پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
195 پاسخ برای این موضوع

#161
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
تا اینجای کار بجز گروه B,همه تیم ها تو بازیشون گل زدن.دوباره بجز گروه دوم یعنی 4روز از 5 روز مسابقات یه بازی مساوی میشه اونم همش یک-یک ,یه تیم هم برنده که همیشه تیم های بازنده فقط یک گل زدن.پس اگه قراره باشه این روند حفظ بشه.ایتالیا 2-1میبره.اسپانیا ایرلند هم 1-1 :1:

#162
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
2 بازیکن کلیدی ایتالیا در یورو 2012

تصویر


جی جی بوفون


در17 سالگي دوران حرفه اي خود را دربازي پارما-ميلان شروع کرد و رو در روي* روبرتو باجو و جورج وآه *قرار گرفت که هردو توپ طلا گرفته بودند.جي جي بوفون هر دوي آنها را در آن بازي ناکام گذاشت و بازي بدون گل مساوي تمام شد.

شروع کاراودر تيم ملي ايتاليا هم هيجان انگيز بود در بازي پلي آف جام جهاني در مسکو در حاليکه برف شديدي ورزشگاه را سفيدپوش کرده بود پس از گذشت 30 دقيقه از بازي جايگزين*جانلوکا پاليوکا*شد که به علت مصدوميت قادر به ادامه بازي نبود.
جي جي در آن بازي نمايش فوق العاده اي داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه ايتاليا شد

در يورو 2008 در بازي ايتاليا - روماني پنالتي *ادرين موتو* را به خوبي مهار کرد و هميشه توانايي هاي خود را در تيم ملي ايتاليا نشان داده.در جام جهاني 2006 که ايتاليا به لطف درخشش*بوفون* قهرمان شد اين دروازه بان در آن جام 5 *کلين شيت* داشت و تنها 2 گل دريافت کرد(گل به خودي *کريستين زاکاردو* و ضربه ي پنالتي *زيدان* در بازي فينال)

در حال حاضر کاپيتان ايتاليا با انجام 114 بازي در رده سوم بازي هاي ملي قرار دارد.*سوپرمن* لقبي است که هواداران به او داده اند.
در جام جهاني 2010 به دليل مصدوميت بازي ها را از دست داد واين براي ايتاليا گران تمام شد چون تنها ستاره ي خود را در آن جام از دست داد

* بوفون* توسط فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال به عنوان بهترين دروازه بان دهه ي (2000-2010) انتخاب شد.
بوفون اکنون در درون دروازه ي آتزوري قرار دارد و به دنبال درخشش در بازي هاي يورو 2012 است.

تصویر

اندره ا پیرلو

در تابستان گذشته به عنوان بازيکن آزاد *روسونري* را ترک کرد وبه*يوونتوس* رفت و شروعي دوباره و تحسين برانگيز داشت وبا اين تيم بدون شکست سري آ را بدست آورد، اين در حالي بود که *يوونتوس * دردو فصل گذشته در مکان هفتم سري آ قرار گرفته بود

در جام ملت هاي اروپا(زير 21 سال) در سال 2000 پيراهن شماره 10 ايتاليا را به تن داشت،در بازي فينال در برابر تيم *چک* دو گل زد که يکي از آنها از روي نقطه ي پنالتي بود وديگري يک ضربه ي ايستگاهي شگفت انگيز بود و به اين ترتيب ايتاليا با درخشش *اندره آ پيرلو * قهرمان اروپا شد.

وقتي که *کارلو انجلوتي* سرمربي *ميلان* بود بازي *پيرلو* را پسنديد و او را از *برشا* به ميلان برد، *پيرلو* رهبر خط هافبک ميلان شد و با اين تيم 2 بار ليگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

درجام جهانی 2006 در تمامی بازی های ایتالیا بطور کامل حضور داشت و در 3 بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد( از جمله بازی فینال جام). در بازی یک چارم نهایی یورو2008 در برابر اسپانیا غایب بود.

*اندره ا پیرلو* قلب تپنده ی فوتبال ایتالیا است،او * بانوی پیر * را در این فصل زنده کرده و حال می خواهد همین وظیفه را در تیم ملی * ایتالیا* انجام دهد.



Forza Italia

#163
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
اینقدر تو رسانه های ایتالیا این قضیه ی 2-2 رو مطرح کردن و الکی روش مانور دادن ، که بازیکن ها و مربی تیم ملی کرواسی واکنش نشون دادن :np:

مربیشون با عصبانیت داد زده :" من می تونم تضمین کنم که من و بازیکنام ورزشکاریم!
ما اصلا به چنین گزینه ای توجه نمی کنیم. هرگز! برای این که روشن بشید این یه توهینه به من ، بازیکنام و کشورم. ما کروات هستیم و به این قضیه افتخار می کنیم.
غیر از اون 2-2 هم یه نتیجه است ، مثِ شکست یا پیروزی. هیچ معنیِ دیگه ای نمی ده. من متنفرم از اینکه جای ایتالیا باشم در حال حاضر. اونا باید ایرلند و ببرن و معلوم هم نیست [که این اتفاق بیفته]. چون هیشکی دلش نمی خواد با سه شکست به خونه برگرده.
ما ورزشکاریم [و در کنارش] پدر و فرزند . اصلا جای سوال نیست که بخوایم سر نتیجه با اسپانیا به توافق برسیم.یادتون نره ایتالیا خیلی از اسپانیا ضعیف تره ..." :np: :np: :np:


بازیکناشونم ساکت ننشستن :fp: و در مورد این قضایای اخیر خود ایتالیا شروع کردن متلک انداختن و تحقیر کردن :np:

سرنا :
"اگه بوفون دوست داره رو بازی ها شرط بندی کنه [!!!] ، به این معنی نیست که ما هم خوشمون میاد."[ :whistle1: ]
"مطمئنم بوفون شوخی می کرده وقتی گفته من شرط می بندم بازی 2-2 مساوی می شه .شک دارم که اون واقعا فک کنه ما تبانی می کنیم."

دانیل پرانیچ :
"هدفمون اینه که بازی رو ببریم و از گروه صعود کنیم. روشنه که بازی با هر نتیجه ای می تونه به پایان برسه ، از جمله 2-2"


جالبه که بوفون تا حالا 100 بار گفته که مطمئنه بازی جوانمردانه است :np: خدا باعث و بانی این شایعات الکی درباره ی بوفون رو لعنت کنه واقعا :np:

البته مربیشون کلا پرروئه :1: بازی با ایتالیا گفته بود داور به نفع ما (ایتالیا) کار کرده :lol: :Facepalm:

#164
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
خیلی غلط کردن :king_Aragorn: یارب روا مدار که گدا معتبر شود /گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

#165
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
آقا والله حق دارن اين بندگان خدا كرواسي ! تو همين فروم خودمونم تهمت هاي زيادي زده شد بشون ! تا نفهميدن 4 تا تيكه هم بار ما نكردن اين تاپيك شرط بندي رو جمعش كنين كه خيطه !! :1: بعد هم يه چيز ديگه اگه ايتاليا نتونه بازي خودش رو ببره كه ديگه فكر كنم ميشيم سوژه خنده كروات ها ! :1: ( همين اييينو كم داشتيم :1: ) من همشو از چشم اين بچه هاي فروم خودمون ميبينما :1:

#166
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
متاسفانه روسیه و دانمارک حذف شدن در حالی که میتونستن پدیده جام باشن روسیه در حالی حذف شد که خیلی تیم خوبی داشت اما غرور و تجربه کم به این تیم ضربه زد رسانه های ایتالیایی هم همیشه در دسر ساز میشن :fp:

#167
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
تيم ملي فوتبال اسپانيا شب گذشته موفق شد با نتيجه يک بر صفر مقابل کرواسي به برتري برسد و به عنوان صدرنشين گروه سوم به مرحله يک‌چهارم نهايي صعود کند. ايتاليا نيز با برتري مقابل ايرلند به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شد. شاگردان چزاره پرندلي در شرايطي که کرواسي در ديدار مقابل اسپانيا به تساوي 2 بر 2 مي‌رسيد از صعود باز مي‌ماندند اما گل دقايق پاياني ناواس کار را براي دو تيم اسپانيا و ايتاليا تمام کرد. دراين‌باره جان لوئيجي بوفون به تقدير و تشکر از ماتادورها پرداخت. دروازه‌بان آتزوري همچنين از عملکرد هم تيمي‌هاي خود مقابل شاگردان تراپاتوني ابراز رضايت کرد و در اين‌باره اظهار داشت: پيروزي ايتاليا مقابل ايرلند نيز حياتي بود و خوشحالم که توانستيم جواز حضور در مرحله حذفي را بدست آوريم. وي افزود: چيزي که مهم بود پيروي ما مقابل ايرلند بود و ما توانستيم به خوبي از موقعيت‌هاي خود با گلزني کاسانو و بالوتلي استفاده کنيم و به برتري برسيم. منبع : ورزش 3 این جیجی عشقه ! یعنی ماااااااااااااااااهه این بشر :rainbow:

#168
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
خوشحالم هر سه تیم مورد علاقه ام (ایتالیا-پرتغال-اسپانیا) به مرحله ی بعد رفتند.

#169
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ورزش سه :1: :fp: هواپيماي چارتر حامل اعضاي تيم ملي هلند شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه شيپ‌هول شد و مورد استقبال اندک و سرد علاقمندان اين تيم واقع شد. مطابق اين گزارش پس از ورود کاروان تيم نايب قهرمان جهان در سال 2010، ستارگاني همچون روبن، فان بومل، فان پرسي و هونتلار براي فرار از دست سئوالات هواداران و خبرنگاران، به سرعت از محل ورود خويش خارج شدند. هلند يکشنبه شب مقابل پرتغال 2 بر يک بازنده شد و پس از باخت يک بر صفر از دانمارک و 2 بر يک از آلمان، با 3 شکست و بدون امتياز در دور گروهي يورو 2012 حذف شد. :lol: :lol: :lol: :lol:

#170
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
خبر حاشیه ای به گزارش گل : شکیرا خواننده مشهور دورگه که نامزد جرارد پیکه هم هست معروف ترین هوادار اسپانیا در بازی دیشب مقابل کرواسی بود که باعث شد تلویزیون ایران گاها برای گزارش بازی به زحمت بیفتد... :Facepalm: :lol: :lol: تاک اسپورت – ریوفردیناند مدافع منچستریونایتد که بدلیل عدم انتخابش از سوی روی هاجسن از تیم ملی انگلستان جا مانده است، در حساب کاربری خود در سایت توئیتر از میشل پلاتینی و یوفا بخاطر عدم برخورد جدی با پدیده نژادپرستی انتقاد کرد. وی معتقد است یوفا برای نمایش یک نوشته بر روی شورت نیکلاس بنتنر، وی را جریمه سنگین کرده است در حالی که توهین های نژادپرستانه در یورو 2012 همچنان ادامه دارد. راست میگه خداییش. بیچاره سوپر ماریو :cry2:

#171
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
چک - پرتغال آلمان - یونان اسپانیا - فرانسه ایتالیا - انگلیس همه میگفتن کاش به عنوان تیم اول میرفتم که به فرانسه نمیخوردیم . خوب اینطوری جالب شد با انگلیس بازی میکنیم . این بار شتر به نفع ما کار کرد و سوئد فرانسه رو شکست داد . ترکیب فرانسه رو نمیدونم ولی فکر کنم خواسته به بازیکن های اصلیش استراحت بده . اگه با بازیکن های اصلی بازی کرده و از سوئد باخته پس امیدی بهشون نیست . این انگلیس رو راحت می تونیم شکست بدیم بدون هیچ مشکلی . فکر کنم تو بازی با ایتالیا 3 موقعیت جدی هم نتونن خلق کنن . البته نبود کیه لینی ممکنه بازم ضربه بزنه ولی اگه 4 دفاعه بازی کنیم با بودن بونوچی و بارتزالی امیدوارم مشکلی پیش نیاد .

#172
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
فقط در یک صورت هوادار 2 آتیشه بالوتلی میشم . به انگلیس گل بزنه لباس رو بده بالا و نوشته باشه : Why Always ME ? این کارو کنه عاشقش می شم :1: :1:

#173
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
به نظر من قرعه* خوبی بود.فقط 3 تا بازیکن خوب دارند(کول-جرارد-رونی)که دو تاشون اخطار دارن و با احتیاط بازی میکنن
جالبه که 2 ماه دیگه,دو باره باهاشون بازی داریم.احتمالا میان برای جبران باخت :1: ولی این باخت کجاو باخت دو ماه بعد تو بازی دوستانه کجا

[img width=480 height=60]http://up.vatandownload.com/images/xbq7fdrbv17f9c0vl7v.jpg[/img]

تعداد برد ایتالیا9-باخت7-مساوی6

جالبه که ایتالیا در بازی های ملی, بیشترازهمه به اتریش باخته.12تا! :Facepalm:

تصویر

*=البته زیاد قرعه نبود.مگه قرعه کشی کردن که فرانسه ببازه :Facepalm:.ولی به هر حال اول جام قرعه کشی بوده دیگه :1: .منظورم اینه که نتایج خوبی بود :1:
----------------------------------------
اینم یادم رفت بگم که عجب گل شانسی زدن.تا اینجا شانسی ترین گل جام بود.به 2 تا مدافع و دروازه بان خورد افتاد جلو رونی!
اینم چندتا آمار:
بهترین خط دفاع:اسپانیا یک گل
کمترین باخت:ایتالیا-اسپانیا-انگلیس-آلمان بدون باخت
گل از روی نقطه پنالتی:0 گل!!!!!
گل از ضربه آزاد:1 گل

#174
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
دوستان عزیز برای بحث در مورد بازی های یک چهارم نهایی به لینک های زیر رجوع شود

http://bianconeri.ir...hp?topic=7084.0

http://bianconeri.ir...hp?topic=7083.0

#175
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
زیباترین گل جام
[img width=480 height=298]http://www.myup.ir/images/72645416164136424772.jpg[/img]

#176
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال

زیباترین گل جام
[img height=298 width=480]http://www.myup.ir/images/72645416164136424772.jpg[/img]

ضربه ایستگاهی پیرلو بهتر بود

#177
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
همیشه به این فکر بودم که مسابقات که تو دو کشور برگزار میشه اگه میزبان های بازی ها تو مراحل بالاتر به هم بخورن بازی تو کدوم کشور برگزار میشه ؟ کسی میدونه ؟

#178
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

همیشه به این فکر بودم که مسابقات که تو دو کشور برگزار میشه اگه میزبان های بازی ها تو مراحل بالاتر به هم بخورن بازی تو کدوم کشور برگزار میشه ؟


کسی میدونه ؟


بازی ها از قبل قرعه کشی میشه که چه بازی ای تو چه مرحله ای تو چه ورزشگاهی برگزار بشه .

#179
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
گویا جناب سپ بلاتر هم بعد از اتفاقی که تو بازی اوکراین و انگلیس افتاده از طریق توئیتر گفته که استفاده از تکنولوژی برای خط دروازه دیگه گزینه ی ما نیست ؛ ضروریه. :1:

#180
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

برترین های یورو در پایان مرحله ی گروهی :

برترین گلزن: ماریو گومز از آلمان (۳گل)
برترین پاسور:آندری آرشاوین از روسیه (۳ پاس گل)
بیشترین خطاکننده: میلان باروش از جمهوری چک (۱۴ خطا)
بیشترین خطا شوند: گئورگوس کاراگونیس از یونان (۱۶ خطا)
بیشترین مهار: شی گیون از جمهوری ایرلند (۱۷ مهار)
بیشترین شوت: کریستیانو رونالدو از پرتغال (۲۱ شوت)
بیشترین شوت در چارچوب: کریستیانو رونالدو از پرتغال (۱۳ شوت)
بیشترین گل خورده: شی گیون از جمهوری ایرلند ( ۹ گل)
بیشترین گل زده: تیم فوتبال اسپانیا (۶ گل)


لیست 20 بازیکن برتر یورو 2012 در مرحله ی گروهی

1 آندرس اینیستا

2 باستین شواین اشتایگر

3 مایکل کرون دلی

4 په په

5 نیکلاس بنتنر

6 متس هوملس

8 اندرا پیرلو

8 آندری شوچنکو

9 ژاوی

10 زلاتان ابراهیموویچ

11 فیلیپ لام

12 ماریو گومز

13 سسک فابرگاس

14 فرانک ریبری

15 ژوائو موتینیو

16 داوید سیلوا

17 استفن اندرسون

18 لوکا مودریچ

19 مسوت اوزیل

20 سامی خدیرا







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی