پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 3-0 ناپولی ( هفته سی ام سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
221 پاسخ برای این موضوع

#181
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
یه آماری هم که دوستان لطف کنن تعداد دقایقی که از لیگ میگذره و گلی نخوردیم رو بزارن . فکر کنم 400 دقیقه میشه .

#182
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

لاپو وارد میشود :Facepalm: :Facepalm:


[img width=400 height=600]http://myup.ir/images/66724684881965013454.jpeg[/img]



#183
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
گزارشگر انگلیسی اشاره کرد اگر میلان در اروپا حذف نشه شانس قهرمانی یووه زیاده و اگر حذف بشه میلان قهرمان

#184
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
پنالتی :Facepalm:
[img width=480 height=320]http://www.myup.ir/images/53251958964920359824.jpg[/img]

امار بازی
[img width=480 height=360]http://www.myup.ir/images/73535673608754585514.jpg[/img]

#185
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

گفتی "ایشالا با گل الکس، میرکو و مارکیزیو میبریمشون" هر سه نفر پاس گل دادن. میرکو پاس گل بونوچی رو داد، مارکیزیو پاس گل ویدال و همچنین الکس کبیر هم درست یه دقیقه بعد ورودش به زمین پاس گل کوالیارلا رو داد. تا باشه از این جور پیش بینی ها باشه مستر سهیل بیانکونری ;-)

جالب بود...
عجب دقتي داري شما‏!‏
ايشالا همه قهرماني يوونتوس رو پيش بيني ميكنيم و قهرمان هم ميشيم‏!‏

#186
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
لاپو كيه؟

#187
atp

atp

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1159 ارسال
من اونقدر به وجد اومده ام الان که نمیتونم مثه آدم صحبت کنم. یکی از خاطره انگیزترین شبای 91 شد امشب. اصلا توقعِ همچین بردی رو نداشتم،حتی تا پایانِ نیمه ی اول هم فکر نمیکردم بتونیم 3-0 بزنیم. اول یه چیزی بگم! بوریلو واقعا هیچ خاصیتی نداره. من نمی فهمم کونته چجوری حساب میکنه که بهش بازی میده. نه تنها به عنوانِ یک مهاجم، هیچ گونه مهارتی در گلزنی نداره. بلکه حتی یه پاسِ راست و ریستِ ساده رو هم نمیتونه دریافت کنه. نیمه اول چندین جا خنده ی منو دراورد. یکی دو تا موقعیتِ ضدحمله بود، که خیلی شیک توپ از زیر ـِ پاش رد شد، یه جا هم که آخرای نیمه اول،میرکو تو محوطه توپ ـُ بهش پاس داد. رسما جلوی دروازه بود، باز خیلی ساده توپ از بغلِ پاش رد شد، بدونِ اینکه کوچکترین تغییری رو مسیر ـِ توپ بتونه بذاره. متاسفم واقعا. بونوچی بدونِ اغراق و صرفِ نظر از گلی که زد، یکی از بهترین نمایش های فصلشو ارائه داد امشب. خیلی پیشرفت کرده تو دفاع، تو پاسایی که میده.خلاصه عالی بود امشب. ویدال، چقدر قشنگ و موثر بازی میکنه. مایه ی تعجبه واقعا که همه جا هست. تو کارای دفاعی فوق العاده تو چشم و قوی بود. تو حرکتای رو به جلو، تو حمله ها، تو پاسکاریای وسط زمین.... " زبل خان اینجا، زبل خان اونجا" :rainbow: و الساندرو دل پیه رو. وارد زمین میشه، اولین تاچ، می چرخه، پاس میده و "گل" ... و بازم نشون داد که چقدر و چقدر هنوز آماده است و انگیزه داره. از تک تکِ موقعیتایی که گیرش میومد نهایتِ استفاده رو میکرد. خیلی دلم میخواست بتونه گل بزنه. و خنده ی ندود هم بعدِ پاس گل ـِ الکس، فوق العاده زیبا بود. عالی...

#188
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
بازی رو خیلی خوب انجام دادیم. ناپولی نه تونست مالکیت توپ داشته باشه و نه تونست ضدحمله کنه. تا گل اول به شدت دفاع کردن و بعد از گل که شروع کردن جلو اومدن گل های بعدی رو هم پشت سرش خوردن. تقریبا همه بازیکن های ناپولی در جریان بازی نبودن و یووه حاکم کامل بازی بود. کونته اولین بار 3-5-2 رو جلوی همین ناپولی بازی کرد و امروز هم برگشت به همون سیستم و باز ازش نتیجه گرفت. تو این بازی خیلی ها خوب بودن جز بوریلو. بوریلو واقعا ضعیف بود. گل زدن هیچی حتی اون یه کار که حفظ توپ و پخش کردنش بود هم انجام داد. یه پاس ساده هم نمی داد، یه جا اینقدر توپ رو ساده پاس داد به اوت (!) که خودش هم داشت سرش رو تکون می داد ! حتی ووچینیچ هم خوب نبود امروز. کاملا از جریان بازی خارج بود. ولی بقیه عالی بودن. خط دفاع عالی بود، کیلینی بولدوزر وار دفاع کرد، بونوچی کم اشتباه بود و بارتزالی نیازی به حرف زدن نداره. دچلیه مدتیه خیلی خوب داره بازی می کنه و بیشتر هم جلو بازی می کنه تا توی دفاع. لیخ خوب و مفید بود. خط هافبک هرسه فوق العاده بودن. مارکیزیو امروز وسط زمین می رقصید با توپ. ویدال دقیقا 80 استارت می زد و از چند متر عقب میومد توپ رو از بازیکن جلوش می گرفت. پیرلو هم که نیازی به توصیف نداره. الکس اومد تو بازی و توی یکی از اولین حرکت هاش 5 تا بازیکن رو خار و خفیف کرد ! کاش فقط دریبل می زد، کل ناپولی رو جا گذاشت. چند دقیقه بعد هم یه پاس بهش دادن که با یه چرخش بازیکن رودروش رو کلا از جریان بازی محو کرد و پاس گل داد به فابیو. در ادامه هم 2-3 بار مدافع های ناپولی رو دریبل زد و شوت کرد که خیلی بدشانس بود. همه توپ هاش با فاصله کم رفتند بیرون. بازی خوب و قشنگی بود در مجموع.

#189
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
حرف های بونوچی : میدونستیم بازی بسیار مهمی داریم، خیلی خوب اماده شدیم، روحیه ما بالاست و می دونستیم که با توجه به شرایط میلان باید ببریم. همه کار کردیم و به خوبی بازی کردیم. ما تا پایان راه همین راه را ادامه می دهیم. برای ما هیچ تغییری صورت نگرفته و ما هنوز به دنبال هدف مان هستیم

#190
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

یه آماری هم که دوستان لطف کنن تعداد دقایقی که از لیگ میگذره و گلی نخوردیم رو بزارن . فکر کنم 400 دقیقه میشه .

آخرین بار دقیقه 9 بازی با بولونیا ، توسط دی وایو دروازمون باز شد
4 بازی اخیر تو لیگ گل نخوردیم
جنوا ، فیورنتینا ، اینتر و ناپولی

اگر بخوایم به دقیقه بگیم
441 دقیقه است که گل نخوردیم

لاپو كيه؟

لاپو الکان ، مالک باشگاه یوونتوس
باتشکر

#191
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال

4
لاپو الکان ، مالک باشگاه یوونتوس
باتشکر


کمال بابا گندش نکن :1: لاپو هیچ کارست تو خانواده همه چی دست جان الکان هست ، لاپو تو نخ مد و اینچیزاست.

#192
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

کمال بابا گندش نکن :1: لاپو هیچ کارست تو خانواده همه چی دست جان الکان هست ، لاپو تو نخ مد و اینچیزاست.


کلا من کشته مرده شلواراشم :1:



#193
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
آهان‏!‏ اسم كوچيكش رو نميدونستم‏!‏ عجب شلواري پاش بود‏!‏ از 13 به در اومده بود‏!‏

#194
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
من از دقیقه ی 33 بازی رو دیدم ، یووه تسلط خوبی رو بازی داشت و بوفون برخلاف بازی قبلی بیکار بود.
ویدال واقعا خوب بود و تو دقیقه ی 50 بود فکر کنم که یه توپو خیلی خیلی تمیز از کاوانی(؟) گرفت .... یاد سیسوکو انداخت منو :1:


ویدال، چقدر قشنگ و موثر بازی میکنه. مایه ی تعجبه واقعا که همه جا هست. تو کارای دفاعی فوق العاده تو چشم و قوی بود. تو حرکتای رو به جلو، تو حمله ها، تو پاسکاریای وسط زمین.... " زبل خان اینجا، زبل خان اونجا" :rainbow:

و الساندرو دل پیه رو. وارد زمین میشه، اولین تاچ، می چرخه، پاس میده و "گل" ... و بازم نشون داد که چقدر و چقدر هنوز آماده است و انگیزه داره. از تک تکِ موقعیتایی که گیرش میومد نهایتِ استفاده رو میکرد. خیلی دلم میخواست بتونه گل بزنه.
و خنده ی ندود هم بعدِ پاس گل ـِ الکس، فوق العاده زیبا بود. عالی...


ضمن تایید حرفای عاطفه ( تقریبا اومده بودم همینا رو بگم :1:) وقتی خنده ی ندود رو دیدم ، به هم اتاقیم که کنارم نشسته بود گفتم " اصلا وقتی ندود می خنده ، یه موجی از مسرت وجودمو در بر می گیره :1: :love:" خیلی خیلی لذت بخش بود!

پ.ن: می گن با این کلین شیت ، بوفون رکوردِ اشمایکلو پشتِ سرگذاشته ، آره؟ :1:

پ.ن2:جاد داره دیگربار ؛ این عکس رو ببینیم :2qcmh45:

تصویر



#195
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
یووه به ناپولی نشون داد که یکی از مسیرهای جهنم از تورین میگذرد . ای کاش دوران مدرسه بود و موضوع انشا ما هم این بود : تعطیلات عید خود را چگونه سپری کردید. چه انشای قشنگی میشد در این باره نوشت . شروع خوب با حذف میلان - ادامه با برد اینتر و ویران کردن ناپولی منفور در انتها. شاید اولین شب سیزده بدری تو عمرم باشه که تو پوست خودم نیستم. این مهم ترین بازی فصل برای من بود. البته به همراه فینال جام حذفی. فقط به یک دلیل و اونم نام ناپولی به عنوان حریف ما . انقدرکه شکست ناپولی برای من لذت بخش بود شکست دیگر تیمها نبود. انتقام گرفتیم به شکل وحشتناکش . باید قبول کنیم که یووه در نیمه اول برای پیروزی وارد میدان نشده بود. البته از لحاظ انسجام تیمی در نیمه اول عالی عمل کردیم ولی از لحاظ انفرادی خیلی ضعیف بودیم. نیمه دوم به شکل خیره کننده ای ورق برگشت. با همون ترکیب و با انگیزه پیروزی وارد میدان شدیم و یکبار دیگه کونته نشون داد که مرد نیمه دوم است. البته ضعف در تمام خطوط ناپولی را نباید نادیده گرفت . ناپولی امشب یک تیم ذلیل شده بود که سایه ای از اون مثلث خشمگین سن پائولی به چشم نمیخورد . کاوانی و لاونزی و همسیک هیچگاه در حد خود نبودند و دوران بدی را سپری میکنند. (که امیدوارم این تنزل تا رم ادامه داشته باشد) تمام فضاهای بازی در اختیار ما بود و اجازه نفس کشیدن در تموم خطوط را به ناپولی نمیدادیم . کونته واقعا میدونست با سیستم 2-5-3 میتونه تمام فضاهای بازی را در اختیار داشته باشه و در این کار بسیار کار کشته نشون داد و سعی کرد تا آخر بازی با همون سیستم ادامه بده. وقتی دقیقه 85 رسید حسرت خوردم که بازی داره تموم میشه . فقط به یک چیزی امیدوارم که دیگر کنته در مصاحبه هایش حرفی از قهرمانی میلان نزنه . چون به وضوح مشخصه که تیمی که لایق قهرمانی امسال سری آ باشه یووه هست و بس . بوفون : شاید بیکار ترین بازیکن زمین کیه لینی : مثل همیشه عالی و با تعصب. مهاجمان حریف در حدی نبودند که بخواد نیروی خودش را هدر بده. به نظر من اون هم بدون دردسر خاصی بازی کرد. بونچی : عاشق گل زدن. در دو صحنه به گل نزدیک شد که در یکیش موفق بود . بارزالی : پاس گل اول از اون صادر شد. عجب مدافعان پر اشتهایی برای گل زدن داریم . لیخشتاینر - در این سیستم آزادی عمل برای تهاجم داشت ولی زیاد اشتهایی برای جلو رفتن نداشت - شاید دستورکونته بوده . دی چیلیه : هر روز بهتر از دیروز - جوان با استعدادی که در این بازی از بالا رفتن اعتماد به نفسش نشون داد . دو تا شوت زد که نباید میزد ولی من خیلی حال کردم از این اعتماد به نفس و سانتر فانتزی داشت که از دی چلیه بعید بود اینطوری سانتر کنه. پیرلو : امروز روزپیرلو نبود ولی باز ضربه ایستگاهی اون بود که به گل اول رسیدیم ویدال : دو نیمه متفاوت - یکنیمه ضعیف و یک نمیه فوق العاده -گلش منو یاد گل میلیتو در فینا شامپیون لیگ انداخت - عالی زد تو سر توپ و وقتی توپ به تورچسبید همچین به دل همه چسبید . مثل همیشه دونده - توپ خراب کن و مسئول پذیر بازی کرد . عالیه . در یک صحنه توپ رو از دست داد تا جبران نکرد ول کن نبود . از طرف هیئت برگزاری مسابقات بهترین بازیکن زمین شناخته شد . مارکیزیو : عالی عالی - در نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود . نقش ارتباط بین دفاع و حمله را به نحو احسن انجام داد. مارکیزیو فقط در نیمه اول در یک جا اشتباه داشت اونم جاگیری در هنگام زدن ضربات کرنر بود که خیلی دور از محوطه جریمه شده بود . و اما مهاجمان بوریلو : واقعا فکر نکنم تا الان هواداری پیدا شده باشه که یک لباس با شماره و اسم بوریلو خریداری کرده باشه . (این یک ضرر برای یووه ) و واقعا نمیدونم کنته چی در سر داره که بازی به این مهمی باید فیکس بازی کنه . در نیمه اول با ووچینیچ بسیار ناهماهنگ بودند. اگر کنته در ابتدای نیمه دوم بوریلو رو تعویض میکرد یعنی اعتراف به اشتباه بود ولی گذاشت مدتی بگذره که در نهایت یووه به گل رسید و زمان تعویض بوریلو از شانس خوب کنته به درازا کشید این بشر خیلی نچسبه هم از لحاظ قیافه و استیل و هم از لحاظ بازی. ووچینیچ : در مورد این بازیکن میشه یه کتاب نوشت . واقعا نمیدونم در مورد بازیکنان حریف چه فکری میکنه . این بشر هیچکس جز خودش رو قبول نداره - طوری بازی میکنه که انگار فقط خودش فوتبالیسته . هیچ احترامی نه برای هم تیمی های خودش و نه برای حریف قائل نیست. امروز هم روز ووچینیچ نبود . هر چند که در اواخر بازی خیلی خوب شده بود . با تمام این اوصاف عاشقش هستم. کاسرس : فکرکنم با خسته شدن لیخ و اینکه میل به هجوم بیشتری داره وارد زمین شد . در یک صحنه نفوذ عالی داشت . کوالیارلا : این به همراه ووچینیچ کافی هست که توپ به هیچکس دیگه نرسه . اینبار خودخواهی کوا با گل همراه بود و عاشق خوشحالی نکردنش بعد از گل بودم . خیلی دوست داشتم زودتر از اینا داخل زمین میشد . و آلکس : خیلی دلم سوخت اون توپش نرفت توی گل - با اومدنش یک پاس طلایی همراه با گل داد که به کنته ثابت کنه باید فیکس باشه ولی کو گوش شنوا .

#196
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
اینم تیتر سایت گل واسه این بازی یوونتوس 3 – ناپولی صفر: یوونتوس بی‌رحم به دوامتیازی میلان رسید به نظر می‌رسید یووه دیدار دشواری پیش رو داشته باشد اما مردان آنتونیو کونته با خونسردی سه گل به ناپولی زدند. یوونتوس با پیروزی سه بر صفر مقابل ناپولی نشان داد که تنها به فتح اسکودتو می‌اندیشد. یووه‌ای‌ها در نیمه دوم سه گل زدند تا ناپولی را به‌آسانی شکست دهند. بازی دو تیم بسیار زیبا آغاز شد و تیم میزبان خطرناک‌تر از حریف ظاهر شد. مارکو بوریلو که به ‌شکل شگفت‌انگیزی در ترکیب یووه قرار گرفته بود در دقیقه 4 سانتر عالی آندره‌آ پیرلو را نتوانست به گل تبدیل کند. بازی در ادامه نیمه اول پس از چند موقعیت خوب برای هر دو تیم رو به افت گذاشت و یووه گاه و بیگاه با ضربات ایستگاهی پیرلو خطراتی ایجاد می‌کرد و ناپولی هم دل به شوت‌های از راه دور امثال مارک همسیک بسته بود. نیمه دوم هم اوضاع مشابهی داشت تا این که سرانجام ضربات پیرلو کارساز شد. ضربه ایستگاهی پیرلو در دقیقه 53 به میرکو ووچینیچ رسید و لئوناردو بونوچی با تاثیر روی ضربه او آن را به گل تبدیل کرد. ناپولی نمی‌توانست کاری مقابل یووه از پیش ببرد و آرتورو ویدال در دقیقه 75 با شوتی دیدنی پس از پشت سر گذاشتن هوگو کامپانیارو گل دوم را زد. در نهایت هم فابیو کوالیارلا در دقیقه 83 گل سوم را زد. مورگان دسانکتیس، دروازه‌بان ناپولی روی این گل مقصر بود و اجازه داد توپ از بین تیر نزدیک‌تر و بدن او وارد دروازه شود. اکنون یوونتوس به دوامتیازی میلان رسید؛ آنها 62 امتیاز دارند و میلان 64 امتیاز. ناپولی هم با 48 امتیاز چهارم ماند. آنها در صورت برد می‌توانستند به لاتزیو 51 امتیازی برسند.

#197
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
آقا اول از همه تبریک می گم این برد رو ! 2 امتیاز فاصله شدن خیلی مهم بود و دوباره شاهد این خواهیم بود که وحشت تیم ها مقابل یوونتوس شکل خواهد گرفت ! امضام رو وقتی کونته اومد یووه نوشتم ، و تا ابد بهش اعتقاد دارم الکس از روز ازل تا ابد ستارست ، وقتی کاپلو بهش اعتقاد نداشته باشه یا وقتی لیپی نخواد دعوتش کنه جام جهانی ، یا وقتی تو تیم کونته بهش بازی نرسه همه اینها به کنار برای چندمین بار تیپ و استایل و لباس و همه چیزه الکان تو حلقم یعنی تا 70 سال دیگه هم همچین استایلی مد نمی شه تو ایران

#198
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - در دو هفته ی گذشته ما اینتر و ناپولی رو شکست دادیم. دو تیمی که گفته میشد در این فصل بالاتر از ما خواهند بود. - پیروزی مقابل ناپولی باید برای ما منشا غرور باشه، چون اونا تیم بسیار خوب و کاملی هستند که در این فصل در لیگ قهرمانان خیلی خوب بودند و با ماتزاری درحال رشد اند. - ما به بازیکن هام در بازی امشب افتخار کردم. اونا از لحاظ روانی دارند خیلی پیشرفت می کنند. - با نتایج این هفته ما مکان دوم رو تضمین کردیم تقریبا. چیزی که اول فصل هیچکس انتظارش رو نداشت. - روسنری تیم بسیار قدرتمندیه که سال قبل قهرمان بوده و این فصل هم با وجود مصدومین زیاد خوب پیش رفته. - با وجود اینکه هیچکس تیمی مثل میلان در ایتالیا نداره ولی ما منتظر لغزش اونا هستیم. از دست دادن یا ندادن اسکودتو در اختیار میلانه. - برای من فقط یه چیز ثابته، من می خوام با هافبک 3 نفره بازی کنیم. برای همین میشه 4-3-3 یا 3-5-2 بازی کرد. - بوریلو بازیکن با کیفیتیه، اگر در ابتدای فصل به یووه اومده بود تجربه متفاوتی در یووه کسب می کرد. با این حال اون امشب کمک بزرگی برای تیم بود. - مربی باید کامل باشه، هم باید یه تاکتیسین باشه هم باید به مسائل روانی فکر کنه. - یه مربی بدون بازیکنانی که ایده هاش رو بفهمند و ازش حمایت کنند هچی نیست. - من خوش شانس بودم که تیمی رو گرفتم که دوست داره شکست های گذشته رو جبران کنه و تاریخ جدیدی رو بنویسه. + یووه رکورد 31 بازی شکست ناپذیری ( 1 بازی از فصل پیش) رو پشت سر گذاشت که بهترین رکورد تاریخ باشگاهشه. یووه پنجمین تیم تاریخ ایتالیا شد که بدون شکست از هفته ی 30 ام میگذره. ناپولی بعد از 3 سال در تورین شکست خورد. یووه هربار که نیمه اول رو 0-0 تمام کرده نیمه دوم هم گل نخورده. یووه در 5 لیگ اول اروپا کمتر از هر تیمی گل خورده. درحال حاضر بیش از 440 دقیقه است که یووه گل نخورده.

#199
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
هر چقدر سالهای قبل رکوردهای بد تاریخ رو زدیم امسال همه رکوردهای خوب رو جابجا کردیم البته رضا ، فکر کنم یوونتوس اگر این فصل رو بدون باخت تموم کنه ، تنها تیمیه که در لیگ 20 تیمی بدون باخت فصل رو تموم کرده درسته ؟ اگر میخوایم قهرمان بشیم ، باخت که سهله ، اصلا نباید به مساوی فکر کنیم باتشکر

#200
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
آره کمال، تو لیگ 20 تیمی تاحالا هیچکس نتونسته بی باخت باشه.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی