پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و دوم سری آ- لاتزیو 0-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
89 پاسخ برای این موضوع

#81
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
كونته - ما از فصل قبل به مسير قهرماني برگشتيم و حق داريم كه خوشحال هم باشيم -ما در بين 8 تيم برتر اروپا حضور يافتيم و در ايتاليا هم در مكان نخست بوديم براي يك مدت طولاني -ما امشب با اتكا به روحيه بالايي كه داريم توانستيم برنده بشيم، در يوونتوس هيچ ناراحتي و هيچ چيز نااميد كننده اي وجود نداره -كافي هست كه ما فقط 7 امتياز از 6 بازي آيندمون كسب كنيم و بعد از اون هستش كه محاسبات ميگه كه ما قهرمانيم، بدون هيچ كلمه اظافه اي - من ميخوام كه هميشه انگيزه بازيكنانم در اوج باشه و سخت تلاش كنن، گاهي ممكن هستش كه يك تك به تك رو از دست بديم و منجر به شكست بشه در نهايت و همه اتفاقات و چيزهاي خوبي كه در بازي بود ناديده گرفته بشه -ما بايد هميشه و تا آخرين ثانيه تلاش كنيم - ما 3 امتياز مهم ديگه بدست آورديم و يك آجر ديگه از اسكودتو گذاشته شد - مهم اين نيست كه بازيكنان شما چه تعداد و به چه صورت باشند، مهم ايجاد خطر و شليك ها به سمت دروازه هست -من ميدانستم كه ماركيزيو يك بازيكن خلاق است و قدرت بازيسازي داره -من فهميدم كه استفاده همزمان ميركو و ماركيزيو ميتونه راه حل خوبي باشه - ما يك تيم بسيار قوي هستيم و بازيكنان قدرتمند و خوب اين اجازه رو به ما داد كه به بهترين شكل كار كنيم و نتيجه هاي خوبي كسب كنيم دروازه خالي كه ماركيزيو گل نكرد؟ - من داشتم اون لحظه غش ميكردم ! ولي بخاطر بازي هاي بي نظيرش او را ميبخشم ويدال در بايرن ؟ - من فكر ميكنم كه ثابت شده كه اون ها در حال حاضر بسيار قدرتمند هستند، و اگه او به اونجا براه اون ها بيشتر هم قدرتمند خواهد شد..

#82
ایمان یوونتوسی

ایمان یوونتوسی

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
سلام حامد جون از آشنایت خوشحالم . اما در مورد باخت با بایرن در یک جایی حق داری ولی در یک جاهایی یکمقدار تند رفتی ببین داداش در جایی که حق داری این هست که ماروتا واقعا ضعیف عمل می کنه و به هیچ وجه ای قابل قیاس با موجی نیست اما باید یکمقدار تیز بینانه تر هم نگاه کنیم خارج از ضعف شدید آقای ماروتا در عملکرد ریاست نمیشه به دیگر اعضای یووه ایراد گرفت دن آنتونیو کونته کبیر به لطف خدا حیات رو به یووه بر گردوند ما 6 سال سیاه رو با مربیان گوناگون بدون کوچکترین موفقیت پشت سر گذاشتیم یووه تو بیهوشی و کوما به سر میبرد کونته به لطف خدا کمک کرد و حیات مجدد قهرمانی رو به یووه برگردوند ما یادمون نره دو فصل پیش یووه هفتم شد این یووه تازه جان گرفته شما یکمقدار به خود بایرن دقت کن بعد از اون بایرن اوتمار هیتزفلد (هیتسفلد) که واقعا تیمی ترسناک بود این تیم دچار یک افت شدید شد چقدر طول کشید تا شد این بایرنی که من و شما میبینیم بایرن به زمان احتیاج داشت و احیا شد یووه هم به زمان احتیاج داره البته این رو اضافه کنم عملکرد ماروتا بی اندازه بد هست خدا کنه آنیلی فکر اساسی به حال ماروتا انجام بده وای کجایی موجی که به تمام اروپا یاد بدی ریاست یعنی چی خدا لعنت کنه این فدراسیون ملعون ایتالیا رو که چشم دیدن یووه رو نداره حالا گذشته از هر چیزی حامد جون به یووه زمان بده 6 سال صبر کردی نتیجه اون رو دیدی این مدت کم رو هم صبر کن یووه 2006 رو به امید خدا میبینیم پرش رفت و کمش ماند ما صبر بزرگمون رو انجام دادیم طاقت آوردیم و قهرمانی رو دیدیم حالا صبر کوچکتر مونده باید طاقت بیاریم تا مراحل افتخارات بزرگتر رو ببینیم

#83
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
از این جمله ی کونته نمی دونم چرا حس بدی پیدا کردم :39:
ويدال در بايرن ؟
- من فكر ميكنم كه ثابت شده كه اون ها در حال حاضر بسيار قدرتمند هستند، و اگه او به اونجا بره اون ها بيشتر هم قدرتمند خواهد شد..

امیدوارم اشتباه کنم اما به نظرم می خوان ویدالو بفروشن و فداش کنن برای مهاجم :cry2:

#84
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
خوب 7 امتیاز تا اسکودتو 31 . همه چیز مهیا برای جشن قهرمانی . در طول هواداری خودم این اختلاف امتیاز را یاد ندارم. ولی هنوز تمام نشده است. دیگه نگران بازیهای پر استرس روزهای آخر را ندارم. دیگه نگاهی به ورزشگاه سانسیرو و پاهای ملیتو نخواهیم داشت. دیگه از استرسی که هنگام نگاه کردن به کله کچل کولینا در روزهای آخر سری آ بهمون دست میداد خبری نیست. دیگه اصلا نمیخوام خبرهای خوبی از ورزشگاههای دیگر بشنوم و به امید گلزنی های سیمونه اینزاگی برای لازیو در مقابل اینتر باشم. دیگه نگران ورزشگاه غرق شده در آب پروجیا در سال 2000 نیستم دیگه حرص دیدن قیافه قهرمانانه میهالوویچ و نستا تو رختکن در سال 2000 نیست. و دیگه اون خبرهای تبانی و پنالتی روی رونالدو و موراتی و کالچوپولی نیست. دیگه نگران کم تجربه بودن آنجلوتی را روی نیمکت نداریم. و صد البته و صد البته و صد البته : خوشبختانه دیگه نگران قدرتهای هفت خواهران را نداریم. امسال میخوایم به امید خدا با خیالی راحت اسکودتو را در آغوش بکشیم.

#85
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

از این جمله ی کونته نمی دونم چرا حس بدی پیدا کردم :39:
ويدال در بايرن ؟
- من فكر ميكنم كه ثابت شده كه اون ها در حال حاضر بسيار قدرتمند هستند، و اگه او به اونجا بره اون ها بيشتر هم قدرتمند خواهد شد..

امیدوارم اشتباه کنم اما به نظرم می خوان ویدالو بفروشن و فداش کنن برای مهاجم :cry2:


منظور کونته از فروش ویدال این بوده که ما یک باشگاه فروشنده و اصطلاحا سوپر مارکت نیستیم...

#86
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
لاتزیو دفعات قبلی که یووه رو دچار مشکل کرد، برای پیروزی به زمین نمی اومد. می اومد برای دفاع کردن و احتیاط زیاد. این بازی احتیاط برای لاتزیو آن چنان معنایی نداشت. دلیل اینکه بازی رو راحت بردیم این بود که لاتزیو پیروزی می خواست و تصمیم نداشت دفاع کنه و این بهترین چیز برای یووه بود. + آسموا توی این بازی خیــــــــلی تنبل بازی می کرد. یعنی فکر کنم نصف فریاد های نیمه دوم کونته سر آسموا زده شد. بازیکن از کنارش می گذشت اصلا نمی دوید دنبالش. تیم می کشید جلو، برای خودش قدم می زد. یه تیکه کونته اومده بود لب خط به آسموایی که همون جا بود با فریاد و حرکت دست می گفت بدو ! بخش زیادی از نیمه دوم پوگبا به جاش از چپ نفوذ می کرد. + مارکیزیو در این پست جدید خیلی بازی خوبی کرد، ولی باز هم توی گل کردن موقعیت های بسیار ساده گل اشتباه کرد و هم آخر بازی داشت یه کارت زرد بی خود می گرفت باز. روی توپ آخر داور شاید 7-8 بار بهش گفت بیا عقب تر و نمی رفت ! + پوگبا محشره ! پاس اشتباه و شوت اشتباه دیدم ازش ولی به شکل عجیبی هیچوقت کسی توپ رو از توی پاش نمی گیره. یعنی وقتی صاحب توپ میشه یه اطمینان خاصی بهش دارم که توپ رو ازش نمی برن. واقعا کسی به این سادگی ها و بدون خطا نمی تونه ازش توپ بگیره.

#87
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
بازی خوبی انجام دادیم اما آیا نمیشد همین سیستم و ترکیب و رو جلوی بایرن پیاده می کردیم؟ بجای استفاده از ماتری و کوالیارلا تو خط حمله و نیمکت نشین کردن پوگبا.حیف

#88
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
بازی خیلی خوب و بدون استرسی بود. خیلی خوشحالم. یک قدم دیگه به اسکودتو نزدیکتر شدیم ، امیدوارم این پیروزیها ادامه دار باشه تا با همین اختلاف امتیاز قهرمان بشیم. بعد از اون همه سال بدی که پشت سر گذاشتیم دو اسکودتوی متوالی مثل رویایی میمونه که داره به حقیقت میپیونده. :hc: با برگشت دوباره ی یووه به سطح اول فوتبال ایتالیا برای سال بعد بی صبرانه منتظر آقاییه بیانکونری در اروپا هستم. پوگبا :worship: و ویدال عالی بودند و بقیه هم تا حدودی خوب بودن. ووچینیچ اواخر بازی داشت روی مخ میرفت ، کمی خسته شده بود و بی حوصله بازی میکرد وسط زمین هم توپ بهش میرسید یا پاس رو به عقب میداد یا از همونجا شوت میزد. یه نکته جالبی هم که توی این بازی بود اعتماد به نفس کاذب کاندروا بود که از وسط زمین میخواست به کاپیتان جی جی گل بزنه. :fp: :1: خدایی خندم میگرفت با این کاراش.... :laughing:

#89
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
لاتزیو دیشب اون انگیزه ی لازم رو برای مبارزه نداشت.حذفشون از لیگ اروپا و خستگی بدنی و ذهنی باقیمونده از اون رقابت ها باعث شده بود که دیشب نتونن بازی خودشون رو انجام بدن و ما هم اگه از فرصت هامون بیشتر استفاده میکردیم و به فکر افزایش تعداد گلهامون بودیم خیلی راحت میتونستیم بالای 5 گل به این تیم بزنیم. بازی نیه سری نکات جالب داشت. -بازی خیلی خوب مارکیزیو توی پست جدیدش.این بار مشکل گم بودنش توی زمین هم حل شد.به نظرم اگه قراره مهاجم نخریم میشه مارکیزیو رو به عنوان مهاجم استفاده کرد.هم حفظ توپ بهتری نسبت به سایر مهاجمامون داره و هم جاگیری و دوندگی و شعور تاکتیکی خیلی بهتری نسبت به سایرین داره.تنها نکته ی منفیش اینه که تمام کننده ی خوبی نیست که میشه روی این ضعفش هم کار کرد.دیشب مدافعین لاتزیو رو با تحرک بالاش واقعا خسته کرد. -سیستم جدید قدرتمون رو توی مرکز زمین به شکل خیلی واضحی افزایش میده.کاش توی بازی با بایرن هم این سیستم اجرا میشد. هماهنگی خیلی خوب هافبکها با هم باعث میشه که ازدیاد بیش از حد بازیکن توی مرکز زمین باعث ایجاد سردرگمیشون نشه و توی ضدحملات هم با قدرت بیشتری پیش بریم.ضمن اینکه مشکل ارتباط بین خطوط و انتقال توپ از دفاع به حمله هم بخاطر کم شدن فاصله بین خط دفاعی و حمله تا حد زیادی از بین میره. -پوگبا و بونوچی چند تا حرکت تکنیکیشون واقعا تحسین برانگیز بود.اعتماد به نفس بونوچی واسه دریبل زنی از اخرین نقطه ی دفاعی تیم واقعا تحسین برانگیزه. - کونته با تعویض زودهنگام لیخت نشون داد که مهمترین و غیزقابل جایگزینی ترین بازیکن تیم واسش لیخته.با تعویضش نشون داد که توی بازی با میلان بدجوری روش حساب باز کرده. -در آغوش گرفتن مارکیزیو توسط کونته بعد از تعویضش واقعا جالب بود.انگار یه عمره همدیگه رو ندیده بودن. -شوت کوا از رو دایره ی وسط زمین هم دیگه آخرش بود.واقعا چی پیش خودش فکر کرده بود با اون شوتش؟ از اون فاصله میشه به مارکتی گل زد؟آیا؟ -دیگه جذابیت خاصی واسه دیدن بازیها وجود نداره.تنها علاقه به یووه باعث میشه که رقابت ها رو دنبال کنیم وگرنه جذابیت خاص دیگه ای وجود نداره. پیشاپیش اسکودتوی 31 مبارک

#90
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
پوزش بابت تأخیر،دیشب باید زود (!) میخوابیدم :1: در این دو فصلی که کونته سرمربی یووه شده،هیچ لاتزیویی به اندازه ی لاتزیوی دیشب، بی برنامه و افسار گسیخته جلوی یووه بازی نکرده بود؛ در واقع خیلی خوب و با برنامه دفاع میکردن و به اون شکل در اندیشه ی گلزنی به یووه نبودن.همون چیزی که رضا گفت. محمد هم توی بند اول حرفهاش به درستی به خستگی لاتزیو که ناشی از حضورشون در لیگ اروپا بود اشاره کرد؛ لاتزیو در بازی آخرش فشاری رو تجربه کرد که مدتها بود بازیکنان لاتزیو و خود باشگاه تجربه ی چنین شرایطی رو نداشتن.لاتزیو برای رویارویی با یووه یه جورایی از نظر روانی هم تخلیه شده بود و اون تمرکز لازم برای رویارویی با یووه رو نداشت. تغییر چیدمان یووه رو هم پسندیدم.هرچند خیلی لازم هم نبود و دیشب به قدر کافی فضا در کناره های لاتزیو وجود داشت که یووه با تمرکز بیشتر میتونست ضربه های بیشتری به لاتزیو بزنه. در کل بازی ساده ای داشتیم و گام بلندی به سمت اسکودتو برداشتیم...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی