پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

سفر یوونتوسی ( دوبی - ژانویه 2012 ) ( چین اگوست 2012 )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
88 پاسخ برای این موضوع

#81
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
حسین تابستون توی میتینگی که توی چایخونه :Facepalm: داشتیم این سفرش و برام تعریف کرد ، ایرانی بازیش واقعا قابل تحسین ! :1: ادامش خیلی قشنگه ! امیدوارم ادامش و نگذاره برای پایان فصل ! :65:

#82
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
خوب بریم ادامه داستان :1:

دفعه قبل رسیدم به اینجا که من به ماموره قول دادم برم پایین و زود بلیطم رو بیارم که ببینه و برم بازی رو ببینم ! حالا من که بلیط نداشتم و این ماموره هم قشنگ از بالا من رو زیر نظر داشت ! الان من رسیده بودم اینجا که دیگه نزدیک ترین حالت به زمین بود و هیجان فوق العاده ای داشتم ! به هر حال سری اول بود که بازی تیم محبوبم رو از نزدیک می دیدم

[img width=480 height=360]http://img.juventus.ir/news/1357048079_1.jpg[/img]

من هی گفتم خدا چیکار کنم !!! به لحظه فکری به سرم زد یه فکری به سرم زد :1: ! رفتم نیم دور دور استادیوم توی طبقه ی اول زدم که اون یارو من رو گم کنه و بعد بتونم نقشم رو اجرایی کنیم ! خلاصه رفتم هی این طرف و اون طرف و هی نشستم و پا شدم تا یارو تو اون شلوغی من رو گم کرد ! حالا وقت اجرایی شدن نقشه رسید !

رفتم پیش اولین ماموری که ماله ی صندلی های کنار زمین بود و گفتم من بلیطم رو پایین روی صندلیم جا گذاشتم و الان می خوام برم دستشویی ! اگه مشکلی نداره شما من رو یادت باشه که وقتی برگشتم ازم بلیط نخوای و بتونم برم پایین ! اونم واسه اینکه من ازش درخواس معقولی کرده بود گفت اوکی اوکی ! منم تو دلم پکیده بودم از خنده :fp: :lol: !اخه امنیت و کنترل خیلی زیاد بود و این مامور دومی فکر نمی کرد من تقلبی اومدم اینجا

رفتم بالا یه دوری زدم و یه چیزی خوردم و برگشتم پیش مامور دومی ! گفتم من همونم که الان هماهنگ کردم !لا لبخند گفت بفرمایید ! منم خیلی ریکلس و سینه رو سپر کردم و سرم رو دادم بالا و رفتم نزدیک ترین نقطه به زمین نشستم ! دقیقا فاصله ای که من با ورودی بازیکنان داشتم 30 سانتی متر هم نبود !

توی ورزشگاه من با پرچم ایران خیلی جلب توجه می کردم و با خیلی از افراد عکس گرفتم و یه لحظه دیدم عکاس ایتالیایی بهم اشاره کرد گفت می خواهم ازت عکس بگیرم ! ازم با پرچم ایران و یوونتوس عکسی گرفت و من هم تو همون لحظه عکسی ازش گرفتم

[img width=480 height=360]http://img.juventus.ir/news/1357048493_2.jpg[/img]

حالا تو قسمت بعدی از بازی براتون می گم ! اینجا هم اینقدر بلند داد زدم ویدال که خودمم ترسیدم :lol: . ویدالم دمش گرم دست تکون داد واسم

[img width=480 height=360]http://img.juventus.ir/news/1357048612_3.jpg[/img]



#83
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
یعنی این تاپیک رو دیدم می خواستم خود کشی کنم :furious: ای خدااااااااااااااااااااااااااااا :fffuuu: آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من به همراه خانواده به خاطر شغل پدرم دو سال توی امارات (1 سال شارجه و 1 سال دوبی) زندگی کردم.چرا اون موقع یووه نیومد امارات؟ یعنی میخوام مانیتور ور بزنم خورد و داغون کنم.الهی همگی کوفتتون بشه.(شوخی کردم) :P: بابت عکس ها از همه ممنونم.احساس کردم خودم عکس گرفتم :sd:

#84
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
اصل داستان همون نحوه ورود من به ورزشگاه بود و جایی که خیلی دلم می خواست بازی رو ببینم و تونستم به این مهم دست پیدا کنم ! ولی واقعا نظم و انظباطی که چینی ها داشتند در حین انجام بازی خیلی مثال زدنی بود و نه کسی بین تماشاگران سیگار می کشید و نه کسی تخمه می شکست و پوسته هاش رو پرت می کرد این ور اون ور و نه کسی اشغال رو زمین می ریخت البته توی تشویق واقعا کم نمی گذاشتند و خیلی عالی و با ریتم خوبی تشویق می کردند ! اول کار هم اسم هر بازیکن رو می گفتند و براش یه شعر چینی می خوندند و حسابی دست میزدند اون موقعی که کاوانی گل اول رو زد اومد و جلو طرفدارا کلی شکل و ادا اومد و همین باعث شد خیلی منفور بشه ! از گلی که یووه خورد تا اینکه اساموا گل بزنه حدود 10 دقیقه طول کشید و توی این زمان واقعا همه تشویق کردند ! تا دلتون بخواد و روی گل های دوم که خوردیم و بعدش که دوباره ویدال زد همین داستان بود ! ولی اوج کار اون صحنه هایی بود که دو بازیکن از ناپولی اخراج شدند ! اینقدر سوت و سر و صدا کردند که من خسته شدم :1: و توی جشن قهرمانی هم عالی بودند عالی ! همه به احترام یوونتوس از جا بلند شدند و به حالت خیلی منظمی دست زدندند و عده ای هم رقصیدند و وقتی تمام شد همه یکی یکی و خیلی اروم از سکوهای مربوط بالا رفتند و از ورزشگاه خارج شدند نه کسی از روی صندلی ها پرید و نه کسی الکی تو استادیوم موند و نه کسی کار اضافی کرد ! عالی بودند عالی البته اینجا هم باحاله ! من یه لحظه به خودم اومدم دیدم هیچ کسی تو استادیوم نیست ! واقعا هیچ کسی نبود و فقط من اون بالا تو راهروها منتظر بودم ببینم یوونتوسی ها میان بیرون یا نه ! همین جوری دیدم یه راهی هست برای رفتن به اون تونلی که بازیکنان از اونجا می رفتند تو رختکن ! اروم اروم پله ها رو پایین رفتم و هی نگاه می کردم ببینم کسی نباشه . دقیقا توی سه چهار متری تونل بودم که برم تو ببینم چه خبره ! دیدم وای خاک به سرم سه چهار تا مامور انتظامی دارند از اون سمت استادیوم می دوند سمت من ! من هم که اوضاع رو خطری می دیدم و با علم به اینکه یکی از دوستای قدیمیم به خاطر یه دعوای ساده تو چین 7 سال زندانی شده بود ترجیح دادم با دو تا پای خود تا جایی که در توانم هست فرار کنم و از ورزشگاه خارج بشم که خوشبختانه بعد از طی کردن مسافتی زیاد به این مهم رسیدیم و جون سالم به در بردم ! :rose:

#85
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ادمين جون حسين آقا خوش به حالت :fts:

#86
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
در ادامه ی این تاپیک گزارشی از سفر به ترکیه رو برای شما قرار می دم که البته با همکاری آقا نادر هست

1 - گزارش لحظه به لحظه از استانبول
خوب بعد از یه پرواز خوب به استانبول رسیدیم. هوا فوق العاده سرد است.
با اطلاعات فرودگاه که صحبت کردیم متوجه شدیم ساعت 9/45 دقیقه امشب به وقت محلی یک پرواز از تورین متعلق به خطوط آ ایتالیا به فرودگاه آتا ترک خواهد نشست.
یقین داریم متعلق به بازیکنان یووه است به همین خاطر همراه با دوستان امشب دوباره راهی فرودگاه میشویم. انشاله که بتونیم بازیکنان را از نردیک ببینیم. هر چند که شنیدم تدابیر امنیتی بسیار بالا است ولی چون ما فقط به خاطر یووه رفتیم تمام احتمالات را در نظر خواهیم گرفت و با امید بسیار زیاد راهی فرودگاه میشویم. با دوستات بسیار خوبی در این سفر همراه هستیم . همه با هم اتفاق نظر دارند و فقط جای حسین عزیز خالیه که فردا با ما ملحق خواهد شد. ئنکته ای که کمی باعث نگرانی ما شد این بود که بلیطهای خریداری شده که به آدرس هتل فرستاده بودیم. در نبود ما ارسال شده که برگشت خورده . حالا باید فردا صبح به اداره ست بریم و بلیط بازیها رو دریافت کنیم.
قیمت بلیط هم که از طریق اینتر نت گرفتم شد نفری نزدیک 700 هزار تومان در جایگاه یوونتوسیها . (برای اطلاع دوستانی که قیمت بلیط را سوال کرده بودند)
جای همگی خالی. ایکاش همه اینجا بودند . ما نماینده تمام هواداران ایرانی در استانبول هستیم .





این سفرهای یوونتوسی ما هم شده پر از خاطره و داستانهای جالب. وقتی خبر درستی نداشته باشی این میشه که امشب سر ما اومد :
به ما گفتند امشب ساعت 9/45 یک پرواز از تورین به استانبول خواهد نشست. نگو 2 الی 3 ساعت قبل از اون هم یک پرواز دیگر از تورین بوده که از شانس ما بازیکنان در ان پرواز بودند. فکر کنم یا 10 دقیقه دیر رسیدیم یا 3 ساعت . اتفاق نظری بر این داستان نداریم.
اما وقتی که وارد فرودگاه شدیم ته مانده های بازیکنان داشتند سوار اتوبوس میشدند. تیم جوانان و گروسو را دیدیم.
وقتی از گرسو سوال کردیم بوفون کجاست ؟ گفت الان تو هتله . میتونی اسم هتل را بگی ؟ گفت من خودم هم نمیدونم کدوم هتله.
خیلی ناراحت شدیم . شدت ناراحتی به حدی بود که همه میخواستیم مقصر پیدا کنیم. در واقع مقصری وجود نداشت. برنامه بر این بود که اون زمان وارد فرودگاه بشیم.
تصمیم بر این شد توسط یک تاکسی (که خیلی هم قیمت تاکسی در ترکیه زیاده) اتوبوس بازیکنان جوانان یوونتوس را دنبال کنیم تا ببینیم اونها در کدوم هتل هستند. انقدر جو فرودگاه را با هیجانی که داشتیم بر هم زده بودیم که پلیس به ما شک کرد. همه ما را از تاکسی پیاده کرد و تا مرحله دستگیری و بازداشت داشت پیش میرفت که خدا رو شکر قضیه ختم به خیر شد.
سوار بر اتوبوس شدیم که راهی هتل خودمان بشیم که یکی از بچه ها چمدان بازیکنان یووه را داخل یک ماشین دید.
بهترین تصمیم این بود که توسط یک تاکسی و فقط دو نفر از ما اون کامیون را تعقیب کنه تا ببینیم سمت کدوم هتل میره.
خلاصه خیلی آروم سوار بر تاکسی شدیم و به تعقیب کامیون پرداختیم. بعد از تعقیب و گریز من و ارسلان متوجه شدیم بازیکنان در کدوم هتل اقامت دارند. ولی وقتی میخواستیم با اعتماد به نفس کامل وارد هتل بشیم خیلی محترمانه جلوی ما رو گرفتند و اعلام کردند بازیکنان خسته هستند و در حال استراحت.
خلاصه این بود داستان امشب ما که خیلی مفت بهترین فرصت رویارویی با بازیکنان را بدلیل عدم اخبار صحیح از دست دادیم.
حالا قرار شده فردا بعد از ظهر دم در هتل علاف باشیم تا بلکه بتونیم آنها را ببینیم.


گزارش استانبول - 3 :
امروز بلیط بازی برامون اومد و بسیار شاد شدیم.
از اینکه سایت فروش بلیط به تعهد خود به نحو احسن عمل کرده احساس خوبی دارم.
ساعت 4 به وقت محلی میریم هتل اقامت بازیکنان .




گزارش استانبول - 4 :
امروز قرار شد ساعت 4 با دوستان راهی هتل محل استقرار بازیکنان شویم. با خبری که محمد قاسمی تو همین گروه گذاشت ما را به شک انداخت که مبادا اون هتلی که دیشب با اون آرتیست بازی پیدا کرده بودیم محل اقامت بازیکنان جوانان باشد.
دم در هتل بودیم که ناگهان صدای بسیار بلندی از هواداران گالا را شنیدم که بصورت راهپیمایی در خیابان های استانبول راهی شده بودند و شعارهایی علیه یووه میدادند. سعی کردیم خودمان را که با پرچم و لباس یووه بودیم از دیدن اونها پنهان کنیم.
با شک و تردید 2 تا تاکسی گرفتیم و راهی هتل شدیم.
این تاکسیهای استانبول خیلی نامرد هستند . تا میفهمند توریست هستی مسیر را عوض میکنند و یک مسیر 15 دقیقه ای را 35 دقیقه طول میدن تا مبلغ زیادی به جیب بزنند.
بعد از اون همه ترافیک و دور شدن راه بالاخره به هتل رسیدیم. همانطور که حدس زده بودیم خوشبختانه بازیکنان اصلی در همان هتل اقامت داشتند. فقط ما و 4 هوادار دیگه که از آذربایجان اومده بودند اونجا بودند. هوا بقدری سرد بود که تمام استخوانهایمان تیر میکشید.
اولین کسی که از نزدیکی مان عبور کرد و سوار اتوبوس شد پاول ندود بود. با فریاد اسم پاول دستی تکان داد و سریعا سوار اتوبوس شد. به ترتیب تمام بازیکنان در محاصره پلیس ترکیه و تدابیر شدید امنیتی داخل اتوبوس شدند و دل سیر همه اونها را نگاه کردیم.
از پشت شیشه برایمان دست تکان میدادند و حتی سیمونه په په هم کمی برایمان دلقک بازی در آورد. تمام بازیکنان داخل اتوبوس با تکان دادن دست به احساسات ما پاسخ میدادند.
چیزی که من میدونم در زمان مسابقه اونهم مسابقه به این مهمی بازیکنان حق امضا و عکس گرفتن و کنار هواداران بودن را ندارند. ولی همینکه اونها را از نزدیک دیدیم بسیار عالی بود.
در این میان کنته و جی جی قبل از رسیدن ما راهی کنفرانس خبری شده بودند.
برنامه فردا ی ما این است که برای دیدن بازی راهی ورزشگاه شویم.
نشانه ما در جایگاه یوونتوس پرچم 4 متری ایران است


#87
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
[quote name='Admin']در ادامه ی این تاپیک گزارشی از سفر به ترکیه رو برای شما قرار می دم که البته با همکاری آقا نادر هست

1 - گزارش لحظه به لحظه از استانبول
خوب بعد از یه پرواز خوب به استانبول رسیدیم. هوا فوق العاده سرد است.
با اطلاعات فرودگاه که صحبت کردیم متوجه شدیم ساعت 9/45 دقیقه امشب به وقت محلی یک پرواز از تورین متعلق به خطوط آ ایتالیا به فرودگاه آتا ترک خواهد نشست.
یقین داریم متعلق به بازیکنان یووه است به همین خاطر همراه با دوستان امشب دوباره راهی فرودگاه میشویم. انشاله که بتونیم بازیکنان را از نردیک ببینیم. هر چند که شنیدم تدابیر امنیتی بسیار بالا است ولی چون ما فقط به خاطر یووه رفتیم تمام احتمالات را در نظر خواهیم گرفت و با امید بسیار زیاد راهی فرودگاه میشویم. با دوستات بسیار خوبی در این سفر همراه هستیم . همه با هم اتفاق نظر دارند و فقط جای حسین عزیز خالیه که فردا با ما ملحق خواهد شد. ئنکته ای که کمی باعث نگرانی ما شد این بود که بلیطهای خریداری شده که به آدرس هتل فرستاده بودیم. در نبود ما ارسال شده که برگشت خورده . حالا باید فردا صبح به اداره ست بریم و بلیط بازیها رو دریافت کنیم.
قیمت بلیط هم که از طریق اینتر نت گرفتم شد نفری نزدیک 700 هزار تومان در جایگاه یوونتوسیها . (برای اطلاع دوستانی که قیمت بلیط را سوال کرده بودند)
جای همگی خالی. ایکاش همه اینجا بودند . ما نماینده تمام هواداران ایرانی در استانبول هستیم .






مرسی از اینکه از طرف بچه ها رفتی و ما رو خبر دار میکنی

capture1_gp2v.jpg


#88
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دمـت گرم آقا حسین .. به حق که پرجم یوونتوسی های ایران رو بالا بردی و امشب هم بیشتر دیگه باعث غرور همه ما میـشی :53::happy crying: [نشانه ما در جایگاه یوونتوس پرچم 4 متری ایران است] فقط عکس یادت نره ... :53::53:



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#89
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

تلخ است اما عينِ حقيقت 

 

حدود 8 سال گذشت و هيچ ديده‌اي از اين فروم به جمال يوونتوس و يوونتوسي‌ها باز نشد تا به امروز كه من به قصد جلوه‌گري براي لحظاتي تارهاي عنكبوت اين تاپيك را زدوده‌ و به آب و جارويي مختصر مفتخر می‌شوم.

 

  :459:


  • mory, ace of glass, D E L P I E R O و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی