پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته یازدهم سری آ - یوونتوس 1-3 اینتر (یادبود گائتانو شیره آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
245 پاسخ برای این موضوع

#201
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
نیمه ی اول اگه موقعیت هامون گل میشد الان داشتیم با خوشحالی حرف میزدیم... به هر حال نشد و توی نیمه ی دوم بعد از اون پنالتی احمقانه که هم داور میتونست نده هم مارکیزیو میتونست خطا نکنه گل خوردیم و حمله هامون شروع شد...اما حمله ها با پاسهای اشتباه شروع شد ما 2تا گلی که خوردیم روی توپ لو دادن وسط زمین بود.مربی اینتر حتی به مساوی راضی شده بود چون مهاجم کشید بیرون و هافبک آورد و دفاع رو چهار نفره کرد...ولی خب.. به هر حال باختیم باخت جزئیی از زندگیه تا آدم به خودش بیادو بدونه همیشه بهترینها هم اشتباه میکنن. اما هیچ چیزی از قهرمان سری آ کم نشد از چهارشنبه دوباره پیروزی ها شروع میشه دو باره شکست ناپذیری ها شروع میشه.این همون تیمی هست که 50 بازی نباخت. پس بازم میتونه نبازه. یه دانش آموزه خوب هم همیشه 20 نمیگیره همه ی درساشو :1: ما این فصل خیلی بهتر و راحت تر از فصل قبل قهرمان سری آ میشیم چون به مراتب از پارسال بهتریم، فقط به نظرم بعضی بازیکنا مثل مارکیزیو و ویدال احتیاج به ریکاوری دارن، ریکاوریه روحی. کونته مربیه بزرگیه و میتونه تیم رو از این شرایط بیرون بیاره و از لحاظ فکری آماده کنه. ما بازیهای بزرگه دیگه ای هم داریم که باید به اونا فکر کنیم بعد از بردن اونا شرایط دوباره نرمال میشه...بردن چلسی، میلان، لاتزیو...همینطور که همیشه بردیم. به قوله بصیر "با یه برد و یه قهرمانی يوونتوسي نشدیم که بخوايم با یه شکست تازه اونم بعد از 50 بازی نا امید بشیم زنده باد یوونتوس / Forza Juve" ما همچنان اولیم و می مونیم :smile:

#202
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال
من خودم رو برای باخت مقابل ناپولی اماده کرده بودم حاضر بودم اول فصل به اودینه میباختیم و یا به فیوره و یا هر تیمه دیگه ای اما اخه چرا به اینتر این هم تیم بود که ما بهش باختیم ملت میبازن ما هم میبازیم!!!!!!!! آخه چی بگم رضا یه مقاله از یه روزنامه نگار گذاشته بود که توش گفته بود یووه به یه تیم کوچیک و ضعیف میبازه نه یه یه تیم بزرگ و قوی الان این تیم کوچیک و ضعیف بود یا قوی؟! :hmm: فقط اگه جووینکو دم دستم بود یه حالی بهش میدادم :111: اعصاب نمونده واسه آدم مسی قدش کوتاهه یا از نبوغش استفاده میکنه میره تو محوطه جریمه گل میزنه یا اگه گل هم نزنه خطا پشت محوطه میگیره یا پنالتی یعنی اینقدر میدونه کی خودش رو بندازه زمین تا داور خطا اعلام کنه اما این بشر اول میذاره توپ رو از دستش در بیارن بعد خودشو میندازه زمین به امید خطا :102: بعد از این مهم ترین دلیل باخت رو تعویض عجیب بنتر میدونم بیشتر از این در مورد السیو نمیگم شاید باید منتظر بازگشت کاررا به عنوان سرمربی باشیم :np:

#203
nicola

nicola

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 263 ارسال
الان همه بچه ها دارن می گن جووینکو افتضاح بود! حداقل داشت تلاش خودش رو می کرد، خوب به دفاع می زد ولی خوب از لحاظ قدرت بدنی خیلی مشکل داشت ولی با تمام توان بازی کرد.خوب یا بد توانش همینه دیگه. ولی مارکیزیو چی ؟ دو تا موقعیت تک به تک رو خراب کرد عیب نداره خطا پنالتی بی موردی انجام داد و... :fp: ویدال توپ رو لو داد گل دوم رو انتر زد :fp: پیرلو یکبار توپ رو بدجایی لو داد که بازیکنای انتر نتونستند استفاده کنن :fp: کیلینی هم کاری مشابه کار هافبک هامون رو مرتکب شد.!! و... اگه قرار باشه بگیم کی بد بود خیلی ها بدتر از جووینکو تو زمین بودن اینقدر به این بنده خدا فحش ندید :nish: حالا این رسانه ملی هم تا اخر هفته همش تو اخبار ورزشی میگه یووه باخت :62:

#204
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
دیشب حوصله نداشتم کامنت بدم وقتی میلیتو گل دوم رو زد اشک تو چشمام اومد آدم اعصابش خراب میشه هر شب آدم میشماره چند بازی هست که نباختیم خلاصه احساس میکنم یه خلاء تو وجودم هست.ولی نمیدونم بعضی ها فقط واسه یووه بی مرام هستند یا همیشه اینجوری هستند آخه 49 بازی بدون باخت بودن مگه آسونه آفرین به طرفدارا که آخر بازی تیم رو تشویق کردن باید به افتخار این تیم کلاهمون رو از سر برداریم نمیخوام شعار بدم ولی کار کونته فوقالعاده بوده بینظیر بوده حالا با یه باخت که اونم به خاطر رو فرم نبودن بازیکن ها بود باید کادر فنی رو زیر سوال ببریم یه سوال از دوستان دارم مگه با همین سیستم ما چلسی رو تو لندن تحقیر نکردیم قول میدم کونته از ما خیلی بیشتر میفهمه میدونه چه سیستمی به تیمش میاد این باخت خوب موقعی به دست اومد خوشحال باشید که طرفدار تیمی هستید که کل ایتالیا میخوان بکوبنش ولی هر چقدر میکوبن این تیمو قوی تر از قبل میشه فورزا یووه.................

#205
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
کاش زودتر میگفتی ما تا سحر منتظر بودیم :fp: :1:

#206
rezai7

rezai7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 115 ارسال

خوب بالاخره یوونتوس هم بعد از 49 بازی بدون باخت طعم شکست رو چشید ,باید بگم قرار نبوده یووه تا آخر دنیا بدون شکست باقی بمونه !!! درسته که تیم قدرتمندی هست و توی ایتالیا بدون رقیبه و ازش انتظار شکست مقابل تیمی مثل اینتر که همیشه مقابل یووه بازنده بوده نمیرفت اما چه میشه کرد دیگه فوتباله ... یه عمر یووه تیمهای میلانی رو تحقیر کرده حالا یه بارم اینتر ببره ناز شستشون. اما اینو هم بدونید که بازی برگشتی هم هست و یووه با بازگشت کنته در بازی برگشت مثل فصل پیش اینتر رو از صفحه لیگ محو خواهد کرد و همینجا قول میدم بازم یوونتوس کبیر قهرمان کالچو میشه :rose:



#207
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال

کاش زودتر میگفتی ما تا سحر منتظر بودیم :fp: :1:

شما لطف داری دوست عزیز

#208
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
دیشب حتی توان ِ نفس کشیدن در من نمونده بود و باز راضی ام از اینکه نیومدم و در مورد ِ بازی حرفی بزنم . این بازی از چه تیمی بود ؟ از تیمی مثل ِ یوونتوس که بازی ِ 3-1 باخته تو سن پائولی رو 3-3 کنه یا یوونتوسی که بازی ِ 2-0 باخته رو تو استمفوردبریج 2-2 کنه ؟ این همون یوونتوس بود ؟ یوونتوس باید با این حال که باخته جواب ِ گل ِ آفسایدش رو بده و بازیکن اخراج نشده اش رو ؟ یوونتوسی که بهترین مالکیت ِ توپ تو کل ِ اروپا رو داره ، چرا نباید بتونه پاس ِ چهارم رو به 5 برسونه ؟! این یوونتوسی بود که ما میشناختیم ؟ الآن وقت ِ این بازی بود ؟ اینتر با ضد ِ سیستم ِ 3-5-2 به زمین میاد و مربی ِ یوونتوس این رو می بینه و حتی وقتی داره تعویض می کنه ، تو باد ِ همون 1 گل می خوابه و تغییر ِ سیستم نمیده . شمایی که مربی هستی و میخوای فرگوسن بشی ، نمیدونی که تیمت وسط ِ زمین رو کامل از دست داده ؟ نمی بینی که زانتی همه جوره ِ سمت ِ چپت رو بسته ؟ نمی بینی که بعد از 2 تا تک به تکی که مارکیزیو مثل ِ فوتبال ِ استریت میاد خراب می کنه ، دیگه نمیتونی تو عمق پاس بدی ؟ پس چرا این سیستم ِ بد مصب رو عوض نمی کنی ؟ تازه دقیقه ی 80 یادت میافته که باید جلوی اینتر آینه کنی ؟ بازی ِ بولونیا و کاتانیا و سیه نا و ... بد بازی کردی و بردی ، اما این دیگه اینتره . معلومه که وقتی 10 بار وسط ِ زمین توپ رو لو بدی ، بار یازدهمش گل میشه . حتی اگه اینتر هم نبود ما رو می برد . این همه اشتباه از کجا میاد ؟ چرا یه بازیکن در حالی که میتونه تیم رو همون 10 دقیقه ی اول برنده ی بازی کنه ، میاد از رو شکم سیری ضربه میزنه ، انگار که تو کوچشون داره استریت بازی می کنه ؟! فکر ِ بازیکنت خرابه . تو فکر ِ بازیکنت رو وقتی خراب می کنی که میای جلوی نوردشلند به بازیکنات استراحت میدی اونوقت بازیکنت خودش رو از قبل برنده میدونه در حالی که دقیقه ی 80 واسه مساوی کردن له له می زنه . این طرز ِ فکری هست که تو واسه بازیکنت درست کردی . وقتی یکی مث ِ ووچینیج میاد و بازی رو به یه جاییش هم حساب نمی کنه و وقتی بهش پاس میدن ، صدای اون همه تماشاگر و هم تیمی هاش رو دایورت می کنه و بر نمی گرده حتی به توپ نگاه کنه ، شما فکر می کنید این تیم میتونه برنده شه ؟ تیم فکرش مریضه . یکی مث ِ جووینکو میاد زیر ِ پای یه آدم ِ 40 ساله له میشه ، حالا میان میگن الکس و بردیم واسه تون یکی بهترش رو آوردیم . آناناس ! هر چی بوده تموم شده . وقت ِ این باخت الآن نبود . ای کاش همون بازی ِ برگشت با سیه نا فصل ِ پیش توپشون دقیقه ی 90 تو گل می رفت و بازی رو می باختیم که الآن اینطوری نشه . امیدوارم این بازی یه توفیق ِ اجباری باشه که تیم از این به بعد برای بردن به زمین بیاد نه برای نباختن .

#209
rezai7

rezai7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 115 ارسال
اگه السیو پوگبا رو میزاشت مهاجم از این بنتنر بهتر بازی میکرد :fp:

#210
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
کاش دیشب را کسی پنهان کند ! پس از بازی اینقدر اعصابم خورد بود و سرم درد میکرد که PC از پشت با دکمه Power خاموش کردم و خوابیدم. واقعا نمیتوتم درک کنم که چرا دیشب باختیم ! ما که خیلی خوب بازی میکردیم اصلا خلعی در بازیمون دیده نمیشد ! پنالتی که گرفته شد من نمیدونم چیش پنالتی بود ! کدوم پنالتی در دنیا اینجوری گرفته میشه که ه کارت زردی به کسی داده میشه نه قرمز ! نه تذکری به کسی داده میشه نه دعوا میشه !

مدافعان به غایت افتضاح بودند ، سر چند صحنه باید گل میخوردیم ، یه بار نیمه اول اشتباه ویدال ، بعد دوباره اشتباه پیرلو ، قبل از گل دوم اینتر یه اشتباه رخ داد که کاسرس فوق العاده توپ از جلوی پای کامبیاسو رد کرد ولی بالاخره گل و خردیم و در عد 49 متوقف شدیم ولی هنوز در صدریم ، اینتر استراماچونی هر چی باشه در حد قهرمانی نیست اگر 100 بار دیگه هم یوونتوس و بزنه ثبات نداره ! این تازه هفته یازدهم بود ثبات در نیم فصل دوم و بوران رقابت ها مشخص میشه ولی ما مطمئنیم که تیممون ثبات داره چون امتحانش و پس داده !

یادم میاد دو سال پیش در چنین حالتی وقتی یوونتوس فرارا اینتر مورینیو و در تورین 2-1 شکست داد ، اینتر هم در چنین وضعیتی بود در لیگ قهرمانان وضعیتش خیلی افتضاح بود و در سری آ قابل قبول ، چهارشنبه همون هفته اینتر با رابین کازان داشت و یکشنبش دربی ایتالیا به یوونتوس باخته بود ، جولیو سزار یه صحبت قشنگی کرد :

صحبت های جولیو سزار :
- با این حال نظر مربی این بود که هیچ گله ای برای باخت در این بازی نیست و بهتره به بازی روبین کازان فکر کنید که مثل یک فینال برای ماست.


منم الآن همین فکر و میکنم ما الآن صدرنشینیم و اینترم در حدی نیست که بتونه صدر و از یوونتوس بگیره باید به بازی با نورشلند فکر کرد که مثل یک فینال میمونه اگر باخت به اینتر نتونه جلوی یوونتوس بگیره حذف از لیگ قهرمانان %100 میتونه این کار و بکنه ، کونته کمتر از مورینیو نیست من بهش اعتماد و اعتقاد دارم و میدونم که تیم درست میشه ، منتظرم یه خبری راجع به دیشب از کونته منتشر بشه.

فردا باید جواب خیلی ها رو بدم ، چی باید بگم !؟ جز اینکه درسته 49 بازی نباختیم و به اینتر در تورین باختیم ولی مهم اینکه هنوز صدریم و امسال هم قهرمان سری آ میشیم.

YOU'LL NEVER WALK ALONE JUVENTUS



#211
TIFOSI DELLA JUVE

TIFOSI DELLA JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 829 ارسال
به جز اون لحظات اولیه بعد از بازی ، خیلی هم از شکستِ شکست ناپذیری یووه ناراحت نشدم . به این فکر میکنم که این تیم میتونست ساله گذشته در برابر میلان ببازه ، میتونست در سن پائولی تحقیر بشه و خیلی فرصت های دیگه ای که میتونست زودتر از این یوونتوس رو با شکست مواجه بکنه . همین 49 بازی بدون شکست و یک فصل قهرمان شدن بدون حتی یک لغرش به اندازه کافی برای ما و یوونتوس غرور و افتخار کسب کرده . اگر دنبال شکست رکورد میلان بودیم باید بگم الحق و الانصاف که میلانِ رویاییِ کاپلو با اون بازیکنان و با اون نسل از فوتبال که هر تیمی در سری آ برای خودش یک نمونه بحساب میومد واقعاً به معنای واقعی کلمه استثنا بود و من شخصاً میگم «عدالتِ فوتبال نبود» که حتی این یوونتوس با همه شایستگی هاش بتونه رکورد اون میلان افسانه ای رو بزنه . شاید تنها تلخی باخت یوونتوس که هنوز هم زیر زبونم هست شکست از نفرت انگیز ترین تیم تاریخ فوتبال باشه و الا خود باختن اونقدر برام غیر قابل هضم نیست . سوای از همه مسائل تاکتیکی [ضعف های تاکتیکی در واقع]، باید بگم چیزی که بیش از همه ساختار یوونتوس رو در این بازی از هم پاشید چیزی جز گل ثانیه 19 نبود . در نگاه اول حتی خود من هم با این شروع رویایی پیش بینی ـه یک «یوونتوس-رم» رو میکردم اما هرچی از بازی گذشت بیشتر از این مسئله ناراحت شدم که یووه چرا اینقدر زود به گل رسید . شاید اکثر شما هم مثل من به این نکته توجه کرده باشید که یوونتوس امسال هیچ‌وقت صلابت یوونتوس سال گذشته رو نداشته . تیمی که هر بازی بیش از 60% مالکیت توپ داشت و پاس های پی در پی و جا عوض کردن های منظم به خط هافبک حریف اجازه خود نمایی نمیداد . ریز و درشت هم نداشت ؛ یوونتوس تا جایی که میتونست هر تیمی رو تحت فشار قرار میداد . اگر میلان بود این تحت فشار قرار دادن مثلاً میشد 50 یا 60 دقیقه از کل بازی اگر تیم ضعیف تر بود این نسبت بزرگتر میشد ولی همیشه و به مقدار زیادی وجود داشت . اما یوونتوس ورژنِ بدون کونته نمیتونه خودش رو مثل گذشته به حریف دیکته کنه . برای چی یوونتوس در خانه وقتی بازی رو با گل شروع میکنه باید اینقدر کمربند خط میانیش رو عقب نگه داره که به حریف حتی فرصت طرح ریزی حمله بده ؟ کافیه این بازی رو با بازی سال گذشته همین تیم در یوونتوس آرنا مقایسه کنید . اون فشار و اون انسجام تیمی هیچ‌وقت در این بازی نبود . مسائل داوری هم که همیشه وجود داشته و داره . چه اون زمانی که آدریانو با دست به میلان گل میزد ، چه حالا که ما گل آفساید میزنیم و چه وقتی که داور معلوم نشد برای چی پنالتی اعلام کرد . در واقع خود داور هم نه ، اون کمک پشت دروازه که ظاهراً حسابی از شی ای که بهش پرتاب شده بود وحشت کرده بود اون پنالتی رو گرفت وگرنه فکر نمیکنم ناتزیوناله میتونست به این راحتی ها دروازه یووه رو باز کنه . در یه همچین بازی هایی نمیشه دنبال یک یا 2 مقصر مشخص گشت . معمولاً تو این بازی ها همه چی دست به دست هم میده که تیم ببازه . ندیدم کسی در اینباره چیزی گفته باشه اما من میتونم به عملکرد بوفون هم انتقاد داشته باشم . اگر از نیم بدن آفساید پالاسیو فاکتور بگیریم یووه زودتر از اینها گل میخورد . یا ضربه کاسانو اگر در چهارچوب بود هیچ کاری از دست بوفون بر نمیومد چون سرجاش ایستاده بود یا روی ضربه پنالتی با اینکه شگرد اش هست تا لحظه آخر منتظر بمونه اما بیخودی یه بدن به طرف چپ دروازه اومد و خیلی دیر بدنش رو به سمت راست پرتاب کرد . توپی که "در استاندارد جی‌جی" ادم توقع داره خیلی راحت بگیره . یا روی گل سوم با اینکه تک به تک همیشه درصد بالایی برای گل شدن داره اما «بوفونِ تک به تک گیر» قاعدتاً باید در این صحنه ها یه تفاوتی ایجاد کنه . چیزی که من دیدم یه دروازه بان سرحال نبود . مارکیزیو به جز تک به تکی که هدر داد در تمام موقعیت های دیگه به نظرم خوب و مفید بازی کرد . پیرلو خیلی خوب بود . فکر کنم دقیقه 70 اینا بود که تیم به سمت دروازه حریف یورش برده بود و گوارین [اگر اشتباه نکنم] بدجوری پیرلو رو مارک کرده بود اما آندرآ با یکی 2 تا حرکت بدن به شکل تحقیر آمیزی گوارین رو محو کرد و خودش رو از مارک در آورد . خط دفاع هم از نظر من نسبتاً نمره قبولی میگیره . بقیه هم شب خیلی خوبی نداشتند و این رو باید بحساب بازی خونی بد و حوادث عجیب بازی گذاشت . بهر حال یوونتوس دیر یا زود شکست میخورد . این بازی تموم شد و من فکر میکنم در ادامه اگر بتونیم به «یوونتوس بودن» خودمون برگردیم مشکل حادی در جمع آوری امتیازات باقی مونده و قهرمانی نخواهیم داشت ...

#212
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
هرچی بود تموم شد رفت چه ناداوری چه بازی بد یووه ، همه اینها به تاریخ پیوست اما مهم بعد این بازیه چرا که دیگه نه رکوردی هست برای شکستن و نه اون فشار کاذب ناشی از اون راجب دیشبم زیاد از باخت اذیت نشدم هرچند برام دردناک بود مقابل تیمی که اگه صد باره دیگه تو تورین بازی کنه هرگز برنده نخواهد شد اما احتمال باخت رو میدادم و به سهیل عزیز هم گفتم اگه باختیم تعجب نکن ، یووه ، طرفدارها همه همه با غرور وارد بازی شدن غروری که نشات گرفته از 49 بازی بی شکست بود غروری که در تک تک جملات بچه ها ، ساق های بازیکنا مشهود بود و تنها وجود کونته در کنار زمین و الکس در داخل زمین میتونست مارو نجات بده اما نه الکسی هست که بخواد بازم بسان بازی با لاتزیو مارو نجات بده نه کونته ای که با فریادهاش تیم رو از باد غرور بیاره بیرون حاضر بودم تو همون دقایق اول گل رو میخوردیم اما برنده بازی باشیم اون گل باعث غرور کاذب شد و بعدش.... دیشب ایمان یه نکته گفت که وقتی یووه گل سوم رو خرد روونتر و راحتر بازی کرد نسبت به دقایق قبل ، این خودش نشونه خلاص شدن از اون بار روانی بود و اینکه مطمئن شدن باختن و بازی خودشون رو کردن. حالا هم هیچ چیزو از دست ندادیم تا بوده از این باخت ها بوده و زندگی ادامه داره و یووه هم همچنان میتازه و بهتون قول میدم این تیم اینتر به مرور وا میده و از غافله عقب خواهد افتاد بی تعصب بگم اینتر تا به اینجا با کمک داورها در این رتبه قرار داره مهم برای من لیگ قهرمانان هست که موفق میشیم :nish: و اینم بگم یووه نه رئاله ونه کونته ، مورینیو فضای هر دوتیم متفاوته و مطمئن باشید یووه بعد این بازی اوج خواهد گرفت چرا که بسان شیری از قفس آزاد شده هست
Spoiler


#213
delpiero88

delpiero88

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 7 ارسال
سلام بروبچ، بگیرید منو که اومدم! من تازه اومدم به جمعتون ولی تازه یوونتوسی نشدم، من یه یوونتوسی هزارآتیشه م! 15ساله که عاشق یوونتوسم و غیر از یووه هیچ تیم دیگه ای برام وجود نداره. مخلص همه بچه های باحاله یوونتوسی هستم عاشق همتونم اینم تقدیم به همتون: بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

#214
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

تصویر

خب بالاخره دوران شکست ناپذیری یووه هم تموم شد. قرار هم نبود تا آخر دنیا بدون باخت بمونیم و این نوار بالاخره باید یه جایی پاره میشد. پس اصلا لازم نیست غمباد کنیم. اما خب 1صد درصد یوونتوسیا دوست نداشتن این اتفاق در ورزشگاه خودی مقابل دشمن دیرینه و تو یه بازی 6 امتیازی رخ بده؛ اما به هر حال فوتباله و شادی ها و ناراحتی ها و تلخی هاش کنار هم هستند و همونطور که تیفوسیا تو ورزشگاه تیم رو تشویق کردن و به بهترین شکل تیم رو حمایت کردند، ما هم باید این کار رو انجام بدیم و همچنان پشت تیم باشیم. و البته باید بابت این 49 بازی تو سری آ ازشون ممنون باشیم. 49 تا 90 دقیقه هیچ تیمی نتونست جلوی ما رو بگیره و از اهداف دورمون کنه و باید به این بازیکنا افتخار کنیم.

اما در بازی دیشب مجموعه ای از اتفاقات دست به دست هم دادند تا در آخر بیانکونری بازنده بازی باشه. اما مهمترین دلیل باخت به عقیده من خودمون بودیم. با توجه به بازیایی که از یووه دیدیم نه داوری مسخره و احمقانه تاگلیامنتو و نه اینتر ناتزیوناله میتونستن در یوونتوس آرنا شکستمون بدن اما تو روزی که خودمون نبودیم به یه اینتر آماده و سرحال باختیم. روزی که از درون دروازه تا نوک خط حمله و حتی تعویضی ها با غرور بازی کردند و همین غرور در آخر کار دستمون داد.

به هر حال همچنان تیمی که در صدر جدوله یوونتوسه و هنوز همه چیز دست خودمونه. میتونیم یه دوره جدید رو شروع کنیم. در واقع این باخت میتونه دو حالت داشته باشه:

1- تیم به کلی روحیه خودش رو بابت از دست رفتن رکورد از دست بده و مدتی طول بکشه تا بازیکنا و کادر فنی بتونن خودشون رو جمع و جور کنن و روحیه تازه به تیم بدن.

2- این باخت یه تلنگری به تیم وارد میکنه تا غرور رو کنار بذاره و دوباره بازیکنا با همون اشتیاق و انگیزه ای که فصل پیش روبروی حریفا قرار میگرفتن به زمین بیاد و همون نفرت و خشم رو از خودش بروز بده.

شخصا با توجه به روحیه ای که در کادر فنی و این بازیکنا سراغ دارم امیدوارم مورد دوم رخ بده و تاثیراتش رو از همین چهارشنبه ببینیم. درسته قطع شدن نوار شکست ناپذیری توسط اینتر زیاد خوشایند نیست اما از جهاتی ممکنه به نفعمون تموم بشه:

× این باخت در مقطعی از فصل رخ داده که در جدول تاثیری نداره و ما بعد از این باخت همچنان صدرنشین سری آ هستیم. هر چند فشار اینتر خیلی زیاد شده اما اگه مربیا باهوش عمل کنن، میتونن این فشار رو به نیروی محرکی برای جلو رفتن تبدیل کنن.

× همچنین این باخت در شرایطی اتفاق افتاد که بازی پیش رو مقابل نورچلند دانمارک و در یوونتوس آرنا هست و حمایت تیفوسیا در بازی قبلی مایه دلگرمی بازیکنا خواهد بود. این تیم هم تیمی نیست که نشه شکستش داد و با یه برد میتونیم دوباره به مسیر درست برگردیم.

× مورد سوم یه نظر شخصی هست. فکر میکنم شکست مقابل اینتر در دربی ایتالیا نه تنها باعث سرخورده شدن "این" بازیکنا نخواهد شد، بلکه خشم و عصبانیت اونها رو بالاتر میبره و میشه دوباره به شروع یه نوار برد – حداقل در سری آ – امیدوار بود.

در هر صورت امیدوارم حالت شماره 1 رخ نده ولی حتی اگه این اتفاق هم بیفته ما یوونتوسیا مثل همیشه در سختیا هم پشت تیممون هستیم همونطور که در بردها هستیم.

اما برسیم به بازی؛

شرایط داوری و تاثیرش در وضعیت روحی و ذهنی بازیکنا

× شرایط بازی به صورتی بود که توضیح و تحلیلش کار آسونی نیست. در واقع بازی با بیشترین شدت تحت تاثیر داوری بود. فقط یه داور کودن مثل تاگلیامنتو میتونست در این سطح گند بزنه به مسابقه ای که میتونست بهترین و قشنگترین بازی فصل بشه. شروع اشتباهات تاثیر گذار این تیم داوری حتی به 1 دقیقه هم نرسید و گل آفساید یووه درست اعلام شد. تنها دلیل این اشتباه رو عدم آمادگی روانی کمک داور میدونم. شاید اصلا انتظار صحنه حساس در 20 ثانیه اولیه بازی رو نداشت و همین باعث شد اون اشتباه رو انجام بده وگرنه اگه مشابه این صحنه در دقایق بعد اتفاق می افتاد 100٪ آفساید اعلام میشد چون آساموا خیلی جلوتر از آخرین مدافع قرار داشت.

این اشتباه داور و البته صحنه ی مربوط به لیختشتاینر بیشتر از اینکه تمرکز اینتریا رو به هم بزنه، فشار ذهنی و روانی عجیبی به بازیکنای یووه وارد کرد و بازیکنایی مثل ویدال، مارکیزیو، جووینکو و حتی بازیکنای خط دفاع نتونستن خودشون رو جمع و جور کنن. کنار زمین هم کسی نبود که این کار رو انجام بده در واقع مربی نداشتیم و السیو تو این بازی نشون داد اصلا و ابدا کاریزمای لازم سرمربیگری رو نداره همون چیزی که کاررا داشت و خیلی هم خوب جا افتاده بود و داد. شاید اگه کاررا کنار زمین بود و محرومیت السیو تموم نشده بود شرایط میتونست بهتر پیش بره. اما این طور نبود و پاسهای اشتباه بیش از حد معمول و توپ لو دادنای عجیب نشون از بدتر شدن شرایط میداد.

شخصا انتظار داشتم وضعیت روانی تیم تو نیمه دوم بهتر بشه اما مثل اینکه مربیا اصلا به این مسئله توجه نکرده بودن و نییمه دوم این از هم گسیختگی رو به پیشرفت بیشتر به چشم اومد. دلیلش هم مشخصه : فشار رسانه ها و به طور کلی فوتبال ایتالیا روی یوونتوس خیلی زیاده و شرایط جوریه که همه منتظرن داور یه اشتباه به نفع یووه انجام بده تا حملات خودشون رو شروع کنن. قبلا هم گفتم کار کردن تو این شرایط خیلی سخته و نیاز به تمرکز بالایی هست.

به جز این همه دیدیم که در نیمه دوم چه اتفاقاتی رخ داد و قضاوت داور چه جوری بود. کاملا مشخص بود که تیم داوری درصدد جبران دو اشتباه نیمه اول بودن. اصلا نمیگم پنالتی که برای اینتر گرفته شد پنالتی نبود اما داوری که اون صحنه رو پنالتی میگیره در حالت عادی "باید" خطایی که روی سبا رخ داد رو پنالتی بگیره اون هم در حالی که نسبت به صحنه کاملا اشراف داشت. یا اگر قرار بود به خطای اول لیختشتاینر کارت زرد بده، در حالت عادی خطایی که روی ویدال در نیمه دوم انجام شد، "حداقل" کارت زرد داشت!

به هر حال اینها همش در رده دوم قرار میگیرن و همونطور که گفتم اگه بازیکنای ما تو این بازی خودشون بودن این نتیجه به هیچ عنوان رقم نمیخورد.

تاکتیک تکراری و تعویضهای اشتباه

× باید قبول کنیم و کادر فنی و کونته قبول کنند که دوره 2-5-3 دیگه سر اومده و این سیستم "حداقل با این سبک و سیاق" دیگه جوابگو نیست. در واقع این سیستم و تاکتیک دیگه چیزی برای ارائه نداره و همه چیزش برای مربیا رو شده.

به اندازه کافی از منافع این سیستم استفاده کردیم و حالا هر چه زودتر باید خودمون رو از شرش خلاص کنیم. تا کی قراره شاهد سانترهای قابل پیش بینی پیستون هامون باشیم؟ تا کی قراره شاهد یک – دو های ناموفق و ضد تاکتیک های حریف در محوطه جریمه خودی باشیم؟

البته تغییر دوباره سیستم اصلا کار ساده ای نیست و به یک پروسه احتیاج داره و در صورتی که این کار به ظرافت و نرمی صورت نگیره باعث به وجود اومدن اتفاقات ناخوش آیندی بشه. نکات مثبت و منفی که در این مورد میبینم اینها هستن:

نکته +: تیم فصل گذشته نشون داد که از انعطاف بالایی برخورداره و حتی در حین بازی هم میتونه به سادگی تغییر تاکتیک بده. نمونه بارزش هم بازی برگشت فصل قبل با همین اینتر بود که با دو تعویض و یه تغییر سیستم، پیروزی بدست اومد. این کار فقط روی کاغذ به همین راحتیه اما فصل پیش میشد این توانایی رو تو تیم دید.

نکته +: به خریدهامون یه نگاه کنید: آساموا – ایسلا – لوسیو – بنتنر – جووینکو. دو تای اولی کاملا به دلیل آشنایی با بازی در سیستم 3 دفاعه و به عنوان پیستون خریداری شدن. لوسیو هم به دلیل نیاز به تعدد مدافعان میانی در این سیستم به یووه اومده. فلسفه حضور سبا و بنتنر هم به کلی متفاوته و ربطی به سیستم و تاکتیک نداره. اما هنوز بازیکنایی مثل لیختشتاینر، کاسرس و... هستند که در سیستم 4 دفاعه بهتر جواب میدن و آساموا و ایسلا هم میتونن در پستهای دیگه [پستهای تخصصی خودشون] مورد استفاده قرار بگیرن؛ پس ابزار تغییر سیستم کاملا مهیاست. شاید تنها معضل، پدیده ای به اسم "دفاع چپ" باشه!

نکته -: از آخرین باری که شاهد سیستم چهار دفاعه خطی بودیم مدت زمان زیادی گذشته و تیم با بازی تو این شرایط خیلی خو گرفته و به نظر میرسه مربیا و به تبع اون بازیکنا به بازی در قالب این سیستم بیش از اندازه وابسته شدن تا جایی که مربی حتی تو بازی مقابل حریفی مثل نورچلند که بازی گره خورده، ریسک تغییر سیستم رو انجام نمیده!

در مجموع با توجه به نکاتی که گفتم تغییر سیستم رو به صلاح تیم میدونم البته در صورتی که خیلی بی پروا و ناگهانی انجام نشه. کوپا ایتالیا میتونه گزینه خوبی باشه. حتی میشه از بازیای سبک دوستانه بین بازیا استفاده کرد.

در مورد تعویضها: تعویض لیکشتاینر درست بود؛ تعویض ووچینیچ هم که اجباری بود اما یارای تعویضی واقعا نا امیدکننده بودند. بازی نکردن پوگبا هم نا امیدکننده بود!

- چطور میشه کاسرسی که در فاز حمله سیستم 2-5-3 ضعف داره به ایسلایی که بازی به اون خوبی مقابل بولونیا انجام میده ترجیح داده میشه؟ هیچ دلیلی جز دستپاچگی و عدم تمرکز کادر فنی در این تعویض نمیبینم مگر اینکه شرایط روحی یا جسمی ایسلا مناسب حضور در زمین نبوده باشه.

- اما برای اومدن بنتنر به زمین نمیتونم هیچ توجیهی پیدا کنم. مثل روز روشنه سبک بازی این مهاجم با سبک بازی یوونتوس یه وصله ناجوره که هیچ رقمه نمیشه بهم وصلشون کرد. مهاجمی که همیشه پشت به دروازه بازی میکنه و توانایی تصمیم گیری در لحظه رو نداره به جای ووچینیچی به بازی میاد که ویژگی بازیش دقیقا در نقطه مقابل قرار داره!

نمیتونم با اطمینان بگم اگه ایسلا به جای کاسرس ، متری یا کوا به جای بنتر و پوگبا به جای یکی از ویدال یا مارکیزیو به زمین میومدن، نمیباختیم ولی بهتون قول میدم شرایط بازیمون خیلی بهتر از اینها میشد.

ایراد دیگه ای که به کادر فنی یوونتوس وارد میدونم استفاده افراطی از سیستم چرخشی هست. هر مربی باید یه سیستم ثابت و 11 بازیکن برتر تو ذهنش داشته باشه اما به نظر میرسه در خیلی از نقاط زمین مثل پیستون راست و خصوصا زوج خط حمله این شرایط وجود نداره.

یه نگاهی هم داشته باشیم به عملکرد بازیکنا:

بوفون: خودم انتظار داشتم جیجی خیلی بهتر از اینا کار کنه. هم از نظر فنی و هم از نظر کاپیتانی بکی از بدترین روزای بوفون بود اما همچنان کاپیتان ماست و البته همچنان بهترین و با کلاس ترین دروازه بان دنیا.

کیلینی – بونوچی – بارتزالی : روی گل های دوم و سوم اینتر فستیوالی از اشتباهات خط دفاعی رو دیدیم که بیشتر به همون قضیه عدم آمادگی و مختل شدن وضعیت روانی بازیکنا برمیگرده.

MVP: برخلاف بعضی از دوستان به نظرم آندره ا تو این بازی خوب بود در واقع وظایف خودش رو به خوبی اجرا کرد. درسته توپ زیاد لو داد ولی وضعیت کل تیم همین بود. به نظرم بازی خیلی ضعیف مارکیزیو و مخصوصا ویدال باعث شده بود بازی پیرلو ضعیف به نظر برسه چون هیچ حمایتی پشت سر خودش نداشت. آندرا با اون چند پاسش ثابت کرد هنوز هم یکی از 3 پاسور برتر دنیاست. در ضمن اگه کلودیو یکی از اون دو توپ رو گل میکرد کار به اینجا نمیکشید ولی هر کاری میکنم نمیتونم بگم کلودیو خیلی بد بود :1:

لیختشتاینر- کاسرس: همچنان میشه سردرگمی رو تو بازیش در سیستم 2-5-3 دید. اصلا شرح وظایف و محدوده بازیش قابل تشخیص نیست. کاسرس هم کار موثری در زمان حضورش در زمین نکرد.

آساموا: در سمت چپ کاملا اسیر تجربه خاویر زانتی شد و به جز اون استارت و سانتری که کرد و فرار آفسایدی که منجر به گل شد، زانتی اجازه خودنمایی بهش نداد. دلیلش هم بیش از حد تکراری بودن حرکات و نوع سانتر ها و پاسهایی که میده هست.

جووینکو: دیشب در حد بالایی روی اعصاب تمام یوونتوسیا بود. با هر زمین خوردن های الکیش و دریبلهای توهمی و به تو زدن های بی موردش فقط اعصاب ماها رو خط خطی میکرد. بدون شک بدترین بازیکن یووه بود.

ووچینیچ - بنتنر: از معدود بازیایی بود که میدیدم میرکو انقدر با عجله بازی میکنه. وقتی میرکو تمرکز نداشته باشه و خونسرد نباشه خودتون بقیه داستان رو بخونید :1: کار خاصی هم نکرد هر چند بنتنری که بجاش اومد چند برابر بدتر بود. در مورد بنتنر بالاتر بیشتر توضیح دادم.

کوالیارلا: این تعویض احساسی کوا با کاسرس هم هیچ تاثیری بر روند بازی نداشت چون برتری روانی با اینتر بود و همیشه تو فوتبال برتری روانی به برتری تاکتیکی چربش داره.

مصاحبه:

کاپیتان از عملکرد تیم بعد از زدن گل انتقاد کرده و گفته:" اینتر خیلی باهوش بازی کرد و از ما برای برد گرسنه تر بود. پس آنها لیاقت برد را دارند."

"عملکردمان بعد از زدن گل را دوست نداشتم. نمیتوانم بفهمم چرا عقب نشستیم و در محوطه خودمان منتظر آنها ماندیم؟ خیلی بیخیال بازی میکردیم. به نظر من میتوانسیتم بازی را به طرز دیگری پیش ببریم اما بعد از 15 دقیقه ابتکار عمل را به آنها دادیم."

کفتار بزرگ، موراتی هم در مورد بازی زر زده که: "وقتی صحنه آهسته گل [ گل یووه ] رو دیدم با خودم گفتم دوباره به همان داستان همیشگی برگشتیم. اما بازیکنان به خوبی به این بی عدالتی واکنش نشان دادند."

مربیشونم گفته: "یوونتوس رو در زمین شکست دادیم."

عقده از سرتا پای حرفای اینتریا میباره. خیلی وقته منتظر همچین روزی بودن. اما مطمئنم یوونتوس تسلیم نمیشه و قهرمانی دوباره واسه ماست.

نکته آخر:

تو این بازی که مربی در کنار زمین نبود که داد و هوار کنه، لزوم حضور یه بزرگتر تو تیم با تمام وجود احساس شد. بزرگتری که سر بازیکنا داد بزنه و تیم رو جمع کنه. بزرگتری که حضورش باعث آرامش خاطر بقیه بشه. اون بزرگتر رو داشتیم و به راحتی از دستش دادیم ...


[img height=298 width=480]http://pinturicchio.persiangig.com/image/Ale/109517hp2.jpg[/img]

 

#215
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
هیچ چیز این بازی به اندازه شبکه سه و پخش زنده بد نبود . یک سال و نیم زور زدیم تا به همه بفهمونیم ما خیلی قوی هستیم . اونوقت درست در شبی که شبکه سه تصمیم میگیره بازی رو پخش کنه (البته بخاطر اینتر نه ما ) باید اینطوری بشه . الان یکی مثل داداش من که تو این دو سال بازی از یووه ندیده بود و ذهنیتش فقط محدود میشد به تعاریف من اومد گفت اونقدر ها هم که میگفتین قوی نبودین . راست هم میگفت . الان دیگه خیلی سخت شد اثبات این قضیه

#216
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
من تمام تقصیرات این باخت رو گردن کونته نمیدونم. اشتباهات کونته توی تعویض هاش بود.جایی که لیخت رو عجولانه تعویض کرد در حالیکه باید صبر میکرد مثل هر بازیکنی که کارت گرفته به کارش ادامه بده.تمرکزش هم بعد از اون خطای بدی که انجام داده بود دوباره به دست اورده بود.پس نباید یکی از تعویض هامون سوخته میشد. اوردن بنتنر هم که دیدیم کاملا اشتباه بود.اما وااقعا دیگه چکار میتونست انجام بده؟ وقتی بهترین بازیکنای تیم و ستون های اصلیش دارن افتضاح بازی میکنن دیگه مربی چه کاری از دستش برمیاد.گرچه من این انتقاداتی که نسبت به مارکیزیو میشه رو قبول ندارم.مارکیزیو دیشب یک بازی معمولی انجام داد و اونجوری که گفته میشه بد نبود.روی پنالتی هم بیشتر حرفه ای گری میلیتو موثر بود تا اشتباه مارکیزیو.اینجور کشمکش ها توی همه ی بازیها هست ولی این بازی در حالیکه با تصاویر اهسته هم نمیشه درست خطا رو تشخیص داد داور پنالتی اعلام کرد. تاکتیک کونته قبل از اون پنالتی مخصوصا توی دفاع کاملا هوشمندانه بود.اینتر فاقد یه هافبک خلاق بود که بتونه تیمش رو راه بندازه.تا قبل از پنالتی هم موقعیت گل نداشتن اصلا.اگر اون پنالتی هم رفته نمیشد اینتر اگه 3 سال هم با اون شرایط حمله میکرد نمیتونست موقعیت بسازه، دیگه گل زدن پیشکششون. اما همه چیز بعد از پنالتی عوض شد.کونته چوب اشتباهاتش توی تعویض های اولش رو خورد و دیگه کار زیادی نمیتونست برای تغییر شرایط بازی انجام بده.در اخر هم توی تعویض اخر دوباره اشتباه کرد(اونم یه اشتباه بزرگ) و با بیرون کشیدن کاسرس تیر خلاص رو خودش به پیکر یووه زد.شاید خیلی ها این تعویض رو اجباری بدونن و اوردن کوا رو لازم.اما وقتی هافبکهات توی کل زمان بازی 4 تا پاس درست هم نتونستن به هم بدن دیگه چرا بهشون اعتماد میشه و از خط دفاعی و یه نقطه ی حساس بازیکن کم میشه؟؟؟!!(البته کاسرس پستش پیستون بود ولی همش در حال دفاع بود) ما توی سن پائولی یا تو زمین چلسی بازی عقب افتاده رو جبران کردیم چون اونجا یه MVP کاملا اماده رو در ختیار داشتیم.دست مربی برای انجام تعویض هاش باز بود و تیم تمرکز بالایی داشت و چیز مهمتری که اینتر دیشب داشت این بود که دقیقا برای همچین شرایطی اماده شده بود. من واقعا استراماچونی رو تحسین میکنم بخاطر تاکتیک دیشبش.اونها 3 مهاجم داشتن که دوتاشون متخصص ضد حمله بودن و کاسانو هم نقش حمایتی رو براشون ایفا میکرد.اینتر قبل از پنالتی ابزار لازم رو برای ضربه زدن به یووه نداشت و دفاع بسته جلوی این تیم بهترین تاکتیک ممکن بود اما بعد از پنالتی، یووه همون تیمی شد که اینتر میخواست.تیمی که بی محابا جلو کشید و شرایط رو برای جولان دادن مهاجمین اینتر(که البته تنها ابزار اینتر بودن) اماده کرد.اوردن گوارین هم نقطه ی عطف کار استراما بود که با هدف متصل کردن خط دفاعی به خط حملشون انجام شد و کاملا نتیجه داد. کونته علاوه بر اشتباهات فاحشی که توی تعویض هاش داشت دستش هم برای تغییر شرایط تیمش کاملا باز نبود.نبود یه مهاجم خوب و نداشتن یه دفاع چپ تخصصی و عملکرد ضعیف کل بازیکنای خط هافبک دست کونته رو تا حد زیادی بست. به هر حال ما باختیم ولی هنوز رقابت ادامه داره.این اینتر از بازی دیشب شدیدا انگیزه گرفت و الان شده بمب روحیه.امابا وجود مربی خوش فکری که داره ابزار لازم رو برای رقابت با یووه نداره.اینتر فقط 3 تا مهاجم سرحال داره و دیگه هیچی نداره.البته اومدن اسنایدر شرایط این تیم رو بهتر میکنه اما خط دفاعش واقعا یه لکه ی سیاه توی این تیمه و تیمی که خط دفاع خوبی نداشته باشه زیاد نمیتونه توی ایتالیا موفق باشه.

#217
delpiero88

delpiero88

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 7 ارسال
منم خیلی واسه این بازی مانور دادم، به همه گفتم بازی رو نگاکنن، گفتم امشب همه میفهمن یووه چه قدرتی داره ولی بازیکنا توو این بازی ناامیدم کردن :sad3: :sad3: خلی خیلی ناراحتم یکی از بدترین شبای عمرم بودف میتونست بهترینشون باشه ولی صد افسوس. این یووه هیچ نشونی از یووه همیشگی نداشت. کاملا بی برنامه بی هدف بی انگیزه سردرگم و پر از اشتباه. خط حمله افتضاح بود. دیگه اسم جووینکو رو نیارید واقعا به اون باختیم نه به اینتر.

#218
delpiero88

delpiero88

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 7 ارسال
فقط برید توو سایت گل گزارش مربوط به بازی نظرات رو بخونید ببینید چقدر خوشحالن این عقده ایا! اصلا من موندم اینا تاحالا کجا بودن که یه دفعه دهنشون باز شده. جالب اینه که هرچیم من جوابشونو میدم و نظر میدم نظراتم ثبت نمیشه!!! ولی اکثر نظرات مال اینتریهاست که کلیم حرف مفت زدن.
یه نکته خیلی مهم
حتما نظرسنجی سایت میدان یادتونه... بی شرفا توو قسمت نظرسنجی های قبلی نظرسنجی که یووه اول شد رو حذف کردن!!!!!!!!!!!!! همه هست غیر از اون! انگار نتیجه ش باب میل اونا نبوده و بهشون زور داشته. من کلی اعتراض نوشتم شماهم حتما برید پیام بذارید.

#219
aria_intermilan

aria_intermilan

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 7 ارسال
سلام . واسه این پیام نادم از دیشب تا حالا که دوست نداشتم تو سایت تنش اینجاد شه و به طرفدارای یووه بی احترامی شه و حمل بر آدم سوزونی بشه از کل کل تو فوتبال خیلی خوشم میاد ولی در نهایت احترام . دوست ندارم کسی رو اذیت کنیم چون جدا از علایقمون با هم دوست هستیم خداییش اینتر بهتر بازی کرد . داوری هم که خب گل اول یووه واقعا آفساید بود و گل ثانیه 17 ممکنه یه تیم رو ا ز هم بپاشونه و اینتر خیلی خوب کار کرد که برگشت . لیختشناینر هم خدایی باید اخراج میشد ولی واسه اینتر هم پنالتی نبود دوتیم موقعیت های خطرناکی داشتن نیمه اول مثل توپ ماکیزیو یا شوت کاسانو ولی نیمه دوم واقعا اینتر بهتر بود و خیلی تعویض گوارین مفید بود . من خیلی واسه مربی اینتر احترام قائلم با اینکه 36 سالشه 3 تا دربیشو تا حالا برده ( 2 تا میلان و یه بار یووه ) زانتی هم مثل همیشه فوق العاده بود . جای پینتوریکیو خالی بود . لیگ ادامه داره ............

#220
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
تبريك واسه بردتون اما چندتا نكته ! حركت اول لختشتاينر اصلا خطا نبود و جفت بازيكنها فقط واسه توپ رفتن پنالتي اينتر كه اصلا پنالتي نبود و تازه يه پنالتي قطعي رو جووينكو رو داور نگرفت بردتون مقابل ميلان هم باز با اشتباه داوري بود .. اون ضربه كاشته اي كه باهاش به گل رسيد اينتر اصلا خطا نبود و يك پنالتي 100% رو روبينيو [اگه اشتباه نكنم] داور نگرفت





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی