پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - اسپانیا ( فینال یورو 2012 )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
256 پاسخ برای این موضوع

#61
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
تو بازی قبلی با المان زمین بازی رو اب داده بودند و لیز شده بود... حال نمیدانم این بار هم اب میدن زمین را چون اگر اب ندهند بهتر است.

#62
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

آشنایی کامل با ورزشگاه فینال یورو 2012:

ورزشگاه المپیک کیف

[img width=480 height=321]http://azhamechiz.persiangig.com/TopGoal/Euro%202012/Stadiums/Kiev%20Olympic%20Stadium/Kiev_Olympic_Stadium.jpg[/img]

مکان : کیف - اوکراین
گنجایش : 70500 نفر
سال اتمام ساخت : 1923

بازی ها :

22 خرداد - گروه D : تصویر اوکراین :2 - 1 سوئد تصویر

26 خرداد - گروه D : تصویر انگلیس 3 - 2 سوئد تصویر

30 خرداد - گروه D : تصویر فرانسه 0 - 2 سوئد تصویر

4 تیر - یک چهارم نهایی : تصویر ایتالیا 0 (4) - (2) 0 انگلیس تصویر

11 تیر - فینال : تصویر ایتالیا - اسپانیا تصویر


این ورزشگاه به تازگی بازسازی شده است و این کار به بهترین نحو انجام
گردیده است به طوری که به عنوان یکی از آثار هنری و جلیل اوکراین به حساب
میاد.

این ورزشگاه در جنوب شهر و در منطقه ی vul Chervonoarmiyska واقع شده است.

این ورزشگاه یکی از قدیمی ترین و زیباترین ها در جهان فوتبال است. در ساخت
آن همه ی امکانات رفاهی تماشاگران به کار رفته است که در بازی هیجان انگیز
3-3 اوکراین مقابل آلمان در نوامبر گذشته از آن ها پرده برداری شد.

این ورزشگاه یکی از مکان های پر بازدید در این اواخر بوده است و در عرصه ی موسیقی نیز، جرج مایکل و شکیرا در آن برنامه داشته اند.

رفتن به این ورزشگاه بسیار آسان است. شما می توانید با سوار شدن مترو به
محل ورزشگاه برسید. ایستگاه Respublikansky روبروی درب اصلی ورزشگاه واقع
شده است.

http://azhamechiz.pe...c_Stadium_2.jpg

نمای داخلی ورزشگاه



#63
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=574]http://up.vatandownload.com/images/k2061t4h21o3b5b581.jpg[/img]

[img width=480 height=562]http://up.vatandownload.com/images/r397xob9p73vegdeopg.jpg[/img]

[img width=480 height=541]http://up.vatandownload.com/images/z9dplmrfls3rarwmh5a.jpg[/img]

[img width=480 height=220]http://up.vatandownload.com/images/hwn9vtxqjgwllu7wte1q.jpg[/img]

[img width=480 height=84]http://up.vatandownload.com/images/x3p1rpquoks11eeuq4.jpg[/img]



#64
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
سلام رفقا بعد مدتی برگشتم اولا تبریک میگم این موفقیت رو هرچند 99 درصد طرفدارهای ایتالیا باور نداشتن که میریم فینال و صد البته قهرمان بشیم دوم اینکه از 1 ماه قبل گفتم میریم فینال و قهرمان میشیم چون تقدیرمون اینه و باورش دارم سوم اینکه امشب به امید خدا هتریک میکنم تو پیشبیهایی ک کردم 1) سال 2006 با همه اتفاقات گفتم قهرمانیم کسی باورش نشد فقط خنده های ابلهانه دوستان بود اما شدیم 2) بعد انتخاب کونته با قاطعیت گفتم قهرمانیم و با میلانی ها و اینتریها شرط بستم هرجند به شرطشون عمل نکردن اما قهرمان شدیم :victory2: 3) قهرمانی ایتالیا که مطمئنم میشیم و پیش بینی بعدیم کسب قهرمانی سری آ و کوپا و سوپر کاپ و چمپیونز لیگه باورش کنید چون موفقیت ها با باور آدمی گره خوردس یا حق :rose: :rose: :rose: :rose:

#65
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
i formazioni Spagna Probabile formazione Ruolo Giocatore P Casillas I.D Alba J.D Arbeloa A.D Pique G.D Ramos S.C Busquets S.C Xabi A. C Silva D.C Xavi H.A Iniesta A. A Torres F. Italia Probabile formazione Ruolo Giocatore P Buffon G.D Bonucci L.D De Rossi D.D Chiellini G. C Maggio C.C Marchisio C.C Pirlo A.C Thiago Motta.C Giaccherini E A Balotelli M.A Cassano A.

#66
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
انتونیو کاسانو به دنبال انتقام بابت انتقادهایی که از او در رئال مادرید می شد:
واقعا عالی خواهد بود اگر بتونیم اسپانیا رو شکست بدهیم.

تجربه من در رئال خیلی خوب نبود. اونا به من می گفتن چاق و منم خوشم نمیومد. من حاضرم که همه چیز رو راست ریست و کنم.

اسپانیاییها فکر می کنن ما از بودن در فینال خوشحالیم و راضی هستیم . شاید اونا فکر می کنن ما به هدفمون رسیدیم. بیشتر از این نمی تونن اشتباه فکر کنن .

اسپانیاییها هم مثل آلمانیها هیچ وقت جلوی ما آرامش ندارند. ما همیشه اونا رو به حرکت و تعریق وادار کردیم. ما مطمئنا به خودمون اجازه نخواهیم داد که بترسیم.


#67
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
امیدوارم شب از خوشحالی خوابم نبره نه اینکه از ناراحتی...

#68
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
خب رسیدیم به دیدار نهایی و خوشحالیم که هنوزم میتونیم راجع به ایتالیا توی این جام حرف بزنیم. پراندلی اینقدر تفکرات تاکتیکیش رو توی این جام خوب ثابت کرده که به هیچ وجه نمیخوام راجع به ترکیب و تاکتیت صحبت کنم ، چون ایمان دارم از بهترین نفراتش استفاده میکنه... تنها نکته ای که باعث نگرانیم هستش اینه که ایتالیا توی این جام تا حالا گل عقب نیافتاده و نمیدونم اگر در جو فینال همچین اتفاقی خدایی نکرده بی افته واکنش بازیکن های کم تجربه تیم چیه ؟ و در نهایت شاه کلید ما میتونه ماریو بالوتلی باشه،اگه بتونه گل اول رو بزنه و روحیه اش رو ببره بالا بهتون قول میدم در ادامه دفاع اسپانیا رو بی چاره میکنه... به امید موفقیت آتزوری :rose:

#69
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
مصاحبه پراندلی پیش از بازی:

ما از ابتدای رقابتها باور داشتیم که می تونیم به فینال برسیم . حالا ما به فینال رسیده ایم و می خواهیم این کار رو به طور صحیح و با شجاعت همیشگیمون انجام بدیم .

همچینین یکی از اهداف ما وقتی که دو سال پیش کارمون رو آغاز کردیم این بود که کاری کنیم که مردم دوباره عاشق ایتالیا بشند.

ما میخواستیم این کار رو با رفتار, باور و همچنین عملکردمون در زمین از طریق تزریق کیفیت بیشتر و به دنبال فوتبال بهتر بودن انجام بدیم. فکر کنم به آنچه می خواستیم رسیدیم و من خیلی از این بابت خوشحالم.
اسپانیا مطمئنا مدعیه اصلیه, اگرچه اونا سبک فوتبال متحدتری دارند که در طی چند سال کامل شده. ما سعی می کنیم تا در طی این سفر به اونا نزدیکتر بشیم, اگر چه ما هنوز کار داریم.
ما مطمئنا بیشترین تلاشمون رو می کنیم و این رو مدیون هوادارا هستیم, اسپانیاییها در آینده هم مدعی اصلی کسب جام خواهند بود چون میانگین سنی تیم اونا هنوز کمه.

من چیزی رو در فوتبال اختراع نکردم. خیلی از مربیها تفکراتشون رو از تیم های پایه به اجرا در می آورند, اما بعدها نیاز به نتیجه و فشار اونها رو وادار به تغییر می کنه.

در ایتالیا من فقط می خواستم کیفیتی که بازیکنانم دارند رو به کار بندازم. امدیوارم کار ما باعث بشه که باشگاه های ایتالیایی بفهمن که اونا به شجاعت بیشتری توی فصل دیگه ی اروپا نیاز دارند.


#70
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
لیپی هم گفته که ایتالیا و هرکدوم 50 درصد شانس پیروزی دارند اگرچه هنوز شانس اسپانیا رو بیشتر دونسته. خیلی از مردم از من می پرسند که آیا اسپانیا هنوز هم مدعیه اصلیه, با این که ما با اونا تو مرحله ی گروهی 1-1 کردیم. من باید با یک تناقض پاسخ بدم: ایتالیا و هرکدوم 50 درصد شانس پیروزی دارند اگرچه هنوز شانس اسپانیا بیشتره. تیم ما در حال پیشرفته و عملکرد ما نشون دهنده رشد و تکامل ما طی رقابتها است. بازی سختی خواهد بود ولی ما می تونیم که بجنگیم و جام رو به خونه بیاریم. لیپی در مورد کار در چین هم گفته: بازیها به خاطر تفاوت زمان چین در نیمه شب برگزار میشه. اما ما هنوز هم خوشحالیم که این فداکاری رو می کنیم که تموم شب بیدار می شینیم تا بازی ایتالیایی که لیاقت کامل برای رسیدن به فینال رو داشته ببینیم. + آلتوبلی زننده گل در مقابل آلمان در جام جهانی 1982 هم از بالوتللی تعریف کرده و عملکرد او رو با مسی و رونالدو مقایسه کرده. ++ آلن پاردو مربی نیوکاسل هم ایتالیا رو برنده امشب پیش بینی کرده.

#71
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
طبق گزارش گل ، گزارشگر این بازی عادل فردوسی پور هست .


ببینیم چیکار میکنه . :hanghead:

#72
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
من از الان جو و استرس بازی گرفتتم :1:

#73
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
جو پر استرسی اینجا و جاهای دیگه ایجاد شده.هیجان بسیار لذت بخشی رو فکر کنم هممون داریم تجربه میکنیم قراره کاتاناچیوی مدرن در برابر تیکی تاکای مدرن قراربگیره. البته تیکی تاکا سالیان زیادی هست که خودشو تو راس جهان ثابت کرده اما کاتاناچیو خیلی وقت بود ناپدید شده بود.این جمله تا حدی درست هست که هر اتفاقی هم امشب بیفته عملکرد ایتالیا و پراندلی عالی بوده و اسم پراندلی میره در کنار اسامی بزرگی همچون زوف - لیپی و ....اما یک مسئله دیگه ای هم هست. ایتالیا میتونه با پیروزیش یک شبه ره صد ساله رو بره و دوباره اعتمادبنفس خودش بدست بیاره و دوباره نگاه ها رو معطوف خودش و فلسفه فوتبالش کنه اما اسپانیا با قهرمانی فکر کنم دوردست از اینه که هست بشه. درواقع امشب ما یکجورایی داریم برای فوتبال جهان و دفاع از حیثیت تیمهای متمدن و اصیل جهان میجنگیم.اینکه تمامی طرفداران غیر اسپانیایی و ایتالیایی امشب طرفدار ایتالیا هستند بخاطر سبک جذاب ایتالیا یا حضور کسایی مثل بوفون نیست بلکه انگار همشون اعتقاد دارند ایتالیا اخرین امید دنیا برای متوقف کردن اسپانیا هست. ایتالیایی که همواره تو بازیهای رسمی تو 90 دقیقه به اسپانیا نباخته و به لحاظ سابقه و فشار روانی اسپانیا رو مطمئنا تحت فشار میزاره کما اینکه آلمان هم با ترس جلوی ایتالیا بازی میکرد و آخرش شکست خوردند.در کنار این مسئله اسپانیای قهرمان جهان 2 ستاره اصلیشون یعنی ویا و پویول که بسیار هم تاثیرگذار در قهرمانی های اخیرش بوده رو در اختیار نداره. در واقع امسال اسپانیا با ضعف چشمگیر نسبت به یوروی قبلی به بازیها اومد اما انقدر این تیم قوی هست که حتی با تیم نه چندان کاملش هم میتونه رقیبها رو یکی پس از دیگری کنار بزاره.بخاطر ضعف دفاعهای اسپانیا که نه پیکه و نه پویول و نه آربلوا بازیکنای مطمئنی نشون نمیدند اسپانیا مدام توپ رو تو زمین خودی به گردش درمیاره.اینکار رو میکنند تا فرصتی به حریفشون ندند حتی اگه به این ختم بشه که نتونند حمله ای رو ترتیب بدند. عملکرد ژاوی تو این تورنمنت که پاس گلی نداده و اکثر پاسهاش رو به عقب بوده و حتی تو دقیقه 60 از بازی جلو پرتغال میکشنش یرون نشون میده که دل بوسکه از ژاوی انتظارات دفاعی داره و کار هجوم رو به اینیستا و فابرگاس سپرده.حتی با وجود داشتن مهاجم تخصصی مثل تورس و بازی دادن فابرگاس هافبک در نوک حمله نشون میده که دل بوسکه فقط میخواد به هر طرذیقی شده بازی رو کنترل کنه و با 6 هافبک تخصصی داره بازی ادامه میده. شاید این چندوقته این بحث پیش اومده که نتیجه گرایی مهم تر از بازی زیبا هست و فقط تیم قهرمان در اذهان میمونه اما من نظرم کمی فرق داره. حد اقل برا مخاطب خاص همیشه خاطره ها باقی میمونه. کسی هست که برزیل 86 همون برزیل معروف تله سانتانا رو فراموش کرده باشه؟ کسی اینجا هست که هلند رو دوست داشته باشه اما یورو 2000 کابوس وار رو فراموش کرده باشه؟ کسی هست که آرسنال زمان تیری هانری رو از یاد برده باشه؟ و...... درسته آمار قهرمانی همیشه رو تیتر خبرها میره اما زیباییهای واقعی فوتبال نمیشه فراموش کرد. اگر اسپانیا با این سبک و سیاقش قهرمان بشه باید به حال ذات فوتبال و همون چیزی که اونو منحصر بفرد کرده یعنی هیجان و جذابیت گریه کرد. اینا رو نگفتم چون طرفدار ایتالیا هستم چون من هم مثل هر فرد دیگه ای احساس دارم و دوست دارم از دیدن یک بازی فوتبال تا اعماق وجودم لذت ببرم. دوست دارم بعد بازی بشینم و تا ساعتها به اتفاقات قشنگش فکر کنم. ایتالیا شایسته تر هست برا قهرمانی چون از هر بغال و فروشنده و سوپری و .... گرفته بگی فوتبال آلمان و ایتالیا دیدی؟ میگه قشنگترین بازی عمرم دیدم. ایتالیا 6 سال غیبت داشت اما بعد از گذشت 6 سال خیلی تالثیرش برا لذت بردن مردم از فوتبال بیشتر از تیم های اوج گرفته این سالیان مثل پرتغال و اسپانیا بوده. ایتالیا همون چیزی رو به نمایش گذاشت که همه عاشقشن.چیزایی مثل بازی رو به جلو- پاسهای رو به جلو -تاخیر ندادن به بازی -عشق - تعصب - و ... به خدا - به پیر - به پیغمبر اینکه تو یک بازی مالکیت توپت 80% باشه و تعداد پاسهات بالای 1000 تا باشه قابل تقدیر نیست. شاید وقت کشی از دید قانونی به انداختن بازیکنا رو زمین باشه مثل عربها اما اگه از گیر و بند قانون بیایم بیرون و به واقعیت کار اشاره کنیم میبینیم اسپانیا هم داره وقت کشی میکنه.دادن پاسهای رو به عقب و مدام پاسهای کوتاه بدی و بدی و بدی و .... تیم حریف و خسته کنی و یک آن فضا پیدا کنی وگل بزنی شاید اسمش هنر گذاشت اما این هنر به هیچ وجه قابل ستایش نیست. کسایی که میخوان به هر قیمتی قهرمان بشند باید هم از این حرفها ناراحت بشند اما کسایی که جدای از قهرمانی میخوان با افتخار و غرور و احترام سایر رقبا قهرمان بشند باید خواسته مردم همون فوتبال هجومی نمایش بزارند. فقط کافیه ببینید ایتالیا از اکثر حمله هاش موقعیت گل ساخته و زمان تماشای بازیهاش آدم غیر مترقبه از جاش به هوا میپره و اونوقت هم مثل هر طرفدار بیطرفی دوست دارید ایتالیا با بازی زیباش فلسفه نتیجه گرایی اسپانیا متوقف کنه.

#74
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال


:1: :1: :)) :1: :1:

تصویر



#75
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

[img width=480 height=298]http://u.goal.com/194900/194972hp2.jpg[/img]

فابیو کاپلو گفت که امشب شانس ایتالیا برای برد بیشتر هست


مارادونا هم گفته که ایتالیا با داشتن هافبکی مثل پیرلو موجب شده که فکر کنم که امشب اسپانیا تیم شکست ناپذیری نیست .


دینو زوف هم گفته که امشب کاسیاس و بوفون مشخص کننده ی برنده ی بازی هستن

[img width=480 height=270]http://www.soccer.mu/wp-content/uploads/Buffon-vs-Casillas-576x324.jpg[/img]

 
 

+ یوونتوس اف سی و گل

#76
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
بدون شک اسپانیا در این بازی از تیم ایتالیا خواهد ترسید و می شود گفت این بازی سخت ترین دیدار آنها در این جام خواهد بود اما این موضوع به تنهایی برای فهرمانی ایتالیا کافی نخواهد بود. ترسم از این است که بازیکنان ایتالیا خود را از پیش برنده این بازی بدانند و اسپانیایی ها را دست کم بگیرند، اسپانیا مانند آلمان نیست که خود را از قبل یرنده بازی بدانند واین ریشه در تجربه زیاد این تیم در در چند سال اخیر دارد. اسپانیا در این بازی با تمام قوا به میدان خواهد آمد آنها می خواهند تنها تیمی باشند که 2 بار متوالی قهرمان یورو شده اند و برای رسیدن به آن دست به هر کاری خواهند زد، درست است که اسپانیا مانند گذشته خوب بازی نمی کند اما این تیم اسپانیاست بهترین تیم چند سال اخیر جهان و هنوز هم در فکر قهرمانی هستند اعتقادم بر این است که پدرو رودریگوئز و اینیستا با سرعت وچالاکی که دارند می توانند امشب برای آتزوری خطرناک باشند این دو بازیکن باید از کار انداخته شوند. از سوی دیگر در تیم ایتالیا خط هافبک این تیم می تواند نقش تعیین کننده ای در این بازی داشته باشد،ده روسی باید در نبردهای تن به تن به کمک ایتالیا بیاید و این فضا را برای پیرلو بوجود بیاورد که بازی سازی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و با پاس های توی عمق و پشت مدافعین حریف مهاجمان ایتالیا را در موقعیت گلزنی قرار دهد. نقطه ی عطف ایتالیا در این جام این است که همواره گل اول را به حریفان زده وتاکنون هیچ وقت از حریف عقب نبوده است ایتالیا اگر می خواهد در این بازی برنده شود باید در همان نیمه ی اول کار را تمام کند و نگذارد کار به نیمه ی دوم و احتمالاً وقت اضافه کشیده شود و نکته دیگر اینکه در این بازی موقعیت گل چندانی بدست نخواهد آمد بخاطر همین باید قدر موقعیت ها را به خوبی دانست درست مثل نیمه اول بازی با آلمان که اگر چنین شود قهرمانی ایتالیا چندان دور از دسترس نخواهد بود. در سال 1964 اسپانیا قهرمان یورو می شود 4 سال بعد یعنی در سال 1968 ایتالیا برای اولین بار قهرمان می شود سال 2008 اسپانیا برای دومین بار قهرمان می شود 4 سال بعد در سال 2012......... امیدوارم ایتالیا برای دومین بار قهرمان شود :rose:

#77
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
واقعا نگران ِ چی هستین ؟ استرس ِ چی رو دارین ؟ از چی میترسین ؟

این استرس باید تو وجود رقبای تازه به دوران رسیده باشه نه امثال ِ من و شما که برای شمردن ِ ستاره هامون از 4 تا کلمه استفاده می کنیم در حالی که اونا از ذوق زدگی ِ همون یه ستاره ساعت ِ بی خوابیشون از یه انسان ِ معمولی هم بیشتر شد .

این تیمی که می بینید درسته که توش اثری از شیاویوو و ارسی و سیلوسوو پیولا و دومنگینی و آناستاسی و زوف و پائولو روسی و تاردلی و ویالی و باجو و دل پیرو نیست ولی این تیم تیمی ِ که هر قلدر ِ مدعی جام رو سر ِ جاش نشونده و به همه نشون داده که میراث دار ِ اون هایی ِ که شادیشون از یه برد ِ آتزوری غیر ِ قابل ِ وصفه .

این تیم بوفونی رو داره که زوف ِ کبیر از بزرگیش میگه و کیه لینی و بونوچی و بارتزالی ای رو داره که مهاجمای حریف از حیرت اینکه چطور توپشون دزدیده شده ، نگاهشون همیشه به اسکوربرده .

این تیم مثل ِ 2006 همون دیوار ِ بزرگی ِ که چک و آمریکا و آلمان و فرانسه پشتش موندن و انگشتشون هنوزم که هنوز ِ از حیرت به دهان مونده .

اصلا هیچ ترسی به دل راه داده نمیشه وقتی کاپیتانی مثل بوفون رو داریم که در حالی که دهه ی چهارم ِ زندگیش رو سپری می کنه ، مثل ِ جوانی 20 ساله انگیزه و اشتیاق ِ پیروزی داره .

با وجود ِ مردی مثل ِ بوفون از هیچ رقیبی نباید ترسید .

این کلیپ ِ 2 دقیقه ای رو ببینید و بدونید که امثال ِ رونالدو و باتیستوتا و توتی و رکوبا در حسرت ِ شکستن ِ قفل ِ دروازه ی این مرد موندن ، دیگه این بازیکنای آینه به دست که جای خود دارن !!!

http://www.mediafire...ametnuvbif3ln46

#78
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
[img width=480 height=151]http://tictactic.com/wp-content/uploads/2012/07/jadval-1.jpg[/img]

#79
یوسف

یوسف

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 94 ارسال
ایتالیا شاید بیشتر متحمل حمله های اسپانیا باشه اما ایتالیا با وجود پیرلو و پاس های تو عمق استثناییش می تونه بهترین فرصت ها رو تو ضد حمله واسه مهاجمین ایتالیا فراهم کنه اما اگه مهاجما بتونن خوب عمل کنن ایتالیا می تونه بازی رو ببره البته دفاع ایتالیا هم بیدی نیست که با هر بادی بلرزه!!!

#80
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
هم بازی با انگلیس هم بازی با آلمان 10 الی 15 دقیقه اول هر دو نیمه بدجور ایتالیا زیر فشار بوده و بعد تونست به بازی مسلط بشه . اگه قراره این بازی رو هم ببریم مهم اینکه که تو همون 10 الی 15 دقیقه اول هر دو نیمه گل نخوریم . البته شرایط اسپانیا با آلمان و انگلیس فرق داره ولی اگه پراندلی بتونه اسپانیا رو هم مثل انگلیس و آلمان مهار کنه کار سختی نداریم و می تونیم سوار بازی بشیم و باید منتظر بمونیم که توپ هامون بره تو گل . یا میره تو گل و برنده میشیم یا نمیره تو گل به پنالتی میکشه که دیگه فکر نمیکنیم تو پنالتی پیروز بیاییم بیرون.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی