پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سری آ در فصل 2013-2012

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
67 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر


بـــه نـــام خـــدا


http://up.behtarin.com/uploads/010d3740381.jpg


در این تاپیک ، گزارش های هفتگی ، آمار های هفتگی ، تیم های هفته و نقل قول های جالب هر ماه از سایت معتبر Football-Italia.net و همچنین ویدئو های زیباترین گل ها ، زیبا ترین پاس گل ها ، زیبا ترین واکنش های دروازه بانان و مشکوک ترین صحنه های داوری شبکه ی معتبر Sky Sport قرار خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید :

• مطالب ذکر شده از آغاز نیم فصل دوم رقابت های سری آ پوشش داده خواهند شد.
• تمامی این مطالب به صورت اختصاصی انجمن Bianconeri.iR خواهد بود و با همکاری کاربران این انجمن تهیه خواهند شد.
• استفاده از این مطالب در سایت ها ، انجمن ها و ... دیگر تنها با ذکر نشانی Bianconeri.iR بلامانع خواهد بود.
• در صورت تمایل برای همکاری در این تاپیک این موضوع را با یکی از مدیران انجمن در میان بگذارید.
• در این تاپیک به هیچ وجه بدون هماهنگی پستی ارسال نکنید ، برای بحث و تبادل نظر عمومی در مورد رقابت های سری آ می توانید به تاپیک سری آ و کوپا ایتالیا مراجعه نمایید.
• در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ، سوال و یا انتقاد ، آن را با یکی از مدیران انجمن در میان بگذارید.

موفق و سر بلند باشید. @};-

http://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.pnghttp://up.behtarin.com/uploads/02161a17f31.png



#2
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 18. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 13.71 MB - Time : 01:08

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 9.54 MB - Time : 00:47

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 10.79 - Time : 00:53

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 6.76 MB - Time : 00:33



#3
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

کریسمس سیاه و سفید

تصویر

شکی وجود ندارد یوونتوس در لیست خوبهای سال 2012 پاپانوئل جای دارد، اگرچه در گزارش جیانکارلو رینالدی از هفته هجدهم سری آ، همه چیز تا این حد خوشبینانه نیست.

در کریسمس حواستان به دودکش بخاری ها باشد. با یک اسکودتو در تابستان، پیشتازی راحت در دفاع از عنوان قهرمانی، حضور در یک شانزدهم نهایی چمپیونز لیگ و کسب 94 امتیاز رکوردشکن در طول 12 ماه. این یک سال درخشان برای یوونتوس بود. پس اگر دیدید پاپانوئل در لباسی سیاه و سفید هدیه های کریسمس شما را آورد، زیاد متعجب نشوید.

البته این حد از خوشبینی به پیروزی جمعه شب بیانکونری مقابل کالیاری که به صورت جنجال آمیزی در استادیوم انیو تاردینی پارما برگزار شد، وجود نداشت. [ با برگزاری بازی در این استادیوم ] دهها هوادار کالیاری در حالی از دیدن بازی محروم شدند که یوونتوس "میهمان" با حمایت یوونینی های حومه امیلیا رومانگا و راهنمایی های آمیخته به فریاد آنتونیو کونته به زمین رفتند. هضم نتیجه نهایی برای ساردینیها سخت تر از هضم غذای سنگین یک مهمانی بود.

"حالم از این فوتبال به هم می خورد، نمیخواهم هیچ کار دیگه ای با آن داشته باشم." ماسیمو چلینو، رییس کالیاری با درماندگی این را می گوید و اضافه می کند: "ما با تیمی بازی کردیم که اخلاق ورزشی را رعایت نکرد. فصل گذشته آنها از ما درخواست کردند تا بازی را به عصر منتقل کنیم چون داشتند برای قهرمانی می جنگیدند، این فصل هم که از آمدن به کالیاری امتناع کردند."

"لیگ این تصمیم را گرفت نه ما." بپه مارونا اینگونه از طرف بیانکونری پاسخ می دهد و اضافه میکند: "اگر ما مجبور به برگزاری بازی در جای دیگری می شدیم، این تقصیر ما نبود بلکه کالیاری مقصر میشد، زیرا آنها زمین مناسبی برای میزبانی از مسابقه ای در این استاندارد را مهیا نکرده اند." یا به عبارت دیگر دلیل موجهی برای خوشحالی از این اتفاق وجود ندارد.

این نتیجه مردان کونته را کیلومترها از رقبایشان پیش انداخت. یووه با کمک "نماینده مخصوص" خود، چیرو ایموبیله به جنوا کمک کرد تا در مسابقه ظهر شنبه اینتر را با نتیجه 1-1 متوفق کند تا صدرنشینیشان با رسیدن اختلاف به 8 امتیاز استوارتر از گذشته شود. کمبود خلاقیت نراتزوری در نبود وسلی اسنایدر بر همگان عیان شد؛ هرچند مارکو لیواخا با از دست دادن موقعیت مسلم گلزنی که باعث پیروزی اینتر می شد، کابوس سال نوی خود را تهیه کرد.

آندرا استراماکیونی در این رابطه می گوید: "تعطیلات در زمان درستی فرا رسیدند، ما لحظات سختی را پشت سر می گذاریم. اما اکنون متوقف می شویم و قدرتمند تر از قبل بازخواهیم گشت. همه چیز برای ما مهیای یک 2013 عالی است."

این تساوی باعث شد لاتزیو با سبقت از غول میلانی، جایگاه دوم را تصاحب کند، اما آنها همچنان 8 امتیاز دورتر از صدرنشین هستند. "شوک" حضور دلیو روسی در سمپدوریا برای متوقف کردن تیم پایتخت کافی نبود تا شوت هرنانس خوشحالی پشتک واروی او، سه امتیاز ارزشمند را به لاتزیو هدیه دهد.

ولاد پتکوویچ: "ما برای رسیدن به اینجا سخت کار کرده ایم و ماه گذشته و قبل تر از آن به این باور رسیدیم که میتوانیم به چیزی خاص دست پیدا کنیم. تیم لاتزیو خوب کار کرده است؛ اما نه به اندازه ای که با یووه رقابت کند. ما باید در تمام نقاط زمین پیشرفت کنیم. این وقفه به ما اجازه خواهد داد تا باتری هایمان را دوباره شارژ کنیم و روز به روز بهتر شویم."

فیورنتینا هم در جدول بالا آمد تا جایگاه سومی را با اینتر شریک شود. به نظر می رسد تغییرات متوالی در پالرمو تاثیر منفی خودش را گذاشته و برای هوادارانش مانند یک کاسه کلم بروکلی شده است. بازگشت استوان یووتیچ به روزهای اوج (که در این بازی دو گل زد)، برای سیسیلی ها بسیار گران تمام شد تا جایی که بعد از این شکست 3-0 مجبور به عذرخواهی از هواداران خودی شدند.

"من فکر نمیکنم تیمهای زیادی در ایتالیا خط هافبکی بهتر از ما داشته باشند." این را لوکا تونی مهاجم تیم فلورانسی میگوید و می افزاید: "ما قبلا فرصتهایی که آنها ایجاد میکردند، از دست میدادیم. اما الان از آنها استفاده می کنیم."

برد روحیه بخش ناپولی ثابت کرد تغییر سرمربی برای سیه نا (مانند سمپدوریا) نوشداروی مناسبی نبوده است. عصبانیت فروخورده زیادی در شادی گل کریستین ماجو که قفل دروازه سیه نا را باز کرد، دیده میشد. ادینسون کاوانی بعد از او 3 امتیاز را تضمین کرد. این بهترین هدیه پس از کسر دو امتیاز و از دست دادن پائولو کاناوارو و جیانلوکا گراوا به دلیل قضایای شرط بندی بود.

مارک همسیک، موتور خط هافبک ناپولی هم این مسئله را تایید میکند: "روحیه تیمی ما همیشه بسیار خوب بوده است، اما امروز ما قلبمان را در بازی گذاشتیم و برای کسب سه امتیاز، سخت جنگیدیم."

تمام تیمهایی که یووه را از دور تعقیب میکنند، بیشتر حواسشان به پشت سر خواهد بود. هرچند رم نوار احیا شدن میلان را در بازی شنبه شب پاره کرد. دو گل دیرهنگام نباید نقاط ضعف روسونری را پوشش دهد، همینطور که نباید کیفیت جالوروسی را زیر سوال ببرد. مردان زدنک زمن، گروهی دیوانه هستند، اما پیروزی 4-2 آنها این مهر تاییدی بر این نکته زد که آنها توانایی بالاتر رفتن در جدول را دارند.
وقتی سازشان کوک باشد دیدن هیچ تیمی به اندازه فرانچسکو توتی و دوستان، لذت بخش نیست. جانکارلو ماروکی، کارشناس فوتبال می گوید: "رم برای زدن گل ساخته شده است، آنها گاهی اوقات گل می خورند، اما همواره تماشایی هستند." اگر آنها بتوانند تمرکزشان را حفظ کنند، به راحتی می توانند به رده دوم برسند.

ماکسی آلگری سعی میکند به روند میلان جلوه مثبتی بدهد: "ما از جایی که 10 بازی گذشته بودیم، امتیازات بسیاری جمع کرده ایم. ما سعی میکنیم نیمه اول فصل را با 30 امتیاز یه پایان برسانیم تا بعد یک نیم فصل دوم عالی داشته باشیم."

نظر زمن: "من از سبک بازی تیم راضی هستم؛ خصوصا در نیمه اول. شاید در نیمه دوم کمی بازی را شل گرفتیم؛ و نباید این کار را انجام دهیم." این صحبت به این معنی است که او انتظار دارد تیمش در سراسر زمان بازی به شیوه بازیش وفادار باشد.

مهمترین تحرکات نیمه پایین جدول مربوط به پسکارا و تورینو بود با دو برد حیاتی که مقابل کاتانیا و کیوو کسب کردند و باعث شد کمی بیشتر از شام کریسمسشان لذت ببرند. اما با حضور تیمهای زیادی در حوالی منطقه خطر، جای نا امیدی برای تیمی وجود ندارد. کسی چه میداند، شاید پاپانوئل برای آنها هم سالی مانند آنچه یوونتوس تجربه کرد، آورده باشد.

#4
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

Serie A - 18. Match day

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/%5Btype%5D/%5Bnid%5D/lamela-milan490ai_0.jpg[/img]

Serie A Team of Week 18

تصویر

Michael Agazzi - Cagliari

اگر آن سیوهای مهم و پر هیجان را انجام نمی داد ممکن بود شکست سنگین تری بخورند. شیرجه های او، دور کردن توپ با نوک انگشت و فرستادن توپ به بالای دروازه همگی پیش بینی می شد، ولی هنگامی که او ضربه سر آساموا رو دفع کرد و مانع از گلزنی شد یک نمایش فوق العاده از خود نشون داد. « شگفت انگیز »

 

تصویر

Gonzalo Rodriquez - Fiorentina

یک دفاع خوب که مانند یک دیوار محکم بود و راه را بر همه ی بازیکنان حریف بست. در یک موقعیت خوب یک ضربه سر زد که از بالای دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت، اما در نهایت نمایش فوق العاده ای داشت و توانست یک پنالتی هم برای تیمش بدست بیاورد.

 

تصویر

Kamil Glik - Torino

بعد از کارت قرمزی که در بازی با یوونتوس دریافت کرد به خوبی برگشت. قطب متزلزل تورینو قطعا با نمایش خوبی که داشت اشتباهات قبل خودش رو جبران کرد و با یک بازی محکم و درگیرانه و حضور در تمامی صحنه ها عملکرد خوبی داشت . او سهم بسیار زیادی در گل نخست تیمش داشت. « مسلط »

 

تصویر

Andreas Granqvist - Genoa

هرگز به مهاجمین اینتر اجازه به دست آوردن فرصت و یا در اختیار داشتن توپ را نداد. او همه چیز را بر روی هوا مال خود کرد و به زیبایی روی زمین بازی کرد. همواره در طول مسابقه آماده زدن تکل های صحیح بود و به این ترتیب ابتکار عمل را از بازیکنهای حریف گرفت. « جسور »

 

تصویر

Alessio Cerci - Torino

دفاعی دیدنی که در چندین صحنه دروازه حریف را هم تهدید کرد، و یک استارت سریع و ارسال پاس فوق العاده و جالب توجه برای الساندرو گاتزی. « موثر »

 

تصویر

Marke Hamsik - Napoli

یکی از معدود بازیکن های خوب ناپولی که در نبود ایلنر وظیفه بازیسازی را هم بر دوش داشت. همیشه در مرکز میدان فعال بود و در جریان بازی کاملاً حضور داشت و تقریبا می توان گفت که شوت او بود که توسط ماجو تغییر مسیر داد و در دروازه قرارگرفت. « با قدرت و با نفوذ »

 

تصویر

Alessandro Gazi - Torino

یک هافبک با نفوذ که در عین بازی ساده ای که دارد قدرت و مدیریت بالا و کارکشتگی ترسناکی هم دارا است. برنده توپ هایی که برای شروع حملات حیاتی بودند و گل زدن با پای راستی که در حین بازی دچار جراحت شده بود. « حکم فرما »

 

تصویر

Senad Lulic - Lazio

در نبود کاندروا بازی را به خوبی پیش برد و دید فوق العاده ای در بازی داشت. بر اثر تلاش و جنگندگی فوق العاده او در سمت چپ بود که در نهایت هرنانس موفق شد تنها گل بازی را بزند. « فعال و پر تحرک »

 

تصویر

Erik Lamela - Roma

اولین بازی کامل او بعد از دوران مصدومیت. این بازیکن آرژانتینی نشان داد که با وجود تکنیک و قدرت گلزنی که دارد چقدر کم نام و نشان و گم نام است. گلزنی با 2 دو موقعیت خوب که اولی یک نمونه بارز بود و گل دوم یک ضربه سر هوشمندانه. « بی مانند »

 

تصویر

Alessandro Matri - Juventus

وقتی که او وارد بازی شد بازی گرم تر و حساس تر شد. ماتری با واکنش ها و کارهای درخشانش دقیقا چیزی که یک مهاجم شاخص باید انجام دهد را نشون داد، او ابتدا یک ریباند را دریافت و تبدیل به گل کرد و بعد با یک توپ ربایی عالی در محوطه جریمه حریف گل دوم رو به ثمر رسوند. « کلاسیک »

 

http://www.transfermarkt.de/bilder/spielerfotos/s_46104_430_2010_1.jpg

Steven Jovetic - Fiorentina

سخت است که در مقابل تلاش های او برای گلزنی ایستادگی کنید، اما با این حال او 2 گل به ثمر رساند. در گل اول جایگیری بی نقص او بر روی پاس هوشمندانه کواردادو دیدنی بود و در گل دوم که با جسارت تمام پنالتی رو با ضربه چیپ به گل تبدیل کرد. « تهدید آمیز »

 

Special mentions

Francesco Totti - Roma, Eugenio Togni - Pescara, Samir Ujkani - Palermo, Juan Cuadrado - Fiorentina, Nicolas Burdisso - Roma, Mirko Vucinic - Juventus, Yohan Benalouane - Parma

#5
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 18. Match day

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/matri-claps490ai.jpg[/img]


? Serie A Week 18: Did You Know

یوونتوس سال 2012 را با شکستن رکوردی دیگر به پایان برد، سوزی کامپاناله در مورد هفته ی 18 ام توضیح می دهد.

یوونتوس یک رکورد دیگر در تاریخ ثبت کرد و آن هم کسب 94 امتیاز در سری آ در یک سال بود، بیشتر از رکورد فابیو کاپلو که کسب 93 امتیاز در سال 2005 بود. آن ها با کسب 6 برد پیاپی در لیگ قهرمانان، سری آ و کوپا ایتالیا و دریافت تنها 1 گل خورده به این مهم رسیدند. آنها همچنین تا هفته ی 18 ام 44 امتیاز کسب کرده اند که بیشتر از رکورد خوزه مورینیو در فصل 2009-2010 با اینتر است.

رم از سال 2009 که در المپیکو توانسته بود 2-1 رم را شکست دهد نتوانسته بود در خانه میلان را شکت دهد، از آن موقع تاکنون رم 3 تساوی و1 شکست در خانه برابر میلان داشته است. آخرین باری که میلان در خانه ی رم بیش از 3 گل دریافت کرده بود سال 1998 بود که در زمین رم بازی را 5-0 واگذار کرد، زمانی که زدنک زمن روی نیمکت رم بود. این دو تیم یکبار دیگر هم در هفته ی 18 ام در خانه رم به مصاف هم رفته بودند که در سال 1958 بود که بازی 3-3 شد.

میلان بیش از هر تیم دیگری در سری آ در این فصل گل نخست بازی را خورده است که در مورد آنها این عدد 9 بار است.رم نیز تاکنون 10 بار گل اول بازی را در این فصل زده است.تیم میلانی تاکنون از روی ضربات کرنر و یا ضربات ایستگاهی 8 گل خورده است.

جالوروسی ها در 32 بازی اخر خانگی خود در همه مسابقات 72 گل به ثمر رسانده اند، بعد از 29 اکتبر 2011 این نخستین گل نیکولاس بوردیسو بود که در این بازی برابر میلان زده شد. این دهمین گل نیکولاس بوردیسو در سری آ بود، آخرین گل بوردیسو در سری آ در 39 اکتبر 2011 هم اتفاقا به میلان زده شده بود. پابلو اسوالدو در این بازی 28 امین گل خود در سری آ و دهمین گل خود برای رم در سال 2012 را به ثمر رساند. اریک لاملا 15 امین گل خود در سری آ را در این بازی جشن گرفت، وی در 14 بازی این فصل در سری آ 10 گل زده است که هیچ کدام از روی پنالتی نبوده است.

بعد از 11 نوامبر امسال که میلان در خانه 3-1 به فیورنتینا باخت این نخستین باخت آنها در سری آ بود، بعد از آن بازی آنها 1 تساوی و 4 برد به دست آورده بودند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در 17 بازی آخر خارج از خانه خود در تمام مسابقات 39 گل زده اند، جیامپائولو پاتزینی در این بازی 87 امین و بویان کرکیچ در این بازی نهمین گل خود را در سری آ به ثمر رساندند.

الساندور ماتری در این بازی 58 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. وی در این بازی برابر کالیاری 2 گل دیگر به ثمر رساند، همان طور که در دیدار فوریه 2011 برابر آنها دو گل به ثمر رسانده بود. میرکو ووچینیچ تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 86 رساند. یوونتوس این فصل صاحب 6 ضربه پنالتی شده است که آرتور ویدال 2 تای آنها را از دست داده است. یک پنالتی دیگر را هم آندره آ پیرلو از دست داده است. کالیاری نیز این فصل صاحب 6 ضربه پنالتی شده اس که فقط 3 تا را تبدیل به گل کرده است. تورینی ها در 22 بازی اخیر خارج از خانه خود هرگز بیش از 1 گل دریافت نکرده اند.

بعد از 31 اکتبر امسال که کالیاری موفق شد 4-2 سیه نا را شکست دهد تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است، و بعد از آن بازی در 8 بازی آنها فقط 2 امتیاز به دست آورده اند. این شکست پنجمین شکست خانگی کالیاری در این فصل بود، از سال 2008 تاکنون ساردینیان ها چنین آمار بدی نداشته اند. مائوریسیو پینیلیا در این بازی بیستمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.وی از 30 سپتامبر امسال که به پسکارا گل زده بود تاکنون نتوانسته بود گلی بزند.
اینتر این فصل دومین تساوی خود را در سری آ پس از تساوی 2-2 برابر کالیاری به دست آورد، استبان کامبیاسو در این بازی 36 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند که 3 تا از این گل ها در 8 بازی وی برابر جنوا زده شده است. بعد از یک پیروزی 3-1 در سال 1994 جنوا هرگز موفق به پیروزی در سن سیرو نشده است. از آن به بعد جنوا 7 شکست و 3 تساوی به دست آورده است.

آتلانتا در این فصل نخستین تساوی خود را در برگامو به دست آورد آنها تا پیش از این 5 برد و 3 شکست در خانه به دست آورده بودند. این در حالیست که اودینیزه در 5 دیدار آخر خود در استادیوم آتزوری دا ایتالیا، 4 بار متوقف شده است، البته آنها در 393 دقیقه اخیر در این ورزشگاه نتوانسته بودند گلی بزنند. اودینزه این فصل 9 تساوی به دست آورده است که بیش از هر تیم دیگری است. جرمین دنیس 5 گل از 7 گل اخیر آتلانتا را به تنهایی به ثمر رسانده است. لوئیس موریل در این بازی هشتمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. از 7 آوریل امسال که وی با لباس لچه موفق شده بود در بازی ای که تیمش 4-2 رم را شکست داده بود گل بزند تا این بازی گلی را به ثمر نرسانده بود.

پسکارا به دومین برد خود تحت هدایت کریستیانو برگودی دست یافت، در حالیکه با این مربی سه بار نیز شکست خورده اند. مروان سلیک (بازیکن پسکارا) دومین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، در حالیکه اگنیو توگنی (بازیکن پسکارا) نخستین گل خود را به ثمر رساند. کاتانیا اکنون دو بازی آخر خارج از خانه خود را نبرده است. این نخستین بازی کاتانیا با پسکارا در سری ا بود، اما در سری B و سری C آنها 13 بار با هم بازی کردند که کاتانیا 2 بار موفق به پیروزی شده است. پابلو بارینتوس (بازیکن کاتانیا) 7 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

آخرین برد پارما در دربی محلی برابر بلونیا به یک برد 2-1 در سال 1998 بر می گردد، از آن موقع به بعد در این دربی پارما 6 بار باخته است و 4 بار مساوی کرده است. جیم والدز (بازیکن پارما) در این بازی پانزدهمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، در حالیکه نیکولا سانسونه (بازیکن پارما) در هشتمین بازی این فصلش سومین گل خود را زد.

بعد از شکست 3-1 در 28 اکتبر امسال برابر اینتر میلان بلونیا تا این بازی توانسته بود رکورد شکست پذیری در خانه را برای خود حفظ کند، از آن به بعد دو برد و تعداد زیادی تساوی در خانه برای بلونیا به دست آمد. بلونیا در دربی های اخیر در برابر پارما به مدت 454 دقیقه بود که نه در خانه و نه در زمین پارما نتوانسته بود گلی بزند. فردریک سورنسن در این بازی دومین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. پارما در این بازی پس از 4 بازی که نتوانسته بود در بیرون از خانه به برد برسد به پیروزی رسید و 300 امین برد تاریخ خود در سری آ را به دست آورد، این در حالی بود که بلونیا 700 امین شکست تاریخ خود در سری آ را تجربه کرد.
پالرمو از 4 بازی آخر خود در سری آ فقط 1 امتیاز کسب کرده است و جالبتر آنکه در خانه خود 210 دقیقه است که موفق به گلزنی نشده است. فیورنتینا در 12 بازی آخر خود فقط 1 بار باخته است و 8 بار در این 12 بازی با پیروزی از میدان خارج شده است و آنها نسبت به مقطع مشابه فصل قبل 14 امتیاز بیشتر کسب کرده اند. استوان یووه تیچ تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 30 رساند. گنزالو رودریگز هفتمین پنالتی این فصل فیورنتینا را به گل تبدیل کرد تا تعداد گل های زده خود در این فصل را به عدد 5 برساند. 7 پنالتی برای فیورنتینا بیشترین تعداد پنالتی گرفته شده تا اینجا در سری آ این فصل برای یک تیم است. فیورنتینا در 8 بازی اخر خارج از خانه خود موفق به زدن 2 یا تعداد بیشتری گل شده است.

با وجود تغییر سرمربی سامپدوریا سومین شکست این فصل خود را متحمل شد. دلیو روسی در ده بار تقابل با لاتزیو به عنوان مربی در سالرنیتانا، پالرمو و حالا سامپدوریا هشت بار شکست خورده است. بیانکوچلستی ها رکورد شکست ناپذیری خود را به عدد 7 رساندند با دو تساوی و 5 برد، در حالیکه در 6 بازی آخر خود فقط یک گل دریافت کرده اند، اما این نخستین برد آنها بعد از 2 برد و 2 شکست در بیرون از خانه بود و در حالی رقم خورد که آنها 414 دقیقه بود که در بیرون از خانه موفق به گلزنی نشده بودند. از سال 2004 که لاتزیو موفق شده بود 1-0 سامپدوریا را شکست دهد تا این بازی موفق به این کار نشده بود، و در 6 بازی تنها 1 امتیاز در برابر انها کسب کرده بودند. هرنانس در این بازی 26 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند در حالیکه این گل هفتمین گلش در این فصل بود.

سیه نا چهارمین شکست این فصل خود را متحمل شد اما این اولین بار از سال 2006 بود که آنها سه بازی متوالی خود در خانه را واگذار می کنند. پس از 4 شکست متوالی در تمام مسابقات ناپولی بالاخره موفق به پیروزی شد. کریستین ماجو سی امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، این نخستین گل وی پس از 26 آگوست بود که به پالرمو گل زده بود.

ادینسون کاوانی در این بازی 96 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند و سال 2012 را با زدن 42 گل در تمام مسابقات به پایان برد که بهترین آمار گلزنی در سال 2012 برای یک بازیکن شاغل در لیگ های ایتالیا به شمار می آید.

تورینو پس از کسب 2 امتیاز در 6 بازی آخر خود نهایتا موفق به کسب برتری شد. تورینو در 9 بار رویارویی در برابر کیه وو در خانه در سری آ و سری ب هرگز به این تیم نباخته است و 5 برد و 4 تساوی به دست آورده است. الساندور گاتزی (بازیکن تورینو) تا قبل از این فقط 2 گل در سری آ زده بود. بازیکنان تورینو نتوانستند رکورد باشگاه خود در سال 2002 مبنی بر 4 پیروزی پیاپی در سری ا را بشکنند.



#6
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Serie A - 18. Match day

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/deliorossigrowl490ai_0.jpg[/img]

Mock the Quotes: Return of Rocky Rossi

قلقلکِ نقل قول ها: بازگشتِ راکی روسی

دستکش های بوکس خود را در بیاورید، چرا که دلیو روسی بازگشته است! به علاوه زدنک زمن در زمینی جدید شکست خورده است و آتالانتا به دنبال مشاوره حقوقی است. سوزی کامپاناله به خلاصه احمقانه ترین اظهارات این هفته می پردازد.

« من امیدوارم که این تیم نیازی به یک سیلی نداشته باشد، در صورتی که آن ها (نیاز) داشته باشند، همان گونه که قبلاً دیده اید، من قادر به ارائه ی آن (سیلی) هستم. »
سرمربی جدید سمپدوریا دلیو « راکی » روسی هنوز هم جای کبودی آدام لیاییچ را بر روی مشت خود دارد.

« زدنک زمن تصمیم گرفت که امروز به کنفرانس مطبوعاتی نیاید. بعضی چیز ها برای او خوب پیش نرفت و او نمی خواست اختلافی به وجود بیاورد. »
برای اولین بار است، مدیر ورزشی رم آقای فرانکو بالدینی!

« من هیچ مشکلی برای اعتراف به آن ندارم، هنگامی که نوجوان بودم از میلان طرفداری می کردم. »
جورجو کیه لینی پرستش کننده ی شیطان (یکی از لقب های میلان) بوده است.

« رودریگو پالاسیو در درون دروازه فوق العاده است - او یک جایگزین خواهد بود باید این را به خاطر بسپاریم! »
آندره آ استراماچونی آزمون های تاکتیکی خود را کمی بیش از حد امتحان می کند...

« برخی ها می گویند که این آخرین بازی من خواهد بود، اما همان ها در شرایط مشابه هستند... »
سرسه کوزمی رفت، اما چیرو فرارا را هم با خود به پایین کشید.

« ما فوتبال فوق العاده ای بازی نمی کنیم، اما این نوعی از بازی مفید با توجه به آن چه که ما در اختیار داشتیم بود. »
آلبرتو مالزانی برای حد وسط می ایستد.

« من همیشه رهبرِ مردان بوده ام. »
رئیس میلان سیلویو برلوسکونی یک مجمع ناپلئونی ندارد - او خیلی خود خواه است. آن را مجمع برلوسکونی می نامد.

« ما گوئگلیمو استنداردو را به خاطر دستاورد های آموزشیش برای تکمیل مدرک حقوقش تمجید می کنیم. جدا از این، داشتن یک وکیل در خانه همیشه مفید است! »
پیرپائولو مارینو مدیر عامل آتالانتا اشاره می کند، علی الخصوص در سری آ این روز ها!

« پسر من برای چلسی گریه می کند. ما موفق به چه دستاورد بزرگی در ابوظبی شدیم... قادر بودیم بدون مربی برنده شویم! من به تو گفته بودم... »
مارکو ماتراتزی برای خوشحالی کردن از عدم موفقیت رافا بتیتز با چلسی در مسابقات جام باشگاه های جهان درنگ نمی کند.

« دیر یا زود من در پیراهن روسونری بازی خواهم کرد. »
خاویر پاستوره می تواند این را عنوان یک قول یا یک تهدید معنی کند.

« به او گفتم من به زودی بچه را به دنیا می آورم. او جواب داد: « اوه، خوب، من اهمیتی نمی دهم. » و تلفن را قطع کرد، این آخرین چیزی بود که من از او شنیدم. »
رافائلا فیکو فاش می کند که ماریو بالوتلی از دخترش با آن اشتیاقی که با گلزنی در پیروزی 5 بر 0 منچستر سیتی برابر واتفودر داشت استقبال کرد.

« لاتزیو این فصل بالا و پایین های خود را داشته است، اغلب بر اساس فُرم میرسلاو کلوزه. »
جدا از این واقعیت که او تنها 102 دقیقه در رقابت های لیگ روپا این فصل بازی کرده است، راینر بونهوف سرمربی مونشن گلادباخ آلمان به نکته ی خوبی اشاره می کند.

#7
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 19. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goal : Not Available

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 9.91 MB - Time : 00:49

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 8.95 - Time : 00:45

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 7.27 MB - Time : 00:35



#8
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 19. Match day

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/cavani-fist490ai.jpg[/img]


? Serie A Week 19: Did You Know

رم شکار مورد علاقه ی ادینسون کاوانی، یک شوک در تورین، بازگشت لاتزیو به جاده قهرمانی و نخستین شکست اینتر در سال جدید، سوزی کامپاناله و توضیحات هفته ی 19 ام.

ادینسون کاوانی در دیدار برابر رم هفتمین هتریک خود در لباس ناپولی را انجام داد، وی در 8 دیدار اخیر خود در سری آ 9 گل زده است، و 25 گل در 23 بازی رسمی این فصل و حالا 99 گل در سری آ. ال ماتادور اکنون در 11 بازی برابر رم 9 گل زده است.

مارک همسیک در این بازی 200 امین بازی خود در سری آ را انجام داد، کریستین ماجو در این بازی 31 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند و دومین گل خود در این فصل را. ناپولی در این فصل پس از پیش افتادن در نیمه نخست از حریف هرگز نباخته است و 6 بازی را برده و 2 تا را مساوی کرده است.

از زمانی که ناپولی در سال 2008 به سری آ بازگشت رم 6 بار با این تیم در ناپل بازی کرده که 3 بار برده، 1 بار مساوی کرده و 2 بار نیز شکست خورده است.

رم در 2 بازی آخر خارج از خانه خود شکست خورده است و از 6 بازی آخر خارج از خانه خود 4 بازی را واگذار کرده است. از سال 1980 تاکنون رم در سن پائولو 4 گل دریافت نکرده بود، اما این فصل برای ششمین بار رم در بازی هایش 3 یا بیشتر از 3 گل دریافت کرده است. زدنک زمن در 4 بار رویارویی با ماتزاری هر 4 بازی را مساوی کرده بود.اسوالدو در این بازی 29 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند اما پیانیچ در این بازی ششمین کارت قرمز این فصل رم را دریافت کرد.

سامپدوریا به 5 امین برد خود در تورین دست یافت، اتفاقی که پس از برد 1-0 در سال 2005 برایشان رخ نداده بود، و در 5 دیدار برابر یووه در تورین تنها 3 امتیاز کسب کرده بودند. از 16 سپتامبر 2012 که سامپدوریا توانست 3-2 پسکارا را در خانه حریف شکست دهد تاکنون موفق به برد خارج از خانه نشده بود و در 4 دیدار خارج از خانه تنها 1 امتیاز گرفته بود. دلیو روسی نخستین برد خود با سامپدوریا را جشن گرفت و ایکاردی نخستین گل های خود در سری آ را به ثمر رساند.

یوونتوس تا قبل از این تنها در 2 بازی در خانه دو و بیشتر از 2 گل دریافت کرده بود. اینتر تا قبل از این نخستین تیمی بود که در ورزشگاه جدید یوونتوس موفق به برد 3-1 شده بود و یوونتوس تا قبل از این در خانه خود 36 بازی داشت که 25 بازی را برده بود و 9 بازی را هم مساوی کرده بود.

جووینکو تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 37 رساند و حالا به همراه کوالیارلا بهترین گلزن یوونتوس در این فصل است. یوونتوس و فیورنتینا با 7 پنالتی بیشترین پنالتی های این فصل را داشته اند.

لاتزیو موفق شد در نیم فصل اول 39 امتیاز بگیرد، با این تعداد امتیاز آنها توانستند با رکورد 39 امتیاز اسون گوران اریکسون در فصل 1999 – 2000 برسند و فقط یک امتیاز کمتر از توماسو ماسترلی گرفتند که در فصل 1973-74 با لاتزیو قهرمان سری آ شد. بعد از کسب 41 امتیاز توسط مورینیو این بیشترین تعداد امتیاز گرفته شده توسط یک مربی خارجی در سری آ است.

لاتزیو برای پنجمین بار در نیم فصل نخست در رده دوم قرار گرفت. آخرین بار آنها در زمان روبرتو مانچینی در فصل 2002 - 2003 در این رده قرار گرفتند. از سال 2010 که لاتزیو پس از کریسمس لیورنو را 4-1 شکست داد تا امسال هرگز پس از کریسمس در نخستین بازی پیروز نشده بود و 1 تساوی و 1 شکست داشته است.

از سال 2006 که کالیاری در خانه لاتزیو با تساوی 0-0 متوقف شد تاکنون نه در خانه و نه در بیرون از خانه با لاتزیو مساوی نکرده است.از آن به بعد 8 بار لاتزیو برده است و 4 بار کالیاری پیروز شده است. کالیاری تیمی ضعیف در انتهای بازی ها است، آنها در نیمه دوم در این فصل 24 گل خورده اند و 13 گل هم در 15 دقیقه انتهای بازی دریافت کرده اند.

فدریکو مارکتی پس از 606 دقیقه که دروازه خود را در تمام مسابقات بسته نگه داشته بود بالاخره در این بازی گل خورد و با رکورد فلیکه پولیچی که در سال 1974 به ثبت رسیده بود برابری کرد. اگر چه رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تیم لاتزیو از آن لوکا مارچگیانی با 744 دقیقه است. لاتزیو در سری آ نیز پس از 356 دقیقه گل خورد. از 8 نوامبر 2012 که استفانو رادو پس از مصدومیت به تیم بازگشته است تاکنون لاتزیو در 11 بازی شکست نخورده است. کونکو مدافع لاتزیو پس از 20 آوریل 2008 که در زمان حضور در جنوا تک گل تیمش برابر سیه نا را به ثمر رسانده بود تاکنون نتوانسته بود در سری آ گلی بزند ولی اکنون موفق شد پنجمین گل خودش در سری آ را به ثمر برساند. کاندروا در این بازی چهارمین گل این فصلش و چهاردمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

از ژانویه 2007 تاکنون سابقه نداشته است که کالیاری 6 بازی متوالی را ببازد. مارکو سائو در 9 بازی این فصلش 6 گل برای کالیاری به ثمر رسانده است. از 11 آوریل 2009 کالیاری در یک بازی 9 نفره نشده بود، در آن بازی آنها در فلورانس بازی را 2-1 واگذار کردند و آگوستینی و کانینی اخراج شدند.

از 1 اوریل 2012 که فیورنتینا در خانه 2-1 به کیه وو باخت تاکنون هرگز در خانه متحمل شکست نشده بودند و 7 برد و 6 تساوی کسب کرده بودند. پسکارا پس از 6 شکست در 6 بازی تاریخ خود در فلورانس به نخستین برد خود دست یافت. آنها همچینین دو بار در سری ب با فیورنتینا در فلورانس مساوی کرده بودند و در این ورزشگاه 1 بار هم در کوپا ایتالیا به این تیم باختند. در همه این بازی ها پسکارا 4 گل زده بود و 19 گل خورده بود.

از 30 سپتامبر که پسکارا در خانه کالیاری موفق به برد 2-1 شد تاکنون موفق به پیروزی خارج از خانه نشده بود و 5 بازی خود را واگذار کرده بود. این نخستین بار بود که پسکارا موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در بیرون از خانه می شد، در حالی که در بازی های خارج از خانه قبلی 18 گل دریافت کرده بودند. ماتیا پرین دروازه بان پسکارا در این بازی موفق به 15 مهرا توپ موثر شد تا بهترین رکورد را در بین 5 لیگ معتبر اروپایی به نام خود ثبت کند. ولادیمیر ویس بازیکن پسکارا 4 پاس گل 6 گل اخیر تیمش را داده است. جاناتان در این بازی نخستین گل خود در سری آ را در 14 بازی اخیر ثبت کرد در حالی که مروان چلیک تعداد گل های زده خود را عدد 3 رساند.

از سال 1997 تاکنون میلان هرگز نخستین دیدار خود بعد از کریسمس را نباخته است، در آن تاریخ میلان 3-0 به لاتزیو باخت، بعد از آن میلان 13 برد و 3 مساوی به دست آورده است. پاتزینی در 4 بازی آخر میلان در سری آ یا گل زده است و یا پاس گل داده است، کرکیچ در این بازی دهمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. سیه نا هرگز موفق به شکست میلان در سن سیرو نشده است و یک نتیجه 0-0 در سال 2006 و 8 شکست نصیبش شده است. سیه نا پنجمین شکست متوالی خود را متحمل شد، و با رکورد باشگاه در فوریه 2004 برابری کرد. میکله پائولوچی در این بازی شانزدهمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، وی از 6 دسامبر 2009 که در برد 3-2 تیمش برابر کاتانیا گل زده بود تا این هفته گلی نزده بود.

میلان تنها تیم در سری آ در این فصل است که در خانه هنوز مساوی نداده است و 6 برد و 4 شکست را متحمل شده است.

اینتر چهارمین شکست متوالی خارج از خانه خود را پذیرفت، آنها اکنون به رکورد 5 شکست متوالی خارج از خانه خود در سال 1999 نزدیک شده اند. اینتری ها در 366 دقیقه در بیرون از خانه نه در سری آ و نه در لیگ اروپا گلی به ثمر نرسانده اند.
آخرین برای که اینتر پس از کریسمس بازی نخست خود را واگذار می کرد در 6 ژانویه 1999 بود که 1-0 به پارما باختند و از آن موقع به بعد در بازی های بعد از کریسمس 9 برد و 4 تساوی به دست آورده اند.

4 بازی اخیر اینتر و اودینزه 16 گل در پی داشته است. اینتر فقط یک بازی از 11 دیدار قبلی خود در فریولی را واگذار کرده بود که شکست 3-1 آنها در سال 2011 بود. از ژانویه 2008 تاکنون اینتر در همه بازی های خود در برابر اودینزه در فریولی موفق به گلزنی شده بود. اینتر در فریولی در برابر اودینزه 16 برد و 18 تساوی و 14 شکست به دست آورده است. آنتونیو دی ناتاله در این بازی 165 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند در حالیکه لوئیز موریل در این بازی نهمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

پارما تعداد بازی هایی که در خانه شکست نخورده است را به عدد 14 رساند، آنها 11 بازی از این 14 بازی را برده اند، و در حال حاضر تنها تیم بدون شکست خانگی در سری آ هستند. پالرمو در انیو تاردینی هرگز موفق به برد نشده است و تنها 4 تساوی و تعداد زیادی شکست نصیبش شده است و تنها تیمی است که این فصل برد خارج از خانه ای نداشته است.
ایگور بودان در این بازی 45 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند و این نخستین گل وی پس از گلزنی در 1 آوریل 2012 در برابر سیه نا بوده است.

بلفودیل و آمائوری بازیکنان پارما در این بازی به ترتیب 71 امین و ششمین گل خود در سری آ را به ثمر رساندند.
مارکو بوریلو در بازی این هفته تیمش 63 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. بلونیا سه بازی آخر خود در برابر جنوا را واگذار کرده است.

تورینو چهارمین بازی تساوی 0-0 خود در سری آ را تجربه کرد، که بیش از هر تیم دیگری در سری آ است و همچنین 7 تساوی دیگر را نیز این فصل خارج از خانه به دست آورده است. بعد از یک برد 2-1 در برابر ترنانا در سری b تورینو هرگز در بازی نخست در ابتدای فصل به برد نرسیده است و 5 تساوی و 3 شکست کسب کرده است.

کیه وو تعداد بازی های نباخته خود در خانه را به عدد 7 رساند، با 4 برد و 3 شکست و به مدت 270 دقیقه است که در خانه گلی نخورده اند. ایزاک کوفیه در هفتمین دیدار خود در سری آ نخستین گل خود را به ثمر رساند. آتلانتا 4 بازی آخر خود در سری آ در بیرون از خانه را واگذار کرده است و 229 دقیقه است که در بیرون از خانه گلی را به ثمر نرسانده اند. آتلانتا در خانه کیه وو هرگز به برد نرسیده است و 7 امتیاز از 11 بازی خود در زمین حریف کسب کرده است.



#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=195]http://8pic.ir/images/eb7zpn1ahuq9dlitkdiz.jpg[/img]







تصویر
Mattia Perin - Pescara
بدون شك از بهترين بازيكن ميدان بود.
ضربه هاي پياپي لوكا توني و تاموويچ كه رو به صورت فوق العاده اي دريافت كرد كه اين باعث شد با ساير بازيكنان متفاوت باشد و 3 امتياز مهم و حياتي را نصيب پسكارا كند . << استثنايي‏>‏‏>


تصویر
‏Abdoulay Konko - Lazio
مدافعي دلير كه با گل خود كمك كرد تا لاتزيو به خوبي به بازي برگردد، درست مانند كلوزه .
همه چيز را به خوبي تحت كنترل خود داشت و هميشه آماده و آگاه بود و به خوبي مهاجمين حريف را كنترل كرد. <<شجاع‏>‏‏>‏


تصویر
Danilo - Udinese
رهبر خط دفاعي اودينزه كه با غرور و صلابت خاصي بازي ميكرد و كاملا نفوذ ناپذير بود و البته مانند يك شير خشمگين.
مثل يك ضحره مقابل مهاجمين اينتر ايستادگي كرد، او پالاسيو و كاسانو را كاملا اسير حركات خود كرده بود . <<مغرور و حاكم‏>‏‏>‏


تصویر
Hugo Campagnaro - Napoli
احتمالا مهاجمين رم بدترين نمايش خود را مقابل ناپولي داشتند .
او هرگز متوقف نميشد و بسيار عالي و مسلط بازي ميكرد. او در بهترين فرم و حالت قرار داشت و به راحتي توانست زونيگا را كنترل كند و باعث شود كه مهاجم رم يكي از بدترين روزهاي خود را سپري كند . <<غير قابل نفوذ‏>‏‏>‏


تصویر
Giovvani Pasguale - Udinese
مدافع سمت چپ و 30 ساله اودينزه كه فوتبال خود را از اينتر ميلان شروع كرده بود و احتمالا بعد از اين مسابقه بود كه سران اينتر آرزو كردند که كاش او را در تيمشان نگه ميداشتند.
او در مسابقه كاملا نظم و توازن خط حمله اينتر را مختل كرده بود. <<سرسخت و محكم‏>‏‏>‏


تصویر
Isaac Cofie - Chievo
هافبك جوان غنايي كه دومين گل خود را در ايتاليا و البته نخستين گل خود را در سري آ با يك شوت سر ضرب و سنگين جشن گرفت. او به خط مياني تيمش به ويژه در سمت راست قدرت و استحكام خاصي بخشيده بود . <<اساسي و ضروري‏>‏‏>‏


تصویر
Andrea Lazzari - Udinese
در تمام دقايق بازي با پاسهاي رو به جلو و دقيق خود هم تيمي هاي خود را صاحب توپ ميكرد. او كاپيتان تيم رو با 2 پاس خوب صاحب موقعيت گل كرد.او به صورت قرضي از فيورنتينا آمده و احتمالا با پيشرفتي كه داشته در ليست خريدهاي قطعي قرار گيرد . <<بي عيب و نقص‏>‏‏>‏



تصویر
Valon Behrami - Napoli
بسيار سرسخت و پرتلاش.
هميشه آماده جنگيدن و درگير شدن در دفاع و البته شروع حملات براي ناپولي. فكر و ديد خوب او در خط مياني و اظافه شدنش در حملات فوق العادست. <<مقاوم و سمج‏>‏‏>‏


تصویر
Mauro Icardi - Sampdoria
نوجوان آرژانتيني كه توانست 2 مرتبه دروازه بوفون را باز كند و بهترين خط دفاعي را در هم بشكند. او 2 گل از زاويه بسته به بوفون زد و نمايش فوق العاده اي داشت. البته گل دوم او بر روي بي دقتي و حركت ناشيانه بوفون رقم خورد. <<شورانگيز و موثر‏>‏‏>‏


تصویر
Edinson Cavani - Napoli
‏"‏ ديروز,امروز و فردا !!! " هميشه كاواني "
او برابر رم هتريك كرد. او براي هواداران ناپولي مانند هديه اي هست كه از سوي خدا آمده ! <<معجره آسا‏>‏‏>‏




http://8pic.ir/image...doo6ifibbmu.jpg
Antonio Di Natale - Udinese
او 2 گل به اينتر زد و شايد ميتوانست 2 گل ديگر هم به ثمر برساند.
شوت از راه دور او كه ممكن بود باعث شكستن تيرك دروازه بشه. قدرت، هوشياري، سرعت و پيش بيني دقيق او در 2 گلي كه به ثمر رساند كاملا واضح بود.زماني كه براي نخستين بار از تله آفسايد فرار كرد او در منطقه خوبي قرار داشت و فرصت مناسبي براي زدن گل دوم خود داشت . <<حماسي‏>‏>






Special Montions
Goran Pandev - Napoli, Giuseppe Biava - Lazio, Pedro Obiang - Sampdoria, Antonio Candreva - Lazio Vladimir Weiss - Pescara, Cyril Thereau - Chievo



#10
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

انقلاب سال نو


[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/23827798031692775844.jpg[/img]

در حالی که این هفته سری آ بعد از تعطیلات کریسمس از سر گرفته شد، شاهد اتفاقات شوک آوری بودیم. جیانکارلو رینالدی گزارشی از این اتفاقات شگفت آور می دهد.

یکی باید به شیرینی ناخونک زده باشد. در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای بازگشت یکنواخت سری آ آماده است، اتفاقاتی شگفت انگیز تر از پاپانوئل رخ داد. و درست مانند وقتی که یک ژاکت به عنوان هدیه دریافت میکنید درحالیکه منتظر یک دوچرخه جدید هستید، همه این اتفاقات خوشایند نبود.

عنوان نخست نتیجه های آخرین بازیهای نیم فصل اول سری آ را مطمئنا برد سمپدوریا در استادیوم یوونتوس به خود اختصاص می دهد. با یک پنالتی از جووینکو و اخراج بازیکن تیم مهمان، به نظر می رسید کار سمپدوریا سخت تر از حل سودوکو با چشمهای بسته باشد. اما آنها راه حل را در میان مائورو ایکاردی حیرت انگیز و ماده لغزنده ای که به نظر میرسید روی دستکش های جیجی بوفون مالیده شده باشد، پیدا کردند.

این گلر همان طور که از او انتظار میرفت نفر اولی بود که دستهایش را بالا برد و تقصیر این شکست را به گردن گرفت: "من نا امید شدم چون اشتباه من روی نتیجه تاثیر گذاشت." او ادامه داد: "وقتی آن اشتباه را انجام دادم فکر می کردم وقت برای جبران هست اما اینگونه نشد. من از اینکه هر دفعه اشتباه میکنم نمیتوانیم ببریم، اذیت می شوم."

اما برای دوریانی ها این برد از آنجا خوشحال کننده تر بود که آنها اجازه نداده بودند ایکاردی برای تیم زیر 20 ساله های آرژانتینی در انتخابی جام جهانی بازی کند. دلیو روسی درباره او میگوید: "او پسر با استعدادی است. کار احمقانه ای بود اگر او را برای بازی در رقابتهای آمریکای جنوبی به آرژانتین می فرستادیم." و همزمان با سوت پایان این مربی توانست مشتهایش را رو به آسمان گره کند نه به سمت یکی از بازیکنان خودش!

رده دوم جدول شگفتی به پسکارا تقدیم می شود. آنها دروازه بان منعطف بی ادعایی مانند ماتیا پرین داشتند تا پیروزی شان را به خاطر سیوهای پی در پی اش در نیمه اول مدیون او باشند. تصور کنید اگر مدام موهایش داخل چشمهایش نمیرفت، چه عملکردی داشت!

این شکست برای ویولا تلخ بود آنهم در حالیکه جوزپه روسی تازه وارد در کنار اندرا دلاواله بازی را تماشا می کرد. آنها موقعیتهای بسیاری را از دست دادند تا مهاجم ایتالیایی-امریکایی را برای بازگشت سریعتر قلقلک دهد. یک یک و دوی حیاتی از خوناتاس و مروان چلیک آرتمیو فرانکی در حال انتظار را کاملا خاموش کرد.

با اینکه برآیند چندان عجیبی نداشت اما اسکوربورد کاملا حیرت انگیز بود، فاجعه اینتر در اودینه. نشانه ها حاکی از این است که پسران فریولی طبق الگو پیش می روند و دوباره دارند به از دست دادن چند بازیکن کلیدی شان در تابستان عادت می کنند. بحثهای زیادی سر اینکه در صورت کسب سهمیه توسط اودینزه دوباره خالی کردن تیمشان از ستاره، فوتبال ایتالیا به طور عمومی چقدر منتفع می شود، وجود دارد.

در لشکر نراتزوری، آندرا استراماچونی از تصمیمات "شگفت انگیز" داوری که روی تیمش تاثیر گذار است، گله مند بود. به نظر او یک یار اودینزه باید اخراج و یک ضربه پنالتی به سود تیم او اعلام می شد. در مجموع هر نظری در مورد این تصمیمات داشته باشید، این اینتر بود که شما را مجاب به دنبال کردن خود و امکان دوباره پیشی گرفتن از رقبا کرد. (؟؟)

تیمهای اصلی که مطابق انتظارات عمل کردند، لاتزیو، میلان و ناپولی بودند. کالیاری بعد از اینکه پیروزیشان در المپیکو که با گل مارکو سائو بدست آمده بود، با دو کارت قرمز ناپدید شد، – به صورت قابل درکی – پر از اتهام زنی بود. همچنین رفتار نژادپرستانه تماشاگران با ویکتور ایباربو بسیار نا امید کنند بود؛ خصوصا بعد از ترک زمین توسط میلان به خاطر مسائل نژادپرستی که در میانه هفته گذشته اتفاق افتاد. این مشکلی است که هنوز برطرف نشده است، مهم نیست کلودیو لوتیتو (رئیس لاتزیو) چقدر این مسئله را تکذیب میکند.

میلان بدون گلزنی همیشگی استفان الشراوی مقابل سیه نا با نتیجه 2-1 پیروز شد. در طول سالها این یک پیروزی روتین بوده است؛ اما در این فصل بردی حیاتی برای مکسی آلگری محسوب میشد: "این یک برد خوب بود. اما اکنون باید به دنبال تداوم این نتایج خوب باشیم."

در بازی شب یکشنبه، گل مورد نظر سور و سات جشن را فراهم آورد، اما این کار رم بود که با هت تریک قهرمانانه ادینسون کاوانی تمام شد و ناپولی را به جدول بازگرداند. سوالات بسیاری در مورد حکمت سفر زمستانی جالوروسی به آمریکا برای انجام یک بازی دوستانه میکی ماوسی در دنیای دیزنی بود. آنها بدون شک خیلی پراشتباه تر از بردهای اخیرشان مقابل میلان و فیورنتینا بودند.

خود کاوانی هم به این نکته اشاره کرد که اگر آنها بتوانند دو امتیاز کسر شده از آنها را جبران کنند، میتوانند ادعای رقابت برای قهرمانی داشته باشند: "این برای ما مهم است. همه فکر می کردند با دو سه نتیجه بد ما متلاشی شده ایم. اما این یک نمایش حرفه ای گری بود و ثابت کرد ما میتوانیم برای چیزهای مهمتری بجنگیم."

آخرین شگقتی هفته از پارما بیرون آمد. جایی که قبل بازی آنها با پالرمو به نظر میرسید همه چیز به تساوی ختم شود. "قانون تیم گذشته" دوباره جلوه کرد و آمائوری هیچ وقت گل نزن موفق شد با گل بسیار بسیار دیرهنگامش پیروزی را در مقابل تیم سابقش به امیلیانیها هدیه کرد و اگر همچین اتفاقی ممکن است، چه کسی می داند چه شوکهای دیگری در سال جدید در راه است؟

#11
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Serie A - 19. Match day

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/berlusconi490.jpg[/img]

Mock the Quotes: Bad apples

قلقلکِ نقل قول ها: سیب های فاسد

میوه ای شدن ماریو بالوتلی، فرود آمدن کونته به زمین و دوستیِ کلودیو لوتیتو. سوزی کامپاناله به مضحک ترین اظهارات هفته ی گذشته در سری آ می پردازد.

«جنبه ی انسانی در میلان بسیار مهم است. اگر شما یک سیب فاسد را در داخل رختکن تیم قرار دهید آنگاه آن می تواند تمام بقیه ی سیب ها را آلوده کند. ماریو بالوتلی کسی است که من هرگز نمی توانم حضور او را در ترکیب میلان بپذیرم.»
سیلویو برلوسکونی کاملا میوه ای می شود.

«بالوتلی یک سیب بد نیست. او یک گیلاس است.»
مدیر برنامه های بالوتلی مینو رایولا تلاش می کند که سوپرماریو را شیرین به نظر برساند، آن هم درست بعد از ایجاد یک اختلال.

«یوونتوسی ها فقط انسان هستند، ما مریخی نیستیم.»
آنتونیو کونته با عجله کمپ تمرینی منطقه 51 را لغو می کند.

«شخص خاصی نیست که از نظر ورزشی از او بدم بیاید، اما یک تیم هست، خصوصاً بعد از دو فینال سخت جام حذفی و سوپر جام: ناپولی. وقتی من در مقابل ناپولی قرار میگیرم، چیزی از درون مرا آتش می زند!»
کلودیو مارکیزیو می تواند مطمئن باشد که اکنون این حس متقابلانه خواهد بود.

«خروج از زمین؟ نه. من فکر نمی کنم که این راه حل باشد. شما نمی توانید فرار کنید.»
اگر سپ بلاتر رییس فیفا با کوین پرینس بواتنگ در ارتباط باشد بهتر فرار می کند.

«من وینچنزو مونتلا را خیلی دوست دارم. او چهره ی پاکی دارد، یک طرز فکر ابتکاری دارد و تیم های او همیشه زیبا فوتبال بازی می کنند. بله، او می تواند یک مردِ میلان باشد.»
جنارو گتوزو اساساً نقطه ی مقابل خود را توصیف می کند.

«ما، به عنوان یک ملت، باید به اصل خود برگردیم چرا که ما همیشه در دفاع کردن خوب بوده ایم و ما نباید از آن شرمنده باشیم.»
فابیو کاناوارو یک رژه ی تدافعیِ غرور آمیز را برنامه ریزی می کند.

«من بیست سال است که آندره آ آدوبی را می شناسم، اما فکر نمی کنم او برای ریاست سازمان لیگ سری آ گزینه ی مناسبی باشد. او به اندازه ی کافی برای این نقش بزرگ نیست.»
کلودیو لوتیتو امسال اسم خود را در کارت تبریک کریسمس یک نفر نخواهید دید...

#12
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 20. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 12.1 MB - Time : 01:00

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 12.34 MB - Time : 01:01

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 9.31 - Time : 00:47

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 9.23 MB - Time : 00:46



#13
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

تصویر



تصویر
Antonio Mirante - Parma



2 بار در مقابل ضربه آزاد پيرلو واكنش نشان داد. او در واكنش اول بسيار مديون قدرت و استعداد دروني خود هست .او همچنين با عكس العمل هاي خوب خود بارها ميركو و فابيو را ناكام كرد . << پرشور >>



تصویر

Federico Nicolas Spolli - Catania
هرگز اجازه نداد كه لاملا مهاجم رم كاري از پيش ببرد و حتي در نيمه دوم عملكرد بهتري داشت و همه راه هاي رسيدن به دروازه كاتانيا را بسته بود. << قابل اعتماد >>


تصویر

David Astori - Cagliari
به خوبي ماركو بوريلو را از بازي خارج كرد و در اكثر جنگ ها و دوئل ها پيروز بود .
همواره آماده شركت در ضد حمله ها بود و به خوبي با توپ هايي كه ميساخت 2 هافبك و فورواردهاي كالياري را پشتيباني ميكرد و در حمله شركت داشت. << طراح >>

تصویر

Stefan Radu - Lazio
خيلي عالي خط دفاع تيم را رهبري كرد و به خوبي از حملات تيم حريف جلوگيري ميكرد .فكر خوب او مانع پيشروي حريفان بود و سانتر زيباي او بود كه باعث گلزني شد . << بي نقص> >


تصویر

Alessio Cerci - Torino
با عملكرد خود سيه نا را دچار مشكلات زيادي كرد و توانست به تيم خود در سمت راست كمك زيادي كند و از همان سمت با سختكوشي و دويدن هاي بي وقفه خود به گلزني تيم كمك كرد . و در نهايت با گلي كه به ثمر رساند به طور زيادي در برد تيم خود تاثير گذاشت. << سريع و چالاك >>


تصویر

Hernanes - Lazio
با خلاقيت خود در تمامي حملات لاتزيو موثر بود.
تمام مشكلات حريف بخاطر لحظه اي رها كرد هرنانس بود و اين دقيقا چيزي بود كه او انتظارش را ميكشيد. او توانست در لحظه كار خود را انجام دهد و باعث پيروزي تيمش شود. << بي عيب و نقص >>



تصویر

Gokhan Ilner - Napoli
يك هافبك كار آمد ، با قدرت پا به توپ عالي و همچنين آگاهي و پيش بيني خوب كه يك گل زيبا از خارج محوطه جريمه به ثمر رساند و در گل اينسينيه تاثير زيادي داشت. << فرمانده >>



تصویر

Juan Camilo Zuniga - Napoli
يك بازيكن هميشه دونده و فعال در سمت چپ و كسي كه از توپ ها و فرصت ها در خط هافبك بسيار عالي و هوشمندانه استفاده ميكند و با سرعت بالا و سانترهاي خطرناك تيم خود را هميشه در موقعيت حمله و اوج نگه ميدارد.
او در گل ماجو سهم بسيار زيادي داشت. << هوشيار و زيرك >>



تصویر

Antonio Di Natale - Udinese
يك نمايش كامل. او در هنگام ضربه پنالتي اعتماد به نفس بالاي خودش را به خوبي نشان داد.بعد از گل اول، همچنان فشار را بر روي دروازه فيورنتينا نگه داشت و در نهايت توانست با يك شليك گل دوم خود را بثمر برساند. << برجسته و ممتاز >>



http://8pic.ir/image...ptvgfecif0t.jpg

Rodrigo Palacio - Inter
هرگز تلاش و سختكوشي او متوقف نشد. و با يك حمله سريع و عالي توانست براي نخستين بار دروازه پسكارا را باز كند.و سپس در صحنه گل گوارين يك پاس فوق العاده داد. << مستعد و همه كاره >>



http://8pic.ir/image...ts2id5ffijf.jpg

Alberto Gilardino - Bologna
بازيكن برتر ميدان با يك نمايش فوق العاده و روحيه اي عالي و ستودني كه براي هر توپ نهايت تلاش خود را ميكرد و ميجنگيد .
گل اول خود را بر روي حركت كند دروازه بان حريف زد و گل دوم خودش را با استفاده از تمام كنندگي ذاتي بثمر رساند. << عالي و ترسناك >>



Special Mentions
Rolando Bianchi - Torino, Reginaldo - Siena, Christian Maggio - Napoli, Nicola Sansone - Parma, Alejandro Gomez - Catania, Andrea Lazzari - Udinese, Miroslav Klose - Lazio, Fredy Guarin - Inter[



#14
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

یوونتوس نه چندان مرگبار؟

[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/94265657192919560802.jpg[/img]

با ناکامی دوباره یوونتوس در رسیدن به پیروزی، کورس قهرمانی جذابتر شد. جیانکارلو رینالدی گزارشی از هفته بیستم می دهد.
تا چند هفته پیش آنها را Ammazza-campionato (قاتلین قهرمانی) صدا می کردیم. آن هم به دلیل روش بی رحمانه ای که یوونتوس حریفانش را سلاخی می کرد. اما این مربوط به قبل از گیر کردن نوار مقابل سمپدوریای به ظاهر فلک زده و توقف مقابل پارمای به ظاهر از پیش بازنده بود. آیا جلاد سنگدل سری آ به ناگهان دلرحم شده است؟

هرچند این روزها ماموریت انیو تاردینی دیگر به آسانی گذشته نیست، اما با اینحال این یووه، چراغ زندگی را در فوتبال مرده و خفه شده ایتالیا با اثربخشی فوق تصوری روشن کرده است. دو ناکامی متوالی در رسیدن به پیروزی همانقدر نادر و عجیب است که فریادهای بی نقص آنتونیو کونته عامل باخت باشد!

هفته گذشته این مائورو ایکاردیِ بیبی فیس بود که ورق را برگرداند، این هفته هم نیکولا سانسونه 21 ساله بود که خسارت را وارد کرد. تمامی این گلها به وضوح جای خالی جورجیو کیلینی در دفاع یوونتوس را هایلایت کرده اند. گری هوپر و همکارانش در سلتیک مطمئنا نوتهای خوبی برای نبرد لیگ قهرمانان برداشته اند.

انتقاداتی بر میرکو ووچینیچ هم وارد بود چون گل تساوی پارما در نهایت روی فریب ناموفق او در میانه میدان زده شد و گل آندرا پیرلو که از روی ضربه ایستگاهی بدست آمده بود را خنثی کرد. هرچند مربیش برای نجات سرمایه مونته نگرویی تیمش وارد عمل شد و ادعا کرد به دستور او توپ را رها کرده است. به هر حال این یا صداقت به یاد ماندنی کونته یا سپر شدن برای بازیکنی بود که امکان داشت مورد هجمه هواداران و مطبوعات قرار گیرد.

این نمایش ناامید کننده درون زمین تبدیل به مشکل در بیرون زمین تبدیل شد و بنا به گزارشات گروهی از هواداران یووه به کافه ای موسوم به پاتوق هواداران پارما حمله کردند. دو سه نفر جراحات جزئی دیدند و خسارات گسترده ای وارد شد. شاید حادثه مهمی روی نداد اما از آن به اندازه تصمیم لوچانو موجی برای ورود به سیاست استقبال می شد!

این مسائل نباید تلاش درخشان مردان روبرتو دونادونی را در سایه قرار دهد، تنها تیم شکست ناپذیر سری آ در بازیهای خانگی. او گفت: "یووه در 18 ماه گذشته در فوتبال ایتالیا استاندارد ها را تعریف کرده است و این ارزش نمایش ما را بیشتر مشخص می کند. سانسونه پسری در حال رشد است، کسی است که تشنه نشان دادن ارزشهایش است؛ برای همین است که سخت می کند. این نه تنها مربوط به ما بلکه به کل تیم ما مربوط می شود."

کونته با اظهار تاسف می گوید: "ما بازی را در اختیار داشتیم و متاسفم از اینکه دو امتیاز را اینجا جا می گذاریم. من از نمایشمان مقابل سمپدوریا ناراضی بودم اما نه این بازی."

این نتیجه به لاتزیو اجازه داد تا فاصله را در صدر جدول کاهش دهند. سرجیو فلوکاری قبل از اینکه قفل بازی را بشکند نهایت الگوبرداری از لوییز سوارز را به نمایش گذاشت. او به وضوح با دست مانع باز شدن دروازه تیمش شد و سپس گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا در پیروزی 2-0 به تیمش کمک کند. اما بحث در مورد عمدی بودن این قضیه شبیه تکه ای جویدنی از Torrone (نوعی کیک ایتالیایی) تبدیل شد که همه می خواهند دندانشان را به آن برسانند! [همه میخواهند اظهار نظر کنند.]

کلودیو لوتیتو رئیس لاتزیو، هیزم این آتش را بیشتر کرد: "هر وقت میبریم می گویند به ما کمک شده است، هیچ کس به تواناییهای ما اشاره نمی کند. اما هر کس که این بازی را دیده می داند لاتزیو شایسته پیروزی بود."

از سویی دیگر استفانو کولانتونو سرمربی آتالانتا گفت: "هندبال بازی را برگرداند. چون بعد از آن ما خونسردیمان را از دست دادیم و شروع به دریافت کارتهای زرد متوالی و یک کارت قرمز کردیم. ما فصل گذشته با همین داور در فلورانس هم بدشانس نبودیم. آنجا هم آنها توسط لورنزو دی سیلوستری یک گل هندبالی زدند [ :np: ]. همچنین در این موقعیت باید به داورهای پشت خط هم نگاه کنیم. آنها آنجا هستند تا به داور کمک کنند."

برد ناپولی مقابل پالرموی در حال تقلا خیلی کمتر از اینها جنجال آمیز بود و آنها را هم به صدر جدول نزدیکتر کرد. درخواست استیناف آنها برای لغو کسر دو امتیاز و لغو محرومیت دو بازیکن تیمشان – پائولو کاناوارو و جانلوکا گراوا – اواخر این هفته بررسی خواهد شد. اگر موفقیت آمیز باشد آنها به لاتزیو ملحق خواهند شد و به 3 امتیازی یووه خواهند رسید. موقعیتی که از سن گرانرو هم خوشایند تر خواهد بود [یک شام سنتی و مذهبی ایتالیایی].

والتر ماتزاری تاکید می کند: "ما خوب شروع نکردیم و داشتم عصبانی می شدم، آنها میتوانستند به ما گل بزنند. اما بعد در عقب زمین خودمان را جمع و جور کردیم. در یکی دو حمله اولمان به گل رسیدیم که همان گل کار را برایمان آسان کرد."

تیم دیگری که بالا آمد اینتر بود که آن را مدیون برد یکشنبه شب مقابل پسکاراست. آندرا استراماچونی با خوشحالی می گوید: "تیم در حال بازیابی دوباره شخصیت و بالانس خود است. ما گامی بلند و شفاف رو به جلو در شیوه بازیمان برداشته ایم. مسئله ای که در مقابل تیمهایی که به خوبی پوشش می دادند تبدیل به مشکل شده بود." او همچنین قهر واضح آنتونیو کاسانو بعد از تعویضش را با اشتیاق بالای بازیکنانش برای نمایش خوب برای باشگاه توجیه کرد.

فقط فیورنتینا و رم بودند که از تعقیب و گریز جای ماندند؛ هر دو تیم افسوس فرصتهای از دست رفته را می خورند. ویولا قبل از پنالتی جنجالی، یک گل مشکوک به آفساید و دروازه بانی وحشتناک از اودینزه در اودینه پیش افتاده بود. در حالی که رم در کاتانیا به وسیله جادوی پاپو گومز از هم گسیخت. آنها در نیمه اول فرصتهایشان را از دست دادند.

این نتایج دری برای میلان باز کرد تا پیشرفتی چشمگیر در جدول داشته باشند. اما آنها با تساوی 0-0 در سمپدوریا یک سیلی به صورت خودشان زدند. قرار بود با فیکس بودن استفان الشراوی، بویان کرکیچ و امبایه نیانگ، سه مهاجم آینده دار روسونری، شوی تمام عیاری باشد. در عوض زور و انرژی بازی با یک مهمانی بازنشستگان و پیزوری ها برابری می کرد [ :laugh3: ]. "این یک میلان زشت بود." زونیمیر بوبان در استودیو اسکای این جمله را گفت.

حرکات چشمگیر در انتهای جدول از بولونیا، کالیاری و تورینو بود. روسوبلو [بولونیا] تقابلی در حد قدم زنی مقابل کیوو داشت اما ساردینیها [کالیاری] باید در خانه از باخت مقایل جنوا یک برد می ساختند. همینطور برای گراناتا [تورینو] هم اینگونه بود؛ آنها باید مدیون الساندرو روسینا ی پیرپسر باشند که پنالتی را برای سیه نا از دست داد تا برد 3-2 آنها را ضمانت کند. این برد باعث آسودگی خاطر نسب توسکانی ها از خطر سری بی شد؛ اما مانند امیدهای قهرمانی یووه شاید نباید به بقای آنها هم کاملا مطمئن باشیم [ :1: ].

#15
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 20. Match day

[img height=195 width=480]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/montolivo-samp490ai.jpg[/img]

وقوع تساوی عجیب در بازی میلان و سامپدوریا، شاهکار خاص آندره آ پیرلو، رکورد جدید باشگاه سیه نا، همه و همه در کنجکاوی های سوزی کامپاناله در هفته ی بیستم.


? Serie A Week 20: Did You Know

از فوریه سال 2012 تاکنون میلان در 35 بازی هرگز با تساوی 0-0 متوقف نشده بود. روسونری در 17 بازی آخر خود در خارج از خانه در سری آ موفق به زدن 39 گل شده بود. آخرین تساوی 0-0 سامپدوریا در 17 مارس 2012 در سری ب و در مقابل آسکولی رقم خورد. سامپدوریا آخرین بار در سری آ در سال 2011 و در برابر کیه وو به تساوی 0-0 رسیده بود.

سامپدوریا در 2 بازی آخر خانگی خود در برابر میلان تنها 1 امتیاز گرفته است و در خانه در برابر میلان تنها 2 تساوی و تعداد زیادی شکست به دست آورده است.

پارما در سری آ بیش از هر تیم دیگری در برابر یوونتوس مساوی کرده است، این تعداد برای پارما 15 تساوی است. بیانکونری ها تنها 1 بازی از 5 بازی آخر خانگی خود در برابر پارما را با پیروزی به پایان رسانده اند. از مارس 2012 که پارما در خانه به میلان باخت تاکنون در خانه موفق به کسب 11 برد و 4 تساوی شده است و در سری آ در خانه شکست نخورده است. این آمار بهترین امار برای آنها از فصل 1992-1993 است که موفق به شکست نخوردن در 20 بازی خانگی شدند. سانسونه در این بازی چهارمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. روبرتو دونادونی به عنوان مربی هرگز موفق به شکست یوونتوس نشده است و 3 بار از 6 بار رویارویی با یوونتوس را مساوی کرده است.

از نوامبر 2012 که یوونتوس در برابر لاتزیو با تساوی 0-0 متوقف شده بود تا این بازی هرگز مساوی نکرده بود و 8 برد و 2 شکست در تمام رقابت ها به نام خود ثبت کرده بود. پنجاهمین گل آندره آ پیرلو در سری آ هشتمین گل وی در برابر پارما بود (بنابراین پارما را باید شکار مورد علاقه پیرلو نامید) و این گل 22 امین گل پیرلو بود که به طور مستقیم روی ضربات آزاد به ثمر می رسید، حالا پیرلو با رکورد روبرتو باجو در زدن گل از روی ضربات آزاد برابری کرد. پیرلو حالا تنها 1 گل با رکورد الساندرو دلپیرو و 7 گل با رکورد جاودانه ی سینیشا میهایلوویچ فاصله دارد. تمام 5 گل این فصل پیرلو در سری آ از روی ضربات آزاد به ثمر رسیده است.

برای دومین بار در 11 سال اخیر یوونتوس در کسب پیروزی در 2 دیدار نخستش پس از کریسمس ناموفق بود، بار قبل آنها در سال 2008 از این مهم ناکام ماندند.

لاتزیو به چهارمین برد پیاپی خود در سری آ دست یافت و موفق شد تا تعداد بازی های شکست نخورده در سری آ را به عدد 14 رساند که شامل 10 برد و 4 تساوی است.

آتلانتا حالا 400 دقیقه است که در بازی های خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است و هر 6 بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ و کوپا ایتالیا را واگذار کرده است که بدترین آمار برای آنها از می سال 2010 می باشد. آتالانتا در 8 بازی آخر خود در المپیکو در برابر لاتزی تنها 1 بار برده است و 7 دیدار دیگر را واگذار کرده است. سرجیو فلوکاری در این بازی 54 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند که این گل نخستین گل وی از 6 می سال 2012 بود که با پیراهن پارما به سیه نا گل زد.

ادینسون کاوانی پس از این که در 4 دیدار پیاپی موفق به گلزنی به پالرمو، تیم سابقش شد در بازی این هفته از این مهم ناکام ماند. از اکتبر 2012 تاکنون ناپولی هرگز در 2 دیدار متوالی خانگی خود موفق به برد نشده است. ماجو در این بازی 32 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، ماجو در 4 دیدار آخر ناپولی موفق به گلزنی شده است، این گل چهارمین گل وی به پالرمو بود. پالرمو در 26 رویارویی با ناپولی در سری آ و سری ب در سن پائولو تنها 1 بار موفق به برد شده است که به سال 1951 برمی گردد و 18 بار طعم شکست را چشیده است. بازیکنان پالرمو در 4 دیدار آخر خود در سری آ برابر ناپولی هیچ گلی به ثمر نرسانده اند.

لورنزو اینسینیه ر این بازی چهارمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، در روزی که برادر کوچکترش روبرتو اینسینیه نخستین دیدار خود در سری آ را برای ناپولی انجام داد. گوکان اینلر در این بازی چهارمین گل این فصلش را برای ناپولی به ثمر رساند.

جالوروسی در دیدار این هفته در خانه کاتانیا تنها موفق به زدن 2 شوت در چارچوب شد، این آمار کمترین آمار برای آنها در این فصل از رقابت ها است. این دومین بار بود که شاگردان زدنک زمن در یک بازی موفق به گلزنی نمی شدند، دفعه قبل آنها در خانه کیه وو از گلزنی ناکام ماندند و بازی را 1-0 واگذار کردند. رمی ها در 21 بازی خود در تمام مسابقات این فصل 51 گل زده اند. کاتانیا به مدت 295 دقیقه در سری آ و کوپا ایتالیا موفق به گلزنی نشده بود که بالاخره در این بازی آنها موفق به گلزنی شدند. الخاندرو گومز در این بازی 13 امین گل خود در سری آ و پنجمین گلش در این فصل را به ثمر رساند.

فیورنتینا در حال ادامه دادن به رکورد ضعیف خود در فریولی است، آنها از 7 بازی آخر خود در زمین اودینزه 6 بازی را واگذار کرده اند. تنها برد آنها در این 7 بازی به یک برد 1-0 در سال 2009 برمی گردد. ویولا از مارس 2012 تاکنون هرگز در 2 بازی متوالی شکست نخورده بود. استوان یووه تیچ در این بازی 100 امین حضور خود در سری آ را تجربه کرد.

تمام 9 گل آخر اودینزه در سری آ توسط دی ناتاله (6گل) و لوئیز موریل به ثمر رسیده است. دی ناتاله تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 167 رساند و حالا فقط یک گل تا رکورد جوزپه ساوولدی (گلزن مطرح ناپولی در دهه 70) فاصله دارد تا به همراه وی چهاردهمین گلزن برتر تاریخ سری آ لقب بگیرد. وی برای اودینزه 149 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است. از 2 سپتامبر 2012 که اودینزه در خانه 4-1 به یوونتوس باخت همچنان در خانه شکستی نخورده است.

آخرین بازی پسکارا در سری آ در سن سیرو به سال 1993 بر می گردد که در آن زمان هم انها با شکستی 2-0 میلان را ترک کردند. آنها در سن سیرو 6 بازی انجام داده اند که 1 بازی را مساوی کرده اند و 4 بازی را واگذار کرده و تنها 1 بازی را در سال 1987 با برد به پایان رسانده اند.

آنتونیو کاسانو 3 پاس گل از 5 گل آخر اینتر در سری آ را ارسال کرده است، رودریگو پالاسیو پس از نوامبر سال گذشته که گلی برای اینتر در سن سیرو نزده بود در این بازی موفق به زدن 41 امین گل خود در سری ا شد. فردی گوآرین در این بازی هفتمین گل خود برای اینتر در تمام مسابقات را به ثمر رساند. اینتر در یان فصل در 13 بازی از حریف ابتدا جلو افتاده و 12 بازی را از این تعداد برده و تنها 1 بازی را مساوی کرده است. دیه گو میلیتو با این بازی تعداد بازی های خود در سری آ و سری ب را به عدد 200 رساند که در این 200 بازی 116 گل به ثمر رسانده است.

سیه نا رکوردی جدید در باشگاه خود ثبت کرد، 6 شکست متوالی. رولانو بیانکی مهاجم تورینو در این فصل 4 گل با ضربه سر به ثمر رسانده است که بیش از هر بازیکن دیگری در سری آ است. ماتئو بریگی در این بازی 22 امنی گل خود در سری آ را به ثمر رساند که چهارمین گلش به سیه نا بود، حالا سیه نا و پالرمو شکارهای مورد علاقه وی به شمار می آیند.

رینالدو نوزدهمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، هر سه گلی که ریانادلو این فصل به ثمر رسانده در خانه بوده است. میکله پائولوچی هم 17 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

آلبرتو جیلاردینو پس از 6 بازی موفق به گلزنی شد. وی در 13 بازی آخر تیمش فقط یک گل زده بود. وی موفق شد 154 امین گل خود در سری آ را به ثمر برساند و با رکورد هرنانو کرسپو در بین بهترین گلزنان تاریخ سری آ برابری کند. گابیدیانی پنجمین گل خود در سری ا را در این بازی به ثمر رساند که چار تا از آنها در همین فصل زده شده است.

بلونیا در بازی این هفته برابر کیه وو 5 شوت در چارچوب داشت که 4 تا از آنها تبدیل به گل شد. این دومین بار است که بلونیا در این فصل با اختلاف بیش از 4 گل به پیروزی می رسد، بار دیگر در مقابل کاتانیا بود. در تاریخ بلونیا این اتفاق فقط یک بار دیگر و 50 سال پیش رخ داده بود. کیه وو یک بار دیگر نیز در خانه بلونیا 4-0 باخته بود که در سری ب بود.

از 31 اکتبر 2012 که کالیاری موفق شد 4-2 سیه نا را شکست دهد تاکنون موفق به پیروزی نشده است، آنها در این مدت 7 برد و 2 تساوی کسب کرده اند. شش شکست از این 7 شکست آنها به صورت متوالی بوده است. جنوا در خانه خود در هفته ی بیستم تاکنون فقط یکبار تساوی کرده بود که یک مساوی 0-0 در ژانویه 1994 بود، از آن به بعد آنها در خانه 2 برد و 5 شکست در هفته ی بیستم متحمل شده بودند. مارکو سائو تعداد گل های زده خود در این فصل برای کالیاری را به عدد 7 رساند، در حالیکه کونتی 33 امین گل خود در سری آ را پس از آوریل 2012 به ثمر رساند. اروس پیسانو (بازیکن جنوا) پس از 39 بازی در سری آ موفق به گلزنی شد.



#16
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

Serie A - 21. Match day

تصویر

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Goals - Size : 6.77 MB - Time : 00:44

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Assists - Size : 8.67 MB - Time : 00:57

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Top Saves - Size : 5.57 - Time : 00:37

 

تصویر MP4 | 960×600 | Sky Sport HD | Italian | 1.5 Mbps تصویر

Referee In A Week - Size : 3.21 MB - Time : 00:21



#17
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

همه یوونتوس را دوست دارند

یوونتوس برد و رقبایش متوقف شدند تا قهرمان ایتالیا دوباره برنده بزرگ هفته باشد. جانکارلو رینالدی و گزارشی از هفته 21.

[img width=480 height=63]http://www.shiaupload.ir/images/10985996084563408352.gif[/img]

[img width=480 height=195]http://www.shiaupload.ir/images/45514007509528236993.jpg[/img]

تصویر- تصویر

شاید هفته ایده آلی برای یوونتوس نبوده باشد اما خیلی به این نقطه نزدیک بود. یک پیروزی سنگین مقابل اودنیزه و هیچ کدام از شش تیم بالای جدولی دیگر موفق به کسب پیروزی نشدند. آغاز متزلزل 2013 به وضوح فقط صدای احتراق موقت یک موتور به خوبی تقویت شده بود نه این که کاملا شعله ور شود.

این خصلت قهرمانان است که به هر انتقاد کوچکی با نمایشی بزرگ پاسخ می دهند و یووه با پول پوگبا این کار را انجام داد. فرانسوی جوان که بنا به گفته آنتونیو کونته نیاز به سیاست "چماق و هویج" دارد، مطمئنا بعد از این بازی آخرش لایق سبدی پر از این سبزی نارنجی رنگ است!

دابل او رسیدن بیانکونری به پیروزی 4-0 را آسانتر کرد و پایانی تلخ برای پانصدمین بازی مربیگری فرانچسکو گوئیدولین در سری آ بود. ضد حمله های پسران فریولی در این بازی هیچ وقت جدی نشد و در سرویس دهی به مهاجمان هم ضعیف عمل کردند. آرزوهای یورو لیگ آنها بعد از این باخت مانند یک خمیرپیتزای تازه صاف شد!

و البته مثل بیشتر موارد پیروزی یووه با تزلزل رقبا برجسته تر شد. همزمان با ترسناک ظاهر شدن قهرمان نیم فصل، تمام تیمهای مدعی پشت سر ناکام بودند. این نتایج باعث شد رقابت بر سر اروپا لیگ شلوغ تر از محل تاتوهای خوان وارگاس به نظر برسد!

تصویر-تصویر
لاتزیو با خوش شانسی تمام از باخت گریخت. آنها نیاز به پنالتی دیرهنگام هرنانس داشتند تا از پالرموی بحران زده یک مساوی بگیرند در حالی که هر دو تیم برد می خواستند. در پایان تلخی مزه این یک امتیاز در کام هر دو ماند؛ مثل نوشیدن یک بطری لیمونچلوی تاریخ گذشته!

تصویر-تصویر
اما ناراحتی ناپولی بعد از یک امتیازشان در فلورانس کمتر بود. بازگشت دو امتیاز و دو بازیکن محروم آنها بعد از حل شدن باز شدن گره اسپاگتی درست شده توسط سیستم عدالت ورزشی ایتالیا، می توانست به ناپولی در کسب هر سه امتیاز در آرتمو فرانکی کمک کند. در آنسوی میدان ویولایی ها ممکن است فکر کنند می توانستند بیشتر از یک امتیاز به عنوان اولین امتیاز 2013 شان کسب کنند.

پشیمانی های بزرگ کمتری از تصمیم مورگان دی سانکتیس در بیرون آمدن از دروازه برای توپ بلند فاکندو رونکالیا؛ در این فصل وجود خواهد داشت. توپ از بالای سرش رد شد و به درون دروازه غلتید تا صورت او سرخ تر از توریستی شود که تصادفا در سالن انتظار سواحل ویارجو خوابش گرفته است! صدمین گل ادینسون کاوانی در ایتالیا – که اولینش هم مقابل فیورنتینا بود – شرمندگی او را کمتر کرد.

تصویر-تصویر
اینتر و رم هم در بازی شنبه شب استادیوم المپیکو به تساوی رضایت دادند. جالوروسی با پنالتی فرانچسکو توتی جلو افتاد. پنالتی که به نظر می رسید ظاهرا بر اثر افتادن مایکل بردلی توسط سر آندرا رانوکیا گرفته شده باشد. برای مهمان یک استارت قدرتی به فردی گوارین – البته با کمک دست – کمک کرد تا سازنده گل تساوی بخش برای رودریگو پالاسیو باشد. هر دو تیم می توانستند از گلهای خورده شان شاکی باشند اما در نهایت یک امتیاز برای هر کدام، پاداش عادلانه ای به نظر می آمد.

تصویر-تصویر
همانند یووه، تیم در حال پیشرفت دیگر میلان بود که با جان کندن یک برد مقابل میلان به دست آورد. نشانه هایی از بازگشت میلان به زندگی بعد از رفتن تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ مشاهده می شود. شاید زیاد چشمنواز بازی نکنند اما حداقل از تلاششان نمی شود چشم پوشی کرد. اما سخت می شود باور کرد افراد زیادی در بارسلونا به خاطر رویارویی با میلان در لیگ قهرمانان بی خوابی به سرشان زده باشد!

http://img.uefa.com/...70x70/52972.png
بی انصافی است اگر نگوییم که کاتانیا مدعی جدی کسب سهمیه اروپایی است. یک برد 2-0 مقابل جنوای بحران زده تیم رولاندو ماران رادر آستانه رتبه کسب سهمیه اروپایی قرار داد. آنها هفته دیگر یک نبرد جانانه با فیورنتینا در ماسیمینو در پیش رو دارند که می تواند یورو لیگ را بیش از پیش به سیسیلیها نزدیک سازد.

http://img.uefa.com/...70x70/54262.png ،http://img.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/52816.png-http://img.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/59013.pngو http://img.uefa.com/...x70/2604874.png
سریال تساوی ها به بازی کیوو- پارما و ببازی معوقه به خاطر برف آتالانتا- کالیاری هم رسید. این دو تساوی اهمیت برد شجاعانه تورینو مقابل پسکارا با کمک ماریو سانتانا و السیو سرچی بازیکنان سابق ویولا را بیشتر کرد. با اینکه جامپیرو ونتورا هیچگاه زیر بار این حرف نخواهد رفت اما به نظر می رسد تیمش کم کم نشان می دهد می تواند به راحتی در سری آ باقی بماند و با خیالی آسوده فصلی دیگر در بالاترین سطح را آغاز کند.

http://img.uefa.com/...70x70/84575.png
دو تیمی که از آینده خود در لیگ مطمئن نیستند، سیه نا و سمپدوریا می باشند. به همین دلیل پس از برد توسکانی ها مقابل جنوایی ها که مسابقه ای تاثیر گذار در بقای دو تیم بود – حتی در این مقطع فصل - شاهد غلیان احساسات بودیم. پیروزی مردان بپه یاکینی به آنها امیدی بیرونی برای حل مشکلات داد در حالی که تیم دلیو روسی در جنگ برای بقا با حداقل شش تیم دیگر باقی ماند. این نبرد احتمالا از الان تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.


جدول سری آ تا پایان هفته بیست و یکم
[img width=480 height=406]http://www.shiaupload.ir/images/71996050741845386331.jpg[/img]

http://www.shiauploa...61801504019.png



#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

[img width=480 height=195]http://redhue.ir/images/99528378358981123229.jpg[/img]






تصویر
Neto - Fiorentina
دروازه بان جوان برزيلي كه تلاش هاي متعدد ادينسون كاواني را خنثي كرد و او را ناكام كرد .هرگز با ترس و استرس بازي نكرد و همراه اعتماد به نفس بالاي خود دروازه را بسته نگه داشت. به ويژه هنگامي كه عكس العملي عالي داشت بر روي ضربه سر زيباي پاندف . << پر حرارت >>




تصویر
Matteo Contini - Siena
با وجود اينكه نهمين بازي اين دفاع 33 ساله در اين فصل بود ولي او همه چيز را به خوبي كنترل كرد.او يك فرصت هم به حريف نداد و حتي 1 دقيقه هم بازيكن حريف را آزاد رها نكرد . به خوبي تيم خود را به جلو هدايت ميكرد و در دفاع هم با قدرت واقعي ظاهر ميشد. << درخشان >>





تصویر
Andrea Barzagli - Juventus
مدافع تنومند يوونتوس كه در مقابل مهاجم هاي اودينزه با قدرت كار كرد و توانست آنها را به خوبي مهار كند و به راحتي كاري را كه از انتظارش را داشتند انجام داد.
همچنين او اكنون تهديدي براي حريفان در ميدان شده است . << سريع و قدرتمند >>





تصویر
Marquinhos - Roma
هرگز به ماركو ليواجا و پالاسيو اجازه حركتي در محوطه جريمه خودي نداد و به خوبي با ليواجا در بازي هوايي مقابله كرد .
او در طول مسابقه همواره رهبر و فرمانده تيمش بود و چندين حمله خطرناك حريف را هم جلوگيري كرد . << جستجوگر >>





تصویر
Alessio Cerci - Torino
يكي ديگر از نمايش هاي فوق العاده اين بازيكن و سانتر فوق العاده او براي زدن گل اول !هميشه خطرناك هست و بازي درگيرانه اي را انجام ميدهد. قبل از بثمر رساندن گل دوم با ريكاردو مجيوريني كارهاي شگفت انگيزي با توپ انجام دادند . << تهديد آميز >>





تصویر
Mariano Julio Izco - Catania
بازيكن آرژانتيني كه بر ميدان مسابقه تسلط دارد و هميشه در حال دويدن است و هرگز متوقف نميشود و هم چنين در سراسر ميدان آماده و حاضر بود براي دفع توپ هاي حريف و شروع حملات خطرناك.كه توانست با يك شروع حمله زيبا و ارسال يك پاس فوق العاده باعث به ثمر رسيدن گل پيروزي توسط بارينتوس شود . << فعال >>





تصویر
Paul Pogba - Juventus
2 گل زيبا از فاصله دور با تكيه بر استعداد دروني خود به ثمر رساند .
شوت اول او بيش از 100 كيلومتر بر ساعت سرعت داشت ، اين ديداري بود كه اين جوان 19 ساله به علت مصدوميت هم تيمي هايش فرصت بازي پيدا كرده بود ولي با نمايشي كه داشت نشان داد كه در مواقع حساس و بحراني بازيكن بسيار قابل اتكايي هست . << خشمگين >>





تصویر
Fredy Guarin - Inter
او شبيه به آنچه كه اسنايدر دو دو فصل قبل بود ، بازي ميكند .اين بازيكن كلمبيايي مشكلات زيادي براي حريف رقم زد كه يكي از آنها پاس شگفت انگيزش به پالاسيو بود كه به لطف آن گل اينتر موفق به كسب 1 امتياز شد و همچنين تلاش هاي او در چندين صحنه كه موقعيت هاي حساسي رو ايجاد كرد. << چشم نواز و درخشان >>





تصویر
Sergio Floccari - Lazio
گلزني هاش رو با يك ضربه سر شروع كرد و در تمام زمان مسابقه تهديدي جدي براي پالرمو بود.او موفق به زدن گل ديگري هم شد كه به اشتباه آفسايد گرفته شد ، ولي بار ديگر با پنالتي كه توانست بگيرد تيمش رو خوشحال كرد .ضربه پنالتي هرنانس لاتزيو را به بازي برگرداند. << پرفروغ >>





تصویر
Mirko Vucinic - Juventus
فوتبال رو با دقت و زيبا بازي ميكند و حتي قبل از گلزني موقعيت هاي زيادي را از 6 قدم به بيرون زد.
اما در نهايت در يك موقعيت و زمان مناسب يك توپ عالي را براي الساندرو ماتري ارسال كرد. << مشتاق و باانگيزه >>





http://redhue.ir/ima...55222006083.jpg
Paulo Dybala - Palermo
مرد جواني كه بازيكن برتر ميدان بود و براي پالرمو يك نيروي تازه نفس به حساب مي آمد.جابجايي خوب و سريع او كه موجب اشتباه مدافعين حريف ميشد .
بدون شك كارهاي او مشكلات زيادي براي لاتزيو ايجاد كرد و در نهايت توانست با اعتماد به نفس و آرامش خود براي پالرمو گلزني كند . << خطرناك >>


Special Mentions
Edinson Cavani - Napoli, Giampaolo Pazzini - Milan, Ignazio Abate - Milan, Davide Astori - Cagliari, Erjon Bogdani - Siena



#19
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
[center]Serie A - 21. Match day

[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/cavani-back490ai.jpg[/img]



قرن ِ ادینسون کاوانی، توقف ِ لاتزیو در برابر پالرمو، گلزنی ِ توتی به اینتر، همه در آمارهای سوزی کامپاناله از هفته ی 21 ام


? Serie A Week 21: Did You Know


ادینسون کاوانی 100امین گل خود در سری آ را در برابر تیمی به ثمر رساند که نخستین گل خود را به همان تیم زده بود، کاوانی نخستین گل خود در سری آ را در 11 مارس 2007 و با لباس پالرمو به فیورنتینا زد.

فیورنتینا هیچ کدام از بازی های خود در این فصل را که در روز یکشنبه برگزار شده است را واگذار نکرده است، 5 بازی را برده است و بقیه را مساوی کرده است. از 17 نوامبر 2012 که ناپولی در برابر میلان به تساوی 2-2 رسید تاکنون در هیچ بازی ای در سری آ مساوی نکرده بود، در این مدت آنها 5 برد و 2 شکست به دست آورده بودند
.
ناپولی هیچ یک از 6 دیدار آخر خود در سری آ را در خانه و بیرون از خانه به فیورنتینا واگذار نکرده اند، که البته 4 بازی را واگذار کرده اند. ویولا به مدت 254 دقیقه بود که در سری آ و کوپا ایتالیا در استادیوم خود موفق به گلزنی نشده بود، رونکالیا در این بازی سومین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

رم در این فصل فقط 3 بازی را مساوی کرده است، همه آنها در خانه و در استادیو المپیکو بوده است، برابر کاتانیا، سامپدوریا و اینتر. رم و اینتر تنها تیم های این فصل سری آ بودند که مساوی 0-0 نداشته اند.

رم حالا در 6 بازی خانگی در سری آ و جام حذفی شکست نخورده است، 5 برد و 1 تساوی به دست آورده است. رم در 33 بازی آخر خانگی خود در تمام مسابقات 73 گل به ثمر رسانده است. کاپیتان توتی تعداد گل های زده خود در تاریخ سری آ را به عدد 222 رساند، حالا توتی تنها یک گل با رکورد گونار نوردال گلزن با سابقه میلان فاصله دارد. توتی در این بازی 60امین گل خود از روی نقطه پنالتی را به ثمر رساند، وی از سال 2004 تاکنون در شهر رم موفق به گلزنی به اینتر نشده بود. فدریکو بالزارتی در این بازی 200 امنی بازی خود در سری آ را جشن گرفت.

اینترمیلان در 411 دقیقه از بازی های خارج از خانه خود در سری آ و لیگ اروپا موفق به گلزنی نشده بود تا در این بازی به گل رسید. از 22 آوریل 2012 تاکنون اینتر در سری آ و در بیرون از خانه به نتیجه تساوی دست نیافته بود، 11 برد و 7 شکست به دست آورده بود. حالا تعداد تیم هایی که در سری آ در بیرون از خانه مساوی نکرده اند به عدد 3 رسید، کیه وو، بلونیا و رم.

زدنک زمن به عنوان مربی تنها 3 بار موفق به شکست اینتر شده است و 10 بار مساوی کرده است و 11 بار شکست خورده است. از سال 2008 که اینتر موفق شد در خانه رم به برد 4-0 برسد تاکنون نتوانسته است این تیم را در خانه حریف شکست دهد، از آن به بعد نراتزوری در خانه رم 3 شکست و این تساوی را به دست آورده است. رودریگو پالاسیو در این بازی 42 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

از فصل 2005-2006 تاکنون سابقه نداشته است که یوونتوس بتواند اودینزه را دابل کند، در آن فصل یوونتوس هر دو بازی رفت و برگشت را 1-0 برد. در 2 بازی این فصل اودینزه 8 گل از یووه دریافت کرده است و تنها موفق به زدن 1 گل شده است. تمام 4 گل پول پوگبا در این فصل از سری آ در خانه یوونتوس زده شده است، اما گل اول وی تنها گل نخست بازی بوده است. میرکو ووچینیچ از 87 گل خود در سری آ 10 تا را به اودینزه زده است، این تیم شکار مورد علاقه وی است.

اودینزه در 6 بازی آخر خود در سری آ هیچ شکستی نخورده بود، 4 بازی از این 6 بازی را برده بود. آخرین باری که آنها در 1 بازی خارج از خانه 4 گل و بیشتر دریافت کردند در سال 2011 بود که در خانه فیورنتینا 5-1 بازی را واگذار کردند. فرانچسکو گوئیدیلین تعداد بازی هایی که در سری آ مربی گری کرده است یا بازیکن بوده را به عدد 500 رساند، 187 برد، 140 تساوی و 173 شکست حاصل کار وی بوده است.

از آوریل 2010 تاکنون دی ناتاله نتوانسته است به یووه گل بزند، یعنی در 6 بازی. این شکست نیز به جمع شکست های سنگین آنها به یووه پیوست. در سال های 1957، 1980 و 1983 نیز آنها به یووه 4-0 باخته بودند، در سال های 1951، 1961 و 1992 نیز با نتایج 5-1 به یووه باخته بودند.

2 رکورد در استادیوم باربرا در خانه پالرمو این هفته شکسته شد. لاتزیو در 13 بازی قبلی خود در این ورزشگاه موفق به برد شده بود و پالرمو پس از 11 شکست متوالی در سری آ و کوپا ایتالیا در خانه بالاخره موفق به کسب امتیاز شد. آخرین باری که لاتزیو در خانه پالرمو تساوی کرده بود یک تساوی مشابه 2-2 در سال 2207 بود.
از 24 نوامبر که پالرمو موفق به شکست 3-1 کاتانیا شد تاکنون موفق به برد نشده است، بلکه 6 شکست و 2 تساوی کسب کرده بود. پالرمو پس از 280 دقیقه موفق به گلزنی در خانه شد. آروالو ریوس و پائولو دیبالا تعداد گل های زده خود در سری آ را به ترتیب به عدد 2 و 3 رساندند.

لاتزیو تعداد بازی هایی که در آنها به طور متوالی شکست نخورده است را به عدد 15 رساند که 10 تا از این تعداد را برده است. از 7 اکتبر 2012 که لاتزیو در خانه پسکارا به برد 3-0 رسید تاکنون نتوانسته بود در بیرون از خانه بیش از 1 گل بزند. سرجیو فلوکاری در این بازی تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 55 رساند، آخرین گل وی در سری آ در مارس 2012 به ثمر رسیده بود. هرنانس تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 27 رساند، وی 100% از 6 پنالتی خود در سری آ را به گل تبدیل کرده است. کریستین لدسما تعداد بازی های خود در سری آ را به عدد 300 رساند.

گویا پاتزینی علاقه زیادی برای رویارویی با بلونیا دارد، وی در 2 بازی این فصل برابر این تیم 5 گل و در کل 7 گل به این تیم زده است. بلونیا و لچه هدف های مورد علاقه پاتزینی به شمار می آیند. میلانی ها 29 گا از مجموع 38 گل این فصل خودشان را در نیمه دوم به ثمر رسانده اند و 6 دیدار از 7 دیدار آخر خود در سن سیرو را با پیروزی به پایان رسانده اند. در 7 سفر آخر بلونیا به سن سیرو اختلاف گل در پایان بازی همواره 1 گل بوده است. از سال 2003 تاکنون بلونیا در سن سیرو 2 گل دریافت نکرده بود.

ماکسی آلگری در 9 بازی آخر رسمی خود برابر بلونیا شکست ناذیر بوده است، در عین حال 7 بازی از این 9 بازی را برده است. در آن سو استفانو پیولی هرگز موفق به شکست دادن میلان نشده است و 6 بازی از مجموع 8 رویارویی با میلان را واگذار کرده است. از سال 2008 که بلونیا موفق شد در سن سیرو این تیم را 2-1 شکست دهد تاکنون موفق به شکست میلان نشده است. آنها در 9 بازی بعدی 6 برد و 3 تساوی به دست آورده اند.

کاتانیا پس از 50 سال در خانه جنوا مساوی کرد، بهترین برد تاریخ کاتانیا در خانه جنوا به سپتامبر 1963 بر می گردد که آنها موفق به برد 2-0 شدند. از آن به بعد در خانه جنوا 2 تساوی و 5 شکست حاصل کار آنها بوده است. 23 گل از 29 گل این فصل کاتانیا را بازیکنان خارجی این تیم به ثمر رسانده اند. گونزالو برجیسیو تعداد گل های زده خود در این فصل را به عدد 7 رساند. از 19 گل وی در سری آ، 5 گل در برابر جنوا زده شده است.

جیجی دل نری در جنوا هم آماری وحشتناک از خود به گذاشت، 2 برد و 2 تساوی و 9 باخت. جنوا در برابر کاتانیا ششمین شکست خانگی این فصل را متحمل شد و حالا با دریافت 21 گل در بازی های خانگی بدترین آمار را در بین تیم های حاضر در سری آ دارد.

ایشاک بلفودیل آمار گلزنی خوب خود را بهبود بخشید و در پنجمین بازی پیاپی خود چهرامین گل خود را به ثمر رساند که هفتمین گل این فصلش به شمار می آید. پارما 3 بازی از 4 بازی آخر خود در زمین کیه وو را مساوی کرده است و بازی دیگر را نیز با پیروزی به پایان رسانده است. کیه وو در این فصل در خانه فقط یک بازی را واگذار کرده است، 4 بازی را برده است و بقیه را مساوی کرده است. کیه وو در بنتاگودی استادیوم خانگی خود در 310 دقیقه موفق به گلزنی نشده بود. آلبرتو پالوشی در این بازی 19 امنی گل خود در سری آ و ششمسن گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

آتلانتا تنها 1 بازی از 9 بازی آخر خود در سری آ را برده است، 6 بازی از 8 بازی دیگر را مساوی کرده است. میکله کانینی پس از داویده بریویو که در بازی برابر لاتزیو گل به خودی زد دومین گل به خودی این فصل را برای تیمش به ثمر رساند تا تیمش به همراه پسکارا تنها تیم هایی در سری آ باشند که در سری آ دو به گل خودی داشته اند. لوئیجی جئورجی بازیکن آتلانتا هشتمین کارت قرمز فصل تیمش را دریافت کرد تا آتلانتا با 8 کارت قرمز بیشترین تعداد دریافت کارت قرمز را در بین تیم های ایتالیایی داشته باشد.

کالیاری پس از 3 شکست خارج از خانه متوالی بالاخره در بیرون از خانه موفق به کسب امتیاز شد. کالیاری از سال 1991 تاکنون نتوانسته است در خانه آتلانتا این تیم را شکست دهد و 8 شکست و 4 تساوی به دست آورده است. استنداردو بازیکن آتلانتا از 10 فوریه سال 2010 که در بازی لاتزیو و پارما موفق شد تک گل لاتزیو را به ثمر برساند تاکنون در سری آ موفق به گلزنی نشده بود.

بعد از یک تساوی 2-2 در سال 1992 تورینو تاکنون در سری آ با پسکارا در سری آ بازی نکرده بود. آخرین پیروزی خانگی تورینو در برابر پسکارا در یک بازی در سری آ به یک برد 2-0 در سال 1980 بر می گردد، بعد از آن تورینو در خانه 2 بازی را به پسکارا واگذار کرده است و 2 بازی دو تیم نیز مساوی شده است. تورینو رکورد شکست ناپذیری خود در سری آ را به 5 بازی گسترش داد و بعد از سال 2008 بالاخره توانست یک تیم را در 2 بازی رفت و برگشت شکست دهد. پسکارا با قبول 13 شکست و دریافت 39 گل بدترین آمارها در این 2 زمینه را در سری آ دارا می باشد. آلسیو چرچی در این بازی 15 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

از فوریه سال 2006 تا این هفته سیه نا هرگز موفق نشده بود در خانه خودی سیه نا را شکست دهد، در آن تاریخ هم سیه نا با یک نتیجه 1-0 توانسته بود سامپدوریا را شکست دهد. از آن به بعد سیه نا 9 بار با سامپدوریا بازی کرده است که 3 بار بازی ها مساوی شده است. بعد از 31 اکتبر سال 2012 که بوگدانی توانست در شکست 4-2 تیمش برابر کالیاری برای سیه نا گل بزند تا این هفته از بازی ها نتوانسته بود گلی را بزند. وی تعداد گل های زده خود در سری آ را به 40 گل در 242 بازی رساند. بپ یاچینی سرمربی جدید سیه نا پس از 3 شکست پیاپی نخستین برد خود را به دست آورد.



#20
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

Serie A - 22. Match day

[img height=195 width=480]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/paloschi-celeb490ai.jpg[/img]

رکوردهای انیو تاردینی و استادیو المپیکو شکسته شد، ریکاردو مجیورینی عاشق ِ اینتر است، آتش بازی ِ ایکاردی، همه و همه در توضیحات سوزی کامپاناله از هفته ی 22 ام.

Serie A Week 22: Did You Know

رکورد شکست ناپذیری لاتزیو پس از 10 برد و 6 تساوی در تمام مسابقات شکسته شد. همچنین رکورد 9 بازی بدون شکست آنها در بازی های خانگی در سری آ نیز شکسته شد، آنها نتوانستند پس از عقب افتادن از کیه وو به بازی بازگردند. همچنین این دومین شکست آنها در 18 بازی رسمی این فصل در استادیو المپیکو بود، شکست دیگر آنها باخت ِ 1-0 در 23 سپتامبر به جنوا بود.


کیه وو تاکنون فقط 1 بار و در 5 اکتبر سال 2003 با نتیجه 1-0 به لاتزیو باخته است، 4 برد و 6 تساوی دیگر نتیجه های کیه وو برابر لاتزیو بوده است. آلبرتو پالوسکی 12 گل در لباس کیه وو به ثمر رسانده است، اما 9 گل از این 12 گل در خانه ی خود کیه وو بوده است. بیستمین گل ِ پالوسکی در سری آ هفتمین گل وی در این فصل از مسابقات بود.


ریکاردو مجیورینی پس از 28 بازی در سری آ موفق به گلزنی شد، آخرین گل وی با لباس نووارا بود که در سال 2011 به اینتر زده شد. او تاکنون 9 گل در سری آ به ثمر رسانده است، 3 گل از این 9 گل به اینتر، شکار محبوب ِ وی بوده است. تورینو همچنان از سال 1988 در کسب ِ برد در سن سیرو ناموفق بوده است، 6 تساوی و 8 شکست نصیب ِ این تیم شده است. با در نظر گرفتن بازی های خانگی و خارج از خانه، از سال 1994 تاکنون تورینو در مقابل اینتر 18 بار به میدان رفته است که تنها 4 بازی را مساوی کرده است و بقیه را به حریف واگذار کرده است. در این فصل اینتر 14 بار از رقبا ابتدا پیش افتاده است که 12 بازی را برده و 2 بازی را مساوی کرده است و هرگز در چنین بازی هایی شکست نخورده است.



اینتر در 6 هفته اخیر تنها 1 بازی را برده است، جز این بازی 3 بازی را مساوی کرده، 1 بازی را برده و 1 بازی را نیز واگذار کرده است. تورینو 10 بازی در این فصل را مساوی کرده است که 8 بازی خارج از خانه بوده است. کریستین چیوو نهمین گل خود در سری آ را به ثم رساند، از ژانویه سال 2011 که وی موفق شد در برد ِ 3-2 تیمش برابر چزنا گلزنی کند تا این بازی موفق به گلزنی نشده بود. استبان کامبیاسو در این بازی 37 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، سومین گل وی در این فصل در این بازی به ثمر رسید.


64 امین گل مارکو بوریلو در سری آ نخستین گل وی در برابر یوونتوس در 13 رویارویی با هفت تیم مختلف بوده است. همچنین این بازی 100 امین بازی ای بود که جنوا توانست در سری آ به یوونتوس گل بزند. در 18 بازی اخیر بین یوونتوس و جنوا، جنوا تنها 1 بار توانسته است یوونتوس را شکست دهد که یک برد 3-2 در استادیوم مارتزی در سال 2009 بوده است. آخرین گل ِ جنوا در تورین به یوونتوس را توماس شوهراوی در 20 ژانویه سال 1991 به ثمر رساند، از آن تاریخ به بعد جنوا در برابر یوونتوس در تورین 3 مساوی و 8 شکست در سری آ و سری ب متحمل شده است. یوونتوس 3 بازی از 4 بازی آخر خود در سری آ و جام حذفی را مساوی کرده است. آخرین باری که یوونتوس 2 بازی پیاپی را در تورین مساوی کرده بود به مارس سال قبل بر می گردد که در سری آ مقابل کیه وو در کوپا ایتالیا برابر میلان مساوی کرده بود. فابیو کوالیارلا 72 امین گل خود در سری آ را پس از هتریک در 10 نوامبر سال گذشته برابر پسکارا به ثمر رساند. وی هم اکنون با 7 گل زده در سری آ بهترین گلزن یوونتوس محسوب می شود.


پارما پس از 11 برد و 4 تساوی در خانه بالاخره طعم شکست را چشید. آخرین شکست پارما در خانه در 17 مارس 2012 بود که در خانه با نتیجه 2-0 مغلوب میلان شدند. پارما همچنین در 20 بازی اخیر خود در خانه برابر ناپولی شکستی نداشت که این رکورد هم در عصر یکشنبه شکسته شد. ناپولی رکورد جالب توجه دیگری هم دارد، آنها هر 3 دیدار آخر خود را در استان Emilia-Romagna در برابر تیم های پارما، بلونیا و چزنا با پیروزی پشت سر گذاشته اند. پس از شکست 4-0 در سال 2001 در زمین ی پارما، ناپولی دیگر هرگز در خانه پارما شکست نخورده است و 3 برد و 1 تساوی به دست آورده است.


ناپولی پس از 22 بازی 46 امتیاز به دست آورده است، آنها فقط یک امتیاز کمتر از رکورد باشگاهشان در فصل 1989-1990 به دست آورده اند. مارک همسیک 58 امین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، ادینسون کاوانی تعداد گل های زده خود را در سری آ به عدد 101 رساند. کاوانی در 10 دیدار اخیر تیمش در سری آ، 9 گل به ثمر رسانده است.


رم همچنان تمایل به از دست دادن بازی هایی دارد که در ابتدا از حریف پیش می افتد. رمی ها تاکنون با از دست دادن این چنین بازی هایی 18 امتیاز را از دست داده اند. رمی ها هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت ابتدا از حریف پیش افتادند اما از هر بازی تنها 1 امتیاز گرفته اند. جالوروسی این فصل در ابتدای بازی ها آغاز خوبی داشته اند و در نیمه های اول بازی هایشان 19 گل زده و 11 گل دریافت کرده اند.


الساندور فلورنزی هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت تیمش برابر بلونیا گلزنی کرده است. وی هر دو گل را در 10 دقیقه ابتدای این دو بازی به ثمر رسانده است. بعد از سپتامبر 2003 که رم در خانه بلونیا بازی را 3-1 واگذار کرد تاکنون در خانه بلونیا شکستی نداشته است، 2 برد و 3 تساوی حاصل بازی های بعدی رم در خانه بلونیا بوده است. استفانو پیولی به عنوان مربی بلونیا تاکنون 5 بار در برابر رم حضور یافته که حاصلش 3 مساوی و 2 باخت بوده است.


آلبرتو جیلاردینو تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 155 رساند و خود را در رده 22 ام بهترین گلزنان تاریخ سری آ در کنار وینیچیو قرار داد. جیلاردینو اکنون تنها یک گل تا رسیدن به رکورد 156 گل جیجی ریوا، روبرتو مانچینی و پیپو اینزاگی فاصله دارد. جیلاردینو این فصل 3 گل به رم زده است. مانولو گابیدیانی تعداد گل های زده خود در سری آ در این فصل را به عدد 6 رساند، این در حالیست که در 3 بازی اخیر 2 گل زده است. کریستین پاسکواتو پس از 19 بازی در سری آ موفق به گلزنی شد.


پابلو اسوالدو تعداد گل های زده خود در سری آ در این فصل را به عدد 11 رساند، وی هم حالا به رکورد گلزنی فصل قبل خود رسید. تاچسیدیس پس از 14 بازی نخستین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. زدنک زمن به عنوان مربی 7 بار در خانه بلونیا به میدان رفته است، 3 باخت و 4 تساوی حاصل کارش بوده است و بردی در کارنامه نداشته است.


استفان الشراوی پس از 4 بازی در سری آ برای تیمش گل زد. بعد از یک شکست 2-1 در ژانویه 2008 در زمین ِ آتلانتا، میلان تاکنون در برگامو شکست نخورده است، 3 برد و یک تساوی 1-1 حاصل کار میلانی ها در برگامو بوده است. آتلانتا در 7 بازی رسمی آخر خود در سری آ هیچ بردی نداشته است و 5 بازی از این 7 بازی را واگذار کرده است. میلان در 9 بازی آخر خود در سری آ 22 امتیاز به دست آورده است که بیش از هر تیم دیگری است.


داویده بریویو با دریافت نهمین کارت قرمز آتلانتا، این تیم را به خشن ترین تیم سری آ در این فصل تبدیل کرد.


کاتانیا از می سال 2011 تاکنون موفق به کسب 3 برد پیاپی در سری آ نشده بود. کاتانیا با بازگشتن به بازی پس از دریافت گل تاکنون 16 امتیاز کسب کرده است که از تمام تیم ها در این زمینه بهتر بوده است. فیورنتینا از 4 بازی آخر خود در سری آ تنها 1 امتیاز کسب کرده است، و این در حالی است که مونتلا تاکنون در ماه ژانویه موفق به کسب برد نشده است، 7 بازی از 5 بازی را واگذار کرده است. از سال 1965 و یک برد 3-0 تاکنون فیورنتینا در هفته ی 22 ام بازی هایش همیشه 2 گل داشته است بالاخره این بازی نیز 3 گل در پی داشت.


میلیاچو بازیکن فیورنتینا پس از 22 ژانویه 2012 که در بازی تیمش پارما برابر جنوا که با نتیجه 5-3 به پایان رسید برای تیمش گلزنی کرد تا این هفته از مسابقات گلی را در سری ا به ثمر نرسانده بود و با این گل های زده خود در سری آ را به عدد 11 رساند. نیکولا لگروتالیه تعداد گل های زده خود در سری آ را به عدد 21 رساند و حالا در کنار والتر ساموئل بیشترین تعداد گل زده در سری آ را به عنوان مدافع در اختیار دارد.


مائورو ایکاردی اکنون تنها بازیکن سری آ در این فصل است که در یک بازی 4 گل به ثمر می رساند، وی در آوریل سال 2012 به همراه تیم پریماورای سامپدوریا نیز توانسته بود در برابر تیم گروستو 4 گل در یک بازی به ثمر برساند.


از 21 دسامبر 1997 که سامپدوریا توانست ناپولی را در خانه 6-3 شکست دهد تاکنون سابقه نداشته است که سامپدوریا در یک بازی 6 گل در ماراتزی به ثمر برساند. ادر و ابیانگ به ترتیب یازدهمین و نخستین گل های خود در سری آ را به ثمر رساندند. پسکارا در 270 دقیقه اخیر بازی هایش در سری آ موفق به گلزنی نشده است و به ازای هر بازی 2 گل در این فصل دریافت کرده است. پسکارا هرگز در سری آ موفق به شکست سامپدوریا چه در خانه و چه بیرون از خانه نشده است و 3 تساوی و 8 شکست حاصل بازی های این تیم در سری آ برابر این تیم بوده است.


پالرمو تاکنون در سری تنها یک بار موفق به شکست کالیاری در خانه حریف شده است که به یک برد 1-0 در ژانویه 2007 بر می گردد، 8 شکست و 4 تساوی حاصل بازی های پالرمو برابر این تیم در خانه حریف بوده است. پس از چندین شکست پیاپی حالا کالیاری با 2 تساوی و 1 برد برای 3 بازی است که شکست نخورده است. تیاگو ریبیرو در این بازی هفتمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند و ناینگولان به باشگاه 100 تایی های سری ا پیوست.


سیه نا هر 6 بازی آخر خود در فریولی و در زمین اودینزه را واگذار کرده است و در 14 بار بازی در سری آ برابر این تیم در فریولی تنها 1 برد و 3 تساوی و 10 شکست نصیبش شده است. اودینزه سومین برد پیاپی خود در سری آ و در خانه ی خودی را به دست آورد. لوئیز موریل در هر 3 بازی اخر خانگی اودینزه گل زده است. سیه نا از 9 بازی آخر خود در سری آ تنها 4 امتیاز به دست آورده است که بدتر از هر تیم دیگری است.







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی