پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا- گالاتاسارای ترکیه 1-0 یوونتوس ایتالیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
282 پاسخ برای این موضوع

#261
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

بله انتقاد منصفانه با تخریب کاملا فرق میکنه(شما رو نمیگم) بعضی جوری پست میزارن که مطمئنا زمان فرارا و دلنری هم دیده نشده شما باید حد انتظارات رو بیاری پایین واقع بیینانه نگاه کنیم واقعا مهر های با تیمی مثل بایرن یا همین رئال قابل مقایسه نیست که دارید اینجوری نظر میدید بله کونته و تیمش خراب کردن ولی با هم دیگه و نه تنها کونته شما هر مربی دیگه رو هم بیاری نمیتونه به بونوچی یاد بده چطور پاس رو به عقب بده چطور موقع شوت زدن رو بازیکن حریف فشار بیاره نه دستس رو بزاره پشتش

من یه سوال دارم اون وقت چه مربی میتونه سال دیگه ما رو ببره نیمه نهایی و یا حسرت دابل کردن لیگ و کوپا رو تو دل ما نذاره؟ شما یه مربی معرفی کن با این وضع اقتصادی بیاد تو یووه کار کنه و تیمی بهتر از یوونتوس فعلی بسازه حرف زدن که اسونه به شخصه اطمینان دارم که با رفتن کونته و اومدن یه مربی بی کلاس دیگه یووه یه عقب گرد دیگه خواهد(فکر میکنید مدیریتی که دو ساله پول نمیده یه وینگر بخریم پول میده مربی درجه یک با حقوق n میلیونی بیاریم لطفا رو هوا حرف نزنید تهش اومدن امثال پرندلی به یووه هست) چون ما هیچ خرجی نمیکنیم و انتظار نیمه نهایی و دابل کردن رو هم داریم ما امسال در فصل نقل انتقالات 500 هزار یورو سود کردیم اونوقت دیگه چه انتظاری داری به نظرم خودم احتمالا این فصل اخرین فصل حضور کونته در این تیم باشه چون جاه طلبیهایی کونته بیشتر از این حرفها هست و فعلا با اهداف مدیریت باشگاه همخونی نداره اونوقت میخوام ببینم ایا حسرت نیمه نهایی و دابل شما بر طرف میشه یا نه؟چیز دیگه ایی هست نمیدونم چرا اینجا تا هر کی حرف از دو سال هفتمی میزنه بعضیها ناراحت میشن خب اون دو سال هفتمی هم جزیی از تاریخ یووه هست مثل قهرمانی هایی که در گذشته بدست اومده و خواهد اومده نمیشه که اون دو سال رو حذف کنیم

باید طلا گرفت

#262
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر

ترک ها در حال خراب کردن زمین خودشون...یعنی جایی که یووه قرار بود حمله کنه...
اینا که بهشون اشکالی وارد نیست چون ماهیتشون مشخصه ولی من موندم نقش یوفا این وسط چیه؟



#263
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
کسی از 2 سال هفتمی ناراحت نمیشه ولی اینقدر که از این 2 سال هفتمی صحبت هست از 31 قهرمانی یوونتوس نیست آره مربی دیگه باشه نیمه نهایی کوپا نمیاد با تیم سوم بازی کنه که حذف بشیم یا با تیم سوم جلوی ناپولی بازی کنه تو فینال حذفی. مربی دیگه باشه و ببازیم بهتر از اینه که مطمئن باشیم با تیم اصلی بازی میکردیم برده بودیم پس اینطور که میگید از کونته بهتر تو دنیا وجود نداره که با این حقوق (کم هم نمیگیره آخه) بیاد یوونتوس ؟ باشه قبول اشتباهات پر تکرار کونته رو به بعد نادیده میگیریم چون جانشینی برای کونته وجود نداره حالا توقع داشته باشیم سرمربی تیم فینال حذفی رو با تیم اصلی بازی کنه و ببره این تخریبه ؟ چی با خودش فکر می کنه فکر می کنه لاتزیو و ناپولی شموشک نوشهر هستن یا نیمکت یوونتوس رو در حد بایرن میدونه ؟

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#264
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4149 ارسال

تصویر

ترک ها در حال خراب کردن زمین خودشون...یعنی جایی که یووه قرار بود حمله کنه...
اینا که بهشون اشکالی وارد نیست چون ماهیتشون مشخصه ولی من موندم نقش یوفا این وسط چیه؟

این عکس مال بین دو نیمه است؟
این عکس ها خوبند ولی ره به جایی نمیبره ما رو و فقط از لحاظ روانی شاید خوب باشه.

#265
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

وقایع نگاری یک خرابکاری!


در این مورد در 24 ساعت گذشته خیلی صحبت شد، اما شاید زمان آن باشد که جلوتر برویم و بپرسیم که آیا یوونتوس حق دارد از یوفا برای رسیدگی به اتفاقات استانبول درخواست کند؟ اینجا ما مقابل مظنونین قرار نداریم اما تصاویری وجود دارند که گویای همه چیزند. عکسهایی که توسط همکار اسکای اسپورتس، الینور سِرا در سایت توتو یووه به همراه تصاویر بسیاری از اسکای بازنویسی، منتشر و تفسیر شده اند:
"علاوه بر شرایط بد جوی و شبهات در مورد اتفاقات کنار زمین، همچنان مسئله ای هست که باید مورد شفاف سازی قرار گیرد. سه شنبه شب، بازی معلق شده در انتظار شروع مجدد است و داوران بازی درون تونل در شُرُف تصمیم گیری هستند. در همین حال، کارگرانِ درون زمین در حال جارو و پاروی تمام و کمالِ سمت چپ زمین هستند؛ یعنی جایی که گالاتاسرای در ادامه نیمه اول بازی حمله خواهد کرد، در حالی که سمت راست، محدود به پاک کردن خطوط می شود(!). مشخصا تبعیض رخ می دهد اما با تعویق بازی این تبعیض فرصتی برای کاربردی شدن نمیابد. (این عکس است):

تصویر


اما فقط برای چندین ساعت! چرا که چهارشنبه با از سر گیری مجدد بازی اوضاع بدتر هم می شود: ساعت 12:40 دقیقه است، کمتر از دو ساعت به شروع بازی باقیمانده، و در حالی که در سمت راست زمین برف ها توسط کارگران به آرامی و با لطافت در حال پاک شدن از روی زمین هستند، (این تصویر):

تصویر


سمت چپ ... در حال خراب شدن به وسیله عبور چند تراکتور و شخم زده شدن [شیار انداختن] به وسیله تیغه است... (این تصویر):

تصویر

مشخصا این همان جاییست که گالاتاسرای برای 15 دقیقه باقیمانده نیمه اول و یووه برای 45 دقیقه طولانی باقیمانده نیمه دوم در آن حمله خواهد کرد. اما چنین امتیازی نمیتوانست تصادفی باشد: همین فصل گذشته شکایتی از باشگاه ترکیه ای توسط مربی تیم کلوژ به یوفا ارسال شده بود که اشاره میکرد: زیر یک باران سیل آسا بازی برگزار شد و حتی در چنین شرایطی که زمین در وضعیت بدی بود، برای یکی از تیمها وضعیت بدتری داشت. در واقع در فاصله ایجاد شده، کارگران صرفا مشغول تمیز کردن قسمتی از زمین بود که گالاتاسرای قرار بود حمله کند و تیم دیگر را به دستان سرنوشت واگذار کرده بودند. (این تصویر):


تصویر


در چنین مواردی براحتی می شود با توجه به نتایج به بی عدالتی مفرط متهم شد. چمن همیشه سبز تر به نظر می رسد خصوصا وقتی مقابل گالاتاسرای بازی میکنید." این مطلب را الینور سرا در ستون خود نوشته است.

عکسهای غیر قابل انکاری که نشان می دهند گالاتاسرای چگونه تعمدا قسمتهایی از زمین که قرار بود یوونتوس حمله کند را "خراب کرده است"؛ و از آنجایی که چنین اتفاقی قبلا هم سابقه داشته است و یک مورد استثنایی تلقی نمی گردد، به صلاح است تا ته و توی این قصه درآورده شود. همانطور که استفاده (یا عدم استفاده) کنترل دما مورد بررسی قرار می گیرد. چون که باختن مشکلی ندارد اما بیرون رفتن مثل احمقها چرا!


source | tuttojuve.com


26537251182347146642.jpg


#266
Hamed-Juventusi

Hamed-Juventusi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 128 ارسال

کسی از 2 سال هفتمی ناراحت نمیشه ولی اینقدر که از این 2 سال هفتمی صحبت هست از 31 قهرمانی یوونتوس نیست

آره مربی دیگه باشه نیمه نهایی کوپا نمیاد با تیم سوم بازی کنه که حذف بشیم یا با تیم سوم جلوی ناپولی بازی کنه تو فینال حذفی. مربی دیگه باشه و ببازیم بهتر از اینه که مطمئن باشیم با تیم اصلی بازی میکردیم برده بودیم

پس اینطور که میگید از کونته بهتر تو دنیا وجود نداره که با این حقوق (کم هم نمیگیره آخه) بیاد یوونتوس ؟
باشه قبول اشتباهات پر تکرار کونته رو به بعد نادیده میگیریم چون جانشینی برای کونته وجود نداره

حالا توقع داشته باشیم سرمربی تیم فینال حذفی رو با تیم اصلی بازی کنه و ببره این تخریبه ؟
چی با خودش فکر می کنه فکر می کنه لاتزیو و ناپولی شموشک نوشهر هستن یا نیمکت یوونتوس رو در حد بایرن میدونه ؟


والا شاید من تازه تو فروم ثبت نام کرده باشم اما الان بالای دو سال به صورت مهمان میام اینجا هر وقت یه نفر تاکید میکنم هر وقت اونم بعد n مدت به این مسئله اشاره کرد همه کوبیدن تو سرش بالاخره باید این موارد یاد اوری شه فضاحتی مثل این پیش نیاد

تو کوپا و یا تمام جامهای حذفی تمام کشورها تمام تیمها یا اکثرشون میان با تیم دومشون بازی میکنن نه با تیم اصلی بارسلون یه مثالی هست یادم میاد تقربیا با تیم دومش بازی میکرد سالهایی که پپ بود(این فقط یه مثال بود) بعد اصلا روا هست تیم دومی که تا فینال اومده بعد تو فینال بیایم استوراری رو بزاریم کنار بعد بوفون بازی بدیم؟گر چه اگه ما با تیم اصلی میومدیم تو کوپا سال اول قهرمان میشدیم و لیگ رو از دست میدادیم(با توجه به قدرت میلان در سال اول) همین شما روح پدر کونته رو جلوش میاوردی

منظور از اشتباهات پر تکرار رو که نمیدونم چیه؟تیم اول فصل افت کرده هر تیمی افت میکنه و ما تو اون مقطع لیگ قهرمانان رو از دست دادیم اما باز هم همین کونته بود که تیم رو جمع کرد کونته دقیق نمیدونم چقدر میگیره فکر نکنم از 2.5 میلیون بیشتر باشه در مقایسه با مربیهای دیگه پول زیادی نیست و مطمئنا مدیری نداریم که دلم نسوزه بگم به جهنم کونته میره اینها میرن مثلا یورگن کلوپ یا امثال ونگر رو میارن؟

من هیچ جوره اسمها برام مهم نیستن نه الکس نه کونته و نه بوفون برای من موفقیت یوونتوس بالاترین اسم هست(حالا میخواد افشین قطبی مربی تیم باشه) الان هم که دارم جوش کونته رو میزنم نه به خاطر که عاشق سینه چاکشم (بهش احترام میزارم چون 13سال تو یووه زحمت کشیده همون طور که الکس کشیده) به این خاطر هست با توجه به مدیریت تیم و مسائل اقتصادی تیم و سیاستهای حاکم بر یووه و مدیریتش با رفتن کونته مطمئن باشید مربی بهتر از کونته گیر یوونتوس نمیاد و میترسم داغ نیمه نهایی و دابل کردن بیشتر از دو سال رو دل شما بمونه

#267
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

آره مربی دیگه باشه نیمه نهایی کوپا نمیاد با تیم سوم بازی کنه که حذف بشیم یا با تیم سوم جلوی ناپولی بازی کنه تو فینال حذفی. مربی دیگه باشه و ببازیم بهتر از اینه که مطمئن باشیم با تیم اصلی بازی میکردیم برده بودیم


عباس از کجا تضمین میدی که مربی دیگه بتونه تا همون نیمه نهایی کوپا پیش بره؟

من تضمین میدم هیچ مربی ای نمیتونست در رقابت با میلان قهرمانی رو بدون باخت بدست بیاره.هیچ مربی ای هم نیست که بتونه از 15 بازی توی این فصل فقط 5 امتیاز رو از دست بده.

تا جایی که من یادمه یووه کوپا رو اصلن جدی نمیگرفت هیچوقت و زمان کاپلو هم دقیقا خاطرم هست که با ذخیره هامون بازی میکردیم.حالا نمیدونم چطور شده که لیگ اروپا شده یه لیگ مزخرف و خجالت آور ولی کوپا ایتالیایی که هیچوقت برای ما جام مهمی نبوده شده ارزشمند.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#268
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

عباس از کجا تضمین میدی که مربی دیگه بتونه تا همون نیمه نهایی کوپا پیش بره؟


محمد تضمین نمیشه داد ولی حداقل مطمئن میشم تیم از همه پتانسیلش استفاده کرده . این برام مهمتره

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#269
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
چرا کاپلو از تمام پتانسیلش استفاده نکرد؟چرا همه ی مربیهامون زمانی که توی لیگ شانس اول قهرمانی بودیم از تیم دوم توی کوپا استفاده میکردن؟ چه رسمیه که با عوض شدن هر مربی ای تغییر نمیکنه؟فکر نمیکنم گیر دادن به موردی که یک رسم همیشگی بوده و چسبوندنش به کونته منصفانه باشه


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#270
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس .....................در بند آن مباش که شنید یا نشنید ! خیلیم ربط داشت :1:

#271
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
والا من نمیگم کونته مربی بدیه ، خیلی هم خوبه ! ولی تو لیگ قهرمانان یه ذره باید جسارت داشت و ریسک کرد ... چون مثل لیگ فرصت زیادی برای جبران نیست .
البته مسائل دیگه هم هست که بعضی جاها تو کارای دفاعی ضعیف بودیم و ...


تصویر

ترک ها در حال خراب کردن زمین خودشون...یعنی جایی که یووه قرار بود حمله کنه...
اینا که بهشون اشکالی وارد نیست چون ماهیتشون مشخصه ولی من موندم نقش یوفا این وسط چیه؟


این که کلا یه قضیه ست و نمیدونم چرا یووه زیاد پیگیرش نیست . اگه تکرار بازی رو ببینین کاملا متوجه میشین که چقدر گردش توپ تو نیمه یووه با نیمه گالا تفاوت داره ! البته نمیشه به عنوان بهونه صعود نکردن گرفت ولی بازی کردن تو این وضعیت ظلم بود در حق یووه .

#272
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

چرا کاپلو از تمام پتانسیلش استفاده نکرد؟چرا همه ی مربیهامون زمانی که توی لیگ شانس اول قهرمانی بودیم از تیم دوم توی کوپا استفاده میکردن؟

چه رسمیه که با عوض شدن هر مربی ای تغییر نمیکنه؟فکر نمیکنم گیر دادن به موردی که یک رسم همیشگی بوده و چسبوندنش به کونته منصفانه باشه


محمد کاش حداقل نیمکت زمان کاپلو و قبل از اون رو هم با نیمکت فعلی مقایسه میکردی و بعد این پست رو میدادی

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#273
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
یوونتوسی ها این هفته با شکست 1-0 مقابل گالاتاسرای، نتوانستند جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به دست بیاورند مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس، با انتقاد از عملکرد این فصل بیانکونری در چمپیونزلیگ، اعلام کرد که شاگردان کونته در رقابت های اروپایی به اندازه کافی خوب نبودند. یوونتوسی ها این هفته با شکست 1-0 مقابل گالاتاسرای، نتوانستند جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به دست بیاورند و لیپی تاکید کرد که حذف در مرحله گروهی، یک ناکامی کامل به حساب می آید. او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" یک موضوع که باید آن را تایید کرد این است که حذف یوونتوس بسیار ناامید کننده بود. همان طور که کونته پیش از این گفت، حذف شدن آنها به خاطر شکست در استانبول نبود، بلکه به دلیل نمایش ضعیف آنها در دو دیدار ابتدایی بود. یوونتوس این شایستگی را داشت که به خاطر حضور در لیگ اروپا، تا مرحله یک چهارم نهایی بالا برود. من بیشتر بازیکنان آنها را می شناسم و می دانم که در حال حاضر چقدر عصبانی هستند. بازیکنان یوونتوس معتقدند که بهتر از گالاتاسرای هستند و حق هم دارند. حذف یوونتوس یک ناکامی بزرگ است اما من مطمئنم که آنها در چند سال آینده بار دیگر در اروپا به یک مدعی تبدیل خواهند شد." لیپی همچنین در مورد شانس میلان در مرحله یک چهارم نهایی صحبت کرد و گفت:" در طول یک هفته، چیزهای زیادی می تواند تغییر کند. بگذارید ببینیم چه اتفاقاتی در طول دو ماه رخ می دهد. آنها با صعود به مرحله بعد، برای خودشان وقت خریدند. پاتزینی و الشعراوی تا آن زمان بازخواهند گشت و مدافع خوبی مانند عادل رامی هم به تیم اضافه می شود. کاکا هم می تواند در نقشش به عنوان لیدر تیم بیشتر جا بیفتد. آنها فرصت رشد دارند."

capture1_gp2v.jpg


#274
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

محمد کاش حداقل نیمکت زمان کاپلو و قبل از اون رو هم با نیمکت فعلی مقایسه میکردی و بعد این پست رو میدادی

بخوام مقایسه کنم بحث کیفیت رقبا هم وسط میاد.
در کل اون زمان کوپا هیچ اهمیتی بهش داده نمیشد و حداقل کونته با همین تیم دوم هم تمام تلاشش رو میکنه که نتیجه بگیره.


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#275
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
محمد خدا صبرت بده

[SIGPIC][/SIGPIC]
CLAUDIO MARCHISIO


#276
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
داشتم خلاصه بازی تراکتور میدیم زمین به اون داغونی کیفیتش از زمین گالا بهتر بود:1:
با توجه به نزدیکی ترکیه و تبریز تقریبا هم اندازه برف اومده.تازه فکر کنم ارتفاع تبریز بالاتر باشه و سردتر
تصویر

خلاصه اگر از عمد این کار کرده باشید طرفدارهای یووه نمی بخشندتون.امیدوارم برید به جهنم:1:
همه میدونند که یووه روی زمین بازی میکنه واصلا سر زن درست حسابی نداره(به جز یورنته) وخیلی کم سانتر میکنه.گالا فقط تو این شرایط ناعادلانه و بکش زیرش شانس صعود داشت:2:

همین کارها میکنید که باید خواب جام جهانی ببینید.تازه تبانی و دوپینگ هم تو لیگشون بیداد میکنه:16:
شاید بگین اگر اسیا بازی میکردن راحت میرفتند جام جهانی.ولی تیم های آسیایی به شدت بد قلق و بد بدن هستند:1: همه من جمله استرالیایی ها و خودمن فکر میکردیم اگر استرالیا بیاد afc راحت همه تیم های آسیایی بجز ژاپن و کره 5-6 تایی میکنه.ولی به نتایجش تو چند سال اخیر با تیم های متوسط اردن و لبنان ,عمان و کویت و عربستان ضعیف شده و... نگاه کنید.امسال هم با تمام ستاره هاش با سلام و صلوات و شانسی به جام جهانی اومد.
مساوی اردن درجه 3 هم با تیم اروگوئه با تمام ستاره هاش تو کشور خودش فراموش نشه+مسی وآرژانتین هم اخیرا نتونستند به عربستان گل بزنند!0-0

Untitled.jpg


#277
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21174 ارسال

محمد کاش حداقل نیمکت زمان کاپلو و قبل از اون رو هم با نیمکت فعلی مقایسه میکردی و بعد این پست رو میدادی


- در اين مورد خاص، دقيقا خود كاپلو مقصر بود، موجي صراحتا اعلام كرد كاپلو رو براي قهرماني در اروپا اورده و هر خواسته اي كه داشته باشه اجابت ميشه، و البته همينطور هم شد، زلاتان رو از پاي ميز امضاي قرارداد با رم به تورين كشوند، ويرا هم بليط مادريد رو در دست داشت، خوشگل هاي دوست داشتني آقاي كاپلو هم به تيم اضافه شدند (امرسون و زبينا)؛
پس اگه تيم كمبود داشته صد در صد خود كاپلو مقصر بوده چون اون يوونتوس نه از نظر مالي مشكلي براي خريد بازيكن داشت و نه از نظر سطح و كيفيت بازيكنان و البته مديران با تجربه.

همه چيز رو با هم قاطي نكن ...

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#278
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

-

همه چيز رو با هم قاطي نكن ...


بهمن چی رو با چی قاطی کردم ؟!! اینکه محمد میگه تو یووه سنته کوپا رو با تیم دوم بازی کنن و کاپلو و مثال زد با اینکه تو میگی از کاپلو قهرمانی اروپا خواسته شده نه کوپا من همه چی رو با هم قاطی می کنم ! :22:

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#279
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

fvb3srndanms38azs694.jpg

v5pes1kh9in72agu6boi_thumb.jpg   fqbo0whoa13thnv3nr1s_thumb.jpg

i2ng5if3sxg9lorh3b5z_thumb.jpg   6nhec7szko4cxagzw9gh_thumb.jpg


  • mory, MaMpIeRo و Pinturicchio از این پست تشکر کرده است

#280
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 ارسال
تعویض هوشمندانه ((( :
کاش کونته هم مثل مکس تعویض هوشمندانه بلد بود بکنه چون در اون صورت گالا رو برده بودیم .
ولی اینتریای حروم ... همیشه همه جا هستن و مارو یاد این باختها میندازن . نیست خودشون تو اروپا هرسال مقام میارن .
  • GioVanni Agnelli از این پست تشکر کرده است





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی