پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

آ.اس رم 1-1 یوونتوس (هفته پانزدهم سري آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
140 پاسخ برای این موضوع

#121
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21186 ارسال
1- سوپر واکنش بوفون به خوبی دهن توتی رو بست ! توتی بهترین ضربه خودش رو زد، محکم و با یک زاویه مناسب ولی بوفون فوق العاده بود. 2- به جز بوفون و بارتزالی هیچ کس در حد خودش نبود. 3- دیگه تحمل دیدن جاکرینی رو ندارم ! به جز خراب کردن توپ کار دیگه ای نکرد. 4- الیا اگه زمان بیشتری داشت میتونست موثر باشه، عصبانیتش بخاطر از دست دادن اون توپ آخر هم قابل توجه بود.

#122
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
نتیجه فقط ناراحتم کرد . با تیم نصف و نیمه رم مساوی کردیم . به نظرم دست کونته خونده شده . دو بازی متوالی تو لیگ داریم خیلی بد بازی می کنیم . تیم بی برنامه شده . بازی با چزنا شروعش بود و این بازی که دیگه واقعا نوبره . با این شرایط به اودینزه می بازیم . نیاز به یک مهاجم سطح بالا واقعا حس میشه تو تیم . از اینجا تا پایان نیم فصل همه بازی هامون همینه . روند نزولی تیم داره شروع میشه . برد با یک بازی بد مقابل چزنا. بازی متوسط مقابل بلونیا و بازی بدتر مقابل رم .

#123
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

نتیجه فقط ناراحتم کرد . با تیم نصف و نیمه رم مساوی کردیم . به نظرم دست کونته خونده شده . دو بازی متوالی تو لیگ داریم خیلی بد بازی می کنیم . تیم بی برنامه شده . بازی با چزنا شروعش بود و این بازی که دیگه واقعا نوبره . با این شرایط به اودینزه می بازیم . نیاز به یک مهاجم سطح بالا واقعا حس میشه تو تیم . از اینجا تا پایان نیم فصل همه بازی هامون همینه . روند نزولی تیم داره شروع میشه . برد با یک بازی بد مقابل چزنا. بازی متوسط مقابل بلونیا و بازی بدتر مقابل رم .

چقدر آیه یاس!!
تا وقتی که این اتفاق نیفتاده من خودمو به خاطرش ناراحت نمیکنم, هرچند دیشب خوب نبودیم ولی باید به این توجه کنیم که یکی از دلایل اصلیش اینه که واقعا کنته هنوز برای قهرمانی ابزار کافی رو نداره, به شخصه کنته رو بی تقصیر نمیدونم ولی همه تقصیر ها هم از اون نیست.

#124
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
صحبت های کونته : -نیمه نخست خوب بازی کردیم برای ما بازگشت به بازی پس از گلی که در دقایق ابتدایی خوردیم مهم بود. مطمئنا اغاز بازی با یک گل عقب بودن اسان نیست اما خوب بازی کردیم و توانستیم پس از گلی که خوردیم بازی را در دست بگیریم -برای دقایق طولانی خبری از رم در زمین ما نبود.برای من این بازی خوشایند بود و توانستیم سر و صدایی که پیش از بازی به سود رم بود را را خاموش کنیم. -با وجود سیستمی که رم داشت بارها به سمت دروازه این تیم شوت زدیم و انها با یک سنگربان خوب توانستند مقاوت کنند. بازی و فوتبال خوبی بود. می دانستم که لوئیس انریکه می تواند بازی را به یک بازی خوب و روان تبدیل کند -به جدول نگاه می کنم و فکر می کنم که در حال انجام مسائل مهم و بزرگی هستیم. از ابتدای فصل تا به اینجا خوب حرکت کردیم -هر کاری برای پیروزی یووه می کنم تا یووه همیشه برنده باشد زیرا یوونتوس می خواهد که همیشه برنده از میدان خارج شوید لوئیس انریکه هم گفته : -50 دقیقه بازی در دست ما بود. اما باید بگویم که در ادامه این یووه بود که مانند یک تیم بزرگ با خصوصیات خاص ظاهر شد. این گروه بیشتر شبیه سربازانی هستند که تنها مبارزه می کنند. او در مورد پنالتی توتی گفت: فکر می کردم که گل میزند و بعد به کنترل بازی می پردازیم اما خب جلوی او مردی مانند بوفون ایستاده بود

#125
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر شدید جبهه گیری کردید! یعنی یه تیم حق نداره تو 15 بازی،یه بازی بد داشته باشه؟ کونته اشتباه کرده که کرده! مگه باختیم؟ حالا رم نصفه و نیمه بوده که بوده! این دلیل نمیشه که ما فقط به برد پر گل رو جلوی رم بخوایم...شما دقت داشته باشید که یووه در المپیکو بازی میکرد جلوی هوادارای رم... اینقدر هم به ماتری گیر ندید،موقعیتی براش خلق شد و نزد؟

#126
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
قبلن دلمون خوش بود که حداقل یوونتوس جلوی تیمای بزرگ جوگیر میشه و اونا رو میبره :sad3:حالا نه تنها تیمای بزرگو نمیبره /تیمای ضعیفی مث چزنا رو هم تو خونش به سختی میبره :beg:فک کنم دوباره دوران افت یوونتوس شروع شد :secret: :secret:میلانننننن :f: :f: :f: :f: :f: :f: :f: :f:

#127
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

چقدر آیه یاس!!
تا وقتی که این اتفاق نیفتاده من خودمو به خاطرش ناراحت نمیکنم,

حالا من نمیدونم شما چرا اینقدر شدید جبهه گیری کردید! یعنی یه تیم حق نداره تو 15 بازی،یه بازی بد داشته باشه؟

چرا حق داره تو 15 بازی یک بازی رو بد بازی کنه ولی الان 3 بازی متوالی که خوب بازی نمی کنیم . حالا بازی با بلونیا به خاطر استفاده از بازیکن های ذخیره هیچی . بازی با چزنا اصلا خوب نبودیم . بازی هفته دیگه و بازی با اودینزه مشخص می کنه وضعیت فعلی تیم رو . شخصا دوست ندارم آیه یاس بخونم ولی روند نزولی یه واقعیته که باهاش رو به رو شدیم .

#128
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال
يوونتوس تو بهترين فصل‌هاي خودش هم هيچ وقت نشده كه همه بازي‌ها رو ببره، مسئله مهم ثبات تو نتيجه‌گيري هستش. ديشب بدترين بازي فصل يوونتوس بود، ولي اصلاً قبول ندارم تو 2 بازي قبلي بد بازي كرديم، بازي با بولونيا با تيم دوم خودمون بازي كرديم، كه اگر قدر موقعيت‌ها رو مي‌دونستيم، يك برد پرگل به راحتي بدست ميومد، بازي با چزنا هم كاملاً طبيعي بود، جلوي تيمي كه كل بازي 11 نفره تو زمين خودش داره دفاع مي‌كنه و كلاً 1 ضربه تو چاچوب مي‌زنه، نمي‌شه توقع داشت كه يك بازي روون رو انجام داد، تو اين جور بازي‌ها بايد با حوصله بازي كرد كاري كه يووه به خوبي انجام داد و نتيجه هم گرفت.

#129
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
چرا ما باید خودمون رو گول بزنیم ؟ کسی یادش نرفته که قبل از اینکه مسابقات شروع بشه کسی جرات نداشت از اسکودتو حرف بزنه ، دلیلش هم این بود که ما 2 سال هفتم شدیم . حالا یووه فصل غیر قابل باور شروع کرد همه ی توقع ها رفت بالا ، که وقتی تیم تو المپیکو با رم 1-1 می کنه همه از کونته خورده می گیرن !!!! این همون کونته بود که نیمه ی خودش تو سن پائولو رو 3-1 برد و اینتر رو تو جوزپه مه آتزا تحقیر کرد و تو بازی با میلان نذاشت میلانی ها به اندازه ی انگشتای دست وارد زمین یووه بشن . من واقعا قصد توهین به دوستان رو ندارم ولی نباید بعد از یه مساوی اون هم تو المپیکو این همه از کونته ایراد گرفت . تیم که همیشه نمیتونه 100 باشه . ما ها نباید فراموش کنیم که 2 سال پیش کجا بودیم و الان کجاییم . تاریخ یووه تکرار نشدنیه تو اروپا ولی با تاریخ نمیشه زندگی کرد . من خودم دیشب خیلی حرف علیه کونته زدم ولی وقتی فکر کردم دیدم که همین الان هم خیلی ما رو کشیده بالا خیلی بیشتر از اینها باید مدیونش باشیم . امیدوارم کونته با آرامش کارش رو تا آخر فصل انجام بده و یووه رو به جایگاهی که لایقشه برسونه .

#130
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
یووه تو همه بازیها قدر موقعیت هاش رو نمیدونه . مشکل از کونته هم نیست . من این حرف رو نزدم که اشکال از کونته هست. بازیها که یکم سخت میشه و تیم حداکثر تو کل بازی 3 الی 4 موقعیت داره تیم نتیجه نمیگیره . چند بازی هم که درخشش بوفون مانع شکست تیم شده . تیم به دو مدافع و یک مهاجم سطح بالا نیاز مبرم داره. تیم باید از تک موقعیت هاش گل بسازه نه از 6 موقعیت یکی رو گل کنه . و اینکه رو اشتباه مدافعین هم از اول فصل همه میدونیم خیلی ضربه خوردیم . با این ابزاری که کونته داره آخر فصل رده سوم نتیجه فوق العاده ای می تونه باشه . مگه نیم فصل تغذیه بشه تیم .

#131
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من بارها گفته ام باز هم میگم .درسته بازی دیشب ما ضعیفترین بازی ما بود اما باز هم اگه دقت کنید ما موقعیت زیاد داشتیم.نیمه اول پپه و استیگاریبیا و نیمه دوم کوالیارلا و جاکرینی.مشکل تیم تموم کنندگیه.این بر میگرده به مهاجمی که ما نداریم.تیم یک مهاجم بزرگ میخواد.امثالی مثل ژکو یا توز بسیار عالیه.اون وقت نتیجه بازیهامون چیز دیگه ای از آب در میومد.خدا کنه برن توز رو بگیرن

#132
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
1-جالبه یه بازی باعث شد تا حالا خیلی ها نسبت به اومدن توز ابراز علاقه کنن(که درست به نظر میرسه) 2-منم در مورد مدافع به شدت با سبزه به ناز موافقم(با این ابزار سومی ایده آله) 3-من از انتقادات نتیجه نمیگیرم که بد بازی کردیم نتیجه میگیرم که بازی های قبلی خیلی خوب بودیم(که طبعا انتظارات رو بالا برده)

#133
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
فقط گل بدی رو خوردیم . به نظرم اگه 100 تای دیگه هم اونطوری شوت بشه یکیش توی دروازه نمیره . واقعا گل مضحکی خوردیم . توی دو تا صحنه کوا اصلا خوب شوت نزد درست مثل بازی با چزنا که آخر بازی می تونست نتیجه بازی رو 3-0 کنه . موقعیتی که حاصل اشتباه رمی ها بود و نصیب استیگاریبیا شد هم می تونست تو نیمه اول گل بشه . گل خودمون هم خدایی اصلا قشنگ نبود . فقط نفهمیدم سر فاصله یک دقیقه بعد از گل چطور پنالتی دادن به روم . دیگه از ضربه جاکرینی و ... هم که بگذریم مشکل تموم کنندگی تو تیم خیلی مشخصه .

#134
Parham Bianconeri

Parham Bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 344 ارسال
خواهش میکنم واقع بین باشیم! همین که یوونتوس با این شرایط آستین بالا زده و روی خرابه های دو فصل پیش یه یوونتوس جدید رو بنا کرده باید کلی ممنون کادر مدیریتی و فنی و بازیکنای تیممون باشیم. فراموش کردیم که یووه با چه شرایطی قدم به مسابقات این فصل گذاشته؟ یکی از دلایلی که بازیکنانمون همگی در سطح اول فوتبال دنیا نیستن عدم حضورمون در مسابقات اروپائیه؛ که اگه یووه در یکی از لیگای اروپایی حضور داشت الان شاهد بازیکنایی به مراتب بهتر و ستاره هایی درخور شأن و منزلت یووه بودیم. نمیخوام بگم بازیکنایی که داریم خوب نیستن، کما اینکه تولد ستاره هایی رو امسال شاهد بودیم که شاید هیچوقت به پشرفتشون چشم امید نداشتیم. سطح توقع خودمون رو از یووه بالا نبریم، این یووه بعد از 2006 مثه یه نوزاد نوپاس که تازه راه رفتن رو یاد گرفته و حالا اشتیاقش برای دویدن فوران میکنه! بعد از 2006 هیچ فصلی رو به خاطر نمیارم که یووه با قدرتی نظیر این فصل به کارش ادامه داده باشه و انگیزه و ثبات داشته باشه! تا اینجای فصل یووه به همراه کونته و بازیکناش شاهکار کردن؛ برد جفت تیمای میلانی و خصوصن تحقیر اینتر کثیف در مه آتزا، برد لاتزیو در المپیکو، برگردوندن ورق بازی در شرایط وحشتناک سن پائولو و از همه مهمتر اینکه تا امروز تنها تیم بدون شکست اروپا باقی موندیم! اطمینان داشته باشیم که یووه امسال علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا میتونه یکی از مدعیان اصلی کوپا ایتالیا باشه و اولین ستاره نقره ای ایتالیا رو دشت کنه! و این مهم با نزدیک شدن ژانویه و خریدهای خوب زمستونی که امیدوارم در دستور کار باشگاه قرار داشته باشه به هیچ عنوان دور از دسترس نیست! در ضمن، چیزی که یووه رو از سایر تیما متمایز میکنه اینه که یووه ذاتن برای کسب اسکودتو مبارزه میکنه و تیمایی مثه ناپولی و اودینزه تیمای نوظهوری هستن که همونطور که به یکباره در آسمون بزرگان فوتبال ایتالیا میدرخشن به همون سرعت هم از آسمون محو میشن! پس با یه تساوی نا امید نشیم و به روزهای خوب آینده امیدوارتر نگاه کنیم... --------------------------- پ.ن: دلیل اینکه من از تنوین ( آ ) استفاده نمیکنم و واژه هایی مانند: مثلن (مثلآ)، ذاتن (ذاتآ) و... رو به این شکل مینویسم اینه که خودمو عادت دادم از تنوین عربی استفاده نکنم! :1:

#135
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال
بنظر من بازی دیشب سخت ترین بازی یووه تا این جای فصل بوده ، رم دفاع کردن رو از خط حمله شروع کرده بود و اگر توجه کرده باشید دروسی و هاینزه بیشتر وقت ها در میانه ی زمین حضور داشتند ، در واقع انریکه به خوبی یووه رو آنالیز کرده بود و سعی داشت با متراکم کردن یک سوم میانی ، قدرت خط میانی یووه رو کاهش بده ، در مورد پیرلو هم بنظر من بد نبود بلکه این پرسینگ شدید رم بوده که باعث شد پیرلو پاس اشتباه زیادی بده و حتی مارکیزیو زیاد در جریان بازی نباشه ، البته نباید فراموش کرد که په په ، جیاکرینی و ایستیگاریبیا هم بد بودن و در خیلی از صحنه ها می تونستن بهتر کار بکنند .

#136
amir-hossein

amir-hossein

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 133 ارسال
سلام............. اگه یووه در این بازی اون گل مسخره رو نمیخورد 100 درصد بازی رو میبرد................و البته مرحبا و افرین به جیجی

#137
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
خب از اول هم معلوم بود بازی سختی در پیش داریم و خدارو شکر همون یه امتیاز رو گرفتیم لعنتی تیم های دیگه طوری جلوی یووه بازی میکنند انگار با بچه های تورین پدر کشتگی دارند هر چند که ما هم بعضی اوقات اصلا در حد خودمون نیستیم

#138
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

مهار پنالتی بوفون در 11 فریم


[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/07665519978780180909.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/23733974244892134235.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/87341886697315351433.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/13496158481399195028.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/31169084726659770814.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/19618583582575613124.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/34813237829840791058.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/48420686931593288219.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/80141255020348300698.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/14195399761321836831.jpg[/img]

[img width=480 height=198]http://www.shiaupload.ir/images/06786893304289670509.jpg[/img]



#139
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
یه وبلاگ هواداران رم هست
من خیلی ساله بهشون سر میزنم
همیشه مطالبشونو میخونم
یادمه وقتی برگشتیم سری آ ، اولین بازی ای که با رم کردیم
بعد از بازی تو وبلاگشون تیتر زدن که مضمونش این بود یوونتوس بعد مدتها مقابل یک تیم بزرگ بازی میکرد کلی انگیزه داشت
حالا بعد از بازی دوشنبه ، تیترشون واقعا برای من به عنوان یک یوونتوسی غرور آمیزه
رم برابر صدرنشین سری آ کم نیاورد ...

این یعنی بازگشت یوونتوس ، یعنی همون تیمی که مساوی گرفتن ازش باعث خوشحالی رقیبان میشه
باتشکر

#140
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
یه پست به سبک رضا :1: توی یوونتوز همه میگفتن مارکیزیو توی این بازی مثل دو فصل گذشته بوده و ازش به عنوان نامرئی و روح نام بردن :1: درمورد پیرلو هم گفتن که تمام شب داشته به هم تیمی های نامرئیش پاس میداده :laugh3:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی