پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و سوم سری آ- یوونتوس 1-0 میلان

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
142 پاسخ برای این موضوع

#41
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
ما اصلا قرار نیست با 4-2-4 بازی کنیم...چینش تیم همون 3-5-1-1 خواهد بود...تنها تغییر تیم اضافه شدن جورجو خواهد بود...

#42
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال

ترکیب احتمالی یووه برای بازی امشب

Buffon
Barzagli, Bonucci, Peluso
L'steiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah
Marchisio
Vucinic

ترکیب احتمالی میلان برای بازی امشب

Abbiati
De Sciglio, Zapata, Mexes, Constant
Ambrosini, Montolivo, Muntari
Niang, Pazzini, El Shaarawy



#43
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال

[img width=480 height=266]http://footballonline.ir/Picture/20120111171558_konteh.jpg[/img]

يوونتوس قهرماني مي‌خواهد ميلان سهميه مستقيم
لمس اسكودتو در تورين

يوونتوس و ميلان با انگيزه‌هاي متفاوتي بزرگترين ديدار اين هفته ليگ ايتاليا را در تورين برگزار مي‌كنند. ميزبان به دنبال نزديك شدن به كسب اسكودتو است و ميهمان سياه و سرخ پوش نيز به دنبال كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا.
يوونتوس كه با دو شكست 2-صفر برابر بايرن مونيخ نتوانست به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان برسد، شايد كمي نااميد به نظر مي‌رسيد اما با دو گلي كه آرتو ويدال هفته قبل در خانه لاتزيو زد و سه امتياز حساس به حساب بيانكونري واريز كرد، حالا شرايط پس از پنجمين برد پياپي اين تيم فرق كرده است.
براي آنتونيو كنته پيروزي در ورزشگاه المپيكو به منزله يك قدم مهم ديگر براي تكرار عنوان قهرماني بود. با اين وجود اين مربي در آستانه بازي امشب گفت: «درباره اسكودتو تا زماني كه آن را كسب نكنيم، حرف نخواهيم زد و به فشار و تلاش خود ادامه خواهيم داد.»
نيكلاس بنتنر مهاجم دانماركي يووه از مصدوميت رها شده اما سباستيان جووينكو مانند نيكلا آنلكا و سيمونه پپه همچنان مصدوم است و امشب به ميدان نمي‌رود. جورجو كيليني باتجربه نيز اميدوار به حضور در اين مسابقه است اما ممكن است يك هفته ديگر نيز استراحت كند.
در سوي مقابل ميلاني حضور دارد كه اميدوار بود هفته قبل با شكست ناپولي بتواند خودش را به رده دوم نزديك‌تر كند اما تساوي يك-يك در آن ديدار باعث شد تا اختلاف 4 امتيازي پابرجا بماند. روسونري در فاصله 6 هفته مانده تا پايان ليگ به رسيدن به جايگاه دوم و كسب سهميه مستقيم ليگ قهرمانان اميدوار است اما بايد حواسش به ساير تيم‌ها نيز باشد. فيورنتينا با 4 امتياز كمتر نسبت به ميلان در رده چهارم است و به همين دليل شاگردان آلگري بايد در فكر حفظ جايگاه سوم خود و رسيدن به پلي آف ليگ قهرمانان نيز باشند.
خبر خوشحال كننده و البته ناراحت كننده براي هواداران ميلان كاهش محروميت ماريو بالوتلي از 3 جلسه به 2 جلسه است اما اين مهاجم ملي پوش به رغم اين مساله نيز در بازي امشب غايب خواهد بود و از هفته بعد مي‌تواند روسونري را همراهي كند. فدراسيون ايتاليا اعلام كرد كه بابت كم كردن يك جلسه از اين محروميت، سوپر ماريو بايد 20 هزار يورو به‌عنوان جريمه بپردازد. او از زمان پيوستن به ميلان 8 بار به ميدان رفته و توانسته 7 گل بزند كه اين گلزني‌ها كمك زيادي به تيمش براي رسيدن به رتبه سوم كرده است.
همچنين متئو فلاميني نيز به خاطر كارت قرمزي كه هفته قبل برابر ناپولي گرفت، در اين جدال حساس به ميدان نخواهد رفت. همچنين ايگناتزيو آباته، كوين پرينس بواتنگ، ماسيمو آمبروزيني و بويان كركيچ نيز مصدومند و حضورشان برابر يوونتوس در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
يووه با دو گلي كه كلوديو ماركيزيو فصل قبل برابر ميلان در تورين به ثمر رساند، تعداد پيروزي‌هايش برابر روسونري در خانه را به عدد 36 رساند. اين در حالي است كه ميلان نيز تاكنون 21 بار توانسته با كسب سه امتياز زمين مسابقه در خانه يوونتوس را ترك كند.
نگاه‌ها در اين ديدار به استفان الشعراوي خواهد بود؛ مهاجم جواني كه هفته قبل برابر ناپولي روي نيمكت بود اما به نظر مي‌رسد اين فرصت را دارد تا در تركيب اصلي قرار بگيرد. او در سفر ژانويه ميلان به تورين در مرحله يك چهارم نهايي حذفي تنها گل تيمش در شكست 2-يك را وارد دروازه حريف كرد.
يوونتوس همه 5 بازي اخيرش در سري A را با برد پشت سر گذاشته و ميلان نيز در 5 بازي آخرش به سه برد و دو تساوي دست يافته است.
پيروزي 5-4 ميلان مقابل صدرنشين فعلي ليگ در فصل 1958-1959 پرگل‌ترين مسابقه‌اي بوده كه در تاريخ جدال‌هاي اين دو تيم به ثبت رسيده است.

تركيب احتمالي:
يوونتوس: بوفون؛ بارتزالي، بونوچي، پلوسو، ليشت‌اشتاينر؛ ويدال، پيرلو، پوگبا، آساموا؛ ماركيزيو؛ ووچينيچ
ميلان: آبياتي؛ دي سيگليو، زاپاتا، مكسس، كنستانت؛ آمبروزيني، مونتوليوو، مونتاري؛ نيانگ، پاتزيني، الشعراوي



#44
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

ما اصلا قرار نیست با 4-2-4 بازی کنیم...چینش تیم همون 3-5-1-1 خواهد بود...تنها تغییر تیم اضافه شدن جورجو خواهد بود...


محمد ولی کونته تو مصاحبه قبل از بازیش گفته بود که به 4-2-4 برمیگرده .. :huhsmileyf:

#45
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال
البته كونته نگفته مي‌خواد 4-2-4 بازي كنه، كونته گفته: f I wanted to return to my old 4-2-4 system, then I’d have to revamp the squad and get players suited to that shape اگر مي‌خواستم به 4-2-4 خودم برگردم، مي‌بايستي تركيب تيم رو دوباره تغيير بدم و بازيكناي مناسب اين سيستم رو جذب كنم

#46
Omid Zamani

Omid Zamani

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1713 ارسال
سایت اولتراهای یوونتوس ( Drughi ها ) بیانیه ای رو منتشرکرده و توی این بیانیه به هواداران هشدار داده که مراقب بازی امشب باشند و اجازه ندهند که میلان با سوء استفاده احتمالی، جشن اسکودتو یوونتوس رو از هواداراش دور بکنه ! "فردا شب ( امشب ) در بازی مقابل میلان باید از شعارهای توهین آمیز و نژاد پرستانه اجتناب کنیم، فرصت طلبان میلانی منتظر لغزش ما هستند، قصد دارن تا با ایجاد شعار نژاد پرستانه و یا توهین آمیز و حتی به صدا در آوردن صداهای تحریک کننده ( monkey noises ) استادیوم رو متشنج کرده و از ما بگیرن و ما رو از جشن اسکودتو دور کنند، میخواهیم از همه تا مسئولیت پذیری خودشون رو حفظ کنند و فقط رنگ و باشگاه خودمون رو تشویق کنند و بهانه ای از خودمون به آنها ندهیم"

#47
Principino

Principino

    Nothing really matters

  • اعضا
  • 942 ارسال
  • LocationFar far away
همین الان یه مسئله ای پیش اومد که دیکه نمیتونم بازی امشبو ببینم :زاری: :زاری: :102: :62: به جای منم تشویق کنید

#48
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
می دونم احتمالا خیلی از آمار گفته شده ولی منم خلاصه بگم :

میلان توی 20 بازی اخیر 1 شکست داشته. 14 بازی شکست نخورده که این شامل 7 بازی خارج از خونه هم میشه. این طولانی ترین شکست ناپذیری خارج از خونه این فصل سری آ ست. قبل از این دو بازی مقابل فیورنتینا و ناپولی که به تساوی همراه با گل انجامیدند میلان حدود 400 دقیقه گل نخورده بود. یعنی از بازی اینتر.

میلان این فصل آمار خوبی جلوی بالا جدولی ها نداشته :


میلان 0 - 1 اینتر
لاتزیو 3- 2 میلان
میلان 1-3 فیورنتینا

ناپولی 2-2 میلان
میلان 1-0 یوونتوس
رم 4-2 میلان
اینتر 1-1 میلان
میلان 3-0 لاتزیو
فیورنتینا 2-2 میلان
میلان 1-1 ناپولی

#49
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
ميلان امشب با ١٢٠٪ توانش به بازي مياد! با نتايج امروز اصلا دوست نداره فيورنتينا جايگاه سومش رو تو آخرين لحظات ازش بگيره! از اونور هم ناپولي احتمال لغزشش هست و ميلان ميتونه با برد امشب حتي به نايب قهرماني هم فكر كنه! هرچند كه ناپولي تو آخرين دقيقه گل برتري رو زد و بازهم خودشو از ميلان دورتر كرد در كل انگيزه ميلانيا براي برد بيشتر از ماست! ماهم كه به انتقام بازي رفت فكر ميكنيم

#50
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- احیانا حرفی صحبتی چیزی ندارید که ؟! :1: بابا بازی با میلانه اون وقت این تاپیک اینقدر آرومه ؟! :1: مونتاری : - من در این فصل گلزنی نکرده ام و دوست دارم در مقابل یوونتوس گلزنی کنم . من نمی خواهم به عقب بگردم و به آن گل اذیت کننده فکر کنم . ( :sleep: ) این را قبول ندارم که این گل می توانست در سرنوشت قهرمانی موثر باشد ، زیرا یوونتوس در فصل قبل قوی تر از ما بود و اسکودتو را به دست آورد . - ما کارهای بیشتری را در این فصل کردیم اما یوونتوس نیز فصل فوق العاده ای را داشت . آن ها تیم متحد و قدرتمندی هستند که می توانند شما را اذیت کنند . البته همگی می دانیم که چه کار می توانیم انجام دهیم و می توانیم یونتوس را ببریم .

#51
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

- احیانا حرفی صحبتی چیزی ندارید که ؟! :1: بابا بازی با میلانه اون وقت این تاپیک اینقدر آرومه ؟! :1:

مونتاری :

- من در این فصل گلزنی نکرده ام و دوست دارم در مقابل یوونتوس گلزنی کنم . من نمی خواهم به عقب بگردم و به آن گل اذیت کننده فکر کنم . ( :sleep: ) این را قبول ندارم که این گل می توانست در سرنوشت قهرمانی موثر باشد ، زیرا یوونتوس در فصل قبل قوی تر از ما بود و اسکودتو را به دست آورد .

- ما کارهای بیشتری را در این فصل کردیم اما یوونتوس نیز فصل فوق العاده ای را داشت . آن ها تیم متحد و قدرتمندی هستند که می توانند شما را اذیت کنند . البته همگی می دانیم که چه کار می توانیم انجام دهیم و می توانیم یونتوس را ببریم .


نتیجه اختلاف امتیاز زیاد و اینکه اسکودتو در دستان یوونتوس هست باعث کم شدن هیجان بازی شده، ضمن اینکه حضور در لیگ قهرمانان و بازی های جذاب اون لیگ می تونه باعث کم شدن هیجان این بازی شده باشه، البته خودم دلیل اول را 95 درصد قضیه می دونم.

خیلی دوست داشتم امشب توی ورزشگاه بودم.

:flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :flag3: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag: :Juveflag:


:flag3: :scarflong: :Juveflag: :scarflong: :flag3: :scarflong: :Juveflag: :scarflong: :Juveflag: :flag3: :scarflong: :Juveflag: :scarflong: :flag3: :scarflong: :Juveflag:


:juvefan: :juvefan: :juvefan: :juvefan: :juvefan2: :juvefan2: :juvefan2: :juvefan2: :juvefan:

#52
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- ترکیب رسمی دو تیم : Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Vidal, Asamoah; Marchisio; Vucinic Juventus bench: Storari, Rubinho, Caceres, De Ceglie, Peluso, Bendtner, Padoin, Giaccherini, Quagliarella, Matri, Isla, Marrone Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Montolivo, Ambrosini, Boateng; Pazzini, El Shaarawy, Robinho Milan bench: Amelia, Narduzzo, Yepes, Antonini, De Sciglio, Bonera, Zaccardo, Traoré, Nocerino, Muntari, Bojan, Niang + 1-6-3 هستیم. :1:

#53
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Vidal,Asamoah; Marchisio; Vucinic
Juventus bench: Storari, Rubinho, Caceres, De Ceglie, Peluso, Bendtner,Padoin, Giaccherini, Quagliarella, Matri, Isla, Marrone
Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Montolivo, Ambrosini,Boateng; Pazzini, El Shaarawy, Robinho
Milan bench: Amelia, Narduzzo, Yepes, Antonini, De Sciglio, Bonera,Zaccardo, Traoré, Nocerino, Muntari, Bojan, Niang

#54
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
عجب بنر هایی :)) :)) منفی 15 و منفی 21 :lol:

#55
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال

عجب بنر هایی :)) :))


منفی 15 و منفی 21 :lol:

چی بودن؟؟

#56
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
یه بنر بزرگ از سمبل تورینو که یه بنای تاریخی هست وسط پیچ جنوبی بود کنارش پیراهن میلان که پشتش نوشته بود -15 و اونطرفش هم پیراهن اینتر که نوشته بود -21 (اشاره به اختلاف امتیاز ها ) :))

#57
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال
آبیاتی مصدوم با آملیا تعویض شد.

#58
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ووچينيچ خراااااب :np: :np:

#59
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال
برای نیمه دوم کوا و کاسرس رو باید بیاره تو زمین.

#60
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
برعكس اون چيزي كه به نظر ميرسيد، يوونتوس با اينكه داره با هافبك هاي بيشتري بازي ميكنه اما اصلا نتونست ميانه ميدان رو مال خودش بكنه پاس هاي اشتباه زياد بود و شايد پاس هاي يوونتوسي ها وسط زمين به 5 تا هم نميرسيد به نظرم فاصله هافبك ها با ميركو زياده، خود ووچينيچ كه كلا بد بوده و تو جريان بازي نبود ولي هافبك ها هم نتونستن خوب بهش پاس برسونن چند بازي هست كه پيرلو از اون پيرلويي كه يوونتوس رو يه تنه پيش مي برد فاصله گرفته ..





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی