پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم سری آ- یوونتوس 4-1 لاتزیو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
114 پاسخ برای این موضوع

#81
juventus1985

juventus1985

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2954 ارسال
پوگبا بازم نشون داد یکی از اینده دارترین بازیکن های دنیا هست پیشرفتش تو این یک سال چشم گیر بوده

#82
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

به نظرم بیشتر از اینکه دفع بوفون مشکل داشته باشه سرعت مدافعین پایینه . امیدوارم کاری کنن در این مورد . یکی از گل هایی هم که پارسال از بایرن خوردیم (همون گل آفساید از مانزوکیچ) دقیقا مشابه همین بود

ووچینیچ از حوالی 25 به بعد هیچ کار خاصی نکرد و فقط ساز کوک تیم رو ناکوک میکرد :Facepalm:

واقعا توز خوبه . :rainbow:


من آخر پست قبل رو یه ویرایش بکنم ! توز خوب نیست ! عالیه این بشر :rainbow:
تیمی که همیشه اذیتمون میکرد ، تو دو تا بازی 8 تا ازمون خورد ، واقعا تاثیر توز غیر قابل انکاره :rainbow:
 
فکر کنم اگه علیفر از ترانسفر ماتری هم خبر داشت کلی ازش تعریف میکرد و میگفت یووه اشتباه کرده و غیره :fts: چه گیری داده بود به دچلیه :)) خوشگلیه و هزار دردسر :))

#83
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
برتر بازی کردیم و مزد بازی برترمون رو گرفتیم. بیشتر از این ها روی لاتزیو حساب کرده بودم و فکر میکردم که بیشتر بتونن یووه رو اذیت کنن. اما ذهنیت برتر و ذهنیت پیروز شدن رو نداشت لاتزیو. اومده بود که تساوی بگیره و این طرز فکر جلوی یوونتوس، معنی خودکشی رو میده. یوونتوس هم با نقشه ی کاملاً متفاوتی نسبت به اون چیزی که در سوپر کاپ دیدیم، بازی کرد. همون چیزی که قبل از بازی هم گفتم! یووه در این بازی، رو آورد به توپ های هوایی و از بخت خوب و دقت بازیکن ها، توپ ها به جای این که روی هوا به بازیکن های خودی برسه، روی زمین و روی پاهای بازیکن ها فرود میومد. تو این بازی، به دلیل تراکم زیاد خط هافبک، نیاز بود که بار کمتری روی دوش پیرلو باشه که بونوچی با بازی سازی خوب خودش و با پاس های فوق العاده اش، کمک شایانی به روند حرکتی تیم کرد.پوگبا هم باز خیلی کمک کرد به پیرلو و با کمک آساموا، واقعاً کاواندا رو اذیت کردن. بازی خوبی که توز انجام داد رو هم فراموش نکنیم. تفاوت خودش با همه ی مهاجمین تیم رو در صحنه ی گلش نشون داد. + بازی نکردن یورنته واقعاً سواله برام! خب بابا، اگر قراره نخودی باشه، بفروشینش به بارسا دیگه! پ.ن : امیدوارم شبکه ورزش و شبکه سه بازی با اینتر رو پخش نکنن تا من سریعتر مُجاب بشم که CCCam رو بخرم و از شر این دری وری گفتن های مجری های عزت تی وی خلاص بشم! :|

#84
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
وقتی کوآ اومد واقعا دلم خیلی خوش شد @};- گلزن با کلاس یووس :flower: امیدوارم از یووه نره به گلای قشنگش نیاز داریم :flower: به پای توز نمیرسه ولی در حد ووچینیچ هست :wink2: و اما بونوچ که واقعا توپ بود دمش گرم :np: شده بود امشب عین پیرلو :1: بازی ساز خوبیه :1: کونته داره از بونوچ سوتی یه فرانکو باره سی جدید میسازه :Facepalm:

#85
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
کل بازی یه طرف پاس گل های بونوچی یه طرف :worship:

#86
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
یه سری نظرات رو آدم در مورد بوفون میخونه نمیدونه چی بگه، تحت تاثیر علیفر هستید آیا؟ :1: سایت گل میری میبینی نوشته well saved, good save، یوونتوز میری همچنین، میری whosocred میبینی بوفون اندازه پوگبا ریت گرفته.. دقیقه 2 یه سوپر سیو به معنای واقعی کلمه داشت روی شوت هرنانس که از توی محوطه زده شد، دقیقه 21 بازم یه سیو عالی جلوی شوت کاندروا داشت، توپی که دقیقاً آخرین لحظا خورد به زمین و نزدیک بود توی گل بزنه، باز دقیقه ی 35 شوت مشابهی رو از رادو گرفت! نیمه ی دوم هم یه سیو خوب داشت. نمیدونم واقعاً چه انتظاری دارید؟ تبریگ میگم برد رو، گل توز واقعاً فوق العاده بود! خیلی عالی زد! اون ضربه ی فنی رو خیلی انگشت شمار هستن تو همین سری آ که توانایی گل زدن تو چنین موقعیتی رو داشته باشن. مارکتی هیچ کاری نتونست بکنه. خیلی وقت بود نبود چنین مهاجمی تو تیم احساس میشد..

#87
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
با اينكه هنوز به خاطر نديدن بازي اعصابم خورده ولي به همه تبريك ميگم فقط حيف كه نرفتيم صدر

#88
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
تبریک ! من فکر میکنم ، لاتزیو داره تاوان حذف یوونتوس از کوپا ایتالیا پارسال و پس میده ! بعد از اون بازی با الآن دقیقا 3 بازی پیاپی هست که به ما میبازند ! بازی خوبی بود ، خوب بازی کردیم و به نظرم خیلی ساده و خوب به گل رسیدیم ، مثلا روی گل چهارم ، توز حرکت کرد ، یک مکث کوچیک کرد ایستاد شوت زد و گل شد ! خیلی ساده ! همینطور به نظرم روی گل ووچینیچ هم داستان همینجوری بود. در هر صورت لاتزیو بدجوری اسیر یوونتوس شده و کونته خیلی عالی این تیم و آنالیر کرده ! یک برد بسیار خوب در یک بازی عالی از یوونتوس. در مورد بوفون هم به انصاف خوب بود امشب جز گل لاتزیو که فکر کنم توپ جلوش خورد زمین و فرصت طلبی کلوزه بود ، در چند صحنه روی شوت های از راه دور کاندروا فوق العاده عکس العمل نشون داد !

#89
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
اول از هر چیزی برد رو تبریک میگم یوونتوس هرچقدر در حمله خوب بود ، ولی در کار دفاع افتضاح بود. منظورم از افتضاح مربوط به مدافعینمون نیستن ، بلکه هافبک هامون هستند که مشخص نیست در حالت دفاعی چه نقشی رو میخواستن ایفا بکنن چرا میگید گل تقصیر بوفون یا دفاع ها بود ؟!! به صحنه ی گل و به خیلی از صحنه های شوت های حریف دقت کنید ! مشخصه بود یک جای کار میلنگه ، اون جای کار هم خط هافبک یوونتوس بودن ، وقتی ادم گل رو میبینه ، فقط نباید مهار بوفون و کند بودن دفاع رو نگاه بکنه ، به صحنه شوت زنی مهاجم لازیو نگاه کنید ، دقیقا وظیفه ی پوگبا و پیرلو بود که نزارن شوت بکنه ولی بین هردوی اونها شوت رو زد و و بعدش هم گل رو خوردیم ، من نمیگم تقصیر بوفون هم نبوده !! ولی شروع تقصیرات اگر دنبال مقصر میگردید از خط هافبک یوونتوس بود !! چرا اینقدر ما اجازه ی شوت زنی به تیم لازیو دادیم !! نزدیک به 20 شوت کردن و نصف این شوت ها به سمت چهارچوب بود ! یعنی واقعا نباید کسی جلوی شوت زن های لازیو رو میگرفت ؟! ما ناسلامتی داشتیم مقابل تیم 10 نفره بازی می کردیم ، این تعداد شوت به چهارچوب لاتزیو دقیقا بیش از 2 برابر یوونتوس بود :np: اگر قرار باشه خط هافبک ما به مدافعین کمک نکنه ببخشید ولی 3 دفاع یوونتوس قراره چقدر دووم بیارن تو هر بازی ؟!! این نقص شاید در بازی سامپدوریا هم به دلیل شرایط اب و هوایی و نداشتن مهره های لازم از دید پنهون بود.

#90
Principino

Principino

    Nothing really matters

  • اعضا
  • 942 ارسال
  • LocationFar far away
تبرییییییییییییییییییییک :یووه: (بازم مارکتی سوراخ شد :1: )

استاد علیفر:پیرلو بازیکن محجوب و آرومیه و اصلا" اهل جلف بازی و خالکوبی و هرهر کردن نیست :)): :Facepalm: :Facepalm:

#91
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
همون طور که دوستمون اشاره کرد و از نمرات خوب بوفون در سایت های معتبر بعد از این بازی گفت، من هم اشاره کنم که بوفون عالی بود ، در مورد گلی هم که خورد ، بالاخره اشتباه هم پیش میاد ، مهم نیست علیفرد نظرش چی هست ، و این که عده ای رو تحت تاثیر قرار میده ، مهم واقعیتی هست که وجود داره ، و شاید عده ای متوجه واقعیت نشن ولی اکثرا متوجه می شن .

#92
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2517 ارسال
تیم عالی بازی کرد. پاس کاری های پشت محوطه جریمه بین ویدال- توز- ووچینیچ خیلی خوب بود. نمیدونم لاتزیو اینقدر ضعیف بود یا یووه خیلی پیشرفت کرده. یادم نمیره فصل قبل برای گل زدن به مارکتی چه مصیبتی کشیدیم ولی امروز خیلی موقعیت ایجاد کردیم و راحت هم استفاده کردیم. جدا از نقش پر رنگ توز، تیم بطور کلی یه سطح بالاتر رفته و بازیکنایی مثل بونوچی، ویدال، پوگبا پیشرفت خوبی داشته اند. جا داره از ووچینیچ بطور جداگانه یاد بشه که واقعن پیشرفت چشمگیری داشته و بطور کلی بازیکن بهتری شده :rose: فقط ایکاش یورنته میتونست چند دقیقه بازی کنه :hanghead:

#93
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
توز تاثیر خودش رو گذاشته . لااقل حرکت سرعت و دوندگی میبینیم. بونوچی واین پاسهاش واقعا عالی بود دوتا پاس گل داد. بوفون هم امشب بیشتر توپها رو دوضرب گرفت . یخورده بازی آساموا تکراری و خسته کننده هست بیچاره دست خودش هم نیست چون پستش اونجا نیست ولی در کل درخدمت تیم بازی میکنه واقعا بازی خوبی انجام دادیم ولی من دلم یه بازیکن خوب کناری برای سمت چپ میخواد البته مهاجم که باید قیدش بزنیم . ایکاش یورنته رو بازی میداد کنته انگار یورنته سرنوشت خوبی تو یووه نخواهد داشت با این روند. تو دوهفته ی اول که تعویضهای دیرهنگامی که فقط برای اینکه تعویضی کرده باشیم انجام دادیم. تعویض دقیقه ی هشتاد که تعویض نیست.

#94
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
برد رو تبریک میگم. واقعا ناراحت کننده است که نتونی بازی تیم محبوبتو ببینی. امیدوارم بچه ها لینک دانلود خلاصه بازی رو بزارن که دانلود کنم.

#95
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال
در کل خوب بودیم ولی نتیجه خوب تر بود :1: با این 3 بازیمون تو فصل جدید به نظر میرسه قراره امسال مجدداً مالکیت توپ و پرسینگ رو در دستور کار قرار بدیم . چیزی که فصل گذشته کمتر شاهدش بودیم و از همین ناحیه با مشکلاتی هم رو به رو شدیم . 69% در اختیار داشتن مالکیت جلوی سمپدوریا و حالا در اختیار داشتن 65% مالکیت توپ مقابل لاتزیو نشونه همین موضوعه . علاوه بر این کارهای ترکیبی و پاسکاری های کوتاه هم به نظر میرسه جزو برنامه های جدید یوونتوس ـه که وجود توز هم به اجرای اون ها شدیداً کمک میکنه . اما نکته ای که تو بازی امروز آزار دهنده بود اون فضای خالی بین خط هافبک و خط دفاعمون بود که خیلی راحت در اختیار لاتزیویی ها قرار میدادیم و اونا هم خیلی راحت به سمت بوفون شوت میزدن، چندین بار هم به همین دلیل اذیت شدیم و گل رو هم روی همین ضعف دریافت کردیم . این حفره باید یه جوری پوشش داده بشه تا در ادامه فصل به مشکل نخوریم . تو خط دفاعی هم بونوچی خیلی خوب بود ولی بارتزالی و کیه لینی به نظرم مثل همیشه نبودن. توز هم که ستاره بازی بود، واقعاً فوق العاده ست این توز ! گلی که زد + اون ضربه ای که زد و به تیر خورد یه کلاس آموزشی برای جووینکو و خود همین ووچینیچ بود :1: توز یکم دیگه با تیم هماهنگ شه واقعاً یه مهره عجیبی برای این سیستم یووه میشه . اما به نظر من بی تاثیر ترین بازیکن امشب اساموا بود که واقعاً داره بیهوده تلاش میکنه . خیلی عرق میریزه و برای یووه تلاش میکنه ولی این تلاشش در جای درستی استفاده نمیشه و به همین دلیل هم نمیتونه تاثیر مناسبی روی کار تیمی یووه بذاره . امیدوارم هرجور شده یه هافبک چپ مناسب رو تو این چند روز جذب کنیم یا حتی په په یا ایزلا رو به اون سمت ببریم واسه تست ، ایزلا امروز با انگیزه تر و با اعتماد به نفس تر از فصل پیش به نظر میومد . در کل عملکرد حساب شده ای داشتیم و خیلی راحت تر از اون چیزی که تصور میشد باز هم 4 تا به لاتزیو زدیم . فعلاً تا اینجای فصل : یووه 8- 1 لاتزیو :2qcmh45: + تازه هفته دوم بود ، اگه یکم دیگه از سختی تمرینات پیش فصل و آماده نبودن بدن ها و ... فاصله بگیریم قطعاً میتونیم منتظر یوونتوس روان تری هم باشیم .

#96
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
8 گل برای مارکتی کافی بود که بداند با تمام شایستگی هایش همچنان شماره 2 ایتالیا است. 8 گل دو دو بازی برای لازیو و طرفدارانش کافی بود که بدانند قطب اول فوتبال ایتالیا در تورین قرار دارد. و گل عالی و فنی توز کافی بود که خاطره تمام شماره 10 های یوونتوس برایمان زنده شود. این یوونتوس فوق العاده است. امسال چون تمام بازیهای اروپا را دنبال میکنم بدون تعصب باید بگم که فعلا بهترین هستیم. کافی است یونتوس امشب را با یکی از دو تیم قدرتمند فینال سوپر جام قرار میدادیم. بدون شک همین کیفیت بازی را شاهد بودیم و پیروزی از آن ما بود. تنها نقطه ضعف بازی امشب فرصتهای شوت زنی پشت محوطه جریمه بود که بوفون را پر کار نشون داد. فضاهای باز برای شوت که امیدواریم کونته این ضعف را پوشش بده و با همین کیفیت بازی راهی شامپیون لیگ شویم. فکر کنم امسال در شامپیون لیگ حرفهای زیادی داشته باشیم.

#97
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
اگر به مالکیت نگاه نکنیم به نظر میرسه تیم سمت راست آمار 4 تا گل زده!
یادم نمیاد تیمی تو این سال ها که کنته مربی یووه شده این همه شوت بزنه و بوفون 10 تا سیو داشته باشه!حتی2بازی با بایرن و 3-3 با ناپولی!

تصویر

#98
mehdialaei27

mehdialaei27

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 158 ارسال
واقعا خيلى حال كردم كه ديدم لاتزيو جلومون عاجز شده بود،حسابى كلافه شده بودن مخصوصا هرنانس. در ضمن توز فوق العاده بود.

#99
ایمان یوونتوسی

ایمان یوونتوسی

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
سلام دوستان یوونتوسی عزیز برد مختدرانه یوونتوس در مقابل لاتزیو رو به شما دوستان خوب یوونتوسی تبریک میگم امیدوارم در بازی بعدی یوونتوس در مقابل اینتر به امید خدا شرایطی پیش بیاد که یکبار دیگه این تبریک رو تکرار کنم میدونم برنده شدن در مقابل اینتر برای هر یوونتوسی شیرین تر از هر مسابقه ی دیگه هست

#100
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3776 ارسال
تبریک . امیدوارم یورنته بیشتر بازی کنه .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی