پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سری آ در فصل 2013-2012

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
67 پاسخ برای این موضوع

#21
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

گل با چاشنی غرولند
در حالی که بحث و جدل به تورین بازگشت، مائورو ایکاردی در سمپدوریا توجه همه را جلب کرد. جانکارلو رینالدی و گزارشی از هفته 22 به یاد ماندنی.

[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]
[img width=480 height=195]http://www.picofa.org/images/2n4aunhbg0idzjku6938.jpg[/img]

این هفته میشد وبلاگ دیگری از آه و ناله های آنتونیو کونته درست کرد. فریادهای بعد از بازی او درست بعد از اینکه تیمش نتوانست از پس جنوا بربیاید، تیترهای اکثر روزهای هفته را جور کرد. اما بیایید به جای آن، تیتر 1 را به مائورو ایکاردی بدهیم.

تصویر-تصویر
این یک دوره احساسی برای سمپدوریاست. آنها در این هفته پرزیدنت گارونه را به دلیل بیماری طولانی مدتش از دست دادند و می خواستند احترام فوتبالی خوبی در مقابل پسکارا به این مسئله نشان دهند. آنها با استایل این کار را انجام دادند و ایکاردی شکنجه گر اصلی بود.

نمایش او پر از انرژی و شور جوانی بود. او دفاع حریف را آزار داد و وقتی سوت پایان به صدا در آمد، سهم از در پیروزی 6-0 تیمش 4 گل بود و باعث شد بعد از چند روز لبخند دوباره به لب هواداران دوریا بازگردد.

چزاره پراندلی هم دلیلی برای خوشحالی از این بازی داشت. ایکاردی متولد روساریو همواره تاکید کرده که وقتی صحبت از تیم ملی می شود، همیشه محل تولدش را به محل تولد آبا و اجدادش ترجیح میدهد. هرچند صحبتهای بعد از بازیش نشان داد آینده او ممکن است در آتزوری باشد نه در آلبیچلسته.

"همیشه گفته ام که احساس آرژانتینی بودن دارم اما اگر ایتالیا مرا بخواهد خیلی خوب است. اگر این اتفاق بیفتد هر تصمیمی برای من بهتر باشد خواهم گرفت."

تصویر-تصویر
اما اتفاقات غم انگیز در تورین رخ داد. ابتدا کونته را داشتیم که ادعا کرد تیمش نه یکی نه دو تا بلکه مستحق 3 پنالتی در بازی با جنوا بود و شرم و ننگ نثار کرد. سپس مدیر بپه ماروتا بود که ادعا کرد داور قضاوت سختی داشته چون اهل ناپل بوده است – خانه تیمی که اصلی ترین رقیب بیانکونری است. آن استایل خاص یوونتوس که به آن مشهور بود، آنجا نبود.

این تنها یک شائبه فردی نیست بلکه معنی این ادعاست که کم کم دارد بسیار ملال آور میشود. هفته پشت هفته از ما خواسته می شود باور کنیم یک تئوری بعد از کالچوپولی در جریان است و تبعاتش گریبان بانوی پیر را می گیرد. این برای هواداران خودشان کارساز است اما برای بقیه که حافظه شان بیشتر از ادعای اخیر کار میکند، کمی بیش از حد خسته کننده است.

کونته می توانست بیشتر از داور به تیم خودش وموقعیتهای از دست رفته نگاه کند. آنها روز شنبه بسیار کند بودند در حالی که رقیبشان هم مقابل کیوو لغزیده بود.خط حمله شان هم بسیار بی خطر و کند بود در حالی که اغلب توپ را در اختیار داشتند. و با وجود شکایت هایشان، در این فصل برای هیچ تیمی در سری آ به اندازه بیانکونری پنالتی گرفته نشده است.

اما کار راحت این است که با تمام قوا شکستتان را به گردن داوران بیندازید صرفا به امید اینکه چند تصمیم به نفع شما در هفته های آتی گرفته شود. چقدر از این سخن فیلسوفانه ووجادین باسکف، پیشکسوت سمپ دور هستیم که می گفت: "بله پنالتی است، وقتی داور سوت زده باشد."

تصویر-تصویر
نقطه غم انگیز ماجرا اینجاست؛ پشت این طوفان اعتراضات تکراری، فصلی فوق العاده در حال رقم خوردن است. ناپولی با برد مقابل پارما به سه امتیازی بانوی پیر رسید – برد در انیو تاردینی کاری است که تا کنون در سری آ این فصل هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده است. اما کسی چه می داند، شاید همه توپ جمع کنها از اهالی ناپولی باشند؟

تصویر-تصویر
به جز ناپلیها، هفته خوبی برای میلان بود و آنها به کورس کسب سهمیه های اروپایی بازگشتند. آنهایی که بازیهای اول فصل آنها را دیده اند این ریکاوری را در حد ریکاوری یک جزامی از بیماریش میدانند. سفرشان به آتالانتا ثابت کرد آنها راه پیشروی را یاد گرفته اند و در حالی که تیمهای اطرافشان لغزیدند، به آنها اجازه پیشرفت داد. شاید ماکسی آلگری آن قدر که تا چند ماه پیش به نظر می آمد، بی لیاقت نباشد.

تصویر-تصویر
روسونری این هفته بالاتر از فیورنتینایی قرار گرفت که از برد در کاتانیا یک شکست ساخت. اخیرا تصاحب توپ بالا واز دست دادن موقعیتهای گل برای ویولا عادی شده است. با سه شکست در لیگ و حذف از کوپا ایتالیا به نظر میرسد 2013 عدد بدشانسی آنها باشد. در حالی که رقیب سیسیلی آنها بوی اروپا به مشامشان خورده است.

http://img.uefa.com/...70x70/50137.png
اگر فوتبال بی المللی به رم برسد به نظر می رسد مجرای آن از طریق کوپا ایتالیا باشد تا از لیگ و بعد از یک مسابقه دیوانه کننده مقابل بولونیا. به نظر میرسد وقتی جالوروسی در زمین است باید منتظر جشنواره گل باشیم. در فاز حمله ترسناک هستند اما در استادیو دلآرا دفاع آنها به اندازه یک اتوبان سه بانده باز شده بود!

http://img.uefa.com/...70x70/50029.png
در بازی یکشنبه شب اینتر و تورینو در جوزپه مه آتزا هم هیجان زیادی وجود داشت. گراناتا تیمی رو به پیشرفت نشان داد در حالی که نراتزوری همچنان در حالت "توطئه ای در جریان است" باقی ماند. آنها یک تساوی 2-2 با غافلگیری های زیادی مهیا کردند مثل دابل ریکاردو مگیورینی مقابل تیمی که فوتبالش را از آن شروع کرده است.

ای کاش از الان تا پایان فصل بازیهایی مثل این و نمایشهایی مثل نمایش ایکاردی کانون صحبتها باشند. به جای شکایت در مورد تصمیمات داور، ما می توانیم به آنچه تیمهای سری آ به آن رسیده اند صحبت کنیم. اما احتمالا دیگر نمی شود به آن فوتبال ایتالیایی گفت، اینطور نیست؟

http://www.shiaupload.ir/images/96961138761801504019.png



#22
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=59]http://upload.iranvij.ir/images_dey91/33518614945033566896.png[/img]

نقل قول های تمسخر آمیز هفته به قلم سوزی کامپانله

مارکو بدجنس

" اگر من یک دروغگو هستم پس رافا بنیتز هم لاغر است"

مارکو ماتراتزی به خوبی ذات بدجنس دخترانه خود را نشان می دهد

" این که از آن ها بخواهیم در پایان بازی ها همانند لردهای بریتانیایی رفتار کنند،دشوار است"

بهتر است کَسی به رئیس باشگاه یووه،آندره آ آنیلی بگوید که Downton Abbey فیلمی مستند در مورد بریتانیا مدرن نیست

"اوه،هیچ یک از آن صحنه ها پنالتی نبودند،همیشه حق با داوران است و آن ها درست تصمیم می گیرند،در حقیقت ووچینیچ دایو کرد،در حقیقت او باید برای این شبیه سازی خود جریمه می شد و مارکتی به هیچ وجه تماسی با او نداشت.سبا جووینکو باید به دلیل دایو جریمه می شد؟او باید اخراج می شد،تا دیگر سعی نکند داور را فریب دهد...مورد کلوزه؟اوه..آن خطایی بسیار شدید بود و یک پنالتی واضح"

آنتونیو کونته باز هم به دلیل اظهارات طعنه آمیز جریمه می شود؟

" من هرگز ندیدم مورینیو برود و این چنین به داوران حمله کند،هرگز.مورینیو ممکن بود دستان خود را به صورت دستبند زده نشان دهد اما هرگز این گونه رفتار نمی کرد"

واکنش موراتی در مورد واکنش های کونته پس از دیدار برابر جنوا

" من هرگز با داوران این چنین برخورد نمی کردم بلکنه می رفتم خانه و جا رختی را درب و داغون می کردم"

نکات و راهنمایی های مفید زامپارینی برای هفته های آتی

" من به دلایل سیاسی ماریو را جذب نکردم،من به این دلیل او را جذب کردم که 2 گل به آلمانی ها زد و گریه آن ها را در آورد بر خلاف مونتی نخست وزیر که گریه ایتالیایی ها را در آورده است"

سیلویو برلوسکونی آتش بازی را در حمام اتحادیه اروپا خاموش خواهد کرد

" کاکا و دروگبا به احتمال 101% به میلان نمی آیند،بالوتلی؟ او 99.99%...."

آیا گالیانی بدبین است یا کار خود را بر اظهارات دمدمی مزاجی استوار کرده است

" ما می توانیم مهاجمین با مدل موهای موهیکانی را برای میلان تشکیل دهیم"

ال شراوی در حال آماده شدن برای دعوا در رختکن میلان بر سر ژل مو با بالوتلی

" معروفیت ماتراتزی فقط به دلیل زیدان است"

بله،زلاتان ایبراهیموویچ،گلزنی در فینال جام جهانی و کسب یک 3 گانه با اینتر به هیچ وجه موثر نبود،بود؟

" داور بازی،مارکو گوئیدا اهل ناپل است بنابراین این شاید دلیلی باشد بر اظهار نظر او مبنی بر این که من در وضعیت دشواری هستم،تصور کنید که یک داور از تورین برای بازی ناپولی رفته بود"

ماروتا فراموش کرده است،داوری که اهل تورین باشد شاید اصلا هوادار تورینو باشد

" من احترام زیادی برای رئیس پولویرنتی قائلم،من به سمت او رفته و او را در آغوش خواهم گرفت و امیدوارم او هم این کار را انجام دهد حتی اگر بعدا مرا فحش دهد..."

وینچنزو مونتلا فقط ترجیح می دهد در طول در آغوش گرفته شدن فحش نشنود و این انحراف وحشتناکیست

" توئیتر شاید بهترین راه برای نشان دادن احساسات شما نباشد"

ایجنت متئو ماتراتزی شاید از نیروی #cryingrightnow اطلاع نداشته باشد

" مورینیو معرف مربیانیست که فقط به دنبال پیروزی هستند.برای من او فقط چیزی بیشتر از یک کاراکتر است اما کاراکتری گه به طور قطع در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند"

زدنیک زمن شبیه مورینیو است،اما او چارلی شین نیست

" من می توانم برای ستاره های جوان و آینده دار باشگاه همانند یک برادر بزرگتر باشم"

متئو فلامینی،شما نامزد انتخاب شدن به عنوان یک نقطه(پیچ) روی نیمکت شده اید نه برادر بزرگتر برای بازیکنان جوان

" بر حسب ویژگی ها،من می خواهم بگویم که مائورو ایکاردی باتیستوتا جدید است"

بنا به منطق آبین مورنو ایجنت ایکاردی هر بازیکن بلند قد آرژانتینی یک باتی جدید است اما اگر کوتاه قد باشد پس مسی جدید خواهد بود

تصویر



#23
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=195]http://redhue.ir/images/48103426183301932711.jpg[/img]



تصویر
Stefano Sorrentino - Palermo
سيوهايي كه داشت ، توپ هايي كه با نوك انگشت دور كرد، واكنش ها و از خودگذشتگي ها و حركت خوبش بر روي كرنر هاي ارسالي كه توانست به خوبي و شايستگي از دروازه خود دفاع كند. مانند يك فرمانده براي تيمش بود.
او با واكنش های خودمهاجمین حريف را خسته كرد و توانست چندين حمله خطرناك حريف را به خوبي خنثي كند . << فرمانده >>

تصویر
Nicola Legrottaglie - Catania
در هر نيمه در فرم ايده آلي بود و درگيري هاي زيادي با حريف داشت. دخالت هاي او براي كاتانيا بسيار حياتي بود، به خصوص دفع توپي كه مقابل لياچيچ داشت. در نيمه دوم هم يك حمله خطرناك حريف را با ضربه سر خود با قدرت به كرنر فرستاد. << همه كاره >>


تصویر
Leonardo Bunucci - Juventus
هميشه آماده براي مقابله با حملات .
اجازه حركتي را به بازيكن هاي حریف نداد و با قدرت پشت دفاع يوونتوس را پوشش داد و بازي هاي مستقيم خوبي رو براي شروع حملات انجام به نمایش گذاشت كه باعث ایجاد فرصت های خوبی براي يووه شد. << طراح >>

تصویر
Marco Anderolli - Chievo
يك صخره واقعي در قلب دفاع كيه وو و يك مبارز واقعي !
مقابله او با مهاجمين لاتزيو بسيار خوب و ديدني و البته با دقت انجام شد و مهره حياتي براي تيمش به حساب مي آمد. البته با همكاري ديگر مدافع تيم يعني سزار. << مقاوم >>

تصویر
Stephan Lichtseiner - Juventus
يك بازيكن فعال در سمت راست يووه و كسي كه مشكلات زيادي را براي حريف ايجاد ميكند. فابيو كواليارلا توانست گلش را با يكي از نفوذهاي لختشتاينر و پاس خوب اين بازيكن سوئيسي به ثمر برساند . << خستگي ناپذير >>

تصویر
Marke Hamsik - Napoli
بازي خوب او كه او را از دسترس حريف خارج كرده و ارائه يك فوتبال فراتر از تصور و داشتن هوش بالا در بازي كه او را بسيار متمايز كرده. توپ هاي خطرناك و هوشمندانه اي كه هميشه براي مهاجمين ارسال ميكند باعث ايجاد خطر و جلو رفتن تيمش ميشود. << ستودني >>

تصویر
Alessandro Diamanti - Bologna
مردي كه نمايش فوق العاده اي در خط هافبك بولونيا داشت و طراح اكثر حملات اين تيم بود. دو ضربه عالي به سمت دروازه حريف زد و بازي هجومي خود را با شوت زني تكميل كرد. << خلاق >>

تصویر
Blerim Dzemaili - Napoli
بازيكن سوئيسي كه پاس هاي بسيار خوبي به هم تيمي هاش داد و همواره يك ارتباط موثر و قوي بين خط دفاع و حمله بود.
نميتوان پاس گل خوبش را به همسيك به راحتي از ياد برد. << سرسخت و قوي >>

تصویر
Pablo Alvarez - Catania
شوت دقايق ابتدايي و اواخر بازي او همگي نشان از قدرتش دارند. اين بازيكن آرژانتيني مشكلات زيادي را براي حريف به وجود آورد و از سمت راست و همچنين با تعويض منطقه بازي به سمت چپ و فعاليت زياد يك تهديد جدي براي حريف بود. << مفيد >>

تصویر
Mauro Icardi - Sampdoria
در همان شهري كه مسي متولد شده به دنيا آمده و همچنان بازي زيباي گذشته خود را تكرار ميكند.
بعد از زدن 4 گل و نمايشي زيبا مانند بازي يووه توجه همه را به خود جلب كرده. او توانست يكي از زيباترين گلهاي فصل را به دروازه بان پسكارا بزند. << استثنايي >>


http://redhue.ir/ima...08991734304.jpg
Ricardo Meggiorini - Torino
در گل اولي كه به ثمر رساند موقعيت خوبي داشت. ابتدا توپ خوبي را از روي اشتباه گوارين بدست آورد و سپس به زيبايي مدافعين اينتر رو فريب داد. تورينو قبل از اينكه او موقعيت نصفه و نيمه خود را به گل تبديل كند بازي خوبي را ارائه ميكرد و با تلاش مهاجم خود بازي را تحت كنترل داشت. << تهديد >>

Special Mentions
Alberto Gilardino - Bologna, Cyril Thereau - Chievo, Paolo Cannavaro - Napoli, Juan Zuniga - Napoli, Alberto Paloschi - Chievo, Francesco Totti Roma, Lucas Castro - Catania, Lorenzo De Silvestri - Sampdoria -



#24
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 23. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 8.88 MB - Time : 00:56

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 5.61 MB - Time : 00:36

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 6.85 - Time : 00:43

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 4.97 MB - Time : 00:32



#25
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
[center][img width=480 height=195]http://redhue.ir/images/80735226904825448989.jpg[/img]



تصویر
Emiliano Viviano - Fiorentina
بعد از يك ماه دوري اين دروازه بان ايتاليايي بار ديگر به درون دروازه برگشت و توانست چندين سيو مهم در بازي داشته باشد و در برابر ايشاك بلفوديل و نيكولا سانسونه واكنش هاي خوبي را نشان دهد. << باشكوه >>


تصویر
Andreas Granqvist - Genoa
فرم و آمادگي عالي خود را با شروع هاي مجددي كه براي حملات داشت به خوبي نشان داد. و پاس گلي كه با سر به هم تيمي خود داد نمايش او را تكميل كرد.همه چيز را در بازي هوايي برد ، به خصوص زماني كه سانتر خطرناك گونزالس را با ضربه سر خوب خود دور كرد. و مهار فلوكاري در مدت زيادي از زمان بازي گرچه او نهايتا موفق به گلزني شد. << شجاع و قدرتنمند >>


تصویر
Paolo Cannavaro - Napoli
يك كاپيتان واقعي كه به سختي در بازي با پا دچار اشتباه ميشود.مهاجمين كاتانيا را در هر بار مقابله شكست داد و يك گل زيبا هم به ثمر رساند كه واقعا فوق العاده بود. << ماهر >>


تصویر
Kamil Glik - Torino
يكي ديگر از بازي هايي كه توانست به خوبي انجام دهد و در هر دو نيمه نمايش فوق العاده اي داشته باشد.همواره درگيري هاي خوبي با مهاجمين سمپدوريا به خصوص ايكاردي داشت و توانست با ضربه سر خود بارها توپ هاي خطرناك حريف را دور كند. << فعال >>


تصویر
Stephan Lichtsteiner - Juventus
با اينكه 2 بازيكن كيه وو مامور مهار كردن او بودند اما او همچنان بازيكن خستگي ناپذير و فعال يوونتوس در سمت راست بود.در حالي كه چندين موقعيت خطرناك را از دست داد اما توانست بعد از يك حركت زيباي تيمي گلزني كند. << عالي >>


تصویر
Radja Nainggolan - Cagliari
در دقيقه 3 بازي و در كمتر از 5 دقيقه تواست گلزني كند و در ادامه بازي هم بسيار فعال و پرتحرك بود و بازيكنان مقابل خود را به زحمت انداخت .شايد لازم باشد براي انتخاب بهترين بازيكن ميدان از بين او و ماركو سائو قرعه كشي كنيم ! << پر غرور و شكوهمند >>


تصویر
Marek Hamsik - Napoli
همسيك در بازي در ميانه ميدان قدرت زيادي دارد و آرامش و نبوغ خود را در پاس گل زيبايي كه داد بار ديگر ثابت كرد.
او همچنين چندين حمله مهم و خطرناك را ترتيب داد و در گلزني كاناوارو نقش مهم داشت. << چشم نواز >>


تصویر
Juan Zuniga - Napoli
در سمت چپ بسيار فعال و اميدواركننده ظاهر شد و در گل همسيك نقش مهمي را ايفا كرد.
هميشه به درگير شدن با بازيكنان حريف و تلاش تمايل دارد و باعث شد بازيكنان سمت راست ناپولي به دليل تحرك زيادي او عقب نشيني كنند و كمتر اجازه نفوذ پيدا كنند. << در خدمت تيم >>


تصویر
Mario Balotelli - Milan
عجب شروعي ! از دقيقه اول تا آخرين دقيقه بازي كه ضربه پنالتي را تبديل به گل كرد بسيار موثر بود.
شوتهاش،فريادهاش،عطش تمام نشدني او براي گلزني و سانترهاي خطرناكش. << خطرناك >>


تصویر
Marco Sau - Cagliari
مرد كوچكي كه مانند يك قهرمان در ميدان بود.
پاس او بود كه ناينگولان توانست گل اول را به ثمر برساند و گل به خودي دروازه بان رم كه بر اثر حركت خوب او در محوطه جزيمه رخ داد.البته 2 فرصت خوب گلزني را از دست داد اما نشان داده كه كلاس بالايي در گلزني دارد. << خيره كننده >>


http://redhue.ir/ima...01640723906.jpg
Innocent Emeghara - Siena
زانتي هرگز نتوانست اين بازيكن سوئيسي متولد نيجريه را مهار كند.
كسي كه تا قبل از اين تنها 33 دقيقه در مسابقات سري آ به ميدان رفته بود و تواست بسيار عالي و غيرقابل باور ظاهر شود ، به خوبي و با آگاهي كامل بازي ميكرد و توانست در اولين حضور كامل خود بسيار عالي عمل كند و سيه نا را صاحب يك ضربه پنالتي كرد. << شگفت انگيز >>



Special Mentions
Alberto Gilardino - Bologna, Juraj Kucka - Genoa, German Denis - Atalanta, Andrea Bertolacci - Genoa, Alessandro Rosina - Siena, Stephan El Shaarawy - Milan, M'Baye Niang - Milan, Matteo Rubin - Siena

#26
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

? Serie A Week 23: Did You Know

[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/balotelli-m-smug490ai.jpg[/img]


بازگشت پر سر و صدای ماریو بالوتلی، اخراج ِ زدنک زمن و دابل شدن ِ اینتر توسط سیه نا، همگی در فضولی های سوزی کامپاناله در هفته ی 23 ام.


بالوتلی 22 امین گل خود در سری آ را پس از گلزنی در برد ِ 4-3 اینتر در 9 می 2010 برابر کیه وو به ثمر رساند. این سومین بار در سن سیرو بود که بالوتلی گل ِ پیروزی بخش را برای تیمش به ثمر می رساند، آخرین بار وی این کار را در 29 اکتبر 2009 و برابر پالرمو انجام داده بود. بالوتلی هرگز در دوران حرفه ای بازی خود در سری آ و لیگ برتر پنالتی از دست نداده است، 7 پنالتی زده که هر 7 ضربه را به گل تبدیل کرده است. ماریو بالوتلی چهارمین بازیکن میلان در این فصل بود که پشت ضربه پنالتی می ایستادف قبل از وی پاتزینی 3 بار پنالتی زده بود که هر 3 را گل کرده بود، روبینیو یک ضربه زده بود که گل شده بود و پاتو تنها پنالتی که زده بوده را از دست داده بود.


میلانی ها در 15 هفته اخیر 31 امتیاز به دست آورده است که بیشتر از هر تیم دیگری در سری آ است، آنها همچنین پنجمین برد پیاپی خانگی خود را کسب کردند. روسونری در 11 هفته اخیر تنها 1 شکست را تجربه کرده است، 8 بازی از 11 بازی اخیر خود را برده است. اودینزه دومین شکست پیاپی خود در بیرون از خانه را پذیرا شد، این تیم در 7 دیدار اخیر خود تنها 1 بازی را برده است. جیامپیرو پینزی 19 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند که دومین گل وی در این فصل بود. پس از 3 بازی متوالی که الشراوی موفق به گلزنی به اودینزه شده بود در این بازی از این مهم باز ماند.


داور این بازی آقای پائولو والری در این فصل در 10 بازی به عنوان داور وسط قضاوت کرده است، وی در این 10 بازی 10 کارت قرمز داده و 8 پنالتی گرفته است. در 10 بازی آخر بین میلان و اودینزه مجموعا 47 گل به ثمر رسیده است.


زدنک زمن به پایان دوران مربی گری خود در رسید، با کسب میانگین 1.48 امتیاز در هر بازی و برای نهمین بار در دوران مربی گری خود اخراج شد. مربی قبلی که لوئیز انریکه بود میانگین نمراتش 1.47 بود. بعد از 22 دسامبر 2012 که رم موفق شد در خانه میلان را 4-2 شکست دهد دیگر موفق به پیروزی در سری آ نشده بودند، 3 شکست و دو تساوی حاصل کار آنها در بازی های اخیر بوده است. بعد از پسکارا که 48 گل در سری آ در این فصل دریافت کرده است رم با دریافت 42 گل در جایگاه بعدی قرار دارد. بعد از شکست 4-1 به یوونتوس در سال 2009 آنها هرگز در خانه در برابر تیمی 4 گل نخورده بودند، کالیاری خود یک بار و در سال 1968 موفق به شکست رم در زمین ِ حریف با نتیجه 4-1 شده بود.


فرانچسکو توتی 223 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، مارکینیو و ناینگولان پنجمین گل خود را در سری آ زدند، فرانچسکو پیزانو پس از 176 بازی در سری آ بالاخره موفق شد نخستین گل خود در سری آ را به ثمر برساند. اکدال 100 امین بازی خود در سری آ را تجربه کرد، در حالیکه دانیله کونتی تعداد بازی های خود در سری آ با لباس کالیاری را به عدد 400 رساند. گل به خودی ِ مائورو گویکوئکئا 600 امین گل این فصل ِ سری آ بود. جالوروسی ها همچنان در حال ادامه دادن به آمار خوب خود در نیم ساعت ابتدایی بازی هستند، آنها در این بازه زمانی 19 گل به ثمر رسانده اند و 12 گل دریافت کرده اند.


کالیاری فصل گذشته نیز موفق شده بود در استادیو المپیکو، رم را 2-1 شکست دهند، حالا آمار آنها در شهر رم برابر تیم رم 4 برد و 14 تساوی و 16 شکست است. کالیاری از 26 ژانویه 2009 که در بیرون از خانه موفق شده بودند در خارج از خانه 4 گل بزنند تاکنون موفق به برد در بیرون از خانه با زدن 4 گل نشده بودند، در سال 2009 آنها در شهر رم و به لاتزیو 4 گل زده بودند.


سیه نا تاکنون در سری آ تا قبل از این فصل نه در خانه و نه بیرون از خانه موفق به شکست دادن اینتر نشده بود، اما حالا آنها به طرز شگفت انگیزی اینتر را دابل کردند. در برد ِ سیه نا در سن سیوربا نتیجه 2-0 کوسمی سرمربی سیه نا بود. نراتزوری 4 بازی آخر خود در برابر سیه نا در توسکانی را برده بود. اینتر در 6 بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ تنها 1 امتیاز کسب کرده است. برای نخستین بار در این فصل سیه نا موفق شد در نیمه نخست 2 گل به ثمر برساند.


امگارا بازیکن جدید سیه نا در نخستین بازی خود در سری آ موفق به گلزنی شد. پس از گلزنی با لباس رجینا به فیورنتینا در سال 2009 این دومین گل ِ السیو سستو در سری آ بود، در حالیکه روسینا 25 امین گل خود در سری آ را زد. آنتونیو کاسانو پس از گلزنی در 21 اکتبر 2012 برابر کاتانیا در این بازی موفق به زدن 93 امین گل خود در سری آ شد.


کاپیتان زانتی با حضور در 592 امین بازی خود در سری آ خود را به رکورد بازی جانلوکا پالیوکا در سری آ رساند و حالا در رده دوم بیشترین تعداد بازی در سری ا پس از پائولو مالدینی قرار دادر که 647 بازی در سری آ انجام داده است. اولین بازی زانتی در سری آ در 27 آگوست 1995 در برابر ویچنزا بود زمانی که وی تنها 22 سال سن داشت.


کاپیتان سیه نا سیمونه ورگاسولا 300 امین بازی خود برای باشگاه را انجام داد، او نخستین بازی خود در سری آ را در 18 ژانویه 2004 برابر یوونتوس انجام داده بود.


از زمانی که کورینی در اواسط فصل سرمربی گری کیه وو را بر عهده گرفت این تیم در بنتگودی نباخته بود و 4 برد کسب کرده بود و بقیه بازی ها را مساوی کرده بود. در 20 بازی اخیر خرهای پرنده تنها 1 بار موفق به شکست یوونتوس شده بودند و در این 20 بازی 13 بازی را واگذار کرده بودند. آنجلو السیو حالا 9 بازی است که به عنوان مربی یووه تیم را با برد از زمین خارج کرده است، 2 بار باخته و 2 بار هم مساوی کرده است.


یوونتوس پس از 2 تساوی و 1 شکست در تمام مسابقات طعم پیروزی را چشید. الساندرو ماتری تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 60 رساند. استفان لیختشتاینر 8 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند، این گل سومین گل وی در این فصل بود و با زدن 3 گل در این فصل بهترین فصل خود را سپری می کند. یوونتوس تنها 1 بازی از 29 بازی خارج از خانه اخیر خود را باخته است که شکست 1-0 به میلان در نوامبر 2012 بود، آنها از این تعداد بازی 18 بازی را برده اند و 11 بازی را مساوی کرده اند.


ناپولی پس از گذشت 23 هفته موفق به کسب 49 امتیاز شده است، تنها 1 امتیاز کمتر از رکورد باشگاهشان در فصل 1989-1990. ناپلی ها در 20 بازی اخیر خانگی خود موفق به زدن 48 گل شده اند.


مارک همسیک حالا به تمام تیم های سری آ از آغاز دوران بازیگری در سری آ گل زده است، وی قبلا موفق به گلزنی به کاتانیا نشده بود. بازیکن اهل اسلواکی ِ ناپولی در این فصل از بازی های سری آ 11 پاس گل داده است، در بین 5 لیگ معتبر اروپایی تنها آندرس اینیستا با دادن 12 پاس گل بالاتر از وی قرار دارد.


پائولو کانناوارو پس از 22 آوریل سال 2012 که موفق به گلزنی به نووارا شده بود تاکنون نتوانسته بود در سری آ گلی بزند، وی در این بازی 11 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، 6 گل از این 11 گل در ناپل به ثمر رسیده است. بازی برابر کاتانیا 259 امین بازی ِ کانناوارو برای ناپولی بود و اکنون وی در لیست رکورد داران بازی برای ناپولی در کنار دیه گو آرماندو مارادونا قرار گرفت.

کاتانیا نتوانست یک رکورد جدید در تاریخ باشگاه خود با کسب 4 برد پیاپی ثبت کسب کند، در تاریخ باشگاه پس از سال 1960 هرگز این تیم 2 بازی خارج از خانه ی متوالی را نبرده است. کاتانیا تاکنون تنها 1 بار در سری آ موفق به شکست دادن ناپولی در سن پائولو شده است که به یک برد 1-0 در ژانویه 1961 بر می گردد، از آن به بعد ناپولی در سن پائولو 1 مساوی و 10 باخت به دست آورده است.


لوکا تونی نهمین گل ِ دوران بازیگری خود را به پارما زد و حالا این تیم شکار مورد علاقه وی محسوب می شود، این گل 108 امین گل وی در سری آ بود. بعد از 4 شکست و 1 تساوی در تمام مسابقات فیورنتینا نخستین برد خود در سال 2013 را به دست آورد. پارما 8 بازی از 9 بازی آخر خود را در فلوانس واگذار کرده است، تنها بازی ای که این تیم در این 9 بازی نباخته است یک برد 3-2 در نوامبر 2009 بود. وینچنزو مونتلا تاکنون هرگز موفق به شکست دادن روبرتو دونادونی نشده بود، 2 تساوی حاصل کار این دو برابر هم بوده است.


لاتزیو فصل پیش نیز در برابر جنوا در خانه حریف بازی را 3-2 واگذار کرده بود، حالا رکورد آنها در ماراتزی در سری آ 9 برد و 8 تساوی و 26 شکست است. لاتزیو هر 4 بازی آخر خود در برابر جنوا در بازی های رسمی را در خانه و بیرون از خانه واگذار کرده است. مارکو بوریلو تعداد گل های خود در 5 هفته اخیر را به عدد 4 و تعداد گل های خود در سری آ را به عدد 65 رساند.


برتولاچی و ریگونی به ترتیب نهمین و چهاردهمین گل های خود در سری آ را به ثمر رساندند، ریگونی قبل از این در این فصل برای کیه وو نیز گل زده بود. سرجیو فلوکاری نیز همانند بوریلو در 5 هفته اخیر 4 گل زده است، با این تفاوت که گل این هفته وی 56 امین گل وی در سری آ بود.


آتلانتا در این هفته پنجمین پیروزی تاریخ باشگاه خود در زمین پالرمو را به دست آورد، 2 تساوی و 12 شکست نتایج قبلی آتلانتا در زمین پالرمو بوده است. آتلانتا هر 3 بازی آخر خود در زمین پالرمو را باخته است، آخرین برد آنها در زمین پالرمو در اکتبر سال 2006 با نتیجه 3-2 به دست آمد. شاگردان استفانو کولانتونو بعد از برد 2-1 در 4 نوامبر برابر سامپدوریا دیگر موفق به کسب برتری در بیرون از خانه نشده بودند و 6 شکست متوالی در تمام مسابقات به دست آورده بود.


پالرمو از 10 بازی آخر خود در سری آ فقط 3 بازی را مساوی کرده و بقیه را واگذار کرده است و از 4 بازی آخر خود در استادیوم باربرا فقط 1 امتیاز به دست آورده است. نلسون در نخستین بازی خود در سری آ موفق به گلزنی شد. سومین گل کارلوس کارمونا در سری آ، دومین گلش در این فصل بود. جرمن دنیس بازیکن آتلانتا 41 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، هشتمین گل این فصلش و نخستین گل خودش در سال 2013.


پسکارا تاکنون در این فصل در سری آ هیچ گلی را از روی پنالتی نزده بود، تنها پنالتی آنان تا قبل از این توسط آنته ووکوسیچ هدر رفته بود، اما در بازی برابر بلونیا هر دو پنالتی خود را به گل تبدیل کردند. بلونیا تاکنون فقط یک بار موفق به شکست پسکارا در تمام مسابقات شده است، 1 برد 1-0 در سپتامبر 2006 در سری ب، 3 تساوی و 6 شکست حاصل بازی های بلونیا در برابر پسکارا بوده است. پسکارا بعد از 299 دقیقه ناکامی در گلزنی در سری آ موفق به زدن گل شد، برای نخستین بار در این فصل آنها موفق به زدن 2 گل در 1 نیمه شدند.گائوتانو دی آگوستینو 27 امین گل خود را در سری آ به ثمر رساند، او از آوریل سال گذشته که با لباس سیه نا به اینتر گل زد و تیمش 2-1 باخت تاکنون در سری آ گل نزده بود.


آلبرتو جیلاردینو در 400 امین بازی خود در سری آ 156 امین گل خود را به ثمر رساند و حالا در بین بهترین گلزنان تاریخ سری آ در کنار جیجی ریوا، روبرتو مانچینی و پیپو اینزاگی در رده ی 19 قرار گرفت. 6 امین گل دیامانتی در این فصل 24 امین گل وی در سری آ بود. بعد از 3 شکست در تمام مسابقات، بلونیا به نخستین برد خود در سال 2013 دست یافت.


تورینو در این فصل 5 مساوی بدون گل را تجربه کرده است، این رقم بیش از تمام تیم های سری آ و دیگر 5 لیگ معتبر اروپایی است. سامپدوریا دومین متوالی را با کلین شیت پشت سر گذاشت، از نوامبر 2010 این نخستین تجربه ی آنها در این امر است. از سپتامبر 1995 تاکنون سامپدوریا در سری ا در برابر تورینو در شهر تورین مساوی نکرده است، 1 برد و 4 شکست حاصل کارشان در تمام مسابقات در این مدت بوده است.



#27
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

به ماریو رای دهید!
ماریو بالوتلی به فوتبال ایتالیا بازگشته است و زمان زیادی برای نشان دادن خود نیاز نداشت. جانکارلو رینالدی و گزارشی از هفته 23.

[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]
[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/67987494144633589075.jpg[/img]

تصویر-تصویر
شاید فقط یک کار تبلیغاتی ساده بود. شاید این صرفا یک فرصت تجاری بزرگ بود. اما انگیزه انتقال ماریو بالوتلی به میلان هر چیزی که بود، در بازی اول او در لباس قرمز و سیاه کاملا موثر عمل کرد.

به نظر می رسد این سناریو توسط آدریانو گالیانی با هدایت خود سیلویو برلوسکونی نوشته شده باشد. همانطور که طبیعت پیروزی روسونری مقابل اودینزه بود و آنها را به کورس رقابت برای چمپیونز لیگ بازگرداند. بزرگترین انتقال ژانویه از همین الان در حال ثمر دادن است.

حتی ورود بالوتلی هم حال و هوای تئاتری داشت! مصدومیت هنگام گرم کردن پاتزینی راه را برای حضور مرد سابق منچستر سیتی در ترکیب اصلی باز کرد. او هم از این فرصت مانند فرمان یک ماشین بنتلی استفاده کرد.

سوپر ماریو می توانست با اولین برخورد توپ به پایش گلزنی کند. به جایش تا اواسط نیمه اول صبر کرد تا گل برتری تیمش را به ثمر برساند. بعد از شکستن قفل دروازه شادی مختصری انجام داد.

جامپیرو پینتزی قصد داشت گل "ورود عاشقانه" بالوتلی را خنثی کند اما به نظر می رسید پائولو والری داور مسابقه هم به خوبی دیالوگهای فیلمنامه این ورود رویایی را حفظ بود؛ او به تیم میزبان پنالتی دیرهنگامی هدیه کرد که از نرم تر از بستنی Mr Whippy در آفتاب بود. و البته خودتان میدانید چه کسی پنالتی را با خونسردی معمولش به گل تبدیل کرد.

"ما در مورد تصمیم داور خوش شانس بودیم" مکسی آلگری به این مسئله اقرار میکند: "به نظرم ماریو بازی خوبی داشت. او قدرتمند است، تکنیک بالایی دارد و فقط 22 ساله است. او باید از این میلان لذت ببرد و نشان بدهد چه چیزی در چنته دارد."

تصویر-تصویر
اما برای هر شخصیت بازگشته، جان یکی دیگر گرفته می شود. ماجراجویی زدنک زمن سرانجام شب جمعه در شکست متناسبا دیدنی 4-2 مقابل کالیاری در خانه، سوخت و نابود شد. این شکست منجر به اخراجی شد که قابل پیش بینی تر از سوزش قلب حاصل از نوشیدن یک Grappa ـی خانگی بود!

مربی رم قبل از اینکه تیمش توسط ساردینیها و یک مائورو گویچوچای آماده از هم گسیخته شده و آخرین میخ ها بر تابوت مربیگریش بخورد، مانند یک مرده متحرک بود. والتر ساباتینی اول هفته مراسم خاکسپاری را آغاز کرده بود. ZZ هم با بعضی مهره چینی ها، خودش نوشته روی سنگ قبرش را نوشت!

اما او چند جمله یادبود برایمان به یادگار گذاشت: "هواداران از اخراج من ناراحت هستند؟ من بیشتر ناراحتم. پایان دوران مربیگری؟ آنها اول باید به من شلیک کنند!" او بعد از فصل زجر آوری که در این فصل به رمیها تحمیل کرده باید مراقب تک تیراندازی با رنگ جالوروسی باشد.

از ابتدا تا انتهای این داستان فاجعه آمیز بود. زمن در مربیگری معادل کمپانی Ronseal است. او دقیقا کاری را میکند که روی قوطی نوشته شده [شعار کمپانی Ronseal است: does exactly what it says on the tin]. رم تحت هدایت او به تیمی تبدیل شد که همه از دیدن بازیهایش لذت می بردند به جز هواداران خودی که همیشه با دیده شک و تردید پا به هر بازی میگذاشتند. جشنواره گل در یک سوی میدان، دستورالعمل هر مسابقه بود و معمولا از یک پیروزی بزرگ به شکستی غیر عادی می رسیدند. به نظر میرسد رهبر معنوی ای که مالکان آمریکایی باشگاه در جستجوی آن بودند برای آمدن بسیار سرسخت است.

تصویر-تصویر و تصویر-تصویر
با تمام این آمدن و رفتن های دراماتیک، این حقیقت که جنگ اسکودتو با برد یووه و ناپولی مقابل حریفان سرسختی مثل کیوو و ناپولی همچنان فشرده باقی ماند، تحت شعاع قرار گرفت. آنجلو السیو که دوباره مربی جایگزین بیانکونری شده است میگوید: "کسب این پیروزی و حفظ 3 امتیاز فاصله برای ما حیاتی بود. رقابت امسال سختتر از سال گذشته است و ناپولی ثابت کرده که رقیب اصلی ماست."

در نقطه مقابل والتر ماتزاری گفت: "نباید لحظه ای غفلت کنیم. آنهایی که درگیر فوتبال هستند به خوبی متوجه این نکته هستند. هفته گذشته این مسئله را مقابل پارما دیدیم. همه تیمها در حال رقابت هستند و ما باید به کوچکترین جزئیات توجه کنیم."

تصویر-تصویر و http://img.uefa.com/...70x70/50138.png
تمرکزها در حال جمع شدن به دو تیم اول است چرا که لاتزیو و اینتر دو تیم تعقیب کننده بعدی در این هفته ناکام بودند. به نظر میرسید بیانکوچلستی با خوش شانسی یک امتیاز از استادیوم ماراسی خارج کند تا اینکه گل بسیار دیرهنگام مارکو ریگونی آنها را به سوی شکست هدایت کرد. از سوی دیگر نراتزوری توسط سیه نای کوچک تحقیر شد، تیمی که اکنون بدون شش امیتاز منفی اش می توانست در حاشیه امنیت باشد.

استراماچونی: "ما باید خیلی بهتر می بودیم، این یک شکست سخت است. من دنبال بهانه نیستم، این باخت دردناکی بود و ما را عصبانی خواهد کرد. من تقصیرات را به گردن می گیرم اما هنوز هم مطمئنم ما میتوانیم به هدفمان که رسیدن به لیگ قهرمانان است برسیم."

ولاد پتکوویچ سرمربی لاتزیو: "شکست تلخی بود. اما قبلا ثابت کرده ایم که توانایی بازگشت را داریم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد. ما نیمه اول بدی داشتیم و یاران جنوا به خوبی این باور که می توانند پیروز شوند را حفظ کردند."

http://img.uefa.com/...70x70/54262.png
لغزش این دو تیم اجازه داد فیورنتینا پیروزی روحیه بخشی مقابل پارما داشته باشد. داوید پیزارو بازگشت شکوهمندانه ای داشت، لوکا تونی و استوان یووتیچ کفشهای گلزنیشان را پیدا کرده بودند و امیلیانو ویویانو به دروازه برگشت و کلین شیت کرد. پارما خیلی راحتتر از آنچه قبل از بازی تصور می شد شکست خورد.

http://img.uefa.com/...70x70/52816.png و http://img.uefa.com/...70x70/52969.png
اوضاع برای پسکارا و پالرمو تلخ و تلختر می شود. هرچند روند تیمها آنها را از سری بی دور می کند. هر دوتیم بازی خانگیشان را به دو تیم رقیب سقوط یعنی بولونیا و آتالانتا واگذار کردند. همانطور که یک گزارشگر ورزشی آمریکایی یکبار گفت: شاید زن چاق هنوز برای آنها آواز نمیخواند اما مشخصا در حال آماده کردن گلویش است!

پ.ن: این هفته یه خورده دیرتر شد! :fp: :1:

#28
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=59]http://upload.iranvij.ir/images_dey91/84724183981011879976.png[/img]

نقل قول های تمسخر آمیز هفته به قلم سوزی کامپانله

[img width=480 height=195]http://upload.iranvij.ir/images_dey91/75173296203116381034.jpg[/img]

این محبت هست!

" مردم در پالرمو عاشق من هستند،آن ها مرا در خیابان متوقف می کنند و از من می خواهند در پالرمو بمانم البته ممکن است با افراد عجیبی رو به رو شوید که به ماشین شما تف کنند اما این اتفاق همانجا خاتمه می یابد"

رئیس مائوریزیو زامپارینی آن ها را همانند گلبول های محبت در هوا می بیند

" نتایج رم ناامید کننده بود اما نیازی به سورپرایز شدن نیست.زدنیک زمن و فرانکو بالدینی جایی هستند که باید باشند و در سال جدید باز هم آن را ثابت کردند"

موجی به خوبی می داند انتقام،همانند ظرفیست که در آن یخ و سرما به همراه انگور ترش سرو می شود

" بازنشستگی؟آن ها ابتدا باید به من شلیک کنند"

زمن بهتر است ایده های موجی را اجرا نکند

" زمانی که آن ها زمن را استخدام می کردند از نقاط ضعف و قوت او آگاه بودند"

کارلو ماتزونه معتقد است فوتبالی که در آن تیمتان فقط به دنبال گلزنی باشد،خاص نیست

" بازیکنان 100 درصد مقصر شمرده می شوند اما سیستم به هیچ وجه شمرده و بازخواست نمی شود"

مربی جدید رم، اورلیو آندره آتزولی به نظر می رسد دست کمی از زمن ندارد

" با توجه به عادات معمول زامپارینی من فکر می کنم او خیلی تحمل کرده که هنوز به من شلیک نکرده"

جیان پیرو گاسپرینی نیمه پر لیوان را می بیند

" این فصل زامپارینی به نظر آرام می رسد و فقط یک مربی را عوض کرده است!

استفانو کولانتونو از تجربه تلخ خود می گوید

" من همواره تمرینات و مسابقات با هم تیمی های خود را در منچستر به یادم خواهم سپرد برای بقیه چیزها دلم تنگ نشده"

ماریو بالوتلی تاکید می کند که دلش برای کشتی گرفتن ها با مانچینی تنگ شده

" بالوتلی الان به خوبی فهمیده است که جمله من،نصیحتی مهربانانه برای کارهای او بود که تبدیل به یک سیرک احمقانه رسانه ای شده بود"

پائولو برلوسکونی ماریو را دعوت می کند برای احیای نمایش خنیاگر سیاه و سفید

" یک تفاوت اساسی میان من و ماریو وجود دارد و احتمالا او دوست دارد که همواره در روزنامه ها مطرح شود در حالی که من اینگونه نیستم،اما من کارهای بدتری را قبلا در زندگی ام انجام داده ام.من تمرینات را ترک می کردم،خودرو خود را به زمین می راندم...هر نامی که شما روی این کارها بگذارید،من با این حال انجامشان داده ام"

کاسانو افشا می کند که چرا ماریو خودرو خود را به صورت خودروهای نظامی استتار کرده.او می تواند ماشینش را به داخل زمین براند بدون اینکه دستگیر شود

" من علاقه مند به شهرت رسانه ای ماریو نیستم،نشریات انگلیسی از نشریات ایتالیایی هم تهاجمی تر هستند"

به نظر می رسد گالیانی در برابر عیش و نوش وسواس چندانی ندارد

" رئیس کار سختی برای راضی کردن من نداشت برای اینکه من متشکر کسانی هستم که تلفن را بر می دارند و به من زنگ می زنند"

آلبرتو مالزانی تاکید می کند که درد او فقط تنهاییست

" مالزنی یک ناجی نیست او به اینجا می آید تا فضای تیم را آرام کند"

زامپارینی انتظارات خود را به پایین تر از سطح دریا کاهش می دهد

" در حال حاضر ما در حال نبرد بر سر اسکودتو هستیم و سرانجام رقبا خود را نشان می دهند و بنابراین ما فقط بر سر رکوردهای خودمان نخواهیم جنگید و این می تواند سرگرم کننده باشد"

جی جی نشان می دهد که یووه مسابقات خود برای قهرمانی را نبردی لطیف می داند

" زمانی که من یک پسر بچه بودم اینتر در حال بردن جام های زیادی بود"

ماتئو کواچیچ برای به یاد آوردن دهه فراموش شده اینتر بسیار جوان است

" تصمیم گرفته شده به نفع ما بسیار مشکوک بود اما برای هواداران ما بسیار خوشحال کننده بودبه هر حال ممکن است در طول فصل باز هم از این اتفاقات برای ما بیفتد"

رئیس برلوسکونی همچنین معتقد است هر هفته می تواند در لاتاری برنده باشد

"داوران ایتالیایی بهترین در جهان هستند"

آندره آس گرانکوئیست حالا در حال چرخیدن دور سر هواداران یووه است



#29
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 24. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 9.96 MB - Time : 01:04

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 4.66 MB - Time : 00:29

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 5.43 - Time : 00:36

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 8.13 MB - Time : 00:53



#30
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 24. Match day

[img height=195 width=480]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/matri-socks490ai.jpg[/img]



الساندرو ماتری نخستین کسی نبود که بدون کفش گلزنی می کرد، پابلو دنیل اسوالدو ثابت کرد که یک پنالتی زن نیست، کیه وو در رویارویی با اینتر موفق نیست، خلاصه ی اطلاعات سوزی کامپاناله از هفته ی 24 ام سری آ.

Serie A Week 24: Did You Know

الساندرو ماتری نخستین کسی نبود که در سری آ بدون کفش گلزنی می کند، قبل از وی پربن الکائر بازیکن هلاس ورونا در 14 اکتبر 1984 به خود یوونتوس بدون کفش گل زده بود. در آن کیس ِ خاص! الکائر در جریان یک تکل کفش خود را از دست داد و بعد از دریبل یار یوونتوس توپ را به گل تبدیل کرد. ماتری در این فصل از سری آ 6 گل به ثمر رسانده است، در 5 بازی آخر هم 5 گل زده است، 4 گل از این 5 گل روی پاس های گل آرتورو ویدال به ثمر رسیده است.


رکوردهای ضعیف فیورنتینا در برابر یوونتوس همچنان ادامه دارد، از 23 بازی آخر خانگی و خارج از خانه، فیورنتینا تنها در 1 بازی موفق به شکست یوونتوس شده است. آن برد به مارس 2008 بر می گردد که فیورنتینا توانست یوونتوس را 3-2 شکست دهد، از آن به بعد تاکنون فیورنتینا برابر یووه 11 تساوی و 11 شکست را تجربه کرده است.فیورنتینا حالا در 3 بازی آخر خارج از خانه خود باخته است، از دسامبر 2011 که ویولا 4 بازی متوالی خارج از خانه خود را واگذار کرد تاکنون این تیم در 3 بازی متوالی خارج از خانه شکست نخورده بود، این بازی 13 امین بازی ای بود که فیورنتینا در خارج از خانه از گلزنی ناکام ماند. وینچنزو مونتلا در دوران مربی گری خود هرگز موفق به شکست یوونتوس نشده است و در 5 بار رویارویی با این تیم تنها 2 امتیاز به دست آورده است.


از مارس 2012 تاکنون میرکو ووچینیچ نتوانسته بود از پشت محوطه جریمه گلی بزند، اتفاقا همان گل هم به فیورنتینا زده شده بود، وی تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 88 رساند.


آنجلو آلسیو تاکنون 14 بار به جای انتونیو کونته روی نیمکت یوونتوس نشسته است که 10 بازی رو برده، 2 بازی مساوی کرده است و 2 بازی را باخته است. کلودیو مارکیزیو تعداد بازی هایش با لباس یوونتوس در تمام مسابقات را به عدد 200 رساند.


کاپیتان زانتی با بازی برابر کیه وو 593 امین بازی خود در سری آ را انجام داد (با احتساب بازی های پلی آف 596) و توانست از رکورد جان لوکا پالیوکا در زمینه بازی در سری آ سبقت بگیرد، زانتی حالا به تنهایی در رده دوم بازیکنانی که بیشترین تعداد بازی در سری آ را دارند پشت سر پائولو مالدینی با 647 بازی قرار گرفت. بعد از 2 می سال 2012 که اینتر 3-1 به پارما باخته بود این نخستین بار بود که دژان استانکوویچ برای اینتر به میدان می رفت.


اینتر هر 7 بازی آخر خانگی خود در سری آ در برابر کیه وو را برده است، در این 7 بازی 19 گل زده و 9 گل دریافت کرده است. کیه وو در هر 4 بازی اخر خود در سری آ در برابر اینتر موفق به گلزنی شده است. خرهای پرنده در این فصل بیش از هر تیم دیگری از روی کرنر ها گل خورده اند، در این بازی این امار به عدد 10 رسید. این در حالی بود که در 8 بازی آخر آنها تنها یک گل از روی کرنر خورده بودند.


دیه گو میلیتو نخستین گل خود در سال 2013 را به ثمر رساند، این گل 60 امین گل وی در 111 امین بازیش در سری آ با لباس اینتر بود، و در مجموع 84 امین گلش در سری آ. کاسانو در بازی رفت هم در برابر کیه وو موفق به گلزنی شده بود، وی اکنون 6 بار موفق به گلزنی به کیه وو شده است و گلش در این بازی 94 امین گلش در سری آ بود. آندره آ رانوکیا در این بازی هشتمین گل خود در سری آ و دومین گلش در این فصل را به ثمر رساند، وی قبلا در فصل های 2009-2010 و 2010-2011 نیز موفق به زدن 2 گل در یک فصل شده بود. رانوکیا نخستین گل خود در سری آ را نیز در برابر کیه وو و در سال 2009 زده بود. لوکا ریگونی پس از گلزنی در 1 آوریل 2012 که با برد 2-1 تیمش برابر فیورنتینا همراه شده بود تا این بازی گلی را در سری آ به ثمر نرسانده بود، این گل ششمین گل وی در سری آ بود.


بعد از شکست دادن 4-2 میلان در 22 دسامبر 2012 تاکنون رم نتوانسته است در سری آ به پیروزی دست یابد، پس از آن رمی ها در سری آ 4 شکست و 2 تساوی به دست آورده اند. از آوریل سال 2005 تاکنون سابقه نداشته است که رم در 6 هفته ی متوالی بردی به دست نیاورد. از ماه می سال 2008 که رم موفق شد 3-0 در ماراتزی به پیروزی برسد تاکنون در این ورزشگاه برابر تیم های این شهر(جنوا و سامپدوریا) در خانه شان به پیروزی نرسیده است، 2 تساوی و 2 شکست دیگر نتایج رم بعد از آن سال بوده است. در این ورزشگاه از ابتدای این فصل سری آ تاکنون 23 بازی انجام شده است که 92 گل در پی داشته است.


دلیو روسی سرمربی کنونی سامپدوریا در 6 رویارویی آخر خود با رم در بازی هایی که تیمش میزبان بوده است برنده بوده، شامل مربی گری در تیم های لاتزیو، فیورنتینا و سامپدوریا. وی همچنین هر 5 بازی آخر خود به عنوان مربی را در برابر رم برده است. سامپدوریا حالا در 6 بازی اخر خانگی خود شکست ناپذیر بوده است، اتفاقی که از ژانویه سال 2011 تاکنون برای آنها رخ نداده بود. مارسلو استیگاریبیا، جیانلوکا سانسونه (بازیکن سامپدوریا) و مائورو ایکاردی در این بازی به ترتیب سومین، دومین و هشتمین گل های خود در سری آ را به ثمر رساندند. اریک لاملا 16 امین گل خود در سری آ و 11 گلش در این فصل را به ثمر رساند.


پابلو اسوالدو تاکنون فقط 4 بار پنالتی زده است که 2 بارش در سری آ بوده است. این نخستین بار بود که فرانچسکو توتی در زمین بود و پنالتی را اوسوالدو می زد.


سرجیو فلوکاری در 7 بازی رسمی آخر لاتزیو 5 گل به ثمر رسانده است، وی این هفته ششمین گل دوران بازیگری خود به ناپولی را زد که باید اکنون این تیم را شکار مورد علاقه فلوکاری دانست. در این فصل از سری آ لاتزیو 6 بار بدون هرنانس و کلوزه بازی کرده است که هیچ یک از این 6 بازی را نبرده است، سه بازی را مساوی کرده و 3 بازی را هم باخته است. استفانو مائوری 300 امین بازی خود در سری آ را جشن گرفت در حالیکه اینلر و کاوانی 200 امین بازی های خود در سری آ را تجربه کردند.


بعد از 1 اکتبر 2011 که هوگو کامپانیارو موفق شده بود به اینتر گل بزند تاکنون در سری آ موفق به گلزنی نشده بود، این گل هفتمین گل وی در سری آ بود. از اکتبر 2008 که ناپولی موفق شده بود در شهر رم به یک برد 1-0 دست یابد تاکنون نتوانسته تیمی از رم را در شهرشان شکست دهد، 2 شکست و 2 تساوی حاصل بازی هایشان با تیم لاتزیو از آن تاریخ به بعد بوده است. بعد از 31 اکتبر که لاتزیو در خانه برابر تورینو 1-1 متوقف شده بود تاکنون در سری آ و در خانه مساوی نداده بود. 15 دقیقه آخر بازی های لاتزیو در این فصل 15 گل داده است، 7 گل لاتزیو زده و 8 گل رقبا، این آمار برای ناپولی 19 بوده است در حالیکه ناپولی 12 گل در 15 دقیقه پایانی به ثمر رسانده است.


برای دومین بار در این فصل ( دفعه قبل در اکتبر سال گذشته و برابر اودینزه و یوونتوس )، کاوانی از گل زدن در 2 هفته پیاپی ناکام ماند. والتر ماتزاری هرگز در دوران مربی گری خود موفق به شکست داده لاتزیو در شهر رم نشده است، 5 بازی از 9 بازی قبلی خود در برابر لاتزیو در رم را واگذار کرده است.


ماریو بالوتلی در دوران بازیگری خود هرگز پنالتی ای را از دست نداده است، 13 پنالتی در تمام دیدارها زده ایت که هر 13 پنالتی را به گل تبدیل کرده است. بعد از شکست 1-0 در اکتبر سال 1998 در زمین کالیاری، میلان تاکنون در برابر کالیاری در خانه حریف شکست نخورده است، 16 برد و 5 تساوی از آن زمان تاکنون به دست آورده است. همچنین میلان هر 8 بازی آخر خود در برابر کالیاری چه در خانه و چه در بیرون از خانه را برده است. کالیاری در 15 دیدار آخر خود در سری آ 15 گل دریافت کرده است. بعد از 25 آوریل سال 2012 که ایباربو موفق شده بود در برد 3-0 تیمش برابر کاتانیا گل بزند تاکنون در سری آ گلی نزده بود.


روسونری از 16 بازی آخر خود در سری آ 34 امتیاز کسب کرده است، آنها در 15 دقیقه آخر بازی های خود در این فصل 18 گل به ثمر رسانده اند که بیش از هر تیم دیگری است.


جنوا در استادیوم انیو تاردینی تاکنون فقط یک بار در تمام مسابقات به پیروزی رسیده است، 9 تساوی و 10 شکست نتیجه بازی های دیگر این تیم در تاردینی بوده است. تنها برد جنوا به یک نتیجه 3-2 در آوریل سال 2010 بر می گردد. پارما بالاخره موفق شد در یک بازی کلین شیت کند، آنها در 9 بازی آخر خود 13 گل دریافت کرده بودند، آخرین کلین شیت آنان به 26 نوامبر و برد 1-0 برابر اینتر بر می گردد. پارما در 5 بازی آخر خود در سری آ موفق به برد نشده است. اخرین باری که پارما در خانه نتوانسته بود گلی بزند و گلی نخورده بود تساوی 0-0 این تیم برابر سیه نا در ماه نوامبر سال قبل بود.


کاتانیا تاکنون در سری آ در زمان آتلانتا موفق به پیروزی نشده است، 7 تساوی و 6 شکست حاصل بازی هایشان در زمین حریف بوده است. کاتانیا در 5 بازی آخر خود در زمین آتلانتا فقط 1 گل به ثمر رسانده است، اگر چه 5 دیدار از 6 دیدار آخر دو تیم به میزبانی ِ آتلانتا مساوی شده است. بازی های آتلانتا در این فصل کم گلترین بازی های سری آ بوده است، در 23 بازی این تیم تاکنون فقط 54 گل به ثمر رسیده است. بعد از 31 اکتبر 2012 که آتلانتا موفق شد 1-0 ناپولی را شکست دهد تاکنون موفق به کلین شیت نشده بودند و در 15 بازی 25 گل دریافت کرده بودند. آتلانتا هنوز در خانه و در برابر هوادارانش در سال 2013 بردی را به دست نیاورده است و 3 بار مساوی کرده و 1 بازی را هم باخته است. استفانو کولانتونو مربی آتلنتا تاکنون فقط یک بار موفق به شکست کاتانیا شد است، 4 بار مساوی کرده و 7 بازی را هم به این تیم واگذار کرده است.


بلونیا و سیه نا در 5 بازی از 6 دیدار اخیر خود برابر هم موفق به گلزنی به همدیگر شده اند، آخرین بار که تیمی نتوانست به دیگری گل بزند به بازی برگشت فصل قبل بر می گردد که بلونیا بازی را 1-0 برد. در 8 بازی آخر بلونیا در این فصل 30 گل به ثمر رسیده است. کونه بازیکن بلونیا موفق شد هفتمین گلش در سری آ را به ثمر برساند. امگارا بازیکن جدید سیه نا با گلی که به ثمر رساند دومین گلش در دومین بازی خود در سری آ را به ثبت رساند. بپ یاچینی تاکنون در 25 بازی در سری آ بازی کرده است و فقط در یک بازی موفق به برد با تیمش شده است در حالیکه 16 بازی را واگذار کرده است.


پالرمو از 11 بازی آخر خود در تمام مسابقات رسمی فقط 4 بازی را مساوی کرده است، در استادیوم خانگی خود باربرا فقط 2 امتیاز از 5 بازی آخر خود کسب کرده اند. پسکارا تاکنون هرگز در سری آ و سری ب و کوپا ایتالیا موفق به شکست پالرمو در باربرا نشده است، 8 تساوی و 11 شکست حاصل بازی هایشان در زمین پالرمو بوده است. پسکارا و پالرمو به ترتیب با زدن 20 و 21 گل در سری آ بدترین خطوط حمله را به نام خود ثبت کرده اند. فابرینی و جارناسون به تریب سومین و دومین گل های خود در سری آ را برای پالرمو و پسکارا زدند.


تورینو پس از پشت سر گذاشتن 7 بازی بدون شکست به پایان رکورد خود رسید، آنها در این 7 بازی 3 برد و 4 تساوی به دست آورده بودند. دی ناتاله همچنان در گلزنی ناکام است، وی در 4 بازی آخر خود در سری آ گلی نزده است. اودینزه هر 4 بازی آخر خود در سری آ در فریولی را برده است، در این 4 بازی 8 گل زده است و تنها 1 گل خورده است. بعد از 1 برد 1-0 در اکتبر سال 1984 تاکنون تورینو موفق به شکست اودینزه نشده است، 6 تساوی و 6 شکست حاصل بازی های دو تیم بعد از آن تاریخ است. روبرتو پریرا این فصل 4 گل برای اودینزه زده است که هر 4 گلش در فریولی بوده است.

تصویر



#31
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/90070796117406496336.jpg[/img]





تصویر
Michael Agazzi - Cagliari
او در فرم خوبي قرار داشت و براي خروج از دروازه خود و پرواز كردن ترسي نداشت.
او چندين دفع عالي انجام داد ، مخصوصا در 2 صحنه كه ضربه سر بالوتلي را دفع كرد و در صحنه اي كه قبل از خطاي پنالتي اتفاق افتاد توانست توپ را ابتدا دور كند. << فرمانده >>



تصویر
Nicolas Spolli - Catania
همراه زوج خود در دفاع ، يعني جوزپه بلوشي در تمام طول مسابقه دفاع را كنترل كردند. قطعا اين بازيكن آرژانتيني از هموطن خود يعني ژرمن دنيس عملكرد بهتري داشت .
او همواره در هوا و بر روي زمين جنگيد و برنده بود. << با ابهت >>




تصویر
Hugo Campagnaro - Napoli
يك بازيكن خوب با خصوصيات مثبت كه در بازي رو به جلو بسيار پيشرفت كرده و توانست در حركت در آوردن تيم رو به جلو موثر باشد و هم چنين با قدرت و اعتماد به نفس خود كاواني را كنترل كند تا همه نگاه ها معطوف به او شود. << با شكوه >>



تصویر
Andrea Barzagli - Juventus
محكم,باطمانينه .
هر زمان كه لازم باشد مانند يك سد از پيشروي حريفان جلوگيري ميكند. به خوبي لوكا توني را اداره كرد و مانع از گلزني او شد. توانست خط دفاع يووه را با ظرافت و سلطه خاصي كنترل كند كه این امر قطعا او را سزاوار عنوان بهترين بازيكن زمين كرد. << دلهره آور >>



تصویر
Stephan Lichtsteiner - Juventus
حاكم مطلق سمت راست و بازيكني كه دائما در حال نفوذ از سمت راست بود. با نفوذها و انحراف هاي خود كه به مركز زمين بود باعث شد تا امليانو ويويانو چندين بار واكنش نشان دهد.
او همچنين بارها از حملات فيورنتينا جلوگيري كرد. به ويژه مقابل لوكا توني و استفان يووتيچ . << فعال و خوش فكر >>



تصویر
Arturo Vidal - Juventus
بازيكن شيليايي كه با شجاعت و جنگندگي خاصي بازي ميكند. سرعت,كنترل توپ و هم چنين قابليت هاي فيزيكي خوبي كه دارد باعث شده به راحتي در مقابل بازيكن هاي حريف پيروز باشد.
تلاش و حركت او بود كه گل ماتري را ساخت و خود او هم حتي ميتوانست چند دقيقه بعد بازي را 0-3 كند. << غيرقابل كنترل >>



تصویر
Daniele Conti - Cagliari
كاپيتان خط مياني كاتانيا. 2 گل در بازي هاي قبل به ثمر رساند و با بازي خوب خود مربي را مجبور كرد تا از او استفاده كند.
ضربه كاشته خوب او بود كه ايباربو توانست با ضربه سر خود توپ را وارد دروازه كند. << سخت كوش >>



تصویر
Alessandro Diamanti - Bologna
در تمام ميانه ميدان و خط هافبك حضور داشت ولي بهترين حركت او ضربه كاشته دقيقي بود كه منجر به گل هم شد.
با دقت و مهارتي كه دارد هميشه براي به حركت درآوردن توپ و حركت رو به جلو آماده هست. << مقاوم >>



تصویر
Yuto Nagatomo - Inter
با حركت رو به جلو خود در هر موقعيت كيه وو را تحت فشار قرار داد و بازيكنان مقابل او از دوندگي و تلاش او در امان نبودند.
سرعت بالايي كه دارد از او يك هافبك كناري مدرن ساخته و دوندگي هاي او در سمت چپ هميشه به خوبي انجام ميشود. << ماندگار >>



تصویر
Victor Ibarbo - Cagliari
به طور مداوم دو دفاع مركزي ميلان را تحت فشار قرار داد و از قدرت و فكر خود براي به زحمت انداختن دفاع هاي ميلاني به خوبي بهره برد.
در گل زيبايي كه زد بين چندين مدافع ضربه سر زد و با كمي تاب دادن به بدن و سر خود توانست دروازه ميلان را باز كند .
و همواره در طول بازي مشكلات زيادي را براي حريف ايجاد كرد. << فرصت طلب >>



http://www.shiauploa...35939688568.jpg
Gianluca Sansone - Sampdoria
در ژانويه از تورينو به سمپدوريا آمد و يك شروع چشم گير و خوب هم با سمپدوريا در آغار كار داشت. در نيمه دوم به نسبت فعال تر و پويا تر بازي كرد و توانست بهتر خودش را در زمين بيابد.
موفق به زدن يك و گل و ارسال 2 پاس گل شد و روند بازي را به خوبي تغيير داد. << شگفت انگيز >>

Special Mentions
Lorenzo Insigne - Napoli, Sergio Floccari - Lazio, Federico Marchetti - Lazio, Marcelo - Estigarribia Sampdoria, Sergio Romero - Sampdoria, Antonio Cassano - Inter, Erik Lamela - Roma, Mauro Icardi - Sampdoria



#32
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تزلزل رقبای یووه

یوونتوس در این هفته فاصله خود در صدر جدول را افزایش داد. جانکارلو رینالدی و گزارش سری آ.
[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]
[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/matri-boot490ai.jpg[/img]

محمد علی وقتی در دوران اوجش بود از یک دوبیتی قافیه دار برای پیش بینی زمان ناک اوت شدن رقیبش استفاده میکرد. در واقع او به قدری قدرتمند بود که خودش انتخاب میکرد در چه راندی پیروز شود. گاهی اوقات هم اینطور به نظر می رسید که او با حریفانش بازی میکند تا پیش بینی اش درست از آب درآید.

تصویر-تصویر
به نظر می رسد شاید یوونتوس کم کم دارد از همین روشی استفاده می کند که روزی برای قهرمانی بوکس سنگین وزن دنیا استفاده می شده است. به احتمال زیاد آنتونیو کونته هرگز The Greatest را نخوانده است اما اگر خوانده بود احتمالا شعری با این سبک روز شنبه میخواند: "شاید شما همه تان موهای مرا مسخره کنید – اما ما برنده میشویم و تفریح میکنیم."

بیانکونری بدون کوچکترین زحمتی فیورنتینا، یکی از رقبای اصلیش را شکست داد تا این پیروزی کلیدی برای بازی اروپایی و سری آ پیش رویشان باشد. ویولا در بازی رفت اوضاع را برای غولهای تورین سخت کرده بود. اما این دفعه بانوی پیر جهنمی براه انداخت که آتشش پاچه مهمانان توسکانی اش را گرفت؛ جهنمی که در ویدئوی پیش بازی هم قولش را داده بود.

شاید وقتی سوت پایان بازی زده شد نجوای آن شعر جنجالی دانته هنوز در گوش امیلیانو ویویانو بود. او با انداختن پیراهن پیرلو به روی زمین از روی شانه بورخا والرو یکی از اتفاقات ناخوشایند هفته را رقم زد. او بعدا مجبور شد بگوید قصد بی احترامی به هافبک یووه را نداشته وصرفا میخواسته مانع ناراحتی هواداران تیمش از دیدن یک لباس سیاه و سفید در دستان یک بازیکن خودی شود.

تصویر-تصویر
اما اگر از کارهای ویویانو سوءبرداشت شده باشد، حرکات دلیو روسی بدآموزی مطلق بود. او در حالی توسط دوربینها شکار شد که به نظر میرسید با ژست وقیحانه ای به نیکولاس بوردیسو اشاره میکرد در حالی که تیمش در حال کسب پیروزی راحتی برابر رم بود. برای مردی که مشت زدنش به بازیکن خودی را کاملا به یاد داریم، این حرکت مطمئنا در سیاه تر شدن حسن شهرتش تاثیر خواهد گذاشت.

چالشهای بازی از آنجایی شروع شد که پابلو اوسوالدو تصمیم گرفت پنالتی را بزند. پنالتی که میتوانست مسیر بازی را به نفع رم تغییر دهد. او پنالتی را خراب کرد و مجددا تیم را در وضعیت بحرانی و بی نظمی قرار داد. اوسوالدو: "حالا همه تقصیر را بر گردن من خواهند انداخت. اما این مرا قویتر خواهد کرد و باعث میشود بیشتر از این برای تیم تلاش کنم." در عین حال مربی آئورلیو آندراتزولی در مورد این اتفاق کاملا صادقانه صحبت کرد: "اوسوالدو چرا پنالتی را زد؟ راستش را بخواهید نمیدانم. فرانچسکو توتی برای 20 سال پنالتی زن ما بوده است، نمیدانم چرا اوسوالدو پنالتی را زد، شاید بین هم توافق کرده بودند."

تصویر-تصویر
اما بدشانسی دیگری برای ساردینیها زمانی رخ داد که ماریو بالوتلی پنالتی را برای میلان گل کرد تا تیمش در ورزشگاه ایس آرنا که سرش دعوای "اینجا بازی میکنن، اینجا بازی نمیکنن" راه افتاده بود، به نتیجه تساوی که لایقش نبود برسد. بالوتلی بعد از زدن گل انگشتش را به نشانه سکوت جهت این مخالفتشان به سمت هواداران کالیاری گرفت. سری آ به طور کلی و روسونری به طور خاص از بازگشت وی سود خواهد کرد اما اگر این حرکات بچه گانه نباشند هم میتوانیم زندگی کنیم!

تصویر-تصویر
هفته بیست و چهارم را میتوان هفته تساوی ها نامید از آنجایی که شش بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. ناپولی به ضربه کاراته ای هوگو کامپانارو نیاز داشت تا یک تساوی از لاتزیو بگیرد و فاصله با یووه در صدر پنج امتیاز شود؛ در هفته ای که یاران والتر ماتزاری امید به هم امتیاز شدن با یووه را هم داشتند. اتفاقی که بعید است به این زودی ها رخ دهد.

تصویر-تصویر، http://img.uefa.com/...0x70/93736.png، http://img.uefa.com/...x70/2604874.png
پارما و جنوا تساوی بدون گل ظهرانه ای مهیا کردند و باعث شد مردم در ظرف اسپاگتی شان به خواب بروند! درحالی که به نظر میرسید آتالانتا و کاتانیا هم قبل از بازی 0-0 شان عهدنامه ای ضد خشونت بسته باشند. اما بولونیا و پالرمو خوشحال بودند؛ آنها در نبردها هایی حساس برای بقا، بازی باخته را به ترتیب مقابل سیه نا و پسکارا به تساوی کشیدند تا یک امتیازشان را نجات دهند.

http://img.uefa.com/...70x70/77904.png
این زنجیره تساویها اهمیت برد یکشنبه شب اینتر مقابل کیوو را بیشتر کرد و به نراتزوری اجازه داد با قدرت بیشتری به سمت سهمیه سوم چمپیونزلیگ حرکت کند. بازی با گلزنی آنتونیو کاسانو در دقایق ابتدایی بازی آغاز شد – البته با کمی کمک از طرف کریستین پوگیونی، دروازه بان کیوو. در این بازی تیم میزبان فضاهای مورد علاقه را در خط دفاعی در اختیار دیگو میلیتو و رودریگو پالاسیو گذاشت.

http://img.uefa.com/...70x70/50029.png
درطغیان تساوی ها برد نزدیک خانگی اودینزه مقابل تورینو هم با ارزش تر شد. این پیروزی پسران فریولی را بار دیگر در مرز اروپا قرار داد در حالی که فرم اخیر آنها بسیار رو به رشد بوده است. سابقه نشان میدهد سهمیه لیگ اروپا یا شاید بیشتر دور از دسترس آنها نیست. اما فرانچسکو گوییدولین بر خلاف محمدعلی هیچگاه چنین پیش بینی جسورانه ای نخواهد کرد.

#33
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=59]http://www.8pic.ir/images/vmmxgme97htmrpx2p88i.png[/img]

نقل قول های تمسخر آمیز هفته به قلم سوزی کامپاناله

[img width=480 height=195]http://upload.iranvij.ir/images_dey91/48806509865672183168.jpg[/img]

دلیو روسی و دانیل اسوالدو نیازمند مدیریت عصبانیتشان هستند در حالی که یووه در سلتیک پارک در حال گلاویز شدن است و پاره ای اظهار نظر های هفته

" حالا همه به دنبال پشت کردن به من خواهند بود "

نخیر،پابلو دانیل اسوالدو،آن ها به دنبال فحش دادن به تو آن هم درست به صورتت هستند

" اگر اسوالدو در تیم من همچین کاری می کرد یک لگد به نشمینگاه او می زدم تا به هوا برود "

به طور قطع مهاجم رم هیچ وقت نباید به پیترو لوموناکو پشت کند

" من زمانی که در حال ارائه تاکتیک های خود به بازیکنان خودم بودم بوردیسو از دور شروع کرد به فحاشی به من.آیا یک بازیکن حرفه ای با یک مربی بدین شکل رفتار می کند؟چرا من باید عذر خواهی کنم؟بوردیسو نمی تواند به من درس درست رفتار کردن را بیاموزد.فردی که فقط بلد است آرنج بزند و تف کند فقط باید خفه شود "

او شاید میخواسته همانند دروسی پس از منگنه کردن بازیکنان خودی و زدن هر پرنده ای در زمین حریف،در مورد رفتار حرفه ای بازیکنان برای عموم سخنرانی کند

" من موقعی که توهین می شنوم نمی توانم آرام باشم.من دوست ندارم به گذشته ها و اتفاقات زشت گذشته برگردم اما باز هم نمی دانم اگر تکرار شوند چه کار خواهم کرد.من سعی خواهم کرد خود را در موقعیت های آینده کنترل کنم "

اولین قدم این است که شما ابتدا قبول کنید که مشکل عصبی بودن دارید و سپس به فکر راه چاره باشید،این ها همه نشان دهنده این است که چرا دلیو روسی همواره یک قدم عقب است

" من نمی خواهم در مورد رفتار دلیو روسی قضاوت کنم چون او از نظر سن و سال از من بزرگتر است ولی از خودم می پرسم اگر سنم به 50 یا 60 برسد و چنین رفتاری از من سر بزند واقعا شرم آور خواهد بود و نکته جالب این است که این اولین رفتار زشت و زننده او نبود"

دانیله دروسی هشدار می دهد که میان یک مرد مسن ترشروی و یک فرد ضد اجتماعی ساده یک خط ارتباطی خوب وجود دارد

" یوونتوس به جای تمرین در زمین رنجرز می تواند در باغچه پشت خانه ما تمرین کند،قطعا تفاوتی نخواهد داشت.اگر آن ها می خواهند خود را در زمین یک تیم حاضر در دسته 3 آماده کنند،مشکلی نیست "

بیانکونری حالا در گلاسکو آزادی دارد از جمله در حیاط خانه کریس کامنز

" هر زمان که کرنری نواخته می شد من فکر می کردم الان است که استادیوم فرو بریزد "

آنتونیو کونته فکر می کند که شاید لیختشتاینر در گلاویز شدن با استادیوم اندکی زیاده روی کرده است

" تا جایی که من میدانم تا به حال هیچ هواداری گل نزده است "

جی جی بوفون یار دوازدهمی را که در جایگاه تماشاگران است را شوت می کند

آن ها هر کاری را برای عصبانی کردن ما انجام می دادند،کشیدن پیراهنمان حداقل کار آن ها بود.مرتب با آن ها با آرنج ضربه می زدند و حتی موهای پاهای ما را هم می کشیدند

بازیکن سابق سلتیک،فرانک مک گاروی توصیه می کند که کشیدن افراد قبل بازی با بازیکنان کار شود

" در تیم ما ویژگی های بازیکنانمان تاکتیک تیم را تشکیل خواهد داد اگر ما فقط یک تاکتیک داشته باشیم ناچاریم قفسی را برای حریفان تشکیل دهیم "

به نظر می رسد اورلیو آندره آتزولی مربی جدید رم زدنیک زمن را داخل قفس کرده و کلید آن را به جای دوری انداخته است

" من با جوراب هایم گل زدم،اوه به نظر فوق العاده است "

الساندرو از داشتن یک جفت تمیز آن بسیار خوشحال خواهد شد

" در زندگی فقط 3 چیز وجود دارد: مرگ،مالیات و پنالتی برای میلان"

این بنری است که ماریو بالوتلی می تواند به خوبی آن را تعبیر کند



#34
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 25.Match day


[img height=195 width=480]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/totti-pjanic-yay490ai.jpg[/img]


خماری ِ اروپایی ها! ، رسیدن ماریو بالوتلی به رکورد الیور بیرهوف، رکورد شکنی رم و فیورنتینا، همه در کند و کاو ِ سوزی کامپاناله از هفته ی 25 ام.


Serie A Week 25: Did You Know

تمام تیم های حاضر در جام های اروپایی این هفته شکست خوردند به جز یک تیم، ناپولی این هفته مساوی کرد و یوونتوس و لاتزیو و اینتر که از بازی های اروپایی به سری آ بازگشتند همه شکست خوردند، این تیم هااین هفته مجموعا 8 گل دریافت کردند و فقط 1 گل توانستند بزنند.

فرانچسکو توتی توانست 224 امین گل خود در سری آ را به ثمر برساند و حالا تنها 1 گل تا دومین گلزن برتر تاریخ سری آ یعنی گونار نوردال فاصله دارد، این در حالیست که سیلویو پیولا با 274 گل همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد. توتی در تنها 9 دیداری که در برابر بوفون داشته است موفق شده 10 گل به وی بزند، البته 2 گل از این 10 گل در دوران حضور بوفون در پارما بوده است. اگر چه از سپتامبر 2007 تاکنون توتی نتوانسته بود در استادیو المپیکو به یوونتوس گل بزند.

رم در 16 دیدار اخیر خود در برابر یوونتوس نتوانسته بود دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت کند، آتلانتا و تورینو تنها تیم های دیگر سری آ بودند که در این فصل در استادیو المپیکو نتواستند به رم گل بزنند. بعد از شکست 4-0 در برابر رم در استادیو المپیکو در فوریه 2004 یوونتوس تاکنون به رم در این شهر نباخته بود، 5 برد و 2 تساوی حاصل بازی های یوونتوس برابر رم در این مدت بوده است. این برای سومین بار بود که یوونتوس در این فصل در بازی های خارج از خانه خود موفق به گلزنی نمی شد و همچنین پس از نوامبر سال 2012 که یوونتوس در خانه میلان 1-0 باخت تاکنون در بازی های خارج از خانه خود نباخته بود، این دومین شکست یوونتوس در 31 بازی اخیر خارج از خانه خود بوده است.

اورلیو آندرئوتزولی سرمربی رم از نخستین برد خود در سری آ به عنوان سرمربی لذت می برد، وی پس از اینکه رم در 6 بازی تنها 2 امتیاز گرفت موفق شد برد را به اردوی این تیم برگرداند. رمی ها در هر 32 بازی آخر خانگی خود در المپیکو رم موفق به گلزنی شده اند، گل توتی به یووه 69 امین گل آنها در این 32 بازی بود.

یوونتوس پس از شکست 3-0 سلتیک در خانه حریف بازی را 1-0 به رم واگذار کرد همان طور که پس از شکست 3-0 چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و بلافاصله پس از آن بازی 1-0 به میلان باختند.

بعد از برد 2-1 در فوریه سال 2006 فیورنتینا دیگر نتوانسته بود اینتر را در تمام مسابقات چه در خانه و چه در بیرون از خانه شکست دهد، این برد پایانی بر 3 تساوی و 12 شکست پس از سال 2006 بود. از سال 1985 که اینتر در فلورانس 3-0 باخت تا سال 2000 آنها دیگر بیش از 3 گل در فلورانس نخوردند اما در می سال 2000 در خانه حریف 4-0 باختند و پس از آن تا بازی این هفته 4 گل از حریف در فلورانس نخورده بودند.

بعد از این که در 8 نوامبر اینتر موفق شد در زمین پالتیزان بلگراد این تیم را 3-1 شکست دهد تاکنون این تیم نتوانسته است در بیرون از خانه به بردی دست یابد، در سری آ و در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا از 9 بازی 8 بازی را باخته اند و یک بازی را مساوی کرده اند. اینتری ها فقط در سری آ از 7 بازی آخر خارج از خانه 1 امتیاز به دست آورده اند، در آوریل سال 1999 هم اینتر در 8 بازی خارج از خانه متوالی خود تنها 1 امتیاز گرفته بود.

فلورانسی ها به خوبی آنتونیو کاسانو را می شناسند، وی در 15 رویارویی با فیورنتینا موفق به زدن 8 گل از 95 گل خود در سری آ شده است. کاسانو در هر 3 بازی آخر اینتر در سری آ گل زده است.

در بازی هایی از این فصل که فیورنتینا این 3 بازیکن را از ابتدا و فیکس در ترکیب داشته است ( آکوئیلانی، پیزارو و بورخا والرو ) 8 برد و 1 تساوی و 1 باخت کسب کرده است. استوان یووه تیچ در 6 بازی قبلی خود در سری آ تنها 1 گل زده بود، در حالی که آدام لیائیچ برای نخستین بار در سری آ موفق به زدن 2 گل در 1 بازی شد.

از 1 فوریه سال 2012 که ناپولی در خانه برابر چزنا 0-0 متوقف شد تاکنون هرگز پیش نیامده بود که ناپولی در خانه نتواند گلی بزند، آنها در 20 بازی اخیر خانگی خود در تمام این بازی ها گل زده بودند آن هم 48 گل. ناپلی ها در 14 بازی اخیر خانگی و بیرون از خانه خود موفق به زدن 31 گل شده اند. سامپدوریا در 3 بازی آخر خارج از خانه خود موفق به زدن گل نشده است، ولی آنها اکنون به مدت 4 هفته است که شکستی نداشته اند و در این 4 بازی تنها 1 گل خورده اند. ناپولی در 4 سال فصل اخیر همواره در هفته ی 25 ام موفق به برد شده است، اما از سال 1998 تاکنون تیم سامپدوریا موفق به زدن گل در زمین ناپولی نشده است.از مارس سال 2012 تاکنون اتفاق نیافتاده بود که ناپولی دو بازی متوالی را در سری آ مساوی کند.

ماریو بالوتلی در 3 بازی برای میلان موفق به زدن 4 گل شده است، از سپتامبر سال 1998 که الیور بیرهوف چنین کاری برای میلان کرده بود تاکنون هیچ بازیکنی موفق به ثبت چنین آماری نشده بود (حتی شوچنکو!). میلان ششمین برد پیاپی خانگی خود را به دست آورد و تاکنون در این فصل روسونری از 3 گل به خودی رقبا به خود لذت برده است، آبروسکاتو و جاناتان بازیکنان پسکارا آن 2 گل به خودی دیگر را زده بودند. گابریل پایتا بازیکن پارما در این بازی در 27 امین سال تولدش به تیم خودی گل زد!

پارما تعداد بازی هایی که اکنون بدون برد پشت سر گذاشته است را به عدد 6 رساند، برای پنجمین بار در 12 رویارویی اخیر پارما با میلان در سن سیرو، پارما نتوانست دروازه روسونری را بگشاید. بعد از پیروزی در دسامبر سال 1996 برابر میلان تاکنون پارما در سن سیرو برابر این تیم 12 بار باخته و 3 بازی را هم مساوی کرده است، جالب اینکه در 4 بازی از آن 12 بازی که باخته اند فقط 2 گل زده اند و 12 گل دریافت کرده اند.

روبرتو دونادونی تاکنون هرگز موفق به شکست ماسیمیلیانو آلگری نشده است، 1 بار مساوی کرده و 5 بار به این مربی باخته است.

سیه نا در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 10 امتیاز شده است. لاتزی صاحب رکوردی فاجعه بار در برابر سیه نا در زمین حریف است، از سال 2006 که لاتزیو توانست سیه نا را در توسکانی شکست دهد تاکنون 3 بار مساوی کرده و 6 بار به این تیم در تمام مسابقات باخته است، لاتزیو فصل گذشته هم در خانه سیه نا با نتیجه ضعیف 4-0 شکست خورده بود. تعداد بازی هایی که لاتزیو بدون حضور کلوزه و هرنانس در سری آ به میدان رفته است اکنون از 6 به 7 رسید، بیانکوچلستی ها 3 بازی از 7 بازی را مساوی کرده اند و بقیه را واگذار کرده اند. امگارا بازیکن جدید سیه نا آماری شگفت انگیز از خود به جا گذاشته است، او در 3 بازی اخیر تیمش 4 گل زده است، نکته جالبتر اینکه وی تاکنون فقط 4 شوت به سمت دروازه حریفان زده است که هر 4 شوت در چارچوب بوده است و هر 4 شوت نیز اتفاقا گل شده اند(بعید می دونم فصل بعد هم در سیه نا بمونه ...).

تورینو همچنان با داوران مشکل دارند، تورینو به همراه اودنیزه این فصل با دادن 8 پنالتی به رقبا بیشترین تعداد پنالتی دادن را داشته اند. السیو چرچی بازیکن سیه نا رازی عجیب و غریب در خود دارد، وی این فصل 4 گل برای تورینو زده است که هر 4 گلش در بین دقایق 40 تا 45 به ثمر رسیده است. والتر بیرسا دومین گلش در این فصل را به ثمر رساند. آتلانتا فقط 1 بازی از 10 بازی اخر خود در سری آ را برده است و 6 بازی از این 10 بازی را واگذار کرده است. جرمن دنیس تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 42 رساند، وی در این فصل 9 گل زده است.

از ژانویه سال 2010 تاکنون اتفاق نیافتاده بود که کالیاری در 6 بازی متوالی شکست نخورد، آنها اکنون در 6 بازی اخیر خود 3 برد و 3 تساوی به دست آورده اند. مارکو سائو مهاجم کالیاری این فصل 10 گل برای تیمش زده است که 8 گلش در بیرون از خانه بوده است. پسکارا در 6 بار بازی اخیرش در هفته های بیست و پنجم سری آ و سری ب حتی 1 گل هم نزده است.

ثرآئو بازیکن کیه وو در هر 4 گل آخر تیمش در خانه نقش داشته است، 2 گل را خودش زده است و 2 پاس گل هم داده است. پالرمو در این فصل در بیرون از خانه در 3 بازی فقط از رقبا در ابتدا پیش افتاده است که هر 3 بازی را هم مساوی کرده است. بعد از 1 برد در بنتگودی در سال 2006 تاکنون این تیم 4 بار به کیه وو در بنتگودی باخته و 3 بازی را هم مساوی کرده است. سیسیلی ها در 11 بازی اخیر خود حتی 1 برد را هم به دست نیاورده اند، 6 بازی را باخته اند، در عین حال مائورو فرمیکا پس از 4 بازی برای پالرمو موفق به گلزنی شد.

در 8 بازی از 13 بازی خارج از خانه در این فصل، بلونیا نتوانسته است گلی بزند، اما در 5 بازی اخر خود در سری آ موفق به زدن 12 گل شده اند. کاتانیا هر 4 بازی اخر خود در برابر بلونیا را واگذار کرده است، چه در خانه و چه در بیرون از خانه، انها در این 4 بازی حتی 1 گل هم به حریف نزده اند و 8 نیز خورده اند. بلونیا از 5 بازی آخر خود در زمین کاتانیا تنها 2 امتیاز گرفته است، هر 3 گل سرجیو آلمیرون بازیکن کاتانیا در این فصل در خانه به ثمر رسیده است.

داویده بالاردینی سرمربی جنوا برای نخستین بار موفق به شکست گوئیدیلین سرمربی اودینزه شد، در حالیکه قبلا برابر این مربی 1 مساوی داده بود و 3 بار هم شکست خورده بود. از زمان مربی گری بالاردینی در جنوا این تیم هنوز شکست نخورده است، در 4 بازی با بالاردینی آنها 8 امتیاز گرفته اند و در بازی این هفته موفق به ثبت سومین کلین شیت فصل خود شدند. اودنیزه در 9 بازی آخر خود در برابر جنوا در زمین حریف تنها 1 برد 4-2 در سال 2011 به دست اورده و 1 بار هم مساوی کرده و 9 بار باخته است. ژوراژ کوچکا بازیکن جنوا سومین گل این فصل و 5 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. اودینزه در 4 بازی آخر خود در خارج از خانه تنها 1 امتیاز گرفته است و در 8 بازی آخر خارج از خانه خود نیز تنها 1 بار برده است.



#35
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 25. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 11.69 MB - Time : 01:16

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 7.47 MB - Time : 00:47

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 4.36 - Time : 00:28

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 1.89 MB - Time : 00:12



#36
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/77237751855935170257.jpg[/img]




تصویر
Sergio Romero - Sampdoria
اين دروازه بان جوان آرژانتيني توانست چندين توپ را به خوبي دفع كند و در طول بازي سيو هاي عالي مقابل اينسينيه و پاندف داشت.
همواره در طول بازي توانست با كمك دفاع ها دروازه را بسته نگه دارد. << فرمانده >>


تصویر
Vasilis Torosidis - Roma
بازيكن يوناني خط دفاع رم. كسي كه بايد سعي كنيد از او دور باشيد و بازيكني كه در دفاع رم يك بازيكن كارآمد و البته نوظهور هست. مقابله و درگيري او با آساموا مانع از پيشروي اين بازيكن شد و قطعا دليل خروج او از بازي بود.
او تا آخرين لحظه بازي در حال جنگيدن و تلاش بود. << شبيه به تروجان >>


تصویر
Daniele Portanova - Genoa
كاملا فعال و هوشيار.
بازيكن خطرناك اودينزه يعني دي ناتاله را به خوبي كنترل كرد و هم چنین در سراسر بازي توانست مايكو سوئل را كنترل كند. << پرقدرت و ماهر >>


تصویر
Manuel Pasqual - Fiorentina
با قدرت و سرعت زياد. او بيشتر شبيه به يك وينگر بود تا يك دفاع كنار.
چندين سانتر خطرناك انجام داد از جمله سانتري كه منجر به گل اول لياچيچ شد. << حاضر >>


تصویر
Alessio Cerci - Torino
بي شك بهترين بازيكن زمين بود. در همان ابتداي بازي دروازه بان آتالانتا را با يك ضربه پاي چپ مجبور به واكنش كرد.
به عنوان يك بازيكن فعال و ويرانگر در سمت راست شناخته شد و با يك شوت پاي راست گل زيبايي را به ثمر رساند كه در آن صحنه دروازه با آتالانتا هرگز براي دفع توپ شانسي نداشت. << باهوش و دانا >>


تصویر
Juraj Kucka - Genoa
يكي ديگر از نمايش هاي عالي و بي نقص اين هافبك اهل اسلواكي. كسي كه فقط يك بازي را در اين فصل از دست داده و توانست سومين گل فصلش را به ثمر برساند.
هرگز متوقف نميشود و دفاع روبرو خود را در زمين خودي به طور فوق العاده اي تحت فشار قرار ميدهد. << حساس و باهوش >>


تصویر
Ricardo Montolivo - Milan
بيشتر از تمامي هافبك ها در بازي فعاليت داشت و در بين دفاع هاي حريف توانست شكاف زيادي ايجاد كند. هوش و قدرت نفوذ بالاي او و توانايي عبور از بازيكنان حريف باعث شد كه تيمش هميشه در يك موقعيت برتر قرار گيرد. << خوش فكر >>


تصویر
Valter Birsa - Torino
به عنوان يار ذخيره وارد بازي شد و توانست سمت چپ تيمش را قدرت ببخشد. دفاع هاي روبروي خود را به خوبي تحت فشار قرار داد و توانست در صحنه سانتر متئو دارميان خود را در موقعيت خوبي قرار بگيرد و گلزني كند. << با انگيزه >>


تصویر
Francesco Totti - Roma
يكي ديگر از بازي هاي خوب خود را به نمايش گذاشت و با الهام گرفتن از بازي پرفشار و درگيرانه هم تيمي هاي خود توانست رهبر تيم حريف را از كار بندازد و در اين كار بسيار فعال و موثر بود.
گل پيروزي بخش تيمش را با يك شوت سنگين و كلاسيك به ثمر رساند. << تمام نشدني >>


تصویر
Adem Ljajic - Fiorentina
احتمالا بازي مقابل اينتر جز بهترين بازي هاي او و استفان يووتيچ بود كه به تحقير اينتر منجر شد.
او 2 گل زيبا به ثمر رساند. در گل اول جايگيري بسيار خوبي داشت و در صحنه گل دوم با يك ضربه زيبا توپ را به گوشه دروازه فرستاد. << برتر >>


http://www.shiauploa...41113955215.jpg
Stevan Jovetic - Fiorentina
2 گل به ثمر رساند و يك نمايش كامل و فوق العاده داشت. در گل اول توانست با يك شوت زيبا توپ را به گوشه دروازه شليك كند و در گل دوم بسيار خوب ظاهر شد و باهوش تر از رانوكيا بود . << با كيفيت >>



Special Mentions

Pablo Daniel Osvaldo - Roma, Mario Balotelli - Milan, Innocent Emeghara - Siena, Alessandro Rosina- Siena, Christian Terlizzi - Siena, Borja Valero - Fiorentina, Sergio Almiron - Catania



#37
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

فرصت سوزی ناپولی

ناپولی نتوانست از شکست یوونتوس نهایت استفاده را ببرد. جانکارلو رینالدی و خلاصه هفته آخر سری آ.
[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]
[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/blog_images/hamsik490ai-1.jpg[/img]


تصویر-تصویر
وقتی توپ از پای مارک همسیک فاصله گرفت، همه نفسها در سینه حبس شد. به نظر میرسید آن توپی باشد که ناپولی را دوباره به 2 امتیازی یوونتوس در صدر جدول برساند. اما سرجیو رومرو و یکی از تیرکهای دروازه سن پائولو همه را مطمئن کرد که ناپولی استفاده کامل را از لغزش یکشنبه شب بیانکونری در رم نخواهد برد.

آنروز وقتی برای بازیکن اسلواکیایی کابوس وار تر شد که دو دزد مسلح ساعتش را دزدیدند. این اولین باری نبود که چنین اتفاقی برای او رخ می داد اما حداقل او می تواند ساعت دیگری بخرد؛ در حالی که فرصت دوباره نزدیک شدن به بانوی پیر خیلی سخت پیش می آید.

این یک فرصت از دست رفته در این هفته طولانی سری آ بود که تا دوشنبه شب هم ادامه داشت. مردان والتر ماتزاری مضطرب به نظر می رسیدند و مشخصا اهمیت پیروزی مقابل سمپدوریا فشار زیادی بر آنان وارد کرده بود. زمین بازی هم که ناهموارتر از یک کیک مدرسه ای بود، وضعیت را برای آنها بدتر کرد.

انتظار می رود چمن زمین سن پائولو کاملا عوض شود اما اگر آنها قهرمانی را با اختلاف دو سه امتیاز از دست دهند موجب پشیمانی بزرگی خواهد بود. در مورد اینکه ناپولی همچنان مدعی کسب اسکودتو است، حق کاملا با ریکاردو بیگون مدیر ورزشی این باشگاه می باشد – خصوصا با بازی خانگی که دو هفته بعد مقابل یوونتوس دارند. با اینحال شکست ندادن سمپ کمی موجب ناامیدی بود.

تصویر-تصویر
این شلیک مسلسل وار فرانچسکو توتی بود که این فرصت را به ناپولی برای کم کردن فاصله داد. جالوروسیها میدانند در روزهای نیاز می توانند روی اسطوره ای ترین شخصیت تیمشان حساب کنند. او مقابل یوونتوس هم نا امیدشان نکرد.

مطمئنا این باخت موجب خوشحالی آنتونیو کونته نبود. او به این اشاره کرد که انجام 3 بازی بزرگ در یک هفته بالاخره تاثیرش را گذاشت؛ البته ناامیدی اش را از نمایش تیمش ابراز کرد. گره طناب آنها به اسکودتو برخلاف گره استفان لیختشتاینر به گری هوپر در لیگ قهرمانان، کمی شل تر شد!

سرمربی بیانکونری کسی نیست که شما را در مورد احساساتش در شک و تردید بگذارد. او تمام بازیکنانش را برای تمرین راس ساعت 8 سه شنبه احضار کرد، به وضوح می خواهد به علل اصلی شکستشان در رم برسد. انگار نظر او این است که بعضی از بازیکنان خسته تر از آن چیزی بودند که خودشان می گفتند.

تصویر-تصویر
پشت سر دو تیم اول و لاتزیویی که هنوز بازیش مانده، با نتایج آخر هفته در جنگ برای آخرین سهمیه لیگ قهرمانان شکافی بوجود آمد. میلان با برد مقابل پارما به بقیه سیگنال هشدار فرستاد و البته این برد باز هم با گل ماریو بالوتلی بدست آمد. یار سابق منچستر سیتی تاثیر بیش از این نمیتوانست در سری آ داشته باشد. سیلویو برلوسکونی آرزو میکرد کاش می توانست راهی برای دزدکی وارد کردن او به ترکیب میلان در لیگ قهرمانان هم داشته باشد!

تصویر-تصویر
این نتیجه فشاری روی اینتر، رقیب همشهری آنها برای کسب جایگاه سومی گذاشت که نتوانستند با آن کنار بیایند. آندرا استراماچونی بعد از باخت 4-1 در فلورانس، اتفاقات آن شب را "بسیار تلخ برای باور" دانست. این شکست با مصدومیت شدید دیگو میلیتو همراه شد و فصل برای او به پایان رسید. با این اتفاقات آنها با روحیه پایینی به پیشواز دربی دلامادونینا در روز یکشنبه خواهد رفت.

البته این نتیجه فیورنتینا را به نزاع بر سر سهمیه بزرگترین رخداد اروپایی بازگرداند. ویمچنزو مونتلا سیستم تیمش را به یک 3-3-4 موثر تغییر داد و این مسئله به استوان یووتیچ و آدام لیاچیچ اجازه درخشش داد. هرکدام از آنها در شب بهترین نمایش فصل فلورانسی ها دو بار تاج گل بر سر گذاشتند. حالا آنها به چند نتیجه خوب متوالی احتیاج دارند.

تصویر-تصویر
برد یکشنبه شب به پسران بنفش اجازه داد فاصله شان را با پدیده ای به نام کاتانیا که قبل از این بازی یک پیروزی خانگی دیگر مقابل بولونیا به دست آورد، حفظ کند. بالاخره تیم رولاندو ماران اذعان کرد که هدفشان کمی بیشتر از بقا در سری آ است. آنتونیو پالویرنتی رئیس این باشگاه گفت: "بیشتر از این نمیتوانیم چیزی را پنهان کنیم. ما با تکیه بر این شهر و این هواداران سعی میکنیم رویاهایمان برای رسیدن به اروپا را دنبال کنیم."

http://img.uefa.com/...70x70/51310.png
بعد از متوقف شدن توسط جنوا، شاید اودینزه دیگر شانسی برای حضور در اروپا نداشته باشد. این پیروزی روسوبلو را کمی از منطقه خطر دور کرد. هرچند فاصله چهار امتیازی برای آرامش خاطر آنها کافی نیست، اما وضعیتشان خیلی بهتر از مقاطعی از فصل است.

http://img.uefa.com/...0x70/52816.pngو http://img.uefa.com/...0x70/77904.png- http://img.uefa.com/...0x70/88182.pngو http://img.uefa.com/...70x70/59013.png
در کنار آنها تورینو پیروزی بسیار مهمی مقابل آتالانتا کسب کرد در حالی که کیوو و پالرمو امتیازی را تقسیم کردند که اولی بیشتر از دومی از آن خوشحال شد. اما حرف آخر متعلق به کالیاری است که برد روحیه بخشی در هفته ای کسب کرد که رئیسشان ماسیمو چلینو به زندان افتاده بود!

گروهی از هواداران حمایتشان از رئیس را با گوش کردن به بازی خارج از زندان Buoncammino نشان دادند. با این پرونده علیه او به اتهام کلاهبرداری در ساخت استادیوم جدید، آینده باشگاه به وضعیت نامعلومی دچار شده است. اما تیمهای ایتالیایی قبلا نشان داده اند که در شرایط بحرانی بیشتر شکوفا می شوند – همانطور که به نظر ساردینیها هم بعد از این اتفاق در مسیر درستی قرار گرفته اند.

#38
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=59]http://www.8pic.ir/images/aid2hksi4sn63nzk2g.png[/img]

نقل قول های خنده دار هفته به قلم سوزی کامپاناله

[img width=480 height=195]http://www.8pic.ir/images/jnx45ke68bq4e5eemjd.jpg[/img]

اسلحه سری میلان برای شکست بارسا،فریاد توریستی هامسیک و جانشینی آنتونیو کونته برای پاپ و پاره ای اظهارات خنده دار

" پاپ جدید ما کونته"

یک بنر در دستان هوادارا یووه که پیشنهاد می کند ماتری را با میتره(تاج پاپ)عوض کند

" ما همانند بره های قربانی نخواهیم بود"

آلگری و تشبیه بارسا به گرگ و Baaa-rcelona

"من هرگز به آلگری نگفتم چه کسانی را در ترکیب بگذارد.من قبلا هم چنین کاری نکرده ام.من جایگاه ریاست و جایگاه سرمربیگری و شرح وظایفشان را می دانم و به آن ها احترام می گذارم اما یک مدیر می تواند توصیه هایی را به مربی خود بکند.اگر یک مدیر با مربی خود هم نظر نباشد او را آتش می زند"

سیلویو برلوسکونی این اطمینان را به همه مربیان می دهد که در صورتی که در میلان با او هم نظر باشند می توانند سمت خود را حفظ کنند.

" بازیکنان میلان باید سعی کنند در طول بازی رنجش آور باشند به ویژه زمانی که با مسی دوئل می کنند"

جیان کارلو ماروکی اسلحه مخفی آنان را افشا می کند:تکان هارلم

" این سومین باریست که من در اینجا از ابتدای حضورم مورد هجوم و دستبرد قرار می گیرم.من به دلیل رخ دادن چنین اتفاقاتی واقعا متاسفم و متاسفانه این یکی از سختی های زندگی در ناپل است"

مارک هامسیک می تواند ساعت رولکس خود را با کاسیو تعویض کند تا کمتر مورد دستبرد مسلحانه قرار گیرد

"مسی را چگونه می توانید متوقف کنید؟با یک اسلحه"

کونته راز خود را برای مهار هامسیک را در مصاف آتی یووه - ناپولی افشا می کند

" ماریو بالوتلی یک ستاره در حال پیشرفت است،زمانی که او در خیابان های میلان حضور پیدا می کند ترافیک زیادی ایجاد می شود"

برلوسکونی همه این ها را گفت اما نگفت این اتفاق زمانی رخ می دهد که او خودرو بنتلی خود را در جایی نامناسب پارک می کند

کوادو آساموآه به مدت 6 هفته در خدمت تیم ملی کشورش بود و برخی افراد از من می خواستند از او در برابر سلتیک استفاده کنم.او امروز همانند یک ماهی دور مانده از آب بود و او به مدت یک و نیم ماه از تمرینات ما به دور بود و این برای حضورش در سیستم کاری ما کافی نبود"

کونته نیل لنون نیست،به دلیل خوبی...

" من بهترین هستم،یک لحظه صبر کنید!آیا بهتر از من هم وجود دارد؟بله من بعد از محمد علی کلی بهترین هستم"

زلاتان ایبراهیموویچ همانند یک پروانه پرواز می کند،همانند یک زنبور عسل نیش می زند , نَفسی دارد به اندازه هزینه ترانسفرهایش

" ما نیاز داریم که همانند یک تیم بازی کنیم وقتی از روی ورقه موسیقی خود تبعیت نمی کنیم آن وقت همه چیز ما بی معنی می شود"

کونته تیم خود را از اجرای glee(کمدی معروف تلویزیونی آمریکایی) برحذر می دارد



#39
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

اینتر مهمانی سیلویو را خراب کرد
به نظر می رسید میلان در آستانه فتح دربی باشد تا اینکه سر و کله اینتر در نیمه دوم پیدا شد. جانکارلو رینالدی از هفته آخر سری آ گزارش می دهد.

[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/balotelli-m-inter490ai.jpg[/img]

تصویر1-1تصویر
می توانست هفته کاملی برای سیلویو برلوسکونی باشد. شکست بارسلونا، پیروزی در دربی و پیروزی در انتخابات ایتالیا. اما او همچنان دو تا از سه تا را بدست آورد – اما یک اینتر سرسخت مانع از پیروزی آنها در دلا مدونینا شد.

بعد از یک نیمه اول جذاب در سن سیرو نمیشد اتفاق دیگری به جز برد میلان را تصور کرد. یک شوت شیرین بیرون پا از استفان ال شراوی پاداش برتری آنها بود. در واقع نراتزوری این مسئله که همچنان با امید وارد نیمه دوم شد را مدیون سمیر هندانوویچ بود.

در نیمه دوم چیزی تغییر کرد؛روسونری محو شد و تیم آندرا استراماچونی شروع به افزایش سرعت بازیش کرد. تا اینکه بالاخره به طرز غافلگیرکننده ای ازکیل اسکالتو در نقش قهرمان ظاهر شد و با پرش بلند در محوطه شش قدم گل مساوی را با ضربه سر به ثمر رساند. او خوشحالی کرد و سپس برای دستاوردش اشک ریخت – شاید این گل مهمترین گل کل دوران بازیگریش تا به اینجا بود.

اینها لحظات سرنوشت ساز این نبردِ سخت و تند مانند "اسپاگتی آرابیاتا" بود. این بازی ثابت کرد سری آ هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان دارد. اما متاسفانه مقداری شعارهای آزار دهنده و کمی لیزر که به طرز احمقانه ای به سمت ماریو بالوتلی نشانه گرفته شده بود، در بازی دیده شد اما حداقل به آن بدی نبود که خیلیها فکر می کردند.

استراماچونی: "به نظرم در مجموعه تساوی نتیجه عادلانه ای بود. آنها نیمه اول فوق العاده ای داشتند و ما را تحت فشار قرار دادند. اما ما به بازی برگشتیم و بهتر بازی را به پایان رساندیم."

آلگری: "من از آنچه تیم به نمایش گذاشت راضی هستم. ما نیمه اول عالی داشتیم و موقعیتهای بسیاری به وجود آوردیم. اما وقتی حریف در آستانه مرگ است باید او را بکشید."

تصویر0-2تصویر و تصویر2-1 تصویر
این نتیجه درها را برای لاتزیو و فیورنتینایی که دوشنبه و سه شنبه بازی دارند [ بولونیا 2 – 1 فیورنتینا و لاتزیو 2-0 پسکارا ] ، باز کرد تا فشار را روی میلانیها در رقابت را برای کسب سهمیه سوم لیگ قهرمانان بیشتر کنند. هرچند در بازی یکشنبه هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند برای کسب این سهمیه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

تصویر0-3تصویر
البته فقط هفته دربی میلان نبود و نتایج به دست آمده فرصت فاصله گرفتن را برای یوونتوس در صدر جدول فراهم کرد. با توجه به اینکه ناپولی روز دوشنبه به مصاف اودینزه می رود [ بازی 0-0 مساوی شد ] ، بیانکونری با یک برتری مقابل سیه نا یک گام از آنها پیش افتاد. هرچند این بازی هم بدون جنجال نبود.
در استادیوم یوونتوس افرادی هستند که سخت راضی می شوند و پس از این بازی رفتار آنها مقابل بازیکنان خودی در معرض دید قرار گرفت. شعار علیه جووینکو، او را تحریک کرد تا پس از گل سوم انگشتش را به نشانه سکوت به سمت هواداران خودی بگیرد. برای آنتونیو کونته به اندازه کافی مسئله ایجاد شده بود.

کونته بعد از بازی گفت: "به نظر من این قابل قبول نیست. فقط هم در مورد او نیست [جووینکو]؛ گاهی برای بازیکنی که موقعیتی را از دست می دهد هم سوت زده می شود. من این را دوست ندارم. این تیم در حال انجام کارهای بزرگی است و فکر نمی کنم لایق این سوت ها باشد."

تصویر2-1 تصویر
در بین برنده های بزرگ دیگر هفته کاتانیا قرار داشت، تیمی که پارما را قربانی کرد تا رویای اروپایی اش را زنده نگه دارد. با عقب افتادن بازی فیورنتینا به خاطر برف، سیسیلیها با توسکانیها هم امتیاز شدند. [ فیورنتینا 2-1 به بولونیا باخت]. این باعث شد مربی رولاندو ماران یک اظهار نظر غذایی بکند: "بعضیها فکر میکردند شکمهای ما پر شده است؛ خوشحالم توانستیم خلاف این را ثابت کنیم. شاید درست باشد که ما بعد از محقق شدن بقایمان نفسی به راحتی بکشیم، اما به جای آن بچه ها همچنان در حال مبارزه هستند."

http://img.uefa.com/...70/59013.png2-3 http://img.uefa.com/...70x70/50029.png
در استادیوم خالی ایس آرنا در ساردینیا جشنواره گل برپا شد و کالیاری 4-3 از سد تورینو گذشت. ایوو پولگا پیروزی را به رئیس ماسیمو چلینو تقدیم کرد، کسی که همچنان به اتهام فساد مرتبط با ساخت استادیوم در زندان به سر می برد.

پولگا: "میدانیم برای او مهم بود که تورینو را شکست دهیم و امیدواریم به زودی او را در کنارمان داشته باشیم."

http://img.uefa.com/...70/52816.png3-2 http://img.uefa.com/...70x70/50137.png
همچنین زیر برفهای برگامو هم ضیافت فوتبالی براه بود در مسابقه ای بین رم و آتالانتا که در اغلب اوقات پایاپای دنبال شد. در این بازی 5 گله در نهایت تیم آئورلیو آندراتزولی برنده شد.

آندراتزولی: " ما باید به خودمان ثابت کنیم که می توانیم تا چه اندازه خوب باشیم. داریم تلاش می کنیم انگیزه ای که در چند وقت اخیر از دست داده این را دوباره بازگردانیم."

http://img.uefa.com/...70/50089.png0-2 http://img.uefa.com/...70x70/77904.png و http://img.uefa.com/...70/88182.png0-0 http://img.uefa.com/...70x70/52972.png
سمپدوریا هم تحت نظر دلیو روسی با برد کیوو گام بلند دیگری برداشت. اما شب شنبه چنین پیروزی ای برای پالرمو اتفاق نیفتاد و باعث شد تبر معروف مائوریتزیو زامپارینی برای سومین بار در این فصل استفاده شود. به آلبرتو مالسانی در خروج نشان داده شد و از جامپیرو گاسپرینی درست چند هفته بعد از اخراجش خواستند به سرکارش بازگردد [ :np: ]. با این نسبت حتی ممکن است جوزپه سانینو هم بتواند به ترکیب بازگردد (بازیکنی که سه هفته پس از آغاز فصل مصدوم شد). هرچند به نظر نمیرسد کسی بتواند آنها را نجات دهد.

پ.ن: :fp:

#40
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img height=195 width=480]http://www.shiaupload.ir/images/64768807316184192762.jpg[/img]





تصویر
Samir Handanovic - Inter
بهترين بازيكن ميدان. كسي كه 1 امتياز بدست آمده بخاطر سيو ها و واكنش هاي فوق العاده او بود.
مخصوصا واكنشي كه مقابل ضربه سر پر قدرت بالوتلي داشت. شماره يك اهل اسلوونی حداقل در 5 صحنه نشان داد كه در بين بهترين هاي سري آ قرار دارد. << باورنكردني >>


تصویر
Stephan Lichtsteiner - Juventus
بدون شك بهترين بازيكن در سلتيك پارك بود و در بازي با سيه نا هم به همان خوبي بازي كرد و باعث به زحمت افتادن حريف در سمت راست شده بود. او در هنگام حركت پا به توپ ميركو به اندازه كافي آگاه و هوشيار بود و توانست جايگيري مناسبي داشته باشد تا يووه به گل برسد. << زيرك >>


تصویر
Miguel Angel Britos - Napoli
هميشه آماده و خطرناك.
كسي كه توانست مهاجمين اودينزه را به خوبي كنترل كند. به ويژه موريل را.
و با سرسختي خاص خود موفق شد از دروازه ناپولي حفاظت كند. << رهبر و مدیر >>


تصویر
Stefan Radu - Lazio
يك تكيه گاه واقعي و محكم براي خط مياني و كسي كه مهاجمين را به خوبي به سمت جلو پيش ميبرد. اين دفاع رومانيايي بود كه توانست با ضربه سر پرقدرت خود گلر پسكارا را مبهوت خود كند. << ترسناك >>


تصویر
Mattia De Sciglio - Milan
يكي از مدافعيني كه تعداد زيادي بازي براي ميلان در اين فصل انجام داده و از سمت چپ به خوبي اينتر را تحت فشار قرار داد.
متاسفانه هم تيمي هاي او نتوانستند از سانتر هاي خوب و پرتعداد او استفاده كنند وگرنه ميلان در نيمه اول دور از دسترس ميشد. << موثر >>


تصویر
Daniele Conti - Cagliari
كاپيتان بازگشت خوبي داشت و مهاجمين را به خوبي تغذيه كرد و پيش برد. او توانست يك گل زيبا به ثمر برساند و البته گل پيروزي بخش او با يك شوت پرقدرت از بيرون محوطه جريمه بود . << با اهميت >>


تصویر
Francesco Lodi - Catania
هرگز اجازه نداد كه ميزبان در ميانه ميدان پيشروي و بازيسازي كند.
ضربه كاشته پاي چپ او بود كه در دقيقه 5 بازي از يك زاويه غيرممكن تبديل به اولين گل مسابقه شد و همه ، به خصوص دروازه بان حريف را فريب داد.
ريتم بازي پارما را به خوبي خراب كرد و كاملا در خط مياني بازي برجسته اي به نمايش گذاشت . << حياتي >>


تصویر
Miralem Pjanic - Roma
در طول بازي با پويايي و تلاش خود به خوبي بازي را كنترل كرد. در نقش هافبك تلاش زيادي كرد و گل او از روي يك ضربه ايستگاهي سنگين پاي چپ بود كه دروازه حريف را گشود. << فعال و پر جنب و جوش >>


تصویر
Andrea Cossu - Cagliari
به خوبي پشت مهاجمين بازي كرد و در ميانه ميدان همه كار براي كالياري انجام داد و در متن همه چيز بود. سانتر او بود كه كونتي توانست گلزني كند و بعد از آن سانتر خطرناك او كه لوكا روستيني موفق به رسیدن به توپ نشد. << مكمل >>


تصویر
Marko Livaja - Atalanta
مهاجم 19 ساله اهل كرواسي كه توانست 2 گل به رم بزند. با بازي خوب خود موفق به زدن اولين گل خود شد و بعد از اولين گلش در ليگ توانست خيلي زود گل دوم خود را هم به ثمر برساند. << برجسته >>


http://www.shiauploa...23893391398.jpg
Stephan El Shaarawy - Milan
هميشه خطرناك و زهر دار در مقابل دفاع هاي حريف و كسي كه با آرامش و اعتماد به نفس خود و فرصت طلبي كه دارد مدافعين حريف را نگران ميكند. در میان بهترين ها با 28 گل زده در دوران بازیگری خود . << عالي و فوق العاده >>


Special Mentions
Ezequiel Schelotto - Inter, Lucas Castro - Catania, Alessio Cerci - Torino, Vasilios Torosidis - Roma, Alejandro Gomez - Catania, Lorenzo De Silvestri - Sampdoria, Stefan Radu - Lazio, Allan - Udinese, Eder - Sampdoria







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی