانسلو پیشرفت کرده. تیم تا حالا نباخته. توی اروپا گل نخوردیم. قدرشناسی یعنی وقتی به خاطر کوچکترین چیزی میاییم میگیم شخص آلگری مقصره، اینجور جاها هم بیاییم و ازش تقدیر کنیم.


  • GG.B1, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#2636
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بد بود رونالدو ب یووه نمیومد 

 

بد بود یووه تیم برتر و قدرتمندی نبود 

بد بود مورینیو رو اینجوری فرت نمیکرد و نمیبرد

بد بود جز ساکی کس دیگه ای ازش انتقاد میکرد 

بد بود یووه هر سال قهرمان نمیشد 

بد بود با رفتن پیرلو پوگبا توز بونوچی و ... تیمش از هم میپاشید 

 

پس بد نیست یکم قلقلش گاهی سخت میشه .....اما مربی ب روزیه 


  • Aminvo, tecra, amirali2001 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#2637
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 370 ارسال
  • Locationتهران
@farzad-t

دوست عزیز بارها پشت دست خودم و داغ کردم که توی انجمن های ایرانی مطلب ننویسم ، چون معتقدم اگر کسی دنبال اطلاعات باشه ، خودش دنبالش میره و تحربه بهم نشون داده چنین بحث های فرسایشی در نهایت به کل کل ختم خواهد شد . از سن سال من این کارها گذشته ، و وقتی حرف میزنم سر نخ و بک گراند میدم و زیاد جزئیات شرح نمیدم .

بعضی از دوستان میخوان که هیچ‌جوره قانع نشن. هرچی دلیل و برهان بیاریم یه نیم‌خط جواب می‌نویسن که دلیل نمیشه! پس چی دلیل میشه برادر من؟ بازیکن، ربات که نیست. خسته میشه. نفس کم میاره. عضلات پاش میگیره. میگن بارسا 3 تا به ما زد. واقعا اون بازیو یادتون نمیاد؟ یه لشکر مصدوم داشتیم. یه دیشیلوی معلوم‌الحال برامون مونده بود که اونم مصدوم شد نیمه اول!!! باز دوستان میگن دلیل نمیشه!


صد بار گفتید آمار ، صد بار حواب دادم . اون بازی هم که شما گفتید بارسای والورده بود نه بارسای انریکه ، اشاره بنده به بازی بارسا - یووه در فینال لیگ قهرمانان بود ، دیگه مربی که با ویدال و پیرلو و مارکیزیو بخواد همش دفاع کنه ، بهونه هافبک نیارید که الان هافبک نداره ، جمشید سیبیل باید پشت خاور بشینه نه فراری !

از رئال کهکشانی فقط یه بازیکن کم شده... همونی که میگفتن 33 سالشه و فوتبالش تموم شده. ببینید به چه روزی افتادن. بعد ما جلوی منچستر نصف تیم نیستن، اینجا میگن دلیل نمیشه!!! پس چی دلیل میشه دوستان؟


میخوایید رونالدو رو تعریف کنید ، اوکی ! اما این استدلال درست نیست !
فرگوسن هم رفت منچستر و دیدیم ، مربی خیلی تاثیر داره .
رونالدو نه با این دلیل بزرگ میشه نه کوچیک ، چون سابقه و کیفیت بازی ش و توی این سالها نشون داده .
  • حامد, GioVanni Agnelli, Orphée و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#2638
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان

@farzad-t

دوست عزیز بارها پشت دست خودم و داغ کردم که توی انجمن های ایرانی مطلب ننویسم ، چون معتقدم اگر کسی دنبال اطلاعات باشه ، خودش دنبالش میره و تحربه بهم نشون داده چنین بحث های فرسایشی در نهایت به کل کل ختم خواهد شد . از سن سال من این کارها گذشته ، و وقتی حرف میزنم سر نخ و بک گراند میدم و زیاد جزئیات شرح نمیدم .


صد بار گفتید آمار ، صد بار حواب دادم . اون بازی هم که شما گفتید بارسای والورده بود نه بارسای انریکه ، اشاره بنده به بازی بارسا - یووه در فینال لیگ قهرمانان بود ، دیگه مربی که با ویدال و پیرلو و مارکیزیو بخواد همش دفاع کنه ، بهونه هافبک نیارید که الان هافبک نداره ، جمشید سیبیل باید پشت خاور بشینه نه فراری !


میخوایید رونالدو رو تعریف کنید ، اوکی ! اما این استدلال درست نیست !
فرگوسن هم رفت منچستر و دیدیم ، مربی خیلی تاثیر داره .
رونالدو نه با این دلیل بزرگ میشه نه کوچیک ، چون سابقه و کیفیت بازی ش و توی این سالها نشون داده .


یعنی شما میگید ما جلوی بارسا سال 2015 تو فینال دفاع کردیم با اون خط هافبک؟
اگر درست متوجه شده باشم منظورتون رو با احترام به نظرتون کاملا در اشتباه هستید و اون بازی یووه بعد گل تساوی کامل بازی رو گرفت دستش و تو زمین بارسا بودیم که روی ضد حمله گل دوم رو خوردیم.
  • Aminvo, tecra, amirali2001 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2639
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 370 ارسال
  • Locationتهران
^

دوست عزیز در کل بارسا سوار بازی بود و واقعا نفس یووه ای رو گرفت که پوگبا ، ویدال ، پیرلو و مارکیزیو در خط هافبکش بازی میکردن . اگر اشتباه نکنم بارسا در مجموع ۶۲ یا ۶۳ درصد مالکیت توپ و در اختیار داشت ، صحبت من در مورد مجموع بازی هست نه ری اکشن یووه به گل خورده اش .


یکی از اساسی ترین و بهترین روش های دفاع ، کم کردن عمق بازی و به اصطلاح compact بازی کردن است ، ولی مشکلی که ابن سبک دفاع دارد که برای تیم دفاع کننده هم فضا کمتر میشود ، پس زمانیکه تیم دفاع کننده توپ را قطع میکند یا بدست می آورد احتمال اینکه دوباره توپ را از دست بدهد زیاد است زیرا فاصله بین بازیکنان بسیار کم است و تیم حمله کننده سریعا پرس کند ، تقریبا دوباره میتواند توپ را بدست آورد . ولی با برنامه و تمرین زیاد میشه ضد حمله های خوفناکی با این سبک دفاعی زد . تیم ملی ایتالیا در گذشته حتی به عمق بازی ۱۸ متر هم رسیده است که به نظرم در این مورد عالی عمل کرده اند . ولی الان متاسفانه بازی با سبک مالکانه به اشتباه ، بازی مدرن تری جا افتاده و زیاد هم در تیم های کشورهای مختلف دیده میشود .

تیم الگری دقیقا کاری و کرده بود که بارسا میخواست ، یووه در دامی افتاده بود که بارسا میخواست . یکی از بهترین خطوط هافبک تاریخ یووه ، سر خم کرده بود و fight back نمیکرد ، اون شب به حد جنون عصبانی بودم . به جز مسی ، تقریبا بقیه بازیکنان داخل زمین سطح یکسانی داشتند و یووه اجازه میداد بارسا کارش و بکنه ، که کرد و یووه باخت ، هر چند میتونست حداقل دو تا بیشترم بخوره .
  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#2640
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

^

دوست عزیز در کل بارسا سوار بازی بود و واقعا نفس یووه ای رو گرفت که پوگبا ، ویدال ، پیرلو و مارکیزیو در خط هافبکش بازی میکردن . اگر اشتباه نکنم بارسا در مجموع ۶۲ یا ۶۳ درصد مالکیت توپ و در اختیار داشت ، صحبت من در مورد مجموع بازی هست نه ری اکشن یووه به گل خورده اش .


یکی از اساسی ترین و بهترین روش های دفاع ، کم کردن عمق بازی و به اصطلاح compact بازی کردن است ، ولی مشکلی که ابن سبک دفاع دارد که برای تیم دفاع کننده هم فضا کمتر میشود ، پس زمانیکه تیم دفاع کننده توپ را قطع میکند یا بدست می آورد احتمال اینکه دوباره توپ را از دست بدهد زیاد است زیرا فاصله بین بازیکنان بسیار کم است و تیم حمله کننده سریعا پرس کند ، تقریبا دوباره میتواند توپ را بدست آورد . ولی با برنامه و تمرین زیاد میشه ضد حمله های خوفناکی با این سبک دفاعی زد . تیم ملی ایتالیا در گذشته حتی به عمق بازی ۱۸ متر هم رسیده است که به نظرم در این مورد عالی عمل کرده اند . ولی الان متاسفانه بازی با سبک مالکانه به اشتباه ، بازی مدرن تری جا افتاده و زیاد هم در تیم های کشورهای مختلف دیده میشود .

تیم الگری دقیقا کاری و کرده بود که بارسا میخواست ، یووه در دامی افتاده بود که بارسا میخواست . یکی از بهترین خطوط هافبک تاریخ یووه ، سر خم کرده بود و fight back نمیکرد ، اون شب به حد جنون عصبانی بودم . به جز مسی ، تقریبا بقیه بازیکنان داخل زمین سطح یکسانی داشتند و یووه اجازه میداد بارسا کارش و بکنه ، که کرد و یووه باخت ، هر چند میتونست حداقل دو تا بیشترم بخوره .

 

عزیزم درست اما فصل اول الگری بود قبول داری؟ در ضمن پنالتی الوز رو پوگبا خیلی واضح بود اگر میشد و ما 2-1 جلو میافتادیم ما میرفتیم رو ضد حمله ....اون فصل ب بعد یووه ب خود باوری رسید ..اما خوب مهره هامونو هر سال کمتر میشد ولی بارسای انریکه رو بردیم اونم 3-0  ......فصل بعدش ک 8 تا مصدوم داشتیم متوییدی کلا اولین بازیبدون حتی تمرینش بود .

 

 

از الگری میشه ایراد گرفت اما نتیجه لازمو گرفته امسالم اگر نشد سی ال بگیریم ک میگیریم الگری مربی بوده ک تیم رو ب لول خوببی رسونده حالا مربی بعدی بیاد ببینیم چ میکنه و ایشالا موفقم باشه ..


  • Pinturicchio, tecra, amirali2001 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی