پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سیزدهم سری آ - یوونتوس 0-0 لاتزیو (یادبود پاول ندود)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
139 پاسخ برای این موضوع

#21
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

شکار عقاب در تورین
[img width=480 height=343]http://www.shiaupload.ir/images/20131983500923748367.jpg[/img]



#22
شهید مهدی آنیلی

شهید مهدی آنیلی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 140 ارسال
توی این چندتا بازی آخری که من یادمه به نظرم په په بیشتر تاثیر گذار بود و فکر می کنم دو یا سه تا بازی رو با گل های په په پیروز شدیم.

#23
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-بحث بازی های اخیر شد یه آماری بدم :1: توی 10 بازی اخیر مقابل لاتزیو توی هر جامی لاتزیو فقط دو بار تونسته ما رو ببره و از سال 2009 که 2-1 توی کوپا بهشون باختیم هنوز نتونستن ما رو ببرن! توی چهار بازی اخیر نکته بسیار جالبی هست اینه که په په توی سه بازی گلزنی کرده! توی چهار بازی اخیر به ترتیب 2-1 ، 1-0 ، 1-0 و 2-1 برنده شدیم که 3 گل په په ، یک گل الکس و کیلینی و یک گل به خودی گل های ما توی این چهار بازی بودن.

#24
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
مارکتی چرا این چند بازی لاتزیو نبودش؟ این باز هم نیست دیگه؟ واقعا مارکتی رو دوست دارم :fp:

#25
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

مارکتی چرا این چند بازی لاتزیو نبودش؟
این باز هم نیست دیگه؟
واقعا مارکتی رو دوست دارم :fp:


همین هفته قبل تو دربی شهر رم دروازه بان لاتزیو مارکتی بود...گل بدی هم از پیانیچ خورد....

#26
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
پس برگشت؟ ما که شانس نداریم الان ببین جلو یووه چه بازی می کنه وقتی دروازبان نوژلند جلو ما بوفون می شه مارکتی که جای خود دارد

#27
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

پس برگشت؟
ما که شانس نداریم
الان ببین جلو یووه چه بازی می کنه
وقتی دروازبان نوژلند جلو ما بوفون می شه مارکتی که جای خود دارد


از همین الان دروازه بان تیم متخب هفته مشخصه....فدریکو مارکتی.. :1:

#28
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
البته اینکه دروازبان های حریف همیشه تو تیم منتخب هستن یه بخشیش به خود دروازبان بر میگرده ، بخش اعظم و اصلیش مهاجم های ما هستن که همش ضربات رو محکم به وسط دروازه میزنن خدایی این چند بازی به ندرت میتونید سیو خوفناکی از دروازبان های حریف به یاد بیارید ، اکثرا سر جاشون وایسادن ، توپ رو مشت کردن

#29
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
مارکتی بازی برگشت فصل قبل رو واقعا استثنایی بازی کرد...چقدر توپ گرفت.اوج هنرش مهاراون ضربه ی 60 متری ویدال بود :np:

 


آقام دلپیرو :cry2:

تصویر



#30
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ولادیمیر پتکوویچ سرمربی تیم لاتزیو ، 23 نفر رو برای جدال فردا شب مقابل یوونتوس برای همراهی تیم در تورین دعوت کرد :

دروازه بان ها : مارکتی ، بیتزاری ، کاریتزو
مدافعین : بیاوا ، کاواندا ، دیاس ، کونکو ، رادو ، کیانی ، استانکویکیوس
هافبک ها : کانا ، لدسما ، اونازی ، ادرسون ، کاندروا ، گونزالس ، بروکی ، هرنانس
مهاجمین : فلوکاری ، کوژاک ، روکی ، زاراته ، کلوزه

همونطور هم که قبلاً اشاره شد ، استفانو مائوری و سناد لولیچ به علت محرومیت قادر به همراهی لاتزیو تو این بازی نیستن.

پتکوویچ هم در مورد بازی مصاحبه کرده گفته : "کلوزه در حال حاضر در شرایط آرمانی خودش قرار نداره ، اون سرما خورده ولی با این حال با تیم تمرین داشته ، ما باید با احتیاط در موردش تصمیم بگیریم."

"یوونتوس مدعی کسب عنوان قهرمانیه ، اما ما توانایی پیروزی در تورین رو داریم. برای رسیدن به این خواسته ما باید همون بازی رو که در برابر رم انجام دادیم ، جلوی یووه هم انجام بدیم با این تفاوت که 30-20 درصد هم بهتر کار کنیم. این تنها راه شکست یوونتوس در تورینه."

#31
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-کونته 24 نفر رو برای بازی فرداشب دعوت کرد: 1 Buffon 2 Lucio 3 Chiellini 4 Caceres 6 Pogba 7 Pepe 8 Marchisio 9 Vucinic 11 De Ceglie 12 Giovinco 15 Barzagli 17 Bendtner 19 Bonucci 20 Padoin 22 Asamoah 23 Vidal 24 Giaccherini 26 Lichtsteiner 27 Quagliarella 30 Storari 32 Matri 33 Isla 34 Rubinho 39 Marrone -په په هست :rainbow:

#32
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

[img width=480 height=480]http://nitv.hostesr.com/img/655c7716a4b3.jpg[/img]



#33
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

Lazio's Killer


دوم ِ می 2011 . هفته ی سی پنجم . نیاز ِ یوونتوس به سه امتیاز برای حضور در لیگ ِ اروپا . استادیوم ِ الیمپیکوی رم و هوای سرد ِ پایتخت . بازی همچنان سر در گرم ، سانتر ِ حسن صالیحمیدزیچ از سمت ِ راست ، توپ پس از عبور از 3 مدافع به په په رسید ، یک گام به جلو ، شوت با پای چپ به سمت ِ مخالف ِ موزلرا .... گل . سکوت در دقیقه ی 87 . تیر ِ اول .

شش ماه و 24 روز بعد ! 26 نوامبر ِ 2011 . یوونتوس ، نو پا . بعد از برگزاری 4 بازی ِ فینال وار ، این بار حضور ِ دوباره مقابل ِ بیانکوچلستی ، 3 امتیاز برای ادامه ی کورس . برای اثبات ِ یووه و ادامه ی راهی که شروعش غیر ِ قابل ِ تصور بود . حمله های متوالی و بازگشت از شماره ی یک . ضد حمله ! پاس ِ در عمق ِ دشمن ِ سابق ِ لاتزیو ، فرار از ماتری ، پاس در عرض از سمت ِ چپ ، یک ضربه با بغل ِ پا . په په ! دقیقه ی 34 . گلی سه امتیازی . گلف باز ِ ما و تیر ِ دوم .

11 آپریل . 4 ماه و 15 روز بعد . بوفون دیواری محکم و حسرت ِ باز کردن ِ دروازه ش برای همه ! در پی ِ خلاصی از کابوسی شش ساله . لاتزیو رقیبی سر سخت . استادیوم ِ خانگی و اولین مهمانی . حمله های متوالی و پایداری ِ مارکتی . پاس های پشت سر ِ هم . دقیقه ی 30 . پیرلو ، نگاهی به پشت ِ دفاع ، پاس ِ بلند ، فرار ِ په په ، یک استپ ِ سینه و یک حرکت ِ آکروباتیک ِ فوق العاده و تسلیم شدن ِ مارکتی . باز لاتزیو ، باز یووه و باز هم گلف باز ِ شماره ی هفت . تیر ِ سوم ، با مکملی از کاپیتان .

اما امروز سیمونه نیست ، همانند ِ 12 هفته ی گذشته . موهبی ست که اسمی از او برای نشستن در کنار ِ 11 مرد ِ نیمکت نشین ِ دیگر دیده می شود .

سیمونه ، تو هستی و یوونتوس و لاتزیو . برای بار ِ چهارم چوب ِ گلف ت را به اسم ِ یوونتوس به دست بگیر .

#34
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
مثل روز روشنه که جووینکو از ابتدا بازی میکنه به همراه کوا . تنها تغییر فقط حضور پوگبا به جای پیرلو هست

#35
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-چند ساعـــت به شروع بازی یوونتــوس - لاتزیــو نمونده که یه آماری از بازی بدم:
همونطور که رضا (ها) گفتنـد از لاتزیو لولیچ و مائـوری و از یوونتــوس پیرلو محروم هستنــد ! دچلیــه هم به علت مصدومیــت این بازی رو از دست داده !

گفته میشــه رادو به جای لولیچ در دفاع چپ قرار بگیره ! همچینین به علت محرومیت مائوری گونزالز مجبور میشه به سمت چپ بره و به جای او بروچی در میانه حضور خواهد داشــت ! احتمال حضور کاندروا در سمت راشست خط هفبک هم میــره !
از یووه هم همونطور که می دونید پوگبا احتمالا جای پیرلو قرار بگیره و ایسلا هم جای لیخ ! با توجه به بازی نکردن ووچینیچ در برابر سن مارینو احتمال حضورش در این دیدار میره !


-بهترین گلزن لاتزیو کلوزه ــه با 7 گل و بهترین گلزن یووه کوالیارلا ــه با 6 گل !
بهترین پاس گل دهنده لاتزیو کاندروا ــه با 4 پاس گل و بهترین پاس گل دهنده یووه آساموا ــه با 4 پاس گل !
میانگین سنی لاتزیو 30.6 و میانگین سنی یووه 26.6 ــه !
لاتزیو از 5 دیدار اخیر 10 امتیاز و یووه از 5 دیدار اخیر 12 امتیاز کسب کردنــد !

#36
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
لاتزیو از 12 بازی این فصلش 7 برد ، 1 تساوی و 4 باخت داره و رده 5 جدول با 22 امتیاز. از 6 بازی خانگی 4 برد 1 تساوی و 1 باخت و از 6 بازی خارج از خونه 3 برد بدون تساوی و 3 باخت . با 19 گل زده از این لحاظ 5 سری آ هستن در کنار فیورنتینا . ولی آمار گل خوردشون اصلا خوب نیست و 17 گل خوردن که در کنار پالرمو(14 جدول) و کالیاری (11جدول) در رتبه نهم . از این 17 گل خورده 7 تا رو تو خونه خوردن و بدترین باختشون مقابل کاتانیا 4-0 و بهترین بردشون هم 3-0 مقابل پسکارا و پالرمو از 12 بازی تو 8 بازی گل زدن و فقط تو هر 4 بازی که باختن نتونستن گلی بزنن . کلا هم 3 بار تونستن دروازشون رو بسته نگه دارن بردهاشون : آتالانتا 0 - 1 ، 3-0 پالرمو ، کیه وو 1- 3 ، 2- 1 سیه نا ، پسکارا 0- 3 ، 3-2 میلان ، 3-2 رم تساوی : 1-1 تورینو باخت هاشون : جنوا 0- 1 جنوا ، ناپولی 3- 0 ، فیورنتینا 2- 0 ، کاتانیا 0- 4 پیش بینی . یوونتوس 2-0 لاتزیو

#37
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


Serie A League 2012-2013 - 13th Week
Saturday - 17 Novamber 2012
Juventus - Lazio
Juventus Arena
TEH 20:30


تصویر تصویر تصویر


Juventus Arena


تصویر


Capacity: 41000


تصویر


http://Match Preview


تصویر


یـوونـتـوسـ - لـاتـزیـو ، حـسـاسـ تـریـنـ جـدال هـفـتـهـ ...


یوونتوس و لاتزیو ، تیم های رده ی اول و پنجم جدول سری آ ، حساس ترین دیدار هفته ی سیزدهم این رقابت ها را برگزار خواهند کرد. یوونتوس پس از شکسته شدن روند شکست ناپذیری های خود در برابر رقیب دیرینه اش اینتر میلان ، موفق شد در هفته ی قبل در یک دیدار پر گل با شش گل از سد پسکارا بگذرد و اکنون آن ها به دنبال دومین پیروزی متوالی خود هستند.

لاتزیوی تحت هدایت پتکوویچ نیز در هفته ی قبل موفق شد رقیب دیرینه ی خود را در دربی شهر رم شکست دهد تا با انگیزه ای مضاعف پا به تورین بگذارد ، آن ها در این دیدار برای کاهش اختلاف 9 امتیازی خود با سیاه و سفید های تورینی تلاش خواهند کرد.

وضـعـیـتــ دو تـیـمـ

با گذشت 12 هفته از رقابت های سری آ ایتالیا ، یوونتوس با 31 امتیاز در رده ی نخست قرار دارد ، نزدیک ترین تعقیب کننده ی آنان ، اینترِ 27 امتیاز است. لاتزیو نیز با کسب 22 امتیاز از 12 دیدار گذشته خود در رده ی پنجم قرار گرفته است.

یووه در هفته قبل به مصاف پسکارا رفت و موفق شد با پیروزی پر گل 6 بر 1 به خانه بازگردد و شکست تلخ خود را در برابر اینترمیلان به فراموشی بسپارد. آرتورو ویدال ، فابیو کوالیارلا (3 بار) ، کوادو آساموا و سباستین جووینکو در این بازی برای یوونتوس گلزنی کردند.

در سمت دیگر ، لاتزیو در یکی از حساس ترین رقابت های این فصل موفق شد با گلزنی آنتونیو کاندروا ، میرسلاو کلوزه و استفانو مائوری با نتیجه 3 بر 2 از رقیب دیرینه ی خود آ.اس. رم بگذرد.

نـبـرد هـایـ پـیـشـیـنـ

یوونتوس و لاتزیو مجموعاً 157 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 77 بار یوونتوس و 41 بار لاتزیو به پیروزی دست پیدا کرده است ، 40 بازی نیز با نتیجه ی تساوی به پایان رسیده است. 10 بازی اخیر دو تیم در سری آ نیز 6 بار به نفع یوونتوس ، 2 بار به نفع یوونتوس و 2 بار نیز با تساوی خاتمه یافته است. در 4 بازی رفت و برگشت دو فصل اخیر دو تیم در سری آ ، همواره یوونتوس برتر میدان بوده است و بیانکونری در این 4 دیدار توانسته هر 12 امتیاز ممکن را کسب کند.

در بازی رفت فصل 2011-2010 سری آ ، یووه با هدایت دل نری موفق شد به لطف گل دقیقه ی 3+90 میلوش کراسیچ لاتزیو را متحمل شکست کند. در بازی برگشت نیز تک گل سیمونه په په در دقایق پایانی بازی باعث پیروزی بیانکونری گردید.

دو بازی فصل گذشته ی این دو تیم نیز با پیروزی یوونتوس پایان یافته است ، بازی رفت یاران آنتونیو کونته موفق شدند با گلزنی سیمونه په په و البته درخشش بی نظیر کاپیتان بوفون از سد محکم ادورادو رجا بگذرند. بازی برگشت دو تیم در یوونتوس آرنا هم با نتیجه 2 بر 1 پایان یافت ، دیداری که سوپر گل الساندرو دل پیرو از روی یک ضربه ی ایستگاهی ناجی یوونتوس شد و این تیم را گامی دیگر به اسکودتو نزدیک تر ساخت.

چـیـنـشـ دو تـیـمـ

جانلوئیجی بوفون ، کاپیتان بیانکونری ، همانند گذشته از دروازه ی یووه مراقبت خواهد کرد ، بارتزالی ، بونوچی و کیه لینی سد محکم خط دفاعی تورینی ها را تشکیل می دهند و در جلوی آن ها ایسلا ، ویدال ، پوگبا - در غیاب آندره ا پیرلو محروم - ، مارکیزیو و آساموا قرار خواهند گرفت و در خط حمله فابیو کوالیارلا آماده ی این روز ها در کنار سباستین جووینکو توپ خواهد زد.

تنها غایب آنتونیو کونته در این بازی آندره ا پیرلو خواهد بود که با کارت زردی که برابر پسکارا دریافت کرد 4 کارته شد. محرومیت پیرلو به منزله ی توفیقی اجباری برای یوونتوس خواهد بود ، مرد فانتزیست یوونتوس پس از چند هفته بازی مداوم فرصت استراحت و آماده شدن برای دیدار حساس چهارشنبه شب یوونتوس در لیگ قهرمانان برابر چلسی انگلستان را خواهد داشت و البته پول پوگبا ، ستاره ی فرانسوی و جوان یوونتوس هم که در چند هفته ی گذشته ب نمایش های جذاب خود نزد هوادارن محبوبیت خاصی پیدا کرده است ، فرصت خودنمایی دارد.

در آن سمت میدان ، ولادیمیر پتکوویچ ، همانند هفته ی گذشته فدریکو مارکتی را در درون دروازه قرار خواهد داد. هر چند نمایش مارکتی در هفته ی قبل و در مقایل رم چندان دلچسب نبود ، اما بعید به نظر می رسد که پتکوویچ به راحتی از کنار مارکتی بگذرد. کونکو ، بیاوا ، دیاس و رادو 4 مدافع لاتزیو در سیستم 1-5-4 خواهند بود. کاندروا ، هرنانس ، لدسما ، بروکی و گونزالس خط هافبک 5 نفره ی این تیم را تشکیل می دهند و به احتمال فراوان ، میریسلاو کلوزه ، مهاجم آلمانی و پایان ناپذیر لاتزیو ، تنها مهاجم این تیم خواهد بود. هر چند به گفته ی پتکوویچ ، کلوزه هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است.

JUVENTUS 3-5-2

BUFFON

BARZAGLI - BONUCCI - CHIELLINI

ISLA - VIDAL - POGBA - MARCHISIO - ASAMOAH

QUAGLIARELLA - GIOVINCO

LAZIO 4-5-1

MARCHETTI

KONKO - BIAVA - DIAS - RADU

CANDREVA - HERNANES - LEDESMA - BROCCHI - GONZALEZ

KLOSE


تصویر


Player to watch out for


تصویر


Fabio Quagliarella


به نظر می رسد فابیو کوالیارلا بار دیگر در حال رسیدن به شرایط آرمانی پیش از مصدومیت خود است. کوالیارلا پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در فصل 2011-2010 در برابر تیم پارما ، هرگز نتوانست فرم همیشگی خود را پیدا کند و اکنون پس از گذشت مدت طولانی از مصدومیت وحشتناکی که گریبانگیر وی شد ، بسیار آماده نشان می دهد. هتریک رویایی او در هفته ی قبل مقابل پسکارا باعث شد تا بار دیگر جایگاهی مستحکم در تفکرات تاکتیکی آنتونیو کونته باز کند و حالا این مهاجم ایتالیایی تصمیم دارد با درخشش در برابر لاتزیو ثابت کند که شاید اون "تاپ پلیر" گمشده ی یووه در خط حمله است ...

http://www.shiaupload.ir/images/20042295659622374494.png


http://www.shiaupload.ir/images/31044673435987906394.jpg


Anderson Hernanes


5 گل و 4 پاس گل آمار خیره کننده هرنانس برزیلی در 11 دیدار گذشته ی خود برای لاتزیو است.عملکرد درخشان او در دربی رم یکی از عوامل پیروزی لاتزیو بود و ولادیمیر پتکوویچ با اتکا به این هافبک ارزشمند می تواند دومین شکست یوونتوس در ورزشگاه جدیدش را رقم بزند. هر چند رویارویی برابر مدافعین مستحکم یوونتوس و فرار از سد آنان کار ساده ای نیست ، اما هرنانس برزیلی در چند دیدار گذشته برابر یوونتوس نشان داده که به خوبی راه عبور از این سد مستحکم را بلد است.

http://www.shiaupload.ir/images/20042295659622374494.png


Prediction


Juventus 2 - 1 Lazio


در یک سو یوونتوس صدر جدولی و در سمت دیگر لاتزیوی پنجم جدولی که با شکست رم در هفته ی قبل با روحیه ای مضاعف به مصاف یوونتوس خواهد آمد. به طور کلی شانس یوونتوس در خانه برای شکست لاتزیو بیشتر خواهد بود ، البته اگر آن ها اشتباهی را که در برابر اینتر مرتکب شدند تکرار نکنند ، سوار شدن بر بازی از همان دقایق ابتدایی و تلاش مضاعف در هر 3 منظقه ی زمین کلید پیروزی یاران کونته خواهد بود ، علاوه بر این نباید آمار بد مردان پتکوویچ در بازی های خارج از خانه را از یاد برد.

#38
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
فصل 1999-2000

هفته 28

تورینو شنبه 1 اپریل 2000
ساعت : 20:30 در ورزشگاه دل الپی


یوونتوس 0 -1 لاتزیو

گل : سیمونه در دقیقه 21 نیمه دوم

ترکیب یوونتوس : 3.4.1.2

فن در سار . اولیانو- فرارا.مونترو. انتونیوکونته.تاکیناردی- داویدز- پسوتو-زیدان-اینتزاگی.الساندرو دلپیرو
نیمکت: رامپولا. تودور.باکینی.اولیسه.کواچویچ.زابروتا.بریندلی.
مربی: کارلو انچلوتی
تعویض ها : رامبروتا به جای تاکی در دقیقه 8 نیمه دوم . بیریندلی جای پسوتو دقیقه 31 نیمه دوم و همچنین کواچویچ به جای کونته در همین دقیقه .
کارت های زرد و قرمز : داویدز- زیدان - فرارا دو اخطار و اخراج از بازی در دقیقه 20 نیمه دوم.

ترکیب لاتزیو: 4.5.1

مارکو بالوتا. نگرو.کوتو.میهایلویچ.پانکارو.کونسه سائو . ورون.المیدا. سیمونه.ندود . سیمونه اینتزاگی
نیمکت.:کونچتی.سنسینی.گوتاردی-بوکسیچ.استانکویچ. راوانلی.لومباردو
مربی : اسون گوران اریکسن
تعویض ها : استانکویچ جای سرجیو کونسه سائو در دقیقه 11 نیمه دوم . لومباردو جای ندود در دقیقه 32 نیمه دوم .و راونای به جای سیمونه اینتزاگی در دقیقه 50 این نیمه
کارت ها : ورون و المیدا .
داور: فارینا (الساندیا)

#39
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
توی اکثر ِ سایت ها ترکیبی که پیش بینی کردن ، همونی هست که محمد کراسیچ گذاشته . خیلی خوبه که به ایزلا انقدر داره اعتماد میشه ، البته اگه این ها صحت داشته باشه .

#40
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
مشکل آنفولانزای ووچینیچ دیشب بدتر شده، و به گفته ی سایت یووه به این بازی نمی رسه. میرکو اردوی تیم رو ترک کرده و پزشکان تیم تلاش خواهند کرد به بازی با چلسی برسوننش.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی