پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پانزدهم سری آ - یوونتوس 3-0 تورینو (یادبود جانلوکا پسوتو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
124 پاسخ برای این موضوع

#21
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال


از چند روز پیش تصمیم داشتم در مورد این بازی فوق العاده مهم پست بدم ! اما امروز تصمیم گرفتم در مورد خودِ بازی صحبت نکنم بلکه بیام یه نموره در مورد این دربی که به دربی دلاموله معروف هست صحبت کنم ! خیلی هاتون شاید زیاد شنیده باشید که میگن این بازی مهمترین بازی برای یوونتوسی هاست و بعدش از خودتون پرسیده باشید خب چرا ؟! مگه این بازی چیه ؟ من هم تو این پست میخوام جواب این سوال شما رو بدم . جوابی که شما رو قانع کنه دربی دلاموله حیثیتی ترین بازی برای یک هوادار یوونتوس هست . این شما و این هم معرفی دربی دلاموله :

دلاموله ,,, دربی ای از جنس نفرت !

[img width=480 height=497]http://www.shiaupload.ir/images/75546190405976016263.jpg[/img]

دربی دلاموله یا دربیه موله یکی از مهمترین و جذاب ترین دربی های فوتبال ایتالیا و حتی جهانِ ! دربی ای که شامل 2 تیم بزرگ شهر تورین یعنی یوونتوس و تورینو میشه . اسم این دربی مثل دربی شهر میلان از روی یکی از بناهای تاریخی شهر برداشته شده . اسم این دربی از روی برج معروف " موله آنتونلیانا " [1] برداشته شده . برجی که بلند ترین موزه جهان هم هست !!

این دربی فقط به خاطر اینکه 2 تیم از یک شهر هستن معروف و حیثیتی نشده . حسی که هوادار های این 2 تیم به هم دارن خیلی فراتر از بحث جغرافیا میشه . هوادار های یوونتوس همیشه به تورینو و هوادار های این تیم به چشم تیم ظعیف تر و تیمی که از اونا خیلی پایین تره نگاه می کنن و بارها توی دربی ها بنر هایی نصب کردن که بیانگر این قضیه هست ! هوادار های تورینو هم یوونتوس رو باشگاهی می دونن که همیشه در حال تقلبِ و به خاطر لطف فدراسیون فوتبال ایتالیاست که به این همه افتخار رسیده !!

اولین دربی در سال 1906 برگزار شد و از اون موقع تا حالا این یوونتوس بوده که در مجموع بازی های این 2 تیم در سری آ و کوپا ایتالیا پیروزی بیشتری کسب کرده . البته تورینو هم توی بازی های دوستانه از یوونتوس خیلی بهتر عمل کرده و پیروزی های بیشتری کسب کرده .

یوونتوس در سال 1897 توسط تعدادی دانشجو تاسیس شد و از اون موقع تا همین حالا به یکی از بزرگترین باشگاه های ایتالیا و جهان تبدیل شده . 30 اسکودتو , 9 کوپا و قهرمانی های زیاد در اروپا باعث شده که هوادار های این تیم خودشون رو خیلی بالاتر از هوادار های تیم رقیب یعنی تورینو بدونن .
اما داستان تاسیس تیم تورینو یه نموره جالبه . این باشگاه توسط آلفردو دیک و چند بازیکن سابق یوونتوس که از این باشگاه بیرون انداخته شده بودن تاسیس شد . این افراد با این هدف که یوونتوس رو کنار بزنن و بشن تیم اول شهر تورین , باشگاه تورینو رو تاسیس کردن و شدن رقیب بانوی پیر ایتالیا . تورینو هم تا کنون موفق شده 7 بار قهرمان سری آ [ 7 باری که 5 تاش به صورت پشت سر هم و تو دهه 40 بوده !! ] و 5 بار هم قهرمان کوپا شدن .

طی سالیان دراز این تیم تورینو بوده که تونسته هوادار های زیاد تری نسب به یوونتوس توی شهر تورین به خودش اختصاص بده ! تورینو به خاطر اسمش خیلی سریع توی شهر محبوب شد و باعث شد که این تیم یک گروه هواداری بزرگ به اسم گراناتا [2] تشکیل بده و تیفوسی های تورین رو دور خودش جمع کنه . گروهی که توی دربی ها همیشه فوق العاده هوای تیم خودشون رو داشتن . این عده از هوادار ها همگی اهل خود تورین هستن و به باشگاهشون افتخار می کنن . این عده تیفوسی به هوادار های یوونتوس لقب " عاشقان جام ! " دادن و اون ها رو بی تعصب به شهر خودشون می دونن !!

اما هوادار های یوونتوس وسعت خیلی بیشتری رو به خودشون اختصاص می دن . یوونتوس توی تورین به نسبت تورینو هوادار زیادی نداره ! اما تو کل ایتالیا شدیدا از تورینو محبوب تره و میشه گفت 90 درصد جنوب کشور هوادار یوونتوس هستن . همینطور جزیره سیسیل که بیشتر جمعیتش عاشق یوونتوس هستن و برای دربی دلاوله خودشون رو هر طوری هست به تورین می رسونن ! یوونتوس بر خلاف تورینو 1 گروه هواداری نداره . یوونتوس از بدو تاسیس گرو های هواداری زیادی از جمله مبارز ها , وایکینگ ها و ... داشته . اما یکی از معروف ترین گروه های هواداری این تیم دروگی ها [3] هستن که شدیدا به تیمشون تعصب دارن و حاظرن هرکاری واس تیمشون بکنن .

این گروه های هواداری هم تا حال کم باهم درگیر نشدن . آخرین درگیری این گروه های هواداری به فصل 2009/08 بر میگرده جایی که روز قبل از بازی هوادار های تیم 2 تیم به جون هم افتادن و پلیس بعد از ساعت ها تلاش تونست این درگیری رو خاتمه بده . درگیری که طبق گفته پلیس کمِ کم توش 50 نفر بازداشت شدن و خیلی ها هم راهی بیمارستان !!

این 2 تیم توی زمین هم بازی جذاب و هیجان انگیز کم ندارن !! برای مثال سال 1988 بود . جایی که هر 2 تیم در رتبه 6 جدول و هم امتیاز با هم جایی گرفته بودن و آخرین بازیشون هم با هم بود . برنده این بازی می تونست به لیگ اروپایی سال بعد بره و بازنده نمی تونست . همین مسئله این بازی رو خیلی هیجان انگیز کرده بود . از چند روز قبل از بازی هیجان شهر تورین رو گرفته بود . هیجانی که چند بار به درگیری هم کشید . اما خود بازی بر خلاف جو شهر چندان جذاب نبود و 2 تیم از ترس باختن زیاد به حریف فشار نمیووردن . به همین خاطر بازی بدون گل تموم شد و 2 تیم مجبور شدن ضربات پنالتی بهم بزنن ! تو ضربات پنالتی این یوونتوس بود که تونست تمرکز خودش رو حفظ کنه و با نتیجه 4-2 حریفش رو شکست بده و راهی مسابقات اروپایی فصل بعد بشه .

4 سال قبل از این بازی هم یعنی سال 1984 این 2 تیم یک دربی فوق العاده رو از خودشون به نمایش گزاشتند . یوونتوس تو اون بازی میزبان بود و هوادار هاش شدیدا ازش حمایت می کردند . همین حمایت ها هم باعث شد یوونتوس تو نیمه اول خیلی خوب به حریفش غلبه کنه و 2-0 راهی رختکن بشه . اما نیمه دوم تورینو که زخم خورده بود با یک اراده قوی بازی رو شروع کرد . بپا دوسنا با یک حرکت فوق العاده اولین گل تورینو رو با یک ضربه فوق العاده به ثمر رسوند . ضربه ای که دینو زوف هیچ کاری نتونست مقابلش انجام بده . تورینو قبل از رسیدن دقیقه 90 تونست 1 بار دیگر هم گل بزنه و بازی رو مساوی برسونه . درست لحظه ای که خیلی ها بازی رو تموم شده می دونستند تورینو تونست تو ثانیه های پایانی بازی گل سوم رو بزنه و یک بازگشت فوق العاده رو رقم بزنه .

این دربی فقط به این چیز ها خلاصه نمیشه !! متاسفانه این دربی یک بُعد های دیگه هم داره . بُعد های که اصلا شیرین نیستن . در سال 1949 هواپیمای سوپــ.ـــرگا که حامل بازیکنان تیم تورینو بود طی یک حادثه [ دید کم خلبان ! ] سقوط کرد و همین سقوط باعث شد که تمام بازیکن های تیم تورینو از دنیا برن . اون روز یکی از تلخ ترین روز های تاریخ کاچو به حساب میاد [ 4,5,6] . این حادثه خیلی تلخ باعث شد که تا سال ها هوادار های یوونتوس ازش به عنوان سلاحی برای مسخره کردن هوادار های تیم تورینو استفاده کنن :fp: :fp:

تو دربی های بعد از این اتفاق هوادار های یوونتوس وقتی که اسم بازیکنان تیم تورینو خونده می شد دست خودشون رو به صورت هواپیما باز می کردند و صدای هواپیما در میووردن ! وقتی هم که اسم بازیکن تموم می شد هوادار های یک صدا فریاد می زدن : " Boom! Superga " ,,,, این حرکت یوونتوسی ها به شدت هوادار های تورین رو آزاد می داد و باعث می شد نفرت تورینی ها از یوونتوسی ها خیلی بیشتر بشه .

تاریخ گذشت گذشت تا سال 1985 رسید ! سالی که یوونتوس به فینال اروپا رفت و توی استادیوم هیسل دچار یک سانحه خیلی تلخ شد ! جایی که هوادار های لیورپول هوادار های یوونتوس رو بین دیوار گیر انداختن و همین باعث شد که 39 هوادار یوونتوس جانشون رو از دست بدن ! [7,8,9] بعد از این اتفاق نویت تورینی ها بود که حادثه سوپــ.ـــرگا رو جبران کنن !! تو دربی های بعد از این قضیه هوادار های تورین شعار هایی مثل " لیورپول متشکریم ! " و " یک هیسل دیگر رقم بزنید ! " رو سر دادن و به نوعی تلافی کردن ! همچنین یک سرود بسازن با این بِیت " 39 نفر زیر خاک , زنده باد انگلستان " :fp: :fp:

این اتفاق پایان این قضایا نبود . هوادار های جنوا که رفاقت خیلی خوبی با هوادار های تورینو دارن هم به این قضیه هیسل واکنش نشون دادن و سر یک بازی یک بنر بزرگ اووردن که روش نوشته شده بود : " شما به مرده های تورینویِ بزرگ خندیدید تا اینکه اون دیوار ظهور کرد ! " :fp: جالبه بدونید رُمی ها هم این وسط بیکار نبودن ! رُمی ها که کلا دلِ خوشی از تورینی ها [ چه یوونتوس و چه تورینو ] نداشتن توی یک بازی شعاری سر دادن که باعث شد هوادار های 2 تیم یوونتوس و تورینو از رُمی ها متنفر بشن . شعاری که می گفت : " ما آرزوی یک سوپــ.ـــرگایه سیاه و سفید رو داریم ! " :np: شعاری که باعث شد هم یوونتوسی ها و هم تورینی ها از رُمی ها متنفر بشن ! این شاید تنها چیزی باشه که هوادار های این 2 تیم توش مشترک هستن .

حالا فکر کنم فهمیده باشید که این دربی چقدر برای هوادار های تیم 2 تیم مهمه . دربی که نه تنها توی خود تورین , بلکه توی کل ایتالیا و بقیه شهر های ایتالیا هم تاثیر گزاره و همین باعث شده که توی هر دربی نگاه های زیادی به این بازی باشه . رقابتی بین این 2 تیم خیلی بیشتر از جغرافی هست . رقابت این 2 تیم به عمق احساسات خنجر می زنه و همین هم هست که این دربی رو دربی ای سراسر نفرت می کنه .

× ×

امیدوارم از متن استفاده کرده باشید . همینطور امیدوارم یوونتوس بزنه این تورینو رو نابود کنه طوری که دیگه نتونه از جاش پاشه !! برای شخصِ من این بازی تا اینجا مهمترین بازی تیم هست که هر طوری شده باید ببرن اونم با اختلاف ! مساوی و برد با اختلاف 1 گل واس من توهین حساب میشه ,,,

زنده باد یوونتوس

1 : برج موله آنتونلیانا ====> http://www.shiauploa...68682215002.jpg
2 : تیفوسی های تورینو ملقب به گراناتا ! ======> http://www.shiauploa...36373340426.jpg
3 : یکی از گروه تیفوسی های یوونتوس ملقب به دروگی ها ! =====> http://www.shiauploa...79842534939.jpg
4 : لاشه هواپیما سوپــ.ــرگا که در شهر تورین سقوط کرد ! =====> http://www.shiauploa...29249973225.jpg
5 : محل سقوط هواپیمان سوپــ.ــرگا ! =====> http://www.shiauploa...33147305738.jpg
6 : اعضای تیم تورینو که در حادثه سوپــ.ــرگا از دنیا رفتند . =====> http://www.shiauploa...26209955262.png
7 : فشار جمعیت به هوادار های یوونتوس در حادثه هیسل ! =====> http://www.shiauploa...85080708513.jpg
8 : حادثه هیسل ! =====> http://www.shiauploa...46984075061.jpg
9 : اجساد حادثه تلخِ هیسل ! =====> http://www.shiauploa...26490941898.jpg

#22
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
ای کاش بازی یووه هم مثل میلان مینداختن جمعه اینطوری برای بازی حساس با شاختار بیشتر استراحت میکردیم

#23
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
تورينو خط دفاعي خيلي قوي اي داره!اگه تو اين بازي هم مهاجما قدر موقعيت هاشونو ندونن,احتمال يه تساوي ديگه هست!

#24
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
این بازی را میبریم کونته باید از یاکوینتا استفاده کند داریم یوواش یواش مثل رئال میشیم که بازیکنا را خراب میکنه من اصلا با این رفتار غیر ورزشی حال نمیکنم بعد الکس نوبت بوفون میشه که بره یووه بدون بوفون غیر تصوره برنامه های انیلی باید بگم افتضاحه

#25
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

Juventus vs Torino Match Preview


تصویر


Juventus - Torino (Juventus.com Match Preview) - 9.4 Mb



#26
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
اقا من یه ارم باشگاه از تورینو دیدم به جای این گاو یه موش وسطش بود داستان چیه ؟؟

#27
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
24 بازیکن برای بازی فرداشب مقابل تورینو توسط آنتونیو کونته دعوت شدند :

1 Buffon
2 Lucio
3 Chiellini
6 Pogba
7 Pepe
8 Marchisio
9 Vucinic
11 De Ceglie
12 Giovinco
15 Barzagli
17 Bendtner
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone

کیه لینی بعد از مصدومیت در بازی با چلسی دوباره به ترکیب تیم بازگشت. ماترین کاسرس هم به خاطر مصدومیت در تمرینات یووه قادر به همراهی تیم در مقابل تورینو نخواهد بود.

احتمال داده میشه که از جاکرینی و یا ده چلیه در سمت چپ استفاده بشه و به آساموا برای بازی مهم با شاختار در لیگ قهرمانان اروپا استراحت داده بشه.

ترکیب پیش بینی شده ی توتواسپرت + کوریره دلو اسپرت + گاتزتا دلو اسپرت برای یوونتوس :

یوونتوس(2-5-3)

بوفون

کیه لینی , بونوچی , بارتزالی

جاکرینی , مارکیزیو , پیرلو , پوگبا , لیختشتاینر

جوینکو , ووچینیچ



#28
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

ترکیبی که شبکه یووه امروز زده بود ازاموا توش بود
ممد توجه کن ازاموا :1:
-------------------
اما من از بازی دادن به جاکرینی استقبال می کنم :3:



#29
ღSamiraღ

ღSamiraღ

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 584 ارسال
دو هیچ یووه

#30
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یکی از فانتزی های فوتبالیم،جنگ بین یووه و تورینو برای اسکودتو هست :rainbow: یعنی کار به هفته ی آخر بکشه و یووه و تورینو تنها شانس های قهرمانی باشن! :sigh: یعنی میشه؟ :beg:   پر گل ترین دیدار تاریخ دو تیم در تاریخ 9 فوریه 1913 رقم خورده! جایی که تورینو در استادیوم "کامپو پیاتزا دِ آرمی" 8-6 یوونتوس رو شکست میده!!! :fp: انریکو دِبـِـرناردی و گویدو دبرناردی هر کدوم سه گل برای تورینو میزنن! :fp: دو گل دیگه رو هم انریکو بکمن سوئیسی و اوجنیو موسو ی آرژانتینی به ثمر میرسونن. اونطرف هم برای یووه سیلویو مافیوتی،چارلز کُمته و بیلی آیرز هر کدوم یک گل و پوجی (؟) سه گل به ثمر میرسونن. این بازی پر گل ترین دربی دلاموله ی تاریخ بوده! هر چند نتایجی مثل شکست 8-0 یوونتوس ( :fp: ) هم در نتایج این بازی دیده میشه... یه نکته ی دیگه این که در 10 بازی اول دو تیم،یوونتوس فقط یک پیروزی کسب میکنه. :fp: شکست های 7-2 و 5-0 هم برای یوونتوس در بین نتایج یووه هست. بهترین پیروزی یووه هم یه برد 6-0 در سال 1952 هست. چیزی که مشخصه اینه که تورینو یکی از بهترین تیم های ایتالیا بوده و تا قبل از اون حادثه ی سقوط هواپیما،قدرت برتر از یوونتوس بوده. از این ها که بگذریم،میرسیم به نکته ی قشنگ داستان :2qcmh45: جایی که تورینو 17 ساله نتونسته یووه رو شکست بده :2qcmh45: در فصل 95-94،تورینو اومد یکی از قلدرترین یوونتوس های تاریخ رو در دل آلپی شکست داد.نتیجه ی اون بازی،2-1 به سود تورینو به پایان رسید.روجریو ریتزیتلی هر دو گل تورینو رو در این بازی به ثمر رسوند.تک گل یووه رو هم در اون بازی،روبرتو مالتالیاتی بازیکن تورینو به اشتباه وارد دروازه ی خودی کرد. و در نهایت اولین دربی دلا موله ای که آقام دلپیرو در اون بازی میکنه،با نتیجه ی 3-2 به سود تورینو به پایان میرسه.بازی ای که در فصل 94-95 برگزار شد و ویالی هر دو گل یووه رو به ثمر رسوند و راوانلی هم یک پنالتی رو از دست داد. آقام در دربی فصل 02-01 برای اولین بار در دلا موله گلزنی میکنه.در بازی که 3-3 مساوی تموم میشه،آقام دو گل به تورینو میزنه :rainbow: این بازی اولین دلا موله ی بوفون هم بوده! :rose:

#31
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

ترکیب تورینو برای بازی فردا
[img width=480 height=480]http://images.vpsq.net/pic/a6979872125d.jpg[/img]



#32
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
امروز یه صحنه هایی رو از یووه تورینوی قدیمی نشون میداد دو تا صحنه جالب دیدم که یکیشون رو قشنگ یادم اومد انزو مارسکا گل زد به تورینو و براشون ادای گاو رو در اورد خیلی باحال بود دومی هم چه پنالتی خراب کرده سالاس مقابل تورینو :fp: واقعا دربی که توش یه تیم ضعیف تر باشه اصلا حال نمیده

#33
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
می خواستم دقیقا ً همین رو بگم تورینو - یوونتوس منو یاد انزو مارسکا میندازه من اون بازی رو مستقیم می دیدم اون لحظه متوجه نشدم دلیل این حرکتش چی بود ولی دیدم جو استادیوم رو به هم ریخت :1:

#34
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
احتمالا کیه لینی به بازی نخواهد رسید. مارونه و لوسیو جانشینانش هستند !!!!

#35
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال



آقام در دربی فصل 02-01 برای اولین بار در دلا موله گلزنی میکنه.در بازی که 3-3 مساوی تموم میشه،آقام دو گل به تورینو میزنه :rainbow:





دومی هم چه پنالتی خراب کرده سالاس مقابل تورینو :fp:



این بازی ای که سالاس پنالتی رو خراب میکنه،همون بازی ای بوده که آقام در اون اولین و دومین گلش رو به تورینو میزنه.

سالاس در دقیقه ی 73 به جای سلطان وارد بازی میشه و یک پنالتی رو از دست میده.سالاس اون پنالتی رو در حالی گل نکرد،که اگر اون توپ گل شده بود،یووه برنده از زمین بیرون میومد.اما میشه از یووه ایراد گرفت به این دلیل که نیمه ی اول رو 3-0 برنده به رختکن رفت ولی نیمه ی دوم قافیه رو باخت!

در همین بازی جالبه که یه پنالتی هم به سود تورینو اعلام میشه که فرانته،بازیکنی که در ابتدای نمیه دوم برای تورینو به بازی اومد،اون رو تبدیل به گل کرد.

#36
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال
ترکیب یوونتوس :






Buffon; Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, De Ceglie; Pogba, Pirlo, Marchisio; Giaccherini, Vucinic, Giovinco



#37
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ترکیب رسمی دو تیم : Juventus (4-3-3): Buffon; Lichtsteiner, Barzagli, Bonucci, De Ceglie; Pogba, Pirlo, Marchisio; Giaccherini, Vucinic, Giovinco A disp.: Storari, Lucio, Chiellini, Pepe, Padoin, Marrone, Isla, Asamoah, Vidal, Quagliarella, Bendtner, Matri Torino (4-2-4): Gillet; Darmian, Glik, Ogbonna, D'Ambrosio; Basha, Gazzi; Cerci, Bianchi, Meggiorini, Santana A disp.: L. Gomis, Di Cesare, Rodriguez, Agostini, Masiello, Stevanovic, Brighi, Birsa, Vives, Verdi, Sgrigna, Sansone برگشت به 3-3-4 امیدوارم نتیجه بده. با توجه به مصدومیت جورجو و نمایش ضعیف ایسلا تو سمت راست بهترین کار همین بود که نبود کیه لینی و ضعف ایسلا رو با سوییچ به این سیستم جبران کنیم ، از یه طری لیخت هم به عنوان "دفاع راست" خیلی میتونه موثر باش. به امید پیروزی ...

#38
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال
دوستداران 3-3-4 به آرزوی خودشون رسیدن بالاخره

#39
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
ترکیب این بازی واس من خیلی شیرینه ! حظور پائولو دی چلیه به عنوان دفاع چپ , لیخت به عنوان دفاع راست و از همه این ها مهمتر سباستین به عنوان بالِ راست !! سباستین تو این بازی باید نشون بده که اگه درست ازش استفاده بشه می تونه یک مهره خیلی تاثیر گزار باشه ! فقط امیدوارم میرکو این بازی به عنوان مهاجم هدف خوب کار کنه . جاکرینی هم امیدوارم مثل بازی های این فصلش موثر ظاهر بشه واس تیم .

#40
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
من هیچوقت از بازی ِ جووینکو و ده چلیه خوشم نیومده و همچنان هم نمیاد و اون ها رو در حد ِ یووه هم نمیدونم ، اما این بازی دوست داشتم یووه از نهایت ِ توان ِ تورینی ِ خودش استفاده کنه . خیلی خوبه که این 2 تا تورینی هم توی این بازی هستن و فیکس بازی می کنن . امیدوارم حداقل انگیزه ی این دربی یه تکونی بهشون بده . یووه امشب باید طوری این گاوا رو له کنه که تا وقتی که سقوط نکردن نتونن کمرشون رو صاف کنن . امشب باید حکم ِ سقوط ِ این خدا زده ها صادر بشه .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی