پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گپ و گفت پیرامون بازی های لیگ قهرمانان (هفته اول | چلسی 2-2 یوونتوس)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
155 پاسخ برای این موضوع

#21
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
اگه از 3-5-2 استفاده بشه شاید دی متئو کارش راحتتر باشه ... فصل پیش چلسی رو در حالی که تو سن پائولو 4-1 به ناپولی باخته بود تحویل گرفت و تونست تو بازی برگشت از پس 3-5-2 ماتزاری بربیاد و این تیم رو حذف کنه . به همین خاطر زیاد به ترکیب 3-5-2 خوشبین نیستم .

#22
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
با توجه به توانایی هایی که هازارد داره و رضا تو تاپیک بغل.. :1: بهش اشاره کرد به احتمال زیاد کینگ آرتور مامور مهار هازارد خواهد بود..به گفته رسانه های ایتالیا چهارشنبه شب تقابل ویدال و آزارد دیدنی خواهد بود....

#23
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر



آقای پدرو پروئنکای پرتغالی به عنوان داور این بازی انتخاب شد .

#24
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال


ولی خوب علاقه به این تیم در مقابل علاقه ای که به یوونتوس دارم هیچی نیست . از نوع قرعه کشی برای مراحل بعد خبر ندارم ولی دوست دارم فینال رو هم با چلسی برگزار کنیم .


قرعه کشی در مرحله ی اول حذفی به این صورت خواهد بود که تیم های اول به هم برخورد نمیکنن.هیچ دو تیم هموطن اول و دوم هم،مصافی نخواهند داشت! برای مرحله ی یک چهارم باز قرعه کشی میشه که دیگه از اونجا به بعد تکلیف رقبا تا فینال مشخصه!

#25
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
امیدوارم به قول کمال قدم اول رو محکم برداریم واقعا بعد از چند سال دوری چشم همه به بازی یووه و چلسی خواهد بود پرستیژ و شخصیت یووه در گرو این بازی خواهد بود شاید بازی حساسی نباشه ولی برای یووه خیلی مهمه و مثل فینال میمونه

#26
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
یه چیزی منو مینترسونه ، اونم اطمینان یوونتوسی ها به پیروزیه ، از اونور هواداران چلسی هم امید زیادی حتی به تساوی ندارن ، البته این موضوع رو فقط بین طرفداران ایرانی دیدم ، این در حالیه که طرفداران چلسی در اروپا از برد 3-0 حرف میزنند قطعا بازی خیلی سختیه ، امکان اینکه ما مثل اتلتیکو بتونیم شکستشون بدیم خیلی کمه ، چون ما مهاجمی مثل فالکائو نداریم ، من فکر میکنم ما یک بازی قشنگ ارائه میدیم ولی تساوی تموم میشه امیدوارم بازیکن ها مثل ما فکر نکنن که خیلی راحت میشه چلسی رو برد

#27
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
آخرین باری که در لندن بازی کردیم ، 4-1 باختیم به فولهام و آخرین باری که در استمقورد بریدج بازی کردیم 1-0 باختیم به چلسی تم گل اون بازی و دروگبا زد ، اون موقع چلسی دچار تغییرات گسترده ای شده بود اسکولاری اخراج شده بود و گاس هیدینک بزرگ هدایت چلسی و برعهده گرفته بود و خیلی عالی تونستن ما رو ببرند و در بازی برگشت هم ما با کوله باری از مصدومین حرفی برای گفتن نداشتیم ! اون بازی یوونتوس و چلسی در دیدار برگشت بهترین بازی بود که از یوونتوس دیده بودم ، جو خوفناک استادیوم المپیک تورین ، واکنش های استثنایی بوفون و گل زیبای یاکوئینتا !

خب الآن با 3 سال پیش اوضاع خیلی فرق کرده ما داریم بعنوان قهرمان ایتالیا (42 بازی بدون باخت) به مصاف مدافع عنوان قهرمانی UCL میریم ، به نظرم ما خیلی قدرتمند تر از چلسی انگلیس هستیم میتونیم با برنامه عمل کنیم و خیلی راحت چلسی در لندن شکست بدیم ، چلسی ظاهرا ذر دوران افول خود قرار داره دوست ندارم بوسیله ما دوباره به اوج برگرده. نقطه ضعف چلسی در دفاع گری کهیل من از هر چند بازی که ازش دیدم بیشترش سوتی بوده در دفاع بازی با اتلتیکو هم بیشتر سر سوتی های همین بازیکن چلسی گل خورد امیدوارم بازی کنه !

23 بازیکن از سوی آنتونیو کونته برای بازی برابر چلسی دعوت شدند :


1 Buffon
2 Lucio
3 Chiellini
4 Caceres
6 Pogba
8 Marchisio
9 Vucinic
11 De Ceglie
12 Giovinco
15 Barzagli
17 Bendtner
19 Bonucci
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
32 Matri
33 Isla
34 Rubinho
39 Marrone


سیمونه په په به دلیل مصدومیت دعوت نشده و سیمونه پادوین هم دعوت نشده.


یک نکته جالب در مورد چلسی اینکه ، چلسی برادر کوچک ادین هازارد و هم در تابستان خرید و سریع به Zulte-Waregem قرضش داد ، برادر کوچک ادن هازارد که اسمش تورگان هازارد هست و چلسی این فصل از RC Lens خرید و بعد سریع قرضش داد ! هازارد کوچک 19 سالشه و عضو تیم زیر 21 ساله های بلژیک هم هست .

چلسی این فصل ترانسفر های عجیبی انجام داد ، رائول میرلس که فصل پیش فوق العاده براشون عمل کرد و میشه گفت از ارکان قهرمانی در UCL هم بود و به فنرباغچه ترکیه فروخت ، مایکل اسین که سال ها بود در چلسی فعالیت میکرد به رئال مادرید فروخت ، خوزه بوسینگوا و به QPR فروخت ! این سه نفر سنی نداشتن به اون صورت میرلس و اسین 29 سال داشتن و بوسینگوا 30 سال !

در حالی که در خط حمله با وجود تورس همچنان چلسی لنگ میزنه و این هازارد و ماتا بودن که خلع گلزنی تورس و پر کردن ، چلسی با سالامون کالو 27 ساله تمدید نکرد ! در عوض چند بازیکن بسیار جوان و بی نام و نشون خرید ! درست داره نسل عوض میکنه ولی نسل عوض کردن این نیست که حالا بازیکن 27 ساله یا بازیکن 30 ساله ای که عمری در چلسی بوده و بفروشی !

#28
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^^^^ من دوستان طرفدار چلسی ای زیادی دارم ، کالو و بوسینگوا مثل سرطان بودن که امسال از شرشون راحت شدن ، از اونور بارها گفتم ، میرلس یه هافبک معمولیه ، بعضی بازیها میزنه میترکونه ولی نهایت یه هافبک معمولیه که به درد بازی کردن تو لیگ ترکیه میخوره وجه مشترک ما و چلسی در نبود یک مهاجم چهارچوب شناسه ، جفت تیم فقر یک مهاجم ششدانگ رو حس میکنند ، فکر میکنم این بازی باید شاهد موقعیت های زیادی باشیم که با بی دقتی مهاجم ها هدر میره در آخر امیدوارم سبا در دومین تجربه لیگ قهرمانانش که باز هم با چلسی بازی داره ، اینبار خودی نشون بده

#29
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
سلام به همگی روزبه هستم واسه اولین باره دارم کامنت میدم از بچگی عاشق یووه و ایتالیا بودم یه برادر دارم عاشق بایرنه هر روز با هم کل کل میکنیم دیدم هی داره مریه سایت درپیتشون گفتم من بیام اینجا عضو بشم امیدوارم من رو جزء جمعتون بپذرید

#30
nimi69

nimi69

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 108 ارسال
اینم ترکیب احتمالی بازی چلسی به روایت تصویر
[img width=480 height=409]http://myup.ir/images/00226286293575420254.jpeg[/img]

#31
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال

دو رویارویی دیدنی

پیترچک / بوفون

لمپارد / پیرلو



#32
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
چلسی اونقدر ها هم گه میگید خوب نیست حداقل تو شرایط خوبی نیست.من بازی با QPR رو دیدم هرچند که به ماتا استراحت داده بود ولی بعد از اون 4 تا گلی که از اتلتیکو خوردن فکر نکنم تو شرایط روحی خوبی باشن البته اگه مثل بازی با نیوکسل که 2-0 بردن باشه کارمون سخته من به شخصه 2-5-3 رو بیشتر میپسندم اما به شرطی که لیخشتاینر و آساموا دو WB باشن ارتور هم که حتما باید تو باشه 1شنبه مارکیزیو تو اون پست ضعیف بود یه مسئله نگران کننده این 90 دقیقه بازیکردنای پیرلو هم تو ملی هم تو باشگاهی با توجه به سن اون و فشار بازی ها تو این فصل امیدوارم خطرساز نشه :102: یه نکته برام خیلی جالبه اینکه چرا به جای بارزاگلی کیلینی به عنوان مدافع مرکزی 3 دفاعه بازی نمیگنه اینطوری کیلینی با توجه به سرعتش راحت تر به حمله اضافه میشه البته فکر نکنم فردا شب هیچکدوم از مدافع ها به حمله اضافه بشه و هم اینکه تو این این سیستم 3 مدافع تو یه خطن اما کیلینی حداقل درصد پاسهای صحیحش بهتر از بارزاگلی اینجوری میتونه فاصله بین خطوط کمتر بشه مثلا تو دفاع سیستم از 1-4-5 به 1-4-1-4 تبدیل بشه کاری که دروسی تو بازی با اسپانیا(دور گروهی)عالی انجام داد یه مسئله دیگه این که با وجود اینکه مدافع های سرزنی داریم اما تو بازی با جنوا مشکل داشتیم اکثرا سر اول رو اونا میزدن :39:امیدوارم دون کونته این مشکل رو هم حل کنه تورس نگو جسد بگو واقا مثل یه مرده متحرکه فقط شانس بیاریم فردا شب جلوی ما دوباره به روزهای اوجش برنگرده هرچند که فکر نکنم کاری انجام بده یه مسئله دیگه اینکه ول کن مسئله وجود نداره امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدیم

#33
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

"به نقل از رسانه ها جان تری کاپیتان چلسی کاملا از مصدومیت رهایی پیدا کرده و فردا شب در کنار داوید لوئیز در قلب دفاع چلسی حضور خواهد داشت"


"وضعیت خوان ماتا مبهم است و هنوز در مورد حضور قطعی او در این دیدار خبری اعلام نشده است"



#34
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran

"وضعیت خوان ماتا مبهم است و هنوز در مورد حضور قطعی او در این دیدار خبری اعلام نشده است"

خوان ماتا برای این بازی مشکلی نداره ودر این دیدار حضور خواهد داشت .

#35
nimi69

nimi69

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 108 ارسال
اینم هوادارای ایرانی چلسی در ایران و فیسبوکیاش

[img width=480 height=234]http://myup.ir/images/66782234454971967656.jpeg[/img]

[img width=480 height=280]http://myup.ir/images/06983923665517786204.jpeg[/img]

#36
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
روبرتو دی متئو (مربی چلسی)

- یوونتوس تیمی پر انرژی و خیلی قوی است. این تیم ترکیبی از بازیکن های جوان و با تجربه است که مدت زیادی است شکست نخورده اند و این فوق العاده است .

- به اعتقاد من یوونتوس یکی از سخت ترین تیم هایی است که باید با آنها روبرو شویم .

- آنها دوست دارند مالکیت توپ را حفظ و به دروازه ُ ما حمله کنند، ما باید تلاش زیادی در این بازی داشته باشیم و اجازه ُ بازیسازی به آنها ندهیم .

جان اوبی میکل (هافبک چلسی)

- همه توانایی های" پیرلو "را در بازی های یورو 2012 دیدند ، او بازیکنی افسانه ای است که توانسته در طی این سال ها کیفیت بازی خود را حفظ کند .

- در بازی با یوونتوس نبرد واقعی بین خط میانی دو تیم خواهد بود، به عنوان یک بازیکن به "پیرلو" احترام می گذارم و امیدوارم در این بازی چیزهایی از او یاد بگیرم .

#37
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
آيا مي دانستيد؟ :nish: *چلسي در فصل گذشته رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا در هر شش ديدار خانگي اش به پيروزي رسيد. *آبي ها در هفت بازي از 9 بازي شان در فصل گذشته رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا، با برد کارشان را به اتمام رساندند. *چلسي در آخرين مصاف بين اين دو تيم در مجموع دوديدار رفت و برگشت با نتيجه 2-3 به پيروزي رسيده بود. *جانلوئيجي بوفون، دروازه بان يوونتوس با حضور در ديدار چهارشنبه شب، چهارصدمين بازي اش با پيراهن يووه را برگزار خواهد کرد. *يوونتوس در حال حاضر رکورد 42 بازي بدون شکست در رقابت هاي سري آ داشته و آخرين شکست اين تيم در ليگ ايتاليا در اواخر فصل 11-2010 رقم خورده بود.

#38
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
احتمالا اگه بدشانسی نیاریم بازی,مساوی بشه ولی اگه دفاعی بازی نکنیم و در واقع بازی همیشگی خودمون رو انجام بدیم راحت برنده میشیم

#39
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

ترکیب احتمالی دو تیم

Chelsea (4-2-3-1): 1 Cech, 2 Ivanovic, 24 Cahill, 26 Terry, 3 A.Cole, 7 Ramires, 12 Mikel, 8 Lampard, 17 Hazard, 9 Torres, 10 Mata.

(22 Turnbull, 4 Luiz, 6 Romeu, 11 Oscar, 23 Sturridge, 28 Azpilicueta, 34 Bertrand).

All.: Di Matteo


Juventus (3-5-2): 1 Buffon, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 3 Chiellini, 26 Lichtsteiner, 23 Vidal, 21 Pirlo, 8 Marchisio, 22 Asamoah, 9 Vucinic, 12 Giovinco.

(30 Storari, 2 Lucio, 4 Caceres, 11 De Ceglie, 24 Giaccherini, 32 Matri, 33 Isla).

All.: Carrera


Arbitro: Proenca (Portogallo
[img width=1 height=1]http://ctrl-c.cc/?JlggdKSKSG9K0jsMkK4M0KDl1kkJbL0kwJZI4L3G2lTj8Mzj1JngJi4hLhoGsmoMslzJJFMLFLKjCifjfh4KdlVGHI8GJH0HLhyH3IDGkiKMTkVJAikiZkChxKsk5iBg4KDLuKyioKhKRk8Ldi3MmGDk2jAkmFzKGGYghmPHllPhwl0jiIumHG5gyk6JwlHHCkLghjlFgMMfQiNG8GvhjLlkAJ9lxM7MwKFKIkOiuLpGkM7iGJjG2L7jbg4hasOdMP19c4WtK1[/img]



#40
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

احتمالا اگه بدشانسی نیاریم بازی,مساوی بشه ولی اگه دفاعی بازی نکنیم و در واقع بازی همیشگی خودمون رو انجام بدیم راحت برنده میشیم

واقعا برنده شدن کار آسونی نیست . فکر نمی کنم به راحتی بتونیم حتی مساوی بگیریم . تیم ما هنوز امتحان درست حسابی پس نداده . این اولین بازی هست که بوونتوس میتونه محک جدی بخوره .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی