پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا - یوونتوس 1-1 لاتزیو (یادبود پیترو راوا)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
94 پاسخ برای این موضوع

#81
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال
هر دو گل از کرنر حاصل شد. گل پلوسو البته بهتره بگم اسلم-دانک یا آبشار پلوسو ، مرتیکه یه متر هم از تیرک افقی بالاتر پرید انگار والیبال بازی میکنه توپو خوابوند کف دروازه لاتزیو.
بعد از گل پلوسو میتونستم قیافه ی ماروتا رو تصور کنم که داره قرارداد قرضی پلوسو رو ماچ میکنه میماله به شیکمش. :derp:


اینجا نمیشه به دفاع لاتزیو زیاد ایراد گرفت چون هیکل و قد و قواره و ارتفاع پرش پلوسو از همه ی بازیکنای لاتزیو برتر بود. ماروتا هم حتما داره با خودش میگه قربون قد و قوارت پسر. :hug:


اما گل لاتزیو قبل از اینکه اشتباه کاسرس و دیچلیه و استوراری باشه کاملا از نبود یک لیدر و رهبر دفاعی مثل چیلینی یا بوفون یا بونوچی ناشی میشه.
تفاوت استوراری با بوفون تو کاپیتانی اینه که استوراری اون بازوبند رو به بازوش میبنده ولی بوفون اون بازو بند رو به حنجرش میبنده.
کسیکه کاپیتانه باید چنان فریاد بزنه پرده ی گوش بازیکنا رو پاره کنه.
بارزالی کاپیتان حقیقی یوونتوس و بهترین بازیکن میدان چه در دفاع و چه در حمله بود تو این بازی :worship: اما خوب اون بیچاره هم دست تنها نمیتونه موقعیت همه رو قبل از کرنر چک کنه.


اگه الان اینجا بپرسن قهرمانی تو لیگ بهتره یا کاپ فکر نکنم اینجا کسی کاپ رو ترجیه بده. تازه بازی رو هم نباختیم و مساوی کردیم اونم با تیم 3 در برابر لاتزیو که فقط کلوزه رو نداشت.


خود من دوست ندارم کامنت اونایی که شدیدا انتقاد کردن و منفی بافی کردن رو بخونم. خودمو وقتی جای بازیکنامون میذارم میبینم که اینا هم آدمن و خسته میشن و بلاخره یه اشتباهی میکنن. البته بجز بارزالی که آدمیزاد نیست و مثل یه روبات برنامه ریزی شده.

#82
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
من همیشه دوست نداشتم هیچ گزارشگری طرف تیم خاصی رو بگیره ولی خب آقای خیابانی و علیفر نمیخام بگن عاشق یوونتوسن ولی واقعا یوونتوس رو به عنوان یک تیم بسیار بزرگ ستایش می کنند .

#83
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
خب مسعود جان ما هم از گزارشگر همینو میخوایم فقط الآن هنوزم خیلیا تو گزارش بازیهای یووه هی میگن تبانی تبانی تبانی یکی نیست بهشون بگه هم بقیه تیمای ایتالیایی این مشکل رو داشتن و دارن که خیلی راحت همه ازشون میگذرن هم تازگی رئیس فدراسیون اسپانیا خودش اعتراف کرده تو لالیگا هم تبانی وجود داره وقتی میبینیم یکی مثل آقای علیفر میاد از ارزشها و عناوین و موفقیتهای تیممون میگه بخدا اگه حرف تبانی رو هم بزنه به آدم بر نمیخوره ولی بقیه اصلا واسشون مهم نیست دارن در مورد یوونتوس بانوی پیر اروپا صحبت میکنن این آدمو اذیت میکنه

#84
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
تعویضی که انجام داد و دسلی :1: رو به جای پلوسو :1: اشتباه نخونید ها پلوسو نیست پلوسوئه :1: آورد توی زمین هیچ وقت یادم نمیره . واقعا به نظر شما دلیلش برای این تعویض چه بود ؟ مثلا 442 کرد سیستم رو ؟

#85
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی از بازی تیم راضی ام ، واقعا فکرش هم نمیکردم با تیم دوم اینطوری تیم دومه سری آ رو لول کنیم. تنها اشتباه کونته در این بازی تعویض پلوسو با دچلیه بود ، میدونم پلوسو خسته بود ولی خوب ما هم میخواستیم از گلمون دفاع کنیم ، فکر میکنم پلوسو در دفاع به مراتب بهتر از دچلیه است. مارونه عجب پاس هایی داد :hc: عاشقتم پسر :rose: سه تا پاس داد ، هر سه تاش موقعیت گل شد ، واقعا همچین بازیکنی چرا نباید تو پست پیرلو بازی کنه؟ در کل واقعا راضی هستم ، خیلی هاتون میگید بازی برگشت خیلی سخته ولی بعید میدونم بازی تو المپیک رم سخت تر از بازی در دونباس آرنای اوکراین باشه. یا بازی در استمفورد بریج لندن. تیممون نشون داده هر وقت کار براش سخت بشه ، سخت تر تلاش میکنه و نتیجه میگیره. با اینکه امروزم حقمون برد بود ولی خوب فوتبال همینه ، از قدیم گفتن تیمی که گل نزنه ، گل میخوره.

#86
PaoloDC

PaoloDC

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 79 ارسال

تعویضی که انجام داد و دسلی :1: رو به جای پلوسو :1: اشتباه نخونید ها پلوسو نیست پلوسوئه :1: آورد توی زمین هیچ وقت یادم نمیره . واقعا به نظر شما دلیلش برای این تعویض چه بود ؟ مثلا 442 کرد سیستم رو ؟


اتفاقا قبل از بازی با دیدن Peluso تو ترکیب اولین چیزی که بنظرم رسید این بود که De Ceglie قرار نیست بازی کنه و برای بازی با جنوا استراحت داده شده مگه اینکه Peluso مصدوم یا بیش از حد خسته بشه شاید اونموقع تعویض بشه. تازه خوشحال هم شده بودم که پلوسو خوب سانتر میکنه و ماتری شانس گل زدنش بیشتره که پلوسو گفت ماتری رو بیخیال خودم میزنم تو گل.
بنظرم تنها برتری پلوسو نسبت به دچلیه تو دفاع قدرت بدنی و قد و قدرت پرش هست و هیچکدومشون تو دفاع تاکتیکی و بازی خوانی به نصف چیلینی هم نمی رسن.

تنها علت این تعویض Conte بنظرم دیگه بعد از 0-1 به جنبه ی حجومی پلوسو و سانترهای روی دروازه احتیاج نداشت و بیشتر میخواست تو سمت چپ میدان حفظ توپ و پاسکاری کنه تا حمله. حالا هرچی فکر میکنم نمیتونم بگم تعویض صد در صد اشتباه بود ولی اگه من جای Conte بودم بجای آوردن Vucinic و ریسک مصدومیت دوباره ، جیاکرینی رو میکشیدم بیروم بجاش یه بازیکن دفاعی مثلا Rugani میاوردم و بعنوان هافبک دفاعی بازی میدادمش.

اینجا بعد از بازی ایراد گرفتن و نظر دادن راحته ولی از ته دل شهامت و اعتماد به نفس Conte رو ستایش میکنم که با تیم سوم خودش در مقابل لازیو جلو میفته هنوزم برای تهاجمی تر کردن بازی میرکو رو میاره و از هیچی نمی ترسه.
:thankyou:

#87
شهید مهدی آنیلی

شهید مهدی آنیلی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 140 ارسال
اون موقع که ویدال توپش به تیر خورد یافتم که این بازی به مساوی کشیده می شه که شد. یه درصد موقعیت گل زنی داشتن که هر چی بازیکن از حمله تا دروازبان بود روش مقصر بودن مارکتی که واقعا دروازبان فوق العاده ای هست جلوی یوونتوس. هر چی توپ بود از زیر و زبر و گوشه و تاق و چند جای دیگه در آورد (نامرد)

#88
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
فکر کنم یکی از دوستان گفت ,خوب شد بازی مساوی شد هفته بعد بازی مستقیم نشون میدند! :1: هفته بعد احتمالا الپلاستیکو حذفی باشه :1: البته ایرادی هم نداره نمیدونی, خوده طرفدارهای این دو تیم هم نمیدونستند :fts: من که به صعود امیدوارم.فقط باید پیرلو باشه,بوفون هم بذاره تو دروازه.علاوه بر ترس بازیکن های حریف از جی جی,دروازه بان یووه به خاطر عکس العمل کم ,خسته هم نمیشه :1: مثلا دیشب اگه بود کل 90 دقیقه همون توپ دقیقه 86 میگرفت :sad1: استوراری هم میخواد ناراحت بشه,مهم نیست! :111: حداقل یه جوون از تیم پایه بازی میداد که آینده داشته باشه و بتونه 5 سال بعد دروازه بان اصلی بشه.

#89
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
تساوی در مرحله رفت کوپا ایتالیا با تیم دوم مقابل لاتزیو حتی در یوونتوس آرنا زیاد هم نمیتونه بد باشه ! بد شانس بودیم که توپ ویدال به تیرک خورد ! توپ بعدی هب فاصله اندک به بیرون رفت و اون ضربه سر بی نظیرش و مارکتی با کف دست از روی خط کشید بیرون ! این تیم دوم یوونتوس بود ! نه پیرلو نه بوفون نه لیخت نه بازیکنان دیگه ! میتونستیم برنده باشیم ولی بدشانس بودیم گل بدی خورد استوراری یکی از مشخصه های بوفون اینکه گل لایی نمیخوره من خیلی اوقات دقت کردم که لایی هاش و میبنده ! به هر حال باید یه فرقی باشه بین جیجی و استوراری ! امید به دیدار برگشت که با ترکیب کامل بازی کنیم و حداقل کونته یکم دست از روی لجبازی برداره و از ابتدا از بوفون استفاده بکنه !

#90
tiesto

tiesto

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 144 ارسال
هر دروازبانی جلومون بازی می کنه میشه واکاشیزوما!!شانس مارو میبینی؟؟ :waiting:

#91
I love juve

I love juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 322 ارسال
حالا اينكه دروازبانه حريف خوب ميشه را بي خيال اقا من موندم تو كار دروازه بان خوذمون يه موقعيت(( درست و حسابي هم نميشه گفت اخه))ميا رو دروازه ما صاف ميره تو گل بابا بخدا اين دورازه بان را هم نداشته باشيم خيلي فرق نداره ها اييي بعد من فقط ديشب دلم ميخواست بازي پوگبا را ببينم پسر عاشق بازي اين بچه ام من خدا بركتش بده :rose: سانتر مارونه هم خدايي نشون داد توي اين تيم بعد پيرلو هيچ كسي سانتر تو عمق را به خوبي مارونه نميندازه البته بازم پوگبا هم خيلي عالي وبد

#92
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال


این سرهنگ علیفر بارها نشون داده که به دچلیه نظر سوء داره! :2: آدم شاخ در میاره این تعریف و تمجید موقع ورودش به زمین واس چی بود؟ :laugh3:
میگه دچلیه یکی از بهترین دفاع چپ های نفوذی اروپاست! :e:

منظورت دسلیه؟!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

وقتی پلوسو گل زد گفتم ببین چقدر بازار گیجه این اومده گل زده برامون :fts:

و اینکه تنها نکته ای که این بازی برای من داشت حضور مارکیزیو با بازوبند کاپیتانی بود که بعد از اینکه تعویضش کرد من هم دیگه بازیو ندیدم و الان فهمیدم بازی مساوی شده که تقصیر خودشه میخواست مارکیزیو رو تعویض نکنه :2qcmh45:

#93
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
سرهنگ دیشب گفت ندود واسه این اومده ورزشگاه چون ساکن شهر تورینه . :fp:

#94
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال

سرهنگ دیشب گفت ندود واسه این اومده ورزشگاه چون ساکن شهر تورینه . :fp:


یعنی عالی بود دیشب!!! سوتی این شکلی کم نداشت. اون تیکه که با تعجب گفت پلوسو این فصل اصلا در سری آ بازی نکرده. پس هوادارای یووه اون رو نمیشناسن :fts:

یه کاری کرد که من حاضر شدم دوشواری داشته باشم تا از دقیقه 35 ده دقیقه از بازی رو نبینم تا کد شبکه رای رو پیدا کنم و بازی رو از اونجا ببینم :1:

#95
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

لحظه ای که می تونست سرنوشت بازی رو عوض کنه
اما افسوس !!!!!!
[img width=480 height=319]http://www.shiaupload.ir/images/86241535191632481761.jpg[/img]







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی