پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هجدهم سری آ - کالیاری 1-3 یوونتوس (یادبود لیام بردی)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
149 پاسخ برای این موضوع

#141
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
اون 71 در صد همونهایی نیستند که به احمدی نجاد و اوباما و برلوسکونی و بقیه حاکمان رای دادن ؟ دمکراسی عاقل و دمکوراسی دیوانه به چی میگن ؟

#142
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال

ببین بنیامین دون فابیو آدمی هست که نه من نه هیچ کسه دیگه ای میتونه نه کوچیکش کنه نه گنده اش کنه ! واقعا واسم عجیبه که بازی های یووه تو اون 2 فصل رو کسل کننده میدونی ! سبک بازی خیلی متفاوت بود اما تو نمایش اون زمان چیزی جزء " قدرت " رو نمیشه یادآوری کرد برای مجموعه یوونتوس . وقتی راجع به همون حذف راحت جلو آرسنال حرف میزنی خیلی چیزای دیگه رو هم باید باش بگی , اون موقع یوونتوس با کاپلو دارای 1 ویژگی به اسم " عظمت " بود که اسمش همه رو میترسوند . کاپلو هر جایی بوده فقط دنباله نتیجه بوده پس از این نظر هیچ ایرادی بهش وارد نیس . به این که 1 مربی 2 فصل پشت سره هم یووه رو داخل زمین قهرمان ایتالیا کنه با اون همه رقابت سنگین و سخت , اونوقت این ایراد رو بگیریم که تیمش نتیجه گرا بوده واقعا بی انصافیه ! اگه بخوای با این جزئیات وارده مثال بشی که تساوی 0 - 0 2005 رو یادآوری کنی راهه خیلی دوری نمیرم و همین چند هفته پیش که جلو میلان باختیم رو میگم و قبل ترش که جلو انتر تحقیر شدیم ! اینطوری مثال زدن راجع به همچین قضیه ای اصن درست نیس .

" کاپلو از اون دست مربی هاس که واسه ی هر نیمکتی واقعا یه آرزوس "



این تیکه رو چون با من بودی جواب میدم.

کسی فابیو کاپلو رو کوچیک نکرد.و کسی نگفت کونته سرمربی بزرگ تری هست نسبت به کاپلو ! هر وقت کونته 2 تا قهرمانی اروپا بدست اورد و با 3 تیم مختلف قهرمان سری آ شد و در لیگی به جز ایتالیا با تیمی دیگر قهرمان شد تازه میتونه در جایگاهی قرار بگیره که با کاپلو قیاس بشه.سو ء تفاهم نشه.من دارم مقطع زمانی 2 ساله ای که کاپلو در یووه بود رو با کونته قیاس میکنم و عملکردشون رو.نه کل تاریخ مربیگری کاپلو!

بزرگترین مربی های جهان هم نمیتونند از انتقاد در مواقعی که نتیجه لازم میگرند مصون بمونند.دیگه کاپلو بزرگتر از لیپی که نبوده, بود؟همین لیپی وقتی اون عظمت در دهه 90 برا یووه رقم زده بود تو اینتر از کار برکنار میشه.آیا کسی میتونه به علم مربیگری لیپی خرده بگیره؟یا همین لیپی که تونست ایتالیا رو قهرمان جهان کنه 4 سال بعد به بدترین شکل تیم ملی رو با 2 امتیاز در مرحله گروهی حذف میکنه و حتی در سال 2010 نمیتونه 1 پیروزی با ایتالیا در میادین رسمی و غیر رسمی بگیره و لیپی زیر بدترین انتقادات رفت.میشه این کذب کرد؟هر مربی بزرگی میتونه تو مقطعی نتیجه خوب نگیره یا نتیجه مدنظر سران باشگاه نگیره.

سیاست رئال مادرید علاوه بر قهرمانی در لالیگا درخشش در اروپا هم بود به همین علت کاپلویی که سلطه بارسای ریکارد رو شکوند و حتی قهرمان شدبرکنار کرد اما یووه به خاطر لقمه کوچیکتری که داشت در عین اینکه دیده میشد تیم کاپلو در برابر تیم های بزرگ مشکل داشته اونو نگه میداشت و برکنارش نکرد.


درباره " عظمت " یووه کاپلو حرف زدی! و اینکه کاپلو دنبال نتیجه بوده.اره به هر طریقی بود این کار رو میکرد.و به هر زوری بود تیم های کوچیک میبرد.اما فقط میتونست تو یک لیگ نتیجه بگیره نه بازی با تیم های بزرگ.چون نه طرح و برنامه ای برای مقابله با تیمهای بزرگ داشت و نه پلن و تاکتیک خاصی!اینکه میدونی اگر سری ا اون زمان برترین لیگ دنیا بود دلیلش چی بود؟چون رنکینگ ایتالیا به خاطر عملکرد مجموعه تیمهاشون بالاتر از بقیه لیگ ها بود.اما این فقط یک میانگین کلی هست.اما شاهد بودیم در اون 2 سال و کلا از اون به بعدش سلطه تیمهای انگلیسی تو اروپا جاری بود.درخشش منچستر یونایتد -چلسی-ارسنال-لیوورپول کجا و نماینده های ایتالیایی کجا؟تازه از ایتالیا فقط میلان آبرو داری میکرد.پس میبینی که اینکه لیگ ایتالیا بهترین بوده فقط یک آمار بی تاثیر هست چون تو میدون های اروپایی سایر لیگ ها بهتر عمل میکردند.تازه از ایتالیا فقط یک میلان در سطح یک مدعی بزرگ بود و اگه یادت باشه ما همیشه جلو میلان مشکل داشتیم.در کل کاپلو جلو میلا 1 بار پیروز شد و 2 بار مساوی کرد و 1 بار هم باخت که اون 2 تساویش هم کمتر از باخت نبوده اما کاپلو میتونست تیم کوچیک خوب ببره و برا همین هم میلیمتری نسبت به میلان قهرمان سری آ میشد.



اما درباره عملکرد اروپاییش که مهمترین قسمت کارش بایست میبود میشد فهمید جدا از اینکه نتونست به لحاظ ذهنی بازیکنای تیم رو آماده این رقابت ها کنه در مواقع بسته شدن حمله ها و تاکتیک هیچ طرح و برنامه ای نداشت برا اینکه جریان بازی عوض کنه.کلا با اون سبک و سیاق بازی یووه تا n سال به تیمهای انگلیسی میخوردیم حذف میشدیم.حتی وردربرمن رو هم فق و فقط با یک اتفاق بردیم نه شایستگی!اگه ما ادعا داریم تیم بهتری نسبت به میلان 2005 بودیم که اصلا قبول ندارم بودیم بایستی این شایستگی رو تو اروپا کاپلو ثابت میکرد که توان این کار نداشت.





بعدم ما میگیم تیم خوبه همیشه احترامش حفظ بشه . ما زمان لیپی هم تیممون توی سری آ سالی که الکس مصدوم شد افتضاح نتیجه گرفت . اما دیگه تا یک سال و نیم بعدش نگفتند این تیم همون تیمه که ششم شد هفتم شد . یه چیزی بود تموم شد رفت . این یووه هم 10 سال درجا نزد. یه فصل مفتضحانه هفتم شد ، یه فصلم تا 18 هفته شکست نخوردن جلو رفت اما مسائلی دست به دست هم داد که تیم باز هفتم بشه . لیورپول نبودیم که 20 سال درجا بزنه . همه حرف من اینه احترام و غرور یوونتوس باید تحت هر شرایطی حفظ بشه . همین .



حیفم اومد در این باره چیزی نگم.کاری به نتیجه گیری خودت و خودم ندارم.میخوام برا اکثر کاربرایی صحبت کنم که اینجا فعالیت دارند و سنشون قد نمیداد بدونن اون زمان شرایط چطوری بود!


تنها شباهت این جملت به وضعیت کونته تشابه نوشتاری " هفتم " شدن اون تیم با این تیم بود و هست!اما باید تمام جزئیات رو اشاره کنی نه قسمتی از حقیقیت.اون یووه یعنی یووه سال 1998-1999 تحت هدایت مارچلو لیپی جایگاهی بین 7-6 گرفت(دقیق نمیدونم) و فصل بعدی آنجلوتی یووه رو تحویل گرفت و به قول تو اشاره ای به این نکرد که من تیم 7 رو تحویل گرفتم و چون دوم کردم این تیم رو در سری آ پس کار بزرگی کردم .درست؟

اگه همه واقعیات رو بگی میشه به این اشاره کرد که اون یووه ای که هفتم شده بود با مجموعه ای از بزرگترین بازیکنای دنیا نظیر دلپیرو-زیدان-زامبروتا-اینزاگی-کونته-تاکیناردی-و ... و....و ....هفتم شد.دقیقا همون تیمی رتبه 7 کسب کرد که سال قبل در چند هفته به پایان رقابتها قهرمان شد!اون تیمی که داری میگی هفتم شد اون سال به قدری قوی بود که بدون دلپیرو بهترین بازیکن اون زمانش و وجود زیدان مرد اون سال جهان(98) تونس به نیمه نهایی اروپا بیاد و در عین برتری مطلق و شایستگی به خاطر درخشش یورک و کول از رسیدن به فینال اروپا و قهرمانی باز موند!


رتبه مهم نیست.میلان سال 2007 در لیگ حتی جز 4 تیم برتر نشد .ولی قهرمان اروپا شد.یووه هم 7سال 1998 ام بود ولی پرمهره تر و قوی تر از میلان قهرمان سال 1998 سری آ بود.گفتم که مهم رتبه نیست.مهم شرایط تیمی هست.تیمی که کونته تحویل گرفت کجا و انجلوتی گرفت کجا!فقط شباهتشون رتبه های پیشیین تیم هاشون بود و بس نه وضعیت و قدرت تیمها.تیمی که کونته خواست بگیره به قدری ضعیف بود و در منجلاب رفت که حتی لیپی حاضر نشد بیاد بهش کمک کنه!حتی آخرین گزینه قبل از کونته دست به دامان روبرتو مانچینی اینتری شدیم اما اون هم دست رد به سینمون زد.


حرفت درسته که باید گذشته رو فراموش کنیم و هی تکرار نکنیم 7 ام شدیم.اما واقعا وقتی آدم فکر میکنه چطور اون تیم فلک زده و بی شخصیت که شده بود تیم کوچیک به زعم خیلی ها تبدیل شده به این یووه ترسناک و قدرتمند که اینتری ها بخاطر بردنش جوری خوشحال بشند که بخاطر بردن بارسلونا انقدر خوشحال نشدند فقط و فقط باعث میشه ادم بالاترین تحسین ها رو به شخص کونته ادا کنه!

#143
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
همون اول که محمد اون پست به نسبت تمسخر آمیز در جواب کونته به شبکه اسکای داده بود دو سه بار پستش و نقل و قول کردم و نوشتم ولی هر دو سه بار فکر کردم و کلا بیخیالش شدم چون دقیقا میدونستم بحث به اینجا میرسه ! کسی که نخواد کونته را با این همه سنت شکنی که کرده این همه افتخارات که برای یوونتوس آورده قبول نداشته باشه اونم به صرف اینکه الکس دلپیرو در زمان مربگیری اون از یوونتوس رفت ! نداره دیگه ! چه زوری میزنید شما ! اگر کونته بیاد و هر 3 تورنومت این فصل و ببره و قهرمان بشه و بره سوپر کاپ ایتالیا و اروپا و جام باشگاه های جهان و هم ببره ! به عقیده این دوستان آدم نیست ! اصلا کونته هم شد مربی ؟ حقیقت همینه ! دیگه بعد از 9 ماه از خداحافظی الکس و انواع جبهه هایی که این نوع هواداران در مقابل کونته میگیرند همه باید آشنا باشیم ! و در مقابل پست های به نسبت تحریک آمیز با لبخندی تمسخر آمیز رد بشیم حتی لایکش هم بکنیم !

#144
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
اینکه من از کونته بخاطر اخراج اله نفرت دارم ... کاملا صحیحه ... اما اینکه من بخوام به این دلیل کونته رو تخریب بکنم ... زاییده تفکرات شماست ... کونته یه مربی معمولیه که در شرایطی معمولی نتایجی معمولی گرفت ... قهرمانی کونته قابل احترامه و قابل ستایش .. اما نه نتایجش بهترین نتایج تاریخ یووه بوده و نه سطح فنی تیمش ... اما اینکه عامدانه دارید کونته رو بر کاپلو ارجحتر میدونید ... برام جای سوال داره ... ........................ خوب اگه بقول بابک اینهمه مربی سرشناس توی لیگ فعلی ایتالیا مشغولند ... چرا این هنرنمایی ها در اروپا نمود نداره ؟ اگه الگری از انجلوتی بالاتره اگه .... ........................ اما نمیتونم اجازه بدم از کونته بت بی بدیل ساخته بشه و راجع به دانش و توانایی هاش ... اغراق بشه ...

#145
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
بابا انقد قیاس نکنید
انقد قیاس مع الفارق نکنید
ببینید نیاید به خاطر یه نفر کسی دیگه رو فدا کنید
آخه کاپلو کجا کونته کجا؟
میا ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است
ببینید شما اگه تونستید در آن واحد از یه تیم دوتا بسازید و اون دو تیم رو دست کاپلو و کونته بسپارید حق قیاس دارید
شما مربی یه تیم که میشید اونجا حق انتخاب بین خوب و خوبتر یا بد وبدتر رو دارید
اونجا از شما میخوان بهترین سیستم رو برای تیمتون انتخاب کنید
کاپلو اون زمان 4-4-2 بازی میکرد وابزارشو داشت شاید اگه این یوونتوس دست کاپلو بود الآن هم با همون سیستم بازی میکرد وسر رفتن بونوچی یا بارزالی داشتیم بحث میکردیم که فقط دوتا دفاع وسط تیم میخواد و سه تا داریم پس به کونته حق بدید الآن بهترین استفاده رو از بازیکنانش باید داشته باشه
اینجا 4-4-2 شاید خوب باشه ولی 3-5-2 خوبتره
ولی ادامه بحثم اینه که کاپلو با تفکرات خاص خودش و بازی سبک خودش الآن شده فابیو کاپلویی که همه براش احترام قائل میشن و کونته هم با سبک خودش داره یه ورق از زندگی یوونتوس رو نگارش میکنه
این دو فقط قابل ستایش و تشکر هستند که باعث شدند که ما طرفدارای یوونتوس سرمون رو بالا بگیریم و از یوونتوسی بودن خودمون احساس خوشحالی کنیم
نه میشه به کاپلو بد گفت نه به کونته اما اما اما از هر دو نفر میشه ایراد گرفت
شما که این فوتبال رو خوب میتونید درک کنید دیگه نباید بیاید بگید این بهتر یا اون بهتر
اینکه مهمه اینه که یوونتوس به این دو نفر اجازه داد که تو افتخاراتش سهیم باشند

#146
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
یه سری بحث شده درباره ی مقایسه مربیان دوره های مختلف.من اصلا اهل مقایسه ی مربیان تو هیچ دوره ای نیستم ولی اعتقاد دارم همه ی اونا تو دوره ی خودشون خوب بودن و خوب هم کارکردن از لیپی گرفته تا کاپلو و کنته اما بنظرم لیگ الان هم پویا و جذابه و ما نمی تونیم بخاطر کم شدن سهمیه ی ایتالیا تو اروپا بگیم لیگ ضعیفه چون اصلا حرف درستی نیست.همین الان قهرمان اسپانیا مشخص شده .مهم رقابتی بودن لیگ هست که هنوز هم وجود داره .کم خرج کردن تیمها به هر علت دلیل بر ضعیف شدن یک تیم نیست اگر اینجوری هست باید بگیم منچستر سیتی خیلی تیم بزرگیه ولی خود من بازی تیم کنته رو از بازی تیم کاپلو و حتی لیپی بیشتر دوست دارم و کاری هم به آمار ندارم هر چند ممکنه این آمار هم الان بهتر از اونا باشه اما در کنارش دلم برای بازیکنهایی در سطح تیم کاپلو و لیپی هم تنگ شده. تیم کنته رو بیشتر دوست دارم اما بازیکنهایی در سطح ترزگه رو تو اون نمیبینم و وقتی امثال جووینکو و کوالیارلا رو میبینم یجورایی تو ذوقم میزنه .واسه همین دائم منتظرم که یکی دوتا بازیکن سطح بالا مخصوصا تو خط حمله به این تیم اضافه بشه اون ترکیب شخصیت دار الان تو پستهای دروازه بان و خط دفاع و هافبکهای وسط شکل گرفته اما هنوز اون ترکیب رویایی من تو سمت چپ و مخصوصا تو خط حمله شکل نگرفته ولی احتمالا تا مدتی دیگه اون پستها هم تکمیل میشه ولی میشد زودتر این تکمیل شدن صورت بگیره کلا مقایسه چیز جالبی نیست مخصوصا مقایسه ی دوره های مختلف اما آمار یک چیزیه که ثبت میشه و ممکنه مرتب این آمارها شکسته بشه و وقتی شکسته شد رکوردیه که به اون افتخار میشه خلاصه اینکه اگر قراره دو مربی رو با هم مقایسه کنیم باید هر کدوم رو تو یک دوره ی معین و با ابزار و بازیکنهای یکسان و شرایط یکسان بکار بگیریم تا ببینیم عملکرد هر کدوم چیه و این غیر ممکنه

#147
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
چیز خاصی برای گفتن نیست فقط باید بگم اگر ما بخوایم یه شخصی رو بیش از اون چیزی که هست هایپ کنیم یا کوچکش کنیم چیزی رو عوض نمیکنه امار ها و عملکرها کاملا مشخصه اون شخص هم نه با حرفها و بعضا تلاش های نا بجای ما کوچک میشه و نه بزرگتر از اون چیزی که هست میشه به نظرم ما خودمون با این حرفها بیشتر زیر سوال میریم تا اون شخص مورد بحث !

#148
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
ببخشید که مثل یک عمله افغانی پابرهنه میپرم وسط حرفاتون ولی اینجا تایپیک کنته است یا بازی یوونتوس کالیاری ؟ :evilgrin:

#149
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
من خودم سر قضيه رفتن الكس خيلي كونته رو مقصر مي دونستم و مي دونم و بارها هم در اين مورد پست دادم . ولي هيچ وقت سعي نكردم اين موضوع رو در بحث فني و كارهايي كه براي باشگاه كرد دخالت بدم ! اون يه نكته تاريك توي دوران كونته بود ولي ربطي به سطح فني كونته نداره و نبايد هميشه هر بعد كاري كونته رو با اون قاطي كرد ! اتفاقا من معتقدم بايد از كونته بت ساخته بشه ! چرا نبايد از كونته بت ساخته بشه ؟! كونته ديگه بايد چيكار بكنه كه از لحاظ فني مورد قبول واقع بشه ؟! مگه چيزي بالاتر از قهرماني هم هست ؟! مگه بالاتر از سياهي هم رنگي هست ؟! مگه چيزي بالاتر از يه فصل بدون شكست موندن هست ؟! مگه چيزي بالاتر از صدر نشيني در گروه خودش در ليگ قهرمانان در حضور چلسي قهرمان اروپا هست ؟! خب كونته همه اينا رو بدست آورده و در كنارش بايد به اين هم توجه بشه كه با كدوم تيم اينا رو بدست آورده ؟! با كدوم ستاره ؟! با كدوم شخصيت تيمي ؟! آيا اينا دستاورد كميه ؟! آيا ستاره ساختن از اين نسل بازيكناي يووه كار كميه ؟! آيا اينا كارهاي معموليه ؟! آيا اينا كارهاي يه مربي معموليه ؟! آيا اگه يه تيم نابود شده باشه ، بازيكني نداشته باشه ، فصول كابوس واري رو پشت سر گذاشته باشه و شخصيتش خرد شده باشه ، شرايط كار كردن درش معموليه ؟! كونته با اين تيمش همون طور كه گفتم شاهكار كرده ! تيم كونته بازيايي رو به نمايش گذاشته كه چشم هر كسي رو خيره مي كنه ! شخصيتي از اين تيم ساخته كه تا دقايق آخر هم نا اميد نميشه ! با اين كارايي كه كونته كرده كاملا شايسته تقدير و بت شدن هم حتي هست ...

#150
TIFOSI DELLA JUVE

TIFOSI DELLA JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 829 ارسال
لطفاً ادامه ی بحث ها رو در تاپیک های مربوط به خودش نقل قول بگیرید و جواب بدید . مرسی





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی