پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هجدهم سری آ - کالیاری 1-3 یوونتوس (یادبود لیام بردی)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
149 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

هفته هجدهم سری آ

تصویر

کالیاری - یوونتوس

زمان : جمعه ، 1 دی ماه 1391 ، ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان : استادیوم انیو تاردینی

[spoiler=یادبود لیام بردی]

لــیــام بــردی

تصویر


لیام بردی ( متولد 13 فوریه 1956 ، در شهر دوبلین کشور ایرلند ) بازیکن سابق تیم ملی ایرلند و کمک مربی سابق این تیم می باشد.


در دوران بازی بردی یک هافبک چپ پا ، با توانایی های تاکتیکی بسیار زیاد بود ؛ مهارت او در حفظ و کنترل توپ و پاس های فوق العاده از اصلی ترین مشخصات وی بوده است.


او با هر دو تیم آرسنال ( یک عنوان قهرمانی در FA Cup ) و یوونتوس ( دو عنوان قهرمانی در سری آ ) به جام رسید و 72 بازی ملی نیز انجام داد ، که موفق شد در این 72 بازی ملی 9 گل نیز به ثمر برساند.


بردی رییس سازمان تیم های جوانان آرسنال بوده و در شبکه تلویزیونی RTE Sport نیز فعالیت می کند.


حضور در آرسنال


لیام بردی در سال 1971 به تیم جوانان آرسنال پیوست و در سال 1973 و در سالروز 17 سالگیش قرارداد حرفه ای را با این تیم بست. اولین تجربه او با آرسنال ، در بازی برابر بلکبرن 6 اکتبر 1973 و با ورود به زمین به جای " جف بلوکلی " رقم خورد و عملکرد قابل قبولی نیز داشت.


دومین بازی وی در دربی شمال شهر لندن و در برابر تاتنهام بود ، ولی نمایش بسیار ضعیف او باعث شد که " برتی می " مربی وقت آرسنال برای مدتی از وی در ترکیب تیم استفاده نکند ؛ بردی فصل 1973-74 را ، با 13 بازی (4 بازی تعویضی) به پایان رساند.


در فصل بعد لیام بردی به یک بازیکن ثابت برای ترکیب آرسنال تبدیل شد.
در میانه های دهه 70 آرسنال وضعیت جالبی نداشت ، ولی با انتخاب " تری نیل " به عنوان سرمربی و بازگشت " دون هاو " به عنوان مربی تیم آرسنال ، بردی به فرم اصلی خود رسید ؛ پاس های او برای دو مهاجم آرسنال ، " مالکولم مک دونالد " و " فرانک استاپلتون " فرصت های گلزنی بسیاری را برای آنها فراهم کرد.


آرسنال در بین سال های 78 تا 80 سه مرتبه به فینال رقابت های FA Cup راه پیدا کرد اما تنها در سال 1979 و با پیروزی برابر منچستر یونایتد که با گل دقیقه پایانی و معروف " آلن ساندرلند " که روی حرکت لیام بردی به ثمر رسید ، به قهرمانی رسید.


بردی عضو یکی از بهترین تیم های آرسنال تا به امروز بوده و یکی از زیبا ترین گل های نیز در پیروزی 5-0 برابر تاتنهام با ضربه ای فوق العاده از گوشه محوطه جریمه در 23 دسامبر 1978 به ثمر رسید.
آرسنال موفق شد دو روز قبل از کریسمس ، هدیه ای غیر منتظره برای هواداران فراهم کند ؛ توپچی ها موفق شدند ، اسپرز را در وایت هارت لین با نتیجه ای تحقیر آمیز شکست دهند.


در طول 7 سال حضور در آرسنال او سه بار به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم شناخته شده و در سال 1979 نیز بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس شناخته شد. بدین ترتیب او اولین بازیکن اهل ایرلند بود که به چنین افتخاری دست پیدا می کرد.


او یکی از بهترین بازیکنان آکادمی جوانان آرسنال بود ، که به ترکیب این تیم راه یافته بود ، اما با این وجود در سال 1980 تصمیم گرفت برای ایجاد تنوع راهی تیمی دیگر شود.


حضور در یوونتوس


در سال 1980 آرسنال با پیروزی 1-0 در برابر یوونتوس در نیمه نهایی به فینال جام برندگان جام رسید ولی در فینال در ضربات پنالتی مغلوب والنسیا شد. عملکرد وی در آن دیدار ها ، توجه سران یوونتوس را جلب کرده و در نهایت با پرداخت " 500 هزار پوند " راهی ایتالیا شد.

او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آرسنال شناخته می شود ؛ در 307 باری که برای توپچی ها به میدان رفت 59 گل به ثمر رسانده و پاس گل های بی شماری را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.


بردی دو سال با یوونتوس به دو قهرمانی لیگ ( سری آ ) در سال های 81 و 82 رسید ، گل او در برابر کاتانزارو باعث شد که یوونتوس در نهایت به قهرمانی در سال 82 برسد.
قهرمانی در سال 1982 ، بیستمین قهرمانی یوونتوس در سری آ بود ، و بردی موفق شد با این گل ، دومین ستاره را روی پیراهن یوونتوس حک کند.


جدایی از یوونتوس


پس از پیوستن میشل پلاتینی به یوونتوس در تابستان 1982 ، بردی راهی سمپدوریا شد ؛ او در اینتر و آسکولی نیز به بازی پرداخت و سپس در ازای مبلغ " 100 هزار پوند " به تیم وستهام رفت ؛ 119 بار برای این تیم به میدان رفته و تنها 10 گل به ثمر رساند ؛ او به همراه این تیم در سال 1989 به دسته دو سقوط کرده و پیش از کناره گیری از فوتبال ، یک فصل نیز در دسته دوم لیگ انگلیس بازی کرد.


آخرین بازی او در تاریخ 5 می 1990 و در پیروزی 4-0 خانگی برابر ولوور همپون برگزار شد که بردی موفق شد در این بازی نیز گلزنی کند.


فوتبال ملی


لیام بردی 72 بازی ملی در پرونده خود دارد ، که در 70 بازی از ابتدا به میدان رفته و 9 گل نیز به ثمر رسانده است ؛ اولین بازی ملی وی در تاریخ 30 اکتبر 1974 بود ، که به پیروزی 3-0 ایرلند برابر شوروی سابق در مقدماتی جام ملت های اروپا به پایان رسید.


اما مصدومیت و محرومیت پیش از رقابت های یورو 88 باعث شد که او در هیچ رقابت مهمی حضور نداشته باشد.

" جک چارلتون " سرمربی وقت تیم ملی ایرلند ، لیام بردی را قبل از پایان نیمه اول بازی دوستانه مقابل آلمان غربی در سال 1989 تعویض کرد و به همین دلیل بردی در میانه های رقابت برای صعود به جام جهانی 90 از فوتبال ملی کناره گیری کرد ، اما پس از صعود تیم ملی کشورش به این رقابت ها از تصمیم خود منصرف شد ، ولی با این حال " جک چارلتون " تصمیم گرفت که از افراد دیگری برای حضور در جام جهانی در ایتالیا استفاده کن و بدین ترتیب لیام بردی ، همچون بزرگانی از جمله ، رایان گیگز ، اریک کانتونا ، برند شوستر ، ژرژوه آ ، جرج بست ، آلفردو دی استفانو ، والنتینو مازولا و ... در حسرت حضور در جام جهانی ماند.


مربیگری


بعد از کناره گیری از فوتبال در سال 90 ، وی در بین سال های 91 تا 93 هدایت تیم سلتیک را به عهده گرفت ، و سپس دو سال در تیم " برایتون اند هاو آلبیون " مربیگری کرد ، که البته هیچ کدام یک از این تجربیات موفق آمیز نبودند ؛ او در دو سالی که در سلتیک بود هیچ جامی کسب نکرد و حتی با شکست 5-2 برابر نیوچاتل زاماکس در جام یوفا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ این باشگاه را هم رقم زد.

او در سال 1996 به آرسنال برگشت و مسئول آکادمی جوانان این باشگاه شد و تا امروز نیز در این پست حضور دارد ؛ پس از خروج " بروس ریوچ " نیز یکی از گزینه های مربیگری این باشگاه به شمار می رفت ولی او این پیشنهاد را رد کرده تا آرسن ونگر مربی آرسنال شود.


تیم های رده های سنی آرسنال ، زیر نظر او در مجموع 8 عنوان قهرمانی کسب کردند.


پس از اخراج استیو استانتون از مربیگری تیم ملی ایرلند ، بردی به عنوان کمک " جیووانی تراپاتونی " در تیم ملی مشغول به کار شد ، ولی درنهایت در سال 2010 با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد.


او همچنین پیش از حضور در تیم ملی ایرلند ، در شبکه RTE Sport مشغول فعالیت می کرد.



افتخارات لیام بردی ( باشگاهی )



Arsenal

Winner | FA Cup 1979
Runner-up | FA Cup : 1981 , 1982


Juventus

Winner | Serie A 1981 , 1982

http://bianconeri.ir...51.0;msg=276800

[/spoiler]


[spoiler=لاین آپ دو تیم + آمار بازی]تصویر[/spoiler]



#2
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
بعد از کش و قوس های فراوان و اینکه شواری محلی اجازه بازی در ورزشگاه کالیاری راه نداد دقایقی پیش اعلام شد به دلیل ساخت و ساز در اطراف زمین گواهی ایمنی به ورزشگاه کالیاری صادر نخواهند کرد، و بازی در زمین بی طرف پارما برگزار خواهد شد .

#3
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
رکورد شکست ناپذیری یووه که شکسته شد حالا به فکر رکورد کونته در مقابل دن فابیو باشیم انشالله که رکوردا میزنه کنته

#4
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال
یووه @};- @};- کالیاری 0

#5
ღSamiraღ

ღSamiraღ

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 584 ارسال
یووه 3 ------------ کالیاری 1

#6
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
خب بازی کالیاری - یوونتوس ! :1:
خبر اول همونطور که بچه ها گفتن بازی در زمین بی طرف پارما برگزار خواهد شد ! تیم اول جدول با تیم 16ــهم جدول ، خود کالیاری تا حالا در 17 بازیش 4 برد ، 4 مساوی آورده و بقیـه ش رو باختــه. :1: 15 گــل زدن و 30 گــل گل هم خوردن. با 16 امتیاز ! در 6 بازی اخیــرشون هیچ بردی رو کسب نکردن و دو مساوی و 4 باخت به دست آوردن. اگر این بازی رو ببازن که میبازن 5ــمین باخت پیاپیــشون ـه ! :Facepalm: :1: هفته پیـش با پارما بازی کردند کــه 4-1 باختند !
توی کوپا باهاشون بازی کردیم که توی اون تاپیک هم به تیم کالیاری پرداختــم ! :1:

:::یکی از بهترین بازیکن های کالیاری "کونتی" ــه ! شماره 5 کالیاری که پستش هافبک دفاعی ــه و بعضی اوقات هافبک وسط هم بازی میکنه ! 12 بازی توی سری آ انجام داده که فقط یک پاس گل داده اما 89 درصد از پاس هاش صحیح انــد ! به طور متوسط هم هر بازی 3 دوئل تن یه تن رو میبره که نسبت به بازیکن های ما خیلی آمار خوبیه ! مثلا پیرلو هر بازی 0.5 دوئل تن به تن رو میبره یا ویدال 1.5 دوئل رو در هر بازی ! دیگه شاخمون کیلینی ـه که هر بازی 3.2 تا دوئل رو می بره !


اخبــار که تا این لحظه حاکی از نبودن په په ، کیلینی ، بنتنر و حتی شاید ووچینیچ ـه ! لوسیــو هم که تیم رو ترک کرد و البته مارونه هم قوزک پای چپــش دچار مشکل بود و همراه تیم زیر 21 ساله های ایتالیا نرفت و حضورش توی این بازی در هاله ای از ابهام ـه !

کالیاری بیشتر سعی در حمله از راست داره ! جایی که ما با نبود کیلینی و دفاع ضعیف آسامواه ممکنه دچار مشکل بشیم ! اما راه حلی که برای این مشکل گفته میشه که ممکنه اجرا بشه 4-4-2 یا 4-3-3 بازی کردن تیم ـه. اکثر گل های کالیاری از روی ضد حملات زده شده و تیم باید مواظب این حربه کالیاری باشــه ! بازیکنان کالیاری یکم خشن بازی می کنند و احتمالا اخطار های زیادی رو شاهد باشیم ! :1: [ خیلی اخطار میگیرن ! مثلا کونتی تا حالا 8 بار کارت زرد گرفته و 1 بار قرمز یا مثلا ناینُگولان 7 بار کارت زرد گرفته ! بقیه بازیکناشون همگی از دم 5 ، 6 تا اخطار رو دارن ! :Facepalm: :1: ]

#7
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
الآن بازی تو انیو تاردینی برگزار میشه ؟

#8
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

الآن بازی تو انیو تاردینی برگزار میشه ؟


بله سپهر...رسما اعلام شد که بازی تو پارما برگزار میشه....

#9
upseter

upseter

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال
سلام دوستان تو این انجمن مراسم جشن قهرمانی پارسال یوونتوس هست برای دانلود؟ :waiting:

#10
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
انتونیو داماتو متولد بارلتا داور این بازی هست. متولد 72 و شغلش هم وکیل هست . از 2001 تا 2006 تو سری سی سوت میزده 2006 تا 2010 در سری بی و ا و از 2010 رسما داور بین المللی شده و فقط در سری ا سوت میزنه . این فصل فقط یک بازی از یووه قضاوت کرده - یووه 2-0 ناپولی در این فصل 8 بازی قضاوت کرده .226 بار سوت زده .4 پنالتی گرفته 33 کارت زرد داده و 4 کارت قرمز. میانگین نمره 5.94

#11
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

بازیکنان دعوت شده کالیاری برای این بازی:


Agazzi, Avramov; Ariaudo, Astori, Avelar, Del Fabro, Murru, Perico, Pisano, Rossettini; Casarini, Ceppelini, Cossu, Dessena, Ekdal, Nainggolan; Nenè, Pinilla, Sau, Thiago Ribeiro


لیست یووه:


دروازه بانان: Buffon, Storari, Rubinho

مدافعین: Caceres, De Ceglie, Barzagli, Bonucci, Lichtsteiner, Isla

هافبک ها: Pogba, Marchisio, Padoin, Pirlo, Asamoah, Vidal, Giaccherini, Marrone

مهاجمین: Vucinic, Giovinco, Quagliarella, Matri


#12
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21185 ارسال



لیست یووه:




هافبک ها: Pogba, Marchisio, Vucinic, Padoin, Pirlo, Asamoah, Vidal, Giaccherini, Marrone

مهاجمین: Vucinic, Giovinco, Quagliarella, Matri


- چقدر عالی شد، حالا 2 تا ووچینیچ داریم :nish:

#13
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
در حالی که یوونتوس در رقابت های کوپا ایتالیا برابر کالیاری به برتری رسید، این هفته باید به مصاف این تیم در مسابقات سری ا برود. این مصاف 74 دو تیم است که در 73 دیدار گذشته ، 32 پیروزی ، 27 تساوی، 14 شکست، 90 گل زده و 62 گل خورده به نام بانوی پیر ثبت شده. در این میان 64 بازی در سری ا برگزار شده و 29 پیروزی، 24 تساوی، 11 شکست، 80 گل زده و 54 گل خورده یووه در این مسابقات به دست امده. در ده دیدار اخیر دو تیم 6 پیروزی، دو تساوی، دو شکست، 16 گل زده و 10 گل خورده از ان بانوی پیر است. فصل گذشته برتری دو بر یک و یک بر صفر در کارنامه سیاه وسفیدهای شهر تورینو نوشته شده. تاکنون کالیاری 32 دیدار را میزبانی کرده ، هر چند که این بازی به میزبانی تیم پارما و در ورزشگاه تاردلی برگزار می شود اما در دیدارهایی که یووه مهمان کالیاری بوده توانسته به 11 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 6/5/2012 با نتیجه دو بر صفر)؛ 12 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 15/4/2006 با نتیجه یک بر یک )؛ 9 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 29/11/2009 با نتیجه دو بر صفر)؛ 28 گل زده و 28 گل خورده دست یابد. در میان بازیکنان الساندرو دل پیرو با 10 بازی و التافینی با 3 گل در صدر بیشترین بازی و گل زده این مصاف ایستاده اند.

#14
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21185 ارسال
ترکیب احتمالی ـه دو تیم :

کالیاری : آگاتزی - پیزانو - آستوری - روزتینی - آولار - دسنا - ناینگولان - اکدال - کوزو - پینیلا - سائو
مصدومان : ایبارلو
محرومان : کونتی

یوونتوس : بوفون - بارتزالی - بونوچی - کاسرس - لیختشتاینر - ویدال - پیرلو - مارکیزیو - آساموآ - ووچینیچ - جوونیکو
مصدومان : بنتنر - کیه لینی - په په
محرومان : -

#15
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
کالیاری از 17 بازی اخیرش 4 برد 4 مساوی و 9 باخت با 16 امتیاز و میانگین کمتر از 1 امتیاز در هر بازی مقابل صدرنشین سری آ قرار میگیره . نتایج خانگی 2 برد 2 مساوی و 4 باخت . تو خونه تونستن فقط 1-0 بلونیا (13 جدول) رو شکست بدن و 4-2 سیه نا (ته جدولی) از تیم هایی که تو خونه باختن (0-3 رم) ، (1-2 پسکارا !) ، (0-1 ناپولی) ، (0-2 کیه وو) نتایج خارج از خونشون هم 2 برد 2 مساوی و 5 باخته . بعد از اینکه تونستن اینتر رو تو هفته سیزدهم تو خونه حریف با تساوی 2-2 متوقف کنن فقط باختن . باخت با اختلاف 3 گل هم زیاد داشتن . (0-3 رم) ، (4-1 پارما) ، (4-1 اودینزه) ، (4-1 فیورنتینا) نکته جالب در مورد بردهای کالیاری هم اینه که هر 4 برد رو پیاپی کسب کردن (هفته 7 8 9 10) که 3 تا رو 1-0 بردن و بهترین نتیجشون هم 4-2 مقابل سیه نا بوده . از 7 تیم بالای جدولی با یوونتوس و لاتزیو این هفته و هفته بعد بازی داره . با اینتر مساوی کرده . از ناپولی رم میلان اودینزه هم باخته آمار گل زدشون هم به شدت پایین و بعد از پسکارا (13 گل) با 15 گل در کنار پالرمو بدترین خط حمله سری آ رو دارن . آمار گل خورده هم به شدت بالائه و بعد از پسکارا (34 گل) با 30 گل خورده بدترین خط دفاع سری آ رو دارن.

#16
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
از پارما خبر میرسه :1: تنها تردید کونته در مورد آرایش تیم مربوط به خط حمله و زوج جووینکوئه...با توجه به این که میرکو کمی از ناحیه تاندون مشکل داشته،به همین خاطر به احتمال زیاد مربیان ریسک نمیکنن و از فابیو در کنار سبا استفاده خواهند کرد....

JUVENTUS (3-5-2): Buffon; Barzagli, Bonucci, Caceres, Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Quagliarella, Giovinco.


CAGLIARI (4-3-1-2): Agazzi, Pisano, Astori, Ariaudo, Avelar, Dessena, Nainggolan, Ekdal; Cossu; Pinilla, Sau.



#17
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ترکیــب اعلام شد !

Juventus: Buffon; Bonucci, Barzagli, Caceres; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Quagliarella, Giovinco

Juventus substitutes: Storari, Rubinho, Isla, Marrone, De Ceglie, Pogba, Padoin, Giaccherini, Matri, Vucinic


#18
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
رایدکال داریم یا نه؟

#19
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال
پنالتی به نفع کالیاری :102: گل :20:

#20
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
گل برا اونا :fp:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی