پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/4 کوپا ایتالیا - یوونتوس 2-1 میلان (یادبود روبرتو باجو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
129 پاسخ برای این موضوع

#121
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
از دیشب یادم میره همش اینو بگم :1: وقتی که جووینکو پشت ضربه آزاد قرار گرفت پیش خودم گفتم یعنی میشه گل بشه ؟ توی این حال و هوا بودم که دیدم بونوچی [فکر کنم ؟ ] داره به داور اعتراض میکنه که خط دفاعی خیلی جلوست. یه اعتراض کرد بعد روش رو برگردوند اما دوباره شروع به اعتراض کرد ! یه لحظه ذهنم رفت پیش گل اله به لاتزیو. اونجا اله پشت توپ بود و پیرلو داشت به داور اعتراض می کرد. نحوه اعتراض کردن بونوچی با پیرلو هیچ فرقی نمی کرد ، میتونید برید هایلایت های دو تا بازی رو ببینید. پیش خودم باز گفتم یعنی میشه این توپ گل بشه ؟ اما فکر کردم که اینا همش خرافاته اما لحظاتی بعد جوابم رو گرفتم ! تاریخ تکرار شد. [ اما از فاصله نزدیک تر :1: چون ضربه آزاد زنش آماتور تر از اله بود :1: ]

#122
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
دیشب از یووه بازی ای :1: رو دیدم که اصلا هیچ انگیزه و امیدی واسه ادامه فصل واسم نزاشت. این تیمی بود که قرار بود تو cl حال بزرگان رو بگیره؟؟؟؟این تیم با این خط حمله سلتیک رو ببره من کلاهم رو می اندازم هوا.آخه این چه فوتبالی بود؟؟؟؟ از خط دفاع و دروازه که بگذریم می رسیم به خط هافبک: ویدال بر خلاف چیزی که بچه ها میگن چیزی فراتر از افتضاح بود.نه یه پاس سالم نه یه حرکت یا توپگیری که آدم رو سر ذوق بیاره هیچی به هیچی. :fp: مخصوصا دقیقه 120 پشت محوطه یه پاس بهش رسید که نتونست استپش کنه قشنگ همون لحظه از شدت عصبانیت چیزی حدود 4 بار تو سر خودم زدم :102: :1: . پیرلو هم چیزی واسه ارائه نداشت.در مورد ایسلا به :fp: اکتفا می کنم. اما در مورد لیخ، من نمی دونم چه بلایی سرش اومده ولی نه یه سانتر بلده بکنه و نه می تونه یار روبروش رو دریبل بزنه.مارونه بی اثر بازی کرد من که چیز امیدوارکننده ای توش ندیدم. خط حمله: ماتری :fp: (همین واسش زیادی هم هست :1: ) تو یه صحنه گفتم به جان هر کی دوست داری این یکی رو دیگه لو نده ولی نه تنها لو داد بلکه یه لایی خورد که کارگردان رو وادار به پخش مجدد صحنه کرد. سباستین :thankyou: .فکر کنم سال آینده خیلی بیشتر از بشنویم.نشون داد یه چیزی بارش هست. :1: اما تحلیل کلی من از این بازی فقط و فقط نا امیدی بود.این تیم چیزی نشون نداد که امیدوارم بکنه. اگه بازی با پارما بخوایم اینجوری بازی بکنیم من که رسما واسه یه مدت فوتبال دیدن رو میزارم کنار. این تیم هر چه سریعتر یه مهاجم میخواد. :fp: دیشب کلی حرف آماده کرده بودم که نثار کونته بکنم ولی وقتی نظر بقیه رو خوندم پشیمون شدم. من برخلاف بعضی ها واسه قهرمانی کوپا اهمیت زیادی قائلم.مگه ما توی cl تا کجا می تونیم پیش بریم؟؟با بازی دیشب بردن سلتیک هم واسه من مثل معجزه می مونه. :fp: قهرمانی کوپا وقتی کنار قهرمانی لیگ بدست بیاد فوق العاده ارزشمند میشه چون همه می فهمن یووه حاکم مطلق فوتبال ایتالیاست. :scarflong: امیدوارم کونته من رو از خودش نا امید نکنه. ولی یه چیز دیگه: توی سایت ورزش3 نظرات مردم رو میخوندم راجع به بازی گفتم واسه شما هم چندتاییش رو بزارم جالب بود. این یووه اگه ریال قهرمان نشه قهرمان اروپاست. :222: ایشالله بخوره به بارسلون و کاربارسا رویکسره کنه!اگه مثل دیشب سرعتی بازی کنه حتما قهرمان اروپا میشه ولی بعد رئال ایشالله! خداییش میلان چیزی ار یوونتوس کم نداشت با اینکه یوونتوس منتخب جهانه تیمش :hmm: :huhsmileyf: میلان از روزی که فن بومل رو به پیرلو ترجیح داد از هم پاشید

#123
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
درسته تو بازی سمپدوریا و میلان تیم خیلی ناهماهنگ بود و بد بازی کرد و یکی رو باختیم و یکی رو هر طور بود بردیم ولی دلیلی به ناامیدی از این تیم نیست . چون تو هر دو بازی نصف بازیکن های ذخیرمون رو بازی داده بودیم . یعنی تیم دوم بازی با سمپدوریا اگه اشتباه پلوزو نبود بازی رو نمی باختیم .به بعد احتمال گلزنی هم وجود داشت. اتفاقا با دیدن این دو بازی بیشتر امیدوار شدم به این تیم بهم ثابت شد تیم دوممون هم میتونه از پس امثال سمپدوریا و میلان بر بیاد . میلانی که چند هفته تو لیگ فوق العاده نتیجه میگرفت از پس تیم دوم ما هم برنیومد . همه این ها فقط یک معنی میده و اونم قدرت یوونتوسه اونم با اختلاف نسبت به تیم های دیگه .

#124
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
سید امیر جان دقیقا منم تو اون لحظه داشتم به ضربه ایستگاهی الکس تو بازی با لاتزیو فکر میکردم گفتم خدا کنه که گل بشه بعدش هم که فردوسی پور گفت جای پیرلو خالیست پیش خودم گفتم خداکنه جووینکو گل بزنه تا حال این فردوسی پور هم گرفته بشه! که خوشبختانه گل شد... واقعا گلش به موقع بود اگه ضربه آزاد دومش رو هم به اون سمت میزد گل میشد اما زد سمت آملیا!

#125
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
با عرض تبریک به تمام دوستان بابت صعود به مرحله نیمه نهای جام حذفی و حذف میلان با نیمی از بازیکنان اصلی . همه ما انقدر بازیهای یووه را با دقت میبینیم یا بهتر بگم میخوریم که اگه به عنوان آنالیز برای حریفان یووه کار کنیم حقوق بسیار خوبی میگیریم. حتی از مربیان حریف بهتر میتونیم تصمیم بگیریم که مثلا باید با چه سبکی جلوی یووه بازی کرد. بخاطر همین مورد؛ که همه ما در آن استاد هستیم وقتی بازی به دقیقه 40 رسید متوجه شدیم این یووه نباید حذف بشه. در حد عالی بازی نمیکردیم ولی بسیار خوب بودیم. تمرینات مختص این بازی بسیار فهمانده شده برای بازیکنان بخصوص بازیکنان جوان مانند مارونه. من بسیار راضی بودم از نحوه بازی یووه. از لحاظ تاکتیک اختلاف فاحشی داشتیم در میدان سامپدوریا. ولی یک چیز را باید قبول کرد که در ایتالیا بازیهای درخشانی نمیبینیم ولی همچنان شاهد رقابت های هیجان انگیز هستیم. ما هم که عاشق رقابت . به اعتقاد من تنها تیمی که متفاوت بازی میکنه همین تیم خودمان است و این تفاوت باعث شده که وقتی بازی برسه به دقیقه 40 به خودمان باور داشته باشیم که جلوی میلان پیروز خواهیم شد. و همانطور هم شد. حیفه این تیم کونته؛ که از نداشتن یک مهاجم شش دانگ واقعا در عذاب هستیم. وقتی به تاریخ یووه نگاه میکنیم میبینیم هر وقت در صدر جدول بودیم یکی از مهاجمان ما هم در صدر جدول گل زنان قرار داشت. به عنوان مثال : پلاتینی - آلدوسرنا - اسکیلاچی - اینزاگی - ترزگه . ولی سال گذشته در شرایطی قهرمان شدیم که در جدول گلزنان هیچکس را نداشتیم و امسال هم به همان شکل. پستهای بعضی از دوستان را خوندم و از بعضی بازیکنان شاکی بودند. من دیشب شاهد بازی بعضی از بازیکنان بودم که به غیر از مسئولیت در پست خودشون در جایی دیگر احساس مسئولیت میکردند و انجام وظیفه مازاد انجام میدادند که به خاطر آن شاید کاستی های بود. اسم نمیبرم که باعث بحث نشه. من همچنان مصاحبه کونته بعد از بازی را نخوندم ولی مطمئن هستم رضایت صد در صد را از شاگردان خود داره . واقعا امسال دوست دارم عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنیم. به امید آن روز .

#126
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
دیشب اینقدر خسته بودم که دیگه حالی برام نموند بعد از بازی ! تا دقیقه 30 بازی فکر میکردم الگری مثل چند بازی قبل دوباره دست کونته رو خونده ، واقعا روال بازی هم همین رو نشون میداد ! ولی دقیقا وقتی نیمه دوم شروع شد همه چیز برعکس شد ایندفعه کونته بود که داشت روی ورق الگری بازی میکرد ، تیمی که داشت برای یوونتوس بازی میکرد تقریبا تیم دوم بود و داشتیم با همین تیم پابه پای میلانی که با همه بازیکن های اصلیش به زمین اومده بود جلو میومدیم در حالی که ما ابزار های فوق العاده ای هم روی نیمکت داشتیم و همین یه برگ برنده بود برای ما ! کونته گارد تیم رو عقب کشید تا میلان موقعیت های گلزنیش به صفر میل کنه در این نیمه ، حتی یه ضد حمله درست هم نتونستن بزنن ، این دقیقا بهترین تصمیمی بود که میشد گرفت چون اگر یووه شروع به حمله میکرد دقیقا چیزی بود که تیم الگری میخواست و میتونستن با یه ضد حمله کار یوونتوس رو تموم کنن ، و با یه دفاع منطقی و منطقه ای بازی رو پیروز بشن ! در مجموع این مسابقه یه بازی شطرنج وار فوتبالی بود ! اما چندتا نکته بعد از خوندن پست های قبلی ! ... بازی های لیگ قهرمانان تقریبا یک ماه دیگه شروع میشن و فشار بازی های یووه هم در اون مقطع افزایش پیدا میکنه یه بازی 120 دقیقه ای در این مقطع از فصل فکر نمیکنم مشکلی از این لحاظ برای یوونتوس به وجود بیاره ! میلان تیم کوچکی نیست ، به نوعی پر افتخارترین تیم اروپاست و در این یکی دو ماه اخیر هم خیلی خوب نتیجه گرفته ، پیروزی مقابلشون در هر صورت خوشایند هستش و دلیلی نداره اگه ما میلان رو با یک اختلاف امتیاز بردیم نتونیم مقابل تیم های دیگه نتیجه بگیریم ! یه تعویض همیشه بخاطر دو دلیل انجام میشه ، اول اینکه یه بایکن در زمین نمیتونه وظایفش رو درست انجام بده و عملکرد و بازده پایینی داره و مربی باید تعویضش کنه ، دوم اینکه یه مربی میخواد یه با وارد کردن یه بازیکن به زمین شرایط تاکیکی تیم رو تغییر بده ، درواقع دلیلی نداره وقتی یه بازیکن داره خوب بازی میکنه از بازی تعویض نشه ، جووینکو خوب بازی کرد ولی ووچینیچ باعث پیروزی شد همین کافیه تا این یه تعویض عالی تلقی بشه !

#127
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
هموطن گیلکی ما در بازی با میلان در یوونتوس استادیوم
یکی خواهشا معنی کنه



[img width=480 height=360]http://upload.tehran98.com/img1/3zgpinu95e53hcfpmzlv.jpg[/img]

#128
GG.B1

GG.B1

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 261 ارسال
گیلکی دونستن نمیخواد که میگه میلان و بارسا نداریم هرکی باشه میترکونیمش

#129
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

بدون شرح
[img width=480 height=384]http://www.shiaupload.ir/images/73102089489543161122.jpg[/img]



#130
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
این عمس مربوط به بعد از بازی مکسس از وچینیچ می پرسه این انگشتت رو به سمت کی می بری احتمالا میگه خانومم یا بچه ام و با اشاره نشونش می ده بعد مکسس هم براش دست تکون می ده





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی