پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پانزدهم سری آ - یوونتوس 3-0 تورینو (یادبود جانلوکا پسوتو)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
124 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

هفته پانزدهم سری آ

تصویر

یوونتوس - تورینو

زمان : شنبه ، 11 آذر ماه 1391 ، ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا

[spoiler=یادبود جانلوکا پسوتو][img width=480 height=302]http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/32062272073225805041.jpg[/img]

جانلوكا پسوتو

تولد : 11/08/1970
محل تولد : لاتيسانا
پست بازي: مدافع
سالهاي حضور در يووه بعنوان بازيكن : 1995 تا 2005

شماره 7 يوونتوس كه هميشه ساده وروان بازي می کرد.او فوتبال خودش را از بولونيا در سري ب شروع كرد.بعد از ان به ورونا و تورينو رفت و سپس در سال 1995 به يوونتوس پيوست.البته باید گفت که در تیم های Varese و Massese هم بازی کرده اما نه به صورت حرفه ای بلكه آماتور.او در سال 1988 هم در تیم میلان عضو بوده اما هیچ بازی انجام نداده و فقط در 11 دیدار دوستانه بازی کرده است. توی کل دوران حرفه ای خودش 417 بازی رسمی انجام داده و موفق شده 15 گل هم به ثمر برسانه.در تیم ملی ایتالیا هم 22 بازی ملی داره . پسوتو 22 بازي ملي و يك گل در اين بازي ها رو هم تجربه كرده
جيانلوكا پارسال يه بار يه خودكشي مرموز انجام داد كه مدتي بعد خودكشي بودنش تكذيب شد و هنوز كسي دقيقا نمي دونه جريان اون اتفاق چي بوده غير از خدا و خود جيانلوكا.محبوبيت جيانلوكا بيشتر بابت اين هست كه توي مدت مشكلات يوونتوس خيلي براي اين تيم زحمت كشيد و البته او يكي از ركورد دار هاي بازي براي ييوه هم هست.

از جانلوکا پسوتو به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ یوونتوس ، در افتتاحیه ورزشگاه جدید بیانکونری به عنوان یکی از 50 افسانه ی باشگاه تقدیر به عمل آمد.

افتخارات كسب شده توسط جيان لوكا پسوتو

سري آ ايتاليا:
1996/1997, 1997/1998, 2001/2002, 2002/2003, 2004/2005
جام باشگاه هاي اروپا: 95/96
سوپر كاپ ايتاليا: 95, 97, 02, 03[/spoiler]

[spoiler=لاین آپ دو تیم]تصویر[/spoiler]

[spoiler=آمار بازی]تصویر[/spoiler]



#2
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
تورینو بعد از چیزی حدود 2 سال به سری آ برکشته ! یعنی ما دوساله که دربی تورین و ندیدیم ! شاید تورینو خیلی تیم ضعیفی باشه در مقابل یوونتوس ولی این دربی و اینجا بازی بیشتر حیثیتی میشه تا تاکتیک تیمی و تکنیک فردی ! آخرین بازی که ما با تورینو بازی کردیم در استادیوم منحوس المپیک تورین بود که اگر درست گفته باشم با تک گل کیلینی تورینو رو بردیم ! دو هفته ای میشه که ما نتونستیم در سری آ پیروز بشیم و این باعث میشه که این بازی بسیار حساس تر از گذشته بشه ! خب اگر به حرف FIGC اعتماد کنیم که 5 دسامبر محرومیت کونته به اتمام میرسه ، خوشبختانه این آخرین بازی ما در چارچوب سری آ خواهد بود که آلسیو روی نیمکت میشینه ، هفته دیگه ما شنبه با تورینو داریم و چهارشنبه با شاختار ! پس هفته آینده هفته بسیار بسیار سختی و خواهیم داشت ، امیدوارم مصدومین برگردند و مشکلی از این لحاظ نداشته باشیم ! بعلاوه امیدوارم کونته روی تیم بیشتر فکر کنه الآن چندین بازی که حرکات و تکنیک های فردی و تاکتیک های تیمی همه برای حریفان قابل پیش بینی شدند ! پاس های پیرلو ! دریبل های و سانترهای بسیار واضح اسامواه و اغلب حرکات مارکیزیو !

#3
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
من اصلا قبول ندارم تورینو تیم ضعیفی هست ! من بازی شب گذشته ی این تیم برابر فیورنتیا رو مشاهده کردم و به قول مونتلا تورینو یکی از تیم هایی بود که تونست ما رو خیلی اذیت کنه !! واقعا تیم چقر و سخت کوشی هست و خیلی قدرتی بازی می کنه و می تونه برای یووه مشکلات زیادی ایجاد کنه و تازه جدا از اینا این بازی دربی تورینو هم هست !! تازه شایسته ی برتری هم بودند و داور یک پنالتی الکی برای فیورنتینا گرفت وگرفته بازی رو 2 -1 می بردند !

#4
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
مربی تورینو ونتوراست. مربی که کونته فوتبال تهاجمی گسترده در عرض زمین رو ازش الهام گرفت. درواقع وقتی توی سری بی مقابل ونتورا بازی کرد (ونتورا 4-2-4 بازی می کرد) کونته این سیستم رو پسندید و شکل بازی تیمش رو تغییر داد. کونته وقتی باری رو آورد سری آ، ونتورا تیمش رو توی سری آ مربیگری کرد و فصل را هم تو نیمه بالا تمام کرد. اون فصل باری عالی بود و نتایج خیلی خوبی گرفت مثلا تو سن سیرو با اینتر و میلان مساوی کرد. یووه رو 3-1 برد، لاتزیو رو 2-0 برد، توی باری با اینتر 2-2 کرد، اودینزه رو 2-0 برد، پالرمو رو 4-2 برد، فیورنتینا هم 2-0 برد. و در کل به خاطر فوتبال زیبا و تهاجمی که ارائه می داد خیلی تحسین شد. البته ونتورا تو تورینو هرچند فوتبال خوبی به نمایش گذاشته ولی خیلی نتایج خوبی نگرفته. البته ابزارش هم فرق می کنه، اگر یادتون باشه تو بازی که به باری باختیم آلوارز و ریواس دوتا وینگر باری چقدر اذیتمون کردن. و مهره هایی مثل بونوچی هم توی اون تیم بودن. ونتورا توی تورینو هم همون بازی 4-2-4 رو ارائه میده و این شکلی بازی می کنند : ---------------------------ژیلت-------------------------- امبروسیا---------اوگبونا-----------گلیک---------دارمیان ---------------------------------------------------------- ---------------------گازی--------باشا------------------- ---------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------- -----سانتانا---------------------------------چرچی----- -----------------مجیورینی--------بیانکی--------------- التبه نکته دیگه اینه که ونتورا بازی های خارج خونه این فصلش رو خیلی دفاعی بازی کرده. کلا از 7 بازی خارج خونه این فصل 5 تا مساوی داشته (از جمله لاتزیو، ناپولی، پالرمو)، 1 برد و 1 باخت (به رم) داشته.

#5
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-خب بریم سراغ دربی تورین !
یووه تا حالا 134 بار در سری آ با تورینو روبرو شده که 59 بار بازی رو با پیروزی پشت سر گذاشته ! دقیقا 200 بار هم دروازه تورینو رو باز کرده و در عوض 143 بار دروازه خودش رو باز شده دیده ! در مجموع یوونتوس در 83 درصد بازی ها پیروز بوده !

آمار فوق العاده ــی که یووه در برابر همشهری خودش داره اینه که در 10 بازی آخر هیچ بازی رو نباخته و 7 بار دروازه ش باز شده ! این هفت گل هم فقط در سه بازی زده شدن و یووه از سال 2002 دروازه ش دربرابر تورینو باز نشده :1:

خود تورینو در آخرین بازیش در برابر فیورنتینا که دیشب بود 2-2 مساوی کرد و فعلا در جایگاه 14ــهم جدول سری آ ایستاده. تورینو در 5 بازی اخیرش بهترین نتیجه ــیی که گرفته برد 1-0 در برابر بولونیا بوده و بدترین نتیجه ش هم باخت 2-0 به رم بوده !

بهترین بازیکن تورینو هافبک شماره 14 "السنادرو گاتزی"ــه ! تا حالا 14 بازی کرده و 1 گل زده ! میانگین نمره ــش هم 7.24 ــه ! دقیقا برابر با میانگین نمره پوگبا ! :1:

آخرین بازی یووه - تورینو هم هونطور که سپهر اشاره کرد با تک گل دقیقه 81 کیلینی پیروز شدیم ! :1:

پ.ن: فصل رو هم با 1- امتیاز شروع کردن ! :65: :1:

پ.ن 2 : هفته بعد هم با میلان بازی دارن ! :1:

#6
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
کاش این بازی توو المپیک تورین بود!!!چقد دلم واسه اونجا تنگ شده!!! :cry2:

#7
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

کاش این بازی توو المپیک تورین بود!!!چقد دلم واسه اونجا تنگ شده!!! :cry2:

مگه اونجا دلتنگی هم داره ؟ همه جوره تو اون ورزشگاه تحقیر شدیم . بازم دل تنگ شده :1:

#8
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
به هر حال من اونجا رو دوست داشتم.چه کاشته هایی که اونجا نواخته نشد :cry2:

#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بعد از حركت فابيو كواليارلا تو بازي با ميلان گفته ميشه كونته قصد استفاده از كواليارلا رو نداره و براي بازي با تورينو به فكر زوج جووينكو و ووچينيچ هستش + همچنين گويا كونته قصد داره از پوگبا بجاي ويدال در اين بازي استفاده كنه آرتورو 12 بازي براي يوونتوس در سري آ و 5 بازي در ليگ قهرمانان بازي كرده .. كونته قصد داره با استراحت دادن به ويدال اونو آماده بازي با شاختار كنه

#10
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال
یووه @};- @};- @};- @};- ----- تورینو

#11
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
احتمالاً کاسرس و ویدال برای بازی با تورینو در دسترس کادر فنی نخوهند بود. کاسرس در تمرینات امروز تیم در وینوو از ناحیه مچ پای چپ رگ به رگ شد ، در روز های آینده وضعیت مارتین مورد بررسی قرار میگیره ، اما بعید به نظر میرسه که برای بازی با تورینو بتونه یووه رو همراهی کنه. ویدال هم در تمرینات بعد از ظهر ، دچار درد همسترینگ شد که ناشی از فشار بیش از حد عضلانی هست. وضعیت ویدال هم به مرور و در چند روز آینده بررسی میشه ، ولی بعیده که بتونه جایی در لیست دعوت شده های کونته برابر تورینو داشته باشه. کیه لینی و په په هم تمرینات انفرادی رو در وینوو گذروندن و و از قرارِ معلوم فردا به تمرینات گروهی اضافه میشن. په په هنوز که هنوزه به آمادگی کامل نرسیده متاسفانه ...

#12
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
خوب از بازی ندادن به کوا در این بازی حمایت میکنم :2qcmh45: چون که بعد از تکرار 6 تایی میلان توسط کمال که آوازه جهانی پیدا کرده :3: (چون دیدم چندتا سایت و فوروم گفته بودن که هوادارها گفتن 6 تا میزنیم :P: و ربطش دادن به غرور هوادارها!! که هنوزه که هنوزه من ربط غرور هواداران به غرور بازیکن ها نفهمیدم :hanghead: )و 6 تایی کردن پسکارا , این بازی میخوایم یه 6 تایی به تورینو بزنیم :1: . پس احتمال گلزنیش زیاده yes1 کوا که بعد از گل زدن به ناپولی خوشحالی نکرد!! احتمالا بعد از گل زدن به تورینو میخواد بشینه گریه کنه :)) :lol: چون فقط یک سال برای ناپولی بازی کرده ولی 10 سال در عضویت باشگاه تورینو بوده و محصول آکادمی باشگاه تورینو هست :13:
ولی میدونم که چون متولد استان ناپل هست اینطوریه yes1 . غیرت میخوای از نوچرینو یاد بگیر :Facepalm: نمک خورده و نمک دون شکونده :Facepalm: جلوی یووه همچنین جو میگرتش و خوشحالی میکنه فکر کرده دور از جون زیدان بوده و ما نخواستیمش :lol: کل عمر فوتبالیش 1 سال خوب بوده(پارسال).یادت نره که فوتبال از کجا یاد گرفتی yes1 حالا حدس میزنید این عزیز :1: متولد کجا باشه!!؟؟ بله کاملا درسته.خودشه.ناپل :Facepalm:
بعضی وقت ها این تعصب ناپلیا رو اعصابه.اون از کاناوارو :Facepalm: اون از چیرو :62:: و بقیه.آخه ناپل هم شد شهر :1: باور نداری از آقا نادر بپرس yes1 اون از ازکیل (لاوتزی) که میشست با قاچاقچیا پلی استیشن بازی میکرد ,اونم ازشهروندی که میاد از زن کاوانی دزدی کنه yes1 نه این که کاوانی پارسال یه تنه اسم ناپل تو اروپا بر سر زبان ها انداخت :Facepalm: این بود پاداشش!!؟؟ :hmm:
اگه بونوچی بود که میدونستی چیکار میکرد :suha: (اشاره به درگیری با دزد مسلح! :fighting29: )

[img width=480 height=374]http://www.shiaupload.ir/images/02494779614533326353.jpg[/img]

اگه خیلی بی ربط شد :Facepalm: . ببخشید :1:
فقط قسمت هایی که بولد کردم درباره این بازیه :2:

#13
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
امشب تورینو تو زیمن سینا با این تیم در جام حذفی بازی داره باید ببینیم با ترکیب اصلی بازی می کنه یا ذخیره ها اگه با ذخیره ها بازی کنه یعنی یک جام رو فدای بازی با یووه می کنند

#14
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
از اخرین دربی دلاموله فقط بوفون کیلینی و سبا باقی موندند که گل پیروزی یک بر صفر رو هم کیلینی روی سانتر ندود به ثمر رساند .

#15
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
تورینو رسما با تیم سوم به مصاف سیه نا رفت و با شکست 2-0 از جام حذفی حذف شد ترکیب دو تیم
Spoiler


#16
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
کمال خیلی از این بازیکنان تو اخرین دیدار تورینو در سری آ بازی کردند که !!!

#17
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^^ دیگه چک نکردم ، چرچی و بیانکی رو ندیدم ، گفتم دیگه تیم صدمشونه :2qcmh45:

#18
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
بارون 2 روز بدون توقف در تورین میباره ، دیروز تمام تیم به جز دروازه بان ها به هدایت کلودیو فیلیپینی تو سالن سرپوشیده تمرین کردن. کیه لینی هرچند که به تمرینات گروهی برگشته اما هنوز در مورد حضورش برابر تورینو شک و تردید وجود داره و باید تا شنبه شب صبر کرد. کاسرس و ویدال شرایط سخت تری دارن و عدم حضور ویدال تو این بازی قطعیه ، پوگبا جای ویدال رو پر میکنه. ویدال به بازی با شاختار میرسه به احتمال قوی. زوج خط حمله هم با توجه به شرایطی که برای کوالیارلا اتفاق افتاد ، ووچینیچ و جووینکو تشکیل میدن. کیه لینی ، بونوچی ، مارکیزیو و جووینکو در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعدی یوونتوس در سری آ مقابل پالرمو محروم میشن.

#19
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
جانلوکا روکی به همراه مانگانلی و تونولینی تیم داوری این بازی هستند . روکی اهل فیرنتزه (فلورانس) هست از سال 2000 تا 2003 تو سری سی قضاوت میکرده از 2003 تا 2010 در سری بی و ا و از 2010 به اینور فقط در ا قضاوت کرده . از سال 2008 هم داور رسمی یوفا و فیفاست . تنها داور ایتالیایی هست که توانسته در عرض 3 روز 2 بازی قضاوت کنه ! این اتفاق در فصل 2008-2009 افتاد ابتدا بازی یوونتوس و جنوا و سپس رم و لاتزیو از هفته دوازده ام رقابت ها ! از جمله داورانی بود که در قضیه کالچوپولی تبرئه شد .

#20
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
تصویر


Saturay 12/01/2012 - 8.45 pm - Juventus Stadium, Torino

و اکنون بار دیگر دربی دلا موله ... پس از 3 سال و 8 ماه !



Match preview

انتظار تورینی ها برای دیدن یک دربی خانگی در ورزشگاهی در شهر تورین شنبه شب با دیدار حساس یوونتوس و تورینو به پایان خواهند رسید.تورینی ها برای دیدن این دیدار گرم در شبی سرد در نخستین روز ماه پایانی سال 2012 در ورزشگاه نوساز یوونتوس لحظه شماری می کنند.آنها 3 سال و 8 ماه است که چنین دربی ای را تجربه نکرده اند ! آخرین باری که دو تیم به مصاف هم رفتند 7 ماه می سال 2009 بود که یوونتوس با یک گل از سد تورینو گذشت.تورینی ها همواره عادت داشتند این دیدار را در ورزشگاه های قدیمی دل آلپی و المپیکوی تورین به نظاره بنشینند اما این بار ماجرا کمی متفاوت است.مردمان شمالی می توانند این بار دست بچه های خود را گرفته و به صندلی های راحت ورزشگاه یوونتوس آرنا تکیه بزنند و مجبور نباشند در صورت بارانی بودن هوا ایستاده بازی را تماشا کنند تا لباس هایشان روی سکوهای زمخت خیس نشود ! این دربی شاید مهم ترین دربی ایتالیا نباشد اما به گواه تاریخ قدیمی ترین دربی ایتالیاست.دو تیم نخستین بار در سال 1906 در سری آ به مصاف هم رفتند.از کسانی که آن بازی را تماشا کرده اند احتمالا اکنون کسی زنده نیست تا بتوان تجربه آن روز ها را از او پرسید ! خیلی ها گمان می کنند همه چیز در تورین به یوونتوس ختم می شود ولی این طور نیست.در تورین می گویند وقتی از شهر دیگری برای تماشای دیدار یووه آمده اید به کسی نگویید هوادار یوونتوس هستید زیرا ممکن است تا شب و تماشای بازی یووه در ورزشگاه دوام نیاورید ! البته این مسائل امروزه کمرنگ شده و یوونتوس با اختلاف فراوانی تیم نخست شهر تورین در شمال ایتالیاست.بقیه مسائل مزاحی بیش نیست ... !

TEAMS SITUATION

تورینو پس از بازگشت به سری آ روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند.آنها اکنون با 15 امتیاز از 14 بازی در رده 14 ام جدول قرار دارند.آنها در وسط همین هفته و در کوپا ایتالیا بازی خود برابر سیه نا را واگذار کردند و از این مسابقات کنار رفتند.همشهری نامدار آنها هم کمی با دوران اوج فاصله دارد.یوونتوسی که به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری بود در 1 ماه اخیر دو ماه شکست خورده است.این در حالی است که آنها ماه ها شکستی در کارنامه نداشتند.

DERBY DELLA MOLE STATISTICS

هر که نداند گمان می کند در دیدار های روبروی هم یووه با اختلاف فراوانی برتر است.اما به واقع این گونه نیست.دو تیم تاکنون 255 بار در رقابت های مختلف به مصاف هم رفته اند که یووه 91 بار و تورینو 72 بار به پیروزی رسیده اند و 62 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.یوونتوس تاکنون در این 255 بازی 341 بار موفق به گلزنی برابر تورینو شده و تورینو هم 309 بار دروازه یووه را گشوده است.در دیدارهای رسمی یووه و تورینو 184 بار با هم پیکار کرده اند که یووه 75 برده و تورینو 55 بار یووه را شکست داده و 54 بازی هم مساوی شده است.در این 184 بازی یوونتوس 266 گل زده است و تورینو 232 گل.در سری آ 166 بار با هم بازی کرده اند که یووه 69 بار برده و تورینو 49 بار و 46 بازی هم مساوی خاتمه یافته است.یوونتوس 234 گل زده است و تورینو 202 گل.

TEAMS STATISTICS

یوونتوس فصل را بسیار خوب آغاز کزده و اکنون با 32 امتیاز در 14 بازی در صدر جدول قرار دارد و با تیم دوم جدول هم که ناپولی باشد اختلافی دو امتیازی دارد.البته در چند هفته اخیر یووه نتایج خوبی در سری آنداشته.در 4 بازی اخیر یووه فقط 1 بازی را بده که برای تیم کونته که فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته آمار خوبی نیست.یووه 29 گل زده و پس از رم با 31 گل زده دوم خط حمله خوب سری آ را در اختیار دارد و با 10 گل خورده بهترین خط دفاع را.اما ناپولی با کسب 15 امتیاز چهاردهم است.آنها 15 گل زده اند و با دریفات 14 گل وضعیت دفاعی نسبتا خوبی دارند.

TEAMS ANALYSIS

یوونتوس اکنون به عنوان بهترین نمایش دهنده سیستم 3-5-2 در جهان مطرح است و به واقع آنها در اجرای این سیستم ِ به خیال بعضی ها قدیمی موفق بوده اند.البته در بعضی بازی ها این سیستم به آنها پاسخ مثبت نداده و آنها ناکام بوده اند.در واقع یووه هر گاه از ابتدا با این سیستم بر بازی سوار شده موفق بوده اما هر گاه از حریف عقب افتاده با این سیستم نتوانسته به بازی برگردد.بازی با میلان و اینتر در این فصل سری آ و یا برابر ناپولی در فینال کوپا ایتالیا و برابر فیوره و لاتزیو در این فصل نمونه ای از این بازی ها است.
در طرف مقابل ونتورا سرمربی تورینو اعتقادی خاصی به سیستم 4-4-2 دارد و از ایتدای فصل تاکنون از این سیستم استفاده کرده.این شیوه بازی باعث شده تا آنها در دفاع نسبتا موفق بشاند و استحکام خوبی از خود نشان داده اند اما در فاز هجومی ناکام بوده اند و به سختی به گل رسیده اند.شاید هم مشکل از سطح بازیکنان تورینو باشند که نمی تواندد این سیستم را به خوبی اجرا کنند.به هر حال تورینو هم مثل بسیاری تیم های دیگر به دنبال کسب 1 امتیاز از یوونتوس و اکنون اوضاع کمی برای بیانکونری ها سختتر می شود.کونته و تیمش باید منتظر اتوبوسی از مدافعان و بازیکنان تورینو در برابر دروازه خودی باشند و البته نگران ضد حملات خطرناک اسگرینگا و بیانکی.
بدون شک اوج دیدار در میانه زمین خواهد بود.جایی که تعدد هافبک های یووه با 5 نفر و هافبک های تورینو با 4 نفر که 2 مهاجم خود را هم در جلو مامور پرس خواهند کرد نتیجه را رقم خواهد زد.تیم برتر در میانه میدان قطعا پیروز خواهد بود.باید دید آیا گذر از هافبک ها و دفاع تورینو کافی خواهد بود یا ستاریو بوفون و زوف شدن دروازه بان حریف برای ژیلت نیز اتفاق خواهد افتاد یا خیر !


JUVENTUS PROBABLE LINE UP :
BUFFON , BARZAGLI , BONUCCI , CHIELLINI , PIRLO, MARCHISIO , POGBA , LICHESTAINER , ASAMOAH , VUCINIC , GIOVINCO



TORINO PROBABLE LINE UP :
Gillet; D'Ambrosio, Ogbonna, Glik, Darmian; Basha, Gazzi; Cerci, Santana, Bianchi, Sgrigna


PLAYERS TO WATCH



SEBASTIAN GIOVINCO


تصویر


جیوینکو بازیکنی موثر است و همواره به تنهایی باعث تغییرات در جریان بازی می شود.گاه این تغییرات فوق ااعاده است و گاه باعث کفری شدن بیننده می شود ! سبا بازیکنی است که فقط اگر کمی بیشتر از فکر خود استفاده می کرد می توانست به راحتی ضعف بدنی خود را جبران کند اما حیف ! مورچه اتمی در بازی برابر یملان از لحظه ای که وارد زمین شد توانست حرکات خوبی را انجام دهد اما نتوانست چیزی را عوض کند.او در برابر میلان به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت بنابراین می توان این طور تصور کرد که با توجه به حرکت زشت کوالیارلا و آماده نبودن ماتری و بندتنر او در برابر تورینو فیکس باشد.آمادگی و فکر کردن قبل از تصمیم گیری ! و خدمت به تیم می تواند باعث درخشان بودن اثر بازی سبا در دربی شنبه شب باشد.

ROLANDO BIANCHI

تصویر



بدون شک خطرناک ترین بازیکن تورینو بیانکی 4 گله مهاجم شماره 9 تورینی هاست.بازیکنی که در فضا به خوبی از موقعیت و توپ استفاده می کند.قطعا بیانکی در این بازی آنچنان صاحب موقعیت گل نخواهد شد اما اگر مدافعان یووه از او غافل شوند می تواند به یووه صدمه بزند.بیانکی در 143 بازی در تورینو 64 گل زده و با توجه به قد و قامت خوبی که دارد می تواند بسیار برای یووه خطرساز باشد.

پیشبینی نتیجه :
یوونتوس 2 – 0 تورینو

تصویر


:2qcmh45: :1:







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی