پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سیزدهم سری آ - یوونتوس 0-0 لاتزیو (یادبود پاول ندود)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
139 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

هفته سیزدهم سری آ

تصویر

یوونتوس - لاتزیو

زمان : شنبه ، 27 آبان ماه 1391 ، ساعت 20:30 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا

[spoiler=یادبود پاول ندود]تصویر

درحالی که هم تیمی هایش شماره 11 او را پوشیده بودند برای آخرین بار از تونل ورزشگاه المپیک تورین عبور کرد تا پایان دوره ی یکی از پر داستان ترین بازیکنان فوتبال رقم بخورد.

هواداران بیانکونری یک صدا نام او را فریاد می زدند و بخش قابل توجهی از آن ها در حال اشک ریختن بودند. یووه در حالی 2-0 لاتزیو را شکست داد که ندود یک بار دیگر 8 سال سخت کوشی را در ذهن فوتبال دوستان یاد آور شد. la furia ceca بعد از 327 بازی برای یوونتوس در مقابل تیم سابق خود که سال 2001 آن جا را به مقصد تورین ترک کرد بازی کرد و با یک دوندگی کلاسیک پاس گلی نیز به یاکوینتا داد. موقعیت های گل زیادی داشت که موفق نشد کار خود را با گل زنی تمام کند، تا در انتها یک دوران ورزشی باشکوه را جشن بگیرد.

قطعا این پایان یک عصر در یوونتوس است. یکی از Old guard یووه در میان طرفداران تیم خود آخرین بازی خودش را می کرد و فریاد تیفوسی های که اسمش رو فریاد می زدند تا دقیقه 84 به طور مداوم ادامه داشت تا پاول ندود در آغوش و ازدحام هم تیمی هاش تعویض شد. اما تاثیر پاول ندود خیلی بیشتر از بازی خوب انجام دادن در زمین بود.

هیچکس به اندازه ندود هفته به هفته با سخت کوشی بازی نمی کرد. خصوصا برای تیمی که در حال جوان شدن بود ندود بهترین فرد برای الگو گرفتن و رهبریت این تعویض نسل بود. دوندگی های خستگی ناپذیر و شرایط فیزیکی او تعهدی برای فداکاری او بود. تعجبی نیست که به نظر می رسید او همه جای زمین هست، چون حقیقت این است که...خوب...براستی همه جای زمین بود !

ندود این فصل از نظر دقایق بازی دومین بازیکن یوونتوس بود در حالی که با 36 سال سن مسن ترین بازیکن تیم بود که در ترکیب ثابت تیم حضور داشت. فرار های ندود از سمت چپ زمین از کلاسیک های فوتبال بود، شوت های انفجاری پای راست و چپش در کمتر بازیکن فوتبالی دیده می شود، اگر اصلا در بازیکنی دیده شود.

بهرحال، در کنار استعداد طلایی و خدادادی او این شخصیت ندود بود که به خوبی از او یک بازیکن کامل ساخت. وقتی یوونتوس به سری بی رفت ندود می توانست در هر باشگاهی که بخواهد بازی کند. اما با یوونتوس به سری بی رفت و در سری بی مبارزه کرد تا تیمش را به سری آ بازگرداند عوض اینکه به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

خیلی ها رفتند، ولی ندود که یوونتوس خیلی چیزها به او داده بود در تاریکترین روزهای باشگاهش با این تیم ماند تا دوباره افتخار را به بیانکونری برگرداند. اگر هواداران یوونتوس با وجود تمام ویژگی های ندود به یک دلیل دیگه برای عاشق ندود شدن نیاز داشتند، آن با وفاداری ندود کامل شد. او با پشتکار زیاد کمک کرد تا یوونتوس به سری آ باز گردد، و بعد نیز کمک کرد تا باز به لیگ قهرمانان برسند.

در آخرین بازی لیگ قهرمانانی که انجام داد با چشم گریان زمین را ترک کرد. نه به خاطر اینکه باختند، نه به خاطر اینکه تنها بعد از 12 دقیقه مجبور شد به خاطر مصدومیت از زمین خارج شود. بلکه به خاطر اینکه نمی توانست تیمی که عاشق آن است را کمک کند تا به مرحله بعد برود. اگر می توانست بازی کند، حتما در زمین می ماند و ترسی از درد کشیدن نداشت، این مرد حتی دقایقی را با تحمل درد در زمین بازی کرد. اگر این نمی تواند همه چیز را در مورد او بگوید، نمی دانم پس چه چیزی می تواند !

هنوز یک جام در کلسیون افتخاراتش کم است،لیگ قهرمانان که در سال 2003 فینال آن را به خاطر کارت زردی که مقابل رئال مادرید گرفت از دست داد.جامی که هیچوقت فرصت نکرد دوباره برای گرفتنش تلاش کند.اما خیلی احساس بدی پیدا نکنید، افتخارات او با یوونتوس گویای همه چیز است : توپ طلای 2003 ، بهترین بازیکن سری آ، بهترین بازیکن خارجی سری آ،5 قهرمانی سری آ (که دوتای آن حذف شد) و 2 قهرمانی جام حذفی.


"بعد از این بازی، من می توانم دیگر از دویدن بایستم.اما با وجدانی راحت می ایستم.چون در این سالها کارهای بزرگی با هم کردیم"

بله بالاخره فرصت این رسیده که استراحت کنی، ولی پاول، واقعا باور اینکه تو روزی از دویدن بایستی سخت است.

با تشکر از نوشته های رضا (327) : http://bianconeri.ir...79.0;msg=292870[/spoiler]

[spoiler=لاین آپ دو تیم][img width=480 height=529]http://albiazzurro.persiangig.com/image/General%20Game%20Stats%20Chart/Juventus%200-0%20Lazio%20%281%29.jpg[/img][/spoiler]

[spoiler=آمار بازی][img width=480 height=202]http://albiazzurro.persiangig.com/image/General Game Stats Chart/Juventus%200-0%20Lazio%20%282%29.jpg[/img][/spoiler]



#2
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-یووه و لاتزیو 158 بار با هم بازی کردن که 77 برد حاصل کار یووه بوده! اگر بخواهیم ریز تر بشیم توی آمار یووه تا حالا 68 بار توی خونه در رقابت های سری آ با لاتزیو بازی کرده که 43 بار تونسته لاتزیو رو ببره!

-بهترین گلزن تاریخ بازی های دو تیم الکس کبیر هست که 14 گل زده 5 دیداری که در برابر لاتزیو حضور داشته!جالب اینه که الکس هم به بیشترین تیمی که گل زده همین لاتزیو بوده! ویلیام گابتو هم با شش دیدار رکورد داره بیشترین حضور یک یوونتوسی در برابر لاتزیو هست!

- در 10 بازی اخیر دو تیم یووه شش برد به دست آورده که بهترینشون مربوط میشه به سال 2009 که دو تا برد 2-0 به دست آوردن! آخرین بازی دو تیم هم شاید یکی از خاطره انگیزترین بازی ها برای هواداران یووه و مخصوصا الکس بود! همون دیدار 2-1 که الکس ناجی شد و مارکتی که اون روز ستاره تیمشون بود مغلوب کرد! همون بازیی که الان گفتم خودتون حتما یادتون اومد و گلهاش رو توی هاردتون دارید! توی اون بازی همونطور که یادتونه په په با یه برگردون یووه رو پیش انداخت. چند گل هم واقعا توی نیمه اول نزدیم تا اینکه روی یه ضد حمله مایوری دروازه بوفون رو باز کرد! نیمه دوم هرچی زدیم به در بسته خوردیم تا اینکه کاپیتان کبیر وارد بازی شد و آخرین گل ضربه آزادش رو برای یووه زد! شاید اگر اون بازی مسلوی می شد الان 29 اسکودتو داشتیم! :1:

-خود لاتزیو تا اینجای فصل رتبه 5 جدول رو اختیار داره با 19 امتیاز و 1 بازی کمتر نسبت به یووه! امیدوارم امشب بتونه رم رو متوقف کنه! :1:

-همونطور که دیشب بچه ها گفتن پیرلو رو این بازی در اختیار نداریم و احتمالا پوگبا فیکس خواهد بود! خودم به شخصه دوست دارم مارونه جای پیرلو باشه و پوگبا جای ویدال یا مارکیزیو. به نظرم این ترکیب ایداه آلی باشه برای این بازی :1:


Buffon

Bazagli- Lucio - Chiellini

Licht - Vidal - Pogba - Marrone - Cacares

Matri - Vucinic


-لاتزیو تونست رم رو 3-2 ببره! حالا با این حساب با انگیزه فوق العاده یی به سراغ یووه میاد! فرم اخیر لاتزیو توی تمام مسابقات اینطوری بوده = W-W-L-D-L
توی پیش بینی ها یه نگاهی انداختم نتیجه 2-0 به سود یووه بیشترین انتخاب رو داشته!

#3
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
خب لاتزیو درسته که رم رو برد اما مائوری اخراج شد و 4 تا بازیکنش کارت زرد گرفتن که نمیدونم محرو شدن واسه ی این بازی یا نه

#4
rezai7

rezai7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 115 ارسال
یوونتوس باید این بازی رو ببره لاتزیو هرچقدر که روحیه داشته باشه یوونتوس اتش پیروزیش بیشتره از وقتی که به تیم آشغال اینتر باختیم یووه بهتر بازی میکنه مخصوصا مهاجمها :nish:

#5
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
الان داشتم آمار کارت های دوتیم رو نگاه میکردم آندرا پیرلو بهمراه ویدال و بونوچی 4 تا کارت زرد دارند پس چطور میگید پیرلو محرومه ؟ مگه قانون 5 کارت زرد نیست؟ بازیهایی که پیرلو کارت گرفته جنوا بلونیا اینتر پسکارا نکته بعدی اینکه میرو کلوزه هم با کارتی که دیروز گرفت 5 کارته شد و محرومه دیگه :1: :fp:

#6
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
سلام ، مرسی تو خوبی رضا ؟ ( جواب SMS ) :1: پارسال که 4 کارت ِ زرد بود که 3 تا بازی ویدال محروم بود توی 3 تا مقطع (10 تا زرد و یه قرمز ) ، حالا امسال نمیدونم قانون عوض شده یا نه ! وقتی هم که پیرلو کارت گرفت زیر نویس نشد که بازی ِ بعد رو محروم ئه ! اگه قانون عوض نشده باشه که همون 4 تا کارت ِ زرد ئه .

#7
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

سلام ، مرسی تو خوبی رضا ؟ ( جواب SMS ) :1:

پارسال که 4 کارت ِ زرد بود که 3 تا بازی ویدال محروم بود توی 3 تا مقطع (10 تا زرد و یه قرمز ) ، حالا امسال نمیدونم قانون عوض شده یا نه !

وقتی هم که پیرلو کارت گرفت زیر نویس نشد که بازی ِ بعد رو محروم ئه ! اگه قانون عوض نشده باشه که همون 4 تا کارت ِ زرد ئه .


فدات :1:

خوب اگه قانون 4 کارت زرد باشه بونوچی و ویدالم محروم میشن

اون طرفم چندتا 4 کارته هست که یکیش مائوری بود که اخراج شد

کلوزه هم الان دیدم بازی با کاتانیا اصلا تو لیست نبود و احیانا محروم بود و پنجمین کارت زرد این فصلشم دیروز گرفت

#8
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

فدات :1:

خوب اگه قانون 4 کارت زرد باشه بونوچی و ویدالم محروم میشن

اون طرفم چندتا 4 کارته هست که یکیش مائوری بود که اخراج شد

کلوزه هم الان دیدم بازی با کاتانیا اصلا تو لیست نبود و احیانا محروم بود و پنجمین کارت زرد این فصلشم دیروز گرفت


خب اونا هم محروم شدند وقتی 4 کارته شدند :1: مثلا ویدال 4 کارته هست، ولی بازی پسکارا که چهارمی رو نگرفت.

#9
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

خب اونا هم محروم شدند وقتی 4 کارته شدند :1: مثلا ویدال 4 کارته هست، ولی بازی پسکارا که چهارمی رو نگرفت.


اینم حرفیه :1: :fp:

خب کیلینی هم سه کارته س کارت بگیره بازی بعد محرومه :fp:

سناد لولیج :fp: هم محرومه

#10
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
آقا پيرلو بازي با لاتزيو محرومه اصلا واسه همين تعويضش نكرد ، چون به هر حال بازي با لاتزيو استراحت ميكنه yes1

#11
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
درسته ایزلا داره خوب بازی می کنه اما من به شدت دلم برای استفان تنگ شده کاشک می شد هر 2 بازی می کردند واقعا استفان یا تصعب و فوق العاده بازی می کنه امیدورام مقابل تیم سابقش تو ترکیب اصلی باشه ---------------------------- یاد بازی برگشت یووه لاتزیو بخیر چه کاشته ای زد الکس فردا 1000 بار نگاش کردن فوق العاده بود چقد چسبید

#12
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-یکی از بهترین بازیکنهای لاتزیوی این فصل شماره 8 برزیلیشون بوده!
هرنانس 28 ساله!
تصویر
توی 10 بازی که این فصل در سری آ برای لاتزیو انجام داده 5 گل زده و سه پاس گل داده و در دو بازی هم بهترین بازیکن زمین شده! پستش هافبک وسط و هافبک تهاجمیه! 85 درصد از پاس هاش صحیح بوده و به طور میانگین نمره 7.9 رو به دست آورده!!
توی لیگ اروپا هم سه بازی کرده که توی بازی با پاناتیناکوس با اینکه گل نزد و پاس گل هم نداد اما بهترین بازیکن زمین شناخته شد!
بیشتر توی پست هافبک وسط بازی می کنه و علاقه به دریبل کردن داره! معمولا هم خطا میکنه و بیشتر با پاسکاری های کوتاه بازی می کنه. در بازی قبلی مقابل رم هم یک پاس گل داد. یکبار هم توی این فصل اخراج شده-بازی با فیورنتینا که لاتزیو 2-0 باخت-.
به قول معروف شاید Player To Watch لاتزیو توی این بازی باشه به نظرم! :1:

#13
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

-یکی از بهترین بازیکنهای لاتزیوی این فصل شماره 8 برزیلیشون بوده!
هرنانس 28 ساله!
تصویر
توی 10 بازی که این فصل در سری آ برای لاتزیو انجام داده 5 گل زده و سه پاس گل داده و در دو بازی هم بهترین بازیکن زمین شده! پستش هافبک وسط و هافبک تهاجمیه! 85 درصد از پاس هاش صحیح بوده و به طور میانگین نمره 7.9 رو به دست آورده!!
توی لیگ اروپا هم سه بازی کرده که توی بازی با پاناتیناکوس با اینکه گل نزد و پاس گل هم نداد اما بهترین بازیکن زمین شناخته شد!
بیشتر توی پست هافبک وسط بازی می کنه و علاقه به دریبل کردن داره! معمولا هم خطا میکنه و بیشتر با پاسکاری های کوتاه بازی می کنه. در بازی قبلی مقابل رم هم یک پاس گل داد. یکبار هم توی این فصل اخراج شده-بازی با فیورنتینا که لاتزیو 2-0 باخت-.
به قول معروف شاید Player To Watch لاتزیو توی این بازی باشه به نظرم! :1:



هرنانس فصل های پیش هم بهترین بازی های زندگیش رو جلوی یووه و اینتر انجام داد :1:

#14
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
هرناندز اول فصل فوق العاده بود اما الان کاندروا خیلی خوب بازی می کنه و هرناندز رفت زیر سایش چه طور ما این بازیکن رو به راحتی از دست دادیم؟ شوت هایی خیلی خوبی داره ما هم پتانسیل گل خوردن از شوت های پشت محوطه جریمه رو داریم

#15
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

هرناندز اول فصل فوق العاده بود
اما الان کاندروا خیلی خوب بازی می کنه و هرناندز رفت زیر سایش
چه طور ما این بازیکن رو به راحتی از دست دادیم؟
شوت هایی خیلی خوبی داره ما هم پتانسیل گل خوردن از شوت های پشت محوطه جریمه رو داریم


تک تک باید بگی :1: هرناندز و هرناندس اشتیباهه! :1: هرنانس هست اسم این بازیکن! Hernanes!!!


ویرایش: در مورد کاندروا باهات موافقم.زمانی که در یووه بود حتی یه دوره به تیم ملی هم دعوت شد اما نمیدونم چی شد که یووه نخواستش.البته یه مقدار هم اودینزه بد قلقی کرد سر ِ انتقالش به یووه :np: بعد از یووه حتی به چزنا هم رفت و من فکر میکردم درست مثل دِ آگوستینو * کارش تموم شده اس ولی با قابلیت های بالاش به سطح اول برگشت.


*یهو یاد دِ آگوستینو افتادم :np: سال 2009 یووه خیلی دنبالش بود که بخردش ولی اودینزه خیلی دندون گردی کرد و این بازیکن رو به یووه نداد.الان در سیه نا ( :np:) توپ میزنه.همون سال 2009 انصافا کیفیت خوبی داشت ولی خب اودینزه نداد و یووه هم (شاید از سر ِ لج) رفت ملو ی روانی رو با قیمت بالاتر از قیمت پیشنهادی اودینزه بابت دِ آگوستینو از فیوره خرید :np: (که ای کاش اون 26 میلیون که پای ملو رفت رو تبدیل به علوفه میکردن و میدادن به دام و طیور تورین،اونجوری سودش بیشتر بود!)

#16
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

تک تک باید بگی :1: هرناندز و هرناندس اشتیباهه! :1: هرنانس هست اسم این بازیکن! Hernanes!!!

اره سوتی دادم
قبلا هم دقیقا یک جای دیگه همین سوتی رو داده بودم :fp:

#17
firooz.j

firooz.j

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 4 ارسال
لاتزیو هر چقدر هم قوی باشه باید جلو یووه تعظیم کنه :2qcmh45: به امید قهرمانی یووه در اروپا و جهان :nish: :2:

#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
اسكاي هم خبر از تمرين امروز صبح ميرو كلوزه با لاتزيو داده و اينكه اين بازيكن بدون هيچ مشكلي آماده بازي مقابل يوونتوس خواهد بود

#19
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
تصویر


دانیله اورساتو متولد 75 ، مونتکیو (ویچنتزا)
شغل: متخصص برق


از بهترین داوران سری ا ، این فصل 6 بازی قضاوت کرده 152 بار سوت زده ، پنالتی نگرفته و 30 کارت زرد داده ، میانگین امتیاز 5.72
از 2010 امده تو سری ا و داور بین المللی هم شده


+ عکس هم مربوط به بازی یووه اینتر میشه که تیفوس ها کاغذ گوله کردن زدن بهش :1:

#20
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21185 ارسال
- لاتزیو سالهاست که اصلا تیم موفقی نبودند جلوی ما، حتی پارسال هم که تیم خوبی رو داشتند در هر دو بازی ما تیم برتر زمین بودیم، ولی کلا تیم چغری هستند و بازیکن های خوب و خطرناکی دارند؛ کلوزه، هرنانس و کاندروای این هفته های اخیر از بازیکنهای تاثیر گذارشون به حساب میان. گفته میشه با توجه به بازی قابل قبول ایزلا و کوالیارلا در هفته قبل، در این بازی هم مهره اصلی تیم هستند، ضمن اینکه در نبود پیرلو، پوگبا به عنوان هافبک اصلی تیم در ترکیب قرار میگیره. ترکیب پیش بینی شده : بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیه لینی - ایزلا - ویدال - پوگبا - مارکیزیو - آساموآ - ووچینیچ - کوالیارلا. هر چند برای من سخته قبول اینکه کونته از جوونیکوی محبوبش به همین راحتی ها بگذره :nish:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی