پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیستم سری آ - پارما 1-1 یوونتوس (یادبود آنجلو پروتزی)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
116 پاسخ برای این موضوع

#61
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
گفتیم پلن B نداریم ، گفتن فرگوسن ِ ایتالیایی قراره برگرده و B که هیچ ، واسمون تا X و Y و Z ش رو ردیف می کنه ! داریم می بینیم ، لذت هم می بریم . بازیکن باید بازیکن ِ آقا باشه ، سیستم باید سیستم ِ آقا باشه ، ما هوادارا هم دو زار بارمون نیست . فکر کنم نوشتن ِ 4-3-3 رو هم بلند نباشه !

#62
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال

گفتیم پلن B نداریم ، گفتن فرگوسن ِ ایتالیایی قراره برگرده و B که هیچ ، واسمون تا X و Y و Z ش رو ردیف می کنه !

داریم می بینیم ، لذت هم می بریم . بازیکن باید بازیکن ِ آقا باشه ، سیستم باید سیستم ِ آقا باشه ، ما هوادارا هم دو زار بارمون نیست . فکر کنم نوشتن ِ 4-3-3 رو هم بلند نباشه !


مهدی این پست از تو بعید بود واقعا.
فکر میکنی اگه اون آقا پول خریدهای بهتر داشت سراغ امسال پلوسو و پادوئین میرفت؟خیلی حرفای دیگه دارم ولی الان مثل بقیه اعصابم خورده و به توصیه ی مدیرا وقت عصبانیت حرف نمیزنم.فقط این پست واقعا ناراحتم کرد مهدی.از شما بعید بعید بود

#63
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
پارما تو این فصل تا حالا تو ورزشگاه خودش نباخته 4 تا از بازیکنای اصلیمون رو در اختیار نداشتیم نتیجه خیلی بدی نگرفتیم هر تیمی یه دوره ای از فصل نزول داره خوشبختانه با توجه به اختلافی که ایجاد کردیم هنوز چیزی از دست ندادیم 3 3 4 زمانی معنا پیدا میکنه که یه دفاع چپ خوب داشته باشی کاسرس و ده چلیه نمیتونن اون دفاع چپ خوبه باشن و اگه با همین سیستم بازی میکردیم بازهم همین مشکل رو داشتیم مهم اینه که فعلا صدرنشین هستیم و با شکست میلان در نیمه نهایی کوپا حضور داریم

#64
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

مهدی این پست از تو بعید بود واقعا.
فکر میکنی اگه اون آقا پول خریدهای بهتر داشت سراغ امسال پلوسو و پادوئین میرفت؟خیلی حرفای دیگه دارم ولی الان مثل بقیه اعصابم خورده و به توصیه ی مدیرا وقت عصبانیت حرف نمیزنم.فقط این پست واقعا ناراحتم کرد مهدی.از شما بعید بعید بود


چی از من بعیده ؟ حرف ِ بدی می زنم ؟ 6 میلیون حاضر نشدن واسه بازیکنی مثل ِ آرمرو بدن ، حالا باید جولون دادن ِ رفقای گرمابه و گلستان ِ آقا رو ببینیم ؟ فکر می کنی اگه خودش می خواست نمیدادن ؟ چطور پول واسه خریدن ِ امثال ِ پلوزو و پادویین هست ، واسه آرمرو نیست ؟ واسه بوکتی نیست ؟

آقا یکم به خودتون بیاید . فردا پس فردا بازیکنای سیه نا و باری هم از سر و کله ی این تیم بالا میرن . البته اونایی که همه گی داشتن از یه آخور می خوردن !

#65
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
درباره این بازی فقط میشه گفت افتضاح . از ترکیب چیدن کنته گرفته تا عملکرد تک تک بازیکنها.اما اول عملکرد بازیکنها بوفون ضعیف .این نحوه ی گل خوردن عجیبه بدون هیچگو.نه عکس العمل و دوزانو رو زمین نشستن بونوچی و بارزاگلی کار عمده ای نداشتن ولی بد هم نبودن کاسرس با این جاموندنش رو صحنه ی گل بد ویدال خیلی بد و تو بازی گم بود پادوین افتضاح بود و لختشتاینر هم خیلی ضعیف. کوالیارلا یک تکروی بی خاصیت یک تک به تک هم خراب کرد.جووینکو هم که اصلا تو بازی نبود وعلت نگه داشتن نود دقیقه ی او رو نمی فهمم. ووچینیچ هم تو 20 دقیقه بازی چیزی نداشت تو بین همه ی بازیکنها پیرلو خوب بود و پوگبا هم تا حدودی به کنته هم خیلی انتقاد وارده 1-تغییر مدام بازیکنها تو هربازی .دلیلش چیه 2-استفاده از پادوین تو سمت چپ چیه؟ 3-استفاده از زوجهای خط حمله ی متفاوت تو هربازی دلیلش چیه و اصرارش به بازی کردن نود دقیقه ی جووینکو 4-اصرار بیش از حد به سیستم 3-5-2 در حالیکه تیم بازیکنش رو نداره.نه مهاجم خوبی داریم نه گوشهای خوب نه مدافع چپ دیگه دوره ی انگیزه دادن و تحریک کردن این تیم برای جمع کردن امتیاز بسر رسیده.اون یک عطشی بود که تموم شد و اگر به فکر این تیم و تقویتش نباشن سقوطش نزدیکه همون چیزی که بعد بازی سمپدوریا هم گفتم. هم از لحاظ سیستمی باید تغییر بکنیم هم از لحاظ بازیکن تقویت بشیم

#66
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

مهدی این پست از تو بعید بود واقعا.
فکر میکنی اگه اون آقا پول خریدهای بهتر داشت سراغ امسال پلوسو و پادوئین میرفت؟خیلی حرفای دیگه دارم ولی الان مثل بقیه اعصابم خورده و به توصیه ی مدیرا وقت عصبانیت حرف نمیزنم.فقط این پست واقعا ناراحتم کرد مهدی.از شما بعید بعید بود


بحث پول نیست ! با همینا دیگه پارما رو نمیشه برد ! جلوی منچستر یونایتد که بازی نمیکردیم که دونبال خریدن پیکه و پویول امثال و هم باشیم ! با همینا یعنی نمیشه پارما رو برد ؟ اصرار کونته به یک تاکتیک و یک سیستم واقعا چیز مسخره ای ! اتفاقا پادوئین داشت خوب بازی میکرد ! بازی دادن به دچلیه که عملا صرفا چپ بودنش یک فلج محسوب میشه خیلی خنده داره ! پادوئین داشت دفاع پارما رو آزار میداد !

یوونتوس برگرده روی همین -3-3-4 واقعا بهتر نتیجه میگیره ! حداقل توی این بحران خیلی بهتره برگردیم روی اون سیستم ! اگر قرار بود زنگ خطر به صدا در بیاد تا الآن دیگه به صدا در اومده ! حالا که لیگ قهرمانان نداریم و اینجوری بازی میکنمی وای به حال وقتی که اینا را هم داشته باشیم ! اونقوت که آلسیو و کاررا روی نیمکت بودن حداقلش تعویض ها خیلی بهتر بود ! کاسرس میومد گل میزد ! پوگبا میومد گل میزد !

الآن دچلیه میاد گل به خودمون میزنه ! تعویض ها یکی از یکی مسخره تر ! تاکتیک همینطور ! بیخیالی ووچینیچ یه طرف !

#67
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
آاین روزا کم اعصاب خوردی داریم حالا یووه هم باید اینطور بازی کنه!! اخه کی میخوان بفهمن که این مهاجم ها آأم بشو نیستن.. بازیکنامون خیلی از رو شکم سیری بازی میکنن!! همون نیمه اول به هم اتاقیم گقتم اینجور بازی کنیم حقمون برد نیست.. امیدوارم کنته و بازیکنها به خودشون بیان و اینقدر رو اعصاب ما نرن وگرنه آؤزو میکنم هفته بعد صدر جدول رو از دست بدیم تا حالیشون بشه ما چی میکشیم.. این ماروتای *** نمیخواد بفهمه.. دِ لعنتی بجنب دیگه..

#68
master_alex

master_alex

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 164 ارسال
بوفون هم یه چند تا بازی باید بره رو نیمکت به نظرم.مثل کاری که مورینیو با کاسیاس کرد

#69
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال
اصن بحث پول رو بزارید کنار.اینکه مهاجم هم نداریم فرض کنیم بخاطر پول نیست و کونته نمیخواد تیمش مهاجم خوب داشته باشه. توی مصدومیت جورجو و مارکیزیو و نبودن آساموا چه تقصیری کونته داره؟ یه نگاه به این 3 تا بندازید.همشون سمت چپ.یعنی کل سمت چپ زمینمون نیستن.واسه ذخیره ی اینها که نمیتونیم بریم بازیکن تاپ بخریم. از اونور وقتی بازیکنی مثل ووچینیچ اشتباه میکنه مربی چه تقصیری داره؟بوفون توی فرم خوب خودش نیست مربی چه تقصیری داره؟ مگه اون موقعی که 3 تا به چلسی زدیم و اون بازی فوق العاده رو جلوی شاختار انجام دادیم این آقا مربی ما نبود؟شاید فکر میکنید السیو و کاررا بودن که باعث اون بردها میشدن؟ پارسال هم این موقع تیم وضعش خوب نبود و مدام مساوی میکردیم.حالا هم همون وضعیتو داریم. منم ناراحتم از این نتایج.منم از اینکه پلن بی نداریم ناراحتم.ولی اگه انتقادی بکنم درست و منطقی انتقاد میکنم و طعنه نمیزنم.(فرگوسن ایتالیا و....)

#70
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
راستش من حتی دلیل این که شما میگید 4-3-3 بازی کنیم هم نمیفهمم و با داشته هایی که داریم زیاد عاقلانه نیست 4-3-3 بازی کردن ما مهاجمی مثل فن پرسی رو نداریم که ضربات آخر رو واسه ما بزنه بلکه ماتری رو داریم و کوا که جفتشون معلوم الحالن و نیاز به توضیح نداره. + اما اگه په په و مارکیزیو به تیم اضافه بشن میشه به 4-1-4-1 که فصل قبل اجرا کردیم خیلی امیدوار بود و سمت راست و چپ زمین رو به جووینکو و په په بسپاریم و ووچینیچ رو به عنوان 9 کاذب بازی بدیم . اینجوری هم میتونیم ضربات ایستگاهی جلو دروازه حریف بگیریم و از هنر پیرلو استفاده کنیم. + حالا که مشکل ما در گل نزدن مهاجمامون هست باید ووچینیچ طعمه بشه تا ویدال + مارکیزیو بتونن آزادانه بازی کنن و گل بزنن + در این شرایط حضور په په شدیدا میتونست به تیم کمک کنه به این دلیل که تنها وینگر تخصصی ما به حساب میاد و هم چنین قابلیت دور زدن مدافع روبروش رو داره و قدرت اینکه با توپ وارد محوطه حریف بشه و پاس ارسال کنه رو هم نسبت به دیگر بازیکنان تیم داره

#71
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
عجول نباشید ، این فرم یوونتوس مقطعی هستش ، قطعا با یه برد خوب این دوره هم میگذره ، پارما هم تیم کوچکی نیست در خانه یوونتوس هم فعلا غایبین زیادی داره !


تا قبل از نیم فصل تنها بازیکنان یوونتوس که میتونستن سمت چپ بازی کنن کیلینی ، اساموآ و ده چیله بودن ، ده چیله که اصلا اماده نبوده و اشتباهات متعددی داشته این فصل ، کیلینی هم مصدوم شد ، اساموآ هم رفت افریقا ، کونته مجبوره که از دوبازیکن غیر تخصصی توی اون سمت استفاده کنه ، از ایسلا و پلوسو استفاده کرد جواب نداد حالا هم پادوین رو داره امتحان میکنه ، ربطی به رفاقت و حمام و گرمابه هم نداره ، فکر نمیکنم یه مربی در این سطح و در این باشگاه بخاطر رفاقت اعتبار خودش رو زیر سوال ببره !؟


ویرایش : 4-3-3 هم ابزار خاص خودش رو میخواد ، الان به غیر از ده چیله نامطمئن شما مدافع چپ مناسبی در تیم سراغ دارید که اون سمت بازی کنه ، حالا شرایط ووچینیچی که نمیتونه هنوز بیشتر از 20 دقیقه بازی کنه رو هم در نظر بگیرید که در این سیستم باید بال چپ بازی کنه !
مربی احمق نیست تیمش رو خیلی بهتر میشناسه و داره باهاش زندگی میکنه در حالی که ما داریم از روی فرضیات و حدسیات حرف میزنیم !

#72
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
خیلی نا امید هستید و البته خیلی عجول.همین منچستر یونایتد نبود که پارسال تا نزدیک های آخر فصل 8 امتیاز از من سیتی جلو بود ولی یهو من سیتی بهش رسید؟ فوتبال این چیزا رو هم داره.من به کنته ایمان قوی دارم. yes1

یادتون رفته که پارسال از میلان عقب افتادیم ولی در نهایت ازش جلو زدیم؟


#73
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21255 ارسال
  • LocationDeutschland
- متاسفانه عادت داریم کلا همه چیز رو قاطی کنیم و از اون بدتر منتظر باشیم که بتونیم به کونته بتوپیم ! یه خورده آروم تر، یه خورده منطقی تر ... - اومدم درباره ضعف سمت چپ بگم که فرهاد گفت، یووه الان کلا سمت چپش فلج شده و کونته به اجبار داره از بازیکن های مختلفی استفاده میکنه بلکه بالاخره یکیشون جواب داد ! :np: حتی احتمال میدم برای بازی بعدی باز هم یک بازیکن دیگه رو توی اون پست تست کنه مگر اینکه کلا سیستم تیم رو تغییر بده. درباره اینکه چرا 4-4-2 بازی نمی کنیم هم فکر میکنم حق با کونته باشه، ما هافبک کناری که بتونه توقعات کونته رو برآورده کنه نداریم، فقط په په ست که اونم مصدومه، کسی که به عنوان هافبک کناری بازی میکنه باید مدام در حال رفت و برگشت باشه که جاکرینی هرگز چنین توانایی رو نداره و برای همین هست که اکثرا در وسط خط هافبک به کار گرفته میشه. - هر تیمی یک بازه افت داره و فرار از این اتفاق اجتناب ناپذیره، ولی امیدوارم تا رسیدن بازی های اروپایی تیم به فرم خوب خودش برگرده و البته غایبین هم برگردند تا بتونیم ادامه خوبی داشته باشیم.

#74
H.ES1897

H.ES1897

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 32 ارسال
ببخشید من کلا نمیتونم تو این فروم نقل قول بگیرم ولی واقعا یک جمله رو درک نمیکنم اونم اینه:


RABEN FAN PERSI مینویسد:


آقا یکم به خودتون بیاید . فردا پس فردا بازیکنای سیه نا و باری هم از سر و کله ی این تیم بالا میرن . البته اونایی که همه گی داشتن از یه آخور می خوردن !


من این جمله بالا رو درک نکردم؟
اخه واقعا من نمیفهم یعنی یه مربی باید انقدر کوته فکر باشه که خرید بازیکنهای نخاله تیمهای دیگه رو به خریدهای بزرگ ترجیح بده واقعا کدوم مربی میخواد باعث سقوط خودش بشه فکر کنم به جز کونته هیچکس نخواد :fp: کی میخواید بفهمید این تیم دیگه اون تیم با اون قدرت مالی سابق نیست پس انقدر به ماروتا و چه میدونم به کونته گیر ندید همه دوست دارن فان پرسی بیاد تو تیم اما چون پول کافی نیست حتما ماروتا و کونته نخواستن و کونته گفته برو بنتر رو برام بگیر بس کنید تا کی میخواد این حرفها رو بزنید همه مدیرها میان میگن اقا وقتی عصبانی هستی پست نده اونوقت مدیر فروم میاد با اون لحن پست میده حالا کار ندارم چند دقیقه قبلش کاربری هر چی که حیوون بود رو با کونته فامیل دونست :fp: و حالا پستش پاک شد


[font=tahoma][size=1em]اما در مورد بازی بگم که واقعا دلیل این همه اصرار کونته در استفاده از این سیستم درک نمیکنم وقتی که یکی از سه دفاع قدرتمند خودمون رو از دست دادیم چرا باید با این سیستم بازی کنم درسته ما تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم با این سیستم اما واقعا ما ابزار لازمه این سیستم رو نداریم پیستون راست نداریم و چپ هم همین طور متاسفانه لیخ حتی یک سانتر و پاس رو به جلو بلد نیست اگه بلد بود ما این بازی سه به یک میبردیم در نبود اساموا داریم تمام بازکنهامون رو در سمت چپ امتحان میکنیم فقط مونده استواری هم یه بار اونجا تست بده تیمهای دیگه دست ما رو تو این سیستم میشه گفت کم و بیش خوندن و با پرس کردن عملا تیم ما هیچ کاری نمیوتنه بکنه در مورد مهاجمین هم شاهکار وچینیچ این بازی هم به کار اومد البته به کار تیم حریف کوا هر جا که توپ دستش بیاد استپ و شوت فقط و فقط همین از مهاجم بودن همینو بلده در هر صورت به نظر من با مقصر اصلی این تساوی مثل باخت به سمپدوریا خود کونته هست همه انتقادات به به کونته و سیستمش کاملا وارده من فقط با لحن اقا مهدی (اگه اشتباه نکنم)مشکل داشتم وگرنه با پست اولشون کاملا هم عقیده بودم بترین بازکن زمین هم صد در صد لیخ هست و بعد از اون وچینیچ در مورد بوفون هم باید بگم واقعا نمیدونم اون چه گلی بود خورد به راحتی و با دراز کردن پاش میتونست توپو بگیره ولی واقعا نمیدونمدر ضمن دست از طعنه و کنایه زدن بردارین مثل همه حرفتون رو بزنید اگه حرفی هست واقعا این کنایه زدن بعضی ها تو این فروم بد جور منو اذیت میکنه

#75
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

قطعا این افت تیم مقطعی هست ، یاد تیتر توتو یووه تو فصل قبل افتادم که بعد از توقف برابر جنوا نوشته بود " خداحافظ اسکودتو " :1: بازیکن مصدوم زیاد داریم ، یک بدشانسی دیگه هم داریم میاریم تو این شرایط بازیکنان کلیدی که داریم هم افت کردن ؛ بنظر من ربط زیادی به سیستم تیم نداره این شرایط ؛ شک نکنید که اگر کونته سیستم رو تغییر بده تیم بیشتر از این ها دچار سردر گمی میشه البته آلتوبلی کارشناس الجزیره سپورت هم بعد از بازی گفت که بهترین راهکارتغییر سیستم هست اما من به تغییر سیستم هم زیاد امیدوار نیستم ، این یوونتوس بازیکنان بزرگی داره و خیلی زود این شرایط رو تغییر میده .



#76
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
پارما تیمی هست که تیمای بزرگ این فصل رو متوقف کرده، بد بازی نکردیم به نظرم چون 3 تا از بازیکنامون نیستن یکم از لحاظ نیمکت ضعیف هستیم چون تنها بازیکن خوبی که روی نیمکت ووچینیچ بود. پارسال حداقل په په و استیگاریبیا رو داشتیم که چپ بازی کنه امسال آساموآ اومد که الان نداریمش و تقصیر کسی هم نیست و په په هم نیست که اینم باز تقصیر کسی نیست...اگه با 3 مهاجم بازی میکردیم شاید به خاطر خستگی یکی از اونا دیگه تعویض مناسبه دیگه ای نداشتیم...ی ماتری بود که الان با اوجش خیــــــــــــــلی فاصل داره. با دو مهاجم بازی کردن به نظرم عاقلانه بود...و امروز فکر نمیکنم به خاطر 3 دفاع بازی کردن مساوی کردیم...اشتباه هافبکمون بود که این موقعیت رو دسته بازیکنان پارما داد. و از خوندن پست ها هم آدم یه حسه بدی بهش دست میده...فقط ضد کونته حرف زدن فقط انتظار برای نتیجه نگرفتن. من پیشنهاد میکنم این دوستان که اینقدر در سطح فنی بالایی از فوتبال هستن استعداده خودشون رو هدر ندن و برن و جایگزین مورینیو در رئال یا فرگوسن یا حتی ویلانوا بشن آخه مریض شده شاید بارسلونایی ها مربی با تجربه و بزرگ بخوان جایگزینش کنن :wink2: پ.ن1: این همون تیمیه که هر تیمی توی ایتالیا جلوش بازی میکنه فقط واسه نباختن میاد...یادمون نره پ.ن 2: هر تیمی یه مقطع افتی داره و یووه اکثر اوقات بعد از شروع ساله جدید افت میکنه..ما پارسال هم افت داشتیم...میلان هم با ایبراهیمویچ و سیلوا افت کرد اینتر با مورینیو و بارسلونا با گوردیولا دوره ی افت داشتن.

#77
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

[spoiler=ترکیب اولیه،تعویض ها]

[img width=480 height=366]http://s2.picofile.com/file/7619239779/0356.jpg[/img]

[/spoiler]


[spoiler=آمار بازی]

[img width=480 height=196]http://s1.picofile.com/file/7619242896/02518.jpg[/img]

[/spoiler]



#78
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
من بازی رو ندیدم در درجه اول ولی...... من اصلا کاری با سیستم کونته و اینجور چیزا ندارم چون خیلی از اینها سر در نمیارم. :fp: :1: بعد از بازی با میلان من گفتم این تیم منو فقط داره به سمت نا امیدی سوق میده اما شما مخالفت کردید.گفتید داریم با تیم دوممون بازی می کنیم که زیاد انتقاد واردی نبود چون تیم تقریبا تمام بازیکنهای اصلیش رو بازی داد. بعد از بازی با میلان گفتم این تیم اون تیم قبل نیست آمار پاسهای اشتباه تیم 100 برابر شده دیگه تیم نمی تونه 4یا حتی 5 پاس درست پشت سر هم بده گفتید به خاطر جام حذفی و بی انگیزگی و اینجور چیزهاست. ولی نکته مهم تر. اگر که بازی گره خورد، شما از کدوم بازیکن انتظار دارید گره بازی رو باز کنه؟ :hmm: :hmm: فکر نکنم واسش جوابی داشته باشید،چون ما واقعا همچین بازیکنی نداریم که گره بازی رو باز کنه. این تیم هر چه سریعتر یه فوروارد می خواد و با ایموبیله،گابیادینی و حتی یورنته توی این مقطع از فصل کارش راه نمی افته. تیم بازیکن تکنیکی می خواد. پ ن 1: بعد از این مساوی نا امیدی زیادی احاطه ام کرده، اصلا شور و شوقی واسه دیدن ادامه فصل ندارم.ممکنه تا یه مدت فوروم نیام.استرس درس و کنکور کم بود استرس یووه عزیزم هم داره بهش اضافه میشه. :fp: پ ن2:بعضی ها میگن کاپیتان افت کرده(حقیقتش من گل رو ندیدم) ولی علت افتش رو فکر کنم بدونم.امروز النا دست خواهر و 2 تا بچه اش رو گرفت رفت میامی تعطیلات :1: :fp: .فکر کنم به خاطر این باشه. :1:

#79
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر


تو پست قبلی سه تا مشکلی که به نظرم باعث شده روند یووه به این شکل در بیاد رو گفتم ولی اگه کلی تر بخوایم نگاه کنیم مشکل اصلی ما همون نداشتن مهاجم هست. الان میبینید از 18 تا شوت زده شده 9 تاش تو چارچوب بوده و فقط و فقط یکیش تبدیل به گل شده! که اون رو هم از روی یه کاشته و توسط یه هافبک (یا در واقع مدافع حریف) تونستیم به ثمر برسونیم! در واقع تبدیل موقعیت به گل یا همون conversion rate توی مهاجمای ما یه چیزی فراتر از افتضاحه (چیزی حدود 5 درصد)؛ حالا این رو هم در نظر بگیرید که خیلی از موقعیتهای درصد بالا اصلا به مرحله شوت هم نمیرسند!!!


و جالبه گلی هم که میخوریم روی اشتباه مسلم بهترین مهاجم تیممون شکل میگیره! در حالی که مهاجمی مثل فن پرسی (که تمام تابستون دنبالش بودیم) در بازی همزمان یه گل میزنه و کل دنیا تفاوت کلاس بازیش رو با تمام بازیکنای حاضر در زمین میبینن!


خب به جز همه این مشکلاتی که گفتم و گفتید (تاکتیک، سیستم، مصدومها، انگیزه و...) مشخصه بزرگترین مشکل ما نبودن تاپ پلیر در خط حمله مون هست که همچنان فرصت برای رفع مقطعیش وجود داره. اگه ژانویه مهاجم نگیریم با امثال ووچینیچ و متری و سبا باید قید صعود به مراحل بالی سی ال رو بزنیم و فقط کلاهمون رو بچسبیم که باد نبردش!

#80
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
یک عصر بد برای یووه در ژانویه ای که سیاهی اش تمامی ندارد. خیلی بد بازی کردیم و در این مورد هیچ جای دفاعی از تیم نیست.مشکلاتمون در این تساوی های خرکی خیلی خیلی واضحه اما نمی دونم چرا باز از همون جا زخم می خوریم.دیگه برامون طبیعی شده این تساوی ها... حمله می کنیم، گل نمی زنیم، حرص میخوریم، باز حمله می کنیم، گل می زنیم!، می ریم تو لاک دفاعی، ضد حمله می زنیم، گل نمی زنیم، حرص می خوریم، تیم حریف حمله می کنه، گل می زنه، حرص می خوریم!!! دقیقا روندی که بر مساوی های این فصل و فصل گذشته ی ما حاکم هست چیزی جز این نیست. واقعا جالب و عجیبه که می دونیم مشکل تیم در چیه ولی رفعش نمی کنیم.واقعا برام قابل هضم نیست چرا وقتی گل می زنیم می ریم تو لاک دفاعی؟ خوب نرو عزیز ِ من.این همه مساوی نباید درس عبرت بشه؟ کلا به عبرت اعتقادی داری دوست عزیز؟! جمعش کنین این بساط بی خیالی رو.آقایون بازیکنان بازی رو به اونجایه خودشون دایورت کردن.اصلا بی خیال ِ بی خیال.انگیزه رو بوسیدن گذاشتن کنار.خوب چه وضعشه؟ بابا تا همین 2 هفته پیش 8 امتیاز تا تیم دوم جدول فاصله داشتیم.5 امتیاز رو مفت ِ مفت از دست دادیم.تو بازی با سامپ برتر بودیم و 70 دقیقه 1 یار بیشتر از حریف داشتیم و در خونه داشتیم بازی می کردیم نتونستیم بازی برده رو نگه داریم... اینجا با کلی بدبختی و خوش شانسی یه گل زدیم باز گل خوردیم...فقط و فقط به خاطر اینکه اصلا این تیم خوابش برده. بدون شک یکی از عوامل اصلی نبردن در این بازی کونته است که بعد از این همه بازی و مساوی در این 2 فصل نفهمیده این بازیکنا رو نباید به حال خودشون بگذاره...فصل قبل عین آب خوردن می تونستیم قهرمان بشیم ولی فقط به خاطر تساوی های بیهوده و الکی بازی رو از دست دادیم و آخرش با کلی حرص خوردن قهرمان شدیم.الانم همونه...هیچ چی عوض نشده.داریم خودمون رو اذیت می کنیم.داریم کار خودمون رو سخت می کنیم.بدون شک از تیم های پایین تر خودمون خیلی خیلی بهتر هستیم ولی داریم خودمون فاصله رو کم می کنیم. نمی دونم چرا کونته این مشکل رو حل نمی کنه.خوب چی میشه بعد از زدن گل با حمله بازی رو اداره کنین نه با دفاع صرف.تو این 10-12 سالی که بازی های یووه رو نگاه می کنم اولین باریه که چنین مشکلی رو در بازی یووه می بینم! اصلا بی سابقه است این قضیه.معمولا تو این چند سال یا گل نمی زدیم به خاطر نداشتن بازیکنان هجومی خوب یا گل زیاد می خوردیم به خاطر مصدومیت های متوالی مدافعان.ولی هیچ وقت ندیدم که گل بزنیم و جلو باشیم بعد عین خنگولا بریم دفاع کنیم تا حریف بیاد بازی رو مساوی کنه... نمی دونم کونته داره چی کار میکنه...منکر این نیستم که غایبان فعلی تیم در این نتایج ناخوشانید نقش داشتن ولی با همین تیم و همین بازیکنان و همین موقعیت های کم و اندک بازم بیاد می بردیم. به هر حال حقمون نبود ببریم.حتی وقتی جلو هم بودیم حقمون برد نبود.روی یه خوش شانسی به گل رسیدیم و کار خاص دیگه ای انجام ندادیم.فقط ساده لوحانه و با بی انگیزگی تمام هجوم های بازیکنان پارما رو نظاره کردیم تا گل خوردیم و بعدش هم تیم حال حمله کردن و فشار آوردن نداشت... این تیم مشکل داره.یعنی مشکل فنی داره.نیاز به یه تعمیر اساس داره.یه شوک درست و حسابی.اصلا این تیم خوابش برده.همه خوابشون برده.لاتزیو بغل گوشمونه.لحظه به لحظه داره خطرناک تر می شه.بذار بهتر بگم: ما داریم لاتزیو رو خطرناک تر می کنیم.هنوز اتفاق خاصی نیافتاده.هنوز به لبه پرتگاه نرسیدیم.دوران بحرانی یه ماه بعد شروع میشه که تیم بره تو دل لیگ قهرمانان و اون وقت یادمون میاد که چه 5 امتیاز مهمی رو از دست دادیم. امیدوارم تا بازی با فیورنتینا چنین اشتباهاتی انجام نشه و از تیم سر نزنه.سری آ کم کم داره به یه چالش جدید تبدیل می شه برامون که خودمون توش بزرگترین اشتباهات رو انجام دادیم.باید تا آغاز بازی های لیگ قهرمانان تمام امتیازات رو بگیریم شاید یه کم فشار از روی تیم برداشته باشه.به اون صورت بازی های سختی هم نداریم...امیدوارم.





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی